Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 12 DE SETEMBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 5 de setembre de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (723/2019) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència Municipal, tal i com es detalla a l’annex. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 2. – (1394/18) APROVAR, de conformitat amb allò previst a l’article 35.3 de les Normes reguladores del funcionament dels Districtes, el calendari de sessions ordinàries corresponent al quart trimestre de 2019 dels òrgans dels Districtes que es detallen a continuació: Consells Plenaris i Audiències Públiques, mesos d’octubre i desembre; Consells de Barri, mes de novembre. 3. – (0734/19) DECLARAR proveïdor del subministrament de material de l’oficina estàndard 2019-2020, per a l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, l’empresa PMC GRUP 1985 SA, amb NIF A58093816, per l’oferta i els preus unitaris presentats a la subhasta electrònica celebrada el 15 de juliol de 2019 i en relació a la contractació derivada de l’Acord Marc per al subministrament material de l’oficina estàndard, aprovat per resolució de la Comissió Central de Subministrament de la Generalitat de Catalunya de data 4 de febrer de 2015 (Exp. Acord Marc 2014/1). 4. – (0830/19) DECLARAR proveïdor, pel subministrament de consumibles d’informàtica estàndard 2019-2020 per a l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, l’empresa PMC GRUP 1985, SA, amb NIF A58093816, per l’oferta i els preus unitaris presentats la subhasta electrònica celebrada el 19 de juliol de 2019 i en relació a la contractació derivada de l’Acord Marc, amb número de contracte 17002855 i número d’expedient 0752/17, que té per objecte el subministrament de consumibles d’informàtica per a l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, aprovat per resolució de la Comissió de Govern, de data 28 de desembre de 2017. 5. – (0315/19 (19001027LO1)) EXCLOURE les empreses Pr3mium Repartos Publicitarios amb CIF: B67278010, per haver inclòs en el sobre 1 l’oferta econòmica; EfistemI, SL CG 29/19 1/11 amb CIF: B63198691 i Dropel XXI SL amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració; Fundació Privada Joia amb CIF: G08901019, per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat. ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L01, que té per objecte distribució d'elements de comunicació i informació (cartells, fulletons, díptics, cartes, entre d’altres) Gerència d'Ecologia Urbana i Districte de Sants-Montjuïc a Distpublic Servicios Publicidad Sl amb NIF B60988078 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 64.245,04 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 53.095,07 euros corresponen al preu net i 11.149,97 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 8.500,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603; un import (IVA inclòs) de 23.622,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/15016 0501; un import (IVA inclòs) de 8.500,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603; un import (IVA inclòs) de 23.622,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/15016 0501. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.654,75 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (0315/19 (19001027LO2)) EXCLOURE les empreses següents: Pr3mium Repartos Publicitarios amb CIF: B67278010, per haver inclòs en el sobre 1 l’oferta econòmica; Efistemi, SL amb CIF: B63198691 i Dropel XXI S.L. amb CIF: B62395058 per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració, i Nivell Publicitari Digital. SL amb CIF B6425166 per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L02, que té per objecte Distribucio Elements Comunicació Districtes Les Corts i Gràcia a Organitzada i Activa Fundació Privada Joia Joventud, amb NIF G08901019, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 61.011,28 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 50.422,54 euros corresponen al preu net i 10.588,74 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 21.880,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0606; un import (IVA inclòs) de 8.625,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604; un import (IVA inclòs) de 21.880,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària CG 29/19 2/11 D/22610/92521 0606; un import (IVA inclòs) de 8.625,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.521,13 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (0315/19 (19001027LO3)) EXCLOURE les empreses següents: Pr3mium Repartos Publicitarios, amb CIF: B67278010, per haver inclòs en el sobre 1 l’oferta econòmica; Efistemi, SL, amb CIF: B63198691, i Dropel XXI SL, amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració. ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L03, que té per objecte la distribució d’elements de comunicació de la Direcció de Serveis Publicitaris i del Districte de Sarrià a TALLER DE CULTURA S.L. amb NIF B62436738 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 64.859,00 € IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 53.602,48 € corresponen al preu net i 11.256,52 € a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 9.500,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import (IVA inclòs) de 22.929,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0101; un import (IVA inclòs) de 9.500,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import (IVA inclòs) de 22.929,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0101. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.680,12 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. 8. – (0315/19 (19001027LO4)) EXCLOURE les empreses Pr3mium Repartos Publicitarios, amb CIF: B67278010, per haver inclòs en el sobre 1 l’oferta econòmica. Efistemi, SL amb CIF: B63198691 i Dropel XXI SL, amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració i Nivell Publicitari Digital. S.L. amb CIF B6425166 per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat. CG 29/19 3/11 ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L04, que té per objecte Distribució Elements de Comunicació als Districtes de Nou Barris, Sant Andreu i l'Eixample a Taller De Cultura, SL amb NIF B62436738, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 65.902,58 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 54.464,94 euros corresponen al preu net i 11.437,64 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'11.544,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import (IVA inclòs) de 12.003,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609; un import (IVA inclòs) de 9.403,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608; un import (IVA inclòs) de 9.403,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608; un import (IVA inclòs) d'11.544,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import (IVA inclòs) de 12.003,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.723,25 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (0315/19 (19001027LO5)) EXCLOURE les empreses Pr3mium Repartos Publicitarios, amb CIF: B67278010, per haver inclòs en el sobre 1 l’oferta econòmica, Efistemi, SL, amb CIF: B63198691, i Dropel XXI SL, amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració i Nivell Publicitari Digital SL amb CIF B6425166 per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat. ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L05, que té per objecte Distribució d'elements de Comunicació als Districtes de Sant Martí, Ciutat Vella I Horta-Guinardó a Organitzada i Activa Fundació Privada Joia Joventud amb NIF G08901019 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 63.060,56 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 52.116,16 euros corresponen al preu net i 10.944,40 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 6.204,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import (IVA inclòs) de 19.645,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import (IVA inclòs) de 5.680,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610; un CG 29/19 4/11 import (IVA inclòs) de 6.204,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import (IVA inclòs) de 19.645,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import (IVA inclòs) de 5.680,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.605,81 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (2019/431 ) APROVAR el conveni específic de cooperació educativa entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Centro de Estudios Internacionales, per a la formació pràctica de l’alumne Bernat Piera Gallach adscrit a la Direcció de Relacions Internacionals. FACULTAR la Quarta Tinenta d'Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. 11. – (Inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 12 de setembre de 2019. 12. – (DP-2019-27592) MODIFICAR l’encàrrec de gestió atorgat al Patronat Municipal de l’Habitatge (actual Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona) per acord de la Comissió de Govern en sessió de 29 de setembre de 2016 per a la gestió i l'administració del local situat al carrer Arc de Sant Pau núm. 16, en el sentit d’excloure l’esmentat local de l’àmbit material de l’encàrrec. 13. – (DP-2019-27600) PRORROGAR amb efectes del 26 d’agost de 2019, per un termini d’un any, la cessió d’ús dels espais situats en planta baixa sala 1 de 31,23 metres quadrats, amb un servei de 2,55 metresquadrats, ubicats a la finca municipal del carrer Comerç núm. 42, a favor de l’Associació Colla de Diables del Casc Antic de Barcelona, amb la finalitat de destinar-lo al desenvolupament del seu projecte Festa Tradicional de foc al Casc Antic de Barcelona, mantenint inalterables la resta de condicions aprovades per acord de la Comissió de Govern de 12 de juny de 2013 i incorporades al contracte de cessió de l’ús de 26 d’agost de 2013. 14. – (DP-2019-27606) ACCEPTAR l’autorització d’ús a precari, atorgada per l’Administració General de l’Estat, del Centre Esportiu Municipal de la Mar Bella i dels aparcaments identificats com Pk-2 (av. del Litoral costat mar, entre els carrers de Joan Miró i de l’Arquitecte Sert), Pk-3 (av. del Litoral, entre els carrers de Bac de Roda i de Selva de Mar) i Pk-4 (pg. Garcia Faria, entre els carrers de Selva de Mar i de Josep Pla), per un termini d’un any i amb caràcter gratuït, amb la finalitat de poder seguir utilitzant els CG 29/19 5/11 immobles esmentats, tot mantenint la seva destinació actual; i FORMALITZAR l’autorització, d’acord amb els documents administratius annexos, que s’aproven. 15. – (3-135/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-135/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 439.111,16 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19072591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 16. – (3-136/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-136/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, provinents de l’aportació de la Generalitat per Fons de Foment del Turisme corresponent al segon i tercer trimestre de 2018, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, per un import total de 46.509,85 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19073095; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 17. – (3-137-2019) APROVAR l’expedient núm. 3-137/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 835.881,67 euros, per atendre despeses dels projectes d’Inversió Reurbanització Jardins Pla i Armengol i Escales mecàniques Ciutat Meridiana, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19080191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 18. – (19SDO123NT) APROVAR el projecte normatiu de modificació de l'Ordenança relativa a la restricció de la circulació de determinats vehicles a la ciutat de Barcelona amb l'objectiu de preservar i millorar la qualitat de l'aire, i DONAR-LI el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta de Barcelona. 19. – (20180594D) ADJUDICAR el contracte núm. 18004380, que té per objecte els Serveis de distribució i retirada de tanques per a actes públics a la ciutat de Barcelona (2019- 2021), amb mesures de contractació pública sostenible, per un import màxim d’1.100.000,00 euros (IVA inclòs), dels quals 909.090,91 euros corresponen al preu net i 190.909,09 euros a l’IVA, amb una baixa ofertada del 31,10% sobre els preus unitaris, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació de data 18 de juliol de 2019 continguda a l’expedient i en relació al contingut de la resolució del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic núm. 190/2019 (Recurs N-2019-122) de 5 de juny de 2019, a l’empresa PROSEÑAL, SL, amb NIF B59720987, i d’acord amb la seva proposició, en ser considerada l’oferta més avantatjosa, sotmès a la condició CG 29/19 6/11 suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual. DISPOSAR a favor de l’empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.999,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15321 0504; un import (IVA inclòs) de 550.000,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15321 0504; un import (IVA inclòs) de 535.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15321 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR en 45.454,55 euros l'import de la garantia definitiva. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l’article 103 de la LCSP. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Alberto Moreno Álvarez. NOTIFICAR aquesta resolució als interessats. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Ciutat Vella 20. – (20172029) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 d'octubre de 2019 fins al 30 de setembre de 2020, el contracte 17002615-001 que té per objecte el Servei de dinamització del Casal de Joves Palau Alòs i Punt d'Informació Juvenil, adjudicat a l'empresa PROGESS PROJEC.GESTIO SERVEIS SOCIALS, SL, amb NIF B59960526, per un import total de 287.434,38 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 287.434,38 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de l'Eixample 21. – (20159202) ACORDAR la continuïtat del servei del contracte número 15C00001, que té per objecte Gestió de serveis públics, modalitat concessió, del Complex esportiu Fort Pienc, pistes poliesportives Joan Miró i platja de l’Eixample del Districte de l’Eixample, del 15 de setembre al 14 d’octubre del 2019, per un import de 10.294,50 euros, d'acord amb l'art 235 a) del ROAS, article 29.4 5è i article 288a) de la Llei 9/2017 de la Llei de contractes del Sector públic i el plec de clàusules administratives, segons informes adjunts. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa a favor de l’ASSOC.ESPORTIVA CG 29/19 7/11 L’EIXAMPLE DE BARCELONA, NIF G-08943813, adjudicatària del contracte, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la continuïtat del contracte a les dependències Dep. Recursos Interns. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Maribel Ujeda. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 22. – (19C00017) INICIAR l'expedient per a la contractació, en la modalitat de concessió de serveis, de l’explotació del bar-restaurant del Casal d’Entitats Mas Guinardó, per un termini de 2 anys, des de l’1 de novembre de 2019 fins al 31 d’octubre de 2021, amb una cànon mínim de 600 euros; amb número de contracte 19C00017, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit previst a l’article 160 i successius de la LCSP; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció Districte de Sant Andreu 23. – (2096/2019) INICIAR l'expedient per a la concessió de serveis per a la gestió i explotació dels serveis del poliesportiu municipal Camp del Ferro amb mesures de contractació pública responsable, amb núm. de contracte 19C00015, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, i amb un valor estimat d'1.394.004,69 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors de la concessió, així com els annexos que l’acompanyen. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, FEMINISMES I LGTBI 24. – (20190352) APROVAR, per causa d’interès social i d’acord amb el que disposa l’article 15 de la Llei 4/2016, de 23 de desembre, de mesures de protecció del dret a l'habitatge de les persones en risc d'exclusió residencial, l’expropiació temporal de l’ús de l'habitatge buit, situat al carrer Catània número 4, 2n 1a, amb una superfície útil de 43,94 m2, propietat de la Sociedad de Gestión de Activos Procedentes de la Reestructuración Bancaria, SA (SAREB), inscrita en el Registre de la Propietat número 20 de Barcelona, en el foli 99 del tom 423, llibre 213 de la secció 1a, finca núm. 3247. Referència cadastral: 4755201DF3845F0033UY. L’expropiació de l’ús tindrà una durada de 10 anys i aquest termini es computarà a partir de la data d’ocupació efectiva de l’habitatge una vegada aquest s’hagi adequat, si fos escaient. El preu just s’estableix en 9.004,80 euros i s’abonarà a la propietat en data d’ocupació efectiva de l’habitatge. S’entén complert el tràmit de declaració de la necessitat de l’ocupació de l’habitatge amb la declaració de la urgència d’ocupació i, en conseqüència, s’ha de procedir a la ocupació immediata de l’habitatge objecte de l’expedient en un termini màxim de CG 29/19 8/11 quinze dies. REMETRE ofici amb còpia certificada del present acord per tal que per part del Registrador de la Propietat es practiqui sobre la finca l’anotació preventiva que pugui correspondre per raó del present expedient d’expropiació forçosa per via d’urgència. 25. – (0953/19) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Organización Mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos (CGLU), amb NIF G63327696, per al desenvolupament del projecte “Secretaria de la Comissió d’Inclusió Social, Democràcia Participativa i Drets Humans”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 30,00% del cost total del projecte que ascendeix a una quantitat total de 100.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2019, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010 de l'Ajuntament de Barcelona. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades l’informe que consta a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de Organización Mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos (CGLU), amb NIF G63327696, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0801/48626/23252 del pressupost de l’any 2019. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als 3 mesos, a comptar des del finalització del projecte, presenti en data màxima 31 de març de 2020 la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia i Regidora de l’Àrea de Drets Socials i Feminismes, per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. 26. – (2019/40) APROVAR l’ampliació de crèdit pressupostari de la convocatòria subvencions en el marc del “Programa de Cooperació per a la Justícia Global”, “Programa de Cooperació per a la Justícia Global a Ciutats Específiques” i “Programa d’Educació per a la Justícia Global” per l’import 120.219,75 euros per al 2019 i d’import 113.009,00 euros per al 2020 (a càrrec de la posició pressupostària 48901.23291.0701), amb l’objectiu que l’estimació de les al·legacions no vagi en detriment d’aquells projectes amb finançament atorgat provisionalment. AUTORITZAR la despesa per un import 120.219,75 euros per al 2019 i d’import 113.009,00 euros per al 2020 (a càrrec de la posició pressupostària 48901.23291.0701). ORDENAR la publicació de la convocatòria mitjançant la inserció d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB). 27. – (2019/306) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i Creu Roja pel Projecte “Pla d’Acció 2019 del Centre per a la Cooperació a la Mediterrània”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 45.000,00 euros, que representa el 9,54% del projecte, que té un import de CG 29/19 9/11 471.864,56 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 45.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48557/23291/0701 a favor de Creu Roja amb CIFQ2866001G REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a sis mesos de la finalització de del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. 28. – (2019/307) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i la Fundació Autònoma Solidària per al projecte “Educació per a la Justícia Global: transferir i transformar des de la Universitat” que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 98.000,00 euros, que representa el 49,88% del projecte, que té un import de 196.479,30 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa a favor per un import de 98.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0701/48745/23291 distribuïts en 43.000,00 euros per a l’any 2019 i 55.000,00 euros per a l’any 2020 condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat en el pressupost posterior a l'actual, a favor de la Fundació Autònoma Solidària amb CIF G61884359. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presentin la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l´informe d´auditor, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. 29. – (2019/309) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i la Fundació Solidaritat UB pel Projecte “Recerca ciutadania global – Programa suport al Treball de Batxillerat”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 53.000,00 euros, que representa el 50% del projecte, que té un import de 106.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 53.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48740/23291/0701 del pressupost de l'any 2019, a favor de la Fundació Solidaritat UB amb CIF G61084950. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 30. – (20194450) INICIAR l'expedient per a la contractació de l’adquisició de 143 escúters amb distintius, destinats al servei de la Guàrdia Urbana de Barcelona, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 19003358, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.144.706,85 CG 29/19 10/11 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.772.485,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR la despesa de l'esmentada quantitat de la qual 1.772.485,00 euros corresponen al pressupost net i 372.221,85 euros, a l'IVA, amb càrrec a la posició pressupostària D/62577/13212 dels pressupostos de 2020 (1.169.840,10 euros, IVA inclòs) i de 2021 (974.866,75 euros, IVA inclòs). Atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva adjudicació, se’n sotmet a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. EL SECRETARI GENERAL CG 29/19 11/11