Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 12 de setembre de 2019 A la nova Sala de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 12 de Srs.: Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Margarita Mari Klose, Francesc Xavier Marcé Carol i Maria Rosa Alarcón Montañés, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.00 h. Es delibera, primerament, sobre el projecte d'ordre del dia preparat per a la propera sessió del Plenari del Consell Municipal estructurat de la manera següent com a conseqüència de l'entrada en vigor del Reglament Orgànic Municipal: A) B) Part informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes C) Part decisòria / Executiva a) Ratificacions b) Propostes d'acord COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA (DP-E.07.6025.17) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Grup Municipal del CG 29/19 1/27 complementària del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació 15-17, aprovada pel Plenari del Consell Municipal, en sessió de 29 de març de 2019, règim de lloguer i de venda en dret de superfície, en els termes que resulten de conseqüència, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR-LA, fent esment de l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. tercera, presentades pel Grup Municipal del Partit Popular de Catalunya de propietat municipal situada a la Gran Via de les Corts Catalanes núm. 832-838, acordada per aquest Plenari en sessió de 29 de març de 2019, per a destinar-la a la present acord; i, com a conseqüència, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR- Locals; i FACULTAR l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. (DP-2019-27371) DESESTIMAR les al.legacions presentades pel Grup Municipal del Barcelona (IMHAB) de la finca, de propietat municipal, situada al carrer Rossend Arús núm. 36-38, acordada per aquest Plenari en sessió de 29 de març de 2019, per tal de dur a terme una rehabilitació integral de la construcció existent, de conformitat amb conseqüència, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR la cessió, fent esment de CG 29/19 2/27 per tal de dur a terme una rehabilitació integral de la construcció existent, transmetre que es determini en concepte de contraprestació, formalitzant tots els documents públics i privats necessaris per a la seva instrumentalització, tot això amb subjecció als principis de la contractació pública; i FACULTAR l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord (DP-2019-27414) DESESTIMAR les al·legacions primera i segona, i ESTIMAR les al·legacions tercera i quarta, presentades pel Grup Municipal del Partit Popular de finca 1F07a de propietat municipal situada amb front al carrer Mossén Amadeu Oller ubicada al Complex de Can Batlló, acordada per aquest Plenari en sessió de 29 de protecció oficial en règim de venda de dret de superfície, de conformitat amb conseqüència, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR-LA, fent esment de l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. (DP-2019-27415) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Grup Municipal del Barcelona (IMHAB) de la finca municipal, situada al carrer Badajoz núm. 11-15, que es correspon amb la Finca Resultant núm. 4 del Projecte de Reparcel·lació del Polígon Municipal, en sessió de 29 de març de 2019, per a licitar i constituir un dret de de motivació; i com a conseqüència, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR la Ens Locals; i FACULTAR l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord (DP-2019-27416) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Grup Municipal del CG 29/19 3/27 Barcelona (IMHAB) de les finques municipals identificades com a Finca Resultant núm. R4-e, dels Projecte de reparcel·lació del PAU 2 de la MPGM de les Casernes de Sant Andreu i Sector III de la Modificació del PGM de Sant Andreu-Sagrera, i la identificada al carrer Constitució 43, acordada per aquest Plenari en sessió de 29 de març de 2019 corresponents licitacions dels diferents projectes de cohabitatge, de conformitat amb conseqüència, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR-LA, fent esment de FACULTAR l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord (DP-2019-27419) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Grup Municipal del Barcelona (IMHAB), de les finques municipals situades al pg. de Torras i Bages núm. 126-128, i c/ de la Constitució núm. 49, aprovada pel Plenari del Consell Municipal, en de motivació; i com a conseqüència, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR - Ens Locals; i FACULTAR l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ Consell Municipal Plenari de 17 de setembre de 1976 i modificat el 25 de maig de mateix Reglament. CG 29/19 4/27 haver prestat serveis sense interrupció durant 35 o 25 anys respectivament, sense Recompenses de la Guàrdia Urbana de Barcelona i del Servei de Prevenció, Extinció 1976 i modificat en data 25 de maig de 2018, amb els efectes econòmics previstos per (57/2019 RH) DESESTIMAR la sol·licitud formulada, el 18 de desembre de 2018, pel membre de la Guàrdia Urbana de Barcelona amb núm. de matrícula 24082, relativa a aprovat en 17 de setembre de 1976 i modificat el 25 de maig de 2018, atès que, prestat servei durant 25 anys, de forma ininterrompuda, a la Guàrdia Urbana de Barcelona. destacat en el compliment de les seves obligacions professionals o haver realitzat comporten un prestigi per al cos respectiu o contribueixen a millorar la seguretat de la ciutat; tot això a la vista del dictamen de la Comissió de valoració celebrada el dia 4 modificat el 25 de maig de 2018, amb els efectes econòmics previstos per a les Guàrdia Urbana que figuren en la relació adjunta, segons el que estableix la disposició de setembre de 1976 i modificat el 25 de maig de 2018, en reconeixement a les seves tal i com es detalla als annexos. MODIFICAR la relació de categories professionals en CG 29/19 5/27 Reial Decret Llei 24/2018, de 21 de desembre de 2018. PUBLICAR aquest acord i els seus annexes a la Gaseta Municipal, al web municipal i al Butlletí Oficial de la Província i al Diari Oficial de la Generalitat. INTEGRACIÓN SOCIAL DE MINUSVÁLIDOS, SL, amb NIF B61098638, despeses realitzades al gener de 2019 i no incloses al contracte corresponent. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 1.650,91 euros, amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de INTEGRACIÓN SOCIAL DE MINUSVÁLIDOS, SL, amb NIF B61098638. COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT gestió directa del Port Olímpic de Barcelona aprovat per acord del Consell Municipal la part expositiva del Conveni, afegir un paràgraf introductori en la Clàusula sisena relativa al règim econòmic financer de la gestió del Port Olímpic i assignar una nova funció a la "Comissió de seguiment vigilància i control" regulada en la Clàusula dissetena del mateix Conveni. Districte de l'Eixample Especial Urbanístic i de Millora Urbana de concreció d'usos i ordenació volumètrica de la finca situada al carrer Mallorca 234 de Barcelona, promogut per UNIQ M234 SL, acord, per a realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació, en cas les actuacions; i NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. Districte de les Corts CG 29/19 6/27 Modificació del Pla Especial Urbanístic Integral i de Millora Urbana per a la concreció de la titularitat, tipus i ordenació de l'equipament del carrer Remei 18-32 i ajust viari en els carrers Joan Güell i del Remei, promogut per la Fundació Sant Josep Oriol, atesa es dóna per reproduït a efectes de motivació; ADVERTIR als promotors del Pla, de realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació, en cas que no ho actuacions; i NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. Districte de Sant Martí material continguda al document aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 29 de març de 2019, relatiu al Pla de Millora Urbana del Subsector 2 del Pla de Millora Urbana per a la reforma interior del Sector Perú-Pere Direcció de Serveis de Planejament que es dóna per reproduït a efectes de motivació. Millora Urbana per a la transformació dels edificis industrials consolidats situats a les parcel·les del carrer Bolívia 250 i 254; promogut per INMAY SL, atesa la petició per reproduït a efectes de motivació; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat activitats necessàries per a continuar la tramitació, en cas que no ho facin, es NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. c) Proposicions D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs CG 29/19 7/27 d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions F) Declaracions Institucionals A) B) Part Informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes d) Compareixences Govern municipal C) Part decisòria / Executiva Es delibera, a continuació, sobre la part decisòria de l'ordre del dia de les diferents Comissions del Consell Municipal. a) Propostes d'acord COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA privatiu respecte dels edificis 1, 2, i 3 de la finca del carrer Bolívia núm. 196-200- Emilia Coranty núm. 8-16 coneguda com a Can Ricart, a favor de la Fundació Privada AAVC, amb la finalitat de destinar-los a Fàbrica per a la Creació en el camp de les arts visuals i multimèdia mitjançant el projecte Hangar, que permet posar a disposició dels artistes espais per als seus tallers, facilitar cobertura tècnica al desenvolupament de per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. (DP-2019-27417) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Grup Municipal del CG 29/19 8/27 Metròpolis Barcelona SA, respecte de la finca de propietat municipal FR.01 del Projecte de Reparcel.lació del PAU 1 del PMU del Sector I: Colorantes-Renfe subàmbit 2 amb front al carrer Fernando Pessoa (registral 24.411 del Registre de la Propietat present acord i, com a conseqüència, TENIR per constituït el dret de superfície; FORMALITZAR-LO d'acord amb les condicions del document annex, que s'aprova; INSCRIURE'L en el Registre de la Propietat; i FACULTAR l'Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. (DP-2019-27418) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Grup Municipal del Metròpolis Barcelona SA, respecte les finques de propietat municipal ubicades als carrers Cal Cisó núm. 44-48 (barri de la Marina del Prat Vermell del Districte de Sants- Montjuïc), Ulldecona núm. 16-24 (barri de la Marina del Prat Vermell del Districte de Sants-Montjuïc), i Gran de la Sagrera núm. 52-58 (barri de la Sagrera del Districte de present acord; i com a conseqüència, TENIR per constituïts el drets de superfície; FORMALITZAR-LOS d'acord amb les condicions del document annex, que s'aprova; INSCRIURE'LS en el Registre de la Propietat; i FACULTAR l'Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. (DP-2019-27420) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Grup Municipal del Metròpolis Barcelona SA, respecte de la finca de propietat municipal FR.05 del Projecte de Reparcel.lació del PAU 2 de la MPGM de Casernes de Sant Andreu amb front al passeig de Torras i Bages núm. 136-138 (registral 24.277 del Registre de la superfície; FORMALITZAR-LO d'acord amb les condicions del document annex, que s'aprova; INSCRIURE'L en el Registre de la Propietat; i FACULTAR l'Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el CG 29/19 9/27 present acord COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT relació a un equipament docent-sanitari [Pediatric Cancer Centre Barcelona (PCCB)] a oficial i sis (6) locals comercials sense ús predeterminat, als terrenys situats a la Plaça Construccions, Instal·lacions i Obres generada per la concessió de la llicència, en data 31 de desembre de 2015 (exp. 01-2015LL33623) a la part amb protecció; atès que (exp. 01-2016LL18836), per a la rehabilitació de la finca del carrer Palma de Sant Just qualificat urbanísticament com a equipament. 2018CD53693 en data de 18 de gener de 2019; CONCEDIR al BANC DE SANG I TEIXITS CG 29/19 10/27 executades en terreny qualificat com equipament i promogudes per una entitat de i complementàries de museu, botiga i tallers amb volumetria sobre rasant consistent incorporat al pressupost econòmic presentat; CONCEDIR a la Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Família, la bonificació del 65% sobre la quota de i com a activitat principal centre de culte, de titularitat de la Junta Constructora del Llei de 50/2002, de 27 de desembre, de fundacions, entitats sense ànim de lucre destinació del seus rendiments o dels recursos obtinguts per altres mitjans al pública (usos administratius), incloent rehabilitació de fonaments i planta soterrani ja mercantil ZUMARAN INVERSIONES, SL la bonificació del 35% sobre la quota de CG 29/19 11/27 catalogada per a un equipament docent de dues línies (CEIP Anglesola) al número 40 Barcelona, creat per millorar la gestió educativa i fer-la més propera a la ciutadania; i Maquinista), als terrenys situats al carrer Ferran Junoy número 14 i de conformitat Instal·lacions i Obres generada per la concessió de la llicència, en data 11 de febrer de Departament de Salut. CONCEDIR al Servei Català de la Salut la bonificació del 70% pertinents. CG 29/19 12/27 10-2015LL52014, no reuneixen els requisits necessaris per ser objecte de la conseqüència, DENEGAR a la mercantil Mocarsil Products SL la concessió del benefici carrer Doctor Trueta número 131, i que han estat objecte del comunicat 10- 2018CD61763, presentat el 3 de desembre de 2018 per la Fundació Privada Voramar, jurídic de 21de maig de 2019 que es dóna per reproduït a efectes de motivació; Societat Cooperativa Catalana Limitada la bonificació del 90% sobre la quota de comunitat de propietaris del carrer Muntanya 101, representada pel senyor Ramón CG 29/19 13/27 edifici urbanísticament protegit amb un nivell de protecció C; i DONAR trasllat a (20160005M L1) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16002516-002 que té per objecte la Conservació d'enllumenat públic (2016- 2019) Lot 1, adjudicat a l'empresa CITELUM IBERICA SA, amb NIF A59087361, per un import màxim de 40.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 40.000,00 euros, IVA inclòs, amb crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 1.652,89 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació (20160005M L2) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16002517-002 que té per objecte la Conservació del enllumenat públic (2016-2019) Lot 2, adjudicat a l'empresa UTE RUBATEC-URBALUX ELLUMENAT BCN, amb NIF U66791211, per un import màxim de 80.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 80.000,00 euros, mateix document, amb el desglossament següent : un import (IVA inclòs) de l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l'exercici.FIXAR en 3.305,78 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. (20160005M L3) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16002518-002 que té per objecte la Conservació del enllumenat públic (2016-2019) Lot 3, adjudicat a l'empresa IMESAPI SA, amb NIF A28010478, per un import màxim de 10.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 10.000,00 euros, IVA inclòs, amb crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 413,22 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. (20170001M L1) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el CG 29/19 14/27 contracte 16006080-003 que té per objecte el servei de manteniment depavimentació de 2017 - 2020 lot 1, adjudicat a l'empresa CONSERVACIÓN INFRAESTRUCTURES, SA SORIGUÉ ACSA, amb NIF A85110294, per un import màxim de 650.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat pressupostària D/22712/15321 0504 condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 26.859,50 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació (20170001M L2) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16006085-003 que té per objecte els serveis de manteniment de pavimentació 2017 - 2020 Lot 2, adjudicat a l'empresa LOTE 2 ZONA ESTE UTE CONSERV. PAVIMENTOS BARCELONA, amb NIF U87697967, per un import màxim de 350.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte D/22712/15321 0504 condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. FIXAR en 14.462,81 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. b) Proposicions D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup CG 29/19 15/27 E) Mocions III) ORDRE DEL DIA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 5 de setembre de 2019, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA Barcelona, de 2 de juliol de 2019, que ADJUDICA mitjançant procediment obert, Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 4-Serveis finalistes inclòs) amb un valor estimat d'1.210.346,06 euros (IVA exclòs) i un termini màxim ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ I CIÈNCIA mitjançant concessió directa excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per (1692/18) (1692/2018) Resolució de la Gerenta Adjunta de l'ICUB, de 8 de juliol de 2019, per la qual acorda ADJUDICAR el contracte núm. 18001475, que té per objecte Barcelona i durada de dos anys, de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb la seva proposició, en ser BARCELONA, amb NIF Q2866001G, per un import de 300.433,32 euros (IVA inclòs). CG 29/19 16/27 entitat, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. reguladores del funcionament dels Districtes, el calendari de sessions ordinàries corresponent al quart trimestre de 2019 dels òrgans dels Districtes que es detallen a Consells de Barri, mes de novembre. preus unitaris presentats a la subhasta electrònica celebrada el 15 de juliol de 2019 i Subministrament de la Generalitat de Catalunya de data 4 de febrer de 2015 (Exp. Acord Marc 2014/1). preus unitaris presentats la subhasta electrònica celebrada el 19 de juliol de 2019 i en CG 29/19 17/27 el Grup Municipal, aprovat per resolució de la Comissió de Govern, de data 28 de desembre de 2017. (0315/19 (19001027LO1)) EXCLOURE les empreses Pr3mium Repartos Publicitarios amb CIF: B63198691 i Dropel XXI SL amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració; Fundació Privada Joia amb CIF: G08901019, per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat. ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L01, que té per objecte distribució d'elements Gerència d'Ecologia Urbana i Districte de Sants-Montjuïc a Distpublic Servicios Publicidad Sl amb NIF B60988078 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 64.245,04 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 53.095,07 euros corresponen al preu net i 11.149,97 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 8.500,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603; un import (IVA inclòs) de 23.622,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/15016 0501; un import (IVA inclòs) de 8.500,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603; un import (IVA inclòs) de 23.622,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/15016 0501. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.654,75 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. (0315/19 (19001027LO2)) EXCLOURE les empreses següents: Pr3mium Repartos Efistemi, SL amb CIF: B63198691 i Dropel XXI S.L. amb CIF: B62395058 per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració, i Nivell Publicitari Digital. SL amb CIF B6425166 per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L02, que té per objecte Distribucio Elements Comunicació Districtes Les Corts i Gràcia a Organitzada i Activa Fundació Privada Joia Joventud, amb NIF G08901019, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 61.011,28 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 50.422,54 euros corresponen al preu net i 10.588,74 CG 29/19 18/27 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 21.880,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0606; un import (IVA inclòs) de 8.625,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604; un import (IVA inclòs) de 21.880,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0606; un import (IVA inclòs) de 8.625,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.521,13 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. (0315/19 (19001027LO3)) EXCLOURE les empreses següents: Pr3mium Repartos Efistemi, SL, amb CIF: B63198691, i Dropel XXI SL, amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració. ADJUDICAR el comunicació de la Direcció de Serveis Publicitaris i del Districte de Sarrià a TALLER DE CULTURA S.L. amb NIF B62436738 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 9.500,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import (IVA inclòs) de 22.929,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0101; un import (IVA inclòs) de 9.500,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import (IVA inclòs) de 22.929,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0101. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.680,12 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la CG 29/19 19/27 substitueixi. (0315/19 (19001027LO4)) EXCLOURE les empreses Pr3mium Repartos Publicitarios, amb CIF: B63198691 i Dropel XXI SL, amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració i Nivell Publicitari Digital. S.L. amb CIF B6425166 per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat. ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L04, que té per objecte Distribució Elements de Comunicació als Districtes de Nou Barris, Sant Andreu i l'Eixample a Taller De Cultura, SL amb NIF B62436738, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 65.902,58 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 54.464,94 euros corresponen al preu net i 11.437,64 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'11.544,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import (IVA inclòs) de 12.003,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609; un import (IVA inclòs) de 9.403,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608; un import (IVA inclòs) de 9.403,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608; un import (IVA inclòs) d'11.544,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import (IVA inclòs) de 12.003,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.723,25 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. (0315/19 (19001027LO5)) EXCLOURE les empreses Pr3mium Repartos Publicitarios, amb CIF: B63198691, i Dropel XXI SL, amb CIF: B62395058, per presentar ofertes incompletes que impossibiliten llur valoració i Nivell Publicitari Digital SL amb CIF B6425166 per no considerar viable la seva oferta justificada incursa en temeritat. ADJUDICAR el contracte núm. 19001027L05, que té per objecte Distribució d'elements de Comunicació als Districtes de Sant Martí, Ciutat Vella I Horta-Guinardó a Organitzada i Activa Fundació Privada Joia Joventud amb NIF G08901019 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 63.060,56 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals CG 29/19 20/27 52.116,16 euros corresponen al preu net i 10.944,40 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 6.204,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import (IVA inclòs) de 19.645,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import (IVA inclòs) de 5.680,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610; un import (IVA inclòs) de 6.204,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import (IVA inclòs) de 19.645,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import (IVA inclòs) de 5.680,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 2.605,81 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Joana Luna de Toledo o persona que la substitueixi. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. (2019/431 ) APROVAR el conveni específic de cooperació educativa entre Relacions Internacionals. FACULTAR la Quarta Tinenta d'Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. document de 12 de setembre de 2019. acord de la Comissió de Govern en sessió de 29 de setembre de 2016 per a la gestió i l'administració del local situat al carrer Arc de Sant Pau núm. 16, en el sentit quadrats, amb un servei de 2,55 metresquadrats, ubicats a la finca municipal del Barcelona, amb la finalitat de destinar-lo al desenvolupament del seu projecte Festa Tradicional de foc al Casc Antic de Barcelona, mantenint inalterables la resta de condicions aprovades per acord de la Comissió de Govern de 12 de juny de 2013 i CG 29/19 21/27 identificats com Pk-2 (av. del Litoral costat mar, entre els carrers de Joan Miró i de Mar) i Pk-4 (pg. Garcia Faria, entre els carrers de Selva de Mar i de Josep Pla), per un immobles esmentats, tot mantenint la seva destinació actual; i FORMALITZAR consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de 439.111,16 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de acord a la Gaseta Municipal. consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de corresponent al segon i tercer trimestre de 2018, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, per un import total de 46.509,85 euros, de conformitat amb la consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de Jardins Pla i Armengol i Escales mecàniques Ciutat Meridiana, de conformitat amb la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT (19SDO123NT) APROVAR el projecte normatiu de modificació de l'Ordenança relativa a la restricció de la circulació de determinats vehicles a la ciutat de Barcelona amb l'objectiu de preservar i millorar la qualitat de l'aire, i DONAR-LI el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta de Barcelona. (20180594D) ADJUDICAR el contracte núm. 18004380, que té per objecte els Serveis de distribució i retirada de tanques per a actes públics a la ciutat de Barcelona (2019- CG 29/19 22/27 2021), amb mesures de contractació pública sostenible, per un import màxim unitaris, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació de data 18 de Tribunal Català de Contractes del Sector Públic núm. 190/2019 (Recurs N-2019-122) desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.999,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15321 0504; un import (IVA inclòs) de 550.000,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15321 0504; un import (IVA inclòs) de 535.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15321 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR en 45.454,55 euros l'import de la garantia definitiva. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb Alberto Moreno Álvarez. NOTIFICAR aquesta resolució als interessats. DONAR compte ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Ciutat Vella (20172029) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 d'octubre de 2019 fins al 30 de setembre de 2020, el contracte 17002615-001 que té per objecte el Servei de dinamització del Casal de Joves Palau Alòs i Punt d'Informació Juvenil, adjudicat a l'empresa PROGESS PROJEC.GESTIO SERVEIS SOCIALS, SL, amb NIF B59960526, per un import total de 287.434,38 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 287.434,38 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen que s'indica en aquest document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 29/19 23/27 Districte de l'Eixample (20159202) ACORDAR la continuïtat del servei del contracte número 15C00001, que té per objecte Gestió de serveis públics, modalitat concessió, del Complex esportiu euros, d'acord amb l'art 235 a) del ROAS, article 29.4 5è i article 288a) de la Llei 9/2017 de la Llei de contractes del Sector públic i el plec de clàusules administratives, segons informes adjunts. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa a favor de contracte, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la continuïtat del contracte a les dependències Dep. Recursos Interns. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Maribel Ujeda. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó (19C00017) INICIAR l'expedient per a la contractació, en la modalitat de concessió de una cànon mínim de 600 euros; amb número de contracte 19C00017, mitjançant i successius de la LCSP; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció Districte de Sant Andreu (2096/2019) INICIAR l'expedient per a la concessió de serveis per a la gestió i explotació dels serveis del poliesportiu municipal Camp del Ferro amb mesures de contractació pública responsable, amb núm. de contracte 19C00015, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, i amb un valor estimat d'1.394.004,69 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques licitació per a la seva adjudicació. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, FEMINISMES I LGTBI 15 de la Llei 4/2016, de 23 de desembre, de mesures de protecció del dret a CG 29/19 24/27 de l'habitatge buit, situat al carrer Catània número 4, 2n 1a, amb una superfície útil de 43,94 m2, propietat de la Sociedad de Gestión de Activos Procedentes de la Reestructuración Bancaria, SA (SAREB), inscrita en el Registre de la Propietat número 20 de Barcelona, en el foli 99 del tom 423, llibre 213 de la secció 1a, finca núm. 3247. màxim de quinze dies. REMETRE ofici amb còpia certificada del present acord per tal (0953/19) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Organización Mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos (CGLU), amb NIF subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 30,00% del cost total del projecte que ascendeix a una quantitat total de 100.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2019, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010 de l'Ajuntament despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de Organización Mundial Ciudades y Gobiernos tal que en un termini no superior als 3 mesos, a comptar des del finalització del dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Feminismes, per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. CG 29/19 25/27 113.009,00 euros per al 2020 (a càrrec de la posició pressupostària 48901.23291.0701). ORDENAR la publicació de la convocatòria mitjançant la inserció d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB). (2019/306) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 45.000,00 euros, que representa el 9,54% del projecte, que té un import de 471.864,56 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 45.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48557/23291/0701 a favor de Creu Roja amb CIFQ2866001G REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a sis mesos de la finalització de del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. (2019/307) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i la subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 98.000,00 euros, que representa el 49,88% del projecte, que té un import de 196.479,30 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa a favor per un import de 98.000,00 euros, amb càrrec a la partida pressupost posterior a l'actual, a favor de la Fundació Autònoma Solidària amb CIF G61884359. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presentin la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l´informe d´auditor, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. (2019/309) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i la concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 53.000,00 euros, que representa el 50% del projecte, que té un import de 106.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 53.000,00 euros, amb càrrec a la partida 48740/23291/0701 del pressupost de l'any 2019, a favor de la Fundació Solidaritat UB amb CIF G61084950. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de CG 29/19 26/27 l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 19003358, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.144.706,85 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.772.485,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR la despesa de l'esmentada quantitat de la qual 1.772.485,00 euros corresponen al pressupost net i 372.221,85 euros, a l'IVA, amb càrrec a la posició pressupostària D/62577/13212 dels pressupostos de 2020 (1.169.840,10 euros, IVA inclòs) i de 2021 (974.866,75 euros, IVA inclòs). Atès que sotmet a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 12.30 hores. Signat electrònicament per :CPISR-1 C Ester Solana Grasa Data :2019.09.18 09:27:47 CEST Raó:Aixecament Acta Lloc : Barcelona CG 29/19 27/27