ANUNCI Es fa pública la resolució següent dictada per l’Alcaldessa, en data 12 de Setembre de 2019. D E C R E T En ús de les atribucions que em confereix l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i l’article 22 del Reglament Orgànic Municipal, D I S P O S O PRIMER.- DELEGAR en el/la Gerent de Recursos per a l’inici, la resolució i altres situacions administratives dels expedients de modificació de la base de dades del padró municipal d’habitants tramitats pel Departament de Població. SEGON.- ESTABLIR que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s’actua per delegació de l’Alcaldia. TERCER.- DETERMINAR que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia següent al de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Provincial de Barcelona, en la Gaseta Municipal i en el web municipal. QUART.- DONAR COMPTE d’aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, Barcelona, 16 de setembre de 2019 EL SECRETARI GENERAL Jordi Cases i Pallarés B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 26-9-2019 CVE 2019031880 Pàg. 1-1 https://bop.diba.cat A