Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 3 D'OCTUBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 26 de setembre de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (-) INFORMAR, en el marc de l’acord de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, en desenvolupament de l’article 3 c) del Reglament de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació amb la iniciativa legislativa següent: Avantprojecte de llei de les àrees de promoció econòmica urbana (APEU), en els termes dels informes elaborats pels Serveis Jurídics Municipals que que consten a l’expedient i que constitueixen la seva motivació. NOTIFICAR a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona el present acord, així com els informes esmentats, relatius al posicionament municipal sobre aquesta iniciativa normativa. 2. – (486/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jaume Sastre Sastre (mat. 77514) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per acumulació de tasques, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Enginyeria, amb destinació al Departament de Gestió de la Mobilitat de la Gerència d'Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Enginyeria (22FA1BIBA09), i una activitat privada per compte propi com a enginyer de camins. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’enginyer de camins, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball CG 32/19 1/12 municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (612/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Cristina Ferreres López (mat. 73199) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per substitució, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació al Servei d’Atenció Telefònica de la Gerència de Drets de la Ciutadania, Participació i Transparència, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior de Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat privada per compte propi d’arquitecta. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (704/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Cristina Sucarrat Coll (mat. 77380) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Licències i Inspecció del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior d’Arquitectura (22FA1BIBA04), i una activitat privada per compte propi d’arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (766/2019) APROVAR l’organització executiva de les gerències municipals, tal i com es detalla a l’annex. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 6. – (754/2019) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència d’Àrea d’Ecologia Urbana i de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, tal i com es detalla a l’annex. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als CG 32/19 2/12 efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 3 d'octubre de 2019. 8. – (1058/19) DETERMINAR, d’acord amb allò que disposa l’article 2 de la Normativa sobre les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a les vies públiques de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 14 d’octubre de 2005, els límits del calendari anual de l’enllumenat nadalenc amb les següents assignacions: encesa màxima el dia 28 de novembre: 5:30 hores; encesa màxima de diumenge a dimecres fins el dia 11 de desembre: 5:30 hores; encesa màxima de diumenge a dimecres des del 15 de desembre: 6:30 hores; encesa màxima de dijous, divendres i dissabtes i el 25 de desembre: 6:30 hores, encesa màxima el dia 24 de desembre: 7:30 hores; encesa màxima els dies 31 de desembre i el 5 de gener: 8:30 hores; temps màxim d’encesa de la campanya: 256 hores. APROVAR el calendari de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a la ciutat de Barcelona: període de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc: des del 28 de novembre de 2019 fins el 6 de gener de 2020, ambdós inclosos; data i hora de començament: 28 de novembre a les 18.30 hores; horari de funcionament: de diumenge a dimecres, ambdós inclosos, fins l’11 de desembre des de les 17:30 hores fins a les 23:00 hores, i a partir del dia 15 de desembre de 17:30 a 24:00 hores. Els dijous, divendres i dissabtes de les 17:30 hores fins a les 24:00 hores. Dijous 28 de novembre, dia de la festa de l’encesa, de les 18:30 hores fins a les 24:00 hores. Dies extraordinaris: dia 24 de 17.30 a 01.00 hores; dia 25 de 17.30 a 24.00 hores; dies 31 de desembre i 5 de gener, de 17.30 a 02.00 hores. APLICAR el règim horari del calendari a les il·luminacions ornamentals nadalenques situades tant a la via pública com a façanes d’establiments comercials i de pública concurrència. 9. – (1074/19) APROVAR inicialment les Bases Generals del concurs per a l’ornamentació nadalenca d’aparadors dels comerços i de parades de mercat municipals de diferents barris de la ciutat de Barcelona; ORDENAR-NE la publicació al Butlletí Oficial de la Província; SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació; i APROVAR definitivament aquestes bases, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació. 10. – (2019/187) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Advanced Music SL per al projecte "Projecte Festival de música de Barcelona, Sonar Dia i Sonar +D 2019", destinat a donar suport al desenvolupament del festival Sonar - Sonar +D, Maker Faire i activitats associades, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 320.000,00 euros, equivalent a un 9,55% de l'import del projecte subvencionat, d'un import total de 3.350.000,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en CG 32/19 3/12 convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import total de 320.000,00 euros a favor de Advanced Music SL, amb CIF B66699216 amb càrrec a les partides 0702/48795/46311, 0101/48795/92011 i 0801/44300/33411 dels pressupostos de l'exercici 2019; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat subvencionada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts; FACULTAR la Primera Tinència d'Alcaldia, per a la signatura del conveni. 11. – (2019/392) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Barcelona Plataforma Empresarial SL per la realització del Projecte "Fledge Barcelona de Conscious Accelerator-BPE", adreçat a fomentar la promoció econòmica per raó de l' acompanyament, internalització d'empreses i institucions en el desenvolupament del seu projecte, la consolidació i creixement d'emprenedoria social a nivell internacional i la incorporació d'un nou angle d'emprenedoria social a la ciutat de Barcelona i amb els objectius d'interés públic d'innovació, impuls a la promoció econòmica i desenvolupament econòmic, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 30.000,00 euros que representa el 41,67% del projecte; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'informe que consta a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 30.000,00 euros amb càrrec a la partida corresponent del pressupost de l'any 2019; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en un termini no superior a tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat subvencionada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 12. – (DP-2019-27374) ACCEPTAR la petició formulada el 18 de setembre de 2019 per Serveis Funeraris de Barcelona SA, relativa a l’ampliació del termini previst al conveni signat de 16 d’abril de 2019 per a formalitzar en escriptura pública la transmissió conjunta amb la societat Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (ADIF) de la finca del carrer de Sancho de Avila núm. 2 de Barcelona, fins al dia 31 d’octubre de 2019. APROVAR l’addenda modificativa del conveni esmentat de 16 d’abril de 2019 per a l’ampliació del termini. FACULTAR el gerent de Pressupostos i Hisenda per a la seva signatura. 13. – (DP-2019-27511) CEDIR l’ús, mitjançant subarrendament, a favor de l’entitat Associació Cultural Sant Andreu Diables, del local ubicat al carrer Ramon Batlle núm. 9, per poder donar resposta a la necessitats de magatzem que té la colla, per guardar elements i materials de l’escenografia de les seves obres i dels seus espectacles, així com mantenir la seu física de l’entitat, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 14. – (3-144/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-144/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de CG 32/19 4/12 l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, d’acord amb l’ingrés provinent de l’Institut Municipal de Serveis Socials per atendre despeses del servei d’atenció social dels Habitatges Gent Gran La Capa del Districte de Sants- Montjuïc, per un import total de 18.700,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19092595; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 15. – (3-145/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-145/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 1.503.903,01 euros, per fer front a les necessitats addicionals de despeses de personal derivades dels serveis extraordinaris de la Guàrdia Urbana de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19092591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 16. – (20150002) ACORDAR la continuïtat del contracte 14004236-003 que té per objecte els Serveis de subministrament, distribució i retirada de tanques en actes públics a la ciutat de Barcelona (2015-2016), per un període comprès des del 04.10.2019 fins al 31.12.2019 o fins a l’entrada en vigor del nou contracte número 18004380 adjudicat i en tràmit de formalització, per un import total de 123.390,53 euros (IVA inclòs), adjudicat a l'empresa UTE Tanques Barcelona, amb NIF U66430158, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 123.390,53 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 123.390,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15321 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d’Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 17. – (07gu05) DESESTIMAR la sol·licitud presentada per Green Clover Capital, SL (actual denominació de Desarrollos Inmobiliarios Grupo Gaudir II, SL), al Registre de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 3 de juliol de 2019, sol·licitant el canvi de modalitat d’actuació en l’execució del Projecte de Reparcel·lació del Polígon d’Actuació Urbanística 1 del Sector 1 de la MPGM en l’àmbit Batlló-Magòria, de la modalitat de cooperació a la modalitat de compensació bàsica, pels motius que s’exposen a l’informe del departament de reparcel·lacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, de 16 de setembre de 2019, obrant a l’expedient i a efectes de fonamentació es dóna íntegrament per reproduït. NOTIFICAR aquest acord als interessats. CG 32/19 5/12 18. – (18g307) DECLARAR la lesivitat per a l’interès públic de l’acord de la Comissió de Govern de 8 de novembre de 2018 que refusa el full d’apreuament particular i aprova el full d’apreuament municipal per l’expropiació de les finques núm. 131 del carrer Aiguablava, núm. 129 del carrer Aiguablava, núm. 102 del carrer Aiguablava, núm. 36 del carrer Castell d’Argençola, núm.13-15 del carrer Lliçà, núm. 9-11 del carrer Lliça, núm. 7 del carrer Lliçà, núm. 1-5 del carrer Lliça i núm. 1B del carrer Pruit, qualificades de parcs i jardins de nova creació de caràcter local (clau 6b), de parc urbà-forestal (clau 6f), de transformació de l’ús existent a parcs i jardins (clau 17/6), de parc forestal (clau 27) i xarxa viària bàsica (clau 5), respectivament, per la Modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit del barri de Torre Baró, aprovat definitivament el 15 de desembre de 2003, per incórrer en causa d’anul·labilitat de conformitat amb l’article 48 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en base als motius consignats a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, de data 16 de setembre de 2019, obrant a l’expedient que s’acompanya al present i que a efectes de fonamentació es dóna per íntegrament reproduït, a l’objecte de procedir a la seva posterior impugnació davant la jurisdicció contenciosa administrativa; NOTIFICAR el present acord als interessats; DONAR trasllat del present acord i de la totalitat de l’expedient administratiu als Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Barcelona per tal que formalitzin la impugnació de l’acte declarat lesiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa d’acord amb l’article 45.4 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Districte de Ciutat Vella 19. – (14gu70-04) DESESTIMAR el recurs potestatiu de reposició interposat el 24 de juliol de 2019 per la Sra. Mei Ying Wang Wang Chen, contra l’acord de la Comissió de Govern de 4 de juliol de 2019, en el qual es desestima la petició de percebre interessos de demora en la tramitació i pagament de la indemnització que li va correspondre en l’execució del Projecte de Reparcel·lació del Polígon d’Actuació Urbanística del Pla de Millora Urbana de les finques 4, 6, 8, 10, 12, 14 i 16 del carrer Arc del Teatre i 14, 16, 18, 20, 22 i 24 del carrer Lancaster aprovat definitivament el 3 de novembre de 2016, i ferm en via administrativa, pels motius que justificadament i raonada, figuren en l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 2 de setembre de 2019, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït. NOTIFICAR aquest acord a la persona recurrent. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 20. – (1BD 2018/050) DECLARAR la suspensió de la tramitació del Projecte de reurbanització de l’espai superior al Moll de la Fusta “Balconada”, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, aprovat inicialment en data 4 d’abril de 2019 per acord de la Comissió de Govern, d’acord amb els motius recollits a l’Informe emès per la societat municipal BIMSA de 25 de setembre de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris dels de més circulació de Catalunya. CG 32/19 6/12 Districte de Sants-Montjuïc 21. – (17gu25) APROVAR definitivament, a l’empara dels apartats 1 i 2 de l’article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 26 de juliol, pel qual es va aprovar el Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, i a l’empara de l’article 129 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, per mitjà del qual es va aprovar el Reglament de la Llei d’Urbanisme de Catalunya; el canvi de modalitat d’actuació del Polígon d’Actuació del Pla de Millora Urbana del Sector 14 de la Modificació del Pla General Metropolità de la transformació urbanística de la Marina de la Zona Franca, prevista actualment pel sistema de reparcel·lació en la modalitat de cooperació, i substituir-la per la modalitat de compensació bàsica, pels motius que, justificadament i raonada, figuren en l’informe del Departament de Reparcel·lacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 6 de setembre de 2019. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d’Edictes de la Corporació, a la Gaseta Municipal i en un dels diaris de més difusió de la província. NOTIFICAR-LO individualment a tots interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 22. – (01g10) APROVAR, a l'empara de l'article 119 del Text refós de la Llei d’urbanisme, i de l’article 192.5 del Reglament de la Llei d'urbanisme, i de conformitat amb l'acord adoptat en l'Assemblea General de l'Entitat celebrada el 9 de maig de 2019, la modificació de l'article 2 dels Estatuts de la Junta de Compensació del PAU del PMU per a la Modificació del PE d’ordenació de l’àmbit delimitat pels carrers Salvador Mundi, Via Augusta i Hort de la Vila, que passa a tenir el següent redactat: Article 2. Domicili. L’Entitat estarà domiciliada a Barcelona, a la Rambla de Catalunya, 61, 1r. 2a. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, i en un diari dels de més circulació de la província. SOL·LICITAR al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, a l'empara de l'article 205.1e) del Reglament de la Llei d'urbanisme, la inscripció de la modificació del article 2 dels estatuts de la Junta de Compensació del PAU del PMU per a la Modificació del PE d’ordenació de l’àmbit delimitat pels carrers Salvador Mundi, Via Augusta i Hort de la Vila en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte d'Horta-Guinardó 23. – (15e00009) DECLARAR improcedent, d’acord amb l’establert als apartats 1r i 4t, lletra d), de l’article 114 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, l’advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei formulat pel Sr. Pere Cristóbal i Julià, en representació de les Sres. Victòria Julià Vilagut i Juana Julià Vilagut, de 13 de febrer de 2015, en relació a les finques número 66 i 68 del carrer Gran Vista, qualificades de sistema de parcs i jardins actuals de caràcter local (6a), per la Modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit dels Tres Turons, aprovada definitivament el 15 de novembre de 2010, pels motius que figuren a l’informe de la CG 32/19 7/12 Direcció de Serveis de Gestió Urbanística, de 17 de setembre de 2019, que a efectes de motivació s’acompanya al present i es té per íntegrament reproduït. 24. – (19g317) DECLARAR improcedent, d’acord amb l’establert a l’apartat 4art lletra d) de l’article 114 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme de Catalunya, l’advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei formulat per la Sra. María Mercedes Cuyás Palazón, advocada, i en nom i representació de la senyora Francisca Grau Moreno, de 10 de juliol de 2019, en relació a la finca número 28 del carrer Tenerife, qualificada de parcs i jardins actuals de caràcter local (clau 6a) i vial (clau 5), i inclosa a l’actuació aïllada 1 Can Baró (AA-CBA 1) per la Modificació del Pla General Metropolità en l’àmbit dels Tres Turons, aprovada definitivament el 15 de novembre de 2003, pels motius que figuren a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’entitat pública empresarial Institut Municipal d’Urbanisme, de 13 de setembre de 2019, que a efectes de motivació s’acompanya al present i es té per íntegrament reproduït. 25. – (18PL16618) SUSPENDRE l’aprovació inicial, de conformitat amb l’article 89.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost), del Pla Especial Urbanístic d’ordenació i ampliació d’usos de la finca situada al carrer Saldes 8-38 i carrer Natzaret 129-199 de Barcelona; promogut per Inspectoria Maria Auxiliadora i Fundació Via Activa; atesa la petició formulada pel promotor i tot això d’acord amb els fonaments indicats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i es dóna per reproduït a efectes de motivació; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat amb l’article 95.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que disposen d’un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d’aquest acord, per instar la tramitació del planejament de referència d’acord amb allò disposat a l’informe de referència; en cas que no ho facin, es declararà la caducitat de l’expedient administratiu i es procedirà a l’arxiu de les actuacions; i NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. Districte de Sant Andreu 26. – (18PL16650) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a la modificació del usos admesos en planta baixa de la parcel·la resultant 4b del Pla Especial de Reforma Interior de les zones de remodelació a l’entorn dels carrers Lanzarote i de la Residència; promogut per BALEC Projectes Immobiliaris SL, FURNOT SL i Salvador Papiol Abante; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 27. – (19g141) APROVAR definitivament la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de la finca núm. 127-131 del carrer Pamplona, qualificada de parcs i jardins urbans actuals i de nova creació a nivell metropolità (clau 6c) per la Modificació del Pla CG 32/19 8/12 General Metropolità en l’àmbit de la plaça de les Glòries i Meridiana Sud, aprovada definitivament el 27 de juliol de 1999; RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d’informació pública en el sentit i pels motius exposats a l’informe jurídic emès el 18 de setembre de 2019 per la direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, entitat encarregada de la gestió d’aquesta expropiació, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment als afectats l’inici de l’expropiació per a que en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, cas que no ho hagin fet a la fase d’informació pública, i proposin el preu en que els valorin, i el termini necessari per desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants de l’immoble i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s’escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord, INICIAR la peça separada de just preu, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals. PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. 28. – (19g216) APROVAR la constitució de l’Entitat Urbanística Col·laboradora Provisional del Subsector 6 PMU Llull-Pujades-Ponent 22@, que comprèn les finques situades als carrers Àlaba 64-68; Pujades 102; Pujades 104 i Llull 89-91, de 5.196,81 m2 de superfície total, formalitzada per les societats mercantils INVERMIK IMMOBLES SLU i VILA MORTE SL i els Srs. i Sres. Elisabeth Sabala Abelló, Josep Oriol Sabala Abelló, Lluís Sabala Abelló, Mònica Sabala Abelló, Rosa Maria Sabala Abelló, Mercè Sabala Raventós i Jorge Sabala Navarro; propietaris de finques la superfície de les quals representa el 57,31% de la superfície total del Subsector 6 del Pla de Millora Urbana del Sector Llull- Pujades Ponent i, per tant, superior al percentatge requerit per l'article 196.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme; mitjançant escriptura pública atorgada davant de la notària de Barcelona Sra. María de las Mercedes Martínez Parra en data 8 de febrer de 2019, amb el número 227 del seu protocol. INDICAR a la resta de les persones propietàries del subsector que tenen la possibilitat d’adhesió a l’Entitat Col·laboradora Provisional, d’acord amb el que estableix l’article 7.2 dels Estatuts incorporats a l’escriptura de constitució, i l’article 196.6 del Decret 305/2006 de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme. TRASLLADAR a la Direcció General d’Ordenació del Territori i Urbanisme la documentació que prescriu l’article 192 del Reglament de la Llei d'urbanisme als efectes de la inscripció de l’entitat en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a les persones propietàries. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 32/19 9/12 29. – (19PL16715) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del PMU de l'Illa delimitada pels carrers Àlaba, Dr. Trueta, Àvila i Av. Icària en l'àmbit del PAU 3; promogut per la Junta Compensació PAU3 del PMU illa carrers Àlaba, Dr. Trueta, Àvila i Av Icària; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte d'Horta-Guinardó 30. – (18002495L02-001) ALLIBERAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte 18002495L02-001 que té per objecte la gestió i l'administració dels casals infantils, Guinardó, La Torre, Teixonera i L'Ànec, el qual ha estat adjudicat a l'empresa INCOOP, SCCL, amb NIF F60137411, per un import de 56.151,92 euros, exempt de l'IVA, i retornar-lo a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest document, pel periode no executat de l'1 d'abril al 31 de maig de 2019. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 31. – (18002495L01-001) ALLIBERAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte 18002495L01-001 que té per objecte la gestió i l'administració de les ludoteques Arimel i El Galliner, el qual ha estat adjudicat a l'empresa INCOOP, SCCL, amb NIF F60137411, per un import de 32.074,26 euros, exempt de l'IVA, i retornar-lo a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest document, pel període no executat de l'1 d'abril al 31 de maig de 2019. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports.. ÀREA DE DRETS SOCIALS, FEMINISMES I LGTBI 32. – (2019/147) APROVAR el projecte normatiu del nou Reglament de funcionament del Consell Municipal de Cooperació Internacional i DONAR-li el tràmit previst pels articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, que inclou el canvi de denominació del Consell, de Consell Municipal de Cooperació internacional per al desenvolupament a Consell Municipal de Cooperació internacional. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 33. – (20194454) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de seguretat dels accessos de la Sala Conjunta de Comandament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 19003471, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 473.341,96 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 782.383,40 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR la despesa de la quantitat esmentada, de la qual 391.191,70 euros corresponen al pressupost net i CG 32/19 10/12 82.150,26 euros a l'IVA, amb el desglossament següent: 143.299,42 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la posició pressupostària D/22701/13011 del pressupost de 2020, 236.670,98 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l’esmentada partida del pressupost de 2021, i 93.371,56 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la mateixa partida del pressupost de 2022; atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització i adjudicació, se’n sotmet a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 34. – (20194301) ADJUDICAR el contracte núm. 19002901, que té per objecte els serveis de suport a l’organització de comunitats de veïns i veïnes amb mesures de contractació pública sostenible, a ETIC HABITAT, SCCL, amb NIF F66437831, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 332.000,00 euros IVA exempt, dels quals 332.000,00 euros corresponen al preu net i 0,00 euros a l'IVA, atès que l'esmentada empresa està exempta de tributar aquest impost. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import de 129.845,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13221 0401; un import de 166.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13221 0401; un import de 36.154,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13221 0401. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 16.600,00 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la directora de Serveis de Prevenció. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ I CIÈNCIA 35. – (17S16959 (0871/17)) PRORROGAR, fins a data 16 de novembre de 2020, el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consell d'associacions de Barcelona (CAB), amb NIF G64629538, per a la Gestió Cívica de l'espai Torre Jussana signat el 16 de novembre de 2017. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 374.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor del Consell d'Associacions de Barcelona (CAB), amb NIF G64629538, per a la Gestió Cívica de l'espai Torre Jussana. 36. – (19000863) ALLIBERAR la quantitat de 22.164,60 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19000863 que té per objecte gestió i dinamització dels programes del Centre Cívic Casa Groga i la Ludoteca Casa Groga, el qual ha estat adjudicat a l'empresa QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF B60641925, i retornar-lo a les CG 32/19 11/12 partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 8.389,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711; un import (IVA inclòs) de 11.186,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711; un import (IVA inclòs) de 2.588,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 32/19 12/12