Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 17 D'OCTUBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 10 d'octubre de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (105/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Víctor Manuel Dobaño Lázaro (mat. 24511) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques amb la categoria professional de Sergent SPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (192/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Mª Vives Vendrell (mat. 27338) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de la Vall d’Hebron de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la CG 34/19 1/16 Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (276/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Luisa Pares Soliva (mat. 18845) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació a la Direcció d’Innovació Social de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI on ocupa el lloc de treball de Gestor/a de projectes de serveis a les persones (24FAXSCSP01), i l’activitat privada per compte propi d’arrendaments de béns immobles. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (342/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Eva Busón Torroja (mat. 21297) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Auditoria Interna de la Gerència de Pressupostos i Hisenda, on ocupa el lloc de treball de Coordinadora de projectes d'anàlisi i estratègia (26FAXSCES01), i l’activitat privada per compte d'altri de formadora al Centre d’Estudis Financers (CEF). La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (422/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ricard Carreras Lapedra (mat. 76368) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la CG 34/19 2/16 categoria professional de Tècnic Mitjà en Infermeria SPEIS (codi lloc: (22FA2SCPE01), i adscrit al Parc de la Vall d'Hebron de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (471/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Tamara Jiménez Bernal (mat. 73605) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del Districte de l'Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior d'Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d’arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (469/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Benet Totusaus Gargallo (mat. 24671) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC2BIBA04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, CG 34/19 3/16 d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (492/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Óscar Espinosa Izquierdo (mat. 24663) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sotsoficial SPEIS (codi lloc: 22FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (530/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Juan Francisco Sanz Llorente (mat. 25986) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de la Vall d'Hebron de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i CG 34/19 4/16 Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció 10. – (531/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Gerard Bosch Garcia (mat. 25524) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (543/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Carles Guarné Terrado (mat. 22560) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sotsoficial SPEIS (codi lloc: 22FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 200 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball CG 34/19 5/16 municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (547/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. José Luis Cantarero Valdés (mat. 22561) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de la Vall d’Hebron de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (593/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Miquel Tersa Prats (mat. 26435) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (594/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pau Moreno Miserachs (mat. 25977) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la CG 34/19 6/16 categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15. – (610/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carlos Garcia Abalós (mat. 76088), entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant, amb la categoria professional de Tècnic Superior d'Organització, amb destinació al Departament de Participació Social de la Gerència de Drets Socials, Justícia Global, Feminisme i LGTBI, on desenvolupa el lloc de treball Tècnic Superior d'Organització (22FA1BIBA13), i el desenvolupament del càrrec com a Regidor de l’Ajuntament de Premià de Dalt, exercint el seu càrrec sense dedicació exclusiva ni dedicació parcial, percebent indemnitzacions i dietes per a l’assistència efectiva a sessions dels òrgans corresponents, d’acord amb el que preveuen els articles 3 i 5 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, l'article 3 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, l’article 75 de la Llei 73/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i l'article 323 del Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals aprovat pel Decret 214/1990 de 30 de juliol. La present autorització restarà sense efecte si es produeix una variació de les circumstàncies relatives a la mateixa o per expiració del mandat o renúncia al càrrec electe. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 16. – (611/2019) AUTORITZAR, de conformitat amb allò disposat a l’article 18.2 de les Normes Reguladores del Funcionament dels Districtes, la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Isabel Sánchez Loran (mat. 38766) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació a la Direcció de Serveis d’Atenció i Acollida a Immigrants de la Gerència de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on desenvolupa el lloc de treball de Gestora de projectes de serveis a les Persones (24FAXSCSP01), i el seu càrrec de Consellera del Districte de Sants-Montjuïc, per al qual fou nomenat per Decret de l’Alcaldia de 22 de juliol de 2019 i el qual exerceix el seu càrrec sense dedicació CG 34/19 7/16 especial. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable, en especial, les establertes en les Normes Reguladores del Funcionament dels Districtes. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 17. – (694/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mònica Augé Gomà (mat. 75311) entre la seva activitat municipal com a personal laboral subrogada amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Treball Social, amb destinació a la Direcció de Serveis de Feminismes i LGTBI de la Gerència d’Àrea de Drets de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball Tècnica Mitjana en Treball Social  (20FA2BIBA12), i una activitat privada per compte propi de formació i assessorament a entitats privades i administració pública sobre perspectiva de gènere i violència masclista. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i l’activitat privada per compte propi de formació i assessorament, s’haurà d’excloure d’aquest assessorament a l’Ajuntament de Barcelona i els seus ens dependents. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 18. – (710/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Israel Caldera Alonso (mat. 24519) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Sergent SPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la CG 34/19 8/16 declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 19. – (747/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ramón Torrents Munt (mat. 71194) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat privada per compte d'altri de formació online en cursos virtuals en l’àmbit del dret públic a la Intersindical-CSC. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que es proposa autoritzar de formació online en cursos virtuals en l’àmbit del dret públic a la Intersindical-CSC i l’exercici de professor associat a temps parcial de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública atès l’article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 20. – (748/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ramón Torrents Munt (mat. 71194) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global. Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), per al curs acadèmic 2019-2020 des del 23/09/2019 fins al 24/01/2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que es proposa autoritzar de professor associat a temps parcial de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), i l’exercici de l’activitat privada per compte d'altri de formació online en cursos virtuals en l’àmbit del dret públic a la Intersindical-CSC, no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública atès l’article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball CG 34/19 9/16 municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 21. – (753/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pau Martí Soria (mat. 25974) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de la Vall d'Hebron de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 22. – (16001198-004 (0235/16)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16001198-004 que té per objecte el disseny web i programació webs i aplicacions, adjudicat a l'empresa Servicios de Desarrollo Orientado a Soluciones SL, amb NIF B91732826, per un import màxim de 296.450,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 296.450,00 euros IVA inclòs amb el desglossament següent: exercici 2019, per un import de 233.227,50 euros IVA inclòs, amb càrrec a la partida D22719/92523 0101, exercici 2020, per un import de 63.222,50 euros IVA inclòs, amb càrrec a la partida D22719/92523 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. FIXAR en 12.250,00 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Contractació de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 23. – () INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 17 d'octubre de 2019. 24. – (01-PPPNT2019) APROVAR el projecte normatiu de modificació de l’Ordenança per prestacions patrimonials de caràcter públic no tributari dels serveis de cementiris; i CG 34/19 10/16 DONAR-LI el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta de Barcelona. 25. – (2019/606) RATIFICAR la presentació de la sol·licitud de subvenció a la convocatòria COS-SEM-2019-4-01: Social economy missions del Programa COSME de la Comissió Europea per al desenvolupament del Projecte UNTAPPING THE POTENTIAL OF EDUCATION IN SOCIAL ECONOMY; ENCARREGAR la gestió dels tràmits necessaris per a l’execució i la justificació de les activitats derivades del Projecte, una vegada atorgada aquesta subvenció, a la Societat Privada Municipal Barcelona Activa SAU en la seva condició d’ens municipal encarregat de l’execució de les polítiques de l’Ajuntament en matèria de promoció de l’economia social a la ciutat de Barcelona i per disposar dels mitjans humans, materials i tècnics per a la seva realització; FACULTAR el Gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica per a la signatura de tots els documents relatius a la sol·licitud i a l’execució del Projecte esmentat. 26. – (1146/19) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona, la Diputació de Tarragona, la Diputació de Lleida, l’Ajuntament de Vila-seca i la Fundació Eurecat per tal de formar part de la Comissió de Turisme d’Eurecat i participar en el pla de desenvolupament de les activitats del Centre of Excellence in Tourism Innovation que té, entre d’altres objectius, afavorir la sostenibilitat i competitivitat de destinacions, empreses i recursos, potenciar la creació de sistemes d’informació turística útils i eficients, implementar un programa de desenvolupament tecnològic i crear un Think Tank i fòrum d’opinió de referència; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 27. – (2019/315) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i PLANETA MED SLU, amb CIF B-61008587, per la realització del Projecte “DOCSBARCELONA Festival i Activitats d’Indústria 2019”, dirigit al foment d’una trobada amb un enfocament interdisciplinari i intersectorial que s’adreça als professionals del sector de les indústries creatives, tecnològiques i culturals, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 35.000,00 euros, equivalent a un 8,30% de l'import del projecte subvencionat, d'un import total de 422.538,09 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 35.000,00 euros amb càrrec a la partida corresponent del Pressupost de l’exercici 2019; REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 28. – (2019/393) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l'Institut d'Estudis Catalans, amb CIF G-08674327, per al desenvolupament del Pla CG 34/19 11/16 d’activitats 2019 del HUB A Barcelona de l'Academia Europaea Barcelona KNOWLEDGE HUB AE-BKH, dirigit a fomentar l’economia social basada en la ciència i el coneixement, reconèixer Barcelona com una “ciutat creativa“ capaç de situar l’avantguarda de la ciència i el coneixement en els espais urbans d’interacció ciutadana, potenciar els binomis relacionals Universitat/Empresa i Ciència/Tecnologia com a factors clau de l’èxit i sistemes de valor afegit, contribuir a la connexió entre ciutats europees amb major rellevància en els camps de la ciència, la tecnologia, les humanitats i, en conjunt, de l’alta cultura internacional i desenvolupar sinèrgies per treballar en polítiques específiques en matèria de bretxa de gènere en l'àmbit empresarial a partir del projecte de l’AE-BKH i que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 60.500,00 eruos que representa el 37,69% del Pla d’Activitats per import de 160.500,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en l’informe que consta a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 60.500,00 euros amb càrrec a la partida pressupostària corresponent del pressupost de l'any 2019; REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado, per a la signatura del conveni. 29. – (DP-2019-27589) DESADSCRIURE de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona el local baixos amb altell de la finca del carrer Tarragona núm. 141-157, per haver estat traslladats els serveis de l’Institut que l’ocupaven a unes noves dependències. 30. – (DP-2019-27601) CEDIR a l’Associació Institut Promoció de la Cultura Catalana l’ús del local situat al carrer Arc de Sant Pau 16, per un termini de 4 anys, amb la finalitat de fomentar la cultura popular i tradicional catalana i desenvolupar les activitats que li són pròpies, d’acord amb els seus estatuts i d’acord amb les condicions annexes, que s’aproven; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 31. – (3-150/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-150/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 103.880,63 euros, per atendre interessos de demora d’acord a l’article 57 de la llei d’Expropiació forçosa i de l’article 73 del reglament de la mateixa llei en diverses actuacions inversores executades per l’Institut Municipal d’Urbanisme, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19100791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 32. – (3-151/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-151/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de CG 34/19 12/16 l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 202.173,86 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19100891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 33. – (19PL16723) SUSPENDRE, de conformitat amb l’article 73.1 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost, i d’acord amb les determinacions de l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament i la Direcció d’Actuació Urbanística, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord, l’admissió de comunicats per a l’exercici d’activitats regulades en els epígrafs següents de l’Ordenança municipal de les activitats i dels establiments de concurrència pública (OMAECP): 2.4.1. Jocs d’atzar: 2.4.1.1. Saló de jocs; 2.4.1.2. Bingo; i 2.4.1.3. Casinos de joc; SUSPENDRE, també, l’atorgament de llicències i l’admissió de comunicats per a la realització d’obres destinades a la implantació o ampliació d’aquestes activitats; PRECISAR que aquesta suspensió es fa amb la finalitat de procedir als estudis previs per a l’anàlisi de l’impacte de les activitats de jocs d’atzar i elaborar el planejament urbanístic necessari per regular adequadament la seva implantació a la ciutat de Barcelona; DETERMINAR, que l’àmbit de suspensió és el delimitat i grafiat en el plànol que figura a l’expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’article 73 del Text refós de la Llei d’Urbanisme, tenint en consideració que hi ha planejaments en tràmit o vigents que incideixen en aquesta qüestió; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 de l’esmentat text legal, que el termini de suspensió serà, com a màxim, d’un any, a comptar des de la publicació al BOPB d’aquest acord; i PUBLICAR el present acord en el Butlletí de la Província de Barcelona. Districte de Sant Martí 34. – (19SD0135 PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el document d’actualització del Projecte d’Urbanització del Polígon d’Actuació Urbanística 1, Fase A, de la Modificació del Pla General Metropolità en l’àmbit de la plaça de les Glòries Meridiana Sud, el projecte d’urbanització el qual va ser aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de 16 de maig de 2012 i publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB de 27/06/2012, d’acord amb les condicions establertes a l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb classificació B) de 30 de juliol de 2019, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, promogut per la Junta de Compensació del Polígon d’Actuació número 1 del Sector Glòries-Meridiana Sud de Barcelona, per un import de 3.788.160,59 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes, durant el qual es podrà examinar i formular les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya. CG 34/19 13/16 NOTIFICAR  el present acord als interessants. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 35. – (19SD0140 PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el projecte d'urbanització de la plaça ubicada al xamfrà del carrer Pallars amb carrer Ciutat de Granada del Pla de Millora Urbana del subsector 10 per a la reforma interior del Sector de Llull-Pujades-Ponent (22 @) d’acord amb les condicions establertes a l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb classificació B) de 26 de setembre de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per l’Associació Administrativa de Cooperació del Subsector 10 del Pla de Millora Urbana per a la reforma interior del Sector Llull- Pujades Ponent, amb un pressupost de 725.200,80 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes, durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya. NOTIFICAR  el present acord als interessants. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 36. – (1179/19) MODIFICAR la instrucció relativa al dret d’accés a la informació pública aprovada per la Comissió de Govern el 19 de novembre de 2015 en el sentit següent: 1) A l’article 3.2 de la instrucció, On diu “En el cas que la informació sol·licitada depengui d’una sola societat mercantil amb participació majoritària municipal, el responsable de resoldre la sol·licitud serà el Gerent de l’àrea de la qual depengui la societat”, ha de dir “En el cas que la informació sol·licitada depengui d’una sola societat mercantil amb participació majoritària municipal, el responsable de resoldre la sol·licitud serà el/la Gerent de l’àrea de la qual depengui la societat segons l’organigrama executiu vigent”; 2) A l’article 3.3 de la instrucció: On diu “L’òrgan competent per resoldre en aquest cas serà el Gerent de l’Àrea de la qual depengui el Departament de Transparència” Ha de dir: “L’òrgan competent per resoldre en aquest cas serà el/la Gerent de l’Àrea de la qual depengui el Departament de Transparència segons l’organigrama executiu vigent”. 3) Suprimir el annexos 1 i 2 de la instrucció; PUBLICAR-LA en el Butlletí Oficial de la Província, a la Gaseta Municipal de Barcelona, a la seu electrònica o el web municipal; INSCRIURE-LA al Registre Municipal d'Instruccions i Circulars, en compliment de l'acord de la Comissió de Govern de 15 d'abril de 2015” Districte de Ciutat Vella 37. – (20202001) INICIAR l'expedient per a la contractació de Gestió i dinamització d'espais esportius (pistes de centres escolars i pistes esportives) del Districte de Ciutat Vella, amb núm. de contracte 19002228, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.257.829,59 euros (IVA CG 34/19 14/16 inclòs) i un valor estimat de 2.092.433,17 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net d'1.039.528,59 euros i import de l'IVA de 218.301,00 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 620.822,32 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0601, un import (IVA inclòs) de 637.007,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0601; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 38. – (149/2019-CON) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte d’Horta-Guinardó) i OBRES I SERVEIS ROIG, SA, amb NIF A08743098, que té per objecte l’aportació de terres a la finca municipal situada al carreró Ca l’Iglésies, 12X, provinents de les obres d’execució del projecte d’urbanització de la Modificació Puntual del Pla de Millora Urbana de la Clota (Reordenació), d’acord amb les directrius que consten a l'informe de 10 d'octubre de 2019 del Departament d’Obres i Serveis del Districte d’Horta-Guinardó; FACULTAR la Sra. Maria Rosa Alarcón Montañés, regidora del Districte d’Horta-Guinardó, per a la signatura del Conveni. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 39. – (20194301) ALLIBERAR la quantitat de 77.967,10 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19002901 que té per objecte serveis de suport a l’organització de comunitats de veïns i veïnes amb mesures de contractació pública sostenible, el qual ha estat adjudicat a l'empresa ETIC HABITAT, SCCL, amb NIF F66437831, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 30.504,86 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13221 0401; un import (IVA inclòs) de 38.983,55 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13221 0401; un import (IVA inclòs) de 8.478,69 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13221 0401. DONAR- NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ I CIÈNCIA 40. – (20209204) INICIAR l’expedient per a la contractació de la concessió del servei especial de l’Annex IV referent a la gestió i dinamització del Centre Cívic Ateneu Fort Pienc i del Casal Infantil Fort Pienc, amb núm. de contracte 19C00021, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit segons l’art. 160 i següents de la Llei 9/2017 LCSP i no subjecte a la regulació harmonitzada, d’acord amb l’art. 20 de la CG 34/19 15/16 mateixa llei i amb una contractació pública sostenible d’acord amb el Decret d’Alcaldia de 24 d’abril de 2017, amb un pressupost base de licitació de 605.470,00 euros, exempt d’IVA, i un valor estimat de 2.537.455,13 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladores del contracte. PUBLICAR i CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació mitjançant anunci previ al DOUE i anunci al perfil del contractant d’acord amb la disposició addicional 36, article 135.4 de la LCSP. AUTORITZAR la despesa del contracte per un import de 605.470,00 euros, en concepte d’aportació màxima de la subvenció i amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s’indiquen en aquest mateix document condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l’actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 34/19 16/16