Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 24 D'OCTUBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 17 d'octubre de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (484/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Raul Hernández Tinoco (mat. 25972) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de l’Eixample de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (642/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Albert De Llanza Cullell (mat. 27842) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu, de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la CG 35/19 1/19 Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (695/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Marc Fíguls Soler (mat. 25965) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (767/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Manuel Ferrer Sala (mat. 21790) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera desenvolupant el càrrec de Director de Serveis de Llicències i Espai Públic del Districte Nou Barris (codi de lloc 28FA1CLCD01), amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per al curs acadèmic 2019-2020 des del 16 de setembre de 2019 fins al 15 de setembre de 2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per CG 35/19 2/19 variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (768/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sonia Fuertes Ledesma (mat. 77776) entre la seva activitat municipal com a personal eventual desenvolupant el càrrec de Comissionada d’Acció Social (codi lloc 28EEESNEV03), i l’activitat de docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2019-2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (777/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Cristina Homs- Procházka Escofet (mat. 76937) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de les Corts, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat privada per compte propi d’advocada. No podrà ostentar, per sí mateixa o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (800/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Eduardo Lasanta Garcia (mat. 24538) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al CG 35/19 3/19 Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció 8. – (807/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Gimeno Gallén (mat. 22558) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sotsoficial SPEIS (codi lloc: 22FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (808/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jordi Albert Alcaine Pérez (mat. 25313) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de CG 35/19 4/19 formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (809/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep David Clapés Socoró (mat. 27824) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (810/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Sergio Martínez Campos (mat. 24675) entre la seva activitat municipal com a funcionari en pràctiques de lloc amb la categoria professional de Sergent SPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball CG 35/19 5/19 municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (811/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Álvaro Pérez Martínez (mat. 24523) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (829/2019) APROVAR la modificació de la denominació de la Gerència d’Àrea Agenda 2030, Transició Digital, Coordinació Territorial i Esports per la de Gerència d’Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports; APROVAR la modificació de l’organització executiva de la gerència d’àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports i de la gerència d’àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica i, tal i com es detalla a l’annex que consta a l’expedient;PUBLICAR el present acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 14. – (840/2019) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Director/a de Serveis d’Innovació Democràtica de la Gerència de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l’Ajuntament de Barcelona, i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. S 08014208). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15. – (841/2019) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Director/a de Cultura de Proximitat de l’Institut de Cultura de Barcelona, i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. S 07101524). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció CG 35/19 6/19 16. – (16000873-007 0232/16) PRORROGAR, per un període comprès des del 3 de novembre de 2019 fins al 2 de novembre de 2020, el contracte 16000873-007 que té per objecte la concertació de l'activitat sanitària de prevenció de riscos laborals i d'altres activitats sanitàries de l'Ajuntament de Barcelona i organismes associats, adjudicat a l'empresa abans Premap Seguridad y Salud, SL amb NIF B84412683, substituïda per l'empresa Quirón Prevención SL, amb NIF B64076482 per absorció inscrita al Registre Mercantil de Madrid en data 13 de novembre de 2017, per un import total de 340.421,12 euros (IVA exempt), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa corresponent a l'Ajuntament de Barcelona de l'esmentat contracte per un import de 279.582,53 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen al present document amb el desglossament següent: un import (IVA exempt) de 232.985,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22736/92218 0102; un import (IVA exempt) de 46.597,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22736/92218 0102, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. Per la resta de pressupost, s'incorporen a l'expedient els documents comptables aprovats pels diferents organismes adherits al contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 17. – (17002464-001 - 0001/18) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020, el contracte 17002464-001 que té per objecte els serveis de manteniment d’aparells elevadors dels edificis adscrits als Districtes i Gerències de l’Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l'empresa Ascensores Ersce, SA, amb NIF A08277907, per un import total de 447.271,19 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 447.271,19 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 44.174,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 39.909,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 33.962,26 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 29.017,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 38.040,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606; un import (IVA inclòs) de 17.617,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605; un import (IVA inclòs) de 14.452,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604; un import (IVA inclòs) de 38.005,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603; un import (IVA inclòs) de 35.869,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 26.243,79 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601; un import (IVA inclòs) de 6.442,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0501; un CG 35/19 7/19 import (IVA inclòs) de 9.481,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0401; un import (IVA inclòs) de 69.645,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0201; un import (IVA inclòs) de 1.514,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0102; un import (IVA inclòs) de 42.894,26 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció 18. – (771/2019) APROVAR la segona pròrroga del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona el 29 de juliol de 2016, per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques d’aquesta universitat, per un any i amb efectes a partir del dia 6 de novembre de 2019 i fins al 5 de novembre de 2020, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integraven aquell Conveni. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia per a la signatura de la pròrroga d’aquest Conveni Marc de col·laboració. 19. – (817/2019) APROVAR la segona pròrroga del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya el 25 de novembre de 2016, per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques d’aquesta universitat, per un any i amb efectes a partir del dia 26 de novembre de 2019 i fins al 25 de novembre de 2020, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integraven aquell conveni. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia per a la signatura de la pròrroga d’aquest Conveni Marc de col·laboració. 20. – () INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 24 d'octubre de 2019. 21. – (2019/620) APROVAR, amb número de contracte 19004269 i número d’expedient 2019/620, el Plec de Clàusules Administratives particulars i el Plec de Clàusules Tècniques de l’Acord Marc que té per objecte la selecció de diferents entitats financeres que actuïn com a entitats col·laboradores en la prestació del servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic de l’Ajuntament de Barcelona. CONVOCAR procediment obert amb tramitació ordinària, a l'empara de l'article 219 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP). DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 22. – (16005774-002) PRORROGAR, per un període comprès des del 30.12.2019 fins al 30.12.2020, el contracte 16005774-002 que té per objecte auditoria Ajuntament i grup econòmic mun. (Lot 1), adjudicat a l'empresa ERNST & YOUNG, amb NIF B78970506, per un import total de 120.165,98 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 120.165,98 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 120.165,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22706/93112 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el CG 35/19 8/19 pressupost de l'exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Pressupostos i Hisenda per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Economia i Hisenda. 23. – (16005866-003) PRORROGAR, per un període comprès des del 30.12.2019 fins al 30.12.2020, el contracte 16005866-003 que té per objecte auditoria Ajuntament i grup econòmic mun. (Lot 2), adjudicat a l'empresa UNIAUDIT OLIVER CAMPS, SL UTE AUREN AUDITORES SP SLP, amb NIF U66892589, per un import total de 50.263,40 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 50.263,40 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 50.263,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22706/93112 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Pressupostos i Hisenda per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 24. – (16005782-003) PRORROGAR, per un període comprès des del 30.12.2019 fins al 30.12.2020, el contracte 16005782-003 que té per objecte auditoria Ajuntament i grup econòmic mun. (Lot 3), adjudicat a l'empresa FAURA CASAS AUDITORS SL, amb NIF B58671710, per un import total de 228.668,22 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 228.668,22 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 228.668,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22706/93112 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Pressupostos i Hisenda per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 25. – (16005783-002) PRORROGAR, per un període comprès des del 30.12.2019 fins al 30.12.2020, el contracte 16005783-002 que té per objecte auditoria Ajuntament i grup econòmic mun. (Lot 4), adjudicat a l'empresa, CONSULTORIA SA GABINETE TECNICO DE AUDITORIA Y amb NIF A58604745, per un import total de 81.844,40 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 81.844,40 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 81.844,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22706/93112 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Pressupostos i Hisenda per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. CG 35/19 9/19 26. – (3-152/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-152/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 404.523,96 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19101491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 27. – (20160278P) PRORROGAR, per un període comprès des del 15.12.2019 fins al 14.12.2020, el contracte 16001721-001 que té per objecte Assistència Tècnica i Control de Qualitat del Contracte de Conservació de l'Enllumenat Públic de Barcelona (2016-19), adjudicat a l'empresa INGENIEROS EMETRES SLP, amb NIF B60626397, per un import total de 258.491,29 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, l'esmentat contracte per un import màxim de 21.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 279.491,29 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 16.155,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/16511 0502; un import (IVA inclòs) de 263.335,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/16511 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. FIXAR en 867,77 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 28. – (18PL16653) DECLARAR la caducitat, de conformitat amb l’article 95.1 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, de la tramitació del Pla Especial Urbanístic de concreció de l’ús i les condicions d’edificació de l’equipament privat situat al carrer d’Atenes 27, promogut per Activa Parc de les Aigües SL, atesa l’existència de motius determinants per a la declaració de caducitat, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament; que consta a l’expedient i, a efectes de motivació, s’incorpora a aquest acord; NOTIFICAR aquest acord als promotors del Pla i PROCEDIR a l’arxiu de les actuacions. Districte de l'Eixample 29. – (2BC 2019/116) APROVAR el Projecte constructiu de desviament del col·lector de l’Illa A, al Districte de l’Eixample de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 670.258,81 euros, el 21% de l'impost del CG 35/19 10/19 valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); i PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de Sants-Montjuïc 30. – (19PL16703) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per a la regulació de la implantació d’un ascensor exterior a la residència per a la gent gran situada a l’Av. Madrid núm. 210 de Barcelona, promogut per BARNA BUILDING SL; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Nou Barris 31. – (8BD 2017/030) APROVAR INICIALMENT elprojecte executiu de la construcció del casal de joves Prosperitat, al passeig de Valldaura, 271-289, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte i l’Informe Tècnic del Projecte que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost de 3.444.543,71 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Martí 32. – (10BD2018127) APROVAR inicialment el Projecte bàsic i executiu per la rehabilitació parcial d’una nau a Can Ricart al c. Emilia Coranty 5-9, al districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 580.350,15 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); i SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. CG 35/19 11/19 ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 33. – (0279/19) FACULTAR el Comissionat d’Innovació Digital, Administració Electrònica i Bon Govern per a la signatura dels convenis específics que es desenvolupin en aplicació del Model de Protocol de Memoràndum d’Entesa amb el centre d’Innovació (i.lab) per establir les àrees generals de col·laboració, tipus d’activitat per posar-la en pràctica i les vies per assegurar la comunicació i coordinació entre les parts, aprovat per acord de la Comissió de Govern en sessió 14 de març de 2019. 34. – (20190077A1N) ALLIBERAR la quantitat de 31.500,59 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació del contracte 19000459, que té per objecte el Servei de netejadors i cuidadors especialitzats al centre d'acollida d'animals de companyia de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, el qual ha estat adjudicat a l'empresa SACYR FACILITIES, SA, amb NIF A83709873, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'11.966,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/16911 0502; un import (IVA inclòs) de 19.534,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/16911. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Districte de les Corts 35. – (19XC0293) APROVAR el conveni de col·laboració empresarial en activitats d’interès general entre l’Ajuntament de Barcelona i la “Comunitat de Propietaris de l’entitat núm. 3 - Centre Comercial L’Illa Diagonal”, per tal de regular la col·laboració que durà a terme el Centre Comercial l’Illa Diagonal en els actes programats a la Festa Major 2019 del Districte de Les Corts, a canvi de les contraprestacions que aquest Ajuntament li ofereixi dins la campanya publicitària de la Festa Major, amb vigència des del dia següent a la seva formalització fins a 31 de desembre de 2019. FACULTAR l’Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor del Districte de les Corts, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Districte d'Horta-Guinardó 36. – (19001760) ADJUDICAR el contracte núm. 19001760, que té per objecte la gestió i dinamització de l’Espai Jove Boca Nord a Iniciatives i Programes, SL amb NIF B59545913 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 732.248,44 euros IVA inclòs, dels quals 605.164,00 euros corresponen al preu net i 127.084,44 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 366.124,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0607; un import (IVA inclòs) de 366.124,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0607. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en CG 35/19 12/19 30.258,20 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Directora del Departament de Serveis a les Persones i al Territori. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 37. – (19001760) ALLIBERAR la quantitat de 50.905,66 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19001760 que té per objecte la gestió i dinamització de l’Espai Jove Boca Nord, el qual ha estat adjudicat a l'empresa INICIATIVES I PROGRAMES, SL, amb NIF B59545913, i RETORNAR-LO a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 25.452,83 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0607; un import (IVA inclòs) de 25.452,83 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0607. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports.. 38. – (148/2019) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, mitjançant el Districte d’Horta-Guinardó i l’Associació Comercial de Sant Genís dels Agudells, per facilitar les infraestructures per a les activitats de dinamització i de promoció del comerç de proximitat, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcaldia el 27 d’abril de 2011; FACULTAR la Ima. Sra. Maria Rosa Alarcón Montañes, Regidora del Districte d’Horta-Guinardó per a la signatura del Conveni. Districte de Sant Martí 39. – (20204000) APROVAR les Bases particulars del procediment de pública concurrència per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri la Pau; CONVOCAR la pública concurrència per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa de 55.000,00 euros, que anirà amb càrrec a la partida 489.03 924.16 06.10 del pressupost de l'any 2020, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent, atès que l’execució de la gestió cívica s’iniciarà l’exercici següent a la seva autorització. ÀREA DE DRETS SOCIALS, FEMINISMES I LGTBI 40. – (2019/143 IMPD) INICIAR en compliment del Conveni entre l’Àrea Metropolitana de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat sobre polítiques i accions conjuntes sobre els desplaçaments de persones amb mobilitat reduïda del municipi de Barcelona en el període 2016-2019, formalitzat el 6 de maig de 2015, i modificat el 2 de gener de 2017; i d’acord amb els articles 28 i CG 35/19 13/19 116 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, l’expedient per a la contractació mitjançant Acord Marc el servei que té per objecte el servei públic del transport en taxi de persones amb mobilitat reduïda del municipi de Barcelona, amb una durada de dos anys i un pressupost base de licitació de 9.693.915 euros (IVA inclòs) i valor estimat de 14.947.980 euros, restant supeditat a la condició suspensiva de l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, els plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que han de regir aquest contracte, amb tramitació pel procediment obert i ordinari, amb pluralitat de criteris, de conformitat amb el que estableix l’article 145 de la LCSP. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. 41. – (17001342 0185/17) PRORROGAR a l’empara de l’article 303.1 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, i de conformitat amb la clàusula tercera del plec de clàusules administratives particulars, l’Acord marc, amb número de contracte 17001342, que té per objecte l’homologació/designació d’entitats i de fixació de les condicions dels successius contractes de serveis d’acolliment d’urgència, llarga estada i fase d’autonomia per a dones víctimes de violència masclista i llurs fills i filles, pel qual es va designar les entitats homologades i adjudicatàries de l’acord marc següents: LOT 1. Servei d’acolliment d’urgència: 1. Fundació Surt, amb NIF G64404213; 2. Associació IN VIA, amb NIF G64980501; 3. Fundació Salut i Comunitat, amb NIF G61878831. LOT 2: Servei acolliment llarga estada: 1. Fundació SURT, amb NIF G64404213; 2. Associació Lligam per la Inserció Social de Dones, amb NIF G60688157; 3. Associació IN VIA, amb NIF G64980501; 4. Fundació Salut i Comunitat, amb NIF G61878831; 5. Filles de la Caritat, Fundació Social, Llar de Pau amb NIF R5800615F. LOT 3: Servei d’acolliment en fase d’autonomia: 1. Associació Prohabitatge Intermediari Social per a l’Accés a l’Habitatge, amb NIF G61964102; 2. Provivienda, amb NIF G79408696; 3. Fundació IPSS, amb NIF G64836059; 4. Fundació Salut i Comunitat, amb NIF G61878831; 5. Filles de la Caritat, Fundació Social, Llar de Pau, amb NIF R5800615F, per un termini de vuit mesos, a comptar des del dia 25 d’octubre de 2019 i fins al 24 de juny de 2020, segons conformitat signada per cadascuna de les entitats homologades. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 42. – (17002612-004 - 0697/17) PRORROGAR per un període comprès des del 25 d'octubre de 2019 fins al 24 d'octubre de 2020, el contracte 17002612-004 que té per objecte atendre les despeses pel servei de primera acollida, serveis especialitzats transversals i suport SAIER, amb la finalitat de foment de la inserció laboral de les persones en risc d'exclusió, adjudicat a l'empresa A.B.D. Associació Bienestar y Desarrollo, amb NIF G59435180, per un import total de 887.953,31 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 887.953,31 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 164.701,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23161 0801; un import (IVA inclòs) de 723.252,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23161 0801; un import (IVA inclòs) de 164.701,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23161 0801, condicionat a l'existència de CG 35/19 14/19 crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets de Socials, Cultura i Esports. 43. – (19S16974-001 - 112/2019) APROVAR inicialment les bases reguladores per a l’atorgament de subvencions per a la realització de projectes per a millorar l’accés als drets socials i laborals de les treballadores sexuals de la ciutat de Barcelona amb durada pluriennal; SOTMETRE a informació pública les esmentades Bases per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya; TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre que no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública; APROVAR I CONVOCAR, condicionat a l’aprovació definitiva de les esmentades BASES, la convocatòria específica de subvencions per a la presentació de sol·licituds de subvencions per projectes per a millorar l’accés als drets socials i laborals de les treballadores sexuals de la ciutat de Barcelona de caràcter pluriennal 2020-2021; ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR un total de despesa d'1.076.000,00 euros, sent 538.000,00 euros amb càrrec al pressupost del 2020, i 538.000 euros amb càrrec al pressupost de 2021, consignats a la partida 0801-23172-48901 i condicionat a l’existència de crèdit suficient dels esmentats anys; PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d'Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 44. – (119XC0256 19S16995 (1083/19)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació d'ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC), amb NIF G60267580, per al Projecte "Amic Al Saier" Annex I al Conveni Marc de col·laboració, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 126.887,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 126.887,00 euros amb càrrec l'aplicació pressupostària 0801/48622/23161 per l'any 2019, a favor de l'Associació d'ajuda Mútua d’immigrants a Catalunya (AMIC), amb NIF G60267580. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir la data de finalització del projecte subvencionat (data màxima 31/03/2020), presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l'auditor, tal i com consta al pacte setè de l'esmentat conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d'Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. CG 35/19 15/19 45. – (19XC0253 19S16996 (1084/19)) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació per a l'orientació, formació i inserció dels Treballadors Estrangers (CITE) amb NIF G58540428, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per a l'execució del projecte d'assessorament legal en matèria d'estrangeria i mobilitat internacional de treballadors al Saier (Annex II al Conveni marc de col·laboració), de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 173.824,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 173.824,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0801/48623/23161 del pressupost de l'any 2019, a favor de L'Associació per a l'Orientació, Formació I Inserció dels Treballadors Estrangers (CITE), amb NIF G58540428. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir la data de finalització del projecte subvencionat (data màxima 31/03/2020), presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l'auditor, tal i com consta al pacte setè de l'esmentat conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d'Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 46. – (19XC0255 19S17005 (1085/19)) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona, amb NIF Q-08633003J, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per a l'execució del projecte "Servei d'atenció jurídica a immigrants, emigrants i refugiats al SAIER" (annex II al IV del conveni marc de col·laboració), de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 168.330,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 168.330,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0801/48637/23161 del pressupost de l'any 2019, a favor de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona amb NIF Q-08633003J. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir la data de finalització del projecte subvencionat (data màxima 31/03/2020), presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l'auditor, tal i com consta al pacte setè de l'esmentat conveni. FACULTAR la Quarta Tinent d'Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. CG 35/19 16/19 47. – (19XC0252 19S17035 - 1086/19) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i S.O.S. Racisme Catalunya, amb NIF G58958323, per a l'atenció a persones victimitzades per racisme, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0801/48630/23252, a favor de S.O.S. Racisme Catalunya, amb NIF G58958323, per a atenció a persones victimitzades per racisme. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti, en data màxima 31 de març de 2020 el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir la memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que inclourà com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, factures o documents de valor probatori equivalent, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada, tal i com consta al pacte setè de l'esmentat conveni. FACULTAR la Quarta Tinent d'Alcaldia per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. 48. – (20180420) APROVAR l’annex al conveni vigent entre l’Ajuntament de Barcelona i Pensium SL que té per objecte la inclusió en l’esmentat conveni d’unes clàusules de protecció de dades personals que garanteixin el compliment de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal vigent i regulin les relacions entre el responsable i l’encarregat de tractament. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Tinenta d’Alcaldia de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat annex al conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin. 49. – (20190251) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Unicef per establir espais de col·laboració relacionats amb bones pràctiques en la gestió del coneixement, amb una vigència fins al 25 d'octubre de 2022. FACULTAR la Ima. Sra. Margarita Marí Klose, Regidora d’Infància, Joventut i Gent gran, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que es derivin del mateix. 50. – (20180503) ANUL·LAR parcialment l’autorització de despesa per un import de 119.139,51 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48001/23213 del pressupost de l'any 2019, en concepte de minoració de la quantia assignada a la Campanya d'Activitats de Vacances d'Estiu 2019. 51. – (20190022) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 800.000,00 euros del pressupost de 2019, amb càrrec a la partida 464.10 441.11 02.01, corresponent a l’aportació econòmica de l’Ajuntament de Barcelona per fer front a les despeses de la Targeta Rosa Metropolitana als beneficiaris de 60 a 64 anys, ambdós inclosos, empadronats a Barcelona, en virtut del conveni de col·laboració signat entre l’Ajuntament de CG 35/19 17/19 Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona el 14 de març de 2003 i les seves pròrrogues, a favor de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, amb NIF núm. P0800258F. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ I CIÈNCIA 52. – (19003502/19010010) ADJUDICAR el contracte núm. 19003502, que té per objecte la gestió del Centre Cívic Zona Nord, Casal de Barri Torre Baró i Casal de Barri Vallbona, 2019-2021, amb mesures de contractació pública sostenible a TRANSIT PROJECTES, SL amb NIF B59489351 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 907.945,40 euros IVA inclòs, dels quals 750.368,10 euros corresponen al preu net i 157.577,30 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 440.621,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0608; un import (IVA inclòs) de 432.544,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0608; un import (IVA inclòs) de 34.779,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0608. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 37.518,40 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 53. – (19003537/19010011) ADJUDICAR el contracte núm. 19003537, que té per objecte la gestió de Centre Cívic Masia Can Verdaguer, 2019-2021, amb mesures de contractació pública sostenible a CLUB LLEURESPORT DE BARCELONA, amb NIF G60320132 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 634.207,94 euros IVA inclòs, dels quals 524.138,79 euros corresponen al preu net i 110.069,15 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 311.442,71 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0608; un import (IVA inclòs) de 304.703,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0608; un import (IVA inclòs) de 18.061,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711/0608. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 26.206,94 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la CG 35/19 18/19 formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 35/19 19/19