Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 21 DE NOVEMBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 14 de novembre de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (14002777-002 (0580/14)) PRORROGAR per un període comprès des del 01.12.2019 fins al 30.06.2020, el contracte 14002777-002 que té per objecte la construcció, manteniment i gestió energètica de la central de producció de climatització de les cases consistorials de l'Ajuntament de Barcelona amb el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, adjudicat a la UTE Soler Energy Serv.Y Electrom.So, amb NIF U66395856, per un import total de 34.898,74 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 34.898,74 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 30.094,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93314 0101; un import (IVA inclòs) de 4.804,13 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93314 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (inversions) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 21 de novembre de 2019. 3. – (1314/19) CONVOCAR el premi per a l’ornamentació nadalenca d’aparadors dels establiments comercials de diferents barris de la ciutat, en la seva cinquena edició, d’acord amb les Bases aprovades per acord de la Comissió de Govern de 3 d’octubre de 2019; ORDENAR-NE la publicació al Butlletí Oficial de la Província; i AUTORITZAR la despesa per un import de 4.500,00 euros, amb càrrec a la partida 48901-43141-0704 del pressupost 2019, i codi 19S17570. 4. – (2017/627) ANUL·LAR l'autorització i disposició de la despesa per un import de 45.000,00 euros relatiu a la subvenció instrumentada pel conveni amb Fundación FIARE i FIARE Banca Ética per al Projecte de creació d’un Fons per al Foment de l’accés al Finançament del Projectes d’Economia Social i Solidària, aprovada per Acord CG 39/19 1/8 de la Comissió de Govern de 28 de desembre de 2017, corresponent  a que no ha estat necessari restablir el Fons durant 2019 per atendre la morositat de préstecs afectes al Fons. 5. – (0653/19) APROVAR l'addenda al conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, Estudis d'Hosteleria i Turisme CETT SA i Fundació Gaspar Espuña-CETT per a la creació d'una càtedra de turisme, hoteleria i gastronomia, per tal de fixar les línies de treball i l'aportació de l'Ajuntament de Barcelona per l'any 2019 en la quantitat de 55.000,00 euros; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 55.000 euros, amb càrrec a la partida D/48903/43215 corresponent del pressupost de 2019; FACULTAR el Regidor de Turisme i Indústries, Im. Sr. Francesc Xavier Marcè Carol, per a la signatura de l'esmentada addenda. 6. – (1166/19) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació Barcelona Global per la realització del Projecte Barcelona Obertura Spring Festival, dirigit a donar difusió a l’extraordinària oferta musical i les programacions que impulsen les institucions, a l’alçada d’altres capitals europees, per posicionar la música clàssica de Barcelona al mapa mundial i convertir la ciutat en un destí de turisme cultural i musical, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 200.000,00 euros que representa el 50% del cost total del projecte; DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en l’informe que consta a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 200.000,00 euros amb càrrec a la partida D/48903/43215 del pressupost de l’any 2019; REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que, en un termini no superior a tres mesos a comptar des de la finalització de l’activitat subvencionada, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 7. – (DP-2019-27665) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra, per al desenvolupament i integració del dret de superfície atorgat a la Universitat Pompeu Fabra mitjançant escriptura autoritzada pel Notari del l’Il·lustre Col·legi de Barcelona, senyor Lluis Roca Sastre i Muncunill, el 24 de novembre de 1997, a les previsions del protocol signat el 12 d’abril de 2019 entre l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya per a l’impuls d’un nou campus de recerca i innovació als terrenys de l’antic Mercat del Peix, dins del projecte “Ciutadella del Coneixement” i del protocol signat el mateix dia amb la pròpia Universitat Pompeu Fabra, el Consejo Superior de Investigaciones Científicas i la Fundació The Barcelona Institute of Science and Technology per al desenvolupament del campus d’investigació derivat del projecte “Ciutadella del Coneixement”; i FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado, Primer Tinent d’Alcalde, per a la seva formalització. 8. – (3-163/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-163/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de CG 39/19 2/8 l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 832.230,38 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19103191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 9. – (3-165/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-165/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, derivat de l’ingrés provinent del conveni de l’Ajuntament de Barcelona amb la Comissió Europea (Connecting Europe Facility: “CEF-INMAB”), en concepte de tercer i quart pagament INMAB Gran INEA/CEF/TRAN/M2015/113, per atendre a les despeses derivades de l’actuació inversora P.11.6077.04 “Gestió de rondes. Estudi Mobilitat”, per un import total de 280.246,88 euros,de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19110695; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 10. – (3-166/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-166/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 272.335,57 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19111191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 11. – (3-167/2019) APROVAR l’expedient núm.3-167/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, d’acord amb l’ingrés provinent de l’Institut Català de la Dona per atendre despeses del contracte programa d’Atenció a les Dones, per un import de 43.700,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19111395; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 12. – (20150440) APROVAR el reajustament de les anualitats del Conveni de col·laboració subscrit el 22 de maig de 2015 entre l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Sagrera Alta Velocitat SA per a l’aportació municipal al finançament parcial del col·lector de la rambla de Prim, de conformitat amb l’informe de la Directora General de Barcelona Cicle de l’Aigua SA, de 28 d’octubre de 2019; ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició de la despesa plurianual per un import de 165.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0501.63231.15131 del Pressupost de l’Ajuntament de Barcelona per a l’exercici 2019, a favor de Barcelona Sagrera Alta Velocitat SA, amb NIF A63198451, en concepte de reajustament pressupostari dels anys 2019 i 2020; AUTORITZAR i DISPOSAR la CG 39/19 3/8 despesa plurianual per un import de 165.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0501.63231.15131 del Pressupost de l’Ajuntament de Barcelona per a l’exercici 2020, a favor de Barcelona Sagrera Alta Velocitat SA, amb NIF A63198451, en concepte de reajustament pressupostari dels anys 2019 i 2020. La consignació de l’exercici 2020 queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals. Districte de Ciutat Vella 13. – (1BD 2018/050) AIXECAR la suspensió de la tramitació i deixar sense efecte l’aprovació inicial del Projecte de reurbanització de l’espai superior al Moll de la Fusta “Balconada”, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, adoptat per acord de la Comissió de Govern en la sessió del dia 4 d’abril de 2019, d’acord amb els motius recollits a l’Informe emès per la Gerent de Ciutat Vella de 31 d''octubre de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Nou Barris 14. – (8BD 2018/132) DECLARAR la suspensió de la tramitació del projecte de segregació i adaptació del projecte executiu d’accés a través del parc de Font Magués del barri de Torre Baró fins al passeig de les Aigües, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, aprovat inicialment el 23 de maig de 2019 per acord de la Comissió de Govern, d’acord amb els motius recollits a l’Informe emès per la societat municipal BIMSA de 12 de novembre de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB). Districte de Sant Andreu 15. – (19PL16722) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a l’ordenació de l’equipament situat al carrer Berenguer de Palou 68-80 al Districte de Sant Andreu; promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 16. – (10-2018LL34240) CONCEDIR a Acciona Real Estate SAU llicència d'obres de construcció de la segona fase (primera fase exp.10-2018LL34240/1) per a la construcció d'un complex d'edificis d'oficines de nova planta al carrer Selva de Mar, 125, format per diversos blocs de PB+3PP, +6PP, +8PP, +10PP i +13PP amb dues plantes soterrànies comunes i una superfície construïda total de 47.744,95 m2. En CG 39/19 4/8 resulten 5 locals en les plantes baixes i 49 oficines en les plantes pis, 459 places d'aparcament per a cotxes, 50 per a motos, 201 per a bicis i 55 trasters, amb les següents CONDICIONS PARTICULARS DE LA LLICÈNCIA.- Abans de l'inici d'obres: - En el cas que en la parcel·la hi hagi arbrat existent caldrà obtenir l'informe favorable de Parcs i Jardins. - Cal donar compliment a les especificacions de l'informe del Departament de Coordinació d'Obres a l'Espai Públic de 9-10-18. - Caldrà aportar un càlcul detallat de la càrrega de foc als vestíbuls de les escales protegides i especialment protegides obertes per tal de verificar que donen compliment a la definició de sector de risc mínim d'acord amb l'annex A del CTE DB-SI - Caldrà contactar amb l'Agencia d'Energia de Barcelona en relació a l'aplicació de l'Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat - A l'inici de les obres s'haurà d'informar i convocar al Departament de Coordinació d'Obres a l'Espai Públic. - Caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d'obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. - Cal donar compliment a les especificacions dels informes de BCASA de dates 12-9-18 i 21-9-18. En el decurs de les obres: - S'haurà de donar compliment a l'article 18 de les normes del PMU pel que fa a la urbanització dels sòls qualificats de 22@ lliures d'edificació. - Les façanes dels edificis s'adaptaran a la versió del projecte informada favorablement per la Comissió Tècnica 22@ en data 5-3- 19. Tanmateix caldrà eliminar els muntants exempts que sobrepassen el cos de PB+6PP a la façana de Selva de Mar cantonada Perú. - S'han de mantenir les alineacions i rasants executades en les urbanitzacions del carrer Bolívia i del passatge Perú-Bolívia. - La galeria de serveis que travessa el passatge haurà de discórrer per la zona pavimentada amb panot. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres.- L'accés a l'aparcament serà abalisat de manera que s'hi estableixi el sentit únic de circulació. - L'alçada sota conductes de ventilació de l'aparcament, no pot ser inferior a 2,20 m. - La ventilació de l'aparcament s'ajustarà al previst a l'apartat “3.1.4 Aparcamientos y garajes de cualquier tipo de edificio” del Document Bàsic “Salubridad: HS 3 Calidad del aire interior” del CTE, a l'apartat 8 “Control del humo de incendio” del Document Bàsic “Seguridad en caso de incendio: SI 3 Evacuación de ocupantes” del CTE i a l'article 23-2 Garatges i aparcaments de l'Ordenança de Medi Ambient de Barcelona. - Les  preses d'aire d'aportació a l'aparcament s'han de situar a una alçada suficient per a no produir molèsties als vianants. - Els conductes per a l'evacuació de fums, gasos, bafs i olors, s'ajustaran  al que es disposa al Títol 2 de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. En el tràmit de primera ocupació i/o comunicació prèvia: - Les obres d'urbanització de l'espai lliure públic de 395,03 m2 que ha d'executar el promotor hauran d'estar finalitzades i rebudes per l'Ajuntament. - S'establirà una servitud de vistes i pas públic entre la zona 22@t i la zona 22@hs/22@t, essent l'edifici d'aquesta última el predi dominant. - El projecte presenta plantes d'oficina diàfanes. Caldrà verificar que la disposició final de mobiliari o divisòries no compromet les distàncies màximes de recorreguts d'evacuació ni la cobertura de les BIEs. - S'hauran de registrar les servituds de pas, galeries i totes les sales tècniques corresponents a nom de l'Ajuntament de Barcelona. - Es comunicarà el final d'obra al Departament de Coordinació d'Obres a CG 39/19 5/8 l'Espai Públic per a poder verificar les condicions del seu informe de 9-10-18. - Pel desenvolupament de l'activitat, caldrà dur a terme la seva legalització, d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA a partir de l'entrada en vigor de la Llei 20/2009 (BOP 12-01-11). - Caldrà disposar de l'informe de caràcter favorable de recepció dels treballs de recollida pneumàtica emès per BCASA i la Direcció de Serveis de Neteja i Gestió de Residus. - Per l'entrada en funcionament de l'aparcament, caldrà proveir-se prèviament de la corresponent Autorització pel procediment de Comunicació amb Certificació Tècnica (Annex III.2). - Caldrà verificar l'acompliment de l'aplicació sobre Energia Solar de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. - En el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, s'ha d'aportar la documentació requerida en l'article 6 de l'ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. Altres: - Aquesta llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d'instal·lacions, ni les bastides d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via publica, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres : 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 17. – (2019/634) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i la Fundació Catalunya Europa per al projecte “Re-city” que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 55.000,00 euros, que representa el 22,92% del projecte, que té un import de 240.000,00 euros. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa a favor per un import de 55.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0701/91223/48766 per a l’any 2019, a favor de la Fundació Catalunya Europa amb CIF G64693914. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR a la Tercera Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laia Bonet Rull per a la signatura del conveni. ÀREA DE DRETS SOCIALS, FEMINISMES I LGTBI Districte de Ciutat Vella 18. – (20192817) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Associació Superacció, amb NIF G65935280, pel desenvolupament d'un projecte d’atenció de joves en risc d’exclusió, fent servir l'esport com a eina per fomentar les habilitats socials, els hàbits de vida saludables, l'autonomia i el treball en equip, per un import de 47.000,00 euros equivalent al 100,00% del cost total del projecte i una durada fins al 31 de desembre de 2019. Aquest conveni instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, CG 39/19 6/8 General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en l’informe que consta a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un  import de 47.000,00 euros amb  càrrec  al  pressupost 2019 i aplicació  pressupostària D/48903/23261, a favor de l'entitat Associació Superacció, amb NIF G65935280, per subvencionar l'execució del projecte ja indicat. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini màxim de tres mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. FACULTAR per a la signatura del conveni el regidor del Districte de Ciutat Vella, l'Im. Sr. Jordi Rabassa Massons. Districte de l'Eixample 19. – (20189104) AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa del contracte 18XP0038, que té objecte el lloguer del local c. Aragó,326-328, ubicació OAC del Districte de l’Eixample, adjudicat a ARAGON 326,CB, amb NIF E-65885220, per un import de 4993,11 euros, IVA inclòs, en concepte d’estimació de les despeses de regularització de l’IPC dels anys 2017, 2018 i 2019, amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document; i d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 20. – (234/2019 DSAJ) APROVAR l’acord amb la societat IVECO ESPAÑA SL, amb NIF B617685511, que s’annexa, en virtut del qual l’esmentada empresa, sense assumir responsabilitat alguna en les causes que van motivar l’accident de l’Autoescala E21, matrícula 4560 DSZ, en data 21-04-2018, les quals no han pogut ser determinades, entrega a l’Ajuntament de Barcelona una Auto-escala marca IVECO 160E30, model M32L, i l’Ajuntament entrega a IVECO ESPAÑA SL l’Auto-escala sinistrada descrita anteriorment. Tot això als efectes de posar fi al procediment tramitat, de conformitat amb allò previst a l’article 86 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions públiques. DECLARAR com a bé no utilitzable l’Autoescala E21, matrícula 4560 DSZ, als efectes previstos a l’article 13 i 49 del Decret 336/1988, de 17 d’octubre, que aprova el Reglament del patrimoni dels Ens locals de Catalunya, d’acord amb els informes tècnics que figuren a l’expedient, tot donant-lo de baixa de l’inventari municipal. DONAR trasllat d’aquest acord a la Direcció de Patrimoni de l’Ajuntament. DESIGNAR la Sra. Maite Casado Cadarso, gerent de Seguretat i Prevenció, per a la firma de l’acord annex en representació de l’Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ I CIÈNCIA 21. – (16003530-002 - 0791/16 ) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de gener de 2020 fins el 30 de juny de 2020, el contracte 16003530-002 que té per objecte la gestió del servei d'atenció socioeducativa de l'Agència ABITS (Agència per a l'Abordatge Integral del Treball Sexual), adjudicat a l'empresa Fundació Surt, Fundació De Dones, amb NIF G64404213, per un import total de 247.893,99 euros (IVA exempt), CG 39/19 7/8 d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 247.893,99 euros, IVA exempt, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA exempt) de 247.893,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23172 0801, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 23. – (17S17235) PRORROGAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, Districte de Nou Barris i la FUNDACION YEHUDI MENUHIN ESPAÑA, amb NIF G82260282, per a la realització del Projecte MUS-E, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost, de conformitat amb els articles 22.2a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 52.180,00 euros, equivalent al 58,03% del cost total del projecte (89.920,00 euros), pel període del 27 de novembre de 2019 fins al 26 de novembre de 2020. AMPLIAR l'autorizació i disposició de despesa per un import de 52.180,00 euros, amb càrrec a la partida 485.68/231.11/06.08 del pressupost per l'any 2019, a favor de la FUNDACION YEHUDI MENUHIN ESPAñA, amb NIF G82260282, per subvencionar l’execució del projecte esmentat. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta, justificació dels fons rebuts i l'informe d'auditoria. FACULTAR la Ima. Sra. Margarita Marí Klose, Regidora del Districte de Nou Barris per a la signatura de la pròrroga del present conveni. EL SECRETARI GENERAL CG 39/19 8/8