GASETA MUNICIPAL 26 de novembre del 2019 CSV: 40d7-3259-f42f-1577 Disposicions generals – Decrets de la Comissió de Govern DECRET DE LA COMISSIÓ DE GOVERN de 17 d'octubre de 2019, de modificació de la Instrucció relativa al dret d'accés a la informació pública. La Comissió de Govern, en sessió de 17 d'octubre de 2019, ha aprovat la següent proposta d'acord: 1179/19) Modificar la instrucció relativa al dret d'accés a la informació pública aprovada per la Comissió de Govern el 19 de novembre de 2015 en el sentit següent: 1) A l'article 3.2 de la instrucció, On diu: "En el cas que la informació sol·licitada depengui d'una sola societat mercantil amb participació majoritària municipal, el responsable de resoldre la sol·licitud serà el gerent de l'àrea de la qual depengui la societat", Ha de dir: "En el cas que la informació sol·licitada depengui d'una sola societat mercantil amb participació majoritària municipal, el responsable de resoldre la sol·licitud serà el/la gerent de l'àrea de la qual depengui la societat segons l'organigrama executiu vigent"; 2) A l'article 3.3 de la instrucció: On diu: "L'òrgan competent per resoldre en aquest cas serà el gerent de l'Àrea de la qual depengui el Departament de Transparència" Ha de dir: "L'òrgan competent per resoldre en aquest cas serà el/la gerent de l'Àrea de la qual depengui el Departament de Transparència segons l'organigrama executiu vigent" 3) Suprimir els annexos 1 i 2 de la instrucció; publicar-la en el Butlletí Oficial de la Província, a la Gaseta Municipal de Barcelona, a la seu electrònica o al web municipal; inscriure-la al Registre Municipal d'Instruccions i Circulars, en compliment de l'acord de la Comissió de Govern de 15 d'abril de 2015. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007