Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 28 DE NOVEMBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 21 de novembre de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (056/2019/SG) INFORMAR, en el marc de l’acord de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, en desenvolupament de l’article 3 c) del Reglament de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació amb la iniciativa legislativa següent: Memòria preliminar de l’Avantprojecte de llei de prevenció i gestió dels residus i d’ús eficient dels recursos de Catalunya, en els termes dels informes elaborats pels Serveis Jurídics Municipals que consten a l’expedient i que constitueixen la seva motivació. NOTIFICAR a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona el present acord, així com els informes esmentats, relatius al posicionament municipal sobre aquesta iniciativa normativa. 2. – (19-P-380) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Aurora López Corduente (mat. 7022375) entre la seva activitat municipal com a contractada laboral subrogada, amb la categoria professional de Tècnic Superior d’Arquitectura, amb destinació a la Direcció de Serveis de Coordinació de Projectes de l’Institut Municipal d’Urbanisme, on ocupa el lloc de treball de Coordinadora de projectes d'arquitectura, i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per al curs acadèmic 2019-2020 des de l’1 de setembre de 2019 fins al 31 d'agost de 2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les CG 40/19 1/21 circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (317/2019 BIS) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pau Serra Bou (mat. 27331) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal C1 SPEIS, amb destinació al Parc de la Vall d'Hebrón de la Gerència de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Caporal SPEIS (18FC1CICD04), i l’activitat privada per compte propi de formació en matèria sanitària. La dedicació professional privada entre ambdues activitats, la que s’autoritza i la que té autoritzada per acord de la Comissió de Govern, de 16 de maig de 2019, per l’exercici de la seva professió de metge, no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (626/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Marcel·lí Bosch Muntal (mat. 25953) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS, amb destinació al Parc de Bombers de l’Eixample de la Gerència de Seguretat i Prevenció, on desenvolupa el lloc de treball de Bomber SPEIS (16FC1BIBA03), i el desenvolupament del càrrec com a regidor de l’Ajuntament de Matadepera, exercint el seu càrrec en règim de dedicació parcial, d’acord amb el que preveuen els articles 3 i 5 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, l'article 3 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, l’article 75 de la Llei 73/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i l'article 323 del Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals aprovat pel Decret 214/1990, de 30 de juliol. La present autorització restarà sense efecte si es produeix una variació de les circumstàncies relatives a la mateixa o per expiració del mandat o renúncia al càrrec electe. DONAR- NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (705/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Morera Schultes (mat. 76911) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional d’Auxiliar Administratiu, amb destinació al Departament de Control i Avaluació de Neteja de la Gerència de Medi Ambient i Serveis Urbans, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administratiu (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi de traducció de manuals de jocs de rol. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a CG 40/19 2/21 les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (712/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Zoel Forníes Matías (mat. 77395) entre la seva activitat municipal com a laboral indefinit no fix amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arxivística, amb destinació a l’Arxiu Municipal Contemporani de Barcelona de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Arxivística (22FA1BIBA06), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat de Barcelona (UB), per al curs acadèmic 2019- 2020 des del 15 de setembre de 2019 fins el 14 de setembre de 2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (819/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ignacio Álvarez Velasco (mat. 75851) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Enginyeria, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Mitjà en Enginyeria (20FA2BIBA09), i una activitat privada per compte propi d'enginyer. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'enginyer, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (843/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Serna Marced (mat. 77480) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per substitució amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al CG 40/19 3/21 Departament d'Obres i Manteniment del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d'arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (852/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier Matilla Ayala (mat. 77842) entre la seva activitat municipal com a personal d’alta direcció ocupant el lloc d'Arquitecte en Cap, amb codi de lloc de treball (30CA1CNCD13), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) pel curs acadèmic 2019-2020, des de l'1 de setembre de 2019 fins al 31 d'agost de 2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (855/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ma Dolors Saumell Güell (mat. 77248) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Gestora d’Administració General, amb destinació al Departament de Control i Avaluació de Neteja de la Gerència de Medi Ambient i Serveis Urbans, on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri de tècnica financera a l’empresa Klein Ibérica SAU. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les CG 40/19 4/21 circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (878/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Víctor Sánchez Carrillo (mat. 74637) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Gràcia, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Mitjà en Aquitectura - llicències i inspecció (20FA2BIBA05), i una activitat privada per compte propi d'arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (880/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Alba Fernández Cabrera (mat. 77830) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri com a vigilant d’exàmens a l’empresa Atlas Servicios Empresariales SA. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (887/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. José Manuel Muñoz López (mat. 72667) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber Accés SPEIS, amb destinació al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat privada per compte propi de consultor, analista i programador informàtic. El Sr. Muñoz no podrà assessorar, informar o intervenir en assumptes o procediments relacionats directament amb les funcions que desenvolupa com a Bomber de l’SPEIS de l’Ajuntament de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la CG 40/19 5/21 meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (19XC0213) ESMENAR l’error que consta al paràgraf segon de la clàusula primera del conveni marc del cooperació educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Ramon Llull (URL) en data 26 de juliol de 2019, i on diu “Aquestes pràctiques estaran regulades per convenis específics a establir entre els centres que integren la URL i els districtes i sectors ofertants de places, en els quals es recollirà la durada màxima de les pràctiques, que han de realitzar-se en horari compatible amb els estudis i dins el període de l’any acadèmic”; ha de dir “Aquestes pràctiques estaran regulades per convenis específics a establir entre els centres que integren la URL i els districtes, sectors i instituts municipals ofertants de places, en els quals es recollirà la durada màxima de les pràctiques, que han de realitzar-se en horari compatible amb els estudis i dins el període de l’any acadèmic”. 15. – (19002998 (0855/19)) ADJUDICAR el contracte mixt de subministrament i serveis núm. 19002998, que té per objecte la producció, instal·lació, control de seguiment i retirada dels elements publicitaris i producció d’altres elements de comunicació per a les campanyes, esdeveniments, exposicions i altres accions de comunicació a l'empresa Publiservei SL amb NIF B59127431, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 514.590,00 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 425.280,99 euros corresponen al preu net i 89.309,01 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 257.295,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0101; un import (IVA inclòs) de 257.294,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0101. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 21.264,05 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Assumpta Bisbal i Adorna, Directora de Serveis Publicitaris. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 40/19 6/21 16. – (19001367L01 (0402/19)) REBUTJAR l'oferta i EXCLOURE de la licitació del LOT 1 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19001367L01 i número d'expedient 0402/19, que té per objecte Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin en tots o en alguns dels mitjans de comunicació següents: televisió, premsa, revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicació que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, que seran objecte del LOT 2, l'empresa Zenith Media S.L.U. amb número de NIF B81864894 per incompliment de requisits. DESIGNAR com a proveïdors de l'Acord Marc les empreses Carat España, SA amb número de NIF A28343358; Wavemaker Publicidad Spain SL, amb número de NIF B81173171; i la Ute Infinity Media Communications, SL - Medialog Communications, SL, amb NIF U67535302, en ser considerades les ofertes d'aquestes les més avantatjoses econòmicament de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Assumpta Bisbal i Adorna. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 17. – (19001367L02 (0402/19)) REBUTJAR l'oferta i EXCLOURE de la licitació del LOT 2 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19001367L02 i número d'expedient 0402/19, que té per objecte Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin exclusivament en mitjans digitals, l'empresa Zenith Media SLU amb número de NIF B81864894 per incompliment de requisits. DESIGNAR com a proveïdors de l'Acord Marc les empreses Elogia Media, SL amb número de NIF B36891778, i Nothingad Comunicació SL amb número de NIF B64673130, en ser considerades les ofertes d'aquestes les més avantatjoses econòmicament de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Assumpta Bisbal i Adorna. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 18. – (16005229-004 (0052/17) Lot 1) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020, el contracte núm. 16005229-004, derivat del Lot 1 de l'acord marc de serveis de telecomunicacions de l'Ajuntament de Barcelona (Exp. 0494/16 i número de contracte 16002540), que té per objecte la contractació dels serveis i sistemes de comunicacions de veu fixa de tots els centres (xarxa corporativa de veu i xarxa no corporativa de veu) i serveis de dades, adjudicat a CG 40/19 7/21 l'empresa Vodafone España SAU, amb NIF A80907397, per un import total de 2.992.500,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 2.385.058,79 IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 117.606,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 144.315,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 127.881,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 111.113,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 89.658,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0606; un import (IVA inclòs) de 137.228,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0605; un import (IVA inclòs) de 57.502,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0604; un import (IVA inclòs) de 106.698,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0603; un import (IVA inclòs) de 105.334,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 105.245,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0601; un import (IVA inclòs) de 15.670,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0801; un import (IVA inclòs) de 13.252,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0702; un import (IVA inclòs) de 11.326,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0701; un import (IVA inclòs) de 207.736,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0501; un import (IVA inclòs) de 267.811,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0401; un import (IVA inclòs) de 418.600,34 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0201; un import (IVA inclòs) de 348.077,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. Per a la resta del pressupost de la contractació derivada, s'incorporen a l'expedient els documents comptables aprovats pels organismes adherits al present contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 19. – (16006382-002 (0052/17) Lot 2) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020, el contracte núm. 16006382-002, derivat del Lot 2 de l'acord marc de serveis de telecomunicacions de l'Ajuntament de Barcelona (Exp. 0494/16 i número de contracte 16002540), que té per objecte la contractació dels serveis de comunicacions de veu i dades mòbils, adjudicat a l'empresa Vodafone España SAU, amb NIF A80907397, per un import total de 945.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 686.756,00 IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el CG 40/19 8/21 desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 8.694,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 14.066,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 12.074,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 11.291,79 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0606; un import (IVA inclòs) de 8.253,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0605; un import (IVA inclòs) de 8.479,26 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0604; un import (IVA inclòs) de 15.493,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0603; un import (IVA inclòs) de 10.527,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 15.470,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0601; un import (IVA inclòs) de 13.341,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 4.045,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0801; un import (IVA inclòs) de 2.974,76 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0702; un import (IVA inclòs) de 14.907,91 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0701; un import (IVA inclòs) de 76.993,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0501; un import (IVA inclòs) de 139.230,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0401; un import (IVA inclòs) de 30.793,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0201; un import (IVA inclòs) de 300.119,11 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici, per a la resta del pressupost de la contractació derivada s'incorporen a l'expedient els documents comptables aprovats per la resta d'organismes de l'Ajuntament adherits al present contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 20. – (16006383-003 (0052/17) Lot 3) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020, el contracte núm. 16006383-003, derivat del Lot 3 de l'acord marc de serveis de telecomunicacions de l'Ajuntament de Barcelona (Exp. 0494/16 i número de contracte 16002540), que té per objecte la contractació dels serveis de numeració especials, adjudicat a l'empresa Vodafone España SAU, amb NIF A80907397, per un import total de 420.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 419.710,32 IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 87.353,41 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0501; un import (IVA inclòs) de 18.313,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 CG 40/19 9/21 0401; un import (IVA inclòs) de 7.563,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0201; un import (IVA inclòs) de 306.480,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. Per a la resta de pressupost de la contractació derivada, s'incorpora a l'expedient el document comptable de l'Institut Municipal de Paisatge Urbà. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 21. – (16006385-002 (0052/17) Lot 4) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020, el contracte núm. 16006385-002, derivat del Lot 4 de l'acord marc de serveis de telecomunicacions de l'Ajuntament de Barcelona (Exp. 0494/16 i número de contracte 16002540), que té per objecte la contractació de l’accés a internet centralitzat, adjudicat a l'empresa Telefonica de España, SAU, amb NIF A82018474, per un import total de 162.750,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 162.750,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 162.750,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 22. – (16006386-002 (0052/17) Lot 5) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020, el contracte 16006386-002, derivat del Lot 5 de l'Acord Marc de serveis de telecomunicacions de l'Ajuntament de Barcelona (Exp. 0494/16 i número de contracte 16002540), que té per objecte la contractació de l'accés a internet distribuït, adjudicat a l'empresa Telefonica de España, SAU, amb NIF A82018474, per un import total de 273.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 148.986,21 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 17.318,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 16.765,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 18.384,45 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 9.849,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 4.290,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0606; un import (IVA inclòs) de 12.536,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0605; un import (IVA inclòs) de 6.676,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0604; un import (IVA inclòs) de 14.235,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0603; un import (IVA inclòs) de 12.860,66 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a CG 40/19 10/21 l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 7.343,87 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0601; un import (IVA inclòs) de 438,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0801; un import (IVA inclòs) de 438,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0702; un import (IVA inclòs) de 1.361,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0501; un import (IVA inclòs) de 4.978,41 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0401; un import (IVA inclòs) de 9.882,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0201; un import (IVA inclòs) d'11.625,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0101, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici, per a la resta del pressupost de la contractació derivada s'incorporen a l'expedient els documents comptables aprovats per la resta d'organismes de l'Ajuntament adherits al present contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 23. – (20201000) ADJUDICAR el contracte núm. 19003396, que té per objecte Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, reservat a Centres Especials de Treball a Integración Social de Minusválidos, amb NIF B61098638, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 173.140,00 euros IVA inclòs, dels quals 143.090,91 euros corresponen al preu net i 30.049,09 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 86.698,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 86.441,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Aurèlia Escalante Cruces. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 24. – (20201000) ALLIBERAR la quantitat de 116.097,80 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19003396 que té per objecte Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, reservat a Centres Especials de Treball, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Integración Social de Minusválidos, amb NIF B61098638, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 58.134,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 57.963,05 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a CG 40/19 11/21 l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0601; DONAR compte d'aquest acord a la Comissió Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 25. – (1236/19) APROVAR inicialment el Decret que estableix, per via reglamentària, la forma telemàtica obligatòria per a les persones físiques en la presentació de sol·licituds i/o documents adreçats a l’Ajuntament de Barcelona relatius a la convocatòria ordinària mitjançant concurrència competitiva per a la concessió de subvencions per dur a terme projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat (Convocatòria General de Subvencions); SOTMETRE’L a informació pública durant el termini de trenta dies, de conformitat amb l’article 112 del ROM; TENIR-LO per aprovat definitivament en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions; PUBLICAR-LO al Butlletí Oficial de la Província, a la Gaseta Municipal o al web municipal. 26. – () INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 28 de novembre de 2019. 27. – (65/2019) APROVAR el traspàs de l’expedient relatiu a la contractació del servei d’actualització i estudi activitats comercials cens 2018 adjudicat a Infraplan Barcelona ,SL per acord del gerent de l’Institut Municipal de Mercats el 28 de desembre de 2018, del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 al Pressupost del 2019 per un import de 46.670,85 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda 28. – (2016/1021) PRORROGAR per un període comprès des del 01.12.2019 fins al 30.11.2020, el contracte 16005111-002 que té per objecte Pòlisses assegurances (Ram Vida), adjudicat a l'empresa VIDA CAIXA S A SEGUROS Y REASEGUROS, amb NIF A58333261, per un import total de 389.465,68 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 389.465,68 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 292.099,26 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/16205/92211 0102; un import (IVA inclòs) de 97.366,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/16205/92211 0102, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Patrimoni per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 29. – (2016/1021) PRORROGAR per un període comprès des del 01.12.2019 fins al 30.11.2020, el contracte 16005085-002 que té per objecte Pòlisses assegurances (Ram no vida), adjudicat a l'empresa SEGURCAIXA ADESLAS SA SEG Y REASEG, amb NIF A28011864, per un import total de 2.266.882,72 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la CG 40/19 12/21 despesa de l'esmentat contracte per un import de 2.266.882,72 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.700.162,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701; un import (IVA inclòs) de 566.720,68 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Patrimoni per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 30. – (2018/578 (18004319-002)) MODIFICAR el contracte amb número 18004319-002 que té per objecte la Contractació serveis per a la realització d'auditories de compliment dels exercicis 2018-2019 del 65% dels ens que depenen de l'Ajuntament de Barcelona i totalitat de consorcis, fundacions i associacions dependents donant col·laboració i suport a la Intervenció General, en el sentit d'ampliar i aprofundir l'informe de fiscalització de l'exercici de l'any 2018. AMPLIAR l'autorització de la despesa del contracte 18004319-002, per un import de 11.016,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'11.016,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/22706/93112 0701. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 31. – (2019/652) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, Acció i l'Autoritat Portuària de Barcelona per a promoure el Port de Barcelona com a hub logístic del sud d'Europa i de la Mediterrània, amb l'interès social i públic de promoció econòmica internacional sobre un actiu clau de Barcelona i atracció de projectes d'inversió que generin ocupació de qualitat per al nostre territori; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 30.000,00 euros a favor d'Acció, distribuïts en 15.000 euros amb càrrec a la partida D/48903/43321 del pressupost 2020 i 15.000,00 euros amb càrrec a la partida D/48903/43321 del Pressupost de 2021, sotmès a la condició d'existència de crèdit adequat i suficient en aquesta anualitat; FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado per a la signatura del conveni. 32. – (1153/19) CONVOCAR el Premi Punt de Llibre del programa educatiu el Comerç i les Escoles de l’Ajuntament de Barcelona, curs 2019/2020, segons el text que s’adjunta; ORDENAR la publicació de l’esmentada Convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci a la Gaseta Municipal. 33. – (3-169/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-169/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 275.107,53 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19111891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. CG 40/19 13/21 34. – (3-170/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-170/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, provinents de l’aportació de la Generalitat per Fons de Foment del Turisme corresponent al quart trimestre de 2018 i primer trimestre de 2019, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, per un import total d'1.517.399,16 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19111895; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipa. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 35. – (20190335) ALLIBERAR la quantitat de 19.230,00 euros de l’import de l’autorització de la despesa aprovada per acord de la Comissió de Govern de 30 de maig de 2019, relativa a la Convocatòria per la concessió d’ajuts per al desenvolupament del Pla d’Acció del Programa “BARCELONA ESCOLES + SOSTENIBLES 2019-2022, de conformitat amb l’informe de la Direcció de serveis d’Estratègia i Cultura de Sostenibilitat, de 2 d’octubre de 2019, i CONSIGNAR aquesta anul·lació parcial amb càrrec a la partida 0501.48902.17221 del pressupost de l’Ajuntament de Barcelona de l’any 2019. 36. – (20190257) ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició de despesa per un import de 300.000,00 euros amb càrrec a la partida 0502.22120.16511 del pressupost de l'Ajuntament de Barcelona de l'any 2019, a favor d'ENERGIA XXI Comercializadora de Referència SLU, amb NIF B82846825, en concepte de 2019 Consum Llum Tarifes (TUR) Enllumenat Públic, seguint les indicacions de l'informe de 8 de novembre de 2019 del Departament d'Enllumenat, en el sentit de reduir l'import total per la reducció de les necessitats de consum per aquests exercici i la variació menor del preu de mercat. Districte de Ciutat Vella 37. – (19-SJS-74) ACORDAR l’inici de l’expedient per a la modificació del Pla General Metropolità i el corresponent Pla Especial que pugui dur a terme la transformació de l’espai en la clau corresponent que permeti l’ús esmentat segons la proposta de projecte presentada pel Consorci del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA). Districte de Sants-Montjuïc 38. – (18PL16637) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral per a la implantació d’un centre residencial universitari al carrer Viriat 37-39; promogut per TSHCE SANTS SL; EXPOSAR- LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva, i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 40/19 14/21 39. – (3BC 2019/096) RECTIFICAR, a l’empara de l’article 109 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’error material de l’Acord de la Comissió de Govern de 14 de novembre de 2019, pel qual s’aprovà inicialment el Projecte executiu de la conversió a plataforma única dels carrers compresos entre els carrers Tarragona, Consell de Cent i Creu Coberta, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, en el sentit que el títol correcte és Projecte executiu de la conversió a plataforma única dels carrers Torre d’en Damians i Rector Triadó compresos entre els carrers Tarragona i Creu Coberta, al Districte de Sants- Montjuïc de Barcelona; MANTENIR inalterables la resta de pronunciaments; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya. Districte de les Corts 40. – (19XC0348) APROVAR el Conveni de cooperació interadministrativa amb el Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola per a l’execució del “Projecte d’adequació de l’espai del Mirador de Finestrelles i del camí d’accés, Fase I, al Districte de les Corts de Barcelona”, amb una aportació financera per part de l’Ajuntament de 25.229,79 euros. El conveni tindrà vigència des de la data de la seva signatura fins al 31/12/2020. FACULTAR l’Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor del Districte de les Corts, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 25.229,79 euros, amb càrrec al pressupost de l'any 2019 i la partida pressupostaria D/0604/76725/15131, a favor del Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola, amb NIF P0800066C, relativa al conveni de cooperació interadministrativa per a l’execució del Projecte d’adequació de l’espai del Mirador de Finestrelles i del camí d’accés, Fase I, al Districte de les Corts de Barcelona. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 41. – (19PL16696) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic d’ordenació de l’illa urbana delimitada pels carrers Sant Hermenegild, Sant Guillem, Francolí i de la Gleva – Convent i parròquia de Santa Joaquima de Vedruna; promogut per Carmelitas de la Orden del Carmen; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 42. – (5BD 2019/148) APROVAR el Projecte Modificat del projecte de reurbanització del carrer Major de Sarrià, entre passeig de la Bonanova i el carrer Químic de Sarrià, i del carrer Pare Miquel de Sarrià, al districte de Sarrià-Sant Gervasi a Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 2.067.407,34 euros, el 21% CG 40/19 15/21 d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa oferta per l’adjudicatari (1.757.326,74 euros, 21% IVA inclòs) i l’import de les modificacions proposades (310.080,60 euros, 21% IVA inclòs) consistents a grans trets en: la rehabilitació del col·lector principal del carrer Major de Sarrià, l’afecció del desviament de les canonades de baixa pressió del gas del carrer Major de Sarrià, el desplaçament de l’armari de regulació semafòrica i de 2 semàfors a la cruïlla del carrer Major de Sarrià amb el passeig de la Reina Elisenda i altres variacions i que representen el 17,65% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 14,07% d’increment sobre l’import màxim de modificació sobre el Pressupost d’Execució per Contracte contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 19 de juliol de 2018 (2.592.534,55 euros IVA inclòs); NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Nou Barris 43. – (19g159) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d’informació pública de l’aprovació inicial de la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les finques núm.71, 71B i 71C del carrer Alcàntara, en els termes que figuren a l’informe emès per la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, de 28 d’octubre de 2019, que consta a l’expedient i que es dona per íntegrament reproduït; APROVAR definitivament, la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les esmentades finques, qualificades de parcs i jardins urbans de nova creació de caràcter local (clau 6b), i incloses a l’AA1 de la Modificació puntual de la Modificació del Pla General Metropolità als àmbits del barri de Roquetes, de terrenys limítrofs situats als barris de Trinitat Nova i de Canyelles, i de les finques situades a la rambla Caçador 18-14 i al carrer Isard 29-35, aprovada definitivament l’1 de juny de 2010; RECONÈIXER el dret de reallotjament, regulat a l’article 219 i següents del Decret 305/2006 de 18 de juliol, pel que s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme i al Decret 80/2009 de 19 de maig, pel qual s’estableix el règim jurídic dels habitatges destinats a fer efectiu el dret de reallotjament i es modifica el Reglament de la Llei d’Urbanisme, a les Sres. Isabel Fortes Fortes i Concepción Rodriguez Ligero; ADVERTIR a les interessades a qui es reconeix el dret de reallotjament que el mateix queda subjecte a la condició resolutòria d’ocupació de l’habitatge afectat com a residència habitual de manera continuada fins al moment en que es lliuri la possessió de l’habitatge de substitució; INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment als afectats l’inici de l’expropiació per a que en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, en cas que no ho hagin fet a la fase d’informació pública, i proposin el preu en què els valorin, i el termini necessari per desallotjar la finca, en el cas de ser-ne ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants dels immobles i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que, si escau, pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze CG 40/19 16/21 dies no hi hagi mutu acord; INICIAR la peça separada de preu just, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals; PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i en un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte de Sant Andreu 44. – (9BD 2019/134) APROVAR el Projecte modificat del Projecte executiu de l’equipament Poliesportiu Camp del Ferro, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d’acord amb l’Informe Tècnic de la Direcció d’Obra i de la Direcció Tècnica d’Edificació de BIMSA i de l’Informe Jurídic de BIMSA que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import de 15.050.563,42 euros, 21% IVA inclòs, import resultant de sumar al contracte principal licitat (13.012.042,55 euros, 21% IVA inclòs), l’import de les modificacions proposades (1.437.518,99 euros, 21% IVA inclòs) i les despeses associades (601.001,88 euros, 21% IVA inclòs) i que representa el 10,56% d’increment sobre l’import del Pressupost de Coneixement per l’Administració del projecte aprovat definitivament (13.613.044,43 euros 21% IVA inclòs); les modificacions consisteixen en augments d’amidaments, en canvis en el material i equips d’instal·lacions, en indicacions de seguretat emeses per autoritats competents, en canvis de materials i acabats i de circumstàncies imprevisibles en fase d’excavació originades per troballes arqueològiques; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Martí 45. – (19PL16713) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana de determinació dels paràmetres edificatoris del front consolidat del carrer Pere IV 34-48 i carrer Pujades 39-49; promogut per Servidoras de Jesus del Cottolengo del Padre Alegre; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 46. – (10BC 2019/143) APROVAR el Projecte modificat de la reurbanització i infraestructura del carrer Pere IV, entre els carrers Selva de Mar i Josep Pla, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 5.069.315,30 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja CG 40/19 17/21 incorpora la baixa oferta per l’adjudicatari (4.228.982,71 euros, 21% IVA inclòs) i l’import de les modificacions proposades (840.332,59 euros, 21% IVA inclòs), consistents, a grans trets en: l’estintolament del sistema de RSU i clavegueram existent, augment dels costos de demolició del sistema de clavegueram per serveis afectats no previstos, increment de cales i reposicions, enderroc d’un dipòsit no previst i gestió dels residus a abocador autoritzat així com increment de la partida de seguretat i salut, que representen el 19,87% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 14,58% d’increment sobre l’import màxim de modificació sobre el Pressupost d’Execució per Contracte (PEC) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 5 d’abril de 2018 (6.817.597,22 euros IVA inclòs); i PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament de Barcelona. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Ciutat Vella 47. – (20202001) ADJUDICAR el contracte núm. 19002228, que té per objecte la Gestió i dinamització d'espais esportius (pistes de centres escolars i pistes esportives) del Districte de Ciutat Vella a l'Associació Esportiva Ciutat Vella, amb NIF G08941494, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta amb millor relació qualitat-preu, pel preu d'1.176.404,35 euros IVA inclòs, dels quals 972.235,00 euros corresponen al preu net i 204.169,35 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 595.770,79 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0601; un import (IVA inclòs) de 580.633,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 48.611,75 euros, i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Isabel Moreno Gómez. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. 48. – (20202001) ALLIBERAR la quantitat de 81.425,24 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19002228 que té per objecte la Gestió i dinamització d'espais esportius (pistes de centres escolars i pistes esportives) del Districte de Ciutat Vella, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Associació Esportiva Ciutat Vella, amb NIF G08941494, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament CG 40/19 18/21 següent: un import (IVA inclòs) de 41.236,48 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0601; un import (IVA inclòs) de 40.188,76 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0601. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 49. – (20180298) APROVAR la pròrroga de l’encàrrec de gestió a Barcelona Activa SAU SPM per implementar mesures que promoguin l’ocupació juvenil fins a 31 de desembre de 2020. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 50. – (2019/648) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i el Centro Iberoamericano de Desarrollo Estratégico Urbano (CIDEU) pel Projecte “Pla d´acció 2019-2020”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 180.000,00 euros, que representa el 40,91% del projecte, que té un import de 439.971,34 euros. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 180.000,00 euros, distribuïts en 80.000,00 euros per a l´any 2019 i 100.000,00 euros per a l´any 2020 amb càrrec a la partida 48747/23291/0701 ,condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat, a favor del Centro Iberoamericano de desarrollo estratégico urbano (CIDEU) amb CIF G60544665. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. Districte de Sants-Montjuïc 51. – (20179203) PRORROGAR per un període comprès des del 03.02.2020 fins el 02.02.2021, el contracte 16005733-001 que té per objecte el "Servei per a la gestió de l'equipament Bàscula Jove, del Districte Sants-Montjuïc", adjudicat a l'empresa Tasca Serveis d'Animació, SL, amb NIF B59533190, per un import total de 151.118,53 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 151.118,53 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 124.993,72 euros i import IVA de 12.499,37 amb tipus impositiu 10% a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0603; un import net de 12.386,76 euros i import IVA de 1.238,68 amb tipus impositiu 10% a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0603, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Departament de Recursos Interns per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la CG 40/19 19/21 recepció de la notificació. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 52. – (20154310) MODIFICAR el contracte núm. 15004273 que té per objecte la prestació del servei de suport d’atenció telefònica integral per a trucades d’emergència al 092 i 080, les seves centraletes administratives, i gestió de segon nivell al Centre de gestió d’emergències i al telèfon d’atenció per molèsties d´habitatges d’ús turístic, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció laboral, per un import de 99.999,47 euros, IVA inclòs, a l’empara dels articles 106 i 219 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic aprovat per Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, i la clàusula 20 del plec de clàusules administratives particulars, i d’acord amb els informes incorporats a l’expedient. El contracte va ser adjudicat, per un import de 2.686.485,05 euros, IVA inclòs, a KONECTA BTO, SL amb NIF B62916077, per acord de la Comissió de Govern de 4 de febrer de 2016. AMPLIAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte, a favor de l’esmentada empresa, per la quantitat indicada, de la qual 82.644,19 euros corresponen a l’import net i 17.355,28 euros, a l’IVA, al 21%, amb càrrec a la partida 0401 22719 13211 del pressupost de 2019. FIXAR en 4.132,21 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració de l'adjudicatari d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR el contractista per tal que en el termini màxim de 10 dies hàbils a comptar de l’endemà de la notificació d'aquesta resolució comparegui el dia i hora que se li indiqui per FORMALITZAR la modificació del contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 53. – (122/2019) APROVAR la convocatòria 2020-2021, per a l'atorgament de subvencions en el marc de l’acció comunitària a la ciutat de Barcelona amb durada pluriennal, d’acord amb les Bases generals aprovades per la Comissió de Govern amb data 14 de desembre de 2017 i publicades al BOP en data 4 de gener de 2018; ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa total de 446.200,00 euros, amb càrrec a la posició pressupostària D/48901/23182, dels quals 223.100,00 euros van amb càrrec al pressupost de l'any 2020 i 223.100,00 euros amb càrrec al pressupost de l'any 2021; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FACULTAR el/la president/a de la Comissió de valoració que s'estableix a la base setena d’aquesta convocatòria, per tal d'efectuar els actes de tràmit i definitius que puguin correspondre; FACULTAR Ia Gerent de l’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat per tal d'efectuar els actes de gestió pressupostària que resultin de la present convocatòria. PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d'Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. CG 40/19 20/21 Districte de l'Eixample 54. – (20209205) INICIAR l’expedient per a la contractació de la concessió del servei especial de l’Annex IV referent a la Gestió i dinamització del Centre Cívic Borrell, ubicats al carrer Viladomat, 2-8 del Districte de l’Eixample, amb núm. de contracte 19C00025, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit segons l’art.160 i següents de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i no subjecte a regulació harmonitzada d’acord amb l’art 20 de la mateixa llei i amb una contractació pública sostenible d’acord amb el Decret d’Alcaldia de 24 d’abril de 2017, amb un pressupost base de licitació 457.280,00 euros, exempt d’IVA, i un valor estimat d'1.864.639,16 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; AUTORITZAR la despesa del contracte per un import de 457.280,00 euros, en concepte d’aportació màxima de la subvenció i amb càrrec a la/es partida/es pressupost/os que s’indiquen en aquest mateix document, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l’actual. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 55. – (20191036) ADJUDICAR el contracte núm. 19003757, que té per objecte l'organització, programació i dinamització dels serveis socioculturals de l'Auditori de Sant Martí a Transit Projectes, SL amb NIF B59489351 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 440.451,76 euros IVA inclòs, dels quals 364.009,72 euros corresponen al preu net i 76.442,04 euros a l'IVA; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 221.601,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33412 0610; un import (IVA inclòs) de 218.850,34 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33412 0610; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; FIXAR l'import de la garantia definitiva en 18.200,49 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Carles Pinar Nicolás, tècnic de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del districte de Sant Martí; i DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 40/19 21/21