Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 12 DE DESEMBRE DE 2019 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 5 de desembre de 2019 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (915/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Dolcet Butsems (mat. 74190) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Enginyeria, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Enginyeria - llicències i inspecció (22FA1BIBA10), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) pel curs acadèmic 2019-2020, des de l'1 de setembre de 2019 fins el 31 d'agost de 2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La dedicació professional entre ambdues activitats, la que s’autoritza i la que té autoritzada per acord de la Comissió de Govern, de 21 de juliol de 2016, per a l’exercici de la seva professió d’enginyer, no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – ( 927/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joaquín Galindo García (mat. 24529) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Sergent SPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de CG 42/19 1/19 novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (883/2019) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3 UB) per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques, amb efectes a partir de la data de la seva signatura i per una durada de dos anys, prorrogables expressament per períodes anuals, amb un màxim de dues pròrrogues. FACULTAR l’Il·lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la signatura del Conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona IL3.   4. – (886/2019) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Parc de Recerca UAB, per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques, amb efectes a partir de la data de la seva signatura i per una durada  de dos anys, prorrogables expressament per períodes anuals, amb un màxim de dues pròrrogues. FACULTAR l’Il·lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la signatura del Conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Parc de Recerca UAB. 5. – (17004830-001 (0002/18)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 17004830-001 que té per objecte el manteniment de sistemes i instal·lacions de seguretat, contra incendis, comunicacions i grups de pressió en els edificis adscrits als Districtes i gerències de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2018 i 2019 (LOT 2), adjudicat a l'empresa Inv Proteccion SL, amb NIF B85582013, per un import màxim de 135.865,94 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 135.865,94 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 34.870,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 20.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 30.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 13.007,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 12.342,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 25.644,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a CG 42/19 2/19 l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601; un import (IVA inclòs) de 34.870,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 20.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 30.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 13.007,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 12.342,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 25.644,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2019 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601. FIXAR en 5.614,30 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que ampliï la garantia constituïda en el seu moment i comparegui a les dependències de Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (19003198 (0902/19)) APROVAR el Plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques del contracte núm. 19003198 (Exp. núm. 0902/19), de l’Acord Marc, amb mesures de contractació pública sostenible, per a la contractació dels serveis d'impressió massiva de documents i serveis associats a l'Ajuntament de Barcelona. CONVOCAR procediment obert i tramitació ordinària per a la seva adjudicació, de conformitat amb els articles 156 i següents de la llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP), en relació amb els articles 219 i següents de la mateixa llei. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció.   7. – (19003371 (0931/19)) APROVAR, amb número de contracte 19003371 i número d’expedient 931/19, el Plec de Clàusules Administratives particulars i el Plec de Clàusules Tècniques de l’Acord Marc que té per objecte establir les condicions procedimentals i d’execució per a la contractació del subministrament de dispensadors d’aigua i també la designació de les empreses que durant la fase de contractació derivada realitzaran el subministrament dels models seleccionats de l’Ajuntament de Barcelona i de les entitats que conformen el Sector Públic dependents de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible. CONVOCAR procediment obert amb tramitació ordinària, a l'empara de l'article 219 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP). DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció.   8. – (18XP0039 (0551/18)) PRORROGAR i MODIFICAR l’encàrrec de gestió a Tractament i Selecció Residus SA (TERSA), amb NIF A08800880, per al subministrament elèctric a l’Ajuntament de Barcelona i organismes dependents, segons el text que s’acompanya, fins el 31 de desembre de 2020; i PUBLICAR-LO al Perfil de Contractant. ANUL·LAR PARCIALMENT l’Autorització i Disposició de la despesa corresponent a la Gerència de Recursos per un import de -258.500,00 euros amb càrrec a la partida 221.00 – 93312 – CG 42/19 3/19 01.01 del pressupost 2019, a favor de Tractament I Selecció Residus Sa (Tersa), amb NIF A08800880, per al subministrament elèctric a l’Ajuntament de Barcelona. AMPLIAR l’Autorització i Disposició de la despesa per un import de 23.746.047,41 euros a favor de Tractament i Selecció Residus SA (TERSA), amb NIF A08800880, per al subministrament elèctric a l’Ajuntament de Barcelona, amb càrrec als següents pressupostos i partides. Pressupost 2019: 221.00-16011-05.02 32.000,00 euros; 221.00-16111-05.02 154.000,00 euros; 221.00-165.11-05.02 300.000,00 euros; 221.00- 13113-05.04 321.826,70 euros. Pressupost 2020, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient a les corresponents partides: 221.00-93312-01.01 1.603.494,52 euros; 221.00-93312-02.01 787.605,93 euros; 221.00-93312-04.01 874.220,86 euros; 221.00-93312-05.01 350.929,06; 221.20-16011-05.02 330.400,00 euros; 221.20-16111- 05.02 1.916.870,81 euros; 221.20-16511-05.02 9.493.669,14 euros; 221.20-13413- 05.04 245.113,00 euros, 221.00-93312-06.01 574.928,36 euros; 221.00-93312-06.02 821.274,81 euros; 221.00-93312-06.03 650.448,88 euros; 221.00-93312-06.04 421.467,89 euros; 221.00–93312-06.05 438.290,77 euros; 221.00-93312-06.06 675.365,59 euros; 221.00-93312-06.07 726.409,73 euros; 221.00-93312-06.08 1.008.713,18 euros; 221.00-93312-06.09 1.114.454,68; i 221.00-93312-06.10 904.563,50 euros. 9. – (2019/678) DISPOSAR la despesa per import de 175.000,00 euros, que representa el 94,19% del projecte, que té un import de 185.787,48 euros, per a la “Plataforma Sindical Prioritària 2019”, a càrrec de la partida D/0701/48598/91221 del pressupost del 2019, a favor de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte quart del conveni. 10. – (2019/678) DISPOSAR la despesa per un import de 175.000,00 euros, que representa el 88,20% del projecte, que té un import de 198.420,35 euros per a la “Plataforma Sindical Prioritària 2019”, a càrrec de la partida D/0701/48597/91221 del pressupost del 2019, a favor de la Unió General de Treballadors de Catalunya. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte quart del conveni. 11. – () INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 12 de desembre de 2019. 12. – (F-1904-01) APROVAR el “Protocol provisional de col·laboració per a la prestació del servei de cobrament de tributs, multes i altres ingressos de dret públic” i establir la seva vigència des de l'1 de gener de 2020 fins a l’adjudicació i posterior formalització del contracte relatiu a l’acord marc per a la selecció de vàries entitats financeres que actuïn com a entitats col·laboradores en la prestació del servei de cobrament de tributs, multes i altres ingressos de dret públic, FACULTAR l’Il·lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer tinent d’alcalde d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda i el Sr. Jordi Ayala Roqueta, Gerent de Pressupostos i Hisenda, de manera indistinta, per a la CG 42/19 4/19 signatura dels protocols provisionals de col·laboració amb les entitats financeres; i els actes que se’n puguin derivar. 14. – (2019/653) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Fira Internacional de Barcelona per a l’organització durant 2019 de les fires BIZ Barcelona, Retail, Saló de l’Ocupació, BFORPLANET i IN(3)DUSTRY, considerades d’especial interès social i públic per a la ciutat per la seva orientació cap a l’emprenedoria, la innovació tecnològica i la sostenibilitat; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 2.750.000 euros amb càrrec de la partida 0702- 48905- 43333 del pressupost de l'any 2019 a favor de Fira Internacional de Barcelona com a contribució de l’Ajuntament de Barcelona en la seva condició de membre d’aquesta entitat a l’organització de les fires i salons indicats durant l’any 2019; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado, per a la signatura del present conveni. 15. – (2019/666) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya per la realització del Projecte “Emprenedoria Campus Castelldefels -Incubadora Agència Espaial Europea (ESA)” dirigit a donar continuïtat a la incubadora ESA BIC Barcelona, presentant un nou projecte a la Agència Europea de l’Espai que permeti seguir donant suport a un projecte que contribueix al desenvolupament econòmic i social i facilita la transferència de tecnologia del món universitari al teixit econòmic i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros, que correspon al 50% del cost total del Projecte per import de 100.000,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0702-48535- 43311 del Pressupost de l'any 2019; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado per a la signatura del conveni. 16. – (DP-E-03.6033.17) PERMUTAR amb el Consorci de la Zona Franca, la part d’aprofitaments urbanístics resultants del Pla de Millora Urbana del sector 14 de la MPGM de la transformació urbanística de la Marina de la Zona Franca, identificat amb el 100% de la finca MU1 i el 19,7612 % de la finca MF2, de propietat municipal, valorats amb l’import de 4.393.310 euros, més l’IVA corresponent, per una contraprestació equivalent que consisteix en la transmissió de la propietat de la finca situada al carrer “A” núm. 109 (registral número 18156 del Registre de la Propietat número 26 de Barcelona), valorada en 4.393.310 euros, més l’IVA corresponent; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l’obligació per import de 922.595,10 euros, en concepte de l’IVA, a favor del Consorci de la Zona Franca, amb càrrec a la partida corresponent del Pressupost municipal de 2019, prorrogat de l’any 2018; FORMALITZAR la permuta; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. CG 42/19 5/19 17. – (DP-2019-27653) CEDIR a la Federació d’Associacions de Comerciants de l’Eix Comercial del Poblenou l’ús d’uns espais dins de l’entitat 3, Escola d’Adults amb Espai per a Entitats, grafiats en el plànol annex, de la finca situada al carrer Sant Joan de Malta núm. 130-134, per un termini de 2 anys, prorrogable per 2 anys més, per al desenvolupament de les activitats pròpies de l’entitat, d’acord amb els seus estatuts i amb les condicions annexes, que s’aproven; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 18. – (DP-2019-27714) CEDIR al Consorci d’Educació de Barcelona l’ús dels espais de les plantes baixa i tercera de la finca del carrer Escar núm. 6-8, amb la finalitat de destinar- los a dependències de l’Institut de Nàutica de Barcelona, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 19. – (3-182/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-182/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 354.266,45 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19120391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 20. – (3-183/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-183/2019 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 prorrogat per a l’exercici 2019, provinent del reconeixement d’ingressos de l’Estat en concepte de Cessió de Tributs i Fons Complementari de Finançament, per un import total de 2.932.050,00 euros, per incrementar l’aportació a l’Àrea Metropolitana de Barcelona segons el criteri adoptat en el Consell Plenari de 20 de febrer de 2004, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 19120395; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 21. – (3-185/2019) APROVAR l’expedient núm. 3-185/2019 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2018 per a l’exercici 2019, d’import 11.960.539,49 euros, per atendre transferències de crèdit derivades de l’addenda al conveni de finançament del sistema de transport públic per a l’any 2019 amb l’Autoritat del Transport Metropolità de l’Àrea de Barcelona en execució del pla marc 2014-2031 de data 06/03/2014, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 19120491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. CG 42/19 6/19 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 22. – (18SD0155CO) RATIFICAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Direcció General de Trànsit del Ministeri de l'Interior per desenvolupar l’estratègia marc de mobilitat urbana sostenible (EMMUS) signat el 2 de desembre de 2019. Aprovar el protocol tècnic d’actuació del projecte Autonomous Ready en desenvolupament de la clàusula quarta del Conveni que es ratifica. FACULTAR en la Regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Ima. Sra. Rosa Alarcón Montañés, la signatura del present protocol tècnic d’actuació així com, la resta dels actes necessaris per a l’execució del Conveni abans referit. Districte de Sants-Montjuïc 23. – (3BD 2018/146) APROVAR definitivament el projecte executiu per a l’ampliació de les voreres del carrer Foneria, entre el carrer dels Ferrocarrils Catalans i el carrer Segura, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 571.189,03 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Gràcia 24. – (19SD0155 PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d'Urbanització de l’avinguda Adrià Gual entre els carrers Josep M Jujol i Salvador Alarma i urbanització del carrer Vallpar del Districte de Gràcia, inclòs dins l’àmbit del PMU i Especial d’assignació d’usos i d’ordenació volumètrica d’equipaments privats comprès entre els carrers Josep M Jujol, Vallpar i Adrià Gual de Barcelona que fou aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió d'1 de febrer de 2008 (BOPB 26/02/2008), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de data 27 d’agost de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per la Junta de Compensació de l’àmbit del Pla de Millora Urbana i Especial d’assignació d’usos i d’ordenació volumètrica d’equipaments privats comprès entre els carrers Josep M Jujol, Vallpar i Adrià Gual de Barcelona, amb un pressupost d'1.359.622,24 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes, durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya. NOTIFICAR  el present acord als interessants. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. CG 42/19 7/19 25. – (18PL16642) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1.a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial de Protecció del Patrimoni Històric artístic dels barris tradicionals de la Vila de Gràcia, d’iniciativa municipal, d’acord amb el contingut de l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; EXPOSAR-LO al públic pel termini de dos mesos; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i DONAR- NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Nou Barris 26. – (8BC 2019/142) APROVAR inicialment el Projecte revisat del Projecte executiu de les actuacions de millora de les infraestructures i els espais públics de ciutat Meridiana Part II: Connexió del carrer Pedraforca amb el carrer les Agudes i naturalització talussos. Separata per a l’execució del nou vial de connexió, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.844.026,23 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); i SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 27. – (8BD 2019/133) APROVAR inicialment el Projecte revisat del Projecte de construcció de la pista esportiva del Campillo de la Virgen i l’adequació dels seus entorns, al barri de Torre Baró, al Districte de Nou Barris, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.133.137,05 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Martí 28. – (19SD0110 PU) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona,  el Projecte d'Urbanització del sòl qualificat de Zona Verda (Clau 6b) inclòs dins l'àmbit del PMU "Illa 2004" delimitat pels carrers  Badajoz, Tànger, Àvila i Sancho de Àvila, al Districte de Sant Martí  a Barcelona que fou aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 28/10/2011 (BOP 6/03/2012), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 3 de juny de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per la Junta de Compensació del Pla de Millora Urbana de “l’Illa CG 42/19 8/19 2004” delimitada pels carrers Badajoz, Tànger, Àvila i Sancho d’Àvila de Barcelona amb un pressupost de 176.407,53 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR  el present acord als interessants. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 30. – (20190280) APROVAR les bases específiques de participació i la convocatòria corresponent al “Premi Montserrat Roig al Periodisme i la comunicació social 2019”. CONVOCAR el “Premi Montserrat Roig al Periodisme i la comunicació social 2019”, de conformitat amb les bases generals reguladores del “Premi Montserrat Roig al periodisme i la comunicació social”, publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona el dia 7 de desembre de 2017. AUTORITZAR la despesa de 40.000,00 euros, que anirà amb càrrec a la partida 02.01 481.01 230.34 del pressupost de l’any 2020, condicionats a l’existència de crèdit adequat i suficient per a fer front a la disposició i lliurament d’aquest Premi, i amb el següent desglossament: Premi al periodisme social, dotat amb 8.000,00 euros. Premi a la comunicació social, dotat amb 8.000,00 euros. Premi a la promoció de la investigació periodística amb una dotació conjunta de 24.000,00 euros, desglossats en els següents àmbits: Premi a l’àmbit de feminització de la pobresa, dotat amb 8.000,00 euros. Premi a l’àmbit d’infància i vulnerabilitat, dotat amb 8.000,00 euros. Premi d’àmbit obert, dotat amb 8.000,00 euros. Premi honorífic especial del jurat, sense dotació econòmica. ORDENAR la publicació de la convocatòria i de les bases específiques de participació corresponent al "Premi Montserrat Roig al Periodisme i la comunicació social 2019" mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. ESTABLIR com a termini de presentació de les obres les dates que consten a les bases específiques. 31. – (20190403) APROVAR les bases específiques de convocatòria corresponent als “Premis Barcelona VisualSound 2020”. CONVOCAR els “Premis Barcelona VisualSound 2020”, de conformitat amb les bases generals reguladores dels “Premis Barcelona VisualSound”, publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona el dia 5 de juliol de 2016. AUTORITZAR la despesa de 8.200,00 euros, que anirà amb càrrec a la partida 0201 481.01 232.21 del pressupost de l'any 2020, condicionats a l’existència de crèdit adequat i suficient per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest Premi, i amb el següent desglossament: Premi jurat a la millor obra presentada a la categoria de documental, dotat amb 1.300,00 euros. Premi públic a la millor obra presentada a la categoria de documental, dotat amb 450,00 euros. Premi especial “MAX 20” a la millor de les obres de la categoria de documental realitzada per un/a jove menor de 20 anys, dotat amb 400,00 euros. Premi jurat a la millor obra presentada a la categoria de ficció, dotat amb 1.300,00 euros. Premi públic a la millor obra presentada a la categoria de ficció, dotat amb 450,00 euros. Premi especial “MAX 20” a la millor de les obres de la categoria de ficció realitzada per un/a jove menor de 20 anys, dotat amb 400,00 euros. Premi jurat a la millor obra presentada a la categoria de videoclip, dotat CG 42/19 9/19 amb 1.300,00 euros. Premi públic a la millor obra presentada a la categoria de videoclip, dotat amb 450,00 euros. Premi especial “MAX 20” a la millor de les obres de la categoria de videoclip realitzada per un/a jove menor de 20 anys, dotat amb 400,00 euros. Premi jurat a la millor obra presentada al concurs 2 minuts en 1 dia, dotat amb 1.300,00 euros. Premi públic a la millor obra presentada al concurs 2 minuts en 1 dia dotat amb 450,00 euros. ORDENAR la publicació de la convocatòria i de les bases específiques de convocatòria corresponent als "Premis Barcelona VisualSound 2020” mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. ESTABLIR com a termini de presentació de les obres les dates que consten a les bases específiques. 32. – (20190120 - IMSS) DEIXAR sense efecte l’acord de la Comissió de Govern, de 23 de maig de 2019, en relació amb l’aprovació inicial de la modificació parcial del sistema de gestió del SAD, atesa la dificultat d’articular, en aquest moment, la gestió directa del servei a través d’un mitjà propi idoni i adequat, d’acord amb el què s’argumenta en l’informe tècnic de 2 de desembre de 2019, que consta a l’expedient. DESESTIMAR les al·legacions formulades per la Confederació, Patronal del Tercer Sector Social de Catalunya en data 23 de juliol de 2019, pels motius exposats als informes tècnic i jurídic de 2 i 4 de desembre de 2019, respectivament, que consten a l’expedient. CONTINUAR la prova pilot prèvia a l’aprovació de la reglamentació del servei d’atenció domiciliària (SAD), acordada el 23 de maig de 2019 en el marc de l’article 64 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern, amb l’objectiu de valorar la necessitat de reglamentar sobre la integració social i sanitària del servei, en els termes que s’indiquen a l’esmentat informe tècnic de 2 de desembre de 2019. PUBLICAR aquest acord al Butlletí oficial de la província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. 33. – (20190362) INICIAR l’expedient per a la contractació que té per objecte el subministrament de mobiliari de reposició i nova instal·lació per als equipaments dependents de la Gerència de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un valor estimat del contracte d'1.561.829,02 euros i un pressupost de 590.566,60 euros, IVA inclòs. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR la despesa de 590.566,60 euros, IVA inclòs, al tipus del 21%, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0201 63501 92011 del pressupost de 2020, condicionats a l’existència de crèdit adequat i suficient. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34. – (20190382) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci de Biblioteques de Barcelona per al desenvolupament del servei de sales d’estudi, amb una vigència fins al 28 de febrer de 2021. DONAR compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 42/19 10/19 35. – (0125/18) MODIFICAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya –Mossos d’Esquadra–, el Consorci Sanitari de Barcelona, l’Institut Català de les Dones i el Consorci d’Educació de Barcelona per donar resposta a les situacions d’emergència i post emergència psicosocial en situacions de violència masclista a la ciutat de Barcelona, aprovat per acord de la Comissió de Govern adoptat en sessió de 8 de febrer de 2018. FACULTAR l’lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinent d’Alcaldia per a la formalització de l’esmentat conveni i de tots els actes que se'n derivin. 36. – (3956-19) APROVAR la modificació del conveni de col·laboració signat el 26 de desembre de 2018 entre el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, el Consolat de la República de Cuba a Catalunya i I‘Ajuntament de Barcelona per establir els termes generals de col·laboració per intentar localitzar, recuperar, identificar i traslladar les restes de Pablo de la Torriente Brau a Cuba, i també establir les actuacions a dur a terme amb les restes d'altres individus que es puguin trobar en la mateixa fossa del cementiri de Montjuïc de Barcelona, establint el període de pròrroga en períodes de fins a dos anys i prorrogar el mateix pel període comprès entre el 26 de desembre de 2019 i el 25 de desembre de 2021. 37. – (2019/692) APROVAR de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, l'atorgament, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional a l´entitat Enginyeria sense Fronteres (G60910528), d’una subvenció de 75.000,00 euros per a la realització del projecte “Compostando - Educación y Acción Ambiental: experiencia piloto en el Jardín Botánico Tunduru (Maputo)” amb un cost total d’execució de 93.750,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten a l’expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de despesa, per import de 75.000,00 euros, equivalents a un 80,00% de l´import total del projecte (93.750,00 euros)  a càrrec de la partida D/0701/48902/23291 per a l’any 2019. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte, justifiqui l´activitat subvencionada amb l´aportació d´informe d´auditor d´acord amb l´article 10.3 de la normativa general reguladora de subvencions de l´Ajuntament de Barcelona. 38. – (2019/693) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i Ajuntament de Betlem pel projecte “Urban Rehabitilitation of Beit Sahour Road (Phase 1)”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 150.000,00 euros, que representa el 43,92% del projecte, que té un import de 341.500,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 150.000,00 euros, amb càrrec a la partida D/0701/79010/23291 a favor de l´Ajuntament de Betlem amb NIF (vat) 732600010. REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. CG 42/19 11/19 FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. 39. – (2019/695) APROVAR de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, la concessió, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional a l´Oficina del Historiador de la Habana (306.0.07364) d’una subvenció de 150.000,00 euros per a la realització del projecte “El centre històric de l’Havana cap a un model de ciutat intel·ligent amb èmfasi en l’economia creativa en el marc del 500 aniversari de la fundació de la ciutat” amb un cost total d’execució de 3.000.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten a l’expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de despesa, per import de 150.000,00 euros, equivalents a un 5,00% de l´import total del projecte (3.000.000,00 euros)  a càrrec de la partida D/ 0701/48902/23291 per a l’any 2019. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a sis mesos des de la finalització del projecte, justifiqui l´activitat subvencionada mitjançant les certificacions,  informes tècnics i econòmics, auditoria i avaluació visats per la UE i la mateixa Oficina del Historiador de la Habana. 40. – (2019/699) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i Pallassos sense Fronteres pel Projecte “Suport als refugiats i desplaçats interns víctimes de diferents conflictes bèl·lics que viuen a Colòmbia, Etiòpia i Kurdistan Iraquià” , que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 51.590,00 euros, que representa el 57,17% del projecte, que té un import de 90.245,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 51.590,00 euros, amb càrrec a la partida 0701/48750/23291 a favor de Pallassos sense Fronteres amb CIF G60343951; REQUERIR l´entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR la Quarta Tinenta d´Alcaldia, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. Districte de l'Eixample 41. – (20189201) MODIFICAR el contracte 17006723-003, que té per objecte la Gestió i dinamització dels Espais i Casals de Gent Gran del Districte de l’Eixample, amb motiu de l’endarreriment en la posada en marxa de l’Espai de Gent Gran Transformadors i Germanetes, d’acord amb la clàusula 20 del plec de clàusules administratives on es preveu la modificació del contracte, i de conformitat amb l’article 105.1 del Text Refós de la Llei de contractes del sector públic, per un import de 138.889,96 euros, IVA inclòs. ALLIBERAR la disposició de la despesa per un import de 138.889,96 euros, amb càrrec a la partida 22719/23231/0602 dels pressupostos 2019-2020 amb el següent desglossament: 69.999,30 euros, IVA inclòs per l’any 2019 i 68.890,66 euros, IVA inclòs per l’any 2020. ALLIBERAR l’autorització de la despesa per un import de 138.889,96 CG 42/19 12/19 euros, amb càrrec a la partida 22719/23231/0602 dels pressupostos 2019-2020 amb el següent desglossament: 69.999,30 euros, IVA inclòs per l’any 2019 i 68.890,66 euros, IVA inclòs per l’any 2020. REQUERIR l’adjudicatari Associació Esportiva de l’Eixample de Barcelona, amb NIF G08943813, per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, comparegui per a formalitzar la modificació del contracte a les dependències del Departament de Recursos Interns del Districte de l’Eixample. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 42. – (20181000) PRORROGAR per un període comprès des del 01.01.2020 fins al 31.12.2020, el contracte 17004085-001 que té per objecte el servei de prevenció i convivència a la Franja Besòs, adjudicat a la Fundació Pere Tarrés, amb NIF R5800395E, per un import total de 250.815,59 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 250.815,59 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 250.815,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92414 0610, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Sant Martí per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació; DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 43. – (20194478) INICIAR l'expedient per a la contractació de subministrament de vestits d’intervenció per al personal del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 19003869, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 756.080,60 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 749.832,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 624.860,00 euros i import de l'IVA de 131.220,60 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 284.132,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0401, un import (IVA inclòs) de 124.006,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0401, un import (IVA inclòs) de 124.006,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0401, un import (IVA inclòs) de 223.934,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0401; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici CG 42/19 13/19 següent a la seva autorització; DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Ciutat Vella 44. – (20145002) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri econòmic-financer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Barceloneta, concessió número 14C00011, AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR la despesa en la quantitat de 1.241,60 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a  PROGESS Projec. Gestió Serveis Socials, NIF B59960526, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur i discapacitat. 45. – (20155004) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri econòmic-financer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Drassanes, concessió número 14C00031, AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR la despesa en la quantitat de 731,01 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a  PROGESS Projec. Gestió Serveis Socials, NIF B59960526, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur i discapacitat. 46. – (20155005) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri econòmic-financer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació dels serveis públics de promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic i sociocultural en el Centre Cívic Convent de Sant Agustí, concessió número 14C00032, AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR la despesa en la quantitat de 646,41 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a Transit Projectes, SL, NIF B59489351, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur i discapacitat. 47. – (20155006) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri econòmic-financer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació dels serveis públics de promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic i sociocultural en el Centre Cívic Pati Llimona, concessió número 14C00033, AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR la despesa en la quantitat de 4.601,63 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es CG 42/19 14/19 indicades en aquest mateix document a Transit Projectes, SL, NIF B59489351, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. MOTIU: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur i discapacitat. Districte de Sants-Montjuïc 48. – (20182096) ESMENAR, a l’empara de l’article 109 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú a les administracions públiques, els errors numèrics observats en la resolució d’aprovació del conveni per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica del Centre Cívic Casa del Rellotge i Sala Pepita Casanellas entre l’Ajuntament de Barcelona-Districte de Sants-Montjuïc i la Unió d’Entitats de la Marina (G58441179), de 13 de desembre de 2018, relatius als imports incorporats en concepte de subvenció, en haver-se fixat les quantitats totals de previsió d’ingressos i no la corresponent a l’aportació municipal, de manera que allà on diu, “36.601,54 euros” ha de dir “31.170,03 euros”; allà on diu "219.009,21 euros” ha de dir “186.509,21 euros” i allà on diu “145.806,13 euros” ha de dir “124.169,15 euros”, així com l’import total de “401.416,88 euros”, que ha de dir 347.279,90 euros”. ESMENAR, en conseqüència, aquests imports en la clàusula quarta, punt “2.2.Subvenció” que consta en el Conveni formalitzat en data 31 de desembre de 2019. MANTENIR inalterades la resta de clàusules establertes a l’esmentat conveni per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica del Centre Cívic Casa del Rellotge i Sala Pepita Casanellas. TENIR per efectuat el reintegrament per part de l’Unió d'Entitats de la Marina, de la quantitat de 32.500,00 euros, corresponent a la diferència entre la quantitat màxima de subvenció fixada per a l’anualitat 2019 en la resolució de 13 de desembre de 2018 i l’ara esmenada, en haver estat transferit l’esmentat import en data 20 de novembre de 2019. DECLARAR la no procedència de reintegrament respecte de la quantitat autoritzada i disposada a favor de l’esmentada entitat per a l’exercici 2018, en no haver-se executat el projecte durant aquesta anualitat atesa la tardana tramitació de l’expedient i d’acord amb el que consta a l’expedient. ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició de la despesa aprovada el 13 de desembre de 2018 amb càrrec als pressupostos i partides indicades en aquest mateix documents i condicionades a l’existència de crèdit en la partida corresponent en els exercicis posteriors a l’actual, per un import total de 54.136,98 euros amb el detall següent: 32.500,00 euros respecte de l’exercici 2019 i 21.636,98 euros respecte de l’exercici 2020. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 49. – (50000/2017) PRORROGAR de l'1 de gener de 2020 al 31 de desembre de 2020, el contracte que té per objecte la gestió, dinamització i coordinació del centre cívic Sarrià, adjudicat a l’empres QSL Serveis Culturals, SL, amb NIF B60641925, per un import total de 259.885,00 euros (exempt d’IVA), d’acord amb els informes i documentació que consta en l’expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l’esmentat contracte per un import de 259.885,00 euros, exempt d’IVA, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import de 259.885,00 euros CG 42/19 15/19 a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/48998/33711 0605, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l’exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, carrer Anglí 31 planta primera. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Social, Cultura i Esports. 50. – (50007/2017) PRORROGAR de l'1 de gener de 2020 al 31 de desembre de 2020, el contracte que té per objecte la gestió, dinamització i coordinació del centre cívic Can Castelló, casal de gent gran Can Castelló, casal de gent gran Can Fàbregas i casal de gent gran Sant Ildefons, adjudicat a l’empresa Esport 3 Serveis Alternatius, SL, amb NIF B62068713, per un import total de 420.194,17 euros (exempt d’IVA), d’acord amb els informes i documentació que consta en l’expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l’esmentat contracte per un import de 420.194,17 euros, exempt d’IVA, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import de 420.194,17 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/48998/23232 0605, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l’exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, carrer Anglí 31 planta primera. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Social, Cultura i Esports. 51. – (500007/2017) PRORROGAR de l'1 de gener de 2020 al 31 de desembre de 2020, el contracte que té per objecte la gestió, dinamització i coordinació del centre cívic Vil.la Florida, adjudicat a l’empres QSL Serveis Culturals, SL, amb NIF B60641925, per un import total de 245.345,00 euros (exempt d’IVA), d’acord amb els informes i documentació que consta en l’expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l’esmentat contracte per un import de 245.345,00 euros, exempt d’IVA, amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import de 245.345,00 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/48998/33711 0605, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l’exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, carrer Anglí 31 planta primera. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Social, Cultura i Esports. 52. – (05/20190006 ) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Institut de Cultura de Barcelona i el Districte de Sarrià-Sant Gervasi per a la cessió d’instruments musicals decomissats a la via pública i no recollits pels titulars, per ser distribuïts de forma gratuïta amb les següents entitats i equipaments: Centre Cívic Orlandai (carrer Jaume Piquet, 23), Casal de Barri Can Rectoret (carrer Via Làctia, 4), Escola Poeta Foix (carrer Balmes, 298), Escola Nabi (carrer Reis Catòlics, 38), Escola Orlandai (carrer Domínguez i Miralles, 1), Centre d’acollida Mas Pins (Carretera Vallvidrera, km 8), FACULTAR el Regidor del Districte de Sarrià-Sant Gervasi per a la signatura del conveni amb l’ICUB; i PUBLICAR la seva aprovació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. CG 42/19 16/19 Districte de Gràcia 53. – (20182004) PRORROGAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Entitat Associació d'Entitats Cardener, amb NIF G65508228, signat el 18 de gener de 2018, per a la Gestió Cívica equipament Casal de Barri Cardener, des de l’1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020 i de conformitat amb la clàusula tercera de l'esmentat conveni; AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 40.000,00 euros amb càrrec al pressupost de l'exercici 2020  i partida D/48840/92412, a favor de l'Associació d'Entitats Cardener, amb NIF G65508228, per a gestió cívica equipament Casal de Barri Cardener, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient per a l'exercici 2020. REQUERIR l'entitat beneficiària, per tal que en el termini màxim de tres mesos a partir de la finalització de l'activitat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament i justificació dels fons rebuts i FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura de la formalització de la pròrroga del present conveni. 54. – (20180032) PRORROGAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Entitat Lluïsos de Gràcia Barcelona, amb NIF G58040775, signat el 28 de desembre de 2018, per a promoció d'activitats culturals i participatives, des de l’1 de gener de 2020 i fins al 31 de desembre de 2020  i de conformitat amb la clàusula vuitena de l'esmentat conveni. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 27.000,00 euros amb càrrec al pressupost de l'exercici 2020 i partida D/48902/33411, a favor de Lluïsos de Gràcia Barcelona, amb NIF G58040775, per a promoció d'activitats culturals i participatives, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient per a l'exercici 2020. REQUERIR l'entitat beneficiària, per tal que en el termini màxim de tres mesos a partir de la finalització de l'activitat, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament i justificació dels fons rebuts. FACULTAR el Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura de la formalització de la pròrroga del present conveni. 55. – (20200001) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Cultural per a la Tradició Musical TRAM, amb NIF G59120444, amb la finalitat de CONVENI GC CENTRE CULTURAL ARTESÀ TRADICIONÀRIUS, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per un import de 80.000,00, equivalent al 9,59% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 833.900,00 euros i una vigència des de l'1 de gener de 2020 al 31 de desembre de 2021, de conformitat amb l'article 34 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona, el Reglament de Participació Ciutadana aprovat pel Plenari del Consell Municipal del 6 d'octubre de 2017 i amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 80.000,00 euros, a favor de l'esmentada entitat, en concepte de subvenció màxima per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica, dels quals 40.000,00 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/48786/33411 del pressupost de l'any 2020, i 40.000,00 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/48786/33411 del pressupost de l'any 2021, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual; i ABONAR les quantitats esmentades a l'Associació CG 42/19 17/19 Cultural per a la Tradició Musical TRAM, d'acord amb allò establert al conveni, prèvia signatura per ambdues parts, REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini de tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula 2.1 d) del conveni. FACULTAR I'lm. Sr. Eloi Badia i Casas, regidor del Districte de Gràcia, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Nou Barris 56. – (18S04943/20180015) PRORROGAR el conveni de gestió cívica entre l'Ajuntament de Barcelona, Districte de Nou Barris i la Prosperitat Cultura en Acció 2, amb NIF G64781123, per a la realització de les activitats esportives a l'equipament municipal Poliesportiu Valldaura, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost, de conformitat amb els articles 22.2a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 39.636,00 euros, equivalent al 47,45% del cost total del projecte (83.536,00 euros), i una durada d'un any, fins al 31 de desembre de 2020. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 39.636,00 euros amb càrrec a la partida 486.27- 341.12-06.08 del pressupost per l'any 2020, a favor de la Prosperitat Cultura en Acció 2, amb NIF G64781123, per subvencionar l'execució del projecte esmentat, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en l'exercici posterior a l'actual. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic, la memòria de funcionament d'aquesta, la justificació del fons rebut i l'informe d'auditoria. FACULTAR la lma. Sra. Margarita Marí Klose, Regidora del Districte de Nou Barris, per a la signatura de la pròrroga del present conveni. 57. – (18S05088/20180001) PRORROGAR el conveni de gestió cívica entre l'Ajuntament de Barcelona, Districte de Nou Barris i la Federació Transforma Porta, amb NIF G66431131, per a la realització de les activitats de l'equipament municipal Ateneu la Bòbila de Porta, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost, de conformitat amb els articles 22.2a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 108.000,00 euros, equivalent al 96,43% del cost total del projecte (112.000,00 euros), i una durada d'un any, fins al 31 de desembre de 2020. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 108.000,00 euros amb càrrec a la partida 487.72-337.11- 06.08 del pressupost per l'any 2020, a favor de la Federació Transforma Porta, amb NIF G66431131, per subvencionar l'execució del projecte esmentat, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en l'exercici posterior a l'actual. DECLARAR la CG 42/19 18/19 no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic, la memòria de funcionament d'aquesta, la justificació del fons rebut i l'informe d'auditoria. FACULTAR la Ima. Sra. Margarita Marí Klose, Regidora del Districte de Nou Barris, per a la signatura de la pròrroga del present conveni. Districte de Sant Martí 58. – (20184000) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Centre de la Imatgeria Festiva del Poblenou, a favor de l’Associació de La Imatgeria Festiva del Poblenou, amb NIF G65024549, des de l’1 de gener de 2020 fins al 31 de desembre de 2020 a l’empara del que s’estableix a la clàusula 3 de l’esmentat conveni; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 15.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l’execució de la gestió cívica es realitzarà a l’exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor de l’Associació de La Imatgeria Festiva del Poblenou, amb NIF G65024549, prevista a la base quarta de les Bases reguladores de l’adjudicació de la gestió cívica; REQUERIR l’entitat gestora que, en el termini màxim de 5 dies a partir del dia després de la notificació del present acord, comparegui a les dependències municipals per a la signatura de la pròrroga de l’esmentat conveni; FACULTAR el regidor del Districte de Sant Martí, l’Im. Sr. David Escudé Rodríguez, per la formalització de la pròrroga de la gestió cívica. 59. – (20184003) RECTIFICAR, a l’empara de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la clàusula tercera del conveni de gestió cívica del Casal de Barri Ca l’Isidret, signat el dia 29 de desembre de 2017 entre l’Ajuntament de Barcelona i la Taula Eix Pere IV, per tal que, allà on diu “La gestió cívica s’iniciarà l’endemà de la signatura del present conveni i tindrà una durada fins el 31 de desembre del 2018” hi digui “La gestió cívica s’iniciarà l’endemà de la signatura del present conveni i tindrà una durada fins el 31 de desembre del 2019”; i allà on diu “El conveni podrà ser prorrogat per acord exprés de les parts com a màxim fins al 31 de desembre de 2019” hi digui “El conveni podrà ser prorrogat per acord exprés de les parts com a màxim fins al 31 de desembre de 2020”. Tot això d’acord amb l’informe jurídic del dia 20 de novembre de 2019. EL SECRETARI GENERAL CG 42/19 19/19