GASETA MUNICIPAL 31 de gener del 2020 CSV: 699d-b5fb-a891-e327 Disposicions generals – Decrets de la Comissió de Govern DECRET DE LA COMISSIÓ DE GOVERN de 23 de gener de 2020, d'aprovació del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona. La Comissió de Govern, en sessió de 23 de gener de 2020, ha aprovat la següent proposta d’acord: (2019/677) Aprovar el Portal de Contractació Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona com el sistema d’informació municipal que permet l’ús de mitjans electrònics, informàtics i telemàtics en els procediments regulats en la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, en els termes de les disposicions addicionals quinzena, setzena i dissetena. Aprovar la Instrucció del Portal de Contractació Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona que regula els corresponents requisits funcionals i organitzatius així com el calendari de la seva implantació a l’Ajuntament de Barcelona i els seus ens dependents. Aprovar l’aplicació de l’actuació administrativa automatitzada amb la signatura electrònica de segell d’òrgan de l’Ajuntament de Barcelona derivats de la utilització del Portal de Contractació. Establir la Direcció de Serveis de Coordinació de Contractació Administrativa com a òrgan responsable de les actuacions administratives automatitzades esmentades a efectes d’impugnació i la divulgació i actualització de la Instrucció. Establir l’Institut Municipal d’Informàtica com a responsable de les especificacions, programació, manteniment, supervisió, control de qualitat i, en el seu cas, auditoria del sistema d’informació en relació a les actuacions administratives automatitzades. Incorporar aquests procediments en el Registre de Procediments Administratius de l’Ajuntament de Barcelona, als efectes corresponents. Traslladar aquest acord a les unitats de contractació de les respectives gerències. Publicar el present acord en la Seu electrònica municipal, a través de la Gaseta Municipal. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007