Referència: 19_321 USUARIS IMH MAIG / JUNY – OCTUBRE / NOVEMBRE 2019 NUMQ ENTREV Entrevista: |___||___||___||___| Entrevistador: |___||___| MOMENT Moment: Entrada ... 1/ Sortida... 2 MONI MODATA MOHI Monitoratge: Sí .. 1 / No .. 2 Data (dd.mm.aaaa) |___| Hora (hh:mm:ss) |___| RECON REDATA REHI Re-contacte: Sí .. 1 / No .. 2 Data (dd.mm.aaaa) |___| Hora (hh:mm:ss) |___| BON DIA / BONA TARDA: EM DIC I COL·LABORO AMB , EMPRESA D'ESTUDIS DE MERCAT I OPINIÓ. ESTEM FENT UNA ENQUESTA PER TAL DE CONÈIXER L’ÚS DE LES DEPENDÈNCIES DE L’INSTITUT MUNICIPAL D’HISENDA. SERIA TAN AMABLE DE CONTESTAR UNES PREGUNTES? CONSENTIMENT Sí ........................................................................ 1 -> “GRÀCIES PER LA SEVA COL·LABORACIÓ” No ....................................................................... 2 -> “MOLTES GRÀCIES” -> (Fi entrevista) L’INFORMO QUE LES DADES QUE ENS PROPORCIONI ESTAN EMPARADES PEL SECRET ESTADÍSTIC, SÓN ESTRICTAMENT CONFIDENCIALS I NO ES PODEN UTILITZAR PER A CAP FINALITAT QUE NO SIGUI L’ELABORACIÓ D’UN ESTUDI D’OPINIÓ. LLENGUA_ENQ A1. EN QUINA LLENGUA VOL QUE LI FACI L’ENTREVISTA? DATA_ENQ A2. DATA DE L’ENTREVISTA (dd.mm.aaaa): |___| Català (d’inici / indiferent) ......... 1 (Utilitzeu qüestionari català) HI_ENQ A3. HORA INICI DE L’ENTREVISTA (hh:mm:ss):|___| Castellà ................................... 2 (Utilitzeu qüestionari castellà) FILTRE (No mostreu) No contesta ................................. 99 F1. (QÜESTIONARI ENTRADA) 1.B.- (Si P1=3, hi va per qüestió feina) EM PODRIA DIR A QUIN SECTOR AVUI VE VOSTÈ A REALITZAR ALGUNA GESTIÓ A L'INSTITUT TREBALLA LA SEVA EMPRESA? MUNICIPAL D’HISENDA? (Espontània, no suggeriu. Anoteu literalment amb el màxim de detall. (QÜESTIONARI SORTIDA) Només una resposta) AVUI HA REALITZAT ALGUNA GESTIÓ A L’INSTITUT MUNICIPAL _____________________________________________ |____||____| D’HISENDA? Sí ........................................................................ 1 IS1.- (QÜESTIONARI ENTRADA) No ....................................................................... 2 (Fi entrevista) ARA PENSI PER UN MOMENT EL QUE TROBARÀ A L’INSTITUT MUNICIPAL D’HISENDA I PUNTUÏ ELS ASPECTES QUE LI LLEGIRÉ F2.- (QÜESTIONARI ENTRADA) EN UNA ESCALA DE 0 A 10, ESSENT 0 LA PUNTUACIÓ MÍNIMA I 10 EM PODRIA DIR A QUINA PLANTA D’AQUEST EDIFICI L’ ATENDRÀN? LA MÀXIMA (Espontània) (QÜESTIONARI SORTIDA) (QÜESTIONARI SORTIDA) EM PODRIA DIR A QUIN SERVEI D’AQUEST EDIFICI L’HAN ATÈS? ARA LI LLEGIRÉ UNA SÈRIE DE QÜESTIONS RELACIONADES AMB (Espontània) L’INSTITUT MUNICIPAL D’HISENDA. PUNTUÏ-LES DEL 0 AL 10 EN FUNCIÓ DEL NIVELL DE SATISFACCIÓ QUE AVUI LI HAGIN Relacions amb el contribuent ..............................01 PRODUÏT, ESSENT 0 LA PUNTUACIÓ MÍNIMA I 10 LA MÀXIMA: Registre .............................................................02 Entorn 0-10 NS NC Gestió recaptatòria............................................03 (Fi entrevista) L’accés i senyalització de l’oficina ....... |____||____| ......... 98 .... 99 Administració i comptabilitat ...............................04 Les instal·lacions ................................ |____||____| ......... 98 .... 99 Projectes, Bases de Dades i Contribuents, Reclamacions de multes i Reclamacions La neteja general ................................ |____||____| ......... 98 .... 99 de Tributs (normalment no atenen públic) ...........05 L’horari d’atenció ................................ |____||____| ......... 98 .... 99 Direcció ..............................................................06 (Fi entrevista) El temps d’espera per ser atès/a ......... |____||____| ......... 98 .... 99 Inspecció ............................................................07 No ho sap ..........................................................98 Servei No contesta ........................................................99 El temps dedicat al seu cas ................ |____||____| ......... 98 .... 99 La fiabilitat de la resolució .................. |____||____| ......... 98 .... 99 IMH La resposta rebuda/que rebrà ............. |____||____| ......... 98 .... 99 1.- AVUI HA VINGUT PER SOLUCIONAR UNA QÜESTIÓ COM A PARTICULAR, PERQUÈ VOSTÈ ÉS UN PROFESSIONAL DE LA Personal GESTIÓ O PER UNA QÜESTIÓ DE L’EMPRESA ON TREBALLA? L’atenció rebuda/que rebrà (amabilitat...)|____||____| ...... 98 .... 99 (Només una resposta) El nivell de coneixements Qüestió particular ................................................ 1 (Aneu a IS1) del personal .................................... |____||____| ......... 98 .... 99 Com a professional de la gestió ........................... 2 IS2.- (QÜESTIONARI ENTRADA) Per una qüestió de l’empresa on treballa ............. 3 EN LA MATEIXA ESCALA DE 0 A 10 QUIN NIVELL DE SERVEI CREU 1.A.- (Si P1=2, es professional gestió) (Ensenyeu Targeta) EM PODRIA QUE TROBARÀ A L’IMH, ESSENT 0 LA PUNTUACIÓ MÍNIMA I 10 LA DIR A QUIN SECTOR TREBALLA? (Només una resposta) MÀXIMA? Gestories ...........................................................01 Assessories fiscals .............................................02 (QÜESTIONARI SORTIDA) Administracions de finques ................................03 EN LA MATEIXA ESCALA DEL 0 AL 10 QUINA VALORACIÓ GLOBAL Gabinets d’advocats ...........................................04 FA VOSTÈ DE LA SEVA VISITA D’AVUI A L’IMH, ESSENT 0 LA Economistes.......................................................05 PUNTUACIÓ MÍNIMA I 10 LA MÀXIMA? Censors jurats de comptes .................................06 - Mínima + Màxima NS NC Graduats Socials ................................................07 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 98 99 Titulats mercantils i empresarials ........................08 Agents de la Propietat Immobiliària (API) ............09 2.- VOSTÈ AVUI TENIA DIA I HORA DE VISITA CONCERTADA? Altres __________________________________ 95 (Anoteu) Sí ........................................................................ 1 (No mostreu) No ho sap ....................................98 No ....................................................................... 2 Pàgina 1 de 3 3.- (QÜESTIONARI SORTIDA) (Text si P7A.1=2 i P7A.2=2) VOSTÈ NO HA UTILITZAT INTERNET I APROXIMADAMENT, QUANT TEMPS HA HAGUT D’ESPERAR-SE ABANS DE VENIR, PER QUINA RAÓ NO HO HA FET? AVUI ABANS DE SER ATÈS/A, EN MINUTS? (Text si P7A.1=2 i P7A.2=1) VOSTÈ NO HA UTILITZAT EL WEB DE |____||____||____| minuts L’AJUNTAMENT ABANS DE VENIR, PER QUINA RAÓ NO HO HA FET? No ho sap ........................................................ 998 (Text si P7A.1=1 i P7A.2=2) VOSTÈ NO HA UTILITZAT EL WEB No contesta ...................................................... 999 D’HISENDA ABANS DE VENIR, PER QUINA RAÓ NO HO HA FET? CONTROL: Codifiqueu automàticament. (Espontània, no suggeriu. Anoteu literalment amb el màxim de detall. Només una resposta) Res .................................................................... 01 Entre 1 i 15 minuts ............................................. 02 _______________________________________________ |____||____| Entre 16 i 30 minuts ............................................ 03 8.- EM PODRIA DIR APROXIMADAMENT AMB QUINA FREQÜÈNCIA VÉ A Entre 31 i 60 minuts ............................................ 04 AQUESTA OFICINA? (Llegiu possibilitats. Només una resposta) Més de 60 minuts ............................................... 05 3 o més cops l’ any ................................................ 01 No ho sap ........................................................... 98 2 cops l’ any .......................................................... 02 No contesta ........................................................ 99 1 cop l’any ............................................................. 03 4.- (QÜESTIONARI SORTIDA) 1 cop cada 2 anys ................................................. 04 L’INFORMADOR O INFORMADORA QUE L’HA ATÈS/A, LI HA PARLAT Amb menys freqüència .......................................... 05 EN EL SEU IDIOMA? Avui és el primer cop ............................................. 06 Sí ........................................................................ 1 (No llegiu) No ho sap / no ho recorda .................... 98 No ....................................................................... 2 (No llegiu) No contesta ......................................... 99 5.- VOSTÈ VE AVUI PER... (llegiu possibilitats) (Només una resposta) 9.- PER FACILITAR QUE LI ARRIBIN LES NOTIFICACIONS DE Iniciativa pròpia ..................................................01 L’INSTITUT MUNICIPAL D’HISENDA, VOSTÈ PROPORCIONARIA EL Ha rebut documents de l’IMH ..............................02 SEU CORREU ELECTRÒNIC? (Llegiu possibilitats) Li han dit o ha rebut informació a l’entitat Sí ...................................................................... 01 bancària ..........................................................03 No ..................................................................... 02 (No llegiu) Altres _________________________ 95 (Anoteu) No en té ............................................................ 03 anar a P10 (No llegiu) No ho sap .........................................98 (No llegiu) No ho sap ........................................ 98 (No llegiu) No contesta ...................................... 99 (No llegiu) No contesta ..................................... 99 6.- COM S’HA ASSABENTAT QUE HAVIA DE VENIR AQUÍ, LI HO HA DIT 9.A.- (P9=01, Si donaria e-mail) I, QUÈ LI INTERESSARIA REBRE EN ALGÚ? HA REBUT ALGUN DOCUMENT? D’UNA ALTRA FORMA? AQUEST CORREU ELECTRÒNIC: TOTES LES NOTIFICACIONS (DE (Espontània. Multiresposta) TRIBUTS, MULTES, RESOLUCIONS D’AL·LEGACIONS, ETC.), NOMÉS LES RELACIONADES AMB MULTES O NOMÉS ELS Li han dit. Llegiu: ON LI HO HAN DIT?: TRIBUTS? (Només una resposta) Al telèfon 010 .....................................................10 Totes les notificacions ........................................ 01 A les oficines d’atenció dels districtes (OAC) ...... 11 Només multes.................................................... 02 A altres serveis municipals .................................12 Només tributs .................................................... 03 Familiars / amics ................................................13 (No llegiu) No ho sap ........................................ 98 A la feina ............................................................14 (No llegiu) No contesta ..................................... 99 A un organisme/centre privat (també notari, advocat, gestor...) .....................15 10.- VOSTÈ CONEIX L’APLICACIÓ BARCELONA.CAT/TRAMITSALMOBIL? A Trànsit (La Campana, DGT...) ..........................16 (Només una resposta) A l’entitat bancària ..............................................17 Sí ...................................................................... 01 No ..................................................................... 02 Ha rebut documentació. Llegiu: QUI LI HA ENVIAT?: (No llegiu) No contesta ..................................... 99 Enviada des de l’Ajuntament (Particulars aneu a P11. Professionals aneu dades de classificació) (citació, carta, notificació, rebut...) ...................20 Carta del banc ....................................................21 NOMÉS PARTICULARS (Si P1=1) Altres formes. Llegiu: De quina forma? Ho ha mirat per Internet ......................................30 11.- SI LA GESTIÓ QUE AVUI HA VINGUT A FER AQUÍ LA POGUÉS FER Ha vingut altres vegades / des de sempre ...........31 TAMBÉ EN UN DELS SERVEIS MUNICIPALS QUE HEM VIST ABANS, QUIN UTILITZARIA EN PRIMER LLOC? (Llegiu possibilitats. Altres __________________________________ 95 (Anoteu) Aleatoritzeu ordre dels serveis de 01 a 04. Només una resposta) No ho sap ..........................................................98 Internet .............................................................. 01 No contesta ........................................................99 El telèfon 010 .................................................... 02 7.- ABANS DE VENIR AQUÍ, VOSTÈ O ALGUNA PERSONA PROPERA, L’oficina d’atenció dels districtes (OAC) ............. 03 HA PROVAT DE FER LA MATEIXA GESTIÓ PER ALGUNS DELS Quioscos de tràmits ........................................... 04 CANALS QUE ARA LI LLEGIRÉ? (Llegiu els serveis un a un) Vindria igualment a aquesta oficina A B C D d’Hisenda Municipal ........................................... 05 L’ha provat abans L’ha usat Però el Sap que (No llegiu) No ho sap ........................................ 98 venir aquí? algun cop? coneix? es fan (No llegiu) No contesta ..................................... 99 tràmits? 11.A.- (Si P11=05, vindria a L’IMH,) PER QUIN MOTIU ACUDIRIA PRIMER Sí No/NS AQUÍ? (Espontània, no suggeriu. Anoteu literalment amb el màxim 1.Web Ajuntament 1 ...... 2 Sí ..... 1 Sí ...1 de detall. Només una resposta) ajuntament.barcelona.cat/tràmits No .... 2 Sí .. 1 No ..2 _____________________________________________ |____||____| No . 2(següent) 2.Web hisenda .... 1 ...... 2 Sí ..... 1 Sí ...1 12.- VOSTÈ TÉ DOMICILIATS ELS SEUS IMPOSTOS MUNICIPALS? ajuntament.barcelona.cat/hisenda No .... 2 Sí .. 1 No ..2 (Llegiu possibilitats. Només una resposta) No . 2(següent) Tots domiciliats .................................................. 01 3.Telèfon 010 ...... 1 ...... 2 Sí ..... 1 Sí ...1 Només alguns ................................................... 02 No .... 2 Sí .. 1 No ..2 Cap domiciliat .................................................... 03 No . 2(següent) (No llegiu) No ho sap ........................................ 98 4.Quioscos de ..... 1 ...... 2 Sí ..... 1 Sí ...1 (No llegiu) No contesta ..................................... 99 tràmits No .... 2 Sí .. 1 No ..2 No . 2(següent) 12.A.- (Si P12=02,03, no té tots els impostos domiciliats) I PER QUINA (Només particulars, P1=1) RAÓ NO ELS TÉ DOMICILIATS? (Espontània, no suggeriu. Anoteu Oficina atenció .... 1 ...... 2 Sí ..... 1 Sí ...1 literalment amb el màxim de detall. Només una resposta) dels districte (OAC) No .... 2 Sí .. 1 No ..2 _______________________________________________ |____||____| No . 2(següent) 7.A.- (Només P7A1=2 o P7A2=2, els que no han usat Internet abans de venir en web Ajuntament o web hisenda) Pàgina 2 de 3 DADES DE CLASSIFICACIÓ Sarrià-St Gervasi ............................................... 05 Gràcia ............................................................... 06 Z1. SI US PLAU, EM POT DIR QUINA ÉS LA SEVA LLENGUA HABITUAL? Horta-Guinardó .................................................. 07 (Espontània. Només una resposta) Nou Barris ......................................................... 08 ACLARIMENT: Si no dóna resposta perquè diu ser bilingüe, Sant Andreu....................................................... 09 pregunteu per la llengua materna. En darrer cas, anoteu la llengua Sant Martí ......................................................... 10 escollida per fer l’entrevista. No ho sap .......................................................... 98 Català ................................................................01 EM PODRIA DIR EL CARRER I EL NÚMERO, O CARRER I Castellà ..............................................................02 CANTONADA, O ENTRE QUINS CARRERS PER PODER BUSCAR DE Altres __________________________________ 95 (Anoteu) QUIN DISTRICTE MUNICIPAL ES TRACTA? (Anoteu literalment amb el No contesta ........................................................99 màxim de detall. Només una resposta) Z2. (Text particulars, si P1=1) TIPUS VIA ______ NOM _________________________ NÚMERO _____ EM PODRIA DIR A QUINA POBLACIÓ VIU HABITUALMENT? (Espontània. Només una resposta) CONTROL: Codifiqueu districte posteriorment. (Text professionals o qüestions de feina, P1=2,3) EM PODRIA DIR A QUINA POBLACIÓ ESTÀ LA SEVA OFICINA? (Espontània. Només una resposta) Barcelona ........................................................... 01 (Aneu a Z3) Resta (anoteu municipi) ____________________ |___||___||___||___| Z3. A QUIN DISTRICTE? (Espontània. Només una resposta) Ciutat Vella .........................................................01 Eixample ........................................................... 02 Sants .................................................................03 Les Corts ...........................................................04 VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE AQUEST TEMA? NOM DE L’ENTREVISTAT/ADA: ___________________________________________________________ TELÈFON __________________________________________ (només per verificar l’entrevista) A4. HORA I MINUT FINAL DE L’ENTREVISTA: HORA |___||___| MINUT |___||___| MOLTES GRÀCIES PER LA SEVA AMABILITAT A L’HORA DE RESPONDRE L’ENTREVISTA L’INFORMO QUE EN UNS DIES POT REBRE UNA TRUCADA D’UN SUPERVISOR PER GARANTIR QUE LI HE REALITZAT L’ENTREVISTA D’ACORD AMB LES INSTRUCCIONS REBUDES. Pàgina 3 de 3