ACTA GRUP DE TREBALL DE COMUNICACIÓ Data: 12 de juny de 2018 Hora: 18:00h Lloc: Sala 3 entresol. Plaça Sant Miquel, 4 Persones assistents:  Montse Morera (Vice-presidenta)  Inma González (Registre Ciutadà)  Delfí Cosialls (Registre Ciutadà)  Inma Vicente (Registre Ciutadà)  Joan Vidal (Associació Músico Cultural, Mas Guinardo)  Eva Ceano-Vivas (CAB)  Enrique Delgado (FECARECAT)  Alejandro Goñi (PIMEC) Ajuntament de Barcelona  Andreu Parera, Secretaria Consell de Ciutat Documentació presentada:  Pressupost Town corresponent al desplegament del Pla de Comunicació Principals temes abordats  S’informa del contingut del pressupost presentat per l’empresa TOWN. Es planteja l’objectiu de la sessió d’avui que consistirà en prioritzar els objectius i accions i quantificar-los.  Es proposa treballar en base al Time Line de la pàgina 62 del pla de comunicació. Es veu viable la proposta tècnica.  Es destaca que les eines metodològiques han d’anar dirigides a donar resposta als principis fonamentals del Consell de Ciutat, els quals haurien de ser: o Independència de l’òrgan o Visibilitat de l’òrgan  En relació al pressupost es veu com està dividit en dos grans grups: o Accions Puntuals: Nova imatge, Web i disseny estratègia de comunicació. (10.000 euros/aprox) 1 o Accions Periòdiques: Xarxes socials, newsletter, blog i gabinet de premsa. (1.450 euros/mes, que representarien uns 17.000 euros/any) Si bé, els dos grups són igual d’importants, es destaca una major priorització del segon grup, per tal de donar visibilitat al Consell de Ciutat.  L’entrada d’una tècnica experta en Comunicació es considera que hauria de dependre funcionalment de la Direcció de Comunicació de l’Àrea de Drets de Ciutadania, Cultura, participació i transparència. Per tal de facilitar la comunicació i fluxe d’informació entre el Consell de Ciutat i l’ajuntament.  S’obre un debat en relació a la pàgina web a on hauria d’estar allotjat el Consell de Ciutat. S’informa de que actualment la pàgina www.conselldeciutat.cat està en un servidor extern a l’ajuntament, que es paga a través d’una empresa externa. La intenció de l’ajuntament és que la pàgina s’allotgi a la pàgina web de participació www.decidim.barcelona juntament amb els processos participatius i les iniciatives ciutadanes. En aquest sentit, es debat sobre quina és l’orientació del Decidim. Es considera que aquesta té una visió més orientada cap al procés temporal, que no pas dels òrgans de participació.  Es constata la preocupació existent en relació al recorregut que tindrà la proposta de Pla de Comunicació. S’informa que primer haurà de ser la Comissió Permanent i/o després el Plenari, l’encarregat de validar-la i després en cas afirmatiu es veurà si des de l’ajuntament es disposa dels recursos necessaris per a fer-la viable.  També s’informa que el dia 2 de juliol està prevista una sessió monogràfica per tractar sobre la coordinació entre els diferents òrgans de participació. I com aquesta sessió podria guardar relació amb els temes que aquí s’estan tractant. Acords  Es convidarà a l’empresa TOWN a assistir el proper dia 18 de juliol per presentar el Pla de Comunicació davant de la permanent del Consell de Ciutat. El temps previst per la presentació serà de 10-15 minuts.  Posteriorment a la presentació de Town, dues persones de la Comissió de Comunicació (Joan Vidal i Eva Ceano) presentaran el pressupost a la Comissió permanent del dia 18 de juliol. Ambdós es reuniran prèviament per preparar la intervenció. Es dona per acabada la sessió 2