Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 9 D'ABRIL DE 2020 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 2 d'abril de 2020 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (2019/340) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada de la Sra. Mercè Lafarga Farrera (mat. 3001863) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Educadora d’Escola Bressol, desenvolupant el lloc de treball de Directora de l’Escola Bressol Municipal Can Caralleu de l’Institut Municipal d’Educació (21FA2CCCD01), i l’activitat pública com a Professora Associada a la Universitat Autònoma de Barcelona, per al curs acadèmic 2019-2020 des del 1/09/2019 fins al 31/08/2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i per durada determinada, i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (877/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sandra Escapa Solanas (mat. 77772) entre la seva activitat municipal com a personal eventual en el càrrec d’Assessora de la Regidoria d'Infància, Joventut, Persones Grans i Diversitat Funcional, desenvolupant el lloc de treball d’Assessora 5 (24EEESNEV01), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat de Barcelona (UB), per al curs acadèmic 2019-2020 des del 15/09/2019 fins al 14/09/2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per CG 14/20 1/8 variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (918/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Victor Sans Garcia (mat. 25298) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 81 hores en l’any 2019. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (1006/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alberto García Miguel (mat. 76714) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional d’Auxiliar Administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Inspecció de la Gerència d'Urbanisme, on ocupa el lloc de treball d’Inspector (18FCXSCSC02), i l’ activitat privada per compte propi d’escriptura creativa i obres de ficció per encàrrec. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (1009/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Nuria Fernández García (mat. 76852) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Gestora d’Administració General, amb destinació a la Direcció d'Alcaldia, on ocupa el lloc de treball de Gestora d’Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi d’avaluació i assesorament de projectes en l'àmbit de la comunicació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a CG 14/20 2/8 l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (08/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Antoni Fernández Pérez (mat. 5100080) entre la seva activitat municipal com a Gerent de l’Institut Municipal d’Hisenda d'aquest Ajuntament, amb el codi de lloc 30CA1CNCD13, i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, per al curs acadèmic 2019-20 des del 15/09/2019 fins al 14/09/2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (09/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada al Sr. Rafael de Olañeta de Fernández-Grande (mat. 5061066) entre la seva activitat municipal com a Director d'Inspecció Tributària de l’Institut Municipal d’Hisenda, amb el codi de lloc 28FA1CLCD01, amb la categoria professional de Tècnic d’Administració General, i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, per al curs acadèmic 2019-20 des del 15/09/2019 fins al 14/09/2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (23/2020 ) MODIFICAR les bases del procés de 282 places d’agent de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona, mitjançant oposició lliure, aprovades en Comissió de Govern de 30 de gener de 2020 i publicades en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya núm. 8067 de 19 de febrer de 2020, en el sentit que seguidament es relaciona: Primer. La base 3.1.g, on diu: “Posseir el permís de conduir CG 14/20 3/8 de la classe B.” Ha de dir: “Posseir el permís de conduir de la classe B sense la limitació que comporta el codi 78 per a la conducció exclusiva de vehicles automàtics.”; Segon. La base 3.1.h, primer paràgraf on diu: “Posseir el permís de conduir vehicles de la classe A2. La presentació d'aquest permís podrà ajornar-se improrrogablement fins el darrer dia del curs selectiu de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC),d'acord amb l'article 13.2 del Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d'accés, promoció i mobilitat de les policies locals.” Ha de dir: “Posseir el permís de conduir vehicles de la classe A2 sense la limitació que comporta el codi 78 per a la conducció exclusiva de vehicles automàtics”. La presentació d'aquest permís podrà ajornar-se improrrogablement fins el darrer dia del curs selectiu de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC),d'acord amb l'article 13.2 del Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d'accés, promoció i mobilitat de les policies locals.”; Tercer. La base 7.1.3, primer paràgraf, on diu: “Les persones aspirants podran realitzar, amb caràcter voluntari i no eliminatori, una prova de coneixements escrits de nivell intermedi B2 de llengua anglesa del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR), que els permetrà millorar fins a 5 punts la nota final de l'oposició. Aquest tipus de prova no donarà lloc a cap certificació oficial.” Ha de dir: "Aquesta prova es qualificarà fins a 5 punts. Les persones aspirants podran realitzar, amb caràcter voluntari i no eliminatori, una prova de coneixements escrits de nivell intermedi B2 de llengua anglesa del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR). Aquest tipus de prova no donarà lloc a cap certificació oficial.”; PUBLICAR al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona; DONAR COMPTE de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 9 d'abril de 2020. 10. – (2020/62) INICIAR l'expedient per a la contractació de Servei d’implantació i millora de diversos models de dades amb l’eina SAP BPC, amb núm. de contracte 20000566, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 526.616,20 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 870.440,00 euros, distribuït en els següents lots: - LOT núm. 01, Segones fases de projectes realitzats al 2019, per un import de 190.478,20 euros IVA inclòs; - LOT núm. 02, Contractes i Subvencions, per un import de 168.069,00 euros IVA inclòs; - LOT núm. 03, Previsions de tancament i Entitats minoritàries, per un import de 168.069,00 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 435.220,00 euros i import de l'IVA de 91.396,20 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 111.112,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 70.028,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 70.028,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 79.365,92 CG 14/20 4/8 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 98.040,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 98.040,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió d'Economia i Hisenda. 11. – (3-030/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-030/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 1.533.747,36 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20033091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 12. – (20200221) AUTORITZAR I DISPOSAR l’import d'1.650.000,00 euros a favor de Endesa Energia XXI,S.L.U amb NIF B82846825, per atendre les despeses relatives al consum d’electricitat de les instal·lacions de regulació de trànsit/semàfors, càmeres de supervisió de trànsit, panells d’informació variable, sistemes de control d’accés a zones de vianants de la ciutat de Barcelona per l’exercici 2020 de pòlisses de menys de 10 kw sense comptadors i que és mantenen amb tarifa TUR, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0504.22120.13413 del Pressupost Municipal de l’any 2020, d’acord amb el que sol·licita la Cap del Departament de Coordinació de Processos en informe justificatiu de 24 de febrer d’enguany, adjunt a l’expedient. Districte de Ciutat Vella 13. – (1BD2020/006) APROVAR el Projecte Modificat del projecte executiu de reurbanització de l'espai comprès entre la rambla del Raval, la plaça Vázquez Montalbán i la plaça Salvador Seguí, al barri del Raval, al districte de Ciutat Vella, de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d’acord amb l’Informe Tècnic de la Direcció d’Obra i de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i de l’Informe Jurídic de BIMSA que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 1.149.334,83 euros, el 21% d’IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa oferta per l’adjudicatari (940.989,82 euros, IVA inclòs), l’import de les modificacions (188.170,95 euros, IVA inclòs, que representen el 19,99 % d’increment sobre l’import adjudicat del projecte), i noves escomeses de reg, aigua i elèctrica del lavabo ubicat a la rambla del Raval (12.567,06 euros, IVA inclòs), i el control de qualitat (7.606,99 euros, IVA inclòs). Les modificacions consisteixen en: modificacions tècniques relatives a la col·locació de reguladors IMCU demanats per enllumenat, encaminadors no previstos a projecte per travessar la rambla del Raval demandats per Mobilitat, necessitat de modificar la Cambra d’Endesa per poder executar l’àrea de jocs infantils, formació de parterres CG 14/20 5/8 elevats a la Plaça Vázquez Montalban, curvatura i sistema de suspensió de les cúpules necessàries per la il·luminació artística del passatge de l’edifici de la UGT, necessitat de col·locar un quadre de festes a l’àmbit de la Rambla del Raval a petició del districte de Ciutat Vella, increment d’amidament a les partides de retirada de vegetació, col·locació de jardineres i cubs de granet de nova adquisició i pintura de textos de memòria històrica grafiats a terra sol·licitats per districte; PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte d'Horta-Guinardó 14. – (7BC 2019/110) APROVAR el Projecte executiu i estudi de seguretat i salut per la substitució de la gespa artificial al Camp de Futbol del Carmel, al Districte d'Horta- Guinardó de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb els informes tècnics rebuts dels Responsables Municipals, que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost de 720.859,20 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament. Districte de Nou Barris 15. – (8BD 2020/012) APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas sobre terrenys de les línies de Baixa Tensió a favor de EDISTRIBUCIÓN REDES DIGITALES SL del Projecte executiu de reurbanització de la plaça Sóller, al barri de Porta, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió del dia 04-10-2018; FACULTAR el Gerent del Districte de Nou Barris per aprovar i formalitzar els convenis específics que apliquin a les circumstancies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Sant Martí 16. – (10BD 2019/147) APROVAR el Projecte Modificat del Projecte executiu de reurbanització del passatge d’Antoni Gassol, entre el carrer Bac de Roda i el carrer Espronceda, al districte de Sant Martí a Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 492.232,11 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant CG 14/20 6/8 de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari (411.019,94 euros, 21% IVA inclòs) i l'import de les modificacions proposades (81.212,17 euros, 21% IVA inclòs) consistents a grans trets en: la eliminació de l’arbrat, del sistema de reg i de l’enllumenat previst, simplificació de les actuacions en el sistema de clavegueram, i execució d’enderrocs manuals que representen el 19,76% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 15,69% d’increment sobre l’import màxim de modificació sobre el Pressupost d’Execució per Contracte del projecte aprovat (517.461,85 euros IVA inclòs) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 19 de juliol de 2018 (557.986,40 euros IVA inclòs); NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Taulell d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 17. – (13/2020) RATIFICAR la resolució de 5 d’abril de 2020 de la gerent de l’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat per la qual s’aproven les modificacions introduïdes al conveni de cooperació entre el Servei Català de la Salut, el Consorci Sanitari de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona per a l’habilitació d’equipaments com a extensions provisionals dels hospitals de referència de la ciutat per atendre les necessitats de les persones contagiades pel COVID-19, aprovat per acord de la Comissió de Govern de data 2 d’abril de 2020”. FACULTAR la gerent de l’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, Sra. Marta Clari Padrós, per signar el conveni i per dur a terme les actuacions necessàries per a la millor concreció, adaptació i execució dels acords adoptats per aquesta Comissió, a la qual s'ha de donar compte. Districte d'Horta-Guinardó 18. – (20000561) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de Gestió del Casal de Barri i Ludoteca Vall d'Hebron - Can Travi, del Districte d'Horta-Guinardó, amb núm. de contracte 20000561, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 459.186,30 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 758.985,62 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 379.492,81 euros i import de l'IVA de 79.693,49 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 133.929,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92416 0607, un import (IVA inclòs) de 229.593,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92416 0607, un import (IVA inclòs) de 95.663,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92416 0607; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 14/20 7/8 EL SECRETARI GENERAL CG 14/20 8/8