Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 16 D'ABRIL DE 2020 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 9 d'abril de 2020 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (941/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Gracia Bafalluy (mat. 75983) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació al Departament de Salut de la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat docent com a professora col·laboradora a temps parcial de la Facultat d'Educació de la Universidad Internacional de La Rioja (UNIR), per al curs acadèmic 2019-2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (955/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Montserrat Rosell Martí (mat. 75559) entre la seva activitat municipal com a personal eventual en el càrrec d’Assessora, amb destinació al Grup Polític Municipal Junts per Catalunya, desenvolupant el lloc de treball d’Assessora 5 (24EEESNEV01), i l’activitat privada per compte propi com a advocada. No podrà ostentar, per sí mateix o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident CG 15/20 1/10 amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (956/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laia Barbarà Mir (mat. 77856) entre la seva activitat municipal com a personal eventual en el càrrec d’Assessora de la Primera Tinència d'Alcaldia, desenvolupant el lloc de treball d’Assessora 4 i amb codi de lloc (26EEESNEV05), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) pel curs acadèmic 2019-2020 des de l’01/09/2019 fins al 31/08/2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (968/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Natalia Gimeno Martínez (mat. 77519) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Gestora Administració General, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Sarrià - Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada exercint el càrrec de presidenta de l’Associació Cultural Tazumal Catalunya – Centreamèrica. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (1002/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Manuel Devesa Pereiro (mat. 75508) entre la seva activitat municipal com a personal laboral estructural temporal amb la categoria professional de Tècnic Superior en Gestió, amb destinació a l’Oficina de Promoció Econòmica del Districte de l'Eixample, on ocupa el lloc de treball CG 15/20 2/10 de Tècnic Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat privada per compte propi d’àrbitre de futbol col·legiat a la Federació Catalana de Futbol. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (18/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Da Pena Gómez (mat. 74617) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Nou Barris, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Especialista Jurídica (24FA1SCJU01), i l’activitat privada per compte propi d’assessorament legal en matèria urbanística i immobiliària, i com administradora única de l’empresa Espai Jv9 Serveis Urbanístics S.L.P, de la qual és sòcia. No podrà ostentar, per sí mateix o mitjançant substitut, ni a través de l’empresa Espai Jv9 Serveis Urbanístics S.L.P, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (19/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Eva Donat Veiga (mat. 38710) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació a la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat privada per compte d'altri com a professora de ioga a l'empresa Fundació Claror-Poliesportiu del Marítim, fins al 30/06/2020. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, CG 15/20 3/10 la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (2020/108) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pablo Garrido Cuesta (mat. 3100478), entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de substitució amb la categoria professional de d’Educador d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Marina de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educador d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Eurolineas Maritimas S.A., com a operari de transport de mercaderies. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (2020/109) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada de la Sra. Esther Vila Alonso (mat. 3002187) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina de programa amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació a l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Professora de Música (24FA1BIBA01), i l’activitat pública com a Professora de Música a l’Escola Municipal de Música Blai Net de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable, i en especial amb el compliment de les seves jornades i horari de treball a les Escoles de Música de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (112/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Isabel Rodrígo Fernández (mat. 77472) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per substitució amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació a la OAC del Districte d’Horta-Guinardó de la Gerència d’Àrea d’Agenda 2030, Transició Digital, Coordinació Territorial i Esports, on ocupa el lloc de treball d’Informadora - Tramitadora (16FCXSCSC03), i l’activitat privada per compte d'altri de tasques CG 15/20 4/10 comptables i administració de la Comunitat de Propietaris del Centre Comercial Llobregat. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (113/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Lourdes Sancho Nogué (mat. 77004) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació a la Gerència del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri d’auxiliar administrativa en l’àrea de màrqueting digital i comunicació a l’empresa Best Business Service SL. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (2020/135) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Zaira Molina Martínez (mat. 3100219), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM l’Esquirol de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educadora d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Espasa Calpe S.A., com a Dependenta, fins al 30/06/2020. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les CG 15/20 5/10 circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (2020/136) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Tania Barragán Prieto (mat. 3100607), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM la Verneda de Sant Martí de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educadora d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Infomed Servicios Informaticos S.L., com a Tècnica Suport. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (154/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Maria Llovera Pérez (mat. 78255) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per acumulació de tasques amb la categoria professional d’Auxiliar Administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis de Justícia Global i Cooperació Internacional de la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administratiu (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi de disseny gràfic i fotografia. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar- se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15. – (0036/17; 16006421-002 ) PRORROGAR per un període comprès des del 23.04.2020 fins el 22.04.2021, el contracte 16006421-002 que té per objecte la contractació dels serveis d’atenció i informació a la ciutadania a l’Oficina Multiservei d’Atenció Ciutadana (OMAC) i a l’Oficina d’Atenció a les Empreses (OAE) de l’Ajuntament de Barcelona), adjudicat a l'empresa Majorel Tria SLU, amb NIF B83919506, per un import total de 2.407.779,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que CG 15/20 6/10 consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 601.944,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 497.475,00 euros i import IVA de 104.469,75 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 1.805.834,25 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 1.492.425,00 euros i import IVA de 313.409,25 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 16. – (656/18) APROVAR l’Addenda al Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació Pangea per la cessió de dispositius electrònics promovent l’economia circular i la reducció de la fractura digital, aprovat per la Comissió de Govern en data 17 de maig de 2018. FACULTAR al Primer Tinent d’Alcaldia Jaume Collboni per a la signatura de l’addenda al conveni. 17. – (inversions) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 16 d'abril de 2020. 18. – (F-2001) APROVAR la realització d’operacions financeres fins un import màxim de 161.021.098,80 euros en les condicions que s'adjunten, i FACULTAR l’Im. Sr. Jordi Martí Grau, regidor d’Economia i Pressupostos, i el Sr.Jordi Ayala Roqueta, gerent de Pressupostos i Hisenda, de forma indistinta, l'atorgament de tota la documentació necessària per dur a terme la signatura i disposició de les operacions. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 19. – (05-PPB2020) APROVAR, a l'empara de l'article 109 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la rectificació dels errors de transcripció en la regulació dels preus públics per a l’any 2020 i successius pels serveis dels equipaments dels districtes i les instal·lacions esportives municipals, aprovats per la Comissió de Govern de 19 de desembre de 2019 i publicats al Butlletí Oficial de la Província el 30 de desembre de 2019, que s’indiquen en l’annex, que consta a l'expedient. 20. – (3-031/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-031/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 2.783.060,03 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20040691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 21. – (20150650) PRORROGAR per un període comprès des del 18.07.2020 fins el 30.04.2021, el contracte 16001249-002 que té per objecte el Servei de Manteniment CG 15/20 7/10 de les fonts de beure i fonts naturals de la ciutat de Barcelona (2016-2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, Lot 1, adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639, per un import total de 680.582,14 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 392.554,21 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 129.302,64 euros i import IVA de 12.930,26 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 206.877,11 euros i import IVA de 43.444,20 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 288.027,93 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 98.872,94 euros i import IVA de 9.487,29 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 151.791,49 euros i import IVA de 31.876,21 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació.DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat 22. – (20150650) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2020 fins el 30.04.2021, el contracte 16001251-002 que té per objecte el Servei de Manteniment de les fonts ornamentals de la ciutat de Barcelona, excepte les incloses al lot 3 (2016- 2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, Lot 2, adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639, per un import total de 2.920.407,18 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 1.946.938,12 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 634.240,46 euros i import IVA de 63.424,05 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net d'1.032.457,53 euros i import IVA de 216.816,08 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 973.469,06 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 317.120,23 euros i import IVA de 31.712,02 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 516.228,77 euros i import IVA de 108.408,04 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 23. – (20150650) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2020 fins el 30.04.2021, el contracte 16001252-001 que té per objecte el Manteniment de les fonts de Barcelona (2016-2020) - Manteniment de les fonts ornamentals de l’Eix Maria CG 15/20 8/10 Cristina-Font Màgica i de la muntanya de Montjuïc, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, Lot 3, adjudicat a l'empresa UTE MANTENIMENT FONTS BARCELONA II AQUAMBIENTE-ACSA, amb NIF U66735481, per un import total d'1.466.991,15 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 977.994,10 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 228.759,77 euros i import IVA de 22.875,98 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 600.296,16 euros i import IVA de 126.062,19 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 488.997,05 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 114.379,89 euros i import IVA de 11.437,99 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 300.148,08 euros i import IVA de 63.031,10 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobillitat. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI Districte d'Horta-Guinardó 24. – (19S05754) AMPLIAR L'AUTORITZACIÓ i DISPOSICIÓ de despesa per un import de 106.034,62 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de CONSELL JOVENTUT DTE. VII HORTA-GUINARDÓ, amb NIF G59168641, relatiu a la gestió cívica del Casal de Joves Girapells, sotmeses a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. APROVAR la prorroga fins el 30 d'abril de 2021 de l'esmentat conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i CONSELL JOVENTUT DTE. VII HORTA-GUINARDÓ, amb NIF G59168641, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional,de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011, per un import de 106.034,62 euros. FACULTAR al Gerent del Districte d'Horta-Guinardó per a la signatura de la prorroga de l'esmentat Conveni. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts CG 15/20 9/10 ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Gràcia 25. – (20200090) APROVAR les Bases particulars del procediment de pública concurrència per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Can Carol. CONVOCAR la pública concurrència per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 105.000,00 euros, en concepte de subvenció màxima per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica, que anirà a càrrec de l'aplicació pressupostària D/48902/92412 dels pressupostos dels anys 2020 i 2021, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent per a aquests exercicis. EL SECRETARI GENERAL CG 15/20 10/10