Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 16 d'abril de 2020 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 16 d'abril de 2020, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado, Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol i Maria Rosa Alarcón Montañés, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres.: Laura Pèrez Castaño i Margarita Mari Klose. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita l’existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.30 h. I) INFORMACIÓ DE L’ORDRE DEL DIA DEL PLENARI DEL CONSELL MUNICIPAL Es delibera, primerament, sobre el projecte d'ordre del dia preparat per a la propera sessió del Plenari del Consell Municipal estructurat de la manera següent com a conseqüència de l'entrada en vigor del Reglament Orgànic Municipal: A) Aprovació de l’acta de la sessió anterior B) Part informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes C) Part decisòria / Executiva a) Ratificacions b) Propostes d'acord CG 15/20 1/20 COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA 1. – (EM 2020-04/06) ADOPTAR, en l'exercici de les competències reservades al Consell Plenari de l'Ajuntament de Barcelona en relació amb les societats privades municipals Barcelona de Serveis Municipals, SA, Barcelona d’Infraestructures Municipals, SA, Informació i Comunicació de Barcelona, SA, Barcelona Activa, SAU SPM, Barcelona Cicle de l’Aigua, SA i Foment de Ciutat, SA, els acords següents: APROVAR els comptes anuals de cada societat i els comptes anuals consolidats de Barcelona de Serveis Municipals, SA, tancats a 31 de desembre del 2019, integrats pel balanç, el compte de pèrdues i guanys, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu i la memòria. APROVAR els informes de gestió de 2019 de Barcelona d’Infraestructures Municipals, SA, Informació i Comunicació de Barcelona, SA, Barcelona Cicle de l’Aigua, SA i Foment de Ciutat, SA. APROVAR l’informe de gestió i l’estat d’informació no financera de Barcelona de Serveis Municipals, SA, com aquests mateixos documents relatius als comptes anuals consolidats del grup format amb les societats dependents, tancats a 31 de desembre de 2019. APROVAR l’informe de gestió de 2019 que inclou l’estat d’informació no financera de Barcelona Activa, SAU SPM. APROVAR la gestió realitzada en l'exercici 2019 pels administradors respectius. APROVAR, per a cada societat, la distribució de resultats de l'exercici tancat a 31 de desembre del 2019, segons document que consta a l’expedient. 2. – (E.03.6032.17) CEDIR gratuïtament a la Generalitat de Catalunya la finca situada al carrer A núm. 109 del Polígon de la Zona Franca (finca registral núm. 18156 de la Secció de Sants-1, del Registre de la Propietat núm. 26 de Barcelona) per a donar compliment al conveni de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona relatiu a la reordenació dels equipaments penitenciaris, signat el 10 de gener de 2017, i prorrogat per sengles addendes de 18 de juliol de 2018 i de 13 de maig de 2019 per a ser dedicada a la construcció i posada en funcionament d’un centre penitenciari en règim obert, un cop es formalitzi l’adquisició de la finca per part de l’Ajuntament de Barcelona en els termes derivats de l’acord de la Comissió de Govern de 12 de desembre de 2019 segons el que s’estableix en els articles 49 i 50 del Reglament del Patrimoni dels Ens Locals, de 17 d'octubre de 1988; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de trenta dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR la cessió, fent esment de l’afectació de la finca a la dita finalitat que està garantida amb clàusula de reversió automàtica en els termes de l’article 50 del Reglament esmentat; i FACULTAR l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. 3. – (DP-2019-27378) DECLARAR, a l'empara de l'article 20 del Decret 336/1988, de 17 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament del Patrimoni dels Ens Locals, desafectada del domini la finca situada al carrer Berenguer de Palou núm. 68-80, de propietat municipal, grafiada al plànol annex, ADSCRIURE al Patrimoni Municipal d’Urbanisme la finca desafectada; CONSTITUIR respecte l’esmentada finca un dret real de superfície a favor de la Generalitat de Catalunya, per un termini de setanta-cinc anys i amb caràcter gratuït, per a destinar-la a la construcció i gestió de l’escola d’infantil, primària i secundària anomenada “30 passos”; SOTMETRE l'expedient a informació CG 15/20 2/20 pública durant un termini de trenta dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, tenir per aprovat definitivament el present acord; FORMALITZAR el dret de superfície d'acord amb les condicions del document annex, que s'aprova; INSCRIURE'L en el Registre de la Propietat; i FACULTAR l'Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. 4. – (DP-2020-27808) ACCEPTAR la renúncia formulada pel Consorci MACBA en els termes del Conveni formalitzat el 24 de febrer de 2020 amb l’Ajuntament de Barcelona (Districte de Ciutat Vella), i EXTINGIR la concessió d’ús privatiu respecte de la finca de propietat municipal situada al carrer Montalegre núm. 4 (Capella de la Misericòrdia), atorgada a l’esmentat Consorci per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de 28 de juny de 2013 i formalitzada el 17 d’octubre de 2013, per a la instal·lació d’un nou equipament destinat a l’ampliació del Museu, incrementant l’espai expositiu de la col·lecció permanent; FORMALITZAR la renúncia en document administratiu; INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat; i FACULTAR l'Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 5. – (3/2020) ATORGAR la Medalla d’Or al mèrit cívic a l’Amical de Mathausen i altres camps i de totes les víctimes del nazisme d’Espanya per la seva tasca de preservació, divulgació i dignificació de la memòria de les persones deportades i per la seva defensa de la llibertat i dels drets humans. 6. – (4/2020) ATORGAR la Medalla d’Or al mèrit cívic a l’associació Amics de Ravensbrück, en reconeixement a les tasques realitzades per l’entitat des de l’any 2005 pel manteniment de la memòria històrica de les dones que van patir i morir als camps de concentració, de totes les víctimes del feixisme i en favor dels valors democràtics i dels drets humans. 7. – (144/2020) MODIFICAR els annexos 1, 2 i 3 de l’Acord del Consell Plenari del 21 de desembre de 2018 sobre l’aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball, tal i com es detalla als annexos; RATIFICAR el Decret d'Alcaldia, de 17 de març de 2020, relatiu a l'increment del 2% de les taules retributives municipals respecte a les vigents a 31 de desembre de 2019 i amb efectes d' 1 de gener de 2020 d’acord amb el que preveu el Reial Decret Llei 2/2020, de 21 de gener, de mesures urgents en matèria de retribucions en l’àmbit del sector públic, i a la modificació de l'annex 4 (taules retributives) de la relació inicial de llocs de treball, tal i com es detalla a l’annex corresponent; PUBLICAR els acords precedents i els seus annexos a la Gaseta Municipal i al web municipal; RATIFICAR els Decrets d'Alcaldia, de 25 de març i de 8 d’abril de 2020, relatius a les dietes del Consellers i Conselleres dels Districtes. 8. – (AS 2020-02/02 ) APROVAR l’afiliació com a soci a la Red de Ciudades Machadianas, una associació creada el 22 de febrer de 2009 amb l’objectiu principal de difondre la figura, l’obra i la vida d’Antonio Machado, així com d’establir polítiques d’intercanvi d’experiències entre els socis i desenvolupar una política de producció i promoció CG 15/20 3/20 turística al voltant de la figura de l’escriptor. ACCEPTAR els estatuts que regeixen l’Associació Red de Ciudades Machadianas.SOL·LICITAR a l’Assemblea General de la Red de Ciudades Machadianas l’admissió com a soci. FACULTAR el/la Regidor/a competent en la matèria per a la signatura dels documents i efectuar els tràmits necessaris per a l’execució i efectivitat d’aquest acord. 9. – (AS 2020-03/05 ) RATIFICAR, com a ens associat, l’acord adoptat per l’Assemblea General de l’Associació Red de Juderías de España celebrada a Madrid el 29 de novembre de 2016, relatiu a la modificació dels seus estatuts, amb l’objecte d’actualitzar el nombre de ciutats que integren l’associació, l’estructura organitzativa de la Red i la seu de l’entitat. 10. – (28-2020) RATIFICAR la Resolució de l’alcaldessa de 5 de març de 2020, per la qual s’atorga la medalla al mèrit en la categoria d’argent, en la modalitat de placa de reconeixement i a títol honorífic, al Patronat de Collserola, a Transports Metropolitans de Barcelona i a l’Autoritat Portuària de Barcelona, d’acord amb allò previst a la Disposició Addicional, apartats 3 i 7, del Reglament d’honors i recompenses dels membres de la Guàrdia Urbana de Barcelona i del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, aprovat per acord del Consell Plenari Municipal de 17 de setembre de 1976 i modificat el 25 de maig de 2018, en reconeixement de l’especial suport prestat al Servei d’Extinció d’Incendis i Salvament, que ha redundat de forma especial en la millora de serveis i funcions que presta. 11. – RATIFICAR el Decret d'Alcaldia, de 25 de març de 2020, relatiu a les jornades de treball de tot el personal de la Guàrdia Urbana de Barcelona durant el període de vigència del Decret de l’Alcaldessa de 14 de març de 2020, en relació al Reial Decret 463/2020 de declaració de l’estat d’alarma. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 12. – (35/2020) APROVAR l’expedient 35/2020 de reconeixement de crèdit per un import de 1.985,47 euros atesa la necessitat de regularitzar les despeses a favor de l’UTE RUBATEC-URBALUZ ENLLUMENAT BCN, amb NIF U66791211, despeses realitzades l’any 2019 i no reconegudes en l’exercici que li corresponien. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 1.985,47 euros, amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de l’UTE RUBATEC- URBALUZ ENLLUMENAT BCN, amb NIF U66791211. 13. – (38/2020) APROVAR l’expedient 38/2020 de reconeixement de crèdit per un import de 660,66 euros atesa la necessitat de regularitzar les despeses a favor de l’empresa ALPHABET ESPAÑA FLEET MANAGEMENT, SA, amb NIF A91001438, despeses realitzades l’any 2019 i no reconegudes en l’exercici que li corresponien.AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 660,66 euros, amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de l’empresa ALPHABET ESPAÑA FLEET MANAGEMENT, SA, amb NIF A91001438. COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT CG 15/20 4/20 14. – (20200190) APROVAR el Conveni de finançament del sistema de transport públic per a l’any 2020 entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Autoritat del Transport Metropolità de l’àrea de Barcelona (ATM) en execució del Pla Marc 2014-2031; RATIFICAR el Decret de l'Alcaldia, de 15 d'abril de 2020, pel qual s'ha autoritzat, disposat i obligat la despesa a favor l'Autoritat del Transport Metropolità de l'àrea de Barcelona (ATM), en concepte d’avançament de les aportacions mensuals de gener a abril per l'import 58.011.084,76 euros, amb càrrec a la partida/es D/46701/44111 del pressupost de 2020, de conformitat amb l'informe del Gerent de Mobilitat i Infraestructures, de data 30 de març de 2020 que, als efectes de justificació i motivació, consta degudament incorporat a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de l’Autoritat del Transport Metropolità – Consorci per a la coordinació del sistema metropolità de transport públic de l’àrea de Barcelona, amb NIF P5890049I, la despesa prevista nominativament en el Pressupost de l’Ajuntament de Barcelona per als mesos de maig a desembre de l'any 2020 per un import de 106.823.508,37 euros, amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/46701/44111 del pressupost de l'any 2020, que correspon a la part que resta de l'import de 164.834.593,13 euros prevista pel finançament del servei de transport públic per a l’any 2020, d’acord amb aquest conveni i amb el Pla Marc de finançament 2014-2031; FACULTAR a la gerent d’Ecologia Urbana per la signatura del conveni, per l’adopció dels actes que se’n derivin i per efectuar les actuacions en matèria de gestió econòmica derivades d’aquest acord; NOTIFICAR el present acord a l’Autoritat del Transport Metropolità; i PUBLICAR aquest acord i el conveni aprovat de conformitat amb el previst per la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de procediment administratiu de Catalunya i la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Districte de Sants-Montjuïc 15. – (19PL16695) SUSPENDRE l’aprovació definitiva, de conformitat amb l’article 92.1.b del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost),del Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a l’ampliació de l’equipament docent Escola Joan Pelegrí, situat al carrer d’Ermengarda 13-25 i carrer Muntadas 37 de Barcelona; promogut per la Fundació Cultural Hostafrancs, atesa la petició formulada pel promotor a fi d’introduir esmenes en el document, tot això d’acord amb l’informe de la Direcció d’Actuació Urbanística que consta a l’expedient i es dóna per reproduït a efectes de motivació; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat amb l’article 95 de la Llei 39/2915, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que disposen d’un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d’aquest acord, per a realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació, en cas que no ho facin, es declararà la caducitat del procediment i es procedirà a l’arxiu de les actuacions i NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. 16. – (18PL16637) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral per a la implantació d’un centre residencial universitari al carrer Viriat 37-39; promogut per TSHCE SANTS S.L.; amb les modificacions respecte del document aprovat inicialment, a què fa referència CG 15/20 5/20 l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament; informe que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord. 17. – (19PL16697) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació dels sòls d'equipament entre el carrer de la Metal·lúrgia i el Passeig de la Zona Franca, del sector 14 de la Marina de la Zona Franca, d’iniciativa municipal; amb les modificacions respecte del document aprovat inicialment, a que fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament; informe que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord. Districte de Sant Martí 18. – (19PL16654) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral de la residència col·lectiva docent d’allotjament temporal situada al carrer Pallars núm. 433-453 entre els carrers Agricultura i de Josep Pla; promogut per HPH Pallars Development SLU; amb les modificacions respecte del document aprovat inicialment, a què fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament; informe que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord. c) Proposicions D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions F) Declaracions Institucionals Després d'haver examinat tots els punts anteriors, la Comissió de Govern DÓNA la seva conformitat al precedent projecte d'ordre del dia del Plenari del Consell Municipal. II) INFORMACIÓ DE L’ORDRE DEL DIA DE LA COMISSIÓ CONJUNTA DE LES COMISSIONS PERMANENTS DELS CONSELL MUNICIPAL A) Aprovació de l’acta de la sessió anterior B) Part Informativa CG 15/20 6/20 a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes d) Compareixences Govern municipal C) Part decisòria / Executiva Es delibera, a continuació, sobre la part decisòria de l'ordre del dia de la Comissió Conjunta de les Comissions Permanents dels Consell Municipal. a) Propostes d'acord 1. – (10/2020) APROVAR el Pla d’Estudis Sociològics 2020-2023; PUBLICAR-LO a la Gaseta Municipal de Barcelona, a la seu electrònica o al web municipal, d'acord amb la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. 2. – (20194507_19003860L01) DECLARAR D’INTERÈS PÚBLIC LA TRAMITACIÓ d’aquest expedient als efectes que preveu la disposició addicional tercera del RD 463/2020 i ADJUDICAR el lot 1 del contracte núm. 19003860, de subministrament, en la modalitat d'arrendament, de 21 turismes híbrids sense distintius per a la Guàrdia Urbana de Barcelona, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en dos lots [Lot 1: 12 turismes sense distintius transformació tipus 2 (equipament complet)], a Banco Santander SA, amb NIF A39000013, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 636.580,80 euros, IVA inclòs. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària la despesa de l'esmentada quantitat, de la qual 529.300,80 euros corresponen al preu net i 107.280,00 euros, a l'IVA, desglossat en els exercicis pressupostaris següents: 2020 (106.096,80 euros); 2021 (127.316,16 euros); 2022 (127.316,16 euros); 2023 (127.316,16 euros); 2024 (127.316,16 euros) i 2025 (21.219,36 euros), tots ells amb I’IVA inclòs, a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400 i sotmès a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que la resta de licitadors manifestin la seva conformitat en el termini indicat. 3. – (20194507_19003860L02) DECLARAR D’INTERÈS PÚBLIC LA TRAMITACIÓ d’aquest expedient als efectes que preveu la disposició addicional tercera del RD 463/2020 i ADJUDICAR el lot 2 del contracte núm. 19003860, de subministrament, en la modalitat d'arrendament, de 21 turismes híbrids sense distintius per a la Guàrdia Urbana de Barcelona, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en dos lots [Lot 2: 9 turismes sense distintius transformació tipus 2b (equipament reduït)], a Banco Santander SA, amb NIF A39000013, de conformitat amb la proposta de valoració i CG 15/20 7/20 classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 432.858,60 euros, IVA inclòs. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària la despesa de l'esmentada quantitat, de la qual 360.136,80 euros corresponen al preu net i 72.721,80 euros, a l'IVA, desglossat en els exercicis pressupostaris següents: 2020 (72.143,10 euros); 2021 (86.571,72 euros); 2022 (86.571,72 euros); 2023 (86.571,72 euros); 2024 (86.571,72 euros) i 2025 (14.428,62 euros), tots ells amb I’IVA inclòs, a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400 i sotmès a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que la resta de licitadors manifestin la seva conformitat en el termini indicat. 4. – (20194507_19003860) ALLIBERAR la quantitat de 270.030,60 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19003860 que té per objecte el subministrament, en la modalitat d'arrendament, de 21 turismes híbrids sense distintius per a la Guàrdia Urbana de Barcelona, d’acord amb les previsions del Plec de Prescripcions Tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en dos lots el qual ha estat adjudicat, tant el lot 1 com el lot 2, a Banco Santander SA, amb NIF A39000013, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 4.084,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 4.916,64 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 24.506,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 29.499,84 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 24.506,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 29.499,84 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 24.506,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 29.499,84 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 24.506,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 29.499,84 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 20.421,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 24.583,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/20400/13211 0400. 5. – (03-2019LL22246) ACORDAR la declaració d’especial interès i utilitat municipal de les obres per a la rehabilitació de les façanes posteriors de l’edifici del carrer d’Olivera, 31, que està inclòs en el catàleg de Patrimoni Arquitectònic, amb nivell de protecció individual C, de conformitat amb l’Ordenança Fiscal 2-1; CONCEDIR a Roberto Secchi la bonificació de 35% sobre la quota de l’impost de Construccions, instal·lacions i CG 15/20 8/20 Obres generada per la concessió de la llicència 03-2019LL22246, en data 30/09/2019, per a les obres de rehabilitació esmentades en l’apartat anterior, atès que s’ajusta a allò establert a l’article 7è de l’esmentada ordenança, en tant que l’edifici es troba, d’acord amb l’informe del tècnic municipal, dins del llistat del Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Districte de Sants-Montjuïc amb nivell de protecció individual C, número d’identificador 1797, amb el nom del conjunt “Casa Joaquin Marqués”. 6. – (00-215-0007) INADMETRE per extemporània la sol·licitud, de data 27 de novembre de 2018, presentada pel Sr. Àngel Bernet i Ribó, en nom i representació del CLUB NATACIÓ SANT ANDREU, d’una bonificació del 65% de la quota de l’Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres generades per l’admissió de la llicència d’activitats (Exp. 00-2015-0007) de les instal·lacions del Centre Esportiu Municipal ubicades al carrer Santa Coloma número 25, amb motiu de sol·licitud presentada amb posterioritat a la finalització de les obres; i, per tant, no es donen els requisits establerts a l’article 7è. Bonificacions de l’Ordenança fiscal núm. 2.1 d’aplicació per l’any 2016, reguladora de l’Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres (circumstàncies socials). 7. – (09-2018LL62414) ACORDAR la declaració d’especial interès i utilitat municipal de les obres per a reforma i canvi d’ús (de sanitari assistencial a habitatges: resulten 17 nous habitatges), per possibilitar el dret d’accés a un habitatge digne a persones desafavorides, que les deslliuri de l’exclusió residencial i alhora, puguin comptar amb un pla d’acompanyament social que faciliti la seva inclusió social, a l’edifici situat al carrer Residència número 10 i de conformitat amb l’Ordenança Fiscal 2.1 de l’any 2019, CONCEDIR a FUNDACIÓ PRIVADA HABITAT3 TERCER SECTOR SOCIAL la bonificació del 90% sobre la quota de l’Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres generada per la concessió de la llicència, en data 4 de novembre de 2019 (exp. 09- 2018LL62414) a la part amb protecció; donat s’ajusta a allò establert en l’article 7è de l’esmentada ordenança, en tant que es tracte d’obres destinades a lloguer, a dret de superfície o a una altra forma de cessió d’ús i a allotjaments col·lectius protegits, adreçades al compliment del Pla d’habitatge de Barcelona 2008-2016; i DONAR TRASLLAT a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. b) Proposicions D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions Després d'haver examinat l'anterior relació de propostes d'acords decisoris que seran CG 15/20 9/20 tractades en la sessió Conjunta de les Comissions permanents del Consell Municipal, la Comissió de Govern els DÓNA la seva conformitat. III) ORDRE DEL DIA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 9 d'abril de 2020, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 1. – (E19000202) DONAR compte del “Memoràndum de coordinació entre l’Ajuntament de Barcelona, Fundació Museu Picasso de Barcelona i Barcelona d’Infraestructures Municipals per a l’execució de les actuacions d’intervenció en façanes, rehabilitació i reforma que s’estableixin al Pla Director del Museu Picasso respecte dels béns immobles adscrits a la Fundació Museu Picasso”, signat en data 25 de novembre de 2019. Districte de Nou Barris 2. – (055.1619.475) El Conseller delegat de BIMSA, el 16 de gener de 2020, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les “obres relatives al projecte revisat de l’obra pendent d’execució del projecte de construcció de la pista esportiva del Campillo de la Virgen i l’adequació dels seus entorns, al barri de Torre Baró, al districte de Nou Barris, amb un pressupost de licitació de 922.383,47 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.116.084,00 euros i un valor estimat d'1.106.860,16 euros, IVA exclòs i una durada de 6 mesos b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA CG 15/20 10/20 1. – (941/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Gracia Bafalluy (mat. 75983) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació al Departament de Salut de la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat docent com a professora col·laboradora a temps parcial de la Facultat d'Educació de la Universidad Internacional de La Rioja (UNIR), per al curs acadèmic 2019-2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (955/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Montserrat Rosell Martí (mat. 75559) entre la seva activitat municipal com a personal eventual en el càrrec d’Assessora, amb destinació al Grup Polític Municipal Junts per Catalunya, desenvolupant el lloc de treball d’Assessora 5 (24EEESNEV01), i l’activitat privada per compte propi com a advocada. No podrà ostentar, per sí mateix o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (956/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laia Barbarà Mir (mat. 77856) entre la seva activitat municipal com a personal eventual en el càrrec d’Assessora de la Primera Tinència d'Alcaldia, desenvolupant el lloc de treball d’Assessora 4 i amb codi de lloc (26EEESNEV05), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) pel curs acadèmic 2019-2020 des de l’01/09/2019 fins al 31/08/2020. La dedicació a la CG 15/20 11/20 docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (968/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Natalia Gimeno Martínez (mat. 77519) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Gestora Administració General, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Sarrià - Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada exercint el càrrec de presidenta de l’Associació Cultural Tazumal Catalunya – Centreamèrica. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (1002/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Manuel Devesa Pereiro (mat. 75508) entre la seva activitat municipal com a personal laboral estructural temporal amb la categoria professional de Tècnic Superior en Gestió, amb destinació a l’Oficina de Promoció Econòmica del Districte de l'Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat privada per compte propi d’àrbitre de futbol col·legiat a la Federació Catalana de Futbol. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (18/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Da Pena Gómez CG 15/20 12/20 (mat. 74617) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Nou Barris, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Especialista Jurídica (24FA1SCJU01), i l’activitat privada per compte propi d’assessorament legal en matèria urbanística i immobiliària, i com administradora única de l’empresa Espai Jv9 Serveis Urbanístics S.L.P, de la qual és sòcia. No podrà ostentar, per sí mateix o mitjançant substitut, ni a través de l’empresa Espai Jv9 Serveis Urbanístics S.L.P, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (19/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Eva Donat Veiga (mat. 38710) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Gestió, amb destinació a la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat privada per compte d'altri com a professora de ioga a l'empresa Fundació Claror-Poliesportiu del Marítim, fins al 30/06/2020. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (2020/108) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pablo Garrido Cuesta (mat. 3100478), entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de substitució amb la categoria professional de d’Educador d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM Marina de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educador d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Eurolineas Maritimas S.A., com a operari de transport de mercaderies. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i CG 15/20 13/20 haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (2020/109) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada de la Sra. Esther Vila Alonso (mat. 3002187) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina de programa amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació a l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Professora de Música (24FA1BIBA01), i l’activitat pública com a Professora de Música a l’Escola Municipal de Música Blai Net de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable, i en especial amb el compliment de les seves jornades i horari de treball a les Escoles de Música de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (112/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Isabel Rodrígo Fernández (mat. 77472) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per substitució amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació a la OAC del Districte d’Horta-Guinardó de la Gerència d’Àrea d’Agenda 2030, Transició Digital, Coordinació Territorial i Esports, on ocupa el lloc de treball d’Informadora - Tramitadora (16FCXSCSC03), i l’activitat privada per compte d'altri de tasques comptables i administració de la Comunitat de Propietaris del Centre Comercial Llobregat. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar- se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 15/20 14/20 11. – (113/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Lourdes Sancho Nogué (mat. 77004) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació a la Gerència del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri d’auxiliar administrativa en l’àrea de màrqueting digital i comunicació a l’empresa Best Business Service SL. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (2020/135) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Zaira Molina Martínez (mat. 3100219), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM l’Esquirol de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educadora d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Espasa Calpe S.A., com a Dependenta, fins al 30/06/2020. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (2020/136) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Tania Barragán Prieto (mat. 3100607), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d’Educadora d’Escola Bressol, amb destinació a l’EBM la Verneda de Sant Martí de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d’Educadora d’Escola Bressol (21FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’empresa Infomed Servicios Informaticos S.L., com a Tècnica Suport. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del CG 15/20 15/20 Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (154/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Maria Llovera Pérez (mat. 78255) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per acumulació de tasques amb la categoria professional d’Auxiliar Administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis de Justícia Global i Cooperació Internacional de la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administratiu (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi de disseny gràfic i fotografia. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15. – (0036/17; 16006421-002 ) PRORROGAR per un període comprès des del 23.04.2020 fins el 22.04.2021, el contracte 16006421-002 que té per objecte la contractació dels serveis d’atenció i informació a la ciutadania a l’Oficina Multiservei d’Atenció Ciutadana (OMAC) i a l’Oficina d’Atenció a les Empreses (OAE) de l’Ajuntament de Barcelona), adjudicat a l'empresa Majorel Tria SLU, amb NIF B83919506, per un import total de 2.407.779,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 601.944,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 497.475,00 euros i import IVA de 104.469,75 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 1.805.834,25 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 1.492.425,00 euros i import IVA de 313.409,25 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 15/20 16/20 16. – (656/18) APROVAR l’Addenda al Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació Pangea per la cessió de dispositius electrònics promovent l’economia circular i la reducció de la fractura digital, aprovat per la Comissió de Govern en data 17 de maig de 2018. FACULTAR al Primer Tinent d’Alcaldia Jaume Collboni per a la signatura de l’addenda al conveni. 17. – Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 16 d'abril de 2020. 18. – (F-2001) APROVAR la realització d’operacions financeres fins un import màxim de 161.021.098,80 euros en les condicions que s'adjunten, i FACULTAR l’Im. Sr. Jordi Martí Grau, regidor d’Economia i Pressupostos, i el Sr.Jordi Ayala Roqueta, gerent de Pressupostos i Hisenda, de forma indistinta, l'atorgament de tota la documentació necessària per dur a terme la signatura i disposició de les operacions. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 19. – (05-PPB2020) APROVAR, a l'empara de l'article 109 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la rectificació dels errors de transcripció en la regulació dels preus públics per a l’any 2020 i successius pels serveis dels equipaments dels districtes i les instal·lacions esportives municipals, aprovats per la Comissió de Govern de 19 de desembre de 2019 i publicats al Butlletí Oficial de la Província el 30 de desembre de 2019, que s’indiquen en l’annex, que consta a l'expedient. 20. – (3-031/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-031/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 2.783.060,03 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20040691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 21. – (20150650) PRORROGAR per un període comprès des del 18.07.2020 fins el 30.04.2021, el contracte 16001249-002 que té per objecte el Servei de Manteniment de les fonts de beure i fonts naturals de la ciutat de Barcelona (2016-2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, Lot 1, adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639, per un import total de 680.582,14 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 392.554,21 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 129.302,64 euros i import IVA de 12.930,26 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 206.877,11 euros i import IVA de 43.444,20 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de CG 15/20 17/20 288.027,93 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 98.872,94 euros i import IVA de 9.487,29 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 151.791,49 euros i import IVA de 31.876,21 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació.DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat 22. – (20150650) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2020 fins el 30.04.2021, el contracte 16001251-002 que té per objecte el Servei de Manteniment de les fonts ornamentals de la ciutat de Barcelona, excepte les incloses al lot 3 (2016- 2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, Lot 2, adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639, per un import total de 2.920.407,18 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 1.946.938,12 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 634.240,46 euros i import IVA de 63.424,05 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net d'1.032.457,53 euros i import IVA de 216.816,08 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 973.469,06 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 317.120,23 euros i import IVA de 31.712,02 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 516.228,77 euros i import IVA de 108.408,04 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 23. – (20150650) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2020 fins el 30.04.2021, el contracte 16001252-001 que té per objecte el Manteniment de les fonts de Barcelona (2016-2020) - Manteniment de les fonts ornamentals de l’Eix Maria Cristina-Font Màgica i de la muntanya de Montjuïc, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, Lot 3, adjudicat a l'empresa UTE MANTENIMENT FONTS BARCELONA II AQUAMBIENTE-ACSA, amb NIF U66735481, per un import total d'1.466.991,15 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 977.994,10 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 228.759,77 euros i import IVA de 22.875,98 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 600.296,16 euros i import IVA de 126.062,19 CG 15/20 18/20 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502.AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 488.997,05 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 114.379,89 euros i import IVA de 11.437,99 euros amb tipus impositiu 10%, i un import net de 300.148,08 euros i import IVA de 63.031,10 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobillitat. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI Districte d'Horta-Guinardó 24. – (19S05754) AMPLIAR L'AUTORITZACIÓ i DISPOSICIÓ de despesa per un import de 106.034,62 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de CONSELL JOVENTUT DTE. VII HORTA-GUINARDÓ, amb NIF G59168641, relatiu a la gestió cívica del Casal de Joves Girapells, sotmeses a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. APROVAR la prorroga fins el 30 d'abril de 2021 de l'esmentat conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i CONSELL JOVENTUT DTE. VII HORTA-GUINARDÓ, amb NIF G59168641, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional,de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011, per un import de 106.034,62 euros. FACULTAR al Gerent del Districte d'Horta-Guinardó per a la signatura de la prorroga de l'esmentat Conveni. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Gràcia 25. – (20200090) APROVAR les Bases particulars del procediment de pública concurrència per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Can Carol. CONVOCAR la pública concurrència per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 105.000,00 euros, en concepte de subvenció màxima per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica, que anirà a càrrec de l'aplicació pressupostària D/48902/92412 dels pressupostos dels anys 2020 i 2021, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent per a aquests exercicis. CG 15/20 19/20 b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 12 hores. CG 15/20 20/20