GASETA MUNICIPAL 27 de maig del 2020 CSV: 681e-ffff-58b3-51e4 Altres anuncis – Personal RESOLUCIÓ S1/D/2020-546 del gerent de Persones i Desenvolupament Organitzatiu de 26 de maig, d’acord amb l’establert el Decret d'Alcaldia de data 25 de maig de 2020, d'aixecament de la suspensió dels processos de selecció i provisió de llocs de treball que es relacionen. Mitjançant el Decret d’Alcaldia de data 25 de maig de 2020, publicat a la Gaseta Municipal de 25 de maig de 2020, l’Alcaldessa acorda delegar en la persona titular de la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu la decisió motivada sobre la continuació dels procediments corresponents als processos de selecció i de provisió de llocs de treball que es refereixin a situacions vinculades estretament a la lluita contra la COVID-19, o que siguin indispensables per a la protecció de l’interès general o per al funcionament bàsic dels serveis, d’acord amb l’apartat 4 de la disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, i el Decret d’Alcaldia de 14 de març de 2020. En aquest sentit, l’Ajuntament de Barcelona té la necessitat de continuar la tramitació i resolució de determinats processos de provisió i selecció vinculats a col·lectius professionals declarats essencials en la lluita contra la COVID-19 com són el col·lectiu de la Guàrdia Urbana i el del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament, en endavant SPEIS, que des de la declaració de l’estat d’alarma estaven suspesos i que, pel transcurs d’aquest temps d’inactivitat, es pot posar en perill la incorporació de les persones que es seleccionin en la data prevista d’inici dels cursos de formació selectiva en l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, amb el conseqüent perjudici que aquest fet comportaria en l’adequat dimensionament d’efectius tant de la Guàrdia Urbana com de l’SPEIS. Per tot l’exposat, i fent ús de les atribucions que m’han estat conferides, pel Decret d’Alcaldia de data 25 de maig de 2020 en concordança amb el Decret d’Alcaldia de delegació de competències de 15 de juny de 2019, Resolc, Primer: Establir la continuïtat dels processos selectius següents: − 12 places d'inspector/a de la Guàrdia Urbana, mitjançant concurs oposició, en torn lliure i en torn de promoció interna, publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en endavant DOGC, de 30 d’octubre de 2019. − 25 places de sotsinspector/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició, en torn de promoció interna, publicat en el DOGC de 12 de març de 2020. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 27 de maig del 2020 CSV: 681e-ffff-58b3-51e4 − 50 places de sergent/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició, en torn de promoció interna, publicat en el DOGC de 12 de març de 2020. − 100 places de caporal/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició, en torn de promoció interna, publicat en el DOGC de 12 de març de 2020. − 80 places de bomber/a d'accés del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament de Barcelona mitjançant concurs oposició, publicat en el DOGC de 18 de juliol de 2019. Segon: Disposar que la decisió esmentada en l’apartat primer comporta també l’aixecament de la suspensió dels terminis per a la formulació de reclamacions o la interposició de recursos administratius contra les actuacions derivades d’aquests processos. Tercer: Disposar que la present Resolució haurà de ser publicada a la Gaseta Municipal i a la web municipal. Quart: Per a la realització de tràmits referents a aquests processos de selecció, les persones interessades podran utilitzar els següents mitjans telemàtics i/o presencials: - el tràmit telemàtic per a la presentació de les sol·licituds en les convocatòries per promoció interna de 100 places de Caporal/a, 50 places de Sergent/a i 25 places de Sotsinspector/a de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona - registre electrònic de l’Ajuntament de Barcelona o d’altres administracions segons el que disposa l’article 16.4 apartat a) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per a altres tràmits. - oficines de correu segons el que indica el mateix article 16.4 al seu apartat b). Cinquè: Per informació i consultes sobre els processos de selecció i provisió de personal de l’Ajuntament de Barcelona, es podrà utilitzar el correu electrònic indicat a les bases de la convocatòria, així com també trucar al 010 (telèfon gratuït) o trucar al 931537010 (Des de fora àrea metropolitana. Tarifa ordinària). Sisè: Establir que la present resolució produirà efectes des del dia següent a la seva signatura. Barcelona, 26 de maig de 2020. El gerent de Persones i Desenvolupament Organitzatiu, Javier Pascual Gurpegui. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007