Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 25 de juny de 2020 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 25 de juny de 2020, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado en substitució de l’Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Juan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència la Ima. Sra. Laura Pèrez Castaño i l’Im. Sr. Jordi Rabassa Massons. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. La sessió no presencial va ser convocada i es celebra en virtut del que disposa l’article 46.3 de la Llei 7/985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, segons redacció donada pel Reial Decret llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita la seva identitat, així com l’existència de quòrum legal. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 09.30 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 18 de juny de 2020, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNICA la resolució següent: CG 25/20 1/19 ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 1. – (20190334 IMSS) Resolució del Gerent de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 13/06/2020, que convoca procediment obert i tramitació urgent, per l’adjudicació del contracte de la gestió del Centre d'Allotjament Familiar Temporal adreçat a famílies vulnerables afectades per la pèrdua o manca d’habitatge i/o en situació d’exclusió social, ubicat al carrer de Navas de Tolosa, 312, de Barcelona (CAFT Navas), amb mesures de contractació pública sostenible, amb un import de licitació de 645.098,44 € (IVA inclòs) i un termini d’execució de 24 mesos amb pròrroga de 24 mesos. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (223/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Serna Marced (mat. 77480) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d'arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (997/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Fernando Afán Castellano (mat. 24243) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sergent de la Guàrdia Urbana (codi lloc: 20FC1CICD01), adscrit a la Unitat de Suport Policial (Nit Grup Nocturn) de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat docent com a formador intern de la Guàrdia Urbana per l’any 2019 i l’any 2020, amb una dedicació superior a les 75 hores de formació anual en ambdós períodes. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei CG 25/20 2/19 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 21 de juny de 2018, que declara d’interès públic la segona activitat pública de direcció, coordinació i impartició de cursos, seminaris professionals organitzats per administracions i universitats públiques i corporacions de Dret Públic (Gaseta Municipal de data 29/06/2018). La suma de les jornades de l’activitat principal i de l’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l’Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l’activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (245/2020) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència de Pressupostos i Hisenda, de la Gerència de Recursos i de la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR el present acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 4. – (16001198-005 (0235/16)) PRORROGAR, de forma extraordinària, per un període comprès des de l'01.07.2020 fins el 31.03.2021, el contracte 16001198-005 que té per objecte del Disseny de Web i Programació de Webs i Aplicacions, adjudicat a l'empresa Servicios de Desarrollo Orientado a Soluciones, SL, amb NIF B91732826, per un import total de 555.844,50 euros (IVA inclòs), a l'empara de l'article 29.4 de la LCSP, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 185.281,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 153.125,21 euros i import IVA de 32.156,29 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 370.563,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 306.250,41 euros i import IVA de 64.312,59 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705. NOTIFICAR la present Resolució al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (20000310 (0060/20)) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de l’oficina tècnica pel disseny gràfic, la programació i el manteniment tècnic dels webs i Progressive Web Apps, amb núm. de contracte 20000310, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.650.442,77 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 4.818.986,86 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada CG 25/20 3/19 quantitat, amb pressupost net 2.190.448,57 euros i import de l'IVA de 459.994,20 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 1.325.221,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705, un import (IVA inclòs) de 1.325.221,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització.DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció . 6. – (inversions) informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 25 de juny de 2020 7. – (06PPB-2020) APROVAR la modificació dels preus públics de l’Àrea d’Ecologia Urbana relatius a les activitats d’educació ambiental i altres prestacions del sector de medi ambient per a l’any 2020 i successius, d’acord amb la proposta de text que consta a l’expedient; PUBLICAR aquest acord i el text íntegre dels preus públics al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. 8. – (234/20) APROVAR la Segona Addenda al conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i Coop57, SCCL signat el 30 de desembre 2016, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa i amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte de Creació d´un Fons Municipal per al Foment de l´Accés al Finançament de Projectes d'Economia Social i Solidària, per un import de 200.000,00 euros, equivalent al 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 400.000,00 euros, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 200.000,00 euros, amb càrrec a l´aplicació pressupostària D/48823/43351 del pressupost de l'any 2020. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, des de la finalització de l´activitat parcial o final del projecte subvencionat presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula 5 del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d´Alcaldia, l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 9. – (272/20 (20xc0112)) APROVAR el conveni de col·laboració entre Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l'Aigua, SA i l'Ajuntament de Barcelona per a la gestió i recaptació del servei de recollida de residus municipals generats en els domicilis particulars. FACULTAR el Regidor d´Emergència Climàtica i Transició Ecològica, l'Im. Sr. Eloi Badia i Casas, per a la signatura del conveni. DONAR- NE COMPTE a la Comissió d´Economia i Hisenda. 10. – (EM 2020-06/07) APROVAR l’adquisició de trenta accions de la societat Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA (BR), propietat de la societat AENA, CG 25/20 4/19 S.M.E per un valor de 221.927,00 euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostària indicada en el document comptable del pressupost vigent que s’inclou a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 221.927,00 euros en concepte d’adquisició d’accions de Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA (BR), a favor de la societat AENA, S.M.E, amb NIF A86212420. APLICAR la despesa amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0701-93311-85092. CONDICIONAR l’adquisició de les accions a l’informe favorable de la Direcció General de Política Financera, Assegurances i Tresor del Departament de la Vicepresidència i d’Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya previst a l’article 206.3 c) del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado, per a què pugui efectuar totes les actuacions encaminades a l’efectivitat d’aquest acord. 11. – (DP-2020-27843) PRORROGAR el contracte d’arrendament del local del carrer Perú, núm. 252-256 amb l’ús d’ubicació de Tallers Municipals, per un any corresponent al període de l’1 de juliol de l’any 2020 fins al 30 de juny de l’any 2021, a favor de Membrive-Agustin, SL amb NIF B-08863136. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import total de 149.805,99 euros, IVA inclòs al 21%, amb el següent desglossament: 74.161,38 euros (61.290,40 euros import net i l’import de 12.870,98 euros IVA al 21%) pel període de l'1 de juliol al 31 de desembre de 2020, i l’import de 75.644,61 euros (62.516,21 euros import net i l’import de 13.128,40 euros IVA al 21%) pel període de l’1 de gener al 30 de juny de 2021, a favor de Membrive-Agustin, SL amb NIF B- 08863136,a la partida 0701 20200 93311, en concepte de previsió de renda per l’exercici 2020-2021, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. 12. – (3–055/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-055/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 786.121,88 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20061191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 13. – (3-056/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-056/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 7.000.000,00 euros, per fer front a despeses per al restabliment de l’equilibri patrimonial de la Societat Informació i Comunicació de Barcelona, SA (ICB) i garantir la prestació del servei que realitza aquesta Societat, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20061591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 14. – (20200129) ATORGAR una subvenció directa a la Fundació b_Tec Barcelona Campus CG 25/20 5/19 Diagonal-Besòs, amb NIF G64222706 prevista nominativament al pressupost, de conformitat amb els articles 22.2 a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 300.000,00 euros, per a l’impuls estratègic de diversos projectes en els àmbits urbanístic, d’activitat econòmica i de generació d’ocupació al Besòs, d’impuls de la formació i desenvolupament territorial i de l’economia social mitjançant el desenvolupament del Campus Diagonal-Besòs. Aquest import representa el 50% del pressupost global del projecte, segons els termes establerts en el pacte cinquè del conveni mitjançant el qual s’articula aquesta subvenció; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient; APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació b_TEC Campus Diagonal-Besòs per a l’impuls estratègic de diversos projectes en els àmbits urbanístic, d’activitat econòmica i de generació d’ocupació al Besòs, d’impuls de la formació i desenvolupament territorial i de l’economia social mitjançant el desenvolupament del Campus Diagonal-Besòs, on s'articula aquesta subvenció de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'alcaldia el 27 d'abril de 2011. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual de 300.000,00 euros per fer front a l’esmentat Conveni, mitjançant dos anualitats, de 2020 a 2021, de 150.000,00 euros cadascuna, dels quals 100.000,00 euros per any amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/0500/48807/15011 del pressupost de la Gerència d’Àrea d’Ecologia Urbana, i 50.000,00 euros per any, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/0300/48807/46311 de la Gerència d’Àrea d’Agenda 2030, Transició Digital i Esports. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts en un termini màxim de tres mesos a comptar des de la data de finalització de l'activitat o projecte subvencionat, de conformitat amb l’acord cinquè del Conveni i la normativa de referència. FACULTAR la Gerent d’Àrea d’Ecologia Urbana per la seva signatura i actes que se’n derivin. 15. – (20200242) INICIAR l'expedient per a la contractació de Serveis de suport, assistència tècnica i assessorament en el seguiment i control de l'execució de les actuacions incloses, durant el període 2020-22: protocol de tramitació de projectes i seguiment de les obres ordinàries d'infraestructures i/o elements d'urbanització, conservació i millora, i projectes d'urbanització; a la comissió d'obres i mobilitat; Intervenció municipal; inversions municipals, amb núm. de contracte 20001088, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.555.055,57 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 2.570.339,78 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.285.169,89 euros i import de l'IVA de 269.885,68 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 161.984,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a CG 25/20 6/19 l'aplicació pressupostària D/22719/17942 0504, un import (IVA inclòs) de 615.542,84 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/17942 0504, un import (IVA inclòs) de 777.527,78 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/17942 0504; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 16. – (20200512) APROVAR les tarifes que hauran de servir per establir la compensació tarifària de les activitats objecte de l’encàrrec a mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA per l’any 2020, de conformitat amb l’establert en el document Proposta de tarifes, signat per la gerent de l’Àrea d’Ecologia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona. ENCARREGAR a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA, la realització de projectes d'assessorament i suport tècnic per la prestació de serveis municipals a l'espai públic i altres serveis urbans i per la realització d'obres i inversions durant l’any 2020, de conformitat amb les prescripcions que s’estableixen en l’Encàrrec a mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA per la realització de projectes d’assessorament i suport tècnic a l’Àrea d’Ecologia Urbana per l’any 2020; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 4.570.000,00.euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/46421/15011 del pressupost 2020 de la Gerència d’Àrea d’Ecologia Urbana, a favor de Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, amb NIF A60453271, per fer front a les despeses derivades d’aquest encàrrec a mitjà propi; FACULTAR la Gerent d’Àrea d’Ecologia Urbana per la formalització de l’encàrrec a mitjà propi i els actes que se’n derivin; PUBLICAR l’encàrrec a mitjà propi a la Plataforma de Contractació. Districte de Ciutat Vella 17. – (18PL16649) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació del nou equipament sanitari-assistencial a l'Església de la Casa de la Misericòrdia situada al carrer de Montalegre 4, al barri del Raval, Districte de Ciutat Vella, promogut pel Servei Català de la Salut; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de l'Eixample 18. – (19PL16742) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial per al canvi d’ús de l’edifici situat a l’avinguda Diagonal, 471 de Barcelona; promogut per Mersan Assets Management, SLU; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 25/20 7/19 Districte de Sants-Montjuïc 19. – (19SD0026CO) APROVAR el Protocol general d’actuació entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (ADIF) per a regular la nova ordenació de l’entorn urbà i ferroviari de l’Estació de Sants de Barcelona. FACULTAR la Segona Tinenta d’Alcaldia, Ima. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura de l’esmentat protocol, així com la de tots aquells documents que se’n puguin derivar. Districte d'Horta-Guinardó 20. – (20PL16782) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació de l’equipament sanitari de “La Llosa de la Vall d’Hebrón” situat al Pg. de la Vall d’Hebrón, 138-160; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Nou Barris 21. – (20PL16780) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial i de Millora Urbana per a la regulació dels equipaments docent i esportiu situats al Parc de Fornells al Districte de Nou Barris; d’iniciativa municipal a proposta del Consorci d’Educació de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Andreu 22. – (20SD0006PU) APROVAR definitivament, la modificació del Projecte d’Urbanització del Pla de Millora Urbana del Sector entorn Sagrera PAU 1 i PAU 2, aprovat per acord de la Comissió de Govern de 19 de juliol de 2012 (publicat al BOP de 18/09/2012) en relació amb la Separata corresponent a l’àmbit B+D (parcial) que té per objecte el Projecte constructiu d’urbanització de l’entorn de la Biblioteca La Sagrera-Marina Clotet i de la parcel·la edificable adjacent a la plaça Kobe i millora de les connexions entre els carrers Ferran Turné, Pere Terrè i Domènech i Camp del Ferro. Aquest Projecte d’urbanització desenvolupa l’esmentat PMU del sector entorn Sagrera, aprovat pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 30 de novembre de 2007 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOP de 26/12/2007), tot això d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb qualificació B) de 19 de desembre de 2019 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb pressupost d'1.534.844,76 euros (21% IVA inclòs) amb la finalitat d’adequar el projecte a la normativa tècnica vigent i als nous plecs de condicions tècniques dels diferents REP’s responsables d’Espai Públic, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la CG 25/20 8/19 província. COMUNICAR-HO a les dependències interessades en aquest procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 23. – (20PL16776) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’ampliació del centre esportiu municipal Vintró, al barri del Clot; promogut per l’Institut Barcelona Esports; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 24. – (20SD0062PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el document d’actualització de la Fase 2 del Projecte d’Urbanització del passatge Mas de Roda 5-13, 6-14 que té per objecte la urbanització de l’espai verd públic dins de l’illa delimitada pels carrers Ramon Turró, Doctor Trueta, Ciutat de Granada i Badajoz, del Districte 22@, actualitzant-ne la banda sud del referit passatge Mas de Roda, quin projecte d’urbanització va ser aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de 15 d’octubre de 2008 i publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB d'11/11/2008, d’acord amb les condicions establertes a l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb classificació B) de 13 de març de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost d’execució material de 107.286,75 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) exclòs, de conformitat amb allò establert als articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al•legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya. NOTIFICAR el present acord als interessants. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 25. – (20XC0101 (0263/20)) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre la conselleria de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat Catalunya, la Fundació Mobile World Capital Foundation, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Fundació Privada i2Cat, la Fundació Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya, Atos Spain, SAU i l’Ajuntament de Barcelona per a la posada en marxa i gestió de la iniciativa 5G Barcelona; FACULTAR l'Ima. Sra. Laia Bonet Rull, tercera tinent d’Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona per a la signatura d'aquest conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 26. – (16006421-004 (0036/17)) MODIFICAR el contracte núm. 16006421, que té per objecte la contractació dels serveis d’atenció i informació a la ciutadania a l’Oficina Multiservei d’Atenció Ciutadana (OMAC) i a l’Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE) CG 25/20 9/19 incorporant objectius d’eficiència social, adjudicat a l'empresa Majorel Tria, SLU amb NIF B83919506 (abans Tria Global Service, SLU), a l'empara dels articles 106 i següents del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, aplicable a aquest contracte en virtut del que preveu la disposició transitòria primera de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic; segons les condicions i per les raons al·legades a l'informe de la Direcció de Serveis d’Informació i Atenció Ciutadana que s'incorpora a l'expedient i amb la conformitat de l'empresa adjudicatària; cedint per aquest motiu a l’empresa l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del Districte de l’Eixample ubicada al carrer Aragó, 328 de Barcelona, inicialment per un termini comptador des del 29 de juny al 13 de setembre de 2020; sense que aquestes modificacions impliquin la necessitat d'ampliar el pressupost previst al contracte. REQUERIR a l'adjudicatari per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació del present acord. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Districte de Ciutat Vella 27. – (20183000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de juliol de 2020 fins el 28 de febrer de 2021, el contracte 18000355 que té per objecte la Instal·lació, arrendament i manteniment de 7 cabines de sanitaris públics, automàtiques i auto rentables del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Olprim Ingeniería y Servicios, SA, amb NIF A52502523, per un import total de 206.266,86 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 206.266,86 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 154.700,15 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/22717/15344 0601, un import de 51.566,72 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2021 i a l’aplicació pressupostària D/22717/15344 0601; condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l’actual. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Aquest punt pertany a l’area d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda. Districte de Nou Barris 28. – (18S10118) PRORROGAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, Districte de Nou Barris i la Fundació Privada Centre CIM, amb NIF G63749162, pel desenvolupament del Programa d’Impuls a la Fabricació digital a la Zona Nord i al Districte de Nou Barris, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost, de conformitat amb els articles 22.2a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de CG 25/20 10/19 Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 184.219,31 euros, equivalent al 80% del cost total del projecte (230.276,01 euros) i una durada d’1 any, des de l'1 de juliol de 2020 i fins al 30 de juny de 2021. AMPLIAR L'AUTORITZACIÓ i DISPOSICIÓ de despesa per un import de 184.219,31 euros amb càrrec a la partida 487.80 232.81 06.08 del pressupost per l’any 2020-2021, essent l’import de 92.109,65 euros a càrrec del pressupost de l’any 2020 i l’import de 92.109,66 euros a càrrec del pressupost de l’any 2021, a favor de Fundació Privada Centre Cim, amb NIF G63749162, per la subvenció de l’execució del projecte esmentat, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en l’exercici posterior a l’actual. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic, la memòria de funcionament d'aquesta, la justificació del fons rebut i l'informe d'auditoria. FACULTAR l’Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor del Districte de Nou Barris, per a la signatura de la pròrroga del present conveni. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 29. – (0791/16) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.07.2020 fins el 31.12.2020, el contracte 16003530-003 que té per objecte la Gestió del Servei d'Atenció Socioeducativa de l'Agència ABITS (Agència per a l'Abordatge Integral del Treball Sexual), adjudicat a l'empresa Fundació Surt, Fundació de Dones, amb NIF G64404213, per un import total de 247.893,99 euros (exempt IVA), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 247.893,99 euros, IVA exempt, amb càrrec a la partida i el pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA exempt) de 247.893,99 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23172 0200. REQUERIR a l'adjudicatari per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 30. – (20200171) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i Pensium, SL per al desenvolupament del projecte “Pensió Immobiliària”, vigent des del dia següent a la seva formalització fins al compliment de les obligacions previstes al conveni o com a màxim el 31/05/2021; i es podrà prorrogar expressament fins un màxim d’un any per acord de les parts, manifestat expressament amb un mes d’antelació a la data de finalització de la vigència, mitjançant un annex de ratificació (document de pròrroga), sempre que la naturalesa de l’objecte ho permeti. FACULTAR a la Ima. Sra. Gemma Tarafa Orpinell, Regidora de Salut, envelliment i Cures de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin. Districte de Ciutat Vella 31. – (20192001) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de juliol de 2020 fins el 31 CG 25/20 11/19 de desembre de 2020, el contracte 19000173 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats dels casals de gent gran del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Esport3 Serveis Alternatius, SL amb NIF B62068713, per un import total de 433.549,72 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 433.549,72 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost amb el desglossament següent: un import de 433.549,72 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/22719/23232 0601. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de l'Eixample 32. – (20209206) ADJUDICAR el contracte núm. 20000091, que té per objecte la dinamització i organització del casal infantil Cotxeres Borrell amb mesures de contractació pública sostenible a Transit Projectes, SL amb NIF B59489351 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 244.762,99 euros IVA inclòs, dels quals 222.511,81 euros corresponen al preu net i 22.251,18 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 140.653,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23213 0602; un import (IVA inclòs) de 104.109,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23213 0602. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 11.125,59 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. REQUERIR a l'adjudicatari per a la formalització del contracte de forma telemàtica en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Maribel Ujeda. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets socials, cultura i esports. 33. – (20209206) ALLIBERAR la quantitat de 26.140,97 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 20000091 que té per objecte Dinamització i organització del casal infantil Cotxeres Borrell amb mesures de contractació pública sostenible, el qual ha estat adjudicat a l'empresa TRANSIT PROJECTES, S.L., amb NIF B59489351, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 11.822,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23213 0602; un import (IVA inclòs) de 14.318,34 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23213 0602. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports Districte de Gràcia 34. – (20200111) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consell de la CG 25/20 12/19 Joventut de Barcelona, amb NIF V08825804, amb la finalitat de CONVENI GESTIÓ CÍVICA ESPAI JOVE LA FONTANA, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb carácter excepcional, per un import de 147.876,00 euros, i per una vigència des de l'1 de juliol de 2020, o l'endemà de la formalització del present conveni, fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb l'article 34 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona, el Reglament de Participació Ciutadana aprovat pel Plenari del Consell Municipal del 6 d'octubre de 2017 i amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis admnistratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 147.876,00 euros, a favor de l'esmentada entitat per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica, dels quals 16.752,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0200/48789/23222 del pressupost de l'any 2020, i 131.124,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0606/48789/23222 del pressupost de l'any 2020. FACULTAR al Il·lm. Sr. Eloi Badia i Casas, regidor del Districte de Gràcia, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. ABONAR les quantitats esmentades al Consell de la Joventut de Barcelona, d'acord amb allò establert al conveni, previa signatura per ambdues parts. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en el termini de tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta, i la justificació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula Cinquena 3. d) del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 35. – (20181001) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el13 de maig de 2020, l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 17005715, que té per objecte la gestió dels equipaments d’infància del districte de Sant Martí, lot 2 (ludoteques infantils), a favor de la societat Sport Partnership Cet 10, SL amb CIF B60704939, en una quantitat de 13.721,15 euros pel període comprés entre el dia 1 d’abril de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 26.11920.11 de l’exercici; ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució; NOTIFICAR la present resolució al contractista; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. S'HA RETIRAT la proposta precedent. CG 25/20 13/19 ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Ciutat Vella 36. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de juliol de 2020 fins el 31 de desembre de 2020, el contracte 19000513L02 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Convent Sant Agustí del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Trànsit Projectes, SL amb NIF B59489351, per un import total de 311.339,67 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 311.339,67 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 311.339,67 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 37. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de juliol de 2020 fins el 31 de desembre de 2020, el contracte 19000513L01 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Barceloneta del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Progess Projectes i Gestió Serveis Socials, SL, amb NIF B59960526, per un import total de 352.392,04 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 352.392,04 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost amb el desglossament següent: un import de 352.392,04 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 38. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de juliol de 2020 fins el 31 de desembre de 2020, el contracte 19000513L03 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Drassanes del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Progess Projectes i Gestió Serveis Socials, SL, amb NIF B59960526, per un import total de 366.189,96 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 366.189,96 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 366.189,96 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió de Drets CG 25/20 14/19 Socials, Cultura i Esports. 39. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de juliol de 2020 fins el 31 de desembre de 2020, el contracte 19000513L04 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Pati Llimona del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Trànsit Projectes, SL amb NIF B59489351, per un import total de 310.003,78 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 310.003,78 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 310.003,78 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de l'Eixample 40. – (20209205) ADJUDICAR el contracte núm. 19C00025, que té per objecte la Gestió i dinamització del centre cívic Cotxeres Borrell, ubicat al carrer Viladomat, 2-8 del Districte de l'Eixample, per un import de 435.514,90 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Transit Projectes, SL amb NIF B59489351, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb el següent desglossament: un import de 215.105,91 euros amb càrrec al pressupost de l'any 2020 i un import de 220.408,99 euros per l'any 2021, ambdós a l'aplicació pressupostària D/48998/33711/0602, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos següents. FIXAR en 21.775,74 euros l'import de la garantia definitiva i RETERNIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Maribel Ujeda. REQUERIR a l'adjudicatari per a la formalització del contracte de forma telemàtica en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Culturals i Esports 41. – (20209205 ) ANUL.LAR PART DE L'AUTORITZACIO DE DESPESA del contracte número 19C00025 que té per objecte la Gestió i explotació del Centre Cívic Cotxeres Borrell, ubicat al C/Viladomat,2-8 del Districte de l'Eixample, per un import de 21.765,10 euros, IVA inclòs (10.834,09 € l'any 2020 i 10.931,01 € l'any 2021) amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, per Baixa en l'adjudicació. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports Districte de Gràcia 42. – (20C00009) INICIAR l'expedient per a la contractació, que té per objecte la gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, per a la gestió i explotació dels tallers, informació i gestió de sales del Centre Cívic de La Sedeta del Districte de Gràcia, amb CG 25/20 15/19 mesures de contractació públiques sostenible,amb núm. de concessió 20C00009, de l'1 de juliol del 2020 o a partir de l'endemà de la seva formalització si fos posterior fins al 30 de juny de 2022, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, i amb un pressupost de subvenció màxima de 188.880,00 euros i un valor estimat del contracte d'1.159.482,00 euros, durant la seva vigència; APROVAR el Plec de condicions tècniques i el Plec de clàusules administratives particulars i annexos que han de regir el contracte, d'acord amb els article 122 i 124 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP); AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual, APROVAR l'expedient, la despesa i ACORDAR l'obertura del procediment d'adjudicació mitjançant el procediment restringit, de conformitat amb l'article 117 de la LCSP. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 43. – (18S06190) AMPLIAR L'AUTORITZACIÓ i DISPOSICIÓ de despesa per un import de 35.145,00 euros amb càrrec al pressupost del 2020 i partida 48558/92416, a favor de l'Associació Casal Font d'en Fargues, amb NIF G64884489, relatiu a la gestió cívica del Casal de Font d’en Fargues. APROVAR la prorroga fins el 30 de setembre de 2020 de l'esmentat conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Associació Casal Font d'en Fargues, amb NIF G64884489, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011, per un import de 35.145,00 euros. FACULTAR el Gerent del Districte d'Horta-Guinardó per a la signatura de la prorroga de l'esmentat Conveni. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts Districte de Sant Andreu 44. – (09-CONV-615/2020) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona -Districte de Sant Andreu- i l’Associació Club Lleuresport, per a la realització del projecte Sinèrgics de Baró de Viver, al Districte de Sant Andreu, per a l’anualitat 2020, amb possibilitat de pròrroga per tres anys més. ATORGAR una subvenció nominativa mitjançant concessió directa, a favor de l’Associació Club Lleuresport amb NIF G60320132, per un import de 110.000,00 euros per a l’anualitat 2020, equivalent al 79,88% del cost total del projecte, i una durada des de l'1 de gener de 2020 fins el 31 de desembre de 2020, d’acord amb l’establert als articles 22.2.a) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.2 de la normativa general de subvencions de l’Ajuntament. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 110.000,00 euros, amb càrrec a la partida pressupostària D/48820/92412, a l’Associació Club Lleuresport, per subvencionar l'execució del projecte Sinèrgics de Baró de Viver, al Districte de Sant Andreu per a l’anualitat 2020. REQUERIR l'entitat CG 25/20 16/19 beneficiària per tal que, abans del 31 de març de 2021, presenti la justificació dels fons rebuts, d’acord amb el què estableix l’article 10è de la Normativa general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona. FACULTAR la gerent del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 45. – (18003066L03) ESTABLIR la suspensió parcial del contracte núm. 18003066L03 que té per objecte el servei de gestió del Centre Cívic Trinitat Vella, des del dia 14 de març inclòs i fins la finalització de l’estat d’alarma. La finalització de la suspensió del contracte es notificarà al contractista tan bon punt cessin les circumstàncies que han donat lloc a la suspensió del contracte.RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 11 de juny de 2020 l’import d’indemnització parcial a favor del contractista la quantitat de 6.215,03 euros pel període comprés entre el dia 14 de març de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020. Aquesta indemnització inclou solament les despeses de personal acreditades.AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER L’OBLIGACIÓ per l’import indicat, a càrrec de la partida D/22611/33711 0609 de l'exercici 2020.ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució.NOTIFICAR la present resolució al contractista.DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 46. – (19005634) RECTIFICAR per error material, de conformitat amb l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, el plec de clàusules administratives del contracte núm. 19005634, que té per objecte el servei de promoció de la convivència en l’espai públic i les comunitats veïnals del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible, aprovat per la comissió de govern de data 4 de juny de 2020, en el sentit d’esmenar a la clàusula 10a del Plec de clàusules administratives el següent redactat: On diu: “El valor afegit de la proposta, que haurà de tenir un veritable impacte d’acord amb els objectius del centre cívic.” Ha de dir: “El valor afegit de la proposta, que haurà de tenir un veritable impacte d’acord amb els objectius del Servei de Promoció de la convivència en l’Espai Públic.” PUBLICAR aquest acord al perfil del contractant de l´Ajuntament de Barcelona als efectes d´informació als licitadors.” Districte de Sant Martí 47. – (20191000) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 12 de maig de 2020, l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 18003370, que té per objecte el servei de gestió i el programa de dinamització sociocultural del Centre Cívic Besòs, a favor de la societat Tasca Serveis d'Animació, SL, amb CIF B- 59.533.190, la quantitat de 6.517,89 euros pel període comprés entre el dia 1 d’abril de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 226.11 920.11 de l’exercici 2020; ESTABLIR CG 25/20 17/19 que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució; NOTIFICAR la present resolució al contractista i DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 48. – (20191001) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 12 de maig de 2020 l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 18003428, que té per objecte el servei de gestió i dinamització socioculturals del centre cívic Parc-Sandaru, a favor del Tasca Serveis d'Animació, SL, amb CIF B59533190 per la quantitat de 8.315,96 euros, pel període comprés entre el dia 1 d’abril de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 226.11 920.11 de l’exercici 2020; ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució; NOTIFICAR la present resolució al contractista; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. b) Moció ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA Única. – (DP-2020-27837) ACCEPTAR l’opció de compra atorgada per la Generalitat de Catalunya a favor de l’Ajuntament de Barcelona, sobre les finques situades al carrer Pare Manjón núm. 2-4 i Pare Pérez del Pulgar (finques registrals núm. 24.514, 24.515, 24.516 i 24.517 de la secció 3a del Registre de la Propietat núm. 2 de Barcelona), on es situa el Centre Penitenciari Obert 2 de la Trinitat Vella de Barcelona, en virtut del Conveni signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya el 10 de gener de 2017, i les seves pròrrogues; EXECUTAR l’opció de compra en el moment procedimental adequat, en el marc del compliment dels drets i obligacions derivat de l’esmentat conveni de 10 de gener de 2017 i les seves pròrrogues; un cop es pugui executar el dret d’opció, ADQUIRIR, a títol de compravenda, en l’estat d’ocupació actual, a la Generalitat de Catalunya, la participació indivisa del 2,06 per cent de la finca registral núm. 24.514, la participació indivisa del 13,29 per cent de la finca registral 24.517, i la totalitat de les finques registrals 24.515 i 24.516 inscrites al Registre de la Propietat núm. 2 de Barcelona, de conformitat amb el pacte cinquè del Conveni de Col·laboració ja esmentat de 10 de gener de 2017; APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 5.518.307,86 euros més l’IVA corresponent, quedant un import total de 6.677.152,51 euros, amb l’obligació per part de la Generalitat de Catalunya de destinar aquest import a la construcció del nou equipament penitenciari del Centre Obert de la Zona Franca; REALITZAR el pagament de l’esmentada quantitat amb càrrec al reconeixement de l’obligació amb número d’assentament 7000679722, CG 25/20 18/19 comptabilitzat el 24 de novembre de 2017, d’import 6.677.152,51 euros, a nom de la Generalitat de Catalunya, en relació a la partida 0501 60064 15121 del Pressupost municipal de l’any 2017; AUTORITZAR a la Generalitat de Catalunya l’ús de les finques que s’adquireixen, per un període màxim de 7 anys, d’acord amb l’establert al conveni referit de 10 de gener de 2017; FORMALITZAR la compravenda i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. S'APROVA, per unanimitat, la moció anterior després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11.30 hores. CG 25/20 19/19 El document original ha estat signat electrònicament per: Anna Martori Salichs el dia 29/06/2020 a les 14:49, que fa autorització documental.