RESOLUCIÓ del President de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat de Barcelona, de delegació de competències en el Gerent de l'Institut Municipal. El President de l´Institut Municipal de Persones amb Discapacitat ha aprovat en data 19 de juny de 2020 la següent resolució: Primer.- DELEGAR en el Gerent de l´Institut Municipal de Persones amb Discapacitat les següents competències: a) Aprovar i adjudicar els contractes i pactes de qualsevol naturalesa que no superin el 5% dels recursos ordinaris del Pressupost de l'Institut, i la seva formalització, novació, resolució i rescissió; cancel·lació i devolució de dipòsits i garanties; imposició de sancions contractuals i la resta de qüestions incidentals. b) Formalitzar els contractes i pactes que hagin estat aprovats per la Presidència. c) Autoritzar i disposar despeses i reconèixer obligacions que no superin el 5% dels recursos ordinaris del Pressupost de l'Institut, incloses les de caràcter plurianual, si no tenen una durada superior a quatre anys, sempre que l'import acumulat de les anualitats no superi l'esmentada quantitat. d) Presidir les Meses de Contractació de les licitacions, llevat que el Plec de clàusules administratives sigui aprovat pel Consell Rector. e) Ordenar els pagaments a que hagi de fer front l'Institut. f) Compromisos d'ingrés a favor de l'Institut. g) Reconeixement i recaptació d'ingressos a favor de l'Institut. h) Proposar al Consell Rector l'estructura organitzativa i del personal a qui s'encomani la direcció de les unitats orgàniques en què s'hagin d'estructurar l'Institut. i) Resoldre les reclamacions en matèria de responsabilitat patrimonial i les reclamacions prèvies a la via civil o laboral. j) Aprovar i signar els convenis, dins l´àmbit de les funcions de l´Institut, quan siguin sense despesa o comportin una autorització i disposició de despesa que no superi el 5% dels recursos ordinaris del Pressupost de l´Institut, i tinguin una durada màxima de quatre anys, prorrogues incloses. k) Concedir les subvencions que hagi d'atorgar l’Institut quan comportin una despesa que no superi el 5% dels recursos ordinaris del Pressupost de l´Institut. l) Aprovar les transferències de crèdit, en el marc del pressupost de l’Institut, que no impliquin canvi de vinculació jurídica. 1 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-6-2020 CVE 2020015881 Pàg. 1-2 https://bop.diba.cat A m) Tramitar i contestar les qüestions formulades per el /la Síndic/a de Barcelona i/o el/la Síndic/a de Greuges relatives a matèries dins de l’àmbit de competència de l’Institut. n) Resoldre les sol·licituds de dret d’accés a la informació pública previst a l’article 18 i següents de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en els termes previstos per aquesta norma. Segon.- En matèria de contractació, els imports expressats s'entenen referits al valor estimat del contracte. Tercer.- Les competències delegades en l´apartat primer s´entenen efectuades sens perjudici del que disposa l'article 27.4 dels Estatuts de l´Institut. Quart.- En les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s’actua per delegació de la Presidència de l’Institut. Cinquè.- La present delegació serà efectiva a partir del dia de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i la Gaseta Municipal. Sisè.- Donar compte de la present resolució al Consell Rector de l´Institut en la propera sessió que celebri. Es fa públic per a general coneixement. Barcelona, 19 de juny de 2020. El Secretari delegat (pd.15/6/2015), Antoni Galiano Barajas 2 Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-6-2020 CVE 2020015881 Pàg. 2-2 https://bop.diba.cat A