Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 2 de juliol de 2020 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 2 de juliol de 2020, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado, Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Juan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència la Ima. Sra. Laura Pèrez Castaño, l’Im. Sr. Jordi Rabassa Massons, i la Sra. Sara Berbel Sánchez, Gerent Municipal. La sessió no presencial va ser convocada i es celebra en virtut del que disposa l’article 46.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, segons redacció donada pel Reial Decret llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita la seva identitat, així com l’existència de quòrum legal. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 25 de juny de 2020, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 1. – (611.2020.020) El Conseller Delegat de BIMSA, en data 30 d’abril del 2020, ha resolt CG 26/20 1/16 ORDENAR, a l’empara del previst a l’art. 120 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, del Decret d’Alcaldia S1/D/2020-421 d'11 de març, sobre la declaració de la tramitació d'emergència per a la contractació dels serveis i subministraments i de l’expedient administratiu incoat per la Gerència d’Ecologia Urbana núm. 20SD0045, la contractació pel tràmit d’emergència de les actuacions encarregades a BIMSA dins del Pla d’acció a l’Espai Públic i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona amb l’objectiu de garantir la salut pública i la capacitat de la població de retornar a les seves activitats de manera eficaç, segura i saludable i concretament ha resolt ADJUDICAR el contracte relatiu a les Obres per a l'execució de les actuacions d'espai públic i mobilitat en el marc del COVID-19 Actuació 1 a l’empresa SEÑALIZACIONES JICA, S.A. per un import de 715.356,60 Euros, IVA exclòs, amb un termini de dos mesos i mig. 2. – (611.2020.021) El Conseller Delegat de BIMSA, en data 30 d’abril del 2020, ha resolt ORDENAR, a l’empara del previst a l’art. 120 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, del Decret d’Alcaldia S1/D/2020-421 d'11 de març, sobre la declaració de la tramitació d'emergència per a la contractació dels serveis i subministraments i de l’expedient administratiu incoat per la Gerència d’Ecologia Urbana núm. 20SD0045, la contractació pel tràmit d’emergència de les actuacions encarregades a BIMSA dins del Pla d’acció a l’Espai Públic i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona amb l’objectiu de garantir la salut pública i la capacitat de la població de retornar a les seves activitats de manera eficaç, segura i saludable i concretament ha resolt ADJUDICAR el contracte relatiu a les Obres per a l'execució de les actuacions d'espai públic i mobilitat en el marc del COVID-19 Actuació 2 a l’empresa PROSEÑAL, SLU. per un import de 670.043,78 Euros, IVA exclòs, amb un termini de dos mesos i mig. 3. – (611.2020.022) El Conseller Delegat de BIMSA, en data 30 d’abril del 2020, ha resolt ORDENAR, a l’empara del previst a l’art. 120 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, del Decret d’Alcaldia S1/D/2020-421 d'11 de març, sobre la declaració de la tramitació d'emergència per a la contractació dels serveis i subministraments i de l’expedient administratiu incoat per la Gerència d’Ecologia Urbana núm. 20SD0045, la contractació pel tràmit d’emergència de les actuacions encarregades a BIMSA dins del Pla d’acció a l’Espai Públic i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona amb l’objectiu de garantir la salut pública i la capacitat de la població de retornar a les seves activitats de manera eficaç, segura i saludable i concretament ha resolt ADJUDICAR el contracte relatiu a les Obres per a l'execució de les actuacions d'espai públic i mobilitat en el marc del COVID-19 Actuació 3 a l’empresa API MOVILIDAD, SA. per un import de 522.367,16 Euros, IVA exclòs, amb un termini de dos mesos i mig. 4. – (611.2020.023) El Conseller Delegat de BIMSA, en data 30 d’abril del 2020, ha resolt ORDENAR, a l’empara del previst a l’art. 120 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, del Decret d’Alcaldia S1/D/2020-421 d'11 de març, sobre la declaració de la tramitació d'emergència per a la contractació dels serveis i subministraments i de l’expedient administratiu incoat per la Gerència d’Ecologia Urbana núm. 20SD0045, la contractació pel tràmit d’emergència de les actuacions CG 26/20 2/16 encarregades a BIMSA dins del Pla d’acció a l’Espai Públic i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona amb l’objectiu de garantir la salut pública i la capacitat de la població de retornar a les seves activitats de manera eficaç, segura i saludable i concretament ha resolt ADJUDICAR el contracte relatiu a les Obres per a l'execució de les actuacions d'espai públic i mobilitat en el marc del COVID-19 Actuació 4 a l’empresa TEMAVIAL, SL. per un import de 790.150,48 Euros, IVA exclòs, amb un termini de dos mesos i mig. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Ciutat Vella 5. – (2020/1026) La gerent del Districte de Ciutat Vella, en data 25 de juny de 2020 ha aprovat el memoràndum de coordinació entre el Districte de Ciutat Vella i Foment de Ciutat per a l’impuls de línies d’actuació al Districte de Ciutat Vella, que es concreta en la redacció del pla integral a l'espai "Pou de la Figuera" d’acord amb el contingut que es detalla al memoràndum, i la transferència de 40.000,00 euros del Pressupost del Districte de Ciutat Vella del 2020, a favor de Foment de Ciutat, SA. NIF: A62091616, per a l’execució d’aquestes actuacions. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (1002/2018) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ivan Jordi Blanco Ferrando (mat. 73374) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional d’Agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona (codi de lloc de treball: 16FC1BIBA02, i amb complement específic codi 92.20), amb destinació a la Unitat Territorial 7 d’Horta-Guinardó, i l’activitat privada per compte propi com a patró professional en embarcacions de lleure. CONDICIONAR els efectes d’aquesta autorització a la prèvia presentació per escrit de la renúncia del Sr. Blanco a la percepció del factor d’incompatibilitat dins el complement específic (Taules retributives aprovades i publicades en la seva darrera versió a la Gaseta Municipal de 12 de maig de 2020), perquè no consta que el Sr. Blanco hagi renunciat prèviament a aquest factor de l’específic, que és causa d’incompatibilitat, d’acord amb el que disposa l’article 14 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'Incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei CG 26/20 3/16 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (226/2020) APROVAR la primera pròrroga del conveni marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Institut d’Educació Contínua (UPF-BSM), el dia 7 de juliol de 2018, que té per objecte l’acolliment de persones estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir del 8 de juliol de 2020 i fins al 7 de juliol de 2021, mantenint el contingut de les clàusules que integraven aquell Conveni. FACULTAR l’Il·lm Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de la pròrroga d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 3. – (19003371 (0931/19)) RECTIFICAR, en virtut de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’error material en el redactat de la clàusula 14, garantia global del plec de clàusules administratives de l’Acord Marc amb núm. de contracte 19003371, que té objecte la contractació del subministrament de dispensadors d’aigua (en règim de lloguer) tant a les Gerències i Districtes com a les diferents empreses i entitats que conformen el Sector Públic dependent de l’Ajuntament de Barcelona, en el sentit de substituir "garantia definitiva consistent en el 5 per 100 del preu ofertat" per "garantia definitiva consistent en el 5 per 100 del preu estimat de licitació". REBUTJAR les ofertes dels lots 2 i 3 i EXCLOURE de la licitació a la Ute Zubi New Ventures S.L. - Aquafuentes Valencia Trat. Y Mejoras Del Agua S.L. per presentar ofertes errònies en els dos lots. REBUTJAR l'oferta del lot 1 i EXCLOURE de la licitació a l'empresa Acquajet Semae S.L.U. NIF B06304984 per presentar oferta errònia. DESIGNAR com a proveïdores de l'Acord Marc les empreses Eden Springs España SAU amb número de NIF A62247879 per al lot 1 i Aquadirect Blue Planet SL amb número de NIF B62117783, per als lots 2, 3, 4 i 5, en ser considerades les ofertes d'aquestes les més avantatjoses econòmicament d'entre les finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Eduard Castells Duarry. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (0269/20) APROVAR les actuacions preparatòries efectuades i el plec de clàusules particulars de la subhasta electrònica per determinar l’empresa adjudicatària i els preus unitaris del subministrament de consumibles d’informàtica estàndard, en el CG 26/20 4/16 marc del procediment de contractació derivada de l’Acord Marc 0752/17 amb número de contracte 17002855, que té per objecte el subministrament de consumibles d’informàtica per a l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, aprovat per resolució de la Comissió de Govern, de 28 de desembre de 2017. CONVOCAR les empreses homologades a l’esmentat Acord Marc a la realització de la subhasta electrònica d’acord amb el plec de clàusules del mateix, els plecs de clàusules particulars de la subhasta i els articles 143 i 221.6.d) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic. 5. – INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 2 de juliol de 2020. 6. – (272/20 (20xc0112)) APROVAR la modificació del conveni de col·laboració entre Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l'Aigua, SA i l'Ajuntament de Barcelona, aprovat per la Comissió de Govern de 25 de de juny de 2020 i signat el 30 de juny de 2020, per a la gestió i recaptació del servei de recollida de residus municipals generats en els domicilis particulars, en els termes indicats a l'informe que consta a l'expedient. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 7. – (257/20) DESESTIMAR les al·legacions presentades pel Gremi de tallers de reparació d’automòbils en el tràmit d’informació publica de les bases particulars per a l’atorgament de subvencions de l’any 2020 per incentivar la rebaixa de lloguers dels locals comercials a les activitats afectades per la crisi de la covid-19, d’acord amb l’informe tècnic emès pel Director de Serveis de Comerç, Restauració i Consum. APROVAR definitivament les esmentades Bases. PUBLICAR el text de les bases particulars al Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’Anuncis de l’Ajuntament, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. 8. – (265/20) APROVAR l’ampliació de la convocatòria 2020 per a la concessió de subvencions per a la Campanya d’Enllumenat Nadalenc a les vies públiques de la ciutat de Barcelona aprovada per Comissió de Govern del dia 11 de juny de 2020 per tal de possibilitar que l’Ajuntament de Barcelona atorgui fins el 75% del cost del projecte en comptes del 50% previst inicialment i com a conseqüència, MODIFICAR inicialment les bases particulars i la convocatòria per a l’atorgament de subvencions de l’any 2020 per a la Campanya d’Enllumenat Nadalenc a les vies públiques de la ciutat de Barcelona. ORDENAR la publicació de les esmentades Bases al Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci a la Gaseta Municipal. SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació i, OBRIR, simultàniament, el termini d’un mes a comptar des de l’endemà de la seva publicació al BOP, de la presentació de sol·licituds. APROVAR definitivament les bases, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació. AUTORITZAR la despesa de 400.000,00 euros amb càrrec a la partida 0700-48901-43141 del pressupost 2020 condicionada a l’aprovació definitiva de les bases. CG 26/20 5/16 9. – (F-2003) AUTORITZAR la Fundació Navegació Oceànica Barcelona a concertar una pòlissa de crèdit per un import màxim d’1.000.000,00 euros, destinada a atendre les necessitats de tresoreria, subjecte al compliment del Principi de Prudència Financera definit per la Resolució de 4 de juliol de 2017, de la Secretaria General del Tresor i Política Financera i subjecte a les condicions que s’adjunten a l’annex I. AUTORITZAR l’atorgament de la carta de compromís que figura en el document annex 2, favor de “la Caixa”, annexos que consten en l’expedient administratiu. FACULTAR a la Sra. Sara Berbel, Gerent Municipal, per a la signatura de la carta de compromís. 10. – (DP-2020-27832) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Pere Relats per a la permuta de la finca de propietat municipal situada en el carrer Llacuna núm. 26, amb tots els drets i obligacions que graviten la mateixa derivats del Conveni signat el 19 de març de 2010 integrat a l’Operació Jurídica Complementària del Projecte de Reparcel·lació de la Unitat d’Actuació núm. 5 del PERI- Sector Eix Llacuna aprovada en data 28 de juny de 2010, per una contraprestació consistent en una participació indivisa del 42,53 per cent (part edificada) de la finca propietat de l’esmentada Fundació situada en el carrer Bailèn núm. 70-72 i, com a conseqüència, TRANSMETRE, a títol de permuta de béns actuals, a la Fundació Privada Pere Relats, la finca de propietat municipal situada en el carrer Llacuna núm. 26, valorada en 4.377.283,20 euros, més l’impost corresponent, amb la finalitat de donar continuïtat constructiva a l’equipament que està desenvolupament en la finca contigua de la seva propietat del carrer Llacuna núm. 28; per una contraprestació que consisteix entransmetre, a títol de permuta de béns actuals, a l’Ajuntament de Barcelona, la participació indivisa del 42,53 per cent (part edificada) de la finca de propietat de l’esmentada Fundació situada en el carrer de Bailèn núm. 70-72, valorada en 4.559.450 euros, més l’impost corresponent, per a destinar-la a usos socials, culturals i comunitaris del Districte de l’Eixample; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l’obligació per import de 182.166,80 euros, en concepte de diferència de valors, a favor de la Fundació Privada Pere Relats, CIF G61353405, amb càrrec a la partida 0701 62294 15121 corresponent del Pressupost municipal de 2020, abonant a aquesta quantitat a la Fundació Privada Pere Relats, en el moment de formalització de la permuta; FORMALITZAR el Conveni de col·laboració que s’aprova; ELEVAR-LO a públic mitjançant escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 11. – (DP-2020-27848) DONAR-SE PER ASSABENTAT de la cessió de la gestió de la concessió administrativa d’ús privatiu del Centre de Convencions de l’Illa-Diagonal, situat al carrer de Déu i Mata, 103-111, notificada el 30 d’abril de 2020 per la concessionària “AXA Seguros Generales, SA de Seguros y Reaseguros” a favor de la “Sociedad de Centros Comerciales de España (SCCE)”, sense perdre en cap moment la seva condició de concessionari envers l’Ajuntament, i de conformitat amb les clàusules 7.4 i 10 del Conveni regulador de la Concessió, de 3 d’octubre de 1995. 12. – (3-057/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-057/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 3.272.797,58 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, de conformitat amb la documentació i amb la CG 26/20 6/16 distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20061691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 13. – (3-059/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-059/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 518.958,29 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20061991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Districte de Ciutat Vella 14. – (2020/1000) RATIFICAR l’aixecament de la suspensió del contracte 19003396 que té per objecte els Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, a partir del dia 22 de juny de 2020, data en què es reprèn la prestació completa del servei per part de l’empresa ESPORT3 SERVEIS ALTERNATIUS SL, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió signada en data 19 de juny de 2020 entre el representant de l’empresa contractista i la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 15. – (20180015) PRORROGAR per un període comprès des del 10.07.2020 fins al 09.07.2022, el contracte 17006449-001 que té per objecte Serveis de gestió de l'equipament d'educació ambiental La Fàbrica del Sol-Ciutadania més Sostenible, amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a l'empresa TALHER, S.A., amb NIF A08602815, per un import total de 876.790,34 euros (IVA inclòs), d’acord amb el desglossament següent: import net 724.620,12 euros i import IVA de 152.170,22 euros, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 219.197,58 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 181.155,02 euros i import IVA de 38.042,56 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/17221 0500. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 219.197,59 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 181.155,03 euros i import IVA de 38.042,56 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/17221 0500, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 438.395,17 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 362.310,06 euros i import IVA de 76.085,11 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/17221 0500, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el CG 26/20 7/16 termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sants-Montjuïc 16. – (19g297) RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública i audiència als interessats del Projecte de reparcel·lació, modalitat compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística delimitat pel Pla de millora urbana del sector 3 de la Modificació puntual del Pla general metropolità per a la transformació urbanística de la Marina de la Zona Franca, en el sentit que, justificadament i raonada, figura en l’informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut municipal d’urbanisme de 23 de juny de 2020, que consta en l’expedient i que es dona per reproduït. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació abans esmentat i presentat per la Sra. Laura Bermejo Minguito actuant en la seva condició de Presidenta de la Junta de compensació del Sector 3, amb introducció, en forma de text refós de les prescripcions assenyalades en l’informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de 26 de novembre de 2019. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del text refós del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i per tant, entre d’altres, l’extinció dels drets i càrregues que es relacionen en l’esmentat text refós del projecte de reparcel·lació, per incompatibles amb el planejament. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un diari dels de més circulació de la província i, NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 17. – (20PL16768) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial Urbanístic de determinació del tipus i ordenació de l’equipament situat al carrer Can Ràbia núm. 7-9; promogut per la Universitat de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 18. – (20PL16790) APROVAR el Conveni urbanístic corresponent a la determinació del tipus i ordenació de l’equipament situat al carrer Can Ràbia núm. 7-9; promogut per la Universitat de Barcelona, de conformitat amb l’informe jurídic de la Direcció d’Actuació Urbanística, que consta a l’expedient i es dóna per reproduït a efectes de motivació. FACULTAR la Segona Tinenta d’Alcaldia, Ima. Sra Janet Sanz Cid per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n CG 26/20 8/16 puguin derivar. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Gràcia 19. – (20obo184) APROVAR inicialment el Projecte d’urbanització dels vials del Barri de Can Farigola (carrers de Mare de Déu del Coll, Farigola, Medes, Cambrils, l’Argentera i Calendau), inclosos a la Modificació puntual del PGM al barri de Vallcarca en l’àmbit situat a l’entorn de l’avinguda i el viaducte de Vallcarca, i el carrers de Gustavo Adolfo Bécquer i la Farigola, aprovada definitivament el 4 d’abril de 2019; al Districte de Gràcia, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de data 18 de juny de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 6.784.376,25 euros, inclòs el 21 % de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anuncia al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un diari dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents. S'HA RETIRAT la proposta precedent. Districte de Sant Andreu 20. – (20obo195) APROVAR inicialment el Projecte d’adequació dels entorns dels edificis dels carrers Residència núm. 20 i Gran de Sant Andreu núm. 412-422, al Districte de Sant Andreu, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de data 18 de juny de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 265.554,00 euros, inclòs el 21 % de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anuncia al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un diari dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Ciutat Vella 21. – (20202001) RATIFICAR l’aixecament de la suspensió parcial del contracte 19002228 que té per objecte la Gestió i dinamització d’espais esportius (pistes de centres escolars i pistes esportives) del Districte de Ciutat Vella, a partir del dia 21 de juny de 2020, data en què es reprèn la prestació completa del servei per part de l’empresa Associació Esportiva Ciutat Vella, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió signada en data 19 de juny de 2020 entre el representant de l’empresa contractista i CG 26/20 9/16 la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 22. – (418/18 - LOT 1) PRORROGAR pel període comprès des del 13.07.2020 fins al 12.01.2022, per un import màxim de 743.370,71 euros IVA inclòs (233.070,46 euros dels quals corresponen a l’any 2020, 494.226,43 euros dels quals corresponen a l’any 2021 i 16.073,82 dels quals a l’any 2022), el lot 1 de l’acord marc per a l’homologació/designació d’entitats i de fixació de les condicions dels successius contractes de serveis d’acolliment i suport per a persones sol·licitants i beneficiàries de protecció internacional, relatiu al servei d’acolliment d’habitatges temporals i d’intervenció especialitzada per a persones soles o parelles; en relació la qual han estat homologades les següents entitats: 1. Fundació Privada Ficat. 2 Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat (CCAR). 3. Fundació Iniciatives Solidàries. 4. Filles de la Caritat Fundació Social Llar de Pau. 5. Fundació Benallar. 6. Associació Prohabitatge. 7. Associació Catalana per a la Integració d’homosexuals, bisexuals i transsexuals immigrants (ACATHI). NOTIFICAR a les entitats homologades d’aquesta resolució. REQUERIR a les entitats homologades per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació de la present pròrroga. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 23. – (418/18 - LOT 2) PRORROGAR pel període comprès des del 13.07.2020 fins al 12.01.2022, per un import màxim de 594.328,19 euros IVA inclòs (186.340,87 euros dels quals corresponen a l’any 2020, 395.136,23 euros dels quals corresponen a l’any 2021 i 12.851,09 dels quals a l’any 2022), el lot 2 de l’acord marc per a l’homologació/designació d’entitats i de fixació de les condicions dels successius contractes de serveis d’acolliment i suport per a persones sol·licitants i beneficiàries de protecció internacional, relatiu al Servei d’acolliment d’habitatges temporals i d’intervenció especialitzada per a famílies; en relació la qual han estat homologades les següents entitats: 1. Fundació Privada Ficat. 2. Fundació Benallar. 3. Filles de la Caritat Fundació social llar de Pau. 4. Fundació Iniciatives Solidàries. 5. Asociación Comisión Católica Española de Migración (ACCEM). 6. Associació Prohabitatge. NOTIFICAR a les entitats homologades d’aquesta resolució. REQUERIR a les entitats homologades per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació de la present pròrroga. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 24. – (418/18 - LOT 3) PRORROGAR pel període comprès des del 13.07.2020 fins al 12.01.2022, per un import màxim de 368.234,06 euros IVA inclòs (115.453,14 euros dels quals corresponen a l’any 2020, 244.818,64 euros dels quals corresponen a l’any 2021 i 7.962,29 dels quals a l’any 2022), el lot 3 de l’acord marc per a l’homologació/designació d’entitats i de fixació de les condicions dels successius contractes de serveis d’acolliment i suport per a persones sol·licitants i beneficiàries de protecció internacional, relatiu al servei d’acolliment d’habitatges temporals i d’intervenció especialitzada per a persones i/o famílies que requereixen d’intervenció CG 26/20 10/16 d’alta intensitat per situacions complexes; en relació la qual han estat homologades les següents entitats: 1. Fundació Benallar. 2. Filles de la caritat Fundació social llar de Pau. 3. Asociación Comisión Católica Española de Migración (ACCEM). 4. Associació Catalana per integració d’homosexuals, bisexuals i transsexuals immigrants (ACATHI). NOTIFICAR a les entitats homologades d’aquesta resolució. REQUERIR a les entitats homologades per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació de la present pròrroga. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 25. – (20200064) MODIFICAR el Plec de Prescripcions tècniques particulars que regulen la contractació de la gestió del servei d’adolescents i famílies (SAIF) en el sentit d’incorporar la possibilitat de atendre de forma telemàtica quan la situació dels destinataris o el context social, sanitari ho requereixi. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 26. – (20200150) INICIAR l'expedient per a la contractació de les obres d'arranjament interiors i adaptació d'espais per a noves necessitats de millora dels equipaments adscrits a la Gerència de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, amb núm. de contracte 20001404, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 859.167,54 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 1.420.111,64 euros, distribuït en els següents lots: LOT núm. 01 Equipaments: CSS; EAIAS; SADEP.; Seus Centrals; Oficines prestacions, SARA; PIADS, per un import de 423.569,60 euros IVA inclòs; - LOT núm. 02, Resta equipaments del Departament, per un import de 435.597,94 euros IVA inclòs. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars, el pressupost i les especificacions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 710.055,82 euros i import de l'IVA de 149.111,72 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 435.597,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200, un import (IVA inclòs) de 423.569,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 27. – (20200015) APROVAR la modificació del Protocol de la Campanya d’Activitats de Vacances d’estiu per a infants i adolescents i els annexos corresponents a l’any 2020. PUBLICAR íntegrament el Protocol i els Annexos al Protocol corresponents a l’any 2020 en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Districte de Ciutat Vella 28. – (20172029) RATIFICAR l’aixecament de la suspensió parcial del contracte 17002615 que té per objecte el Servei de dinamització del Casal de Joves Palau Alòs i Punt d'Informació Juvenil, a partir del dia 15 de juny de 2020, data en què es reprèn la prestació completa del servei per part de l’empresa PROGESS PROJECTES I GESTIÓ DE SERVEIS SOCIALS SL, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió signada en data 9 CG 26/20 11/16 de juny de 2020 entre el representant de l’empresa contractista i la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 29. – (20192001) RATIFICAR l’aixecament de la suspensió parcial del contracte 19000173 que té per objecte la Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats dels casals de gent gran del Districte de Ciutat Vella, a partir del dia 21 de juny de 2020, data en què es reprèn la prestació completa del servei per part de l’empresa ESPORT3 SERVEIS ALTERNATIUS SL, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió signada en data 16 de juny de 2020 entre el representant de l’empresa contractista i la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 30. – (20XC0102) PRORROGAR per un període comprès des del 10.09.2020 fins al 09.09.2021, el contracte 18000171-004 que té per objecte "Gestió del servei públic dels Casals de Gent Gran i del programa de dinamització de gent gran del Districte Sants-Montjuïc amb objectius d'eficiència social", adjudicat a l'empresa ESPORT3 SERVEIS ALTERNATIUS SL, amb NIF B62068713, per un import total de 421.273,07 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 130.421,52 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 118.565,02 euros i import IVA d'11.856,50 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0603. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 290.851,55 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 264.410,50 euros i import IVA de 26.441,05 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0603, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per a la seva formalització de forma telemàtica en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 31. – (20189205) PRORROGAR per un període comprès des del 01.09.2020 fins al 31.08.2021, el contracte 18004461-003 que té per objecte "Servei de dinamització dels equipaments municipals per a adolescents i joves: Espai Leiva, Espai 12@16 i "Tarda Jove al Poble-Sec" al Districte de Sants-Montjuïc, amb objectius d'eficiència social", adjudicat a l'empresa TASCA SERVEIS D ANIMACIO,SL, amb NIF B59533190, per un import total de 226.905,44 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 75.842,37 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 68.947,61 euros i import IVA de 6.894,76 amb tipus impositiu 10% a CG 26/20 12/16 l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0603. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 151.063,07 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 137.330,06 euros i import IVA de 13.733,01 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0603, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per a la seva formalització de forma telemàtica en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 32. – (20181001) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 13 de maig de 2020, l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 17005715, que té per objecte la gestió dels equipaments d’infància del districte de Sant Martí, lot 2 (ludoteques infantils), a favor de la societat Sport Partnership Cet 10, SL amb CIF B60704939, en una quantitat de 13.721,15 euros pel període comprés entre el dia 1 d’abril de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 26.11920.11 de l’exercici; ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució; NOTIFICAR la present resolució al contractista; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 33. – (20181013) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 15 de juny de 2020, l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 18001022, que té per objecte la la gestió i dinamització de casals de gent gran del districte de Sant Martí, a favor de la societat INCOOP, S.C.C.L., amb CIF F60137411, en una quantitat de 3.405,58 euros pel període comprés entre el dia 20 d’abril de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 226.11920.11 de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució.NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 34. – (2020-0030) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre el Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación i l'Ajuntament de Barcelona que té per objecte establir els principis i les bases dintre de les quals es CG 26/20 13/16 desenvoluparà la col·laboració entre el BSC-CNS i l'Ajuntament de Barcelona en aquells projectes d'interès comú, docents i tecnològics que puguin portar a terme ambdues institucions dintre dels objectius del Pla Barcelona Ciència i del Pla Barcelona Ciutat Digital. FACULTAR l’Il·lm. Sr. Joan Subirats Humet, Sisè Tinent d’Alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, i la Il·lma. Sra. Laia Bonet Rull, Tercera Tinenta d’Alcaldia d’Agenda 2030, Transició Digital, Esports i Coordinació Territorial i Metropolitana per a la signatura d'aquest conveni així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Ciutat Vella 35. – (20182002) RATIFICAR l’aixecament de la suspensió del contracte 17006849 que té per objecte la Gestió del servei per al foment de les relacions de proximitat i el veïnatge del Districte de Ciutat Vella, a partir del dia 21 de juny de 2020, data en què es reprèn la prestació completa del servei per part de l’empresa PROGESS PROJECTES I GESTIÓ DE SERVEIS SOCIALS SL, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió signada en data 19 de juny de 2020 entre el representant de l’empresa contractista i la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 36. – (20202038) APROVAR el conveni a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona- Districte de Sants-Montjuïc i el Secretariat d’Entitats de Sants Hostafrancs i La Bordeta amb NIF G-58186180, per a la gestió cívica dels centre cívics de Cotxeres de Sants i Casinet d’Hostafrancs, d’acord amb el projecte de gestió presentat amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa en concepte de subvenció per un import de 652.190,00 € durant la vigència del conveni amb càrrec a la posició pressupostària número 48713-33711- 0603 de l’exercici corresponent, a favor de Secretariat d’Entitats de Sants Hostafrancs i La Bordeta amb NIF G-58186180, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient, per al desenvolupament del projecte de gestió cívica dels centre cívics de Cotxeres de Sants i Casinet d’Hostafrancs. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa al Secretariat d’Entitats de Sants Hostafrancs i La Bordeta amb NIF G- 58186180, per un import de 652.190,00 € durant la vigència del conveni per al desenvolupament del projecte de la gestió cívica dels centre cívics de Cotxeres de Sants i Casinet d’Hostafrancs, d’acord amb els art. 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’art. 6.2 de la normativa general de subvencions. DECLARAR, la no-inclusió en procediment de pública concurrència per les raons justificades a l’informe que consta a l’expedient. REQUERIR l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR a l’entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR, per a la seva signatura l'Im. Sr. Marc Serra i Solé, Regidor del CG 26/20 14/16 Districte de Sants-Montjuïc. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de les Corts 37. – (C131671) APROVAR l’Addenda al Conveni de desenvolupament del “Festival Internacional de Música als Jardins i diverses estances del complex del Palau de Pedralbes” signat el 19 de juny de 2013, i prorrogat per tres anys l'11 d’octubre de 2017, entre la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la mercantil Concert Studio, SL que programa un cicle de concerts de petit format i activitats de serveis per a l’estiu de 2020 al complex dels Jardins del Palau de Pedralbes, amb la finalitat de promoure la reactivació dels sectors cultural i econòmic, i alhora, garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat per a les persones establertes al Pla de transició cap a la Nova Normalitat. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d’Alcaldia i President de l’Àrea d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentada Addenda del Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Districte de Gràcia 38. – (17C00002) AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte número 17C00002 que té per objecte la pròrroga de tres mesos, des de l'1 de juliol fins al 30 de setembre de 2020, de la Gestió dels tallers i informació al Centre Cívic de La Sedeta per una subvenció màxima de 19.125,00 euros amb càrrec al Pressupost i Partida indicades en aquest mateix document; DISPOSAR-LA a favor de Calaix de Cultura, SL, NIF B63033740. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències Departament de Recursos Interns. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Ma. Cruz Martín i Aguilera, Tècnica de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. b) Mocions ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 1. – (185/17 (lot 1)) PRORROGAR, amb efectes de dia 25 de juny de 2020, i pel període comprès des del 25 de juny de 2020 i fins el 24 de desembre de 2020, el lot 1 de l’acord marc que té per objecte la designació/homologació d’entitats i de fixació de les condicions dels successius contractes de serveis d’acolliment d’urgència, llarga estada i fase d’autonomia per a dones víctimes de violència masclista i llurs fills i filles, així com designar les entitats homologades i adjudicatàries dels diferents lots de l’acord marc; en relació la qual han estat homologades les següents entitats: Fundació SURT, amb NIF G64404213, Associació in Via amb NIF G64980501 i Fundació Salut i Comunitat, amb NIF G6187883. NOTIFICAR a les entitats homologades d’aquesta resolució. REQUERIR a les entitats homologades per a la seva formalització en el CG 26/20 15/16 termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació d ela present pròrroga. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 2. – (185/17 (lot 2)) PRORROGAR, amb efectes de dia 25 de juny de 2020, i pel període comprès des del 25 de juny de 2020 i fins el 24 de desembre de 2020, el lot 2 de l’acord marc que té per objecte la designació/homologació d’entitats i de fixació de les condicions dels successius contractes de serveis d’acolliment d’urgència, llarga estada i fase d’autonomia per a dones víctimes de violència masclista i llurs fills i filles, així com designar les entitats homologades i adjudicatàries dels diferents lots de l’acord marc; en relació la qual han estat homologades les següents entitats: Fundació SURT, amb NIF G64404213, Associació Lligam, amb NIF G60688157, Associació IN VIA, amb NIF G64980501, Fundació Salut i Comunitat, amb NIF G61878831 i Filles de la Caritat, amb NIF R5800615F. NOTIFICAR a les entitats homologades d’aquesta resolució. REQUERIR a les entitats homologades per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació de la present pròrroga. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 3. – (185/17 (lot 3)) PRORROGAR, amb efectes de dia 25 de juny de 2020, i pel període comprès des del 25 de juny de 2020 i fis el 24 de desembre de 2020, el lot 3 de l’acord marc que té per objecte la designació/homologació d’entitats i de fixació de les condicions dels successius contractes de serveis d’acolliment d’urgència, llarga estada i fase d’autonomia per a dones víctimes de violència masclista i llurs fills i filles, així com designar les entitats homologades i adjudicatàries dels diferents lots de l’acord marc; en relació la qual han estat homologades les següents entitats: Associació Prohabitatge, amb NIF G61964102, Associació Provivienda, amb NIF G79408696, Fundació IPSS, amb NIF G64836059, Fundació Salut i Comunitat, amb NIF G61878831 i Filles de la Caritat, amb NIF R5800615F. NOTIFICAR a les entitats homologades d’aquesta resolució. REQUERIR a les entitats homologades per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació d ela present pròrroga. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. S'APROVEN, per unanimitat, les mocions anteriors després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11 hores. CG 26/20 16/16