Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 16 DE JULIOL DE 2020 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 9 de juliol de 2020 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (220/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carles Lloveras Lleal (mat. 71745) entre la seva activitat municipal com a Director de Serveis de Secretaria General de la Gerència de Recursos (28FA1CLCD03), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial i de durada determinada de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), per al curs acadèmic 2019-2020 des del 13/04/2020 fins al 20/07/2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (228/2020) APROVAR la primera pròrroga del conveni marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), el dia 28 de setembre de 2018, que té per objecte l’acolliment de persones estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir de l’1 d’octubre de 2020 i fins al 30 de setembre de 2021, mantenint el contingut de les clàusules que integraven aquell Conveni. FACULTAR l’Im Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de la pròrroga d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 3. – (16000873-008 (0232/16)) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del contracte 16000873 que té per objecte la concertació de l'activitat sanitària de prevenció de riscos laborals i d'altres activitats sanitàries de l'Ajuntament de Barcelona i organismes associats, adjudicat a l'empresa abans Premap Seguridad y Salud SL amb NIF B84412683, substituïda per l'empresa Quiron Prevencion SL, amb NIF B64076482 per absorció inscrita al Registre Mercantil de Madrid en data 13 de novembre de 2017, amb efectes del dia 20 de juliol de 2020, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió CG 28/20 1/15 signada en data 23 de juny 2020 entre el representant de l’empresa contractista i la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR la present resolució a l’empresa contractista. 4. – (20S05503 (0228/20)) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament en el Pressupost de l'Ajuntament de Barcelona per a l'any 2020 a favor de Fundació Carles Pi i Sunyer, d'estudis Autonòmics i Locals, amb NIF G58302175, per a l'execució del projecte activitats de l'any 2020, per un import de 217.000,00, equivalent el 33% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 661.679,00 euros i una durada fins el 31 de desembre de 2020, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.1.a) de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de Fundació Carles Pi i Sunyer, d'estudis Autonòmics i Locals, amb NIF G58302175, la despesa prevista nominativament en el Pressupost de l'Ajuntament de Barcelona per a l'any 2020, per un import total de 217.000,00 euros, dels quals 217.000,00 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es 0705/48517/92011 del pressupost de l'any 2020, en concepte d'activitats de l'any 2020. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, presenti en data màxima 31 de març de 2021 la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. Aquesta haurà de contenir memòria d'actuació amb adjudicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l'auditor. 5. – (32/2020) AMPLIAR en 24.000,00 euros l’import de l'autorització de la despesa corresponent a l’àmbit temàtic d'Immigració, Acollida i Refugi en el marc de la Convocatòria General de Subvencions de l’Ajuntament de Barcelona 2020, aprovada per Acord de la Comissió de Govern de data 5 de desembre de 2019 per un import inicial de 640.000,00 euros, amb càrrec al pressupost municipal de 2020 i a les partides pressupostàries D/48901/23161 i D/48901/23164. DONAR COMPTE de la Resolució del President de l’Institut Barcelona Esports de data 6 de juliol de 2020 de l’anul·lació de 100.000,00 euros de la despesa aprovada per resolució de 18 de desembre de 2019 en el marc de la Convocatòria General de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona 2020, per un import inicial de 2.800.000,00 euros, amb càrrec a la partida D/48901/34112. DONAR COMPTE de la Resolució de la Gerent de l’Institut de Cultura de Barcelona de l’ampliació en 24.500 euros de l’autorització de despesa aprovada per resolució de 19 de desembre de 2019 en el marc de la Convocatòria General de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona 2020 per import inicial de 4.870.136,00 euros, amb càrrec a la partida D/48000/33011. ORDENAR la publicació de l’anul·lació i ampliacions de despesa de la Convocatòria General de Subvencions de l’Ajuntament de Barcelona 2020 mitjançant la inserció del corresponent anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. 6. – (0279/20) APROVAR inicialment les bases reguladores per a l’atorgament de subvencions per a la reducció de la pobresa i la precarietat de les dones de la ciutat de Barcelona en el marc de l’estratègia contra la feminització de la pobresa i la precarietat CG 28/20 2/15 (2016-2024); ORDENAR la publicació de les esmentades Bases al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al tauler d’edictes electrònics de l’Ajuntament i a la Gaseta Municipal; SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació; APROVAR I CONVOCAR, condicionat a l’aprovació definitiva de les esmentades Bases, la convocatòria de subvencions de caràcter pluriennal per a la reducció de la pobresa i la precarietat de les dones en el marc de l’estratègia contra la feminització de la pobresa i la precarietat (2016-2024) per als anys 2020 i 2021; ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 15 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de l’aprovació definitiva de les bases reguladores al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa per un import de 100.000,00 euros amb càrrec a la partida pressupostària 0100 48901 23173 del pressupost municipal de l’exercici 2020 i 50.000,00 euros amb càrrec a la partida pressupostària 0100 48901 23173 del pressupost municipal de l’exercici 2021 condicionada a l’existència de crèdit suficient dels esmentats anys i a l’aprovació definitiva de les bases reguladores. 7. – (s/n) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 16 de juliol de 2020. 8. – (0261/20 (20XC0098)) APROVAR el Protocol entre l’Ajuntament de Barcelona i l'Associació Barcelona Global per l’acord de cooperació pel desenvolupament del projecte Barcelona & Partners, agència d’atracció d’inversions a Barcelona. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per la signatura de l’esmentat protocol i qualsevol altre document que se’n derivi. 9. – (278/20 (20xc0120)) APROVAR l’Adhesió de l’Ajuntament de Barcelona al conveni de col·laboració «Agreement for the preparation of an EIT KIC on Cultural and Creative Industries» («Conveni per a la preparació d’una comunitat de coneixement i innovació (KIC) sobre indústries culturals i creatives (CCI) per a l’European Institute of Innovation & Tecnology (EIT)»). AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import total de 25.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43213 del pressupost de l'any 2020, a favor de Aalto University Foundation (Aalto-Korkea koulusäätiö) amb el Business ID (VAT): FI22283574 per sufragar despeses de gestió en la preparació de la proposta de KIC (Comunitat de Coneixement i Innovació) i en concret la KIC sobre industries culturals i creatives. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, per la signatura de l’Adhesió i qualsevol altre document que se’n derivi. 10. – (19004269L02) DESIGNAR com a proveïdor del LOT 2 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19004269L02 i número d'expedient 2019/620, que té per objecte el Cobrament amb targeta bancària al web municipal i als terminals d’informació de l’Ajuntament de Barcelona, l'empresa BBVA Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, amb número de NIF A48265169, en ser considerada l'oferta d'aquesta la més avantatjosa econòmicament de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor CG 28/20 3/15 puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió .DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Pau Batalla Roldán. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 11. – (190004269L03) DESIGNAR com a proveïdor del LOT 3 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19004269L03 i número d'expedient 2019/620, que té per objecte el cobrament amb targeta bancària al servei telefònic d’atenció al contribuent (Sistema IVR) i als terminals mòbils de la Guardia Urbana, l'empresa BBVA Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, amb número de NIF A48265169, en ser considerada l'oferta d'aquesta la més avantatjosa econòmicament de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Pau Batalla Roldán. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 12. – (20001211L05) DECLARAR DESERT el LOT 5, Obres de llarga durada, del procediment obert ordinari, per a l'adjudicació del contracte núm. 20001211L05 que té per objecte el servei de disseny i lloguer (excepte lot 4 i 7), transport, instal·lació, manteniment i desmuntatge de la decoració lumínica nadalenca a determinades vies i o mercats municipals de la ciutat de Barcelona, per no haver-se presentat cap oferta. ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 47.190,00 euros, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 35.392,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/43141 0700, un import (IVA inclòs) de 11.797,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/43141 0700. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió acord d’Economia i Hisenda. 13. – (20001211L08) DECLARAR DESERT el LOT 8, Sant Martí, Sant Andreu, Horta-Guinardó, i Gràcia, del procediment obert ordinari, per a l'adjudicació del contracte núm. 20001211L08 que té per objecte el servei de disseny i lloguer (excepte lot 4 i 7), transport, instal·lació, manteniment i desmuntatge de la decoració lumínica nadalenca a determinades vies i o mercats municipals de la ciutat de Barcelona, per no haver-se presentat cap oferta. ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 84.299,69 euros, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 21.074,92 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/43141 0700, un import (IVA inclòs) de 63.224,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària CG 28/20 4/15 D/22703/43141 0700. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 14. – (20001211L12) DECLARAR DESERT el LOT 12, Coordinació de funcionament, del procediment obert ordinari, per a l'adjudicació del contracte núm. 20001211L12 que té per objecte el servei de disseny i lloguer (excepte lot 4 i 7), transport, instal·lació, manteniment i desmuntatge de la decoració lumínica nadalenca a determinades vies i o mercats municipals de la ciutat de Barcelona, per no haver-se presentat cap oferta. ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 13.310,00 euros, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 3.327,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/43141 0700, un import (IVA inclòs) de 9.982,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/43141 0700. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 15. – (F-2002) APROVAR la formalització d’un Contracte de Finançament per import de 95.000.000,00 d’euros amb el Banc Europeu d’Inversions (BEI), d’acord amb les condicions annexes i DELEGAR a l’Im. Sr. Jordi MARTI GRAU, regidor d’Economia i Pressupostos, i el Sr. Jordi AYALA ROQUETA, gerent de Pressupostos i Hisenda, de forma indistinta, l'atorgament de tota la documentació necessària per dur a terme la signatura i disposició de les operacions. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 16. – (3-065-2020) APROVAR l’expedient núm. 3-065/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 520.599,25 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20070391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 17. – (3-066/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-066/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 500.000,00 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, gestionats per l’Institut de Cultura de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20070491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18. – (3-067/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-067/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 1.039.977,10 euros, per atendre despeses derivades de la resposta a l’emergència per la Covid-19 per part de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20070691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. CG 28/20 5/15 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 19. – (2021003A) INICIAR l'expedient per a la contractació del servei de Manteniment i reparació de les instal·lacions i els sistemes de regulació del trànsit a la ciutat de Barcelona durant el període febrer 2021-gener 2023, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 20001711, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'11.950.129,13 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 15.021.608,61 euros, distribuït en els següents lots: LOT núm. 01, Llobregat, per un import de 6.484.529,81 euros IVA inclòs; LOT núm. 02, Besòs, per un import de 5.465.599,32 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 9.876.139,78 euros i import de l'IVA de 2.073.989,35 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 227.733,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504, un import (IVA inclòs) de 270.188,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504, un import (IVA inclòs) de 2.732.799,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504, un import (IVA inclòs) de 3.242.264,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504, un import (IVA inclòs) de 2.505.066,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504, un import (IVA inclòs) de 2.972.076,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb l'establert al PCAP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Ciutat Vella 20. – (1BC 2019/127) APROVAR definitivament el Projecte Revisat per a facilitar la impermeabilització de la galeria de serveis sota el Pg. Colom, incorporant la retirada de palmeres i reconstrucció dels murs de tancament dels escocells adjacents a la galeria, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.498.921,69 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); COMUNICAR el present acord a l’Autoritat Portuària de Barcelona; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. CG 28/20 6/15 Districte de les Corts 21. – (18g343) DESESTIMAR el recurs potestatiu de reposició formulat per la senyora Maria Torra Duran, advocada, actuant en nom i representació de la Candidatura d’unitat popular (CUP), contra l’acord de la Comissió de Govern de 9 de gener de 2020, de resolució de les al·legacions i d’aprovació definitiva del text refós del Projecte de reparcel·lació, modalitat compensació bàsica, del Polígon d'actuació urbanística delimitat per la Modificació puntual del Pla general metropolità en l'àmbit dels terrenys del Futbol Club Barcelona al Districte de les Corts, en el sentit que, justificadament i raonada, figura en l’informe del Departament de reparcel·lacions de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut municipal d’urbanisme, de 23 de juny de 2020, que consta en l’expedient i que es dona per íntegrament reproduït. NOTIFICAR-LO personalment a la recurrent. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat Districte d'Horta-Guinardó 22. – (7BD 2019/136) APROVAR definitivament l’Adaptació del projecte executiu de reurbanització del carrer Olvan, al barri de Sant Genís dels Agudells, al districte d’Horta- Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 936.966,30 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió a favor d'Edistribucion Redes Digitales SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR el Gerent del Districte d’Horta-Guinardó per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui a les circumstancies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sant Andreu 23. – (12gu25) DECLARAR inadmissible per extemporaneïtat el recurs de reposició interposat pel senyor Fernando Ramos Sánchez de Morella, advocat, actuant com a mandatari verbal de Grup Espais per Habitar, SL, contra l'acord de 25 d’abril de 2019, d'aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, de la UA 6 del PE d’ordenació de l’entorn del carrer de Campeny”, pels motius que figuren en l’informe de 2 de juny de 2020, del Departament de Reparcel·lacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, que consta a l’expedient, en els seus propis termes que es donen per reproduïts. NOTIFICAR-HO als interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat CG 28/20 7/15 Districte de Sant Martí 24. – (20g197) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 168.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, la Modificació del Projecte de reparcel·lació de l’àmbit del Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana de definició i concreció dels paràmetres edificatoris dels sòls d’equipament situats a l’illa delimitada pels carrers Sancho d’Àvila, Zamora, Almogàvers i Joan d’Àustria, al Districte d’activitats 22@, a executar en la modalitat de cooperació, que va ser aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern de 10 de juny de 2015 i que és ferm en via administrativa, consistent en la modificació del compte de liquidació provisional del Projecte de reparcel·lació esmentat. NOTIFICAR- LA a totes les persones interessades i SOTMETRE-LA al tràmit d’informació pública durant el termini d’un mes, per tal que es puguin formular les al·legacions que es considerin oportunes, per mitjà d’inserció d’anuncis en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un diari dels de més difusió de la província, en la Gaseta Municipal i en el tauler d’edictes de la Corporació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 25. – (20g119) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU del PMU de l’illa delimitada pels carrers de Cristòbal de Moura, de Josep Pla, de Veneçuela i de Puigcerdà, formulat per la Junta de Compensació constituïda a l’efecte, amb les prescripcions contingudes a l’informe de 18 de juny de 2020 de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, que consta en l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per a al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de mes circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. 26. – (20obo196) APROVAR inicialment el Projecte executiu d’urbanització de la parcel·la resultant 5 (zona verda pública) de les parcel·les del carrer Perú i Bolívia, amb front al carrer Selva de Mar (Districte 22 @), al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa privada, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 17 de juny de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 466.082,70 euros, inclòs el 21 % de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anuncia al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un diari dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents. 27. – (20PL16786) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació dels equipaments en l’àmbit discontinu de les parcel·les 3.1 i 8.1 (Antic Mercat del CG 28/20 8/15 Peix) definides en la modificació del Pla Especial de l’àrea de la Ciutadella de la UPF; promogut per la Universitat Pompeu Fabra; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 28. – (20200243) APROVAR les bases específiques de la XV edició del Premi 25 de novembre 2020 – Dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones sobre el tema de les violències digitals amb la finalitat de donar suport a aquelles iniciatives de conscienciació i rebuig ciutadà i col·lectiu contra les violències masclistes que duen a terme actors i sectors socials i cívics de tot tipus, i d’acord amb les Bases generals aprovades per la Comissió de Govern, en sessió de 21 de setembre de 2016, i publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona el 4 d’octubre de 2016. CONVOCAR la XV edició del Premi 25 de novembre – dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones sota el lema Block the troll: estratègies feministes a les xarxes. FIXAR el termini de presentació de sol·licituds des del dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona fins el 25 de setembre de 2020. AUTORITZAR la despesa de 15.000 euros amb càrrec a la partida 0200-48101-23241 del pressupost de l’exercici 2020. PUBLICAR- LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 29. – (20200282 IMHAB) ENCARREGAR puntualment i especialment a l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona l’execució de les funcions i obligacions que en el Conveni de col·laboració subscrit el 28 d’abril de 2015 relatiu al conjunt urbà dels barris de Canyelles i Sud Oest del Besòs i d’encàrrec de gestió entre el Consorci de l’Habitatge de Barcelona, l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i el Patronat Municipal de l’Habitatge de Barcelona per a la rehabilitació d’edificis d’habitatges, s’atribueixen particularment en el barri de Canyelles al Patronat Municipal de l’Habitatge de Barcelona (avui Institut Municipal de l’Habitatge de Barcelona), substituint doncs l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, com a ens municipal, en el seu exercici i assumpció i en la posició en el si del referit Conveni, tot això a partir de la setena fase d’obres i per les posteriors, una vegada finalitzada la sisena, i amb la salvetat que a partir d’aquell moment l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, en tant que gestor del Programa 100x1000, seguirà transferint al Consorci fins que s’exhaureixin els fons provinents del referit Programa, moment en què les aportacions municipals al Consorci per al finançament de les actuacions en el barri de Canyelles ja es produiran a través de l’Institut Municipal d’Urbanisme. FACULTAR la Segona Tinent d’Alcaldia de l’Àrea d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat, per a la signatura dels pertinents i possibles actes, acords específics i addendes al referit Conveni per a copsar el nou encàrrec en favor de l’Institut Municipal d’Urbanisme i la consegüent substitució de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació en la posició i en l’execució de les funcions i obligacions que se li reservaven en el Conveni. DONAR-NE compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 28/20 9/15 Districte de Nou Barris 30. – (18002097L01-002) ESTABLIR la suspensió parcial del contracte núm. 18002097L01- 002 que té per objecte la gestió d'equipaments municipals de lleure infantil del Districte de Nou Barris Lot 1: Casal Infantil Ciutat Meridiana, Casal Infantil Vallbona i Casal Infantil Trinitat Nova, a conseqüència de la situació de fet creada pel COVID-19, des del 14 de març de 2020 inclòs i fins que s'acordi l'aixecament de la mateixa, adjudicat a INCOOP SCCL amb NIF F60137411. La finalització de la suspensió del contracte es notificarà al contractista tan bon punt cessin les circumstàncies que han donat lloc a la suspensió del contracte. RECONÈIXER, de conformitat amb l'informe tècnic emès en dates 16 i 17 de juny de 2020, l'import d'indemnització parcial a favor de INCOOP SCCL amb NIF F60137411 per la quantitat de 921,49 euros pel període comprés entre el dia 14 de març de 2020 i el 30 d'abril de 2020, en el benentès que l'empresa no ha utilitzat els mitjans personals per a unes altres finalitats durant el període de suspensió del contracte. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de de la partida 226.11 232.12 06.08 de l'exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d'indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s'escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 31. – (18002097L02-002) RECONÈIXER, de conformitat amb l'informe tècnic emès en dates 18 i 19 de juny de 2020, l'import d'indemnització parcial a favor de CALAIX DE CULTURA, SL amb NIF B63033740 del contracte 18002097L02-003, que té per objecte la gestió d'equipaments municipals de lleure infantil del Districte de Nou Barris Lot 2: Ludoteca la Guineu, Casal Infantil Roquetes, Casal Infantil Canyelles i pati escola Prosperitat, per la quantitat de 913,03 euros pel període comprés entre el dia 1 i 31 de maig de 2020, en el benentès que l'empresa no ha utilitzat els mitjans personals per a unes altres finalitats durant le període de suspensió del contracte. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de de la partida D/22611/23212 0608 de l'exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d'indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s'escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR- NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 32. – (18002097L03-002) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en dates 18 i 19 de juny de 2020, l’import d’indemnització parcial a favor de l'empresa CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B63033740, del contracte 18002097L03, que té per objecte la gestió d'equipaments municipals de lleure infantil del Districte de Nou Barris Lot 3: Casal Infantil Turó de la Peira, Casal Infantil Vilapicina-Torre Llobeta i Ludoteca Sóller, per la quantitat de 913,03, pel període comprés entre el dia 1 al 31 de maig de 2020, CG 28/20 10/15 en el benentès que l’empresa no ha utilitzat els mitjans personals per a unes altres finalitats durant el període de suspensió del contracte. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de de la partida 226.11 232.12 0608 de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 33. – (19005634) RECTIFICAR per error material, de conformitat amb l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, els documents informatius del plec de clàusules administratives del contracte núm. 19005634, que té per objecte el servei de promoció de la convivència en l’espai públic i les comunitats veïnals del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible, aprovat per la Comissió de Govern de 4 de juny de 2020, en el sentit d’esmenar el document annex anomenat “subrogació vulnerabilitat 2020” substituint-lo per la nova relació de personal facilitada per l’empresa Progess, SL, corresponent al contracte 19005149. PUBLICAR aquest acord al perfil del contractant de l´Ajuntament de Barcelona als efectes d´informació als licitadors. Districte de Sant Martí 34. – (20181013) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 18 de juny de 2020, l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 18001022, que té per objecte la gestió i dinamització de casals de gent gran del districte de Sant Martí, a favor de la societat Incoop, SCCL, amb CIF F60137411, en una quantitat de 9.576,50 euros pel període comprés entre el dia 1 de maig i el dia 31 de maig de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 226.11920.11 de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 35. – (20181001) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 25 de juny de 2020, l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 17005715, que té per objecte la gestió dels equipaments d’infància del districte de Sant Martí, lot 2 (ludoteques infantils), a favor de la societat Sport Partnership Cet 10, SL amb CIF B60704939, en una quantitat de 13.726,70 euros pel període comprés entre el dia 1 i 31 de maig de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 26.11920.11 de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la CG 28/20 11/15 resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 36. – (20194478_19003869) ADJUDICAR el contracte núm. 19003869, que té per objecte el subministrament de vestits d’intervenció per al personal del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible a EL CORTE INGLÉS SA, amb NIF A28017895, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 756.080,60 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris oferts, dels quals 624.860,00 euros corresponen al preu net i 131.220,60 euros a l'IVA; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 124.006,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0400; un import (IVA inclòs) de 124.006,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0400; un import (IVA inclòs) de 223.934,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0400; un import (IVA inclòs) de 284.132,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0400; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; FIXAR l'import de la garantia definitiva en 31.243,00 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte al cap del Departament de Logística i Infraestructures; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 37. – (20204143_20000413L01) ADJUDICAR el contracte núm. 20000413L01, corresponent al Lot 1 del contracte de manteniment preventiu i correctiu de la flota de vehicles del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació sostenible i desglossat en 7 lots [Lot 1: Manteniment de la carrosseria i xassís dels vehicles de l’SPEIS en general], a l’empresa AUTO DISTRIBUCIÓN, SL, amb NIF B08215378, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 981.387,44 euros, IVA inclòs, i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 811.064,00 euros corresponen al preu net i 170.323,44 euros a CG 28/20 12/15 l'IVA, al tipus del 21%; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada despesa amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 364.323,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, un import (IVA inclòs) de 490.693,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400 i un import (IVA inclòs) de 126.370,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; FIXAR l'import de la garantia definitiva en 40.553,20 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 38. – (5SD/20) APROVAR la pròrroga del Conveni marc entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona per a desenvolupar el Projecte “Barcelona i Universitat: un objectiu comú”, d'acord amb el document obrant a l'expedient. 39. – (6SD/20) APROVAR la pròrroga del Conveni marc entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona per a desenvolupar el Projecte “Barcelona i Universitat: un objectiu comú”, d'acord amb el document obrant a l'expedient. 40. – (7SD/20) APROVAR la pròrroga del Conveni marc entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Oberta de Catalunya per a desenvolupar el Projecte “Barcelona i Universitat: un objectiu comú”, d'acord amb el document obrant a l'expedient”. 41. – (8SD/20) APROVAR la pròrroga del Conveni marc entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya per a desenvolupar el Projecte “Barcelona i Universitat: un objectiu comú”, d'acord amb el document obrant a l'expedient. 42. – (9SD/20) APROVAR la pròrroga del Conveni marc entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra per a desenvolupar el Projecte “Barcelona i Universitat: un objectiu comú”, d'acord amb el document obrant a l'expedient. Districte de Gràcia 43. – (20200110) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Societat Catalana d'Educació Ambiental, amb NIF G58037862, amb la finalitat de conveni gestió cívica Àula Medioambiental Bosc Turull, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per un import de 20.000,00 euros, i per una vigència des de l'1 de juliol de 2020, o l'endemà de la formalització del present conveni, fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb l'article 34 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona, el Reglament de CG 28/20 13/15 Participació Ciutadana aprovat pel Plenari del Consell Municipal del 6 d'octubre de 2017 i amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 20.000,00 euros, a favor de l'esmentada entitat per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48785/17221 del pressupost de l'any 2020. FACULTAR al Il·lm. Sr. Eloi Badia i Casas, regidor del Districte de Gràcia, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. ABONAR les quantitats esmentades a la Societat Catalana d'Educació Ambiental, d'acord amb allò establert al conveni, prèvia signatura per ambdues parts. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini de tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta, i la justificació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula Cinquena 2.1. d) del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 44. – (18003066L03) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió parcial de l’execució del contracte número 18003066L03 que té per el servei de gestió del Centre Cívic Trinitat Vella des del dia 15 de juny de 2020, sense perjudici del reconeixement, si escau, de la indemnització que correspongui satisfer al contractista pel temps que el contracte hagi romàs suspès, la qual es tramitarà pel procediment corresponent. NOTIFICAR aquesta resolució al contractista. Districte de Sant Martí 45. – (20201001) ESTABLIR la suspensió parcial del contracte núm. 19003196, que té per objecte la gestió i dinamització del centre cívic Can Felipa del districte de Sant Martí, des del dia 1 d'abril inclòs i fins la finalització de l’estat d’alarma. La finalització de la suspensió del contracte es notificarà al contractista tan bon punt cessin les circumstàncies que han donat lloc a la suspensió del contracte. RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 22 de juny de 2020, l’import d’indemnització parcial per suspensió del contracte núm. 19003196, a favor de la societat Progess, SL, amb CIF B59960526, en una quantitat de 6.818,02 euros pel període comprés entre el dia 1 d’abril de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 226.11920.11 de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 28/20 14/15 Mocions ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (092/20) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (NIF G60227105), l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (NIF G62766472), la Cambra del Llibre de Catalunya (NIF G08677353), el Gremi de Llibreters de Catalunya (NIF G08666323), el Gremi de Cinemes de Catalunya (NIF G08487811) i el Club Català de Cultura, SL (NIF B64175235) per a la realització del projecte «Bonus Cultural». AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import de 2.000.000,00 euros a favor del CLUB CATALÀ DE CULTURA, SL (NIF B64175235), amb càrrec a la partida 489.03 43213-07.00 del Pressupost 2020. FACULTAR al Regidor de Turisme i Indústries Creatives, Im. Sr. Francesc Xavier Marcé i Carol, per a la signatura de l’esmentat conveni. EL SECRETARI GENERAL CG 28/20 15/15