Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 23 de juliol de 2020 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 23 de juliol de 2020, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado, Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Juan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència l’Im. Sr. Jordi Rabassa Massons. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. La sessió no presencial va ser convocada i es celebra en virtut del que disposa l’article 46.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, segons redacció donada pel Reial Decret llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita la seva identitat, així com l’existència de quòrum legal. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 16 de juliol de 2020, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: CG 29/20 1/18 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 1. – (19SD0090) Memoràndum de coordinació per a la gestió dels aparcaments de concessió municipal, signat en data 28 de febrer de 2020 entre l’Ajuntament de Barcelona (Gerència de Mobilitat de Infraestructures) i Barcelona de Serveis Municipals, SA. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 2. – (20190344 IMSS) Resolució del Gerent de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 7 de juliol de 2020, que CONVOCA el procediment obert i tramitació urgent, per l’adjudicació del contracte de la gestió de 240 places/dia de promig de menjador diürn, tots els dies de l’any, és a dir, 87.600 àpats/any, dividit en tres lots, adreçat a persones que es troben en situació d'exclusió social i amb el foment de la inserció laboral de les persones en risc d’exclusió, a la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, amb un import de licitació de 894.178,98 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 12 mesos amb pròrroga de 36 mesos. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 3. – (2531/20 (ICUB)) Resolució de la Gerència de l'ICUB, de 16 de març de 2020, per la qual S'ADJUDICA el contracte núm. 19002217, que té per objecte la prestació dels serveis de gestió de públics de l'edifici Disseny HubBarcelona, amb una durada de dos anys, de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l’oferta més avantatjosa a MAGMACULTURA SL, amb NIF B-61949764, per un import d'1.564.170,63 (IVA inclòs). 4. – (1432/2020) Resolució del president de l’Institut de Cultura de Barcelona de 18 de juny de 2020 que aprova el conveni de col·laboració entre aquest Institut i el Teatre Tantarantana, SL, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció a aquest darrer, per import de 193.492,00 euros, pel període des de la data de la seva signatura i fins al 31 de març de 2021, per a la realització de les activitats culturals i artístiques que formen part del projecte del Tantarantana del 2020. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (108/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Mª Àngels Santigosa Copete (mat. 22973) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera CG 29/20 2/18 amb la categoria professional de Tècnica Superior en Economia, amb destinació a la Gerència d´Àrea d´Economia, Recursos i Promoció Econòmica, on ocupa el lloc de treball de Tècnica referent d'anàlisi i estratègia (26FAXSCES02), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat de Girona (UdG), per al curs acadèmic 2019-2020. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (2020/0267) APROVAR l’expedient núm. 2020/0267 de modificacions de crèdit, corresponent a la relació MC – 000068, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 16.676.334,35 euros dins del Capítol I, derivades de regularització de despeses de mobilitat de personal, canvis d’organigrama i altres variacions, que recullen les modificacions d’altes i baixes des del dia 18 de febrer de 2020 fins al dia 6 de juliol de 2020 als crèdits inicials assignats, sense que això representi una esmena a la quantitat total pressupostada. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 3. – (19003767L01 (1148/19)) ADJUDICAR el contracte núm. 19003767L01, que té per objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Direcció de Serveis Publicitaris a Artes Graficas Auxiliares del Libro, SL amb NIF B08923542 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 150.620,28 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 124.479,57 euros corresponen al preu net i 26.140,71 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 150.620,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 6.223,98 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Assumpta Bisbal i Adorna, Directora de Serveis Publicitaris. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (19003767L02 (1148/19)) ADJUDICAR el contracte núm. 19003767L02, que té per objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels CG 29/20 3/18 productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Gerència de l'Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat i el Districte de Sant Martí a Agpograf, S.A. amb NIF A08664450 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 89.469,85 € IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 73.942,03 euros corresponen al preu net i 15.527,82 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 41.569,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610; un import (IVA inclòs) de 47.900,69 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0800. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 3.697,10 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte per a cada àmbit a la Sra. Irene Martínez Fonrodona, Cap de Comunicació de la Gerència d’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat i el Sr. Josep Pasqual Gavilán Cap de Comunicació del Districte de Sant Martí. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (19003767L03 (1148/19)) ADJUDICAR el contracte núm. 19003767L03, que té per objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Gerència d'Àrea d'Ecologia Urbana a Impremta Pages SL amb NIF B17207945 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 90.838,94 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 75.073,50 euros corresponen al preu net i 15.765,44 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 90.838,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/15016 0500. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 3.753,68 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Ester Lopez Rodríguez, Cap de Comunicació de la Gerència d’Àrea d’Ecologia Urbana. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (19003767L04 (1148/19)) ADJUDICAR el contracte núm. 19003767L04, que té per CG 29/20 4/18 objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI a Fotoletra, S.A. amb NIF A08671893 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 149.954,91 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 123.929,68 euros corresponen al preu net i 26.025,23 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 149.954,91 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22109/23035 0200. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 6.196,48 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Maribel del Moral Hidalgo, Cap de Comunicació de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (15000523-003) PRORROGAR per un període comprès des del 01.09.2020 fins el 31.08.2021, el contracte 15000523-003 que té per objecte el servei d’elaboració de les avaluacions de riscos laborals i els plans d’emergència als equipaments municipals i suport en l’activitat preventiva en l’àmbit competencial del Servei de Prevenció de Riscos Laborals, adjudicat a l'empresa Quiron Prevencion SL, amb NIF B64076482, per un import total de 120.022,79 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte en relació a l'Ajuntament de Barcelona per un import de 96.174,09 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 2.961,60 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0705; un import (IVA inclòs) de 1.091,12 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312/0500; un import (IVA inclòs) de 2.675,83 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312/0200; un import (IVA inclòs) de 389,68 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0701; un import (IVA inclòs) de 1.662,65 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011/0400; un import (IVA inclòs) de 2.675,83 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0610; un import (IVA inclòs) de 2.442,02 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0609; un import (IVA inclòs) de 2.961,60 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0608; un import (IVA inclòs) de 2.675,83 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0607; un import (IVA inclòs) de 1.896,46 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0606; un import (IVA inclòs) de 1.896,46 € a l'exercici CG 29/20 5/18 pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0605; un import (IVA inclòs) de 1.662,65 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0604; un import (IVA inclòs) de 2.701,81 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0603; un import (IVA inclòs) de 2.182,23 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0602; un import (IVA inclòs) de 2.182,23 € a l'exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0601; un import (IVA inclòs) de 5.923,20 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0705; un import (IVA inclòs) de 2.182,23 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312/0500; un import (IVA inclòs) de 5.351,67 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312/0200; un import (IVA inclòs) de 779,37 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0701; un import (IVA inclòs) de 3.325,31 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011/0400; un import (IVA inclòs) de 5.351,67 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0610; un import (IVA inclòs) de 4.884,04 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0609; un import (IVA inclòs) de 5.923,20 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0608; un import (IVA inclòs) de 5.351,67 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0607; un import (IVA inclòs) de 3.792,93 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0606; un import (IVA inclòs) de 3.792,93 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0605; un import (IVA inclòs) de 3.325,31 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0604; un import (IVA inclòs) de 5.403,62 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0603; un import (IVA inclòs) de 4.364,47 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0602; un import (IVA inclòs) de 4.364,47 € a l'exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011/0601;, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Respecte a la resta del pressupost, s’incorporen a l’expedient els documents comptables dels òrgans competents. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (20S05824(0074/20)) APROVAR les tarifes que hauran de servir per establir la compensació tarifària de les activitats objecte de l’encàrrec a mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA per l’any 2020, de conformitat amb l’establert en el document Proposta de tarifes, signat pel Director de Projectes Estratègics de l’Ajuntament de Barcelona. ENCARREGAR a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA, la realització de les tasques de la Direcció de Projectes Estratègics relatives a l’Estratègia Delta, el Pla Litoral i altres durant l’any 2020, de conformitat amb les prescripcions que s’estableixen en l’Encàrrec a mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 300.000,00 euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0100/46421/92015 del pressupost 2020 a favor de Barcelona CG 29/20 6/18 Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, amb NIF A60453271, per fer front a les despeses derivades d’aquest encàrrec a mitjà propi; FACULTAR la Sra. Sara Berbel Sánchez, Gerent municipal de l’Ajuntament de Barcelona per la formalització de l’encàrrec a mitjà propi i els actes que se’n derivin; PUBLICAR l’encàrrec a mitjà propi a la Plataforma de Contractació. 9. – (s/n) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 23 de juliol de 2020. 10. – (190004269L01) DESIGNAR com a proveïdors del LOT 1 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19004269L01 i número d'expedient 2019/620, que té per objecte el cobrament dels rebuts domiciliats i no domiciliats, les empreses Banc de Sabadell, S.A. amb número de NIF A08000143, Banco Santander amb número de NIF A39000013, BBVA Banco Bilbao Vizcaya Argentaria amb número de NIF A48265169, Bankia, SA amb número de NIF A14010342 i Caixabank, SA amb número de NIF A08663619, en ser considerades les ofertes d'aquestes les més avantatjoses de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. DESIGNAR, pel que fa a la gestió, com a intermediari, del cobrament dels rebuts domiciliats corresponents a mandats de contribuents de clients d’entitats financeres que no actuïn com entitats col·laboradores de l’Ajuntament de Barcelona, únicament l’empresa Caixabank, SA., amb número de NIF A08663619, d’acord amb l’informe tècnic de proposta d’adjudicació, en ser considerada la seva oferta la més avantatjosa de les ofertes finalment acceptades per haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Pau Batalla Roldán. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 11. – (20S06356-001) AUTORITZAR la despesa de 950.000,00 euros amb càrrec a la partida 0700-48901-43311 del pressupost 2020; APROVAR la modificació de les bases i de la convocatòria 2020 per a la concessió de subvencions en el marc del Programa de Subvencions per a l’Impuls socioeconòmic del territori, aprovada per Comissió de Govern del dia 12 de març del 2020, modificada a 4 de juny del 2020, que té per objectiu generar riquesa als barris i/o districtes de la ciutat a través de l’apoderament dels actors que hi desenvolupen la seva activitat socioeconòmica, promoure l’ús dels recursos endògens dels territoris per desenvolupar activitat socioeconòmica d’una forma sostenible en el temps, fent la ciutat més resilient a les fluctuacions econòmiques, per tal de: Tramitar amb caràcter d’urgència, d’acord amb allò que es preveu a l’article 33 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, el procediment d’atorgament de subvencions d’aquest programa, per tal que no es frustri l'objecte perseguit per les bases i poder fer efectius els pagaments dintre de l’exercici pressupostaria i en conseqüència, reduir a la meitat els terminis regulats als article 9.1, 13.1, 13.2 de les CG 29/20 7/18 bases, que queden fitxats en cinc dies hàbils en cadascun dels casos i a l’article 13.3, que queda reduït a vuit dies hàbils; Ampliar la dotació pressupostària destinada a la modalitat 3 Foment de l'ocupació de qualitat al territori en 750.000,00 euros, quedant el pressupost final d’aquesta modalitat fitxat en 1.000.000,00 d’euros i la destinada a la modalitat 6: Models agroalimentaris sostenibles i consum responsable en 200.000,00 euros, quedant el pressupost final d’aquesta modalitat fixat en 500.000,00 euros i el pressupost global de la convocatòria en 2.710.000,00 euros; PUBLICAR la modificació de les bases i de la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal. 12. – (20S06357-001) AUTORITZAR la despesa de 300.000,00 euros amb càrrec a la partida 0700-48901-43351 del pressupost 2020; APROVAR la modificació de lla convocatòria 2020 per a la concessió de subvencions en el marc del Programa de Subvencions per a la promoció i reforç de l’economia social i solidària, aprovada per Comissió de Govern del dia 12 de març del 2020, amb l’objectiu de promoure i reforçar accions i projectes relacionats alineades amb les línies de treball del Pla d’Impuls de l’economia social i solidària a Barcelona, tot incloent el desenvolupament d’elements comuns que defineixen el caràcter transformador de l’economia social i solidària, com la gestió democràtica i participativa, l’orientació a les necessitats humanes i el compromís amb la comunitat, per tal d’ ampliar la dotació pressupostària en 300.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0700-48901-43351, quedant fitxat el pressupost final de la convocatòria en 1.100.000,00 euros; PUBLICAR la modificació de la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal. 13. – (20XC0135) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya de la Generalitat de Catalunya i el Districte de Ciutat Vella de l’Ajuntament de Barcelona per la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel. FACULTAR la Regidora del Districte de Ciutat Vella per a la signatura d’aquest conveni. 14. – (DP-2020-27865) APROVAR el Protocol d’actuacions entre l’Ajuntament de Barcelona, com a concessionari del Port Fòrum de Sant Adrià del Besòs, i la societat Marina Port Fòrum, SL, com a titular del contracte de cessió d'ús per a l'explotació de l'esmentada instal·lació portuària, amb la finalitat de modificar el referit contracte de cessió, per a la realització de les obres de millora i condicionament del Port Fòrum d’acord amb el “Projecte executiu de millora de la resposta de la infraestructura a temporals al Port Fòrum”, per la dita societat cessionària i ampliació del termini de la cessió d’ús; i com a conseqüència SOL·LICITAR, en els termes del referit Protocol, al Departament de Territori i Sostenibilitat (Sub-direcció General de Ports i Aeroports) autorització per a la realització de les esmentades obres i l’ampliació per trenta anys, sense solució de continuïtat, del termini concessional actual atorgat a l’Ajuntament de Barcelona; FORMALITZAR el Protocol d’actuacions que s’aprova; FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado, Primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la seva signatura. 15. – (DP-2020-27866) APROVAR la Modificació del Conveni subscrit entre la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona de 9 d’octubre de 2013, en el sentit de excloure de l’àmbit material del conveni el local comercial número 2, entitat número CG 29/20 8/18 34 de la plaça Eucaliptus, núm. 3 i retornar la possessió del esmentat local a l’Ajuntament de Barcelona. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 16. – (3-069/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-069/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 1.000.000,00 euros, per atendre despeses derivades de la modificació del contracte 16000643 relatiu als serveis de manteniment de les infraestructures i instal·lacions dels túnels viaris urbans de la ciutat de Barcelona, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, gestionat per la Gerència de Mobilitat i Infraestructures, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20071091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 17. – (3-070/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-070/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 155.355,99 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20071391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18. – (3-071/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-071/2020 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’acord amb l’ingrés del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, per atendre despeses dels programes Enfeina’t 2019, Programa Referent ocupació juvenil 2019 i Programa Treball i Formació, gestionats per Barcelona Activa S.A. , per un import total de 746.203,11 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 20071395; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 19. – (3-072/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-072/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 771.000,00 euros, per fer front a despeses de projectes d’àmbit digital de la Gerència d’Àrea d’Agenda 2030, Transició Digital i Esports, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20071491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte de Sants-Montjuïc 20. – (20g20) APROVAR definitivament, a l'empara de l'article 119.2 a) del Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme, el Projecte de reparcel·lació voluntària, en la modalitat compensació, del Pla Especial Urbanístic CG 29/20 9/18 d'assignació d'usos a l'equipament esportiu E/E-12 Club Natació Montjuïc - Fundació Damm. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Text refós del Projecte de reparcel.lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l'article 127 del Text Refós de la Llei d'urbanisme i, per tant, entre d'altres, la cessió en ple domini i lliure de càrregues a l'Administració actuant dels terrenys de cessió obligatòria per a la seva afectació als usos previstos en el planejament. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un dels diaris de més difusió de la província. NOTIFICAR-LO individualment a tots els propietaris i altres interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte d'Horta-Guinardó 21. – (20SD00043 PU) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d'urbanització del passatge comprès entre els carrers de Fastenrath i Arenys, sòl qualificat de Zona Verda (Clau 6a) inclòs en l'àmbit del Pla de Millora Urbana d’ordenació de volums i concreció d’alineacions i rasants als carrers Fastenrath 43-53 i Arenys 50-58 (aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 21/03/2003 i publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB 12/04/2003), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 4 de març de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per Focomin Residencial, SL amb un pressupost de 1.439.938,54 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord als interessants. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Nou Barris 22. – (8BD 2019/113) APROVAR definitivament el projecte executiu de reurbanització dels entorns del casal de joves de prosperitat, al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 768.514,45 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sant Andreu 23. – (20obo194) APROVAR inicialment el Projecte d’urbanització del Barri de Bon Pastor Fase F, al Districte de Sant Andreu, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb CG 29/20 10/18 l’Informe Tècnic del Projecte de 22 de juny de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 25.818.609,55 euros, inclòs el 21 % de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anuncia al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un dels diaris de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents Districte de Sant Martí 24. – (20g70) Aprovar inicialment, a l’empara de l’article 119.2 a) del Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de Reparcel·lació voluntari, modalitat compensació, del Pla de Millora Urbana de les illes delimitades pels carrers de Cristòbal de Moura, de Pallars, de l’Agricultura i del Treball, formulat pel 100% dels propietaris de l’àmbit, amb les observacions contingudes a l’informe de 10 de juny de 2020 del Departament de Reparcel·lacions i de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme que consten en l’expedient en els mateixos termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’Edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Ciutat Vella 25. – (19002228) MODIFICAR, a l'empara del l'article 205 apartat 2.b) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic, el contracte 19002228 que té per objecte la gestió i dinamització d’espais esportius (pistes de centres escolars i pistes esportives) del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l’empresa Associació Esportiva Ciutat Vella amb NIF G08941494, per un import màxim de 27.176,64 euros (IVA inclòs), consistent en l’organització i execució d’un casal d’estiu extraordinari durant el mes d’agost a les instal·lacions de l’Escola Collaso i Gil, l’obertura extraordinària de la pista Drassanes durant els diumenges a la tarda del mes d’agost i l’establiment d’una bossa de 47 hores d’obertura extraordinària de les pistes per atendre els casals infantils de les entitats del Districte de l’1 d’agost al 10 de setembre de 2020; per raons d’interès públic i per tal de desenvolupar el Pla Extraordinari d’activitats d’estiu per a infants i adolescents per fer front a l’impacte de la COVID-19, d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 27.176,64 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 27.176,64 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació CG 29/20 11/18 pressupostària D/22719/34112 0601. FIXAR en 1.123,00 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la seu del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 26. – (20192004) PRORROGAR de mutu acord i segons estableix la clàusula 4 del conveni número d’expedient 20192004, el termini de vigència del mateix, formalitzat el 29 de març de 2019, entre l’Ajuntament de Barcelona, Districte de Sants-Montjuïc i la Federació Taula d’Esport de la Marina que té per objecte gestió cívica de l’equipament Municipal Poliesportiu la Marina, del Districte de Sants-Montjuïc”, durant el termini comprès entre l’1 de setembre de 2020 i el 31 d’agost de 2021. AMPLIAR L’AUTORITZACIÓ i DISPOSICIÓ de despesa per un import de 58.306,13 euros amb càrrec a les partides D/48903/34211 dels pressupostos de 2020 i 2021, a favor de la Federació Taula d’Esport de la Marina, amb NIF G67058065, supeditats a l’existència de crèdit adequat i suficient als corresponents exercicis pressupostaris. REQUERIR a l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, signi de manera electrònica la pròrroga del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l’entitat gestora per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 27. – (20170144) ACORDAR la suspensió del contracte núm.17001657A que té per objecte el servei de Servei per a adolescents i Famílies, des del dia 14 de març del 2020. ACORDAR l’acabament de la suspensió del contracte el dia 15 de juny del 2020 amb la signatura, per la responsable del contracte i la representant de l’empresa, de l’acta d’aixecament de la suspensió. CONCEDIR una ampliació del termini d’execució o de la pròrroga en curs, degut a que el retard no és per causa imputable al contractista, sinó a conseqüència del COVID-19 fins el dia 2 d’octubre del 2020. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 28. – (20200218) APROVAR les bases específiques dels Premis del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona 2020, d’acord amb les Bases generals reguladores del Premi Consell Municipal d’Immigració de Barcelona que van ser aprovades i posteriorment modificades pels decrets de l’alcaldia de 12 de juny de 2009 i 10 de maig de 2010, respectivament. CONVOCAR els Premis del consell Municipal d’Immigració de Barcelona 2020. ESTABLIR que el termini de presentació de sol·licituds s’iniciarà el dia 1 de setembre o al dia següent de la publicació en el BOPB si aquesta data fos posterior i finalitzarà el 23 d’octubre del 2020. AUTORITZAR la despesa de 9.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200-48101-23252 del pressupost de 2020. PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web CG 29/20 12/18 municipal, al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 29. – (20200283) APROVAR la convocatòria i obrir el procediment de concurrència competitiva per a per la concessió de subvencions per dur a terme activitats per facilitar la inclusió d’infants a les activitats de lleure educatiu de base voluntària. CONSTITUIR la comissió de valoració prevista a les bases generals així com a la clàusula 10.4 de la convocatòria com a òrgan instructor. ESTABLIR per a la presentació de sol·licituds el termini comprès entre els dies 1 de setembre de 2020 i 15 de setembre de 2020, AUTORITZAR la despesa de 560.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200 48901 23211 del pressupost de 2020. ORDENAR la publicació de la convocatòria per la concessió de subvencions per dur a terme activitats per facilitar la inclusió d’infants a les activitats de lleure educatiu de base voluntària al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. FACULTAR en la presidència de la comissió instructora que s’estableix a les bases generals i la convocatòria per tal d’efectuar els actes de tràmit i definitius que puguin correspondre. FACULTAR al Gerent de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI per tal d’efectuar els actes de gestió pressupostària dimanants de la present convocatòria. Districte de Sants-Montjuïc 30. – (20189201) APROVAR la modificació, consistent en la substitució de les prestacions del contractista previstes a la modificació contractual aprovada en data 28 de maig de 2020 per la Comissió de govern amb motiu de l’establiment de l’estat d’alarma per la pandèmia del COVID-19, restablint les prestacions originàries de l'objecte del contracte núm. 17004900 que té per objecte la Gestió dels serveis d’infància- Ludoteques del Districte Sants-Montjuïc, donat l’aixecament de les restriccions establertes per les mesures complementàries a l’establiment de l’estat d’alarma, en els termes que consten a l’expedient, pel període comprès entre el 15 de juny de 2020 i la fi de vigència del contracte, adjudicat a la Fundació Pere Tarrés, amb NIF R5800395E, d’acord amb l’article 205.2.b) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes de Sector Públic, (LCSP); i DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 31. – (20189205) APROVAR la modificació, consistent en la substitució de les prestacions del contractista previstes a la modificació contractual aprovada en data 28 de maig de 2020 per la Comissió de govern amb motiu de l’establiment de l’estat d’alarma per la pandèmia del COVID-19, restablint les prestacions originàries de l'objecte del contracte núm. 18004461 que té per objecte la Gestió i Dinamització de l’Espai per Adolescents La Clau, Espai per Adolescents 12@16 i Projecte “Tarda Jove al Poble- sec”, donat l’aixecament de les restriccions establertes per les mesures complementàries a l’establiment de l’estat d’alarma, en els termes que consten a l’expedient, pel període comprès entre el 15 de juny de 2020 i el 31 d’agost de 2020, adjudicat a l'empresa Tasca Serveis d'Animació, SL, amb NIF B59533190, d’acord amb l’article 205.2.b) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes de Sector Públic, (LCSP); i DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 29/20 13/18 Districte de Sant Andreu 32. – (18000516-003) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 2 de juliol de 2020, l’import d’indemnització parcial a favor de l’empresa Iniciatives i Programes, amb NIF B59545913, per una quantia de 6.054,47 euros, pel període de suspensió del contracte número 18000516, que té per objecte els serveis per a joves i adolescents de l'espai jove Garcilaso amb mesures de contractació pública responsable, comprès entre el 14 de març de 2020 i el dia 30 d’abril de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida corresponent de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 33. – (2020-0020) INICIAR l'expedient per a la contractació de Gestió de l’Ateneu d'Innovació Digital i Democràtica i la seva Oficina Tècnica, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 20001827, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 908.621,13 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.501.853,10 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 750.926,55 euros i import de l'IVA de 157.694,58 euros amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 151.436,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92419 0800, un import (IVA inclòs) de 454.311,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92419 0800, un import (IVA inclòs) de 302.873,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92419 0800; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu d'allò previst a l'article 103 LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Ciutat Vella 34. – (19000513L01) MODIFICAR, a l'empara del l'article 205 apartat 2.b) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic, el contracte 19000513L01 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Barceloneta del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l’empresa Progess Projectes i Gestió Serveis Socials, SL amb NIF B59960526, per un import màxim de 18.710,94 euros (IVA inclòs), consistent en l’obertura extraordinària de l’equipament durant el període de l’1 al 31 d’agost de 2020, per raons d’interès públic i per tal de CG 29/20 14/18 desenvolupar el Pla Extraordinari d’activitats d’estiu per a infants i adolescents per fer front a l’impacte de la COVID-19, d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 18.710,94 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 18.710,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. FIXAR en 773,18 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la seu del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE COMPTE la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 35. – (19000513L02) MODIFICAR, a l'empara del l'article 205 apartat 2.b) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic, el contracte 19000513L02 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Convent Sant Agustí del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l’empresa Trànsit Projectes, SL amb NIF B59489351, per un import màxim de 17.835,40 euros (IVA inclòs), consistent en l’obertura extraordinària de l’equipament durant el període de l’1 al 31 d’agost de 2020, per raons d’interès públic i per tal de desenvolupar el Pla Extraordinari d’activitats d’estiu per a infants i adolescents per fer front a l’impacte de la COVID-19, d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 17.835,40 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 17.835,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. FIXAR en 737,00 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la seu del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 36. – (19000513L03) MODIFICAR, a l'empara del l'article 205 apartat 2.b) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic, el contracte 19000513L03 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Drassanes del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l’empresa Progess Projectes i Gestió Serveis Socials, SL amb NIF B59960526, per un import màxim de 33.791,08 euros (IVA inclòs), consistent en l’obertura extraordinària de l’equipament durant el període de l’1 al 31 d’agost de 2020, per raons d’interès públic i per tal de desenvolupar el Pla Extraordinari d’activitats d’estiu per a infants i adolescents per fer front a l’impacte de la COVID-19, d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 33.791,08 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 33.791,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. FIXAR en 1.396,33 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la seu del CG 29/20 15/18 Districte de Ciutat Vella per a la seva-NE formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 37. – (19000513L04) MODIFICAR, a l'empara del l'article 205 apartat 2.b) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic, el contracte 19000513L04 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Pati Llimona del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l’empresa Trànsit Projecte, SL amb NIF B59489351, per un import màxim de 17.835,40 euros (IVA inclòs), consistent en l’obertura extraordinària de l’equipament durant el període de l’1 al 31 d’agost de 2020, per raons d’interès públic i per tal de desenvolupar el Pla Extraordinari d’activitats d’estiu per a infants i adolescents per fer front a l’impacte de la COVID-19, d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 17.835,40 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 17.835,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. FIXAR en 737,00 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la seu del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 38. – (20152802) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 53.581,81 euros, amb càrrec al pressupost 2020 i aplicació pressupostària D/46101/33211, a favor de la Diputació de Barcelona, amb NIF P0800000B, en virtut del coeficient de participació acordat per les parts, i que correspon a les despeses que es derivin de la conservació i manteniment de les instal·lacions i els subministraments continus i serveis que efectuï la Diputació de Barcelona, en funció de la superfície que ocupa la Biblioteca Francesca Bonnemaison, respecte a la totalitat de la superfície de l'edifici, amb càrrec al pressupost del Districte de Ciutat Vella per a l'any 2020, i en base a les previsions presentades per la Diputació de Barcelona en la Comissió de Seguiment del Conveni. 39. – (20XC0124) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, la Fundació bancària “La Caixa” i Tot Raval Fundació Privada per al Projecte d’Intervenció Comunitària intercultural al territori del barri del Raval. FACULTAR la Regidora del Districte de Ciutat Vella per a la signatura d’aquest conveni. Districte de Gràcia 40. – (20200122) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Festa Major de Gràcia, amb NIF G64921182, amb la finalitat de promoció d'activitats culturals i participatives de la Fundació FM de Gràcia, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost de l'any 2020 amb càrrec a la partida 0606/48699/33811, per un import de 202.650,00 euros, equivalent al 48,12% del cost CG 29/20 16/18 total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 421.150,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 202.650,00 euros amb càrrec a la partida 0606/48699/33811 del pressupost de l'any 2020. ABONAR l'esmentada quantitat a l'Entitat "Fundació Privada Festa Major de Gràcia", prèvia signatura del present acord per ambdues parts; REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la finalització de l'activitat, presenti la justificació de la subvenció en els terminis fixats al Conveni; FACULTAR al Regidor del Districte de Gràcia per a la signatura del present conveni i dels actes que se'n derivin. Districte de Sant Andreu 41. – (18003066L01-002) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió de l’execució del contracte número 18003066L01 que té per objecte el servei de gestió del centre cívic de Bon Pastor amb efectes des del 5 de juny de 2020, sense perjudici del reconeixement, si escau, de la indemnització que correspongui satisfer al contractista pel temps que el contracte hagi romàs suspès, la qual es tramitarà pel procediment corresponent. NOTIFICAR aquest acord al contractista. 42. – (18003066L02-002) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió de l’execució del contracte número 18003066L02 que té per objecte el servei de gestió del centre cívic de Baró de Viver i espai de la gent gran, amb efectes des del dia 15 de juny de 2020, sense perjudici del reconeixement, si escau, de la indemnització que correspongui satisfer al contractista pel temps que el contracte hagi romàs suspès, la qual es tramitarà pel procediment corresponent. NOTIFICAR aquest acord al contractista. 43. – (18000643-003) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 19 de juny de 2020, l’importd’indemnització parcial a favor de l’empresa Iniciatives i Programes, SL, amb NIF B59545913, per una quantitat de 1.515,11 euros, pel període de suspensió del contracte número 18000643, que té per objecte el servei de dinamització i suport del Centre Cívic Sant Andreu, pel període comprés entre el 14 de març de 2020 i el 30 d’abril de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de de la partida D/22611/33411 0609 de l'exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 44. – (20191000) AIXECAR la suspensió del contracte núm.18003370, que té per objecte la CG 29/20 17/18 gestió i el programa de dinamització sociocultural del Centre Cívic Besòs, amb efectes de 25 de maig de 2020, d'acord amb l'acta signada pel contractista i el responsable de contracte en la mateixa data. RECONÈIXER, de conformitat amb l'informe tècnic emès el 22 de juny de 2020, l'import d'indemnització per suspensió del contracte, a favor de la societat Tasca Serveis d'Animació, SL amb CIF B59533190, en una quantitat de 5.461,68 euros pel període comprés entre l'1 de maig de 2020 i el 24 de maig de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de la partida 226.11920.11 de l'exercici 2020. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 45. – (20191001) AIXECAR la suspensió del contracte nº 18003428, que té per objecte la gestió i dinamització socioculturals del centre cívic Parc-Sandaru, amb efectes de 25 de maig de 2020, d’acord amb l’acta signada pel contractista i el responsable de contracte en la mateixa data. RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 22 de juny de 2020, l’import d’indemnització per suspensió del contracte, a favor de la societat Tasca Serveis d'Animació, SL amb CIF B59533190, en una quantitat de 6.853,73 euros pel període comprés entre l'1 de maig de 2020 i el 24 de maig de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida 226.11920.11 de l’exercici 2020. NOTIFICAR-LO al contractista. DONAR COMPTE del present acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 12 hores. CG 29/20 18/18