Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 17 DE SETEMBRE DE 2020 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 10 de setembre de 2020 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (2020-RH-17) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Helena Gausí Justo (mat. 9100074), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional de Tècnica Superior en Psicologia amb destinació a l’EAL (Equip d’Assessorament Laboral), del Departament d’Atenció i Assessorament de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat on ocupa el lloc de treball de Tècnica superior en psicologia - serveis socials, codi 22FA1BIBA19 i l’activitat privada per compte propi com a psicòloga. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (335/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Lluís López Cuadradas (mat. 24666) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sotsoficial - SPEIS (codi lloc: 22FC1CICD02), i adscrit al Parc de l'Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 250 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de CG 33/20 1/14 Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (20XC0147) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona (UB), per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques d’aquesta universitat, amb efectes a partir del 22 de setembre de 2020 i per una durada de dos anys, prorrogables expressament per períodes anuals, amb un màxim de dues pròrrogues. FACULTAR l’Il·lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 4. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 17 de setembre de 2020. 5. – (54/2020) APROVAR el traspàs d’expedients de l’exercici 2019 al Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de 2020 per un import de 31.088,90 euros de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, finançats amb crèdits pressupostaris de l’any 2020. 6. – (DP-2019-27739) APROVAR, amb efectes 1 d’octubre de 2020, el contracte d’arrendament de l’immoble situat al carrer Escar núm. 1, cantonada amb el passeig Joan de Borbó, amb la Gerència Urbanística Port Vell (NIF G-58535121), per un termini de 4 anys des de l’1 d’octubre de 2020 fins al 30 de setembre de 2024, prorrogable per períodes bianuals, fins un màxim de dues pròrrogues, és a dir, com a màxim quatre anys addicionals, amb una renda anual de 472.631,28 euros més l’IVA, per a ubicar-hi dependències municipals i amb subjecció a les normes de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d’Arrendaments Urbans i les modificacions introduïdes per la Llei 4/2013, de mesures de flexibilització i foment del mercat de lloguer, tot entenent que l’Ajuntament està EXEMPT de l’obligació de constituir fiança d’acord amb el que disposa l’article 36.6 de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d’Arrendaments Urbans; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per import de 2.478.837,02 euros, IVA inclòs, de la partida pressupostària 0701 20200 93311, amb el següent desglossament: per l’exercici 2020, 149.979,34 euros, IVA inclòs; per l’exercici 2021, 603.066,94 euros, IVA inclòs; per l’exercici 2022, 615.731,34 euros, IVA inclòs; i per l’exercici 2023, 628.661,70 euros, IVA inclòs; per l’exercici 2024, 481.397,70 euros condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis corresponents; ABONAR trimestralment la renda acordada mitjançant la presentació de la factura electrònica corresponent d’acord amb el que preveu la Llei 25/2013, de 27 de desembre; FORMALITZAR el contracte d’arrendament, segons el redactat annex, que s’aprova, i DONAR compte d’aquest acord a la propera Comissió d’Economia i Hisenda que es celebri. CG 33/20 2/14 7. – (DP-2020-27866) MODIFICAR l’acord de la Comissió de Govern de 23 de juliol de 2020, pel que s’aprova la modificació del conveni subscrit entre la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona de data 9 d’octubre de 2013, en el sentit d’afegir al final la frase: “i FACULTAR al Primer Tinent d’Alcalde per a la seva signatura”, restant inalterat la resta de l’acord. 8. – (3-088/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-088/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 396.033,83 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20090391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 9. – (3-089/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-089/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 50.000,00 euros, per fer front a despeses de la Gerència d’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat sobrevingudes per la crisi sanitària derivada de la Covid 19, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20090791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 10. – (3-090/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-090/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 3.000.000,00 euros, per atendre despeses derivades de la convocatòria 2020 d’ajuts a la rehabilitació de finques d'alta complexitat gestionada pel Consorci de l’Habitatge de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20090891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 11. – (3-092/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-092/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 15.085.000,00 euros, per fer front a despeses de la Gerència d’Àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica sobrevingudes per la crisi sanitària derivada de la Covid 19, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20091091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 12. – (20160150) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16000643-004 que té per objecte Serveis de manteniment integral dels túnels de la xarxa viària bàsica de la ciutat de Barcelona (2016-2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, adjudicat a l'empresa AERONAVAL CONSTRUCCIONES E INSTALACIONES, SA, amb NIF A28526275, per un CG 33/20 3/14 import màxim de 984.241,44 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 984.241,44 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 813.422,68 euros i import d’IVA 170.818,76 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0504. FIXAR en 40.671,13 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Infraestructures. 13. – (20190425) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 19002835 que té per objecte Direcció Facultativa i Assistència Tècnica dels Contractes de Manteniment de les Estructures Vials, els Espais Urbans Singulars i el Mobiliari Urbà de la ciutat de Barcelona (2019-2021), amb mesures de contractació pública sostenible. a NOGALES TRIGUEROS IVAN SLNE amb NIF B65281131, per no esmenar les anomalies advertides a la documentació presentada al sobre número 1; i a E3 SOLINTEG SL, amb NIF B65281131, per incloure informació al sobre de criteris subjectius que permet valorar i puntuar els criteris d’adjudicació avaluables automàticament. ADJUDICAR l’esmentat contracte núm. 19002835 a IPLAN GESTION INTEGRAL, SL amb NIF B64906845 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 537.222,93 euros IVA inclòs, dels quals 443.985,89 euros corresponen al preu net i 93.237,04 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 268.611,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 268.611,46 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 22.199,29 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al senyor Alberto Soriano Ruiz. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Infraestructures. 14. – (20190425) ALLIBERAR la quantitat de 121.946,28 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19002835 que té per objecte Direcció Facultativa i Assistència Tècnica dels Contractes de Manteniment de les Estructures Vials, els Espais Urbans Singulars i el Mobiliari Urbà de la ciutat de Barcelona (2019-2021), amb mesures de contractació pública sostenible, el qual ha estat adjudicat a l'empresa IPLAN GESTION INTEGRAL, SL, amb NIF B64906845, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 60.973,13 CG 33/20 4/14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 60.973,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504. DONAR COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 15. – (20SD00043 PU) DEIXAR SENSE EFECTE l’acord de la Comissió de Comissió de Govern municipal de data 23 de juliol de 2020 pel qual es va aprovar definitivament el Projecte d'urbanització del passatge comprès entre els carrers de Fastenrath i Arenys, sòl qualificat de Zona Verda (Clau 6a) inclòs en l'àmbit del Pla de Millora Urbana d’ordenació de volums i concreció d’alineacions i rasants als carrers Fastenrath 43-53 i Arenys 50-58 (aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 21/03/2003 i publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB 12/04/2003), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de data 4 de març de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per FOCOMIN RESIDENCIAL, S.L amb un pressupost d'1.439.938,54 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme.DESESTIMAR L’AL.LEGACIÓ presentada per la Sra. Maria Moreno Ezquerro (registre d’entrada número 1-2020-0192096-1) en data 9 de juliol de 2020 pels motius que raonada i justificadament consten en l’informe tècnic emès pel tècnic redactor del projecte en 30 de juliol de 2020 que obra a l’expedient administratiu. APROVAR DEFINITIVAMENT, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d'urbanització del passatge comprès entre els carrers de Fastenrath i Arenys, sòl qualificat de Zona Verda (Clau 6a) inclòs en l'àmbit del Pla de Millora Urbana d’ordenació de volums i concreció d’alineacions i rasants als carrers Fastenrath 43-53 i Arenys 50-58 (aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 21/03/2003 i publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB 12/04/2003), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 4 de març de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per FOCOMIN RESIDENCIAL, SL amb un pressupost d'1.439.938,54 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a l’interessant amb trasllat de l’informe tècnic corresponent. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Gràcia 16. – (6BD 2015/026) APROVAR inicialment el Projecte Executiu de la reurbanització de la Plaça del Poble Romaní, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 569.128,50 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a CG 33/20 5/14 comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i NOTIFICAR als interessats en aquest procediment. Districte de Sant Andreu 17. – (20SD0042PU) APROVAR DEFINITIVAMENT, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d’Urbanització del Passeig de la Verneda 108- 138, inclòs dins l’àmbit de la Modificació del Pla General Metropolità del sector Sant Andreu-Sagrera de Barcelona (aprovada per acord de la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona de data 12 de desembre de 1996, publicat als efectes de la seva executivitat en el DOGC de 29 de gener de 1997) promogut per Acciona Inmobiliaria SLU, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de data 31 de març de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per Acciona Inmobiliaria SLU., amb un pressupost d'1.485.887,85 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, de conformitat amb allò establert als articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diari de més circulació de la província. NOTIFICAR-LO a les parts interessades en aquest procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme Infraestructures i Mobilitat. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 18. – (20170144) PRORROGAR, de mutu acord, el termini de vigència del contracte 17001657-005 que té per objecte la gestió del Servei per adolescents i famílies (SAIF), per un període de 60 dies, durant el termini comprès entre els dies 2 d’octubre de 2020 i 30 de novembre de 2020, adjudicat a l'empresa INICIATIVES Y PROGRAMES, SL, amb NIF B59545913, per un import total de 98.651,88 euros (IVA inclòs), d’acord amb el que estableix la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars, i atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableixen els articles 29 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic i d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l’esmentat contracte per un import de 98.651,88 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l’exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 81.530,48 euros i import IVA de 17.121,40 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0200. REQUERIR l’adjudicatari per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de a recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Ciutat Vella 19. – (20172029) ATORGAR un termini addicional d’execució del contracte 17002615 que té per objecte servei de dinamització del Casal de Joves Palau Alòs i del Punt d’Informació Juvenil i foment de l’ocupació, de noranta-tres dies, període que el contracte va estar suspès parcialment, per l’estat d’alarma declarat pel Reial Decret 463/2020 de 14 de CG 33/20 6/14 març, i ampliar el termini d’execució del contracte pel període de l’1 d’octubre de 2020 fins a l’1 de gener de 2021. APROVAR la modificació del contracte, de conformitat amb l’article 72.1.c) de la Directiva 2014/24/UE i d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient, per incorporar les prestacions ja executades durant el període de suspensió del contracte i així poder prestar de forma completa el servei des de l’1 d’octubre de 2020 fins a l’1 de gener de 2021. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 60.778,27 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 60.778,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0601, dels quals 50.229,98 euros corresponen al preu net i 10.548,29 euros corresponen a l’iva. FIXAR en 2.511,50 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la seu del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 20. – (93/2020) INICIAR l'expedient per a la contractació de Gestió, dinamització, organització i coordinació de l'Espai Jove Casa Sagnier i del Punt Info Jove de Sarrià- Sant Gervasi, amb núm. de contracte 20002387, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.180.753,20 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 2.146.824,00 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.073.412,00 euros i import de l'IVA de 107.341,20 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 590.376,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0605, un import (IVA inclòs) de 590.376,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0605; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu segons la clàusula núm. 18 del PCAP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 21. – (18002185L01-002) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió de l’execució del contracte número 18002185-L01 que té per objecte la gestió i dinamització dels Casals de Gent Gran la Palmera i Navas del Districte de Sant Andreu, amb efectes des del dia 13 de juliol de 2020, sense perjudici del reconeixement, si escau, de la indemnització que correspongui satisfer al contractista pel temps que el contracte hagi romàs suspès, la qual es tramitarà pel procediment corresponent. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 33/20 7/14 22. – (18002185L02-002) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió de l’execució del contracte número 18002185-L02 que té per objecte la gestió i dinamització dels Casals de Gent Gran Bon Pastor i Mossèn Clapes del Districte de Sant Andreu, amb efectes des del dia 13 de juliol de 2020, sense perjudici del reconeixement, si escau, de la indemnització que correspongui satisfer al contractista pel temps que el contracte hagi romàs suspès, la qual es tramitarà pel procediment corresponent. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 23. – (18003442-002) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió parcial de l’execució del contracte número 18003442 que té per objecte la gestió del Servei de dinamització juvenil de la franja del Besòs, i dels barris de Navàs, la Sagrera, i Congrés Indians i de coordinació de projectes pedagògics del Districte de Sant Andreu, des del dia 25 de juny de 2020 sense perjudici del reconeixement, si escau, de la indemnització que correspongui satisfer al contractista pel temps que el contracte hagi romàs suspès, la qual es tramitarà pel procediment corresponent. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 24. – (18003066L02-002) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 23 de juliol de 2020, l’import d’indemnització parcial a favor de l’empresa PUÇA ESPECTACLES, SL, amb NIF B63715767, per una quantitat de 7.432,78 euros, pel període de suspensió del contracte número 18003066L02, que té per objecte el servei de Gestió del Centre Cívic Baró de Viver i l'Espai de la gent gran, pel període comprés entre el dia 14 de març de 2020 i el dia 31 de maig de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida D/22611/92416 0609 de l'exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 25. – (20000032) ADJUDICAR el contracte núm. 20000032, que té per objecte els Serveis de gestió dels Casals de Gent Gran de Bascònia i de Trinitat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible a FUNDACIÓ PERE TARRÉS amb NIF R5800395E de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 447.261,89 euros (entitat exempta del cobrament de l’IVA en base als articles 20.U.8 i 20.3 de la llei 37/92 de 28 de desembre, sobre entitats no lucratives). DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import de 172.511,66 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0609; un import de 207.013,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0609; un import de 67.736,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 20.330,09 euros. FORMALITZAR el CG 33/20 8/14 contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Susanna Descals Roca, Gestora de projectes de la Direcció de Serveis a les Persones i al.Territori DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. 26. – (20000032) ALLIBERAR la quantitat de 65.567,48 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 20000032 que té per objecte els Serveis de gestió dels Casas de Gent Gran de Bascònia i de TrinitatVella, amb mesures de contractació pública sostenible, el qual ha estat adjudicat a l'empresa FUNDACIÓ PERE TARRÉS, amb NIF R5800395E, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 25.289,78 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0609; un import (IVA inclòs) de 30.347,74 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0609; un import (IVA inclòs) de 9.929,96 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0609. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 27. – (20184126_18002590L01) RECTIFICAR d’ofici a l’empara de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques la clàusula tercera del Plec de clàusules administratives particulars del contracte núm. 18002590 que té per objecte la contractació dels serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots que tindrà aquesta nova redacció (El contracte inicia l’execució a partir del dia següent al de la seva formalització, i tindrà una durada màxima de 24 mesos. La vigència del present contracte podrà prorrogar-se per la vigència del mateix període inicial); PRORROGAR per un període comprès des del 11.12.2020 fins al 10.12.2022, el contracte 18002590L01 que té per objecte el lot 1 del contracte de serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots (LOT 1- Neteja, descontaminació, inspecció i manteniment dels equips d’intervenció i dels EPI del personal de Bombers de Barcelona), adjudicat a TOTAL SAFETY CLEAN SL, amb NIF B65689093, per un import total de 198.633,60 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; MODIFICAR el contracte núm. 18002590L01 per un import de 16.883,86 euros, IVA inclòs, a l’empara dels articles 203 i següents de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i la clàusula 20 del plec de clàusules administratives particulars, i d’acord amb els informes incorporats a CG 33/20 9/14 l’expedient; AMPLIAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte a favor de l’esmentada empresa per import de 16.883,86 euros, dels quals 13.953,60 euros corresponen a l’import net i 2.930,26 euros, a l’IVA, al 21%; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import total de 215.517,46 euros, IVA inclòs, dels quals 178.113,60 euros corresponen a l’import net i 37.403,86 euros, a l’IVA, al 21% amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 6.083,15 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13612 0400; un import (IVA inclòs) de 107.758,73 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13612 0400 i un import (IVA inclòs) de 101.675,58 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13612 0400; sotmès a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual; FIXAR en 697,68 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració de l'adjudicatari d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR el contractista per tal que en el termini màxim de 10 dies hàbils a comptar de l’endemà de la notificació d'aquesta resolució comparegui el dia i hora que se li indiqui per FORMALITZAR la modificació del contracte. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció 28. – (20184126_18002590L02) RECTIFICAR d’ofici a l’empara de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques la clàusula tercera del Plec de clàusules administratives particulars del contracte núm.18002590 que té per objecte la contractació dels serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots que tindrà aquesta nova redacció (El contracte inicia l’execució a partir del dia següent al de la seva formalització, i tindrà una durada màxima de 24 mesos. La vigència del present contracte podrà prorrogar-se per la vigència del mateix període inicial); PRORROGAR per un període comprès des del 11.12.2020 fins el 10.12.2022, el contracte 18002590L02 que té per objecte el lot 2 del contracte de serveis de neteja, descontaminació i manteniment dels equips d’intervenció, dels EPI, de la uniformitat i del tèxtil de parc, del Servei de prevenció, extinció d’incendis i salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, desglossat en 2 lots (LOT 2- Neteja, descontaminació i manteniment de la uniformitat i el tèxtil de parc), adjudicat a ELIS MANOMATIC SAU-TSC SLU UTE, amb NIF U67306571, per un import total de 206.939,04 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; MODIFICAR el contracte núm. 18002590L02 per un import de 20.693,90 €, IVA inclòs, a l’empara dels articles 203 i següents de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i la clàusula 20 del plec de clàusules administratives particulars, i d’acord amb els informes incorporats a l’expedient; AMPLIAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte a favor de l’esmentada empresa per import de 20.693,90 euros, dels quals 17.102,40 euros corresponen a l’import net i 3.591,50 euros, a l’IVA, al 21%; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import total de 227.632,94 euros, IVA inclòs, dels quals 188.126,40 euros corresponen a l’import net i 39.506,54 euros, a l’IVA, al 21% amb el CG 33/20 10/14 desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 6.425,12 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13612 0400; un import (IVA inclòs) de 113.816,47 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13612 0400 i un import (IVA inclòs) de 107.391,35 euros a l’exercici pressupostari de l’any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13612 0400; sotmès a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual; FIXAR en 855,12 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració de l'adjudicatari d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia; REQUERIR el contractista per tal que en el termini màxim de 10 dies hàbils a comptar de l’endemà de la notificació d'aquesta resolució comparegui el dia i hora que se li indiqui per FORMALITZAR la modificació del contracte; DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 29. – (2020-0064) APROVAR el Conveni entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el departament d'Educació, i l'Ajuntament de Barcelona per col·laborar en les obres de reforma, ampliació i millora de centres educatius públics a la ciutat de Barcelona (codi conveni 20XC0162) que regula la col·laboració entre ambdues parts per a dur a terme les obres de reforma, arranjaments i millora (RAM) que siguin necessàries en els centres educatius públics de la ciutat de Barcelona, amb una aportació de 52.000.000 euros per part de la Generalitat de Catalunya a través del Departament d’Educació a l’Ajuntament de Barcelona, durant el període 2020-2026 Districte de Ciutat Vella 30. – (20202804) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'ASSOCIACIÓ CULTURAL I SOCIAL L'EM I JPC, amb NIF G64031958, per a la realització d'activitats d'expressió musical com a mitjà d'integració social, per un import de 49.630,00 euros, equivalent al 99,26% del cost total del projecte i amb un cost total d'execució de 50.000,00 euros, i una durada fins al 31 de desembre de 2020. Aquest conveni instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa, de conformitat amb els articles 22.2.a i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 49.630,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL I SOCIAL L'EM I JPC, amb NIF G64031958, per subvencionar l'execució del projecte que ja s'ha indicat. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balança econòmic I la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. FACULTAR l'Il·lm Jordi Rabassa i Massons per la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. CG 33/20 11/14 31. – (20202808) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la FEDERACIÓ D'ENTITATS DE CULTURA POPULAR I TRADICIONAL DE BARCELONA VELLA I LA CASA DELS ENTREMESOS, amb NIF G58899964, per la realització d'activitats de promoció de la cultura tradicional i popular, per un import de 43.200,00 euros, equivalent al 100% del cost del projecte i una durada fins al 31 de desembre de 2020. Aquest conveni instrumenta d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb les articles 22.2 a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 43.200,00 euros, amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de FEDERACIÓ D'ENTITATS DE CULTURA POPULAR I TRADICIONAL DE BARCELONA VELLA I LA CASA DELS ENTREMESOS, amb NIF G58899964, per subvencionar l'execució del projecte que ja s'ha indicat. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. FACULTAR l'Il·lm Jordi Rabassa i Massons per la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Sants-Montjuïc 32. – (20202049) APROVAR el conveni a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona- Districte de Sants-Montjuïc i la Unió d’Entitats de la Marina amb NIF: G58441189, per a la gestió cívica del Centre Cívic La Cadena, d’acord amb el projecte de gestió presentat amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa en concepte de subvenció per un import de 264.323,10 € durant la vigència del conveni amb càrrec a la posició pressupostària número 48574/33711 de l’exercici corresponent, a favor de la Unió d’Entitats de la Marina amb NIF: G58441189, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient, per al desenvolupament del projecte de gestió cívica del Centre Cívic La Cadena. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa a la Unió d’Entitats de la Marina amb NIF: G58441189, per un import de 264.323,10 € durant la vigència del conveni per al desenvolupament del projecte de la gestió cívica del Centre Cívic de la Cadena, d’acord amb els art. 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’art. 6.2 de la normativa general de subvencions. DECLARAR, la no inclusió en procediment de pública concurrència per les raons justificades a l’informe que consta a l’expedient. REQUERIR a l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR a l’entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR, per a la seva signatura a l'Im. Sr. Marc Serra i Solé, Regidor del Districte de Sants-Montjuïc. CG 33/20 12/14 Districte de Sarrià-Sant Gervasi 33. – (50001/2020) INICIAR l'expedient per a la contractació de la concessió de serveis d’explotació, gestió i organització del Centre Cívic Vil·la Urània, del Casal Infantil i de l’Espai Familiar La Saleta, ubicats al carrer Saragossa, 29-31, del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, amb núm. de contracte 20C00013, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit segons l’article 160 i següents de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i no subjecte a regulació harmonitzada d’acord amb l’art. 20 de la mateixa llei i amb una contractació pública sostenible d’acord amb el Decret d’Alcaldia de 24 d’abril de 2017, amb un pressupost base de licitació d'1.158.160,00 euros, exempt d’IVA, i un valor estimat de 3.504.720,00 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR la despesa del contracte per un import de 1.158.160,00 euros, en concepte d’aportació màxima de la subvenció i amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l’actual. DONAR COMPTE d’aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 34. – (18002094-002) RATIFICAR la suspensió parcial del contracte de serveis 18002094, que té per objecte la gestió, dinamització i administració del Centre Cívic del Carmel, situat al carrer Santuari, 27, del Districte d’Horta-Guinardó, adjudicat a l’empresa QSL, Serveis Culturals, SLU, amb NIF B60641925 des del dia 14 de març de 2020 inclòs i fins a l’aixecament d’aquesta, de conformitat amb l’acta de suspensió parcial del contracte de data 19 d’abril de 2020. RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del contracte de serveis 18002094, que té per objecte la gestió, dinamització i administració del Centre Cívic del Carmel, situat al carrer Santuari, 27, del Districte d’Horta-Guinardó, adjudicat a l’empresa QSL, Serveis Culturals, SLU, amb NIF B60641925, de conformitat amb l’acta d’aixecament de la suspensió del contracte amb número 18002094 i amb la documentació presentada de seguretat i salut pública que s’acompanya a la mateixa acta. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 35. – (18002094-003) PRORROGAR per un període comprès des del 01.10.2020 fins el 30.09.2022, el contracte 18002094-003 que té per objecte la Gestió i dinamització del centre cívic Carmel, adjudicat a l'empresa QSL SERVEIS CULTURALS SLU, amb NIF B60641925, per un import total de 674.372,57 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 252.889,71 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 208.999,76 euros i import IVA de 43.889,95 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 337.186,29 euros, IVA inclòs, amb CG 33/20 13/14 càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 278.666,36 euros i import IVA de 58.519,93 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 84.296,57 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 69.666,59 euros i import IVA de 14.629,98 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de DSPIT Dte. H-G per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 37. – (18003066L05) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 14 de juliol de 2020, l’import d’indemnització parcial a favor de l’empresa Associació Club Lleuresport, amb NIF G60320132, per una quantitat de 4.786,63 euros, del contracte número 18003066-Lot 5 que té per objecte el servei de gestió del Centre Cívic Navas, pel període de suspensió període comprés entre el dia 14 de març de 2020 i el dia 31 de maig de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de de la partida D/22611/92416 0609 de l'exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període en que ha estat suspès el contracte, el contractista haurà de presentar una declaració responsable on s'especificarà els imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 33/20 14/14