Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 1 d'octubre de 2020 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 1 d'octubre de 2020, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado, Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Juan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Janet Sanz Cid, Laura Pèrez Castaño, Jordi Rabassa Massons i Marc Serra Solé. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. La sessió no presencial va ser convocada i es celebra en virtut del que disposa l’article 46.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, segons redacció donada pel Reial Decret llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita la seva identitat, així com l’existència de quòrum legal. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 17 de setembre de 2020, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: CG 35/20 1/23 ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (H190000144) La Presidenta de l'Institut Municipal d'Hisenda, en data 4 de setembre de 2020, ha adoptat resolució per la qual es procedeix a l'adjudicació contracte de digitalització de manaments de domiciliació bancària, documents generats online pel personal de l'IMH, plusvàlues, fraccionament i documents adjunts de l'Institut Municipal d'Hisenda-Lots 1-lot 2 i lot 3 pel període d'un any des del dia següent  a la seva formalització. El Lot 1 ha esta adjudicat a l'empresa Severiano Servicio Movil SA per import de 260.831,00 euros. El lot 2 ha estat adjudicat a l'empresa Informatica El Corte Inglés SA per import de 59.755,02 euros. El lot 3 ha estat adjudicat a l'empresa Informatica El Corte Inglés SA per import de 267.597,06 euros. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 2. – (20190133 IMSS) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 4 d'agost de 2020, que convoca procediment obert i tramitació urgent, per l’adjudicació del contracte de la gestió del servei d’atenció social al sensellarisme a l’espai públic (SASSEP), amb mesures de contractació pública sostenible, amb un import de licitació de 6.664.492,00 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 24 mesos amb pròrroga de 24 mesos. 3. – (20190238 IMSS) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 4 d'agost de 2020, que convoca procediment obert i tramitació urgent, per l’adjudicació del contracte de la gestió del servei de gestió de conflictes d’àmbit social a l’espai públic (SGC), amb mesures de contractació pública sostenible, amb un import de licitació de 3.585.450,23 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 24 mesos amb pròrroga de 24 mesos. 4. – (20190239 IMSS) Resolució de la Gerenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 3 d'agost de 2020, que convoca procediment obert i tramitació urgent, per l’adjudicació del contracte de la gestió del Servei de Detecció i Intervenció amb infants, adolescents i joves migrats sols (SDI) que viuen als carrers i espais públics o infrahabitatges de la ciutat de Barcelona i es troben en situació de greu risc social, amb mesures de contractació pública sostenible, amb un import de licitació de 2.430.738.50 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 24 mesos amb pròrroga de 24 mesos. 5. – (20200275 IMSS) Resolució del Gerent de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 16 de setembre de 2020, que convoca procediment obert i tramitació urgent, per l’adjudicació del contracte de la gestió del Servei d’Inserció Social de les persones en situació de sensellarisme a la ciutat de Barcelona (SIS Tractament), amb mesures de contractació pública sostenible, amb un import de licitació de 2.463.714,68 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 24 mesos amb pròrroga de 24 mesos. CG 35/20 2/23 ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 6. – (2030/2020) Resolució del president de l’Institut de Cultura de Barcelona, de 8 de setembre de 2020, que aprova el conveni de col·laboració entre aquest Institut i l’Associació d’Editors en Llengua Catalana, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció a aquesta darrera, per import de 102.500,00 euros, pel període des de la seva signatura i fins al 31 de desembre de 2020 per a l’organització de la 38a edició de la Setmana del Llibre en Català. 7. – (17/20 IMEB) Resolucion del gerent de l’Institut Municipal d'Educació (IMEB), de 21 de juliol de 2020, actuant per delegació del Consell Rector de l’IMEB de 16 d’abril de 2020, que adjudica els contractes que tenen per objecte el servei d’alimentació als alumnes de 34 escoles bressol per als cursos escolars 2020-2021, 2021-2022 i 2022- 2023 en el sentit següent: Lot 1: CUINA I GESTIÓ, SL per import de 2.246.501,66 euros (IVA al 10% inclòs), Lot 2: 7 I TRIA, SA, per import d'1.874.240,94 euros, Lot 3: COMER BIEN, SL, per import de 2.174.819,39 euros, i Lot 4: 7 I TRIA SA, per import d'1.790.843,80 euros. 8. – (115/19 IMEB) Resolució de la gerent de l’Institut Municipal d'Educació (IMEB), de 17 de febrer de 2020, actuant per delegació de la Presidència de l’IMEB de 9 de setembre de 2019, que adjudica el contracte que té per objecte el servei de manteniment, suport i desenvolupament evolutiu del sistema d’informació “03BRESSOL” per un termini de 36 mesos, a l’empresa DXD APPLICATIONS & IT SOLUCIONS, S.L.U (DELOITTE), amb NIF B83347138, per un import màxim de 312.139,49 euros (IVA al 21% inclòs) i exclou a l’empresa CONSULTIA IT, S.L. amb NIF B82745076, per no haver arribat a la puntuació mínima exigida en la primera fase de valoració del projecte d’execució del servei. 9. – (210/10 IMEB) Resolució del Consell Rector de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona, de 16 d’abril de 2020, que acorda prorrogar, per al proper curs escolar 2020-2021,  el contracte que té per objecte la concessió de la gestió de l'Escola Municipal de Música Can Ponsic, i autoritza i disposa a favor de l’entitat adjudicatària, Arc Taller de Música, Fundació Privada, amb CIF núm. G-60073186, la despesa per un import total de 419.993,28 euros (IVA exempt). 10. – (16C000001 IMEB)  Resolució del Consell Rector de l'Institut d'Educació de Barcelona, de 16 d’abril de 2020, que acorda la continuïtat del servei que té per objecte la concessió de la gestió de l'Escola Municipal de Música Can Fargues per al proper curs escolar 2020-2021, i autoritza i disposa, a favor de l’entitat adjudicatària, ESTUDI 6 Gestió Socioeducativa, SL, amb NIF B07526007, la despesa per un import total de 309.760,28 euros, import exempt d’IVA. 11. – (12/07 IMEB) Resolució del Consell Rector de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona, de 16 d’abril de 2020, que acorda prorrogar, per al proper curs escolar 2020-2021, el contracte que té per objecte la concessió de la gestió de l'Escola Municipal de Música Nou Barris, i autoritza i disposa a favor de l’entitat adjudicatària, FUNDACIÓ PRO ESCOLA DE MÚSICA LA GUINEU, amb NIF núm. G59052993, la CG 35/20 3/23 despesa per un import total de 413.171,58 euros, import exempt d’IVA. 12. – (147/19 IMEB) Resolució del Consell Rector de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona, de 16 d’abril de 2020, que acorda no adjudicar i deixar sense efecte els contractes de servei de gestió de les escoles de música de Can Fargues, Nou Barris i Can Ponsic, que han estat objecte de licitació per acord adoptat pel Consell Rector de 22 de gener de 2020, per les raons d’interès públic degudament justificades a l’informe de la Presidència i anul·lar les autoritzacions de despesa associades al contracte. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (153/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pau Raya Castell (mat. 78102) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa amb la categoria professional de Tècnic Superior en Informació, amb destinació a la Direcció de Serveis de Comunicació Digital de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Informació (22FA1BIBA12), i l’activitat privada per compte propi de rodatge i realització d’audiovisuals. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (338/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pere Malgrat Bregolat (mat. 21187) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Enginyeria, desenvolupant el lloc de treball de Cap de Departament d'Espai Urbà de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures de la Gerència d’Àrea d'Ecologia Urbana, amb codi de lloc 26FAXCCCD01, i una activitat privada per compte propi com a enginyer de camins, canals i ports. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’enginyeria, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a CG 35/20 4/23 l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció.  3. – (339/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Victoria Borrell Martínez (mat. 78379) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat de docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2020-2021, fins al 12 de febrer de 2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (341/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Álvaro Cantarero Prieto (mat. 77539) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber Accés SPEIS, amb destinació al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Bomber Accés (16FC2BIBA03), i l’activitat privada per compte d'altri com a arquitecte tècnic a l’empresa Qualis Espacio S.L. El Sr. Cantarero no podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió d’arquitecte tècnic, en aquells assumptes procediments en els que l’Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 35/20 5/23 5. – (404/2020) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència d'Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, tal i com es detalla a l’annex que consta a l’expedient. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 6. – (0379/20) DEROGAR les Bases generals del Premi Barcelona “Empresa Innovadora en Mesures de Temps i Conciliació", aprovades per decret d’Alcaldia de 25 de setembre de 2012 i modificades posteriorment per acord de la Comissió de govern de 16 de juny de 2016; APROVAR inicialment les Bases reguladores del Premi “Barcelona a l’Empresa Innovadora en Organització i Usos del Temps” de l’Ajuntament de Barcelona; ORDENAR-NE la publicació al Butlletí Oficial de la Província; SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació; TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació; i, CONVOCAR la 9a Edició 2020 del Premi “Barcelona a l’Empresa Innovadora en Organització i Usos del Temps”, d’acord amb els terminis i condicions establerts en la convocatòria. 7. – (20002043) INICIAR l'expedient, amb núm. de contracte 20002043, relatiu a l’adhesió a la contractació derivada de l’Acord marc del subministrament de gas natural amb destinació a les entitats locals de Catalunya (Expedient 2018.02) associats a l’Associació Catalana de Municipis (ACM), per tal de garantir el subministrament de gas per a l’Ajuntament de Barcelona i els organismes associats, pel termini de 12 mesos a comptar des de l'1 d'octubre de 2020 fins al 30 de setembre del 2021, amb la possibilitat de prorrogar la present contractació per un període addicional de fins a 12 mesos, sempre i quan s’aprovin per part de l’ACM les successives pròrrogues del contracte basat); amb un pressupost base de licitació d'1.992.486,01 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 3.622.701,82 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades i el document de licitació corresponent a la present contractació; ADJUDICAR el present contracte basat en ACORD MARC a ENDESA ENERGIA S.A. SOC.UNIP., amb NIF A81948077, per un preu màxim d'1.992.486,01 (IVA inclòs), d'acord amb les condicions establertes al PCAP i al PPT i fins el termini màxim de 12 mesos; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa corresponent a l'Ajuntament de Barcelona a favor de l'empresa adjudicatària ENDESA ENERGIA S.A. SOC.UNIP. amb NIF A81948077 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 109.897,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 75.825,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 74.500,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 24.660,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 38.420,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0606; un import (IVA inclòs) de 23.255,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0605; un import (IVA inclòs) de 18.186,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a CG 35/20 6/23 l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0604; un import (IVA inclòs) de 35.090,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0603; un import (IVA inclòs) de 33.510,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 62.846,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0601; un import (IVA inclòs) de 22.736,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 104.907,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0400; un import (IVA inclòs) de 66.040,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 161.515,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0705; un import (IVA inclòs) de 30.186,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0610; un import (IVA inclòs) de 21.504,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0609; un import (IVA inclòs) de 21.611,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0608; un import (IVA inclòs) de 6.283,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0607; un import (IVA inclòs) de 13.714,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0606; un import (IVA inclòs) de 6.116,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0605; un import (IVA inclòs) de 5.266,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0604; un import (IVA inclòs) de 9.481,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0603; un import (IVA inclòs) de 5.971,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0602; un import (IVA inclòs) de 15.939,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0601; un import (IVA inclòs) de 5.835,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 22.350,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0400; un import (IVA inclòs) de 17.575,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 37.300,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0705, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Respecte a la resta del pressupost, s’incorporen a l’expedient els documents comptables dels òrgans competents. DESIGNAR com a responsable del contracte basat de l'Ajuntament al Sr. Joan Carles Moya Castillo, Cap del Departament de Subministraments i Estalvi Energètic. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (0269/20) DECLARAR proveïdor, per al subministrament de consumibles d’informàtica estàndard per a l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, l’empresa PMC Grup 1985, SA, amb NIF A58093816, per l’oferta i els preus unitaris presentats a la subhasta electrònica celebrada el 4 de setembre de 2020 i en CG 35/20 7/23 relació a la contractació derivada de l’Acord Marc 0752/17 amb número de contracte 17002855, que té per objecte el subministrament de consumibles d’informàtica per a l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, aprovat per acord de la Comissió de Govern, de 28 de desembre de 2017. 9. – (19001027L01-003 (0315/20)) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2021, el contracte 19001027L01-003 que té per objecte la distribució d'elements de comunicació del districte de Sants-Montjuïc, adjudicat a l'empresa Distpublic Servicios Publicidad SL, amb NIF B60988078, per un import total de 17.000,58 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 4.250,15 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 3.512,52 euros i import IVA de 737,63 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 12.750,43 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 10.537,55 euros i import IVA de 2.212,88 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (19001027L03-004 (0315/20)) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2021, el contracte 19001027L03-004 que té per objecte la distribució d’elements de comunicació de la direcció de Serveis Publicitaris i Districte de Sarrià-Sant Gervasi, adjudicat a l'empresa Taller De Cultura SL, amb NIF B62436738, per un import total de 64.859,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 27.679,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 3.925,62 euros i import IVA de 824,38 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import net de 18.950,00 euros i import IVA de 3.979,50 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 37.179,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net d'11.776,86 euros i import IVA de 2.473,14 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import net de 18.950,00 euros i import IVA de 3.979,50 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (19001027L04-003 (0315/20)) PRORROGAR, per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2021, el contracte 19001027L04-003 que té per objecte la distribució d’elements de comunicació als districtes de Nou Barris, Sant Andreu i l'Eixample, adjudicat a l'empresa Taller de Cultura SL, amb NIF B62436738, per un CG 35/20 8/23 import total de 65.902,58 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 16.102,11 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 4.770,50 euros i import IVA de 1.001,81 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import net de 4.960,19 euros i import IVA de 1.041,64 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609; un import net de 3.576,83 euros i import IVA de 751,13 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 49.800,47 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 14.311,50 euros i import IVA de 3.005,41 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import net de 14.880,55 euros i import IVA de 3.124,92 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609; un import net d'11.965,36 euros i import IVA de 2.512,73 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (19001027L05-003 (0315/20)) PRORROGAR, per un període comprès des del 09.10.2020 fins al 08.10.2021, el contracte 19001027L05-003 que té per objecte la distribució d'elements de comunicació als districtes de Sant Martí, Ciutat Vella i Horta- Guinardó, adjudicat a l'empresa Fundació Privada Joia (APUNTS) amb NIF G08901019, per un import total de 63.060,56 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 15.765,14 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 2.563,66 euros i import IVA de 538,37 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import net de 8.118,00 euros i import IVA de 1.704,78 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import net de 2.347,38 euros i import IVA de 492,95 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 47.295,42 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 7.691,00 euros i import IVA de 1.615,11 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import net de 24.354,00 euros i import IVA de 5.114,34 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import net de 7.042,12 euros i import IVA de 1.478,85 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció.   13. – (20XC0167 (0348/20)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Catalunya Europa (FCE) que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de CG 35/20 9/23 conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per al desenvolupament del programa "Llegat Pasqual Maragall", per un import de 50.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient.. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec a la partida 0705-48766-91221 del pressupost de l'any 2020, a favor de la Fundació Privada Catalunya Europa (FCE) amb CIF G64693914. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l'informe d’auditor, d'acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. 14. – (20XC0166 (0347/20)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació UPEC - Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per a la realització de les jornades de la Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya, per un import de 42.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 42.000,00 euros amb càrrec a la partida 0705-48903-91221 del pressupost de l'any 2020, a favor de l'Associació UPEC - Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya amb CIF G 63725493. REQUERIR l' entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l'informe d’auditor, d'acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. 15. – (GMI 2020-000703) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per al desenvolupament del projecte de recerca i de doctorat industrial “Nou model integrat de distribució urbana de mercaderies a la ciutat de Barcelona: convivint a l’espai públic” en el marc de la convocatòria del Pla de Doctorats Industrials 2020 en la modalitat de cofinançament. FACULTAR el Sr. Javier Pascual Gurpegui, Gerent de Persones i Desenvolupament Organitzatiu, per a la signatura d’aquest conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 16. – (20/2020) APROVAR la sol·licitud d’adhesió de l’Ajuntament de Barcelona a la xarxaCORH o Espai presencial de la Comunitat de Recursos Humans de la Diputació de Barcelona que implica l’acceptació del contingut del Protocol General per l’adhesió a la xarxaCORH o Espai presencial de la Comunitat de Recursos Humans de la Diputació de Barcelona, publicat al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de 20 de CG 35/20 10/23 novembre de 2019, amb tots els drets i compromisos que se’n deriven. 17. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document d'1 d'octubre de 2020. 18. – (0330/20) APROVAR  les  tarifes  que  hauran  de  servir  per  establir  la  compensació tarifària de les activitats objecte de l’encàrrec a mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA per l’any 2020, de conformitat amb l’establert en el document Proposta de tarifes, signat pel Director de Promoció de Ciutat de l’Ajuntament de Barcelona. ENCARREGAR a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA, la  realització de les tasques de la Gerència de l’Àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica relatives a l’encaix territorial i urbà de la “Nova Agenda Econòmica de Barcelona”, de conformitat amb les prescripcions que s’estableixen en l’Encàrrec a mitjà propi de l’Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA. AUTORITZAR i DISPOSAR la  despesa per un import total de 450.000,00.euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0700/46421/43321, dels quals 70.000,00 euros del pressupost 2020, 180.000,00 euros per l’any 2021 i 200.000,00 euros per l’any 2022, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual a favor de Barcelona Regional, Agència  de  Desenvolupament Urbà, amb NIF A60453271, per fer front a les despeses derivades d’aquest encàrrec a mitjà propi. FACULTAR el Sr. Albert Dalmau Miranda, Gerent de l’Àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona per la formalització de l’encàrrec a mitjà propi i els actes que se’n derivin. PUBLICAR l’encàrrec a mitjà propi a la Plataforma de Contractació., 19. – (20000566L01) EXCLOURE de la licitació l'empresa SDG Consulting España SA, amb número de NIF: A-61790085, en no haver obtingut la seva oferta, valorable mitjançant judicis de valor, la puntuació mínima exigida als plecs. ADJUDICAR el contracte núm. 20000566L01, que té per objecte la contractació del Servei d’implantació i millora de diversos models de dades amb l’eina SAP BPC: Segones fases de projectes realitzats al 2019, a INDRA SOLUCIONES TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION, SL amb NIF B88018098 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser l'única oferta no exclosa de la licitació, per un import màxim de 190.478,20 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris, dels quals 157.420,00 euros corresponen al preu net i 33.058,20 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 79.365,92 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701; un import (IVA inclòs) de 111.112,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 7.871,00 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs CG 35/20 11/23 especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. José Ignacio Santillana, Director de Serveis de Sistemes d'Informació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 20. – (20000566L02) EXCLOURE de la licitació l'empresa SDG Consulting España SA, amb número de NIF: A-61790085, en no haver obtingut la seva oferta, valorable mitjançant judicis de valor, la puntuació mínima exigida als plecs. ADJUDICAR el contracte núm. 20000566L02, que té per objecte la contractació del Servei d’implantació i millora de diversos models de dades amb l’eina SAP BPC: Contractes i Subvencions, a INDRA SOLUCIONES TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION, SL amb NIF B88018098 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 168.069,00 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 138.900,00 euros corresponen al preu net i 29.169,00 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 70.028,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701; un import (IVA inclòs) de 98.040,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 6.945,00 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. José Ignacio Santillana, Director de Serveis de Sistemes d'Informació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 21. – (20000566L03) EXCLOURE de la licitació l'empresa SDG Consulting España SA, amb número de NIF: A-61790085, en no haver obtingut la seva oferta, valorable mitjançant judicis de valor, la puntuació mínima exigida als plecs. ADJUDICAR el contracte núm. 20000566L03, que té per objecte la contractació del Servei d’implantació i millora de diversos models de dades amb l’einaSAP BPC: Previsions de tancament i Entitats minoritàries, a INDRA SOLUCIONES TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION, SL amb NIF B88018098 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 168.069,00 IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 138.900,00 corresponen al preu net i 29.169,00 a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 70.028,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701; un import (IVA inclòs) de 98.040,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la CG 35/20 12/23 garantia definitiva en 6.945,00 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. José Ignacio Santillana, Director de Serveis de Sistemes d'Informació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 22. – (DP-2020-27871) CEDIR amb efectes del 27 de juliol de 2020, a l’Associació Centre l’Alba, l’ús de la finca situada al carrer de Portolà núm.6, per un termini de 5 anys, prorrogable per 5 anys més, amb la finalitat donar resposta a les necessitats de suport de l’àmbit psiquiàtric en infants i adolescents afectats de psicosi infantil, autisme i disharmonies d’aparició a la primera infància i adolescència i desenvolupar les activitats que li són pròpies, d’acord amb els seus estatuts i d’acord amb les condicions annexes, que s’aproven; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 23. – (3-091/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-091/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 380.452,17 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20090991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 24. – (3-093/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-093/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 1.999.200,00 euros, per atendre despeses del sector esportiu de la ciutat de Barcelona, sobrevingudes per la crisi sanitària derivada de la Covid 19, i gestionades per l’Institut Municipal Barcelona Esports, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20091491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 25. – (3-095/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-095/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 368.836,11 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20091891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 26. – (3-096/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-096/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 1.050.000,00 euros, per atendre despeses, sobrevingudes per la crisi sanitària derivada de la Covid 19, de diversos projectes CG 35/20 13/23 d’educació de la Gerència d’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, que seran gestionats per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20091991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella 27. – (1BD 2017/134) APROVAR DEFINITIVAMENT el Projecte del casal de gent gran i residència temporal per a persones adultes amb risc d’exclusió social, situat al carrer Mestres Casals i Martorell 2-16, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 4.482.075,88 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 28. – (5BD 2017/124) APROVAR definitivament el Projecte Executiu d’Urbanització del carrer Menor de Sarrià i de l’accés a l’equipament de la plaça de Sarrià, al Districte de Sarrià – Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 503.727,02 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 72 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme de Catalunya; APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de línies de Baixa Tensió, a favor d'Endesa Distribución Eléctrica, SL que inclou el projecte executiu. FACULTAR la Gerent del Districte de Sarrià-Sant Gervasi per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui les circumstancies concretes a les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte d'Horta-Guinardó 29. – (20SD00083 PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte executiu d’urbanització de la Baixada de Can Mateu, entre els carrers de Llobregós i de Granollers, dins l’àmbit de la Modificació CG 35/20 14/23 puntual del Pla General Metropolità en l’àmbit Llobregós-Can Mateu (aprovada per acord de la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona de data 30 de juliol de 2020) promogut per TUEMON CONSULTING,SL d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 3 de setembre de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost d'1.012.769,69 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, de conformitat amb allò establert als articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya. NOTIFICAR el present acord a les parts interessades. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Andreu 30. – (19PL16741) AMPLIAR per un termini addicional d’un mes i quinze dies naturals per aportar la documentació a la qual es refereix l’informe que s’incorpora a aquest acord i es dóna per reproduït als efectes pertinents. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Gràcia 31. – (20172036) ACORDAR la continuïtat, a l’empara dels articles 23.2 i 303 del TRLCSP, i d’acord amb la clàusula 3 i la lletra a) de l’apartat 3 de la clàusula 16 del Plec de Clàusules Administratives Particulars que regeix el present contracte, de mutu acord, per un període comprès des del 8 d’octubre de 2020 al 31 de març de 2021, el contracte expedient núm. 20172036 que té per objecte la Gestió i explotació dels serveis esportius de la pista poliesportiva municipal Josep Comellas, ubicada al carrer Neptú, 6-12 del Districte de Gràcia, adjudicat a Fundación Marcet, amb NIF G61176202. REQUERIR l’adjudicatària perquè en el termini màxim de 15 dies hàbils, a partir de la data de recepció de la notificació d'aquesta resolució, comparegui per FORMALITZAR el contracte, i DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 32. – (20190529) AUTORITZAR la despesa que té per objecte l’atorgament d’ajuts econòmics a famílies per promoure les activitats de vacances d’estiu per a infants i joves dins de qualsevol de les modalitats homologades – Casals d’estiu, Campus Olímpia, Colònies, Campaments, Rutes, Estades fora de Catalunya, Bressols d’Estiu, Activitats d’àmbit sòcio-cultural, Estades esportives i Rutes esportives, per un import de 3.225.950,00 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48001/23213 del pressupost de l’any 2020. FACULTAR el Gerent de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, en matèria de promoció de la infància les disposicions i CG 35/20 15/23 reconeixements d’obligacions econòmiques derivades de l’atorgament dels citats ajuts. Districte de les Corts 33. – (18-11-00006) APROVAR la Segona Addenda de modificació del Conveni del Projecte pilot de pis de transició a la vida independent per a persones amb discapacitat intel·lectual signat el 3 de setembre de 2018 entre la Federació Plataforma Persones amb Discapacitat de les Corts i la Coordinadora Pro-Persones amb Discapacitat de les Corts, el Districte de les Corts i l’Institut Municipal de persones amb Discapacitat, que amplia la seva vigència fins al 31 de desembre de 2020 en atenció a la suspensió del conveni com a conseqüència de la situació sanitària provocada pel COVID-19, amb efectes des del 31 d’agost de 2020. FACULTAR l'Im. Sr. Joan R. Riera Alemany, Regidor del Districte de les Corts, per a la signatura de l’esmentada Segona Addenda de modificació al Conveni de 3 de setembre de 2018, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 34. – (50007/2017) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del contracte adjudicat a l’empresa ESPORT 3 SERVEIS ALTERNATIUS, SL, amb NIF núm. B62068713, que té per objecte la gestió dels Casals de gent gran i Centre cívic Can Castelló, de conformitat amb l’acta d’aixecament de la suspensió del contracte amb número 17C00003 de data 11 de juny de 2020 i amb la documentació presentada de seguretat i salut pública que s’acompanya a la mateixa acta. NOTIFICAR al contractista la present resolució. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 35. – (20XC0203) APROVAR l’Acord específic entre l’Ajuntament de Barcelona, l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) i l’Organització Europea per a la Recerca Nuclear (CERN) (codi conveni 20XC0203) per a administrar i atorgar el premi “Collide International 2020”, derivat de l'acord marc aprovat per la Comissió de Govern en anterior sessió de data 7 de març del 2019; FACULTAR el Tinent d’Alcalde de l’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l’Ajuntament de Barcelona, l’Im. Sr. Joan Subirats i Humet, per a la signatura de l’esmentat Acord; i DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 36. – (2020-0075) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i Federació Catalana de Voluntariat Social (codi de conveni 20XC0183) que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa nominativa pel desenvolupament del projecte "Pla d'enfortiment xarxa territorial de la FCVS a Barcelona any 2020", per un import de 31.000,00 euros, equivalent al 44,93% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 69.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR CG 35/20 16/23 la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Federació Catalana de Voluntariat Social, amb NIF G59106823, la despesa per un import de 31.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48554/92418 del pressupost de l'any 2020. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2020, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Marc Serra Solé, Regidor de Drets de Ciutadania i Participació de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 37. – (2020-0089) APROVAR inicialment les Bases reguladores per l’atorgament dels Premis de Recerca Científica a Reptes Urbans de la Ciutat de Barcelona. SOTMETRE a informació pública les esmentades Bases per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de junt per qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels ens locals i 52 de la llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de la administracions públiques de Catalunya.TENIR per aprovades definitivament aquestes bases generals, sempre i quan no s’hagin presentat al·legacions durant el període d’informació pública. CONVOCAR el concurs dels Premis de Recerca científica “Fons Covid”, amb un import total d'1.200.000,00 € restant condicionada la seva convocatòria a l’aprovació definitiva de les esmentades Bases. ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria. AUTORITZAR la despesa d'1.200.000,00 euros amb càrrec a la partida 0800-48101-32011, del pressupost de l’any 2020. PUBLICAR les Bases reguladores per l’atorgament dels Premis de Recerca Científica a Reptes Urbans de la Ciutat de Barcelona, i la convocatòria del Concurs dels Premis de Recerca Científica “Fons Covid” al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i FACULTAR l'm. Tinent d’Alcalde, Sr. Joan Subirats Humet, per dur a terme l’atorgament dels premis i les actuacions necessàries per la celebració de les convocatòries. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 38. – (50000/2017) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del contracte adjudicat a QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF núm. B60641925, que té per objecte la gestió de serveis públics Centre Cívic Sarrià, de conformitat amb l’acta d’aixecament de la suspensió del contracte amb número 16C00021 de data 10 de juny de 2020 i amb la documentació presentada de seguretat i salut pública que s’acompanya a la mateixa acta. NOTIFICAR al contractista la present resolució. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 39. – (50001/2017) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del contracte adjudicat a QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF núm. B60641925, que té per objecte la gestió del Cívic Vil·la Florida, de conformitat amb l’acta d’aixecament de la suspensió del contracte amb número 16C00026 de data 10 de juny de 2020 i amb la documentació presentada de seguretat i salut pública que s’acompanya a la mateixa acta. NOTIFICAR CG 35/20 17/23 al contractista la present resolució. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Gràcia 40. – (20C00009) DECLARAR desert el procediment restringit per a l'adjudicació de la concessió de serveis, núm. 20C00009, que té per objecte la gestió i explotació dels tallers, informació i gestió de sales del Centre Cívic de la Sedeta del Districte de Gràcia, amb mesures de contractació pública sostenible, per un termini de dos anys, des de l'1 de juliol de 2020 fins al 30 de juny de 2022, degut a què la única empresa que va presentar la sol·licitud de participació i va ser seleccionada, posteriorment va declinar la invitació per a la presentació de la proposició; ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 188.880,00 euros, amb càrrec a la partida pressupostària que consta en aquest mateix document. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura  i Esports. 41. – (20XF0500) ACORDAR la continuïtat del contracte núm. 17C00002 en la modalitat de concessió que té per objecte la gestió i explotació dels serveis de cursos i tallers, informació i gestió de sales del Centre Cívic de La Sedeta, des de l'1 d'octubre fins al 31 de març de 2021, data prevista per a què un altre gestor es faci càrrec de la gestió de l'equipament en aplicació a les clàusules 3 i 16.3.a) del Plec de Clàusules Administratives Particulars; AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa per una subvenció màxima de 38.259,00 euros amb càrrec al Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 19.125,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33711/0606 i un import (IVA inclòs) de 19.125,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33711/0606. DISPOSAR-LA a favor de Calaix de Cultura, SL, NIF B63033740. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar aquest contracte a les dependències del Departament de Recursos Interns. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Ma. Cruz Martín i Aguilera, Tècnica de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 42. – (20200092) DECLARAR DESERT el procediment obert ordinari per a l'adjudicació del contracte núm. 20000831 que té per objecte CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS DE GESTIÓ I DINAMITZACIÓ DEL CENTRE CÍVIC EL COLL-LA BRUGUERA, DEL CASAL DE JOVES, DEL CASAL INFANTIL I DE L’ESPAI DE GENT GRAN DEL COLL DEL DISTRICTE DE GRÀCIA, constatada la incoherènia entre el PPT i la proposta presentada per l'única licitadora, la Mesa de contractació decideix rebutjar l’única oferta presentada i declarar DESERT el procediment de licitació; ANUL.LAR l'AUTORITZACIÓ DE DESPESA per un import de 725.636,15 euros, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports.   CG 35/20 18/23 43. – (20182001) ACORDAR la continuïtat per un període comprès des de l'1 d'octubre de 2020 fins al 31 de març de 2021, el contracte 17004614-003 que té per objecte la gestió i explotació del Centre Cívic d'El Coll-La Bruguera, adjudicat a l'empresa Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, per un import total de 162.232,06 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 81.116,03 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 67.038,04 euros i import IVA de 14.077,99 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0606, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 81.116,03 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 67.038,04 euros i import IVA de 14.077,99 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0606. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de departament de recursos interns per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 44. – (20001855) INICIAR l'expedient per a la contractació de Gestió i dinamització Centre Cívic Teixonera, amb núm. de contracte 20001855, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 783.981,62 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.295.837,40 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 647.918,70 euros i import de l'IVA de 136.062,92 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 391.990,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607, un import (IVA inclòs) de 391.990,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 45. – (069/2020) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona (Districte d'Horta- Guinardó) i l'Associació Casal Font d'en Fargues, amb NIF G64884489, relatiu a la gestió cívica del Casal Font d'en Fargues, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte anomenat Gestió Cívica del Casal Font d'en Fargues, per un import de 179.604,15, equivalent 82,22% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 218.451,20 euros i una durada fins al 30 de setembre de 2021 de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell CG 35/20 19/23 Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 179.604,15 euros, dels quals 134.703,11 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/48558/92416 del pressupost de l'any 2021, i 44.901,04 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/48558/92416 del pressupost de l'any 2020, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual i REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 6 mesos, a comptar des del 30.09.2021, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula 5a. del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Ma. Rosa Alarcón Montañés, Regidora del Districte d'Horta-Guinardó per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 46. – (20204006) APROVAR les Bases del procediment de concurrència pública per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Besòs. CONVOCAR la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 50.000,00 euros del pressupost de l'any 2021, que aniran a càrrec a la partida 0610-48903-92416, condicionades a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l'execució de la gestió cívica s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització.    47. – (20204008) APROVAR les Bases del procediment de concurrència pública per adjudicar la gestió cívica del Casal de barri La Palmera. CONVOCAR la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 30.000,00 euros del pressupost de 2021, que aniran a càrrec a la partida 0610-48093-92416, condicionades a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l'execució de la gestió cívica s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. 48. – (20204009) APROVAR les Bases del procediment de concurrència pública per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Vila Olímpica. CONVOCAR la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 30.000,00 euros del pressupost de l'any 2021, que aniran a càrrec a la partida 0610-48903-92416, condicionades a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l'execució de la gestió cívica s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. 49. – (20204010) APROVAR les Bases del procediment de concurrència pública per adjudicar la gestió cívica del casal de barri Bac de Roda - Poblenou. CONVOCAR la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de CG 35/20 20/23 Barcelona; AUTORITZAR la despesa de 50.000,00 euros del pressupost de l'any 2021, que aniran a càrrec a la partida 0610-48903-92416, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l'execució de la gestió cívica s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. b) Mocions ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 1. – (2020006A) ADJUDICAR el contracte núm. 19003133, que té per objecte els Serveis d’operació del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana (CGMU), des del qual es gestiona l’equipament que conforma el sistema de control de la mobilitat de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (2020-2022), a la Ute Etra Bonal, SA-Electronic Trafic Operació CGMU 2020, amb NIF U01904739, amb una baixa sobre el preu de sortida del 0,50%, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'1.271.649,50 euros IVA inclòs, dels quals 1.050.950,00 euros corresponen al preu net i 220.699,50 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 52.985,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 635.824,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 582.839,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 52.547,50 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Roberto Ríos de Dios, tècnic del dept. de Gestió de la Mobilitat. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 2. – (20200061N) ALLIBERAR la quantitat de 6.390,20 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19003133 que té per objecte els Serveis d’operació del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana (CGMU), des del qual es gestiona l’equipament que conforma el sistema de control de la mobilitat de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (2020-2022), el qual ha estat adjudicat a la Ute Etra Bonal, SA-Electronic Trafic, SA Operació CGMU 2020, amb NIF U01904739, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 266,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 3.195,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 2.928,85 euros a l'exercici CG 35/20 21/23 pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 3. – (2020005A) ADJUDICAR el contracte núm. 19003132, que té per objecte els Serveis especialitzats del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana (CGMU), des del qual es gestiona l’equipament que conforma el sistema de control de la mobilitat de la ciutat de Barcelona i del manteniment d’elements comuns del Centre de Serveis Municipals (CSM) (2020-2022), amb mesures de contractació pública sostenible, a la Ute Etra Bonal, SA-Electronic Trafic, SA Manteniment CGMU 2020, amb NIF U01904770, amb una baixa sobre el preu de sortida del 20,50%, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'1.007.751,69 euros IVA inclòs, dels quals 832.852,64 euros corresponen al preu net i 174.899,05 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 41.989,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 503.875,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 461.886,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 41.642,63 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Roberto Ríos de Dios, tècnic del dept. de Gestió de la Mobilitat. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 4. – (2020005A1N) ALLIBERAR la quantitat de 259.860,50 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació del contracte 19003132, que té per objecte els Serveis especialitzats del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana (CGMU), des del qual es gestiona l’equipament que conforma el sistema de control de la mobilitat de la ciutat de Barcelona i del manteniment d’elements comuns del Centre de Serveis Municipals (CSM) (2020-2022), amb mesures de contractació pública sostenible, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Ute Etra Bonal, SA-Electronic Trafic, SA Manteniment CGMU, amb NIF U01904770, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 10.827,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 129.930,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 119.102,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 35/20 22/23 S'APROVEN, per unanimitat, les mocions anteriors després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11:30 h. CG 35/20 23/23