Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 8 d'octubre de 2020 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 8 d'octubre de 2020, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Juan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado, Janet Sanz Cid, Lucia Martín González, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons i Marc Serra Solé. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. La sessió no presencial va ser convocada i es celebra en virtut del que disposa l’article 46.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, segons redacció donada pel Reial Decret llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita la seva identitat, així com l’existència de quòrum legal. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 12.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada l’1 d'octubre de 2020, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: CG 36/20 1/25 ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 1. – (20170155 IMSS (Lot 1)) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 04/08/2020, que aprova la continuïtat del contracte que té per objecte la gestió de 6 places d’allotjament temporal per a persones sense llar ateses a l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars, en el Districte de Sants-Montjuïc (Lot 1), adjudicat a la Fundació CEPAIM - Acción Integral con Migrants, des de l'1 d’agost de 2020 i pel temps indispensable per a la formalització i inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 21.433,46 euros, exempt d’IVA. 2. – (20170155 IMSS (Lot 3)) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 04/08/2020, que aprova la continuïtat del contracte que té per objecte la gestió de 6 places d’allotjament temporal per a persones sense llar ateses a l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars, en el Districte de Sant Martí (Lot 3), adjudicat a la Fundació Privada Mambré, des de l'1 d’agost de 2020 i pel temps indispensable per a la formalització i inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 44.145,32 euros, exempt d’IVA. 3. – (20180061 IMSS (Lot 1)) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 04/08/2020, que aprova la continuïtat del contracte que té per objecte la gestió de 6 places d’allotjament temporal per a persones sense llar ateses a l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars, al carrer Escolapi Càncer, núm. 5 Escala C pis 3r porta 6 de Barcelona, adjudicat a l’entitat Fundació Iniciatives Solidàries durant el temps indispensable fins a la formalització i inici d’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos a partir de l’1 d’agost de 2020 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 25.387,18 euros, exempts d’IVA 4. – (20180061 IMSS (Lot 2)) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 04/08/2020, que aprova la continuïtat del contracte que té per objecte la gestió de 6 places d’allotjament temporal per a persones sense llar ateses a l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars, al carrer Escolapi Càncer, núm. 5 Escala C pis 4r porta 1 de Barcelona, adjudicat a l’entitat Fundació Cepaim-Acción Integral con Migrants, durant el temps indispensable fins a la formalització i inici d’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos a partir de l’1 d’agost de 2020 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 23.196,75 euros, exempts d’IVA. 5. – (20180182 IMSS) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 04/08/2020, que aprova la continuïtat del contracte que té per objecte la gestió de l’Oficina del Pla d’Assentaments Irregulars (OPAI), amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a l’entitat Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials, S.L  durant el temps indispensable fins a la formalització i inici d’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 3 mesos a CG 36/20 2/25 partir de l’1 d’agost de 2020 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 191.580,28 euros, IVA inclòs. 6. – (20200074 IMSS) Resolució del Gerent de l’Institut Municipal de Serveis Socials, de 29/07/2020, que ha aprovat la subvenció 20S00139, per impulsar el “Programa d’adaptació funcional de la llar per a persones grans”, durant l’any 2020, a favor de l’Associació per la Vida Independent (AVI), per import de 240.000,00 euros. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (2-2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Joana Balló Massa (mat. 12100034) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional de Tècnica Superior d’Arquitectura, amb destinació a la Direcció Tècnica del Paisatge Urbà de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida, on ocupa un lloc base de Tècnica Superior d’Arquitectura (22FA1BIBA03), i una segona activitat privada per compte propi com a arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitectura, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (4-2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Sergi Canadell Giner (mat. 12100037) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Arquitectura, amb destinació al Departament de Rehabilitació i Estudis de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida on ocupa el lloc de treball de Tècnic Mitjà en Arquitectura (20FA2BIBA04), i l’exercici d’una segona activitat privada per compte propi com a arquitecte tècnic i administrador solidari de la Societat Escaich Canadell Mesk3, SL, de la qual és soci. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitectura, qualsevol CG 36/20 3/25 manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (266/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Yolanda Silva Rodríguez (mat. 78366) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació a la Gerència de Coordinació Territorial i de Proximitat de la Gerència Municipal, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat privada per compte propi com a advocada. No podrà ostentar, per sí mateixa o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (373/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pelSr.RamónTorrentsMunt (mat. 71194) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), per al curs acadèmic 2020-2021 fins el 10/07/2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que es proposa autoritzar de professor associat a temps parcial de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) pel curs 2020-2021, i la que es va autoritzar per la Comissió de Govern en data 17/10/2019, de l’exercici de l’activitat privada per compte d'altri de formació online en cursos virtuals en l’àmbit del dret públic a la Intersindical-CSC, no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública CG 36/20 4/25 atès l’article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.  La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció.  5. – (20-P-212) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Aurora López Corduente (mat. 7022375) entre la seva activitat municipal com a contractada laboral subrogada, amb la categoria professional de Tècnica Superior d’Arquitectura, amb destinació a la Direcció de Serveis de Coordinació de Projectes de l’Institut Municipal d’Urbanisme, on ocupa el lloc de treball de Coordinadora de Projectes d'Arquitectura (26FAXSCAE01), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per al curs acadèmic 2020-2021 des de l’1/9/2020 fins al 31/8/2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (20000112 (0043/20) ) ADJUDICAR el contracte núm. 20000112, que té per objecte el servei de conceptualització dels projectes webs i Progressive Web Apps que determini la Direcció de Comunicació Digital de l’Ajuntament de Barcelona a Opentrends Solucions i Sistemes, SL  amb NIF B63446470 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 825.299,86 euros IVA inclòs, dels quals 682.066,00 euros corresponen al preu net i 143.233,86 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 206.324,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705; un import (IVA inclòs) de 412.649,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705; un import (IVA inclòs) de 206.324,96 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 34.103,30 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del CG 36/20 5/25 requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Raquel Gisbert Borras. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (20000112 (0043/20)) ALLIBERAR la quantitat de 219.382,82 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 20000112 que té per objecte el servei de conceptualització dels projectes webs i Progressive Web Apps que determini la Direcció de Comunicació Digital de l’Ajuntament de Barcelona, a l'empresa Opentrends Solucions i Sistemes, SL, amb NIF B63446470, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 54.845,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705; un import (IVA inclòs) de 109.691,41 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705; un import (IVA inclòs) de 54.845,71 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (0336/20) DECLARAR proveïdor, atesos els resultats de la subhasta electrònica celebrada el 25 de setembre  de 2020, pel subministrament de paper  reciclat  2020- 2021 per l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, l’empresa Antalis Iberica, SA amb NIF A78456506 per l’oferta i el preus unitaris presentats en l’esmentada subhasta i en el marc del procediment de contractació derivada de l’Acord Marc de la Generalitat de Catalunya per al subministrament de paper per a impressió i escriptura. 9. – (0337/20) DECLARAR proveïdor, atesos els resultats de la subhasta electrònica celebrada el 28 de setembre  de 2020, pel subministrament de paper raïma fibra verge 2020-2021 per l’Ajuntament de Barcelona i les entitats que formen el Grup Municipal, l’empresa Set Prat Paper Distribucions, SA amb NIF A58707340 per l’oferta i el preus unitaris presentats en l’esmentada subhasta i en el marc del procediment de contractació derivada de l’Acord Marc de la Generalitat de Catalunya per al subministrament de paper per a impressió i escriptura. 10. – (16001920-006 (0402-16)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16001920-006 que té per objecte la contractació dels Serveis de trasllat i moviment d’arxius i mobiliari vari municipal, i de serveis d’assistència i ornamentació d’actes ciutadans i protocol·laris, amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, adjudicat a l'empresa Ara Vinc, SL, amb NIF B59460618, per un import màxim de 43.919,28 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 43.919,28 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 43.919,28 euros a l'aplicació pressupostària D/22300/92011 0705.FIXAR en 1.814,85 CG 36/20 6/25 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia.REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (16001802-006 (0392/16)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16001802 que té per objecte la contractació del suport audiovisual, lloguer, instal·lació i manteniment d’equips de so i àudio pels actes ciutadans i equips de la Gerència de Recursos amb el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció en el mercat laboral, adjudicat a l'empresa Iniciatives Events, SL, amb NIF B64709363, per un import màxim de 41.250,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 41.250,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 41.250,00 euros a l'aplicació pressupostària D/20300/92011 0705. FIXAR en 1.704,55 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (19001027L02-003 (0315/20)) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2021, el contracte 19001027L02-003 que té per objecte la distribució d'elements de comunicació als Districtes de les Corts i Gràcia, adjudicat a l'empresa Fundació Privada Joia (APUNTS), amb NIF G08901019, per un import total de 39.250,98 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 6.312,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 1.652,89 euros i import IVA de 347,11 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0606; un import net de 3.564,26 euros i import IVA de 748,49 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 32.938,23 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 16.528,92 euros i import IVA de 3.471,08 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0606; un import net de 10.692,75 euros i import IVA de 2.245,48 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. DONAR- NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 36/20 7/25 13. – (331/2020) APROVAR la primera pròrroga del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat i Tecnologia La Salle (FUNITEC) de 18 d’octubre de 2018, que té per objecte l’acolliment de persones estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir del 18 d’octubre de 2020 i fins al 17 d’octubre de 2021, mantenint el contingut de les clàusules que integraven aquell conveni. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de la pròrroga d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 14. – (inversions) informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 8 d'octubre de 2020. 15. – (20002415) INICIAR l'expedient per a la contractació de les pòlisses d’assegurances de l’Ajuntament de Barcelona necessàries per cobrir els riscos que poden afectar tant als béns municipals com al personal al servei de l’Ajuntament, amb núm. de contracte 20002415, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 7.879.407,38 euros, exempt d'IVA i un valor estimat de 12.219.111,07 euros, distribuït en els següents lots: LOT núm. 01, Pòlisses de responsabilitat patrimonial i civil, tot risc de pèrdues o danys materials del patrimoni i dels vehicles terrestres, per un import de 6.378.380,52 euros, exempt d'IVA; LOT núm. 02, Pòlissa de tot risc de pèrdues o danys materials del patrimoni en edificis singulars, per un import de 240.000,00 euros, exempt d'IVA; LOT núm. 03, Pòlisses d'Accidents Personals, per un import de 941.026,86 euros, exempt d'IVA; LOT núm. 04, Pòlissa de responsabilitat personal de càrrecs electes i personal al servei de l’Ajuntament, per un import de 320.000,00 euros, exempt d'IVA; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA exempt) de 120.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, un import (IVA exempt) de 352.885,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/16205/92211 0707, un import (IVA exempt) de 120.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, un import (IVA exempt) de 2.391.892,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, un import (IVA exempt) de 160.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, un import (IVA exempt) de 470.513,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/16205/92211 0707, un import (IVA exempt) de 120.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, un import (IVA exempt) de 3.189.190,26 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, un import (IVA exempt) de 40.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701, un import (IVA exempt) de 117.628,36 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària CG 36/20 8/25 D/16205/92211 0707, un import (IVA exempt) de 797.297,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 0701; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 16. – (20XC0111 (0273/20)) RATIFICAR el protocol d’intencions entre la Societat Estatal Correos y Telégrafos, S.A., S.M.E, l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci de la Zona Franca de Barcelona signat el 7 d’octubre de 2020 que té per finalitat regular la col·laboració entre les parts en el marc de l'estudi i desenvolupament de negociacions sobre la rehabilitació, ús i explotació dels edificis principals BCN de Correos. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d’Alcalde de l'Ajuntament de Barcelona per a la signatura de tots els documents que se'n derivin del present Protocol. 17. – (20S06306 (0342/20)) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per a l'any 2020 a favor de l´Ass. Catalana Empreses per a Gais i Lesbianes, amb NIF G64717812, per l'execució del projecte anomenat Pride Barcelona 2020, per un import de 50.000,00 euros, equivalent el 48,54% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 103.000,00 euros i una durada fins al 31 desembre 2020, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de Ass. Catalana Empreses per a Gais i Lesbianes la despesa total de 50.000,00 euros, amb càrrec a l´aplicació pressupostària D/48904/43211 del pressupost de l'any 2020, en concepte de Pride Barcelona 2020. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 6 mesos, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 18. – (20S06052 (0339/20)) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per a l'any 2020 a favor de Quality Shopping and Travellers, SL, amb NIF B88049481, per l'execució del projecte anomenat Summit Quality Tourism Barcelona 2020, per un import de 30.000,00 euros,equivalent el 37,50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 80.000,00 euros i una durada fins a l'1.07.2020, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de Quality Shopping and Travellers, SL la despesa total de 30.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/47950/43211 del pressupost de l'any 2020, en concepte de Projecte Summit Quality Tourism Barcelona 2020. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 6 mesos, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 19. – (18003547L01) MODIFICAR, de conformitat amb l'article 205 de la LCSP, el contracte CG 36/20 9/25 18003547L01-002 que té per objecte Eina de gestió dels béns municipals, adjudicat a l'empresa DXD Aplications & IT Solutions, SL, amb NIF B83347138, per un import màxim de 117.351,85 euros (IVA inclòs), i ampliar-ne el termini d'execució fins el 28 de febrer de 2021, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 92.698,10 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 76.610,00 euros i import d’IVA de 16.088,10 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 24.653,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 20.375,00 euros i import d’IVA de 4.278,75 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. FIXAR en 4.849,25 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 20. – (18003547L02) MODIFICAR, de conformitat amb l'article 205 de la LCSP, el contracte 18003547L02-002 que té per objecte Eina de tramitació electrònica d’expedients patrimoni, adjudicat a l'empresa Consultia IT, SL. amb NIF B82745076, per un import màxim de 101.216,38 euros (IVA inclòs), i ampliar-ne el termini d'execució fins el 28 de febrer de 2021, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 87.273,91 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 72.127,20 euros i import d’IVA de 15.146,71 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 13.942,47 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net d'11.522,70 euros i import d’IVA de 2.419,77 euros amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. FIXAR en 4.182,49 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte, atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 21. – (0387/20) APROVAR inicialment les Bases de les subvencions i la convocatòria de l’Ajuntament de Barcelona per a empreses en el marc del programa "Crea Feina- Barcelona" que ampliïn les seves plantilles amb incorporació de persones en situació d’atur. DECLARAR d’interès públic la tramitació d’aquest expedient, d’acord amb CG 36/20 10/25 l’article 33 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, reduint a la meitat els terminis no suspesos, excepte els relatius a la presentació de sol·licituds i recursos. ORDENAR la publicació de les esmentades Bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. SOTMETRE les Bases a informació pública per un termini de 10 dies hàbils a partir de la seva publicació del Butlletí Oficial de la Província, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels ens locals, 83 i 33 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya. APROVAR definitivament aquestes Bases sempre i quan no s’hagin presentat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació. OBRIR, el termini per la presentació de sol·licituds, des de l’aprovació definitiva de les bases, fins el dia 20 de novembre de 2020. DESIGNAR Barcelona Activa, SAU SPM entitat col·laboradora, d’acord amb el previst en l’article 12 i següents de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l’article 18 i següents del RD 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei i actuarà en nom i per compte de l’Ajuntament de Barcelona a tots els efectes relacionats amb la subvenció, lliurarà i distribuirà els fons públics als beneficiaris, col·laborarà en la gestió de la subvenció i farà les anotacions pertinents. 22. – (3-097/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-097/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 415.811,24 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20092491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 23. – (3-098/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-098/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 261.000,00 euros, per fer front a despeses de la Gerència d’Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports sobrevingudes per la crisi sanitària derivada de la Covid-19, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20092591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR- NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 24. – (3-099/2020) APROVAR l’expedient núm.3-099/2020 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’acord amb l’aportació provinent de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, per atendre despeses derivades del Conveni en matèria d’atenció i informació ciutadana signat amb l’Ajuntament de Barcelona el 14 de juny de 2018, per un import de 168.231,16 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 20092595; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. CG 36/20 11/25 25. – (3-100/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-100/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 150.000,00 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, gestionats pel Districte de Sant Andreu, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20092691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte de Sants-Montjuïc 26. – (17gu25) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual es va aprovar el Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, i l’article 125.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, el projecte d’estatuts de la Junta de compensació del Sector 14 de la Marina del Prat Vermell, formulats pels propietaris que representen el 90% dels aprofitaments privatius situats dins el Sector 14 de la Marina del Prat Vermell. REQUERIR als esmentats propietaris que constitueixin la Junta de Compensació del Sector 14 de la Marina del Prat Vermell mitjançant escriptura pública. DESIGNAR com a representant d’aquesta Administració en l’òrgan rector de la Junta de Compensació, al Director de serveis de gestió urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, el Sr. Jaume Vidal i Pi. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de major circulació de la província; NOTIFICAR-LO personalment als interessats, i DONAR-NE compte a la Comissió d´Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat Districte de les Corts 27. – (4BD2020/028) APROVAR l’actualització del Projecte Executiu, Estudi de Seguretat i Salut i Documents de Sostenibilitat i Medi Ambient de Reforma interior del local situat al carrer Dolors Masferrer i Bosch 15-35 (FASE 2), Barri de les Corts al Districte de les Corts de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica de Gestió Territorial de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, per un import de 2.394.505,43 euros (IVA inclòs), import resultant de sumar l’import addicional de 288.583,65 euros (IVA inclòs) al pressupost de la Fase 2 del projecte aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de 25 d’octubre de 2018 per import de 2.105.921,78 euros, que juntament amb el pressupost de la Fase 1 per import de 600.891,32 euros composen el total del Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat definitivament (2.706.813,10 euros), representant aquesta actualització un 10,66% d’increment sobre el PCA originalment aprovat per la Comissió de Govern i que té com a finalitat segregar en un únic document el conjunt de treballs que resten pendents d’execució de les obres definides a la Fase 1, CG 36/20 12/25 finalitzades al juliol 2020; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB), a un dels diaris dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 28. – (20g68) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el tràmit d’informació pública de l’aprovació inicial de la relació de béns i drets afectats per l’expropiació parcial de 20,58 metres quadrats de la finca núm. 1089, foli 23, volum 2081, llibre 293 de la secció 1ª, del Registre de la Propietat núm. 8 de Barcelona, situada cadastralment al carrer Alberes, núm. 26, en els termes que figuren en l’informe emès per la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, el 17 de setembre de 2020, que consta a l’expedient i que es dona per íntegrament reproduït; APROVAR definitivament, la relació de béns i drets afectats per l’expropiació parcial de l’esmentat immoble, en la seva porció de sòl qualificada de xarxa viària bàsica (clau 5) pel Pla General Metropolità de Barcelona, aprovat el 14 de juliol de 1976; INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment als afectats l’inici de l’expropiació per a que en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, cas que no hi hagin fet a la fase d’informació pública, i proposin el preu en que els valorin, i el termini necessari per a desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants de l’immoble i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s’escau pugui correspondre, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; INICIAR la peça separada de preu just, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals; PUBLICAR  aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte d'Horta-Guinardó 29. – (07gu12) DECLARAR la lesivitat per a l’interès públic de l’acte presumpte que per silenci administratiu positiu estima la retaxació sol·licitada per la societat Unicompta, SL el passat 29 de juliol de 2016, sobre la finca situada al passeig Maragall núm. 383- 389 amb el carrer Frederic Rahola núm. 2 (Can Fargas), d’acord amb la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de 8 de juny de 2020 que estima el recurs contenciós administratiu interposat per la citada societat contra l’acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya d’11 de juliol de 2017 i que declara el dret de l’actora a que el Jurat d’Expropiació de Catalunya tramiti i resolgui la seva sol·licitud de retaxació, per incórrer en causa d’anul·labilitat de conformitat amb l’article 48 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en base als motius consignats a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, de 3 CG 36/20 13/25 de setembre de 2020, obrant a l’expedient que s’acompanya al present i que a efectes de fonamentació es dóna per íntegrament reproduït, a l’objecte de procedir a la seva posterior impugnació davant la jurisdicció contenciosa administrativa; NOTIFICAR el present acord a la part interessada; DONAR TRASLLAT del present acord i de la totalitat de l’expedient administratiu als Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Barcelona per tal que formalitzin la impugnació de l’acte declarat lesiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa d’acord amb l’article 45.4 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Districte de Nou Barris 30. – (8BD 2020/059) APROVAR el Projecte Modificat del Projecte d’implantació d’unes escales mecàniques i arranjament dels entorns, a l’àmbit comprès entre l’av. dels Rasos de Peguera, el carrer del Pedraforca i el carrer de les Agudes, al barri de Ciutat Meridiana, al Districte de Nou Barris, a Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 3.384.283,71 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l’adjudicatari (2.960.938,97 euros, 21% IVA inclòs), l’import de les modificacions (294.903,89 euros, 21% IVA inclòs), l’import dels serveis afectats (96.785,56 euros, IVA inclòs) i l’import del control de qualitat (31.655,29 euros, IVA inclòs). Modificacions tècniques consistents a grans trets en: increment dels volums d’excavació, reblert i de moviments de terres; modificació del recorregut de la xarxa de clavegueram prevista en el projecte; increments d’amidament, de pressupost i no contemplats pel desviament de diverses xarxes de serveis afectats; sobre dimensionament de les estructures de gabions i noves estructures de formigó per a la estabilització dels talussos; increments d’execució de treballs previs i afectacions vàries a l’Escola Ferrer i Guàrdia i que representen el 9,96% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 6,91% d’increment sobre l’import màxim de modificació sobre el Pressupost d’Execució per Contracte contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 23 de maig de 2019 (3.654.072,09 euros IVA inclòs); NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sant Andreu 31. – (20ju111) APROVAR la proposta de Setena addenda al conveni marc de col·laboració per a l’establiment dels termes i condicions que regiran les relacions entre l’Institut Municipal d’Urbanisme i Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA, per a les actuacions de gestió urbanística a l’àmbit de Sant Andreu-Sagrera i que té per objecte les actuacions d’execució de les obres d’urbanització i direcció d’obra, control de seguretat i salut, i CG 36/20 14/25 control de qualitat del “Projecte constructiu d’urbanització de l’entorn de la biblioteca La Sagrera-Marina Clotet, PAU 1 (parcial) sector Entorn Sagrera (separata del PU Fase 1 àmbit B i D parcial del PMU sector entorn Sagrera, PAU 1)”, i el seu finançament per import d'1.711.495,09 euros, d’acord amb els informes que figuren a l’expedient administratiu i que es donen per reproduïts; FACULTAR el Gerent de l’Institut Municipal d’Urbanisme per a la formalització de l’esmentada Setena addenda. 32. – (20obo195) APROVAR definitivament el Projecte d’adequació dels entorns dels edificis dels carrers Residència núm. 20 i Gran de Sant Andreu núm. 412-422, al Districte de Sant Andreu, a Barcelona, d’iniciativa pública, que s’executarà en dues fases, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 18 de juny de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït; amb un import total de 265.554,00 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) - corresponent l’import de 48.323,57 euros IVA inclòs a la 1a. Fase, i l’import de 217.230,43 € IVA inclòs a la 2a fase -; d’acord amb allò que preveu l’article 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; i pels motius que figuren en l’informe de la Direcció de Serveis de Projectes i Obres de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 22 de setembre de 2020, que consta a l’expedient, i es dona per reproduït; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un diari dels de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. 33. – (9BC 2019/076) APROVAR el Projecte executiu del sistema de climatització, segregat del projecte executiu de la nau central “L” de la Fabra i Coats, al Districte de Sant Andreu de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb els informes tècnic i jurídic del Projecte que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost d'1.401.240,93 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sant Martí 34. – (20obo196) APROVAR definitivament el Projecte executiu d’urbanització de la parcel·la resultant 5 (zona verda pública) de les parcel·les del carrer Perú i Bolívia, amb front al carrer Selva de Mar (Districte 22 @), al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa privada, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 17 de juny de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 466.082,70 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’article 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un diari dels de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. CG 36/20 15/25 35. – (20g197) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 168.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, la Modificació del Projecte de reparcel·lació de l’àmbit del Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana de definició i concreció dels paràmetres edificatoris dels sòls d’equipament situats a l’illa delimitada pels carrers Sancho d’Àvila, Zamora, Almogàvers i Joan d’Àustria, al Districte d’activitats 22@, a executar en la modalitat de cooperació, que va ser aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern el 10 de juny de 2015 i que és ferm en via administrativa, consistent en la modificació del compte de liquidació provisional del Projecte de reparcel·lació esmentat. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal, en un dels diaris de més difusió de la província i en el Tauler d’Edictes de la Corporació. NOTIFICAR-LO individualment a tots els propietaris i altres interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 36. – (20SD0062PU) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el document d’actualització de la Fase 2 del Projecte d’Urbanització del passatge Mas de Roda 5-13, 6-14 que té per objecte la urbanització de l’espai verd públic dins de l’illa delimitada pels carrers Ramon Turró, Doctor Trueta, Ciutat de Granada i Badajoz, del Districte 22@, actualitzant-ne la banda sud del referit passatge Mas de Roda, el projecte d’urbanització del qual va ser aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de 15 d’octubre de 2008 i publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB de 11/11/2008, d’acord amb les condicions establertes a l’Informe Tècnic del Projecte (ITP amb classificació B) de 13 de març de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per Euronivel 10, SL, amb un pressupost d’execució material de 107.286,75 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) exclòs, de conformitat amb allò establert als articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a les parts interessades. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 37. – (20SD00089PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte executiu d’Urbanització de l’àmbit qualificat com a 6b (Parcs i jardins urbans de nova creació) inclòs del Subsector 8-9 del Pla de Millora Urbana per a l’ordenació del sector de Llull-Pujades-Ponent que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de 20 de febrer de 2004 (publicat a efectes de la seva executivitat al BOPB de 10/03/2004 i a La Vanguardia de 10/03/2004) d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 8 de setembre de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per la Compañía de Jesús Provincia Canónica de España amb un pressupost de 557.683,46 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un CG 36/20 16/25 mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya. NOTIFICAR el present acord als interessants. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 38. – (10-2019LL53034) CONCEDIR la llicència d'obres majors a Dos Puntos Asset Management, SL per l'execució d'obres majors a l'emplaçament situat al carrer Bilbao, 128-132 consistents en la construcció d’edifici destinat a oficines diàfanes, de PB+10, i 2 plantes soterrani, amb serveis de les oficines, i aparcament, amb un total de 190 places per a cotxe, 226 de motos i espai per a 355 bicicletes, amb un sostre total materialitzat sobre rasant de 22.930,97 m2, amb les següents condicions particulars de la llicència: Abans d'iniciar les obres caldrà comunicar-ne l'inici a l'Ajuntament i haver: -   Comunicat l'inici a BCASA i obtenir les autoritzacions oportunes per a eventuals esgotaments del freàtic. -   Comunicat l'inici també al Departament de Coordinació d'Obres a l'Espai Públic (DCOEP). -   Aportat document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d'obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. -   Abonat l'import de Norma Granada, especificat a l'informe de Parcs i Jardins de 04/03/2020. Durant l'execució de les obres caldrà tenir en compte que: -   Durant els treballs d'excavació, cal seguir les indicacions de descontaminació imposats a l'informe de l'Agència de Residus de Catalunya de 30/03/2020. -   Cal seguir les prescripcions de BCASA quant a l'execució de nou clavegueró, i de la instal·lació de recollida pneumàtica de residus. - La urbanització de l'espai lliure d'edificació de la parcel·la ha de ser integrada amb la de l'espai públic de Can Ricart, per la qual cosa, cal seguir les indicacions de la Direcció de Projectes i Obres de l'Institut Municipal d'Urbanisme per a la seva formalització final. -   Cal seguir les prescripcions del DCOEP quant a l'execució del PEI-22@, exposades a l'informe de 12/11/2019. - La cota de coronament de l'edifici no pot ser depassada per cap element més que els expressament assenyalats a la present llicència, que hauran d'anar integrats totalment a la composició arquitectònica, i sense anar coberts amb pèrgoles o altres elements que conformin volum. Els elements d'ombratge o coronament han de ser calats i no estancs. -   La llicència no inclou la instal·lació d'elements identificadors de l'edifici o de l'activitat. -   La llicència no inclou la col·locació la de tanques de precaució o altres elements o mitjans auxiliars, ni ocupacions de via pública, que requereixin permisos especials, els quals se sol·licitaran a districte. Un cop finalitzada l'obra, per tal de poder comunicar la primera ocupació, caldrà:-   Justificar el compliment de totes les condicions de la llicència. -   Lliurar final d'obra visat, la documentació de l'obra executada (as built) en pdf, declaració responsable referent al final d'obra, així com la resta de documentació establerta a l'Ordenança Reguladora del Procediment d'Intervenció Municipal en les Obres aprovada el 25-02-2011. Als plànols de l'obra executada caldrà reflectir la justificació de la normativa a la seguretat en front el risc d'incendi.-   Lliurar comprovant de transport i abocament de residus a gestor autoritzat.-   Haver obtingut informe favorable de l'Agència de l'Energia quant a l'execució de la instal·lació de captadors d'energia solar i connexió a xarxa de climatització de districte. -   Legalitzar les activitats dins l'edificació.-   Comunicar el final d'obres al DCOEP i obtenir-ne CG 36/20 17/25 informe favorable quant a l'execució del PEI-22@. A tal efecte cal formalitzar i registrar les servituds de pas i sales tècniques en favor de l'Ajuntament de Barcelona, que es deriven del seu informe de 28/01/2020.-   Comunicar el final d'obres a BCASA i obtenir-ne informe favorable a l'execució del clavegueró i de la instal·lació de recollida pneumàtica de residus. Les que escaiguin de les assenyalades com a generals de la llicència. Termini d'inici de les obres : 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 39. – (20XC0201 (0308/20)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC) que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat  amb  els  articles  22.2.c)  i  28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per al desenvolupament del projecte PRIMA (Plataforma d'Integració d'energies renovables i emmagatzematge), per  un  import de 300.000,00 euros, corresponent al 44,61% del cost total del projecte. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa corresponent a favor de la Fundació Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC), amb CIF G64946387, amb càrrec a la partida 0300/48903/91224 i als pressupostos dels anys 2020, 2021, 2022 i 2023, amb el desglossament següent: 80.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2020; 70.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2021; 75.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2022; i, 75.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2023, condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a  tres mesos  des de la  finalització  del  projecte  presenti  la  justificació  de  l'aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l'informe d á uditor, d'acord  amb  allò  establert  al  pacte  5è  del  conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Bonet Rull, Tercera Tinent d’Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se’n derivin. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 40. – (0697/17) PRORROGAR, de mutu acord, per un període comprès des del 25.10.2020 fins el 24.04.2021, el contracte 17002612-006 que té per objecte la prestació del Servei de primera acollida, de serveis especialitzats transversals i reforç al Servei d’Atenció a Immigrants, Emigrants i Refugiats (SAIER), amb mesures de contractació pública sostenibles, adjudicat a l'empresa A.B.D. Asociación Bienestar y Desarrollo, amb NIF G59435180, per un import total de 471.056,69 euros (exempt IVA), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 296.309,86 euros (exempt IVA), amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 296.309,86 euros i import IVA de 0,00 euros CG 36/20 18/25 per exempció d’IVA, a l'aplicació pressupostària D/22731/23161 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 174.746,83 euros (exempt IVA), amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 174.746,83 euros i import IVA de 0,00 euros per exempció d’IVA, a l'aplicació pressupostària D/22731/23161 0200. REQUERIR l'adjudicatari per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 41. – (19003191L02-003) ALLIBERAR l’autorització i la disposició de la despesa de la quantitat de 10.224,73 euros, IVA inclòs, del contracte 19003191L02-003 que té per objecte la gestió dels Casals de Gent Gran de Vall d’Hebron i de Sant Genís, que ha estat adjudicat per la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona en la seva sessió de 20 de febrer de 2020, a Iniciatives i Programes, SL, i retornar-lo a la aplicació pressupostària D/22719/23232 0607 de l'exercici pressupostari de l'any 2020, pel període no executat del contracte de l'1 de març al 16 de març de 2020. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 42. – (20204143_20000413L07 ) ADJUDICAR el contracte núm. 20000413L07, corresponent al Lot 7 del contracte de manteniment preventiu i correctiu de la flota de vehicles del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació sostenible i desglossat en 7 lots [Lot 7: Manteniment embarcacions SPEIS] al Sr. Alejandro Salinas Gabriel, amb NIF 38881339T, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 38.236,00 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 31.600,00 euros corresponen al preu net i 6.636,00 euros a l'IVA, al tipus del 21%; DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l'esmentada despesa amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.194,46 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; un import (IVA inclòs) de 19.118,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400 i un import (IVA inclòs) de 4.923,54 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació d’aquesta resolució, comparegui per formalitzar el contracte; DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció CG 36/20 19/25 ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 43. – (0922/18 Contracte 18003581L01-001) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1.01.2021 fins el 31.12.2022, el contracte 18003581L01-001 que té per objecte l'Acord Marc pels serveis de dinamització de processos participatius de l'Ajuntament de Barcelona, Lot 1: Processos de planificació estratègica, amb les empreses designades com a proveïdores següents i d’acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient: Delibera-Serveis de Participació Interractiva, SL amb número de NIF B62829247, Everis Spain, SL amb número de NIF B82387770, Fundació Surt, Fundació de Dones, F amb número de NIF G64404213, Fundació Francesc Ferrer i Guardia amb número de NIF G58506981, Quorum Consultors de Participació C amb número de NIF B64785611, Iniciatives i Dinamiques Comunitari amb número de NIF B63912026, Boix Pla Arnau amb número de NIF 44795586G, Espai d'Analisi Social, SL amb número de NIF B62569108, El Globus Vermell AACC Div. Arquit.I amb número de NIF G65943854, Ideem Innova, SL amb número de NIF B66056052, Tandem Social, SCCL amb número de NIF F65570400, Raons Publiques SCCL amb número de NIF F66462888, Spora Sinergies SCCL amb número de NIF F63912240, Quiñonero Oltra Jorge Gabriel amb número de NIF 21666862B, E1Dos Dinamització Social, SL amb número de NIF B63947238, Proj. Socioambientals Entorna3, SL amb número de NIF B66923384, Quepo SCCL amb número de NIF F67133058, COOPSOC: Laboratori d'Idees Socials SCCL amb número de NIF F67190371, Voltes Coop. d'Arquitectura amb número de NIF F66740739 i Arc Mediación Ambiental, SC amb número de NIF J22283543. REQUERIR les empreses designades com a proveïdores, la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 44. – (0922/18 - Contracte 18003581L02-001) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1.01.2021 fins el 31.12.2022, el contracte 18003581L02-001 que té per objecte l'Acord Marc pels serveis de dinamització de processos participatius de l'Ajuntament de Barcelona, Lot 2: Dinamització de processos urbanístics, de planejament i d’espai públic, amb les empreses designades com a proveïdores següents i d’acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient: Delibera-Serveis de Participació Interractiva, SL amb número de NIF B62829247, Fundació Privada Desenv. Comunitari amb número de NIF G64373608, Fundació Francesc Ferrer i Guardia amb número de NIF G58506981, Quorum Consultors de Participació C amb número de NIF B64785611, Boix Pla Arnau amb número de NIF 44795586G, Espai d'Analisi Social, SL amb número de NIF B62569108, El Globus Vermell AACC Div. Arquit.I amb número de NIF G65943854, Ideem Innova, SL amb número de NIF B66056052, Raons Publiques SCCL amb número de NIF F66462888, Col·lectiu Punt 6 SCCL amb número de NIF F66707514, Quiñonero Oltra Jorge Gabriel amb número de NIF 21666862B, Proj. Socioambientals Entorna3, SL amb número de NIF B66923384, Rice Up SCCL amb número de NIF F66626177, Associació Equal Saree amb número de NIF G65727901 i Voltes Coop. d'Arquitectura amb número de NIF F66740739. REQUERIR, les empreses designades com a proveïdores, la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 36/20 20/25 45. – (0922/18 - Contracte 18003581L03-001) PRORROGAR, per un període comprès des del 01.01.2021 fins el 31.12.2022, el contracte 18003581L03 que té per objecte l'Acord Marc pels serveis de dinamització de processos participatius de l'Ajuntament de Barcelona, Lot 3: Processos adreçats a infants i joves, amb les empreses designades com a proveïdores següents i d’acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient: FOLK I SANCHEZ CONSULTORS SCP amb número de NIF J63875728, FUNDACIÓ PERE TARRÉS amb número de NIF R5800395E, BOIX PLA ARNAU amb número de NIF 44795586G, ESPAI CONEIX SCCL amb número de NIF F67013565 i DESCOBERTA, SLU amb número de NIF B65433740. REQUERIR, a les empreses designades com a proveïdores, la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissióde Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 46. – (922/18 - Contracte 18003581L04-001) PRORROGAR, per un període comprès des del 01.01.2021 fins el 31.12.2022, el contracte 18003581L04 que té per objecte l'Acord Marc pels serveis de dinamització de processos participatius de l'Ajuntament de Barcelona, Lot 4: Dinamització de processos d’àmbit social i comunitari, amb les empreses designades com a proveïdores següents i d’acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient: Delibera-Serveis de Participació Interactiva, SL amb número de NIF B62829247, Fundació Privada Desenv. Comunitari amb número de NIF G64373608, Fundació Surt, Fundació de Dones, F amb número de NIF G64404213, Fundació Francesc Ferrer i Guardia amb número de NIF G58506981, Fundació Pere Tarrés amb número de NIF R5800395E, Iniciatives i Dinamiques Comunitari amb número de NIF B63912026, Etcs Estrategies Transformació Comunitària Sostenible SCCL amb número de NIF F63684617, Tandem Social SCCL amb número de NIF F65570400, Raons Publiques SCCL amb número de NIF F66462888, Spora Sinergies SCCL amb número de NIF F63912240, Momentum Lab, SL amb número de NIF B66621061, Quiñonero Oltra Jorge Gabriel amb número de NIF 21666862B, Rice Up SCCL amb número de NIF F66626177, Quepo SCCL amb número de NIF F67133058 i Coopsoc: Laboratori d'Idees Socials SCCL amb número de NIF F67190371. REQUERIR, les empreses designades com a proveïdores, la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 47. – (0922/18 - Contracte 18003581L05-001) PRORROGAR, per un període comprès des de l'1.01.2021 fins el 31.12.2022, el contracte 18003581L05 que té per objecte l'Acord Marc pels serveis de dinamització de processos participatius de l'Ajuntament de Barcelona, Lot 5: Dinamització de processos participatius reduïts i amb sessions puntuals de debat, amb les empreses designades com a proveïdores següents i d’acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient: Everis Spain, SL amb número de NIF B82387770, Quorum Consultors de Participació C amb número de NIF B64785611, Iniciatives i Dinamiques Comunitari amb número de NIF B63912026, Espai d'Anàlisi Social, SL amb número de NIF B62569108, Tandem Social SCCL amb número de NIF F65570400, La Fabrica@ SCCL amb número de NIF F66077611, Spora Sinergies SCCL amb número de NIF F63912240, Momentum Lab, SL CG 36/20 21/25 amb número de NIF B66621061, E1dos Dinamització Social, SL amb número de NIF B63947238 i Col. d'Arquitectes El Tinglado amb número de NIF G67282319. REQUERIR, les empreses designades com a proveïdores, la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 48. – (2020-0054) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consell d'Associacions de BCN (codi conveni 20XC0137), que regula l'atorgament de la subvenció de concessió directa i de caràcter nominatiu, per l'execució del projecte anomenat "És moment de sumar", per un import de 40.110,00 euros, equivalent al 49,78% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 80.582,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor del Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, la despesa per un import de 40.110,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92418 del pressupost de l'any 2020. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2020, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Marc Serra Solé, Regidor de Drets de Ciutadania i Participació de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Sants-Montjuïc 49. – (20209210) INICIAR l'expedient per a la contractació de “Servei d’educadors/es cívics/ques per a l’espai públic del Districte de Sants-Montjuïc amb mesures d’eficiència social”, amb núm. de contracte 20002024, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 408.869,72 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 557.549,61 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 371.699,74 euros i import de l'IVA de 37.169,98 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 204.434,86 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414 0603, un import (IVA inclòs) de 204.434,86 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414 0603; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 36/20 22/25 Districte de Gràcia 50. – (20200059) DECLARAR DESERT el procediment restringit ordinari, per a l'adjudicació de la concessió núm. 20C00008 que té per objecte la gestió i explotació del servei de bar-cafeteria del Centre cívic La Sedeta del Districte de Gràcia, per un termini de 2 anys, des de l’1 de juliol de 2020 fins al 30 de juny de 2022, amb un cànon mínim anual de 16.700 €; per no haver-se presentat cap oferta. Districte de Sant Andreu 51. – (18003066L01) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2022, el contracte 18003066L01-003 que té per objecte Serveis de gestió del Centre Cívic Bon Pastor, adjudicat a l'empresa Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, per un import total de 462.984,04 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 178.763,28 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 147.738,25 euros i import IVA de 31.025,03 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 231.492,02 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 191.315,72 euros i import IVA de 40.176,30 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 52.728,74 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 43.577,47 euros i import IVA de 9.151,27 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. REQUERIR l'adjudicatari per tal que formalitzi el contracte de la pròrroga en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 52. – (18003066L02) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2022, el contracte 18003066L02-003 que té per objecte el Servei de gestió del Centre Cívic Baró de Viver i Espai de la gent gran, adjudicat a l'empresa Puça Espectacles, SL, amb NIF B63715767, per un import total de 526.655,32 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 203.347,47 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 168.055,76 euros i import IVA de 35.291,71 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 263.327,66 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 217.626,17 euros i import IVA de 45.701,49 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació CG 36/20 23/25 pressupostària D/22719/33711 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 59.980,19 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 49.570,40 euros i import IVA de 10.409,79 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. REQUERIR l'adjudicatari per tal que formalitzi la pròrroga en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura I Esports. 53. – (18003066L03) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2022, el contracte 18003066L03-003 que té per objecte el Servei de gestió del Centre Cívic Trinitat Vella, adjudicat a l'empresa Iniciatives i Programes, SL, amb NIF B59545913, per un import total de 593.954,80 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 229.332,55 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 189.531,03 euros i import IVA de 39.801,52 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 296.977,40 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 245.435,87 euros i import IVA de 51.541,53 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 67.644,85 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 55.904,83 euros i import IVA de 11.740,02 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. REQUERIR l'adjudicatari per tal que formalitzi la pròrroga del contracte en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 54. – (18003066L04) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2020 fins el 08.10.2022, el contracte 18003066L04-003 que té per objecte el Servei de gestió del Centre Cívic La Sagrera, adjudicat a l'empresa Club Lleuresport de Barcelona, amb NIF G60320132, per un import total de 532.797,90 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 205.719,19 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 170.015,86 euros i import IVA de 35.703,33 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 266.398,95 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 220.164,42 euros i import IVA de 46.234,53 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609, CG 36/20 24/25 condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 60.679,76 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 50.148,56 euros i import IVA de 10.531,20 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. REQUERIR l'adjudicatari per tal que formalitzi la pròrroga en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 13,30 h. CG 36/20 25/25