Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 15 D'OCTUBRE DE 2020 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 8 d'octubre de 2020 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (837/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Elisenda Martínez Batalla (mat. 73937) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera en comissió de serveis amb la categoria professional d’Administrativa, amb destinació al Departament de Consum de la Gerència d'Àrea d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica, on ocupa el lloc de treball d’Administrativa Experta (22FC1SCSC01), i l’activitat privada per compte propi de tasques de tractament de dades en el camp de les startups mèdiques. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (261/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ana María Piñeiro García (mat. 74924) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Arquitectura (22FA1BIBA04), i una activitat privada per compte propi com a arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitectura, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del CG 37/20 INF 1/14 Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (398/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jesús Cercos Álvaro (mat. 25958) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (399/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Gerard Pons Rodríguez (mat. 73678) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber Accés SPEIS (codi lloc: 16FC2BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 37/20 INF 2/14 5. – (400/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Albert De Llanza Cullell (mat. 27842) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 250 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (401/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carlos De Francisco Sans (mat. 25307) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sergent SPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 200 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (402/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Da Pena Gómez (mat. 74617) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Sant Martí, on ocupa el lloc de treball de Cap de Departament de Serveis Jurídics-Secretaria (26FAXCLCD01), i l’activitat privada per CG 37/20 INF 3/14 compte propi d’assessorament legal en matèria urbanística i immobiliària, i com administradora única de l’empresa ESPAI JV9 SERVEIS URBANÍSTICS S.L.P, de la qual és sòcia. No podrà ostentar, per sí mateixa o mitjançant substitut, ni a través de l’empresa ESPAI JV9 SERVEIS URBANÍSTICS S.L.P, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (405/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier López Martín (mat. 75705) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Gestió, amb destinació al Departament de Drets de Ciutadania de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat docent com a professor col·laborador de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2020-2021, fins el 12 de febrer de 2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (410/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Luís Salguero Rodríguez (mat. 77504) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d’arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, CG 37/20 INF 4/14 d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (16001198-006 (235/16)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16001198-006 que té per objecte el servei de Disseny del Web i la Programació dels Webs i Aplicacions, adjudicat a l'empresa Servicio Desarrollo Or.Soluciones, SL, amb NIF B91732826, per un import màxim de 37.179,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 12.393,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 10.242,15 euros i 2.150,85 euros en concepte d’IVA al tipus del 21%, a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 24.786,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 20.484.30 euros i 4.301,70 euros en concepte d’IVA al tipus del 21%, a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705. FIXAR en 1.536,32 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Contractació de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (17005134-004 (0013/18)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 17005134-004 que té per objecte el manteniment integral a l’edifici del carrer Calàbria, adjudicat a la Ute Calabria Gestio Integral, amb NIF U67150912, per un import màxim de 73.360,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i la documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 73.360,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 60.628,10 euros i un import de 12.731,90 euros en concepte d'IVA al tipus del 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/93314 0705. FIXAR en 3.031,40 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (2020/1000) RECONÈIXER l'import d'indemnització parcial del contracte 19003396 que té per objecte els Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, a favor de l’empresa Integración Social de Minusválidos SL amb NIF B61098638 per la quantitat de 15.418,62 euros pel període comprés entre el dia 14 de CG 37/20 INF 5/14 març de 2020 i el dia 21 de juny de 2020, de conformitat amb l'informe tècnic emès en data 27 d’agost de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de de la partida D/22611/92011 0601 de l'exercici 2020. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 15 d'octubre de 2020. 14. – (01- PPPNT2020) APROVAR el projecte normatiu de modificació de l’Ordenança per prestacions patrimonials de caràcter públic no tributari dels serveis de cementiris; i DONAR-LI el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta de Barcelona. 15. – (20XC0084) APROVAR la segona addenda a l’encomana de gestió subscrita entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci de Turisme de Barcelona el 29 d’octubre de 2018, per a activitats de caràcter material o tècnic dirigides a l'impuls i la coordinació de la implantació d'accions derivades de la planificació estratègica de turisme de la ciutat per la necessitat de donar continuïtat al conjunt de projectes en el període de l'encomana de gestió, d'acord a la valoració feta per la comissió de seguiment del conveni de 28 de maig de 2020. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa addicional per un import de 240.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0700 46713 43212 de la Direcció de Turisme, Esdeveniments i Indústries Creatives, corresponents a l'anualitat pressupostària del 2020, a favor del Consorci de Turisme de Barcelona; FACULTAR el Regidor de Turisme i Indústries Creatives, Im. Sr. Francesc Xavier Marcé i Carol, per a la signatura de l'esmentada addenda. PUBLICAR aquesta resolució i l'addenda formalitzada, al BOPB, la Gaseta municipal i al web municipal. 16. – (20XC0156 (0333/20)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i Novact per al desenvolupament del Projecte "Enfortiment del comerç i serveis de proximitat i dels mercats municipals a l'Eix Besòs" que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 199.987,36 euros, que representa el 93,6% del projecte, que té un import de 213.622,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 199.987,36 euros, distribuïts en 54.520,00 euros per a l´any 2020 i 45.467,36 euros per a l´any 2021 amb càrrec a la partida 0700/48855/43351 de la Direcció de Serveis d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum i 100.000,00 euros per a l´any 2020 amb càrrec de la partida 0700/48855/15361 de Pla de Barris, condicionat a l'existència de crèdit suficient i adequat en el pressupost posterior a l'actual, a favor de l´entitat favor de Novact amb CIF G62083357. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l´informe d´auditor, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. CG 37/20 INF 6/14 FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d´Alcaldia, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 17. – (DP-2020-27887) DEIXAR SENSE EFECTE parcialment l’encàrrec de gestió i administració atorgat a l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) per acord de la Comissió de Govern de 7 de novembre de 2019, pel que fa només als locals 1 i 2 en planta baixa de l’immoble del carrer Ferreria núm. 26, als efectes de destinar-los pel Districte de Sants-Montjuïc a una entitat del territori per a desenvolupar activitats sòcio-culturals i veïnals, mantenint vigent l’encàrrec respecte els habitatges que integren l’esmentat immoble del carrer Ferreria núm. 26. 18. – (3-102/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-102/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 955.019,88 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20100291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 19. – (3-103/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-103/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 300.000,00 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, gestionats pel Districte de Sants-Montjuïc, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20100491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 20. – (3-104/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-104/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 6.515.000,00 euros, per atendre despeses sobrevingudes per la crisi sanitària derivada de la Covid 19, de diversos projectes de la Gerència d’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20100591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 21. – (20160551) APROVAR la pròrroga del conveni de col·laboració subscrit en data 18 d’octubre de 2016 entre l’Ajuntament de Barcelona i la societat Diagonal Mar Propco 1 SL pel manteniment del “Túnel de Puigcerdà”, per un període de quatre anys addicionals; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual per un import de 69.661,72 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48811/13412 del pressupost de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures dels anys 2020, 2021, 2022 i 2023, a favor de Diagonal Mar Propco 1 SL, amb NIF B62803523, per fer front a les despeses compromeses al conveni, a raó de 17.415,43 euros anuals per cadascun dels quatre anys de vigència. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici CG 37/20 INF 7/14 autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; FACULTAR el Gerent de Mobilitat i Infraestructures per la signatura i formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l’execució del present conveni; i DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 22. – (20200189) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Programa de les Nacions Unides per als assentaments humans (ONU-Habitat), per l’establiment i continuació del Programa Global de Ciutats Resilients (City Resilience Global Programme, CRGP), que instrumenta l’atorgament d’una subvenció directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 800.000,00 euros. Aquest import representa aproximadament el 10% del total del pressupost global del projecte, segons els termes establerts a l’article cinquè de l’esmentat conveni; DECLARAR la no inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual de 800.000,00 euros per fer front a l’esmentat conveni, mitjançant quatre anualitats, de 2020 a 2023, de 200.000,00 euros, dels quals 50.000,00 euros/any amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/0504/48841/13412 del pressupost de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures; 75.000,00 euros/any, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/0200/48871/23291 de la Direcció de Justícia Global i Cooperació (Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI); 25.000,00 euros/any amb càrrec a les aplicacions pressupostàries D/0300/48903/91223 i D/0300/48903/91224 respectivament, de la Gerència d’Agenda 2030, Transició Digital i Esports, i 25.000,00 euros/any, amb càrrec a l’aplicació pressupostària, D/0100/48903/92011 de la Gerència Municipal. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’article 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, d'acord amb el previst en l'article dotzè del conveni, presenti la documentació justificativa dels fons rebuts; FACULTAR a la Segona Tinenta d’Alcaldia, Ilma. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura i formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l’execució del present conveni, amb posterioritat a la seva signatura per l’Alcaldessa; DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 23. – (20200188) APROVAR el Conveni entre la Gerència d’Ecologia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya per la col·laboració en la redacció del Pla Director Urbanístic Metropolità de Barcelona, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'alcaldia el 27 d'abril de 2011; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa plurianual de 29.500,00 euros per fer front a les despeses derivades de l’esmentat conveni a favor de la Universitat Politècnica de Catalunya, amb NIF Q0818003F, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48902/15011 dels pressupostos de l’exercici 2020 i 2021 de la gerència de l’Arquitecte en cap, amb el següent desglossament: 19.500,00 euros a càrrec de l’exercí 2020 i 10.000,00 euros a càrrec de l’exercici 2021. La consignació queda CG 37/20 INF 8/14 subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; FACULTAR l’Arquitecte en cap, sr. Xavier Matilla Ayala, per la signatura i formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l’execució del present conveni; i DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Nou Barris 24. – (8BD 2020/063) APROVAR el Projecte Modificat del Projecte executiu per a la construcció d’una coberta i unes grades d’una pista esportiva i ampliació de vestuaris al CEM Guineueta al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Edificació de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import de 3.127.202,33 euros, 21% IVA inclòs, import resultant de sumar al contracte principal aprovat definitivament (2.653.301,04 euros, 21% IVA inclòs), l’import de les modificacions proposades (275.412,65 euros, 21% IVA inclòs) i les despeses associades (198.488,64 euros, 21% IVA inclòs), i que representa el 9,66% d’increment sobre l’import del Pressupost de Coneixement per l’Administració (PCA) del projecte aprovat definitivament (2.851.789,68 euros 21% IVA inclòs) per la Comissió de Govern en sessió del dia 10 de gener de 2019; Modificacions tècniques consistents a grans trets en: retirada d’arbres, inspecció del clavegueram, desviació provisional del sanejament i execució de pous sorrencs per facilitar la correcte evacuació d’aigües, noves connexions de sanejament al carrer, execució d’un mur de gabions que estabilitzi i limiti correctament el talús amb l’actual camp de futbol i adaptació dels elements de serralleria a les diferents demandes rebudes en fase d’obra; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Martí 25. – (20SD00099 PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte executiu d’Urbanització de l’àmbit qualificat com a 6b (Parcs i jardins urbans de nova creació) entre els carrers Treball i Agricultura inclòs en el “Pla de Millora Urbana de les illes delimitades pels carrers Cristòbal de Moura, Pallars, Agricultura i Treball” que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de data 23 de març de 2007 (publicat a efectes de la seva executivitat al BOPB de 26/05/2007 i a La Vanguardia de 28/05/2007), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 18 de setembre de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per la Udin, SL, Domasa SL Unipersonal i Inversiones y Edificaciones Industriales, SL amb un pressupost de 673.207,31 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; CG 37/20 INF 9/14 SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya; NOTIFICAR el present acord als interessants; DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 26. – (16006421-003 (0036/17)) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del contracte 16006421 que té per objecte la contractació dels serveis d'atenció i informació a la ciutadania a l'Oficina Multiservei d'Atenció Ciutadana (OMAC) i a l'Oficina d'atenció a l'empresa (OAE) de l'Ajuntament de Barcelona incorporant objectius d'eficiència social, adjudicat a l'empresa actualment anomenada Majorel Tria SLU, amb NIF B83919506, amb efectes del dia 18 de maig de 2020, data en què es va reprendre la prestació completa del servei, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió parcial signada entre el representant de l’empresa contractista i la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR la present resolució a l’empresa contractista. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 27. – (20160409) APROVAR el Protocol addicional per a la implementació de mesures extraordinàries en relació amb l’impacte social de la pandèmia de la COVID-19 per al 2020 del contracte programa 2016-2019 per a la coordinació i la col·laboració entre el Departament Treball, Afers Socials i Famílies, i l'Ajuntament de Barcelona, en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat. 28. – (20200311) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat La Prosperitat Cultura en acció 2, amb NIF núm. G64781123, per a l’execució del projecte “Xarxa 9 Barris Acull”, amb la finalitat de treballar de forma coordinada per afavorir la convivència del veïnat en la diversitat que caracteritza als barris del districte, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 90.057,00 euros, equivalent al 80,44% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 111.957,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat La Prosperitat Cultura en acció 2, amb NIF núm. G64781123, la despesa total de 90.057,00 euros, equivalent al 80,44 % del cost total del projecte (111.957,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48627 23261 del pressupost de l’any 2020 de la Direcció d’Immigració i refugi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte CG 37/20 INF 10/14 subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 29. – (20200316) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Coordinadora d’entitats del Poble Sec, amb NIF núm. G59055525, per a l’execució del projecte “Pla d’acollida Poble Sec per a tothom”, amb la finalitat de Millora de les condicions de vida, l’acollida i defensa dels drets de les persones immigrades d’origen estranger, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 54.050,00 euros, equivalent al 56,30% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 96.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de la Coordinadora d’entitats del Poble Sec, amb NIF núm. G59055525, la despesa total de 54.050,00,00 euros, equivalent al 56,30% del cost total del projecte (96.000,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48628 23261, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció d’Immigració i Refugi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 30. – (20200323) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat SOS Racisme Catalunya amb NIF núm. G58958323, per a l’execució del projecte anomenat “Atenció a persones víctimes de racisme. Incidència per transformar” amb la finalitat de restituir els drets i reparar el dany de les persones afectades per una situació de racisme en un procés que avanci cap a la igualtat de drets i la no discriminació, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 50.000,00 euros, equivalent al 44,05% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 113.500,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat SOS Racisme Catalunya, amb NIF núm. G58958323, la despesa total de 50.000,00 euros, equivalent al 44,05% del cost total del projecte (113.500,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48630 23252, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció Drets de Ciutadania. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Il·lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinent d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin del mateix. CG 37/20 INF 11/14 31. – (20200354) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Icària Iniciatives Socials, SAL amb NIF núm. A59835454, per a l’execució del projecte “Coses que importen”, amb la finalitat de contribuir a reactivar l’economia incorporant i potenciant el comportament individual i empresarial viscut durant la pandèmia de la covid-19 i generar possibilitats reals de contractació competitiva de negoci amb valor social per a les empreses que donen treball a persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, equivalent a l'11,05% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 271.502,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Icària Iniciatives Socials, SAL, amb NIF núm. A59835454, la despesa total de 30.000,00 euros, equivalent al 11,05% del cost total del projecte (271.502,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48858 23034, del pressupost de l’any 2020 de Departament de Participació Social. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 32. – (20XC0096) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona per a la realització coordinada de l’enquesta de victimització de Barcelona i la seva àrea metropolitana; DESIGNAR a la Sra. Maite Casado Cadarso, Gerent de Seguretat i Prevenció, per a la signatura del document de formalització del conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Ciutat Vella 33. – (20192000) RECONÈIXER l'import d'indemnització del contracte 19000513L02 que té per objecte la Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Convent Sant Agustí del Districte de Ciutat Vella, a favor de l’empresa TRÀNSIT PROJECTES SL. amb NIF B59489351 per la quantitat de 15.607,74 euros pel període comprés entre el 14 de març de 2020 i el dia 31 de maig de 2020, de conformitat amb l'informe tècnic emès en data 31 de juliol de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de la partida D/22611/33711 0601 de l'exercici 2020. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34. – (20192000) RECONÈIXER l'import d'indemnització del contracte 19000513L04 que té per objecte la Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les CG 37/20 INF 12/14 activitats del Centre Cívic Pati Llimona del Districte de Ciutat Vella, a favor de l’empresa TRÀNSIT PROJECTES SL. amb NIF B59489351 per la quantitat de 12.833,29 euros pel període comprés entre el 14 de març de 2020 i el dia 31 de maig de 2020, de conformitat amb l'informe tècnic emès en data 31 de juliol de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de la partida D/22611/33711 0601 de l'exercici 2020. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Gràcia 35. – (20200090) ADJUDICAR la gestió cívica del Casal de Barri Can Carol a la Federació d'Entitats Amigues de Can Carol i Consolat (FEACCC), amb NIF G67619668, per haver obtingut la millor puntuació d'acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica, i APROVAR el projecte de gestió presentat. DISPOSAR la despesa a favor de la Federació d'Entitats Amigues de Can Carol i Consolat (FEACCC), amb NIF G67619668, en concepte de subvenció prevista a la base quarta de les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica per un import de 105.000,00 euros pels anys 2020 i 2021 a l'aplicació pressupostària D/0606/48902/92412, amb el desglossament següent: 35.000,00 euros a càrrec del pressupost de l'any 2020 i 70.000,00 euros a càrrec del pressupost de l'any 2021, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. ABONAR les esmentades quantitats a la Federació d'Entitats Amigues de Can Carol i Consolat (FEACCC), d'acord amb allò establert en les bases aprovades, prèvia signatura del conveni corresponent. REQUERIR a l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR a l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la data de finalització de l'activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d'incloure memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte.FACULTAR al Regidor del Districte de Gràcia, Im. Sr. Eloi Badia Casas, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com de tots aquells documents que se'n derivin.DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 36. – (19005634) RECTIFICAR per error material, de conformitat amb l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, els documents informatius del plec de clàusules administratives del contracte núm. 19005634, que té per objecte el servei de promoció de la convivència en l’espai públic i les comunitats veïnals del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible, aprovat per la comissió de govern de data 4 de juny de 2020, en el sentit d’esmenar el desglossament de costos directes i indirectes de la clàusula 2a del PCAP en el sentit següent: On diu: El pressupost net (IVA exclòs) es desglossa de la manera següent: Despeses de funcionament 4.583,33 €. Ha de dir: El pressupost net (IVA exclòs) es desglossa de la manera següent: Despeses de funcionament 3.958,33 €. La suma de costos directes resultant de l’esmena és de 284.477, 83 euros i la suma total de costos directes i indirectes és de 318.615,17 CG 37/20 INF 13/14 euros. RETROTRAURE les actuacions al moment de presentació d’ofertes i ATORGAR, novament, el termini de 15 dies naturals des de la publicació d’aquesta esmena per a la seva presentació. PUBLICAR aquest acord al perfil del contractant de l´Ajuntament de Barcelona als efectes d´informació als licitadors. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 37. – (15003777) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 19 de setembre de 2020 l’import d’indemnització parcial a favor d’INCOOP SCCL, amb NIF F60137411, per la quantitat de 630,12 euros, del contracte 15003777 que té per objecte el servei d’informació i dinamització del Centre Municipal de Cultura Popular de Sant Andreu, i pel període comprés entre el dia 1 de maig de 2020 i el dia 25 de juny de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida pressupostària D/22611/92416 de l’exercici 2020. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 38. – (20204007) APROVAR les Bases del procediment de concurrència pública per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Diagonal Mar. Convocar la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 30.000,00 euros del pressupost de l'any 2021, que aniran a càrrec a la partida 0610-48903-92416, condicionades a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l’execució de la gestió cívica s’iniciarà l’exercici següent a la seva autorització. EL SECRETARI GENERAL CG 37/20 INF 14/14