Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 15 d'octubre de 2020 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 15 d'octubre de 2020, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi concorren les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado, Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Albert Batlle Bastardas, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Gemma Tarafa Orpinell, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Juan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres.: Janet Sanz Cid i Lucia Martín González, i l’Im. Sr. Marc Serra Solé. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. La sessió no presencial va ser convocada i es celebra en virtut del que disposa l’article 46.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, segons redacció donada pel Reial Decret llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita la seva identitat, així com l’existència de quòrum legal. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.30 h. I) INFORMACIÓ DE L’ORDRE DEL DIA DEL PLENARI DEL CONSELL MUNICIPAL Es delibera, primerament, sobre el projecte d'ordre del dia preparat per a la propera sessió del Plenari del Consell Municipal estructurat de la manera següent com a conseqüència de l'entrada en vigor del Reglament Orgànic Municipal: A) Aprovació de l’acta de la sessió anterior B) Part informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes CG 37/20 INF 1/28 C) Part decisòria / Executiva a) Ratificacions b) Propostes d'acord COMISSIÓ DE DRETS SOCIALS, CULTURA I ESPORTS 1. – (2020-10/13) ACCEPTAR el càrrec de patró de la Fundació Privada Institut de Salut Global de Barcelona, pel termini estatutari de 5 anys, un cop acordada la reelecció de l’Ajuntament de Barcelona pel seu Patronat en la sessió de 12 de juny de 2020.FACULTAR l’Alcaldia perquè nomeni el/la representant de l’Ajuntament de Barcelona en el Patronat de la fundació esmentada. COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA 2. – APROVAR el Compte General de l’exercici 2019 corresponent a l’Ajuntament de Barcelona, als organismes autònoms municipals, a les entitats públiques empresarials i a les societats amb capital íntegrament municipal. 3. – (01 OOFF2021) APROVAR provisionalment la modificació per a l'exercici de 2021 i successius de les Ordenances fiscals següents: Ordenança fiscal general; núm. 1.1. Impost sobre béns immobles; núm. 1.2. Impost sobre vehicles de tracció mecànica; núm. 1.3. Impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana; núm. 1.4. Impost sobre activitats econòmiques; núm. 2.1. Impost sobre construccions, instal·lacions i obres; núm. 3.1. Taxes per serveis generals; núm. 3.2. Taxes per serveis de prevenció, extinció d'incendis i salvament; núm. 3.3. Taxes per serveis urbanístics; núm. 3.4. Taxes per serveis relatius a sacs i contenidors de runa i altres serveis mediambientals; núm. 3.5. Taxes de clavegueram; núm. 3.6. Taxes de mercats; núm. 3.7. Taxes pels serveis de registre, prevenció i intervenció sanitària relatius a animals de companyia; núm. 3.8. Taxes per prestacions de la Guàrdia Urbana i circulacions especials; núm. 3.10. Taxes per la utilització privativa del domini públic municipal i la prestació d'altres serveis; núm. 3.11. Taxes per la utilització privativa o l’aprofitament especial del domini públic municipal, a favor d’empreses explotadores de serveis de subministraments d’interès general; núm. 3.12. Taxes per l’estacionament regulat de vehicles a la via pública; núm. 3.13. Taxes per serveis culturals; núm. 3.14. Taxes per serveis especials d'enllumenat públic; núm. 3.15. Taxes per la utilització privada del funcionament de les fonts ornamentals; núm. 3.16. Taxes per la utilització privativa o l’aprofitament especial del domini públic municipal, a favor d’empreses explotadores de serveis de telefonia mòbil; núm. 3.17 Taxes per la utilització privativa o aprofitament especial del domini públic local de les instal•lacions de transport d’energia elèctrica, gas, agua, i hidrocarburs; núm. 3.18 Taxa pel servei de recollida de residus municipals generats en els domicilis particulars; núm. 4. Contribucions especials; Categories fiscals de les vies públiques de la Ciutat; SOTMETRE les esmentades Ordenances fiscals a informació pública per un termini de trenta dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província, dins dels quals els interessats podran examinar l’expedient i presentar les CG 37/20 INF 2/28 reclamacions que estimin oportunes; i TENIR PER APROVADA DEFINITIVAMENT la modificació de les ordenances fiscals en el supòsit que no es presentin reclamacions. 4. – (CO 2020-10/11) APROVAR inicialment la modificació dels estatuts de Fira Internacional de Barcelona amb l’objecte d’incorporar una nova Disposició Transitòria Segona, de conformitat amb el text que s’incorpora en l’expedient administratiu. SOTMETRE aquest acord i l’expedient a informació pública per un termini de trenta dies, d’acord amb els articles 313.3 i 160 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals; i en el cas de no presentar-se al·legacions, TENIR-LA per definitivament aprovada, i com a conseqüència, RATIFICAR, en virtut de l’article 322 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, l’acord adoptat pel Consell General de Fira Internacional de Barcelona, en la sessió extraordinària celebrada virtualment el 19 de maig de 2020, relatiu a l’aprovació de la modificació dels seus estatuts amb l’objecte d’incorporar una nova Disposició Transitòria Segona. 5. – (19S18373-003) RECTIFICAR l’acord del Plenari del Consell Municipal de 20 de desembre de 2019, pel qual s’aprova el Conveni de col•laboració entre la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Barcelona i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona per al finançament de l’ampliació i renovació dels espais firals de la Fira Internacional de Barcelona, en el sentit que l’aplicació pressupostària dels exercicis 2020 i 2021 ha de ser 0703-85001-93311, en lloc de 0701-75321-93311, restant inalterat la resta de l’acord. ANUL·LAR l'autorització i disposició a favor de Fira 2000, SA, de la despesa total de 2.630.019,76 euros, dels quals 1.315.009,88 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0701 75321 93311 del pressupost de l’any 2020, i 1.315.009,88 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0701 75321 93311 del pressupost de l’any 2021, d’acord amb l’establert en el pacte primer I b) de l'esmentat conveni. 6. – (20XF0606) AUTORITZAR I DISPOSAR a favor de Fira 2000, SA, la despesa total de 2.630.019,76 euros, dels quals 1.315.009,88 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0703 85001 93311 del pressupost de l’any 2020, i 1.315.009,88 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària 0703 85001 93311 del pressupost de l’any 2021, condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat en el pressupost posterior a l’actual, d’acord amb l’establert en el pacte primer I b) del Conveni de col•laboració signat entre la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Barcelona i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona per al finançament de l’ampliació i renovació dels espais firals de la Fira Internacional de Barcelona. 7. – (DP-2020-27806) CEDIR gratuïtamenta l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona la finca de propietat municipal situada al carrer Reina Amàlia núm. 10, grafiada en el plànol annex, amb la finalitat de constituir un dret de superfície a favor d’entitats sense ànim de lucre per a la rehabilitació integral de l’edifici i la gestió posterior dels habitatges de lloguer social i, d’acord amb allò que disposen els articles 49 i 50 del Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el CG 37/20 INF 3/28 Reglament del Patrimoni dels Ens Locals; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de trenta dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, TENIR per aprovada la cessió; FORMALITZAR la cessió, fent esment de l’afectació de la finca a la dita finalitat garantida amb clàusula de reversió automàtica si en un termini de 6 anys no s’ha destinat a la mateixa en els termes de l’article 50 del referit Reglament; AUTORITZAR a l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona a constituir un dret de superfície a favor d’entitats sense ànim de lucre per un termini de 99 anys per a la rehabilitació integral de l’edifici i la gestió posterior dels habitatges de lloguer social, així com a percebre, en el seu cas, l’import que es determini en concepte de contraprestació, formalitzant tots els documents públics i privats necessaris per a la seva instrumentalització, tot això amb subjecció als principis de la contractació pública; i FACULTAR l'Alcaldia per a realitzar totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. 8. – (DP-2020-27851) ADSCRIURE l’ús i CONSTITUIR un dret real d’aprofitament a favor de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, respecte la finca de domini públic situada al carrer Binèfar núm. 22-26 (finca resultant HD/7 1 del Projecte de Reparcel·lació del Polígon d’actuació urbanística del Pla de Millora Urbana de l’àmbit comprès entre els carrers Guipúscoa, Ca N’Oliva, Binèfar i el límit del terme municipal de Sant Adrià del Besós, a Barcelona), grafiada en el plànol annex, destinada a la construcció i gestió d’un edifici d’habitatges protegits dotacionals en règim de lloguer social; SOTMETRE l’expedient a informació pública durant un termini de trenta dies i, si no s’hi formulen reclamacions o al·legacions, TENIR per aprovada l’esmentada adscripció i constitució del dret real d’aprofitament; FORMALITZAR-LOS d'acord amb les condicions del document annex, que s'aproven; i FACULTAR l’Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. 9. – (DP-2020-27853) CONSTITUIR un dret real de superfície a favor de l’Institut Municipal d’habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB), a la finca situada al carrer de Lisboa núm. 35.B-67 (referència cadastral 9668253DF2896H0000WW) per un termini de setanta-cinc anys i amb caràcter gratuït, per destinar-la a la construcció d’habitatges amb protecció oficial, que seran utilitzats prioritàriament com a allotjament temporal derivat de les necessitats del Programa Habita Carmel; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de trenta dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, tenir per aprovat definitivament el present acord; FORMALITZAR el dret de superfície d'acord amb les condicions del document annex, que s'aprova; INSCRIURE'L en el Registre de la Propietat; i FACULTAR l'Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. 10. – (DP-2020-27854) ADSCRIURE l’ús i CONSTITUIR un dret real d’aprofitament a favor de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB), respecte de la finca de domini públic, qualificada urbanísticament com a clau HD/7 (sistema d’habitatge dotacional públic), en virtut del “PMU en l’àmbit comprès entre els carrers de Guipúscoa, Ca N’Oliva, de Binèfar i el límit del terme municipal de Sant Adrià del Besós, aprovat definitivament el 31.05.2013, situada al passatge d’Arriassa, s/n, grafiada en el plànol annex, destinada a la construcció i gestió d’un edifici CG 37/20 INF 4/28 d’habitatges dotacionals en règim de lloguer social; SOTMETRE l’expedient a informació pública durant un termini de trenta dies i, si no s’hi formulen reclamacions o al·legacions, TENIR per aprovada l’esmentada adscripció i constitució del dret real d’aprofitament; FORMALITZAR-LOS d'acord amb les condicions del document annex, que s'aproven; i FACULTAR l’Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 11. – (19/2020) REVOCAR, de conformitat amb l’article 6 del Reglament d’Honors i Distincions de l’Ajuntament de Barcelona i els informes que consten a l’expedient, l’atorgament de la Medalla d’Or de la Ciutat al rei Joan Carles I, acordat pel Plenari del Consell Municipal de l’Ajuntament de Barcelona en sessió de 23 de setembre de 1992. 12. – (010/2020 SG) APROVAR definitivament la modificació del Reglament Orgànic Municipal, amb la finalitat d’establir un nou sistema de documentació de les sessions del Consell Municipal, dels Consells de Districte i d’altres òrgans col·legiats a partir del seu enregistrament en suport apte per a la gravació i reproducció del so i de la imatge; i PUBLICAR el text íntegre de la modificació en el Butlletí Oficial de la Província, de conformitat amb allò disposat a l’article 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local. 13. – PROPOSAR el nomenament de membres del Consell d’Administració d’Informació i Comunicació de Barcelona, SA, SPM. 14. – (415/2020) MODIFICAR l’annex 1 i 2 de l’Acord del Consell Plenari del 21 de desembre de 2018 sobre l’aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball, tal i com es detalla als annexos, que consten a l’expedient. PUBLICAR aquest acord i els seus annexos a la Gaseta Municipal i al web. 15. – (2020/436) APROVAR el III Pla d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes 2020- 2023 del personal municipal de l’Ajuntament de Barcelona i dels Organismes Autònoms i ens adherits a l’acord regulador de les condicions de treball comunes dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona, que incorpora, sobre el que es va aprovar pel Plenari del Consell Municipal en data 20 de desembre de 2019, la modificació dels articles 3.1.1.3. COMISSIÓ PARITÀRIA DE SEGUIMENT DEL PLA D’IGUALTAT i 3.1.1.4 COMISSIÓ TÈCNICA D’IGUALTAT, quant a la composició dels seus membres. 16. – (20XF0178) APROVAR l'expedient 20XF0178 de reconeixement de crèdit per un import de 15.399,17 € atesa la necessitat de regularitzar les despeses realitzades durant l'exercici 2019, en concepte prestació dels serveis del projecte plataforma Hardware Open durant el període de l'1 d'octubre fins al 18 de desembre de 2019, derivades dal contracte 19000371 i la presentació de la factura núm. AF-FV19-3125 de data 20 de desembre de 2019, amb núm. de registre 2020/43052, i no reconegudes durant l'exercici corresponent, a favor de ALFATEC SISTEMAS, SL., NIF B98064462; CG 37/20 INF 5/28 AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER L'OBLIGACIÓ DE LA DESPESA per un import de 15.399,17 €, amb càrrec al pressupost general de l'exercici 2020 i aplicació pressupostària 0100/22610/92321, a favor de ALFATEC SISTEMAS, SL. COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 17. – (20200320) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l'Àrea Metropolitana de Barcelona, l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i l'Ajuntament de Barcelona pel manteniment, conservació i millores de les rondes de Barcelona i del tram municipal de la Gran Via nord; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 5.975.872,05 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/46409/15162 del pressupost de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures de l'any 2020, a favor de l'ÀREA METROPOLITANA DE BARCELONA, amb NIF P0800258F, per fer front a les despeses derivades d'aquest Conveni; i FACULTAR a la Segona Tinenta d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, Janet Sanz Cid, per la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin del mateix. Districte de l'Eixample 18. – (19PL16742) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial per al canvi d’ús de l’edifici situat a l’Avinguda Diagonal 471 de Barcelona; promogut per MERSAN Assets Management SLU; amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment, a que fa referència l'informe de la Direcció de Serveis de Planejament; informe que consta a l'expedient i a efectes de motivació s'incorpora a aquest acord. Districte de les Corts 19. – (20PL16766) APROVAR provisionalment, de conformitat amb l’article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació de PGM a l’illa delimitada pels carrers Danubi, Cardenal Reig, Pintor Tapiró i Travessera de Les Corts i MPE de protecció del patrimoni arquitectònic historicoartístic de la ciutat de Barcelona; d'iniciativa municipal; amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment, a que fa referència l'informe de la Direcció de Serveis de Planejament; RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d'informació pública de l'aprovació inicial, de conformitat amb l'informe de la Direcció de Serveis de Planejament, de valoració de les al·legacions, informes que consten a l'expedient i a efectes de motivació s'incorporen a aquest acord; i TRAMETRE l’expedient a la Subcomissió d’Urbanisme del municipi de Barcelona per a la seva aprovació definitiva. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 20. – (20PL16768) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial Urbanístic de determinació del tipus i ordenació de l’equipament situat al carrer de Can Ràbia núm. 7-9; promogut per la Universitat de Barcelona; amb les modificacions respecte al document aprovat CG 37/20 INF 6/28 inicialment, a que fa referència l'informe de la Direcció de Serveis de Planejament; informe que consta a l'expedient i a efectes de motivació s'incorpora a aquest acord. Districte de Gràcia 21. – (19PL16698) DESISTIR, d’acord amb l’article 93 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, de la Modificació puntual del Pla General Metropolità per a la implantació d’una escola bressol i inclusió en el Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic Històric Artístic de la ciutat de Barcelona (Districte de Gràcia) de les finques situades al carrer de l’Encarnació 13-15 i 17; aprovada inicialment per la Comissió Conjunta de les Comissions Permanents del Consell Municipal, en sessió de 15 d’abril de 2019, pels motius exposats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que es dóna per reproduït i a efectes de motivació s’incorpora a aquest expedient; i en conseqüència, declarar finalitzat el procediment i procedir a l’arxiu de les actuacions. Districte d'Horta-Guinardó 22. – (20PL16773) APROVAR provisionalment, de conformitat amb l’article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació de PGM a l’àmbit delimitat pels carrers Sinaí, de Natzaret i de Samaria; d'iniciativa municipal; amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment, a que fa referència l'informe de la Direcció de Serveis de Planejament, informe que consta a l'expedient i a efectes de motivació s'incorpora a aquest acord; i TRAMETRE l’expedient a la Subcomissió d’Urbanisme del municipi de Barcelona per a la seva aprovació definitiva. S'HA RETIRAT la proposta precedent. Districte de Nou Barris 23. – (20PL16780) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial i de Millora Urbana per a la regulació dels equipaments docent i esportiu situats al Parc de Fornells al Districte de Nou Barris; d’iniciativa municipal a proposta del Consorci d’Educació de Barcelona. Districte de Sant Andreu 24. – (20PL16767) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’equipament docent situat al Passeig Mollerussa 71-77, al Districte de Sant Andreu de Barcelona; d’iniciativa municipal a proposta del Consorci d’Educació de Barcelona. c) Proposicions CG 37/20 INF 7/28 D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions F) Declaracions Institucionals Després d'haver examinat tots els punts anteriors, la Comissió de Govern DÓNA la seva conformitat al precedent projecte d'ordre del dia del Plenari del Consell Municipal. II) INFORMACIÓ DE L’ORDRE DEL DIA DE LES COMISSIONS PLENÀRIES A) Aprovació de l’acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes d) Compareixences Govern municipal C) Part decisòria / Executiva Es delibera, a continuació, sobre la part decisòria de l'ordre del dia de les diferents Comissions del Consell Municipal. a) Propostes d'acord COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA 1. – (DP-2020-27897) MODIFICAR el pacte quart (cànon) del document de formalització de la concessió d’us privatiuque té per objecte la conservació, subministrament, instal·lació i explotació publicitària de determinats elements de mobiliari urbà de la ciutat de Barcelona, subscrit el 27 de juny de 2016 amb la societat Clear Channel España S.L.U., de conformitat amb els informes de la Direcció de Serveis de Planificació i Coordinació de Patrimoni de data 1 i 6 d’octubre de 2020 respectivament, que consten a l’expedient i que, a efectes de motivació, s’incorporen al present acord, en el sentit i pels conceptes següents: a) ESTABLIR un cànon pel període prorrogat de la concessió per import de 5.812.500.- €; b) ESTABLIR un reforç del manteniment per import de 369.783,06.- €; c) ACCEPTAR l’oferiment a cost zero per un total de 9 campanyes de la realització del disseny de les creativitats i producció CG 37/20 INF 8/28 de la cartelleria dels 6 circuïts que té a la seva disposició l’Ajuntament de Barcelona; i d) MANTENIR l’import d’inversió (750.000.- €) i de manteniment (1.947.939,32.- €); MANTENIR inalterables la resta de pactes de l’esmentat document i la seva remissió al Plec de clàusules regulador de la concessió; FORMALITZAR la modificació en document administratiu; i FACULTAR l'Alcaldia per a la realització de totes les actuacions encaminades a concretar, clarificar i executar el present acord. COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 2. – (18003447L01-002) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i següents de la LCSP, el contracte 18003447L01-002 que té per objecte la contractació dels serveis i obres de manteniment dels elements de la via pública dels Districtes de l’Ajuntament de Barcelona (Lot 1: Districte de Ciutat Vella) pels anys 2019-2021, adjudicat a l'empresa Construcciones y Servicios Faus, SA, amb NIF A58869892, per un import màxim de 147.810,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 147.810,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 147.810,00 euros a l'aplicació pressupostària D/22712/15341 0601. FIXAR en 6.107,85 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i comparegui a les dependències de per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. 3. – (18003447L02-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i següents de la LCSP, el contracte 18003447L02-001 que té per objecte la contractació dels serveis i obres de manteniment dels elements de la via pública dels Districtes de l’Ajuntament de Barcelona (Lot 2: Districte de l’Eixample) pels anys 2019-2021, adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 119.666,49 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 119.666,49 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 119.666,49 euros a l'aplicació pressupostària D/22712/15341 0602. FIXAR en 4.944,90 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia definitiva i comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. 4. – (18003447L03-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i següents de la LCSP, el contracte 18003447L03-001 que té per objecte la contractació dels serveis i obres de manteniment dels elements de la via pública dels Districtes de l’Ajuntament de Barcelona (Lot 3: Districte de Sants-Montjuïc) pels anys 2019-2021), adjudicat a l'empresa UTE Sants Manteniment Via Publica, amb NIF U67372151, per un import màxim de 207.231,38 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació CG 37/20 INF 9/28 que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 207.231,38 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 207.231,38 euros a l'aplicació pressupostària D/22712/15341 0603. FIXAR en 17.126,56 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. 5. – (18003447L04-002) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i següents de la LCSP, el contracte 18003447L04-002 que té per objecte la contractació dels serveis i obres de manteniment dels elements de la via pública dels Districtes de l’Ajuntament de Barcelona (Lot 4: Districte de les Corts) pels anys 2019-2021, adjudicat a l'empresa M. I J. Gruas, SA, amb NIF A25031576, per un import màxim de 72.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 72.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 72.000,00 euros a l'aplicació pressupostària D/22712/15341 0604. FIXAR en 2.975,21 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. 6. – (18003447L09-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i següents de la LCSP, el contracte 18003447L09-001 que té per objecte la contractació dels serveis i obres de manteniment dels elements de la via pública dels Districtes de l’Ajuntament de Barcelona (Lot 9: Districte de Sant Andreu) pels anys 2019-2021, adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 50.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 50.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 50.000,00 euros a l'aplicació pressupostària D/22712/15341 0609. FIXAR en 2.066,12 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. 7. – (18003447L10-001 (891/18)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i següents de la LCSP, el contracte 18003447L10-001 que té per objecte la contractació dels serveis i obres de manteniment dels elements de la via pública dels Districtes de l’Ajuntament de Barcelona (Lot 10: Districte de Sant Martí) pels anys 2019-2021, adjudicat a l'empresa Constraula Enginyeria i Obres SAU, amb NIF A58142639, per un import màxim de 80.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat CG 37/20 INF 10/28 contracte per un import de 80.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 80.000,00 euros a l'aplicació pressupostària D/22712/15341 0610. FIXAR en 3.305,78 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR a l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. 8. – (18003968L10 (1020/18)) DESESTIMAR el recurs de reposició, amb entrada al Registre de l’Ajuntament de Barcelona en data 28 de juliol de 2020 amb número de registre 1- 2020-0221069-1, interposat per la Sra. María Jesús Morán López, en representació de l’empresa Mytriplea Gestión, SL, contra la resolució de la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció, que ratifica la resolució del Gerent de Recursos de data 16 de març de 2020, relativa a la retenció de factures de l’empresa Tempo Facility Services, SL, adjudicatària del LOT 10: (Districte de Sant Martí) del contracte núm. 18003968L10, que té per objecte l’execució del servei de neteja i recollida selectiva dels edificis i locals municipals adscrits als diferents Districtes i Gerències de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (Lot 10: Districte de Sant Martí). Les al·legacions efectuades per l’empresa no permeten desvirtuar la correcció de l’acord adoptat, atès que l’existència d’una cessió de crèdit, tal com indica la recurrent, no justificaria l’incompliment per part de l’Administració de l’obligació que estableix l’article 130.6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, segons les consideracions efectuades als informes que s’adjunten a l’expedient i que serveixen de motivació al present acord. COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 9. – (06-2019CD22379) DECLARAR d’especial interès i utilitat municipal les obres realitzades per l’entitat Centre Moral i Instructiu de Gràcia a l’empara del comunicat diferit núm. 06-2019CD22379, admès en data 25 de juny de 2019, per a la realització de les següents actuacions: (i) obres a l’interior de locals (entitats sense ús d’habitatge) que no modifiquen distribució, estructura o façana en edificis catalogats d’interès nacional A o d’interès local B (O-2m-4a2), a l’emplaçament carrer Ros de Olano, 9, de conformitat amb l’article 7è apartat 1 de l’Ordenança Fiscal 2.1 de 2019 reguladora de l’ICIO. CONCEDIR a l’entitat Centre Moral i Instructiu de Gràcia una bonificació del 65% de la quota de l’Impost sobre construccions, Instal·lacions i Obres meritat per les obres realitzades a l’empara del comunicat diferit núm. 06- 2019CD22379, admès en data 25 de juny de 2019, al carrer Ros de Olano, 9, essent l’import abonat per l’ICIO de 166,61 euros (ja aplicada una bonificació de l’ICIO del 65%), - calculat sobre el pressupost inicial de l’obra –, donat que es reuneixen les condicions previstes per l’article 7è apartat 1. A) A1. de la referida Ordenança fiscal municipal núm. 2.1, en la seva redacció vigent per a l’exercici 2019, atès que, de conformitat amb els estatuts de l’entitat, l’objecte i els fins que porta a terme el Centre Moral Instructiu de Gràcia “El Centre” a l’equipament situat al carrer Ros de Olano, 9 queda inclòs en els supòsits previstos a l’article 212è de les Normes Urbanístiques del Pla General Metropolità, i atès que l’entitat consta inscrita com a CG 37/20 INF 11/28 associació amb número 638 al registre de la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques, es desprèn que les obres derivades del referit comunicat diferit varen ser promogudes directament per una entitat sense ànim de lucre. DONAR TRASLLAT de la resolució a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. NOTIFICAR la present resolució a la part interessada. 10. – (07-2019LL44647) ACORDAR la declaració d’interès especial i utilitat municipal de les obres consistents en reforma i ampliació de l’edifici de Traumatologia de l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona, consistent en la construcció d’un nou heliport a la coberta i un nou nucli d’escala d’emergència al tester sud en substitució de l’existent, així com la remodelació de l’actual badalot com a punt d’accés a l’hospital i la substitució dels aparells elevadors del nucli de comunicacions vertical en un equipament sanitari-assistencial al Pg. Vall d’Hebron, 119-129, carrer Arquitectura, 1- 7 i carrer Natzaret, 86-100 i, de conformitat amb l’Ordenança Fiscal 2.1 de l’any 2020; CONCEDIR al SERVEI CATALA DE LA SALUT la bonificació del 70% sobre la quota de l’Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres generada per la concessió de la llicència, en data 7 de gener de 2020 (07-2019LL44647), donat que s’ajusta a allò establert en l’article 7è de l’esmentada ordenança, en tant que es tracta d’una obra promoguda i executada per iniciativa d’una entitat de caràcter públic, es realitza en terrenys qualificats d’equipaments (clau 7a) i les obres acompleixen una evident funció social com és la d’equipament sanitari-assistencial; i DONAR TRASLLAT a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. Districte de Gràcia 11. – (20PL16812) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació puntual del Pla General Metropolità per a la implantació d’equipament amb allotjament dotacional a les finques situades al carrer de l’Encarnació 13-15 i 17; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes i SOTMETRE-LA al Consell Municipal per a la seva aprovació provisional. b) Proposicions D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions Després d'haver examinat l'anterior relació de propostes d'acords decisoris que seran tractades en les sessions de les corresponents Comissions del Plenari, la Comissió de Govern els DÓNA la seva conformitat. CG 37/20 INF 12/28 III) ORDRE DEL DIA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 8 d'octubre de 2020, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte de Sant Martí 1. – (070.1619.498) El Conseller Delegat de Barcelona d'Infraestructures Municipals, SA, en data 10 de març del 2020, ha resolt adjudicar la licitació per a la contractació de obres relatives al projecte executiu per a la reurbanització de la Via Trajana entre els c. Binefar i Santander al districte de Sant Marti (fase 1a i fase 1b) amb mesures de contractació pública sostenible, a l’empresa Vias y Construcciones SA per un import d’adjudicació de 2.284.809,46 euros IVA exclòs que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 2.764.619,47 euros, i un termini de 13 mesos 2. – (610.2020.001) Acord del Consell d’Administració de Barcelona d'infraestructures, SA de 17 de setembre del 2020, que ha resolt adjudicar la licitació per a la contractació de obres relatives al projecte de millora funcional (ultrapassament) del dic de recer al port olímpic de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible , a l’empresa FCC Construcción SA per un import d’adjudicació de 7.975.910,02 euros IVA exclòs que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 9.650.851,12 euros, i per un termini de 18 mesos. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 3. – (20190504 IMSS) Resolució de la Gerenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials, de 28/09/2020, que adjudica el contracte dels serveis per la gestió de l’espai familiar i centre obert Sant Martí ubicat al carrer Huelva 38 i de l’espai familiar i centre obert Les Corts-Sants ubicat al carrer Benavent 20-22, dependents de l’Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS), amb mesures de contractació pública sostenible, 2 lots, a l’empresa Suara Serveis SCCL (lot 1) amb CIF F17444225, per un import d'1.088.000,98 euros, exempt d’IVA i a la Fundació Pere Tarres (lot 2), amb CIF R5800395E, per un import d'1.030.153,86 euros exempt d’IVA i un termini d’execució de 24 mesos amb pròrroga de 24 mesos. CG 37/20 INF 13/28 4. – (20200398 IMSS) Resolució de la Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS), de 9 d’octubre de 2020, que aprova la creació d’un Fons Extraordinari per a l’atorgament de prestacions econòmiques d'urgència social, de conformitat amb el previst a la Llei 13/2006, de 27 de juliol, de Prestacions socials de caràcter econòmic, per tal d'oferir un recurs econòmic a les persones i famílies de Barcelona que es troben en situació de vulnerabilitat amb motiu de la crisi social i sanitària provocada per la Covid-19, per cobrir les necessitats bàsiques de subsistència. L'import total d'aquest fons és de 18.000.000,00 euros amb càrrec a la partida 0100/48001/23151 del pressupost de l'Institut Municipal de Serveis Socials de l'any 2020. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 5. – (1908/2020) Resolució del president de l’Institut de Cultura de Barcelona, de 23 de setembre de 2020, que aprova el conveni de col·laboració entre aquest Institut i el col·lectiu La Veïnal (format per les entitats Teleduca, Càmeres i Acció, El Parlante, UbuTV, Fora de Quadre i Quepo SCCL), que instrumenta l’atorgament d’una subvenció per import de 67.000,00 euros, pel període des del 23 de setembre de 2020 i fins al 31 de desembre de 2020, per al finançament de les activitats culturals comunitàries que La Veïnal realitzarà l’any 2020. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (837/2019) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Elisenda Martínez Batalla (mat. 73937) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera en comissió de serveis amb la categoria professional d’Administrativa, amb destinació al Departament de Consum de la Gerència d'Àrea d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica, on ocupa el lloc de treball d’Administrativa Experta (22FC1SCSC01), i l’activitat privada per compte propi de tasques de tractament de dades en el camp de les startups mèdiques. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 37/20 INF 14/28 2. – (261/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ana María Piñeiro García (mat. 74924) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Arquitectura (22FA1BIBA04), i una activitat privada per compte propi com a arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitectura, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (398/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jesús Cercos Álvaro (mat. 25958) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (399/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Gerard Pons Rodríguez (mat. 73678) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber Accés SPEIS (codi lloc: 16FC2BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya CG 37/20 INF 15/28 de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (400/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Albert De Llanza Cullell (mat. 27842) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 250 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (401/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carlos De Francisco Sans (mat. 25307) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sergent SPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 200 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al CG 37/20 INF 16/28 Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (402/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Marta Da Pena Gómez (mat. 74617) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Sant Martí, on ocupa el lloc de treball de Cap de Departament de Serveis Jurídics-Secretaria (26FAXCLCD01), i l’activitat privada per compte propi d’assessorament legal en matèria urbanística i immobiliària, i com administradora única de l’empresa ESPAI JV9 SERVEIS URBANÍSTICS S.L.P, de la qual és sòcia. No podrà ostentar, per sí mateixa o mitjançant substitut, ni a través de l’empresa ESPAI JV9 SERVEIS URBANÍSTICS S.L.P, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (405/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier López Martín (mat. 75705) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Gestió, amb destinació al Departament de Drets de Ciutadania de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l’activitat docent com a professor col·laborador de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2020-2021, fins el 12 de febrer de 2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a CG 37/20 INF 17/28 l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (410/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Luís Salguero Rodríguez (mat. 77504) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Arquitectura (22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi d’arquitecte. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecte, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (16001198-006 (235/16)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16001198-006 que té per objecte el servei de Disseny del Web i la Programació dels Webs i Aplicacions, adjudicat a l'empresa Servicio Desarrollo Or.Soluciones, SL, amb NIF B91732826, per un import màxim de 37.179,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 12.393,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 10.242,15 euros i 2.150,85 euros en concepte d’IVA al tipus del 21%, a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 24.786,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 20.484.30 euros i 4.301,70 euros en concepte d’IVA al tipus del 21%, a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705. FIXAR en 1.536,32 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Contractació de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 37/20 INF 18/28 11. – (17005134-004 (0013/18)) MODIFICAR, a l'empara dels articles 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 17005134-004 que té per objecte el manteniment integral a l’edifici del carrer Calàbria, adjudicat a la Ute Calabria Gestio Integral, amb NIF U67150912, per un import màxim de 73.360,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i la documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 73.360,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 60.628,10 euros i un import de 12.731,90 euros en concepte d'IVA al tipus del 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/93314 0705. FIXAR en 3.031,40 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (2020/1000) RECONÈIXER l'import d'indemnització parcial del contracte 19003396 que té per objecte els Serveis auxiliars de suport al funcionament i activitats del Districte de Ciutat Vella, a favor de l’empresa Integración Social de Minusválidos SL amb NIF B61098638 per la quantitat de 15.418,62 euros pel període comprés entre el dia 14 de març de 2020 i el dia 21 de juny de 2020, de conformitat amb l'informe tècnic emès en data 27 d’agost de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de de la partida D/22611/92011 0601 de l'exercici 2020. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 15 d'octubre de 2020. 14. – (01- PPPNT2020) APROVAR el projecte normatiu de modificació de l’Ordenança per prestacions patrimonials de caràcter públic no tributari dels serveis de cementiris; i DONAR-LI el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta de Barcelona. 15. – (20XC0084) APROVAR la segona addenda a l’encomana de gestió subscrita entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci de Turisme de Barcelona el 29 d’octubre de 2018, per a activitats de caràcter material o tècnic dirigides a l'impuls i la coordinació de la implantació d'accions derivades de la planificació estratègica de turisme de la ciutat per la necessitat de donar continuïtat al conjunt de projectes en el període de l'encomana de gestió, d'acord a la valoració feta per la comissió de seguiment del conveni de 28 de maig de 2020. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa addicional per un import de 240.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0700 46713 43212 de la Direcció de Turisme, Esdeveniments i Indústries Creatives, corresponents a l'anualitat pressupostària del 2020, a favor del Consorci de Turisme de Barcelona; FACULTAR el Regidor de Turisme i Indústries Creatives, Im. Sr. Francesc Xavier Marcé i Carol, per a la signatura de l'esmentada addenda. PUBLICAR aquesta resolució i l'addenda CG 37/20 INF 19/28 formalitzada, al BOPB, la Gaseta municipal i al web municipal. 16. – (20XC0156 (0333/20)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona i Novact per al desenvolupament del Projecte "Enfortiment del comerç i serveis de proximitat i dels mercats municipals a l'Eix Besòs" que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 199.987,36 euros, que representa el 93,6% del projecte, que té un import de 213.622,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 199.987,36 euros, distribuïts en 54.520,00 euros per a l´any 2020 i 45.467,36 euros per a l´any 2021 amb càrrec a la partida 0700/48855/43351 de la Direcció de Serveis d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum i 100.000,00 euros per a l´any 2020 amb càrrec de la partida 0700/48855/15361 de Pla de Barris, condicionat a l'existència de crèdit suficient i adequat en el pressupost posterior a l'actual, a favor de l´entitat favor de Novact amb CIF G62083357. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presenti la justificació de l´aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l´informe d´auditor, d´acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d´Alcaldia, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 17. – (DP-2020-27887) DEIXAR SENSE EFECTE parcialment l’encàrrec de gestió i administració atorgat a l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) per acord de la Comissió de Govern de 7 de novembre de 2019, pel que fa només als locals 1 i 2 en planta baixa de l’immoble del carrer Ferreria núm. 26, als efectes de destinar-los pel Districte de Sants-Montjuïc a una entitat del territori per a desenvolupar activitats sòcio-culturals i veïnals, mantenint vigent l’encàrrec respecte els habitatges que integren l’esmentat immoble del carrer Ferreria núm. 26. 18. – (3-102/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-102/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 955.019,88 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20100291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 19. – (3-103/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-103/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 300.000,00 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, gestionats pel Districte de Sants-Montjuïc, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries CG 37/20 INF 20/28 que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20100491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 20. – (3-104/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-104/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 6.515.000,00 euros, per atendre despeses sobrevingudes per la crisi sanitària derivada de la Covid 19, de diversos projectes de la Gerència d’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20100591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 21. – (20160551) APROVAR la pròrroga del conveni de col·laboració subscrit en data 18 d’octubre de 2016 entre l’Ajuntament de Barcelona i la societat Diagonal Mar Propco 1 SL pel manteniment del “Túnel de Puigcerdà”, per un període de quatre anys addicionals; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual per un import de 69.661,72 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48811/13412 del pressupost de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures dels anys 2020, 2021, 2022 i 2023, a favor de Diagonal Mar Propco 1 SL, amb NIF B62803523, per fer front a les despeses compromeses al conveni, a raó de 17.415,43 euros anuals per cadascun dels quatre anys de vigència. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; FACULTAR el Gerent de Mobilitat i Infraestructures per la signatura i formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l’execució del present conveni; i DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 22. – (20200189) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Programa de les Nacions Unides per als assentaments humans (ONU-Habitat), per l’establiment i continuació del Programa Global de Ciutats Resilients (City Resilience Global Programme, CRGP), que instrumenta l’atorgament d’una subvenció directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 800.000,00 euros. Aquest import representa aproximadament el 10% del total del pressupost global del projecte, segons els termes establerts a l’article cinquè de l’esmentat conveni; DECLARAR la no inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual de 800.000,00 euros per fer front a l’esmentat conveni, mitjançant quatre anualitats, de 2020 a 2023, de 200.000,00 euros, dels quals 50.000,00 euros/any amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/0504/48841/13412 del pressupost de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures; 75.000,00 euros/any, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/0200/48871/23291 de CG 37/20 INF 21/28 la Direcció de Justícia Global i Cooperació (Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI); 25.000,00 euros/any amb càrrec a les aplicacions pressupostàries D/0300/48903/91223 i D/0300/48903/91224 respectivament, de la Gerència d’Agenda 2030, Transició Digital i Esports, i 25.000,00 euros/any, amb càrrec a l’aplicació pressupostària, D/0100/48903/92011 de la Gerència Municipal. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’article 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, d'acord amb el previst en l'article dotzè del conveni, presenti la documentació justificativa dels fons rebuts; FACULTAR a la Segona Tinenta d’Alcaldia, Ilma. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura i formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l’execució del present conveni, amb posterioritat a la seva signatura per l’Alcaldessa; DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 23. – (20200188) APROVAR el Conveni entre la Gerència d’Ecologia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya per la col·laboració en la redacció del Pla Director Urbanístic Metropolità de Barcelona, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'alcaldia el 27 d'abril de 2011; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa plurianual de 29.500,00 euros per fer front a les despeses derivades de l’esmentat conveni a favor de la Universitat Politècnica de Catalunya, amb NIF Q0818003F, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48902/15011 dels pressupostos de l’exercici 2020 i 2021 de la gerència de l’Arquitecte en cap, amb el següent desglossament: 19.500,00 euros a càrrec de l’exercí 2020 i 10.000,00 euros a càrrec de l’exercici 2021. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d’acord amb l’art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; FACULTAR l’Arquitecte en cap, sr. Xavier Matilla Ayala, per la signatura i formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l’execució del present conveni; i DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Nou Barris 24. – (8BD 2020/063) APROVAR el Projecte Modificat del Projecte executiu per a la construcció d’una coberta i unes grades d’una pista esportiva i ampliació de vestuaris al CEM Guineueta al Districte de Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Edificació de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import de 3.127.202,33 euros, 21% IVA inclòs, import resultant de sumar al contracte principal aprovat definitivament (2.653.301,04 euros, 21% IVA inclòs), l’import de les modificacions proposades (275.412,65 euros, 21% IVA inclòs) i les despeses associades (198.488,64 euros, 21% IVA inclòs), i que representa el 9,66% d’increment sobre l’import del Pressupost de CG 37/20 INF 22/28 Coneixement per l’Administració (PCA) del projecte aprovat definitivament (2.851.789,68 euros 21% IVA inclòs) per la Comissió de Govern en sessió del dia 10 de gener de 2019; Modificacions tècniques consistents a grans trets en: retirada d’arbres, inspecció del clavegueram, desviació provisional del sanejament i execució de pous sorrencs per facilitar la correcte evacuació d’aigües, noves connexions de sanejament al carrer, execució d’un mur de gabions que estabilitzi i limiti correctament el talús amb l’actual camp de futbol i adaptació dels elements de serralleria a les diferents demandes rebudes en fase d’obra; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Martí 25. – (20SD00099 PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte executiu d’Urbanització de l’àmbit qualificat com a 6b (Parcs i jardins urbans de nova creació) entre els carrers Treball i Agricultura inclòs en el “Pla de Millora Urbana de les illes delimitades pels carrers Cristòbal de Moura, Pallars, Agricultura i Treball” que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de data 23 de març de 2007 (publicat a efectes de la seva executivitat al BOPB de 26/05/2007 i a La Vanguardia de 28/05/2007), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 18 de setembre de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per la Udin, SL, Domasa SL Unipersonal i Inversiones y Edificaciones Industriales, SL amb un pressupost de 673.207,31 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya; NOTIFICAR el present acord als interessants; DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 26. – (16006421-003 (0036/17)) RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del contracte 16006421 que té per objecte la contractació dels serveis d'atenció i informació a la ciutadania a l'Oficina Multiservei d'Atenció Ciutadana (OMAC) i a l'Oficina d'atenció a l'empresa (OAE) de l'Ajuntament de Barcelona incorporant objectius d'eficiència social, adjudicat a l'empresa actualment anomenada Majorel Tria SLU, amb NIF B83919506, amb efectes del dia 18 de maig de 2020, data en què es va reprendre la prestació completa del servei, d’acord amb l’acta d’aixecament de suspensió parcial signada entre el representant de l’empresa contractista i la persona responsable del contracte per part de l’Ajuntament de Barcelona. NOTIFICAR la present resolució a l’empresa contractista. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 37/20 INF 23/28 ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 27. – (20160409) APROVAR el Protocol addicional per a la implementació de mesures extraordinàries en relació amb l’impacte social de la pandèmia de la COVID-19 per al 2020 del contracte programa 2016-2019 per a la coordinació i la col·laboració entre el Departament Treball, Afers Socials i Famílies, i l'Ajuntament de Barcelona, en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat. 28. – (20200311) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat La Prosperitat Cultura en acció 2, amb NIF núm. G64781123, per a l’execució del projecte “Xarxa 9 Barris Acull”, amb la finalitat de treballar de forma coordinada per afavorir la convivència del veïnat en la diversitat que caracteritza als barris del districte, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 90.057,00 euros, equivalent al 80,44% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 111.957,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat La Prosperitat Cultura en acció 2, amb NIF núm. G64781123, la despesa total de 90.057,00 euros, equivalent al 80,44 % del cost total del projecte (111.957,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48627 23261 del pressupost de l’any 2020 de la Direcció d’Immigració i refugi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 29. – (20200316) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Coordinadora d’entitats del Poble Sec, amb NIF núm. G59055525, per a l’execució del projecte “Pla d’acollida Poble Sec per a tothom”, amb la finalitat de Millora de les condicions de vida, l’acollida i defensa dels drets de les persones immigrades d’origen estranger, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 54.050,00 euros, equivalent al 56,30% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 96.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de la Coordinadora d’entitats del Poble Sec, amb NIF núm. G59055525, la despesa total de 54.050,00,00 euros, equivalent al 56,30% del cost total del projecte (96.000,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48628 23261, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció d’Immigració i Refugi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de CG 37/20 INF 24/28 l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 30. – (20200323) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat SOS Racisme Catalunya amb NIF núm. G58958323, per a l’execució del projecte anomenat “Atenció a persones víctimes de racisme. Incidència per transformar” amb la finalitat de restituir els drets i reparar el dany de les persones afectades per una situació de racisme en un procés que avanci cap a la igualtat de drets i la no discriminació, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 50.000,00 euros, equivalent al 44,05% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 113.500,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat SOS Racisme Catalunya, amb NIF núm. G58958323, la despesa total de 50.000,00 euros, equivalent al 44,05% del cost total del projecte (113.500,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48630 23252, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció Drets de Ciutadania. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Il·lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinent d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin del mateix. 31. – (20200354) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Icària Iniciatives Socials, SAL amb NIF núm. A59835454, per a l’execució del projecte “Coses que importen”, amb la finalitat de contribuir a reactivar l’economia incorporant i potenciant el comportament individual i empresarial viscut durant la pandèmia de la covid-19 i generar possibilitats reals de contractació competitiva de negoci amb valor social per a les empreses que donen treball a persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, equivalent a l'11,05% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 271.502,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Icària Iniciatives Socials, SAL, amb NIF núm. A59835454, la despesa total de 30.000,00 euros, equivalent al 11,05% del cost total del projecte (271.502,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48858 23034, del pressupost de l’any 2020 de Departament de Participació Social. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. CG 37/20 INF 25/28 ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 32. – (20XC0096) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona per a la realització coordinada de l’enquesta de victimització de Barcelona i la seva àrea metropolitana; DESIGNAR a la Sra. Maite Casado Cadarso, Gerent de Seguretat i Prevenció, per a la signatura del document de formalització del conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Ciutat Vella 33. – (20192000) RECONÈIXER l'import d'indemnització del contracte 19000513L02 que té per objecte la Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Convent Sant Agustí del Districte de Ciutat Vella, a favor de l’empresa TRÀNSIT PROJECTES SL. amb NIF B59489351 per la quantitat de 15.607,74 euros pel període comprés entre el 14 de març de 2020 i el dia 31 de maig de 2020, de conformitat amb l'informe tècnic emès en data 31 de juliol de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de la partida D/22611/33711 0601 de l'exercici 2020. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34. – (20192000) RECONÈIXER l'import d'indemnització del contracte 19000513L04 que té per objecte la Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Pati Llimona del Districte de Ciutat Vella, a favor de l’empresa TRÀNSIT PROJECTES SL. amb NIF B59489351 per la quantitat de 12.833,29 euros pel període comprés entre el 14 de març de 2020 i el dia 31 de maig de 2020, de conformitat amb l'informe tècnic emès en data 31 de juliol de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de la partida D/22611/33711 0601 de l'exercici 2020. NOTIFICAR el present acord a l’empresa contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Gràcia 35. – (20200090) ADJUDICAR la gestió cívica del Casal de Barri Can Carol a la Federació d'Entitats Amigues de Can Carol i Consolat (FEACCC), amb NIF G67619668, per haver obtingut la millor puntuació d'acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica, i APROVAR el projecte de gestió presentat. DISPOSAR la despesa a favor de la Federació d'Entitats Amigues de Can Carol i Consolat (FEACCC), amb NIF G67619668, en concepte de subvenció prevista a la base quarta de les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica per un import de 105.000,00 euros pels anys 2020 i 2021 a l'aplicació pressupostària CG 37/20 INF 26/28 D/0606/48902/92412, amb el desglossament següent: 35.000,00 euros a càrrec del pressupost de l'any 2020 i 70.000,00 euros a càrrec del pressupost de l'any 2021, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. ABONAR les esmentades quantitats a la Federació d'Entitats Amigues de Can Carol i Consolat (FEACCC), d'acord amb allò establert en les bases aprovades, prèvia signatura del conveni corresponent. REQUERIR a l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR a l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la data de finalització de l'activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d'incloure memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte.FACULTAR al Regidor del Districte de Gràcia, Im. Sr. Eloi Badia Casas, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com de tots aquells documents que se'n derivin.DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 36. – (19005634) RECTIFICAR per error material, de conformitat amb l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, els documents informatius del plec de clàusules administratives del contracte núm. 19005634, que té per objecte el servei de promoció de la convivència en l’espai públic i les comunitats veïnals del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible, aprovat per la comissió de govern de data 4 de juny de 2020, en el sentit d’esmenar el desglossament de costos directes i indirectes de la clàusula 2a del PCAP en el sentit següent: On diu: El pressupost net (IVA exclòs) es desglossa de la manera següent: Despeses de funcionament 4.583,33 €. Ha de dir: El pressupost net (IVA exclòs) es desglossa de la manera següent: Despeses de funcionament 3.958,33 €. La suma de costos directes resultant de l’esmena és de 284.477, 83 euros i la suma total de costos directes i indirectes és de 318.615,17 euros. RETROTRAURE les actuacions al moment de presentació d’ofertes i ATORGAR, novament, el termini de 15 dies naturals des de la publicació d’aquesta esmena per a la seva presentació. PUBLICAR aquest acord al perfil del contractant de l´Ajuntament de Barcelona als efectes d´informació als licitadors. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 37. – (15003777) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 19 de setembre de 2020 l’import d’indemnització parcial a favor d’INCOOP SCCL, amb NIF F60137411, per la quantitat de 630,12 euros, del contracte 15003777 que té per objecte el servei d’informació i dinamització del Centre Municipal de Cultura Popular de Sant Andreu, i pel període comprés entre el dia 1 de maig de 2020 i el dia 25 de juny de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida pressupostària D/22611/92416 de l’exercici 2020. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 37/20 INF 27/28 Districte de Sant Martí 38. – (20204007) APROVAR les Bases del procediment de concurrència pública per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Diagonal Mar. Convocar la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 30.000,00 euros del pressupost de l'any 2021, que aniran a càrrec a la partida 0610-48903-92416, condicionades a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l’execució de la gestió cívica s’iniciarà l’exercici següent a la seva autorització. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 12,15h. CG 37/20 INF 28/28