Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 22 D'OCTUBRE DE 2020 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 15 d'octubre de 2020 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 2. – (272/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Diego José Calero Torta (mat. 24246) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional d’Intendent de la Guàrdia Urbana, amb destinació a la Unitat Territorial 10 de Sant Martí de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball d’Intendent - Guàrdia Urbana (27FA1CICD01), i l’activitat docent com a professor formador de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral (EPSI), que forma part de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) pel curs acadèmic 2020- 2021, des del 28/09/2020 fins el 15/02/2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (379/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Eloi Gispert Vinyals (mat. 77533) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber Accés SPEIS, amb destinació al Parc de Bombers de l’Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball de Bomber Accés (16FC2BIBA03), i l’exercici de tres activitats privades per compte propi, com a formador docent de l’acadèmia ADAMS, com a formador docent de l’acadèmia Fest-te Fort, SL, i com a arquitecte tècnic fora del terme municipal de Barcelona. El Sr. Gispert no podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió d’arquitecte tècnic, en aquells assumptes procediments en els que l’Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. Ni podrà participar en reunions o tribunals vinculats a processos de selecció d’oferta pública pel fet de ser formador docent a aspirants de processos selectius de l’Ajuntament de Barcelona. La dedicació professional privada entre les tres activitats, no podrà superar la meitat de la jornada CG 38/20 1/14 laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (437/2020) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència d'Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, tal i com es detalla a l’annex que consta a l’expedient. PUBLICAR aquest acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5. – (20XC0179) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB), per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques d’aquesta universitat, amb efectes a partir del 6 de novembre de 2020 i per una durada  de dos anys, prorrogables expressament per períodes anuals, amb un màxim de dues pròrrogues. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 6. – (20XC0228) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques d’aquesta universitat, amb efectes a partir del 26 de novembre de 2020 i per una durada  de dos anys, prorrogables expressament per períodes anuals, amb un màxim de dues pròrrogues. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 7. – (20XF0597 - 18XP0048 (0897/18)) APROVAR l'addenda al conveni aprovat per acord de la Comissió de Govern de 12 de juliol de 2018, pel qual es formalitza l'encomana de gestió al Centre d'Alt Rendiment Esportiu SC, amb NIF Q5856178H, per a la realització de les proves físiques dels agents de la Guàrdia Urbana i Bombers. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 21.000,00 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida pressupostària 0707 22610 92216, a favor del Centre d'Alt Rendiment Esportiu SC, amb NIF Q5856178H per a la realització de les proves físiques dels agents de la Guàrdia Urbana i Bombers. FACULTAR el gerent de Persones i Desenvolupament Organitzatiu per a la signatura de la present addenda. PUBLICAR-LA en el Butlletí Oficial de la Província i en el Portal de Transparència de l'Ajuntament de Barcelona. 8. – (32/2020) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa, aprovada per Acord de la Comissió de Govern de 5-12-2019 i de 16-07-2020, per import de 223.659,31 euros de CG 38/20 2/14 la Convocatòria general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona per a l’any 2020, mitjançant concurrència competitiva, per a la concessió d’ajuts per dur a terme projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat en els àmbits temàtics de Cultura, Esports, Educació, Salut i Cures, Gent gran, Dones, Adolescència i Joventut, Infància, Democràcia Activa i Participació Ciutadana, Acció Comunitària i Associacionisme, Immigració-Acollida i Refugi, Civisme i Convivència, Foment d’activitats organitzatives, Comerç de proximitat i Promoció Econòmica, Persones amb discapacitat i /o diversitat funcional, Innovació Democràtica, Usos del Temps, Afers religiosos, Ecologia, urbanisme i mobilitat i Drets dels Animals, Consum, Atenció persones sense llar, LGTBI, Drets de ciutadania, Promoció de la perspectiva intercultural i Cultura-Educació, del pressupost de l’any 2020 dels districtes i les gerències d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, d'Àrea de Cultura Educació, Ciència i Comunitat, d'Àrea d'Economia Recursos i Promoció Econòmica, d’Àrea d’Agenda 2030, Transició Digital, Coordinació Territorial i Esports i Gerència Municipal; per sobrant del total de subvencions atorgades per l’Ajuntament de Barcelona en la convocatòria general de subvencions de l’any 2020, amb la distribució pressupostària que consta a l’expedient. ORDENAR la publicació de l’anul·lació de despesa de la Convocatòria General de Subvencions de l’Ajuntament de Barcelona 2020 mitjançant la inserció del corresponent anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. 9. – (0390/20) (0390/20) MODIFICAR les Bases reguladores del concurs “Repte Barcelona Dades Obertes", aprovades per acord de la Comissió de govern de 26 de juliol de 2019 i publicades al BOPB de 13 d’agost de 2019, segons el redactat que consta a l’expedient; ORDENAR-NE la publicació al Butlletí Oficial de la Província; SOTMETRE- LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació; TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació; i, CONVOCAR la 4a Edició 2021 del concurs “Repte Barcelona Dades Obertes", d’acord amb els terminis i condicions establerts en la convocatòria.          10. – (inversions) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 22 d'octubre de 2020. 11. – (20S07194) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per a l'any 2020 a favor de FOMENTO DE LAS ARTES Y EL DISEÑO (FAD), amb NIF G08746976, per l'execució del projecte FAD de promoció del disseny, per un import de 145.000,00, equivalent el 41,43% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 350.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb elsarticles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de FOMENTO DE LAS ARTES Y EL DISEÑO (FAD) amb NIF G08746976 la despesa total de 145.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48904/43213 del pressupost de l'any 2020, en concepte de FAD de promoció del disseny. REQUERIR l'entitat CG 38/20 3/14 beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 12. – (20XC0177) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i E.I. Diomcoop, SCCL, amb CIF F66976135, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte Diomcoop: venda, serveis i dignitat, per un import de 384.277,22 euros, equivalent 41,94% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 916.300,42 euros i una durada fins al 28 de febrer de 2022, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 384.277,22 euros, a favor de E.I. Diomcoop, SCCL, amb CIF F66976135, amb càrrec a la partida D/48660/43351 i als  pressupostos dels anys 2020, 2021 i 2022, amb el desglossament següent: 148.198,33 euros amb càrrec al pressupost 2020; 193.806,47 euros amb càrrec al pressupost 2021 i 42.272,42 euros amb càrrec al pressupost 2022; condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula cinquena del conveni. FACULTAR el Sr. Álvaro Porro González, Comissionat d'Economia Social, Desenvolupament Local i Política Alimentaria, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 13. – (20XC0180) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Catalana d'Empreses per a Gais i Lesbianes (ACEGAL), amb CIF G64717812, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte anomenat Pla d'acció 2020, per un import de 70.000,00 euros, equivalent 47,6% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 147.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 70.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48829/43333 del pressupost de l'any 2020 a favor de l'Associació Catalana d'Empreses per a Gais i Lesbianes amb CIF G64717812. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula cinquena del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. CG 38/20 4/14 14. – (20XC0231) APROVAR el protocol de col·laboració entre l’Ajuntament de Batea i l’Ajuntament de Barcelona per la campanya “Menja oli i beu vi de casa”. FACULTAR l'Ima. Sra. Montserrat Ballarín Espuña per a la signatura de l’esmentat protocol. 15. – (20XC0239) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l'Associació Barcelona Restaurants Sostenibles. FACULTAR la Ima. Sra. Montserrat Ballarín Espuña,  Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda per a la signatura de l'esmentat conveni. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d'Economia i Hisenda. 16. – (3-108/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-108/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 601.802,85 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20100991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 17. – (3-109/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-109/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 1.229.937,85 euros, per atendre despeses originades per l’aplicació de mesures especials que s’han hagut de realitzar, per la COVID-19, a equipaments gestionats des de l’Àrea de Drets Socials, des del Districte de Sants-Montjuïc i des de la Gerència de Seguretat i Prevenció, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20101091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 18. – (19XC0236) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Societat Catalana d'Educació Ambiental en l'àmbit del servei de documentació d'educació ambiental. NOTIFICAR la seva aprovació als interessats. FACULTAR el gerent de Medi Ambient i Serveis Urbans, Sr. Frederic Ximeno Roca, per la seva signatura. 19. – (19PL16712) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1.a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla especial urbanístic de protecció de la qualitat urbana: Catàleg de protecció arquitectònic, històric i paisatgístic dels establiments emblemàtics de la ciutat de Barcelona, d’acord amb les determinacions de l’informe de la Gerència d’Urbanisme que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes; PRORROGAR, en els àmbits assenyalats en el pla, l’acord de suspensió acordat per la Comissió de Govern en sessió d'11 de juliol de 2019, (BOPB de 12 de juliol de 2019), de conformitat amb l’article 73.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, (en endavant TRLU) pel que fa a la suspensió de la tramitació de plans urbanístics derivats concrets i de projectes de gestió urbanística i l’atorgament de llicències d’edificació, reforma, rehabilitació i enderrocament de construccions i de comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establertes CG 38/20 5/14 per la legislació sectorial, en els termes que es detallen en el quadre “Suspensió de llicències, comunicats i altres autoritzacions d’obres. Àmbit Protecció Establiments Emblemàtics de la ciutat de Barcelona”, que s’annexa a aquest acord i forma part del mateix; DETERMINAR que l’àmbit de suspensió que es prorroga és el delimitat i grafiat en el plànol de suspensió que figura en l’expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’article 73 del TRLUC; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 del TRLU, que el termini de la suspensió serà, com a màxim, de dos anys a comptar des de la publicació al BOPB de l’acord de suspensió potestativa prèvia; PRECISAR, de conformitat amb l’article 102.4 del Reglament de la Llei d’Urbanisme, que es podran tramitar instruments o atorgar llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament que s’aprova inicialment; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sants-Montjuïc 20. – (03-2019LL12860) Concessió de llicència d'obres majors a l'entitat BANCO SABADELL, SA, representada pel Sr. Eduard Borras Barber per a la construcció a l'emplaçament situat al carrer Quetzal, 10I d’un complex d’edificis d’obra nova format per un bloc de PB+8PP destinat a residència geriàtrica, un de PB+5PP destinat a habitatges protegits i locals comercials i un tercer bloc amb tres alçades (PB+6PP, PB+8PP i PB+10PP) destinat a habitatges lliures i protegits i locals comercials; amb dues plantes soterrànies comunes amb una superfície construïda total de 35.968,24 m2. En resulten 85 habitatges (dels quals 30 de protecció oficial), una residència geriàtrica, 6 locals comercials, 175 places d’aparcament per a cotxes, 62 per a motos, 235 per a bicicletes i 85 trasters, amb les condicions particulars de la llicència següents: Abans de l'inici de les obres; caldrà haver obtingut l’informe favorable de l’ARC sol·licitat en data 22-01- 20 i seguir les seves indicacions. La descontaminació d'un sòl pot comportar la suspensió de l'executivitat dels drets d'edificació i altres aprofitaments del sòl que siguin incompatibles amb les mesures de neteja i recuperació del terreny que s'hi estableixin, fins que aquestes es duguin a terme o es declari el sòl com a no contaminat; caldrà incloure en projecte executiu la justificació de com s'assoleix l'estabilitat al foc (R) que s'indica a memòria; en el cas que l’actuació afecti arbrat existent caldrà obtenir l’informe favorable de Parcs i Jardins; caldrà obtenir informe favorable de l’Agència d’Energia de Barcelona i contactar-hi en relació a l'aplicació de l'Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat; caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d’obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril; cal donar compliment a les especificacions de l’informe de BCASA-Subsòl de data 19-07-19. En el decurs de les obres: caldrà donar compliment a les especificacions de l’informe del Departament de Projectes Urbans, de data 2-12- 19;  caldrà donar compliment a les especificacions dels informes del Departament d’Activitats, de dates 8-07-19 i 8-11-19; caldrà mantenir les 4 zones de refugi a la planta -2 previstes al projecte aprovat anteriorment per SPEIS; el disseny del sistema CG 38/20 6/14 de ruixadors es realitzarà d'acord a UNE 12845 i l'abastament d'aigua d'acord a UNE 23500; l'enllumenat d'emergència haurà de garantir 3 lux a eix d'acord a l'article 13.7 de l'Annex 1 d'ORCPI-08.  Caldrà dotar d'aquesta instal·lació als badalots de les escales D3/V3, D4/V4; el forjat de l'aparcament haurà de dimensionar-se per a la càrrega de vehicles de bombers, ja que té un vial d'aproximació i espai de maniobra a sobre. Aquest espai de maniobra ha d'estar permanentment obert o, si es vol tancar, aquest haurà de disposar d'un mecanisme que permeti la seva fàcil obertura per part de SPEIS; la residència geriàtrica haurà de complir l’establert al Decret 205/2015 del Departament de Benestar Social; cal que les escales dels edificis B i C es comuniquin amb la corresponent planta d’aparcament; els accessos a l’aparcament seran abalisats de manera que s’hi estableixi el sentit únic de circulació, en els Espais Lliures es disposarà un gruix de 60 cm de terres en el 50% de la seva superfície per tal de possibilitar el plantat d'espècies vegetals. El sostre inferior haurà de suportar la sobrecàrrega per a la formació de dunes que permeti plantar arbrat en les mateixes;la previsió de places d’aparcament per a l’ús comercial s’ha calculat en base a la documentació aportada pel sol·licitant. Qualsevol canvi respecte d’aquesta haurà de comportar necessàriament la revisió de la dotació; cal donar compliment a l’article 300.14 de les NNUU del PGM pel que fa a la recàrrega de vehicles elèctrics; caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. En el tràmit de primera ocupació i/o comunicació prèvia: s’establirà la servitud d'accés al subsòl del 5b a través del subsòl del 6b-2; s’establirà la servitud d'accés en superfície al subsòl del 6b-2; s’hauran d’haver urbanitzat els espais verds de l’àmbit; Els locals comercials hauran de justificar l'adequació a la normativa de protecció contra incendis en projectes de llicència d'activitats independents; d’acord a la disposició transitòria primera de l’Ordenança del medi ambient de Barcelona (BOPB 2/5/11), caldrà donar compliment als requeriments establerts a l’article 45-1.4 de la citada ordenança relatiu a la comprovació de l’aïllament acústic real després de l’execució de l’obra i abans de l’atorgament de la llicència/comunicat de primera ocupació; caldrà vincular registralment cada traster respectivament a una entitat ubicada al propi edifici; per l'entrada en funcionament de l'aparcament, caldrà proveir- se prèviament de la corresponent Autorització pel procediment de Comunicació amb Certificació Tècnica (Annex III.2); pel desenvolupament de les activitats, caldrà dur a terme la seva legalització, d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA a partir de l'entrada en vigor de la Llei 20/2009 (BOP 12-01-11). Els locals comercials hauran de justificar l'adequació a la normativa de protecció contra incendis en projectes de llicència d'activitats independents; caldrà verificar l'acompliment de l'aplicació sobre Energia Solar de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona i aportar tota la documentació que es requereixi en l'informe de l'Agència de l'Energia; en el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, s'ha d'aportar la documentació requerida en l'article 6 de l'ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. Altres: aquesta llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d'instal·lacions, ni les bastides d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via publica, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent; aquesta llicència d’obres no inclou l’autorització de l’enderroc de les edificacions existents i les assenyalades al full adjunt. I un termini d'inici de les obres : 12 mesos. Termini CG 38/20 7/14 d'execució de les obres: 36 mesos. 21. – (03-2019LL51363) MODIFICAR  la llicència d'obres majors  concedida a CORP EDIFICACIONS SL amb número d’expedient 03-2019LL13611 a l'emplaçament situat al c/ Parcerisa, 27 per a la construcció d’un complex d’edificis d’obra nova destinats a habitatges, locals i oficines composat per dues torres circulars de PB+12PP i dos blocs de PB+8PP amb dues plantes soterrànies comunes amb una superfície construïda total de 48.488,25 m2. De la modificació en resulten 420 habitatges lliures, 2 locals comercials, 20 oficines, 410 places d’aparcament per a cotxes, 100 per a motos, 425 per a bicicletes i 62 trasters, amb les següents condicions particulars de la llicència: .- Abans de l’inici d’obres: - Caldrà seguir les indicacions de l’informe del Departament de Protecció del Verd de data 19-7-19.- Caldrà contactar amb l'Agencia d'Energia de Barcelona en relació a l'aplicació de l'Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona i obtenir el seu informe favorable. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat - Caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d’obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril..- En el decurs de les obres: - Caldrà instal·lar BIEs 25 mm. a l'interior dels locals de risc especial alt, d'acord a CTE DB SI 4, en concret dins dels locals de residus. - Caldrà disposar de detecció d'incendis al local del grup de pressió. - Cal donar compliment a l’Ordenança de Càrrega i Descàrrega. - Cal donar compliment a l’article 300.14 de les NNUU del PGM pel que fa a la recàrrega de vehicles elèctrics. - En el cas de deixar mitgeres pròpies o veïnes a la vista, caldrà donar compliment a la Subsecció 5a de l'Ordenança dels usos del paisatge urbà de la ciutat de Barcelona, en especial a l'article 67. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. - L’alçada màxima dels badalots serà de 3,05 m per sobre de l’ARM.- En el tràmit de primera ocupació i/o comunicació prèvia: - D’acord a la disposició transitòria primera de l’Ordenança del medi ambient de Barcelona (BOPB 2/5/11), caldrà donar compliment als requeriments establerts a l’article 45-1.4 de la citada ordenança relatiu a la comprovació de l’aillament acústic real després de l’execució de l’obra i abans de l’atorgament de la llicència/comunicat de primera ocupació. - Caldrà vincular registralment cada traster respectivament a una entitat ubicada al propi edifici. Els trasters amb accés a través de places d'aparcament hauran d'estar vinculats, a més, a aquella plaça. - Per l'entrada en funcionament de l'aparcament, caldrà proveir-se prèviament de la corresponent Autorització pel procediment de Comunicació amb Certificació Tècnica (Annex III.2). - Pel desenvolupament de l’activitat, caldrà dur a terme la seva legalització, d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA a partir de l'entrada en vigor de la Llei 20/2009 (BOP 12-01-11). - Caldrà verificar l'acompliment de l'aplicació sobre Energia Solar de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona i aportar tota la documentació que es requereixi en l'informe de l'Agència de l'Energia. - En el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, s'ha d'aportar la documentació requerida en l'article 6 de l'ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. - S’haurà de constituir la corresponent servitud d’ús públic de l’espai lliure privat d’ús públic. - Totes aquelles entitats de planta baixa que no tinguin CG 38/20 8/14 accés directe des d’espai públic no podran destinar-se a local comercial.- Altres: - Les condicions que pertoquin de les contingudes en l’Acord de concessió de la llicència 03- 2019LL13611. - Aquesta llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d'instal·lacions, ni les bastides d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via publica, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. - Aquesta llicència d’obres no inclou l’autorització de l’enderroc de les edificacions existents. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres : 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. Districte de Sant Martí 22. – (10-2019LL37474) CONCEDIR la llicència d'obres majors a Finques Riana, SL per execució d'obres majors a l'emplaçament situat a c/ Puigcerdà, 117-127 consistents en la construcció d’un conjunt edificatori d’obra nova format per 3 edificis de S2+S1+PB+7PP amb una superfície construïda total de 22.712,216m². En resulta un total de 2 locals comercials, 2 espais d’ús comunitari en PB (un gimnàs i una sala polivalent) i la resta de plantes destinades a oficines, 149 places d’aparcament per a cotxes, 95 places d’aparcament per a motos i 155 places d’aparcament per a bicicletes. Es destinen 3.114,21m² a activitats @, amb les següents condicions particulars de la llicència: - Abans d'iniciar les obres: - Caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d’obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. - Caldrà contactar amb el Departament de Protecció del Verd (C/Torrent de l’Olla 218. Barcelona) per possibles afectacions d’arbrat situat a la vorera i/o a l’interior de la parcel.la. - Caldrà donar compliment als requeriments de l’Agència de Residus de Catalunya de data 20/02/20 que s’adjunten per tal d’obtenir un informe favorable i, si escau, seguir les prescripcions que se’n desprenguin. La descontaminació d'un sòl pot comportar la suspensió de l'executivitat dels drets d'edificació i altres aprofitaments del sòl que siguin incompatibles amb les mesures de neteja i recuperació del terreny que s'hi estableixin, fins que aquestes es duguin a terme o es declari el sòl com a no contaminat. - Caldrà comunicar l’inici de les obres a Barcelona Cicle de l’Aigua SA (BCASA – C/Acer 16. Barcelona) i donar compliment als requeriments que figuren a l'informe de BCASA-Recollida Pneumàtica de data 23/07/198 i al de BCASA-Subsòl de data 13/11/19. - Caldrà contactar amb l'Agència d'Energia de Barcelona i donar compliment als requeriments establerts al seu informe de data 25/09/19. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat. - Caldrà contactar amb suficient antelació amb la Direcció de Projectes i Obres (tel. 93 291 46 00) i donar compliment a les condicions establertes al seu informe de data 20/09/19. - Caldrà contactar amb suficient antelació amb el Departament de Projectes Urbans (Av. Diagonal, 240, 3a pl. Barcelona) per tal de fer un seguiment dels treballs en relació als espais privats d’ús públic i donar compliment als requeriments del seu informe de data 11/10/19. - Caldrà informar i convocar al Departament de Coordinació d’Obres a l’Espai Públic (DECOEP - C/Torrent de l’Olla 218Barcelona) i donar compliment ales condicions establertes al seu informe de data 25/11/19 i les que es puguin derivar de l’execució.- Durant l'execució de les CG 38/20 9/14 obres: - Caldrà donar compliment a les condicions establertes a l’informe d’SPEIS de data 20/11/19. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. - Caldrà que els espais de bicicletes de la planta S1, compleixin amb tota la normativa relativa a protecció contra incendis i evacuació. - Caldrà que la ventilació de l'aparcament s'ajusti al previst a l'apartat “3.1.4 Aparcamientos y garajes de cualquier tipo de edificio” del Document Bàsic “Salubridad: HS 3 Calidad del aire interior” del CTE, a l’apartat 8 “Control del humo de incendio” del Document Bàsic “Seguridad en caso de incendio: SI 3 Evacuación de ocupantes” del CTE i a l’article 23-2 Garatges i aparcaments de l'Ordenança de Medi Ambient de Barcelona. - Caldrà que els conductes per a l'evacuació de fums, gasos, bafs i olors, s'ajustin al que es disposa al Títol 2 de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. En el tràmit de primera ocupació: - Caldrà haver obtingut l’Informe Final de l’ARC. - Caldrà que en el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l’activitat, s’ha aportar la documentació requerida en l’article 6 de l’ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d’Autoprotecció. - Caldrà comunicar la finalització de les obres al DECOEP i haver donat compliment als requeriments del seu informe de data 25/11/19. - Caldrà haver obtingut l’acta de recepció de les obres d’urbanització de la finca qualificada com a 6b de l’àmbit. - Caldrà haver constituït, i inscrit al Registre de la Propietat, totes les servituds establertes al Projecte de Reparcel.lació, i que consten a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística, de data 13/11/19, així com les que es desprenen de l’informe del Departament de Coordinació d’Obres a l’Espai Públic, de data 25/11/19. - D’acord a la disposició transitòria primera de l’Ordenança del medi ambient de Barcelona (BOPB 2/5/11), caldrà donar compliment als requeriments establerts a l’article 45-1.4 de la citada ordenança relatiu a la comprovació de l'aïllament acústic real després de l’execució de l’obra i abans de l’atorgament de la llicència/comunicat de primera ocupació. - Caldrà disposar de l’informe favorable a l'execució del clavegueró de la finca, per part de BCASA. - Caldrà disposar de l’informe favorable de la recepció dels treballs de recollida pneumàtica, emès per BCASA i la Direcció de Serveis de Neteja i Gestió de Residus. - Caldrà disposar de l’informe favorable a l'execució de la instal·lació d’un sistema de producció d’ACS i/o de la instal·lació de plaques fotovoltaiques, en compliment del títol 8 sobre Energia Solar de l’Ordenança de Medi Ambient de Barcelona, per part de l'Agència de l'Energia. - Caldrà aportat totes les certificacions exigides per les reglamentacions tècniques en matèria de seguretat industrial per a les diferents instal·lacions (Baixa Tensió, Gas, Aparells Elevadors, Climatització, Calefacció i ACS, etc).- Altres: - Aquesta llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d'instal·lacions, ni les bastides d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via publica, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. - La tanca que separa les parcel.les FR1.2 i FR1.3 de la parcel·la C.3 podrà ser desmuntada per tal de permetre el compliment de les servituds de llums i vistes previstes al planejament en favor de la parcel.la C.3. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres: 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. CG 38/20 10/14 ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 23. – (18S15178-001 (0378/20)) APROVAR l'addenda al conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació mundial de grans metròpolis -Metropolis- per a l'impuls de la governança metropolitana amb visió de gènere, aprovat per acord de la Comissió de govern de 27 de setembre de 2018, i formalitzat el 8 d'octubre de 2018, per mitjà de la qual s'acorda reduir la subvenció atorgada per l'Ajuntament de Barcelona a l'Associació mundial de grans metròpolis -Metropolis- per a l'any 2020 en 26.000,00 euros, resultant un import total a pagar per aquest exercici de 104.000 euros, enlloc dels 130.000,00 euros previstos inicialment. MINORAR l'autorització i disposició de la despesa a favor de l'Associació mundial de grans metròpolis - Metropolis-, amb NIF G65011652, en un import de 26.000,00 euros, i retornar-lo a la partida pressupostària 48759/91223/0300 del pressupost de l'any 2020. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Bonet Rull, Tercera tinent d'Alcaldia, per a la signatura de l'addenda de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 24. – (20200287) INICIAR l'expedient per a la contractació de la gestió del servei d’atenció socioeducativa de l’agència ABITS (SAS-ABITS), amb núm. de contracte 20002857, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 1.343.458,18 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 2.442.651,24 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.221.325,62 euros i import de l'IVA de 122.132,56 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 671.729,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200, un import (IVA inclòs) de 671.729,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l’article 103 de la LCSP. DONAR COMPTE d’aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 25. – (5BC 2016/191) APROVAR inicialment el Projecte executiu per a un equipament de primera acollida per a persones sense llar i de la urbanització dels espais exteriors de la parcel·la, al carrer del Císter núm. 20, al districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 6.222.979,31 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí CG 38/20 11/14 Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; CONDICIONAR l’aprovació definitiva del present projecte a l’obtenció del document de renuncia al dret de superfície concedit a la Generalitat de Catalunya en sessió de 25 de juliol de 2008 pel Plenari del Consell Municipal de l’Ajuntament de Barcelona sobre la finca municipal situada al carrer Císter núm. 20.l; i NOTIFICAR el present acord a la Generalitat de Catalunya, com a part interessada. Districte de Ciutat Vella 26. – (20212000) INICIAR l'expedient per a la contractació de la Gestió de l'Espai Jove Palau Alòs i del Punt infoJOVE Ciutat Vella, amb núm. de contracte 20002951, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 847.198,00 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.540.360,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 770.180,00 euros i import de l'IVA de 77.018,00 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 423.599,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0601, un import (IVA inclòs) de 423.599,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0601; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 27. – (20XC0145) APROVAR el Conveni de col·laboració entre el Centre d’atenció i gestió de trucades d’urgència 112 Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona per dur a terme les tasques d’integració tecnològica dels serveis d’emergència de l’Ajuntament de Barcelona (080 i 092) en els sistemes del Centre d’atenció i gestió de trucades d’urgència 112 Catalunya. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 28. – (2020-0015) (2020-0015)  EXCLOURE com a proveïdores del lot 1: Producció de coneixement: estudis i diagnòstics, de l'acord marc, amb número de contracte 20000945L01 i número d’expedient 2020-0015, que té per objecte la contractació dels serveis de suport a processos comunitaris a Jorge Gabriel Quiñonero Oltra amb NIF 21666862B; a la Fundació Pere Tarrés amb NIF R5800395E; i a La Fàbric@, SCCL amb NIF F66077611 donat que no superen la puntuació mínima exigida del 60% dels punts en el sumatori dels criteris de judici de valor. DESIGNAR com a proveïdores de l'esmentat  lot 1 de l'Acord Marc a la Fundació Francesc Ferrer i Guardia amb NIF G58506981; ETCS - Estratègies de Transformació Comunitària Sostenible, SCCL amb NIF F63684617; Associació La Perifèrica amb NIF G65180838; Iniciatives i Dinàmiques CG 38/20 12/14 Comunitàries, SL amb NIF B63912026; i Tandem Social, SCCL amb NIF F65570400, en ser considerades les ofertes més avantatjoses, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR l’acord Marc en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Director d’Acció Comunitària, Sr. Oscar Rebollo Izquierdo. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 29. – (2020-0015) EXCLOURE com a proveïdores del lot 2: Suport, dinamització i acompanyament a projectes comunitaris del Acord Marc, amb número de contracte 20000945L02 i número d’expedient 2020-0015, que té per objecte la contractació dels serveis de suport a processos comunitaris a Espai Coneix, SCCL amb NIF F67013565; i a l’empresa Solo Consultores, S.L. amb NIF B64787559 donat que no superen la puntuació mínima exigida del 60% dels punts en el sumatori dels criteris de judici de valor. DESIGNAR com a proveïdores de l'esmentat lot 2 de l’Acord Marc, amb número de contracte 20000945L01 a la Fundació Francesc Ferrer i Guardia amb NIF G58506981; ETCS - Estratègies de Transformació Comunitària Sostenible, SCCL amb NIF F63684617; Associació La Perifèrica amb NIF G65180838; Iniciatives i Dinàmiques Comunitàries, SL amb NIF B63912026; Tandem Social, SCCL amb NIF F65570400; Nus Processos Socials i creatius, SCCL amb NIF F67026658; i Barabara Educació, SCCL amb NIF F66267287 , en ser considerades les ofertes més avantatjoses, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el Acord Marc en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Director d’Acció Comunitària, Sr. Oscar Rebollo Izquierdo. (0390/20) . DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció.   Districte de Ciutat Vella 30. – (20182002) APROVAR la modificació del contracte 17006849 que té per objecte la Gestió del servei per al foment de les relacions de proximitat i el veïnatge del Districte de Ciutat Vella, a l’empara de l’article 107 del TRLCSP i d’acord amb els informes i documentació que consta a l’expedient, per incorporar les prestacions ja executades durant el període de suspensió del contracte i així poder prestar de forma completa el servei des de l’1 de gener de 2021 fins el 9 d’abril de 2021. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 58.431,76 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 58.431,76 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a CG 38/20 13/14 l'aplicació pressupostària D/22719/15113 0601, dels quals 48.290,71 euros corresponen al preu net i 10.141,05 euros corresponen a l’IVA, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l’exercici posterior a l’actual. FIXAR en 2.414,54 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la seu del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE de la resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Sants-Montjuïc 31. – (2020001) PRORROGAR, de mutu acord i segons estableix la seva clàusula cinquena el termini de vigència del conveni núm. 20S00757 expedient núm. 20202001, aprovat per la Comissió de Govern en sessió de 6 de febrer de 2020, que té per objecte el desenvolupament de la gestió cívica del casal de barri La Vinya, del Districte de Sants- Montjuïc, durant el termini comprès entre l’1 de gener de 2021 i el 31 de desembre de 2021. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 35.750,00 euros amb càrrec a la posició pressupostària número 0603/48714/92416 de l’exercici 2021 a favor de l’entitat Associació de veïns La Vinya, amb NIF G-08893380, supeditats a l’existència de crèdit adequat i suficient als corresponents exercicis pressupostaris. REQUERIR a l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura i formalització de la pròrroga del conveni per a la referida gestió cívica. REQUERIR a l’entitat gestora per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR per a la seva signatura al Regidor del Districte de Sants-Montjuïc, Im. Sr. Marc Serra Solé. EL SECRETARI GENERAL CG 38/20 14/14