Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 19 DE NOVEMBRE DE 2020 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 12 de novembre de 2020 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (282/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sara Berbis Fernández (mat. 76045) entre la seva activitat municipal com a personal laboral de relleu amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Arquitectura, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del Districte Horta - Guinardó, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Mitjana en Arquitectura (20FA2BIBA04), i l’activitat privada per compte propi com a assessora comercial immobiliària. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (439/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Ropero Rendón (mat. 74530) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Infermeria l'SPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Tècnic Sanitari de l'SPEIS (22FA2SCPE01) i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 250 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de CG 42/20 1/23 Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (448/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Montserrat Vico Castarnado (mat. 73271) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del Districte d'Horta-Guinardó, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Arquitectura (22FA1BIBA04), i una activitat privada per compte propi com a arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (450/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Benet Totusaus Gargallo (mat. 24671) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Bomber C2 (16FC2BIBA04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 175 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al CG 42/20 2/23 mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (460/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Victor Sans Garcia (mat. 25298) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (461/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Clara Latorre Gasull (mat. 76802) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Mitjana de l'SPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Tècnica de l'SPEIS-Cap de guàrdia (24FAXCCPE01), i adscrita a la Unitat Operativa de Desenvolupament de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professora a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 42/20 3/23 7. – (462/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alberto López Pancorbo (mat. 27311) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 175 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (463/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Luis Orozco Garcia (mat. 27299) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (464/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Javier Martínez Garcia (mat. 24524) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de CG 42/20 4/23 Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (465/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Natàlia Ferré Giró (mat. 77450) entre la seva activitat municipal com a personal directiu, desenvolupant el lloc de treball de Directora Adjunta de la Sindicatura de Greuges de Barcelona (28CA1CDCD01), i l’activitat de docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2020-2021, del 16/09/2020 fins al 12/02/2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (468/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Lucia Clara Rodríguez Alonso (mat. 74532) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Infermeria SPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Tècnica Sanitària de l'SPEIS (22FA2SCPE01), i adscrita al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professora a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya amb una dedicació de 150 hores en l’any 2020. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i CG 42/20 5/23 Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (18002124-001) PRORROGAR per un període comprès des del 02.02.2021 fins a l'01.02.2023, l'acord marc, amb número de contracte 18002124-001 i número d’expedient 0537/18, que té per objecte la prestació de serveis de correcció i traducció de textos i l’assessorament lingüístic i sociolingüístic per a la Direcció de Comunicació (DC) de l’Ajuntament de Barcelona així com per altres departaments de l’Ajuntament de Barcelona, entitats públiques empresarials, els seus organismes autònoms i societats privades municipals, adjudicat a l’empresa Linguaserve Internacionalización de Servicios, SA, amb NIF A82615972. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (16006383-005) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i següents de la LCSP, el contracte 16006383-005 que té per objecte la contractació derivada de l’Acord Marc de telecomunicacions (Lot 3 –Serveis de numeració especials), adjudicat a l'empresa Vodafone España SAU, amb NIF A80907397, per un import màxim de 150.040,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 150.040,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 40.000,00 euros a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 110.040,00 euros a l'aplicació pressupostària D/22200/93312 0705. FIXAR en 6.200,00 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (18003695-002 (0952-18)) RATIFICAR l’aixecament de la suspensió del contracte que té per objecte el servei d’auditoria de l’estat de l’espai públic a la ciutat de Barcelona i núm. 18003695-002 d’acord amb l’acta signada en data 1 de juny de 2020 i amb l’informe tècnic de valoració del responsable del contracte. RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 31 de juliol de 2020 l’import d’indemnització parcial a favor del contractista la quantitat de 95.830,59 euros pel període comprés entre el dia 14 de març de 2020 i el dia 1 de juny de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació de la despesa a favor de l’empresa Business Strengths Engineering, S.L. amb NIF B61585410 per l’import indicat, a càrrec de la partida 0106/22611/92015 de l’exercici 2020. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 42/20 6/23 15. – (20XC0245 - 20S08165 (0424/20)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Federación de Entidades Culturales Andaluzas de Catalunya (FECAC) que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per a l'execució del projecte d'activitats anuals a la ciutat de Barcelona - 2020, per un import de 100.000,00 euros, corresponent al 31,68% del cost total del projecte. DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 100.000,00 euros amb càrrec a la partida D/0705/48856/91221 del pressupost de l'any 2020, a favor de la Federación de Entidades Culturales Andaluzas de Catalunya (FECAC), amb CIF G08892614. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l'informe de l’auditor, d'acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. 16. – (20XC0283 (0413/20)) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, la Unió General de Treballadors de Catalunya i la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per a la col·laboració en matèria de Seguretat i Salut Laboral, per un import total de 150.000,00 euros corresponent al 84,98% del cost total del projecte. DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa a favor de la Unió General de Treballadors de Catalunya (UGT), amb NIF G08496622, per un import de 75.000,00 euros amb càrrec a la partida 48597/92011/0705 i als pressupostos dels anys 2020 i 2021, amb el desglossament següent: 35.000 euros amb càrrec al pressupost 2020 i 40.000 euros amb càrrec al pressupost 2021, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa a favor de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CCOO), amb NIF G08496606, per un import de 75.000,00 euros amb càrrec a la partida 48598/92011/0705 i als pressupostos dels anys 2020 i 2021, amb el desglossament següent: 35.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2020 i 40.000 euros amb càrrec al pressupost 2021, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del projecte presentin la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, mitjançant la presentació de l'informe d'auditor, d'acord amb allò establert al pacte 5è del conveni. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se’n derivin. 17. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 19 de novembre de 2020. CG 42/20 7/23 18. – (0461/20) DETERMINAR, d’acord amb allò que disposa l’article 2 de la Normativa sobre les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a les vies públiques de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal en data 14 d’octubre de 2005, els límits del calendari anual de l’enllumenat nadalenc amb les següents assignacions: Encesa màxima el dia 26 de novembre: 5:25 hores, Encesa màxima de diumenge a dimecres fins el dia 9 de desembre: 5:30 hores, Encesa màxima de diumenge a dimecres des del 13 de desembre: 6:30 hores, Encesa màxima de dijous, divendres i dissabtes i el 25 de desembre: 6:30 hores, Encesa màxima el dia 24 de desembre: 7:30 hores, Encesa màxima els dies 31 de desembre i el 5 de gener: 8:30 hores,Temps màxim d’encesa de la campanya: 268 hores i 55 minuts.Els límits del calendari anual de l’enllumenat nadalenc es condicionen a la possible limitació de la llibertat de circulació de les persones per les vies o espais públics que hi sigui d’aplicació d’acord a la normativa vigent, durant l’encesa de les instal·lacions d’enllumenat; en el supòsit que hi hagi normativa vigent de la citada limitació, l’enllumenat nadalenc deixarà de funcionar en el moment en que sigui d’aplicació. APROVAR el calendari de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a la ciutat de Barcelona: Període de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc: des del 26 de novembre de 2020 fins el 6 de gener de 2021, ambdós inclosos.Data i hora de començament: 26 de novembre a les 18:35 hores.Horari de funcionament: De diumenge a dimecres, ambdós inclosos, fins l’9 de desembre des de les 17:30 hores fins a les 23:00 hores, i a partir del dia 13 de desembre de 17:30 a 24:00 hores.,Els dijous, divendres i dissabtes de les 17:30 hores fins a les 24:00 hores. Dijous 26 de novembre, dia de la festa de l’encesa, de les 18:35 hores fins a les 24:00 hores. Dies extraordinaris: Dia 24 de 17:30 a 01.00 hores. Dia 25 de 17:30 a 24.00 hores. Dies 31 de desembre i 5 de gener, de 17:30 a 02:00 hores. APLICAR el règim horari del calendari a les il·luminacions ornamentals nadalenques situades tant a la via pública com a façanes d’establiments comercials i de pública concurrència. 19. – (16005085-003) PRORROGAR per un període comprès des de l'01.12.2020 fins al 31.12.2020, ambdós inclosos, el lot 1 del contracte 16005085-003 que té per objecte les pòlisses d’assegurances de Responsabilitat civil, danys materials i flota vehicles, adjudicat a l'empresa SEGURCAIXA ADESLAS SA DE SEGUROS Y REASEGUROS amb NIF A28011864, per un import total de 188.906,89 euros (IVA exempt), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 188.906,89 euros, IVA exempt, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 188.906,89 euros, IVA exempt, a l'aplicació pressupostària D/22400/93311 070. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 20. – (16005111-003) PRORROGAR per un període comprès des de l'01.12.2020 fins al 31.12.2020, el lot 2 del contracte 16005111-003 que té per objecte les pòlisses d’assegurances d’Accidents i Vida, adjudicat a l'empresa VIDA CAIXA S A SEGUROS Y REASEGUROS, amb NIF A58333261, per un import total de 32.455,47 euros (IVA exempt), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 32.455,47 euros, IVA exempt, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i CG 42/20 8/23 pressupost amb el desglossament següent: un import net de 32.455,47 euros, IVA exempt, a l'aplicació pressupostària D/16205/92211 0707. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 21. – (20xc0258) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i Red de Ciudades por la Agroecología, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte "III Fòrum Europeu d'Agroecologia i Proposta (BCCN"), per un import de 38.720,00 euros, equivalent 27,87% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 138.932,72 euros i una durada fins a l'1 de desembre de 2021, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 38.720,00 euros, dels quals 13.794,00 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/48903/49313 del pressupost de l'any 2021, i 24.926,00 euros amb càrrec a l'/les aplicació/ns pressupostària/es D/48903/49313 del pressupost de l'any 2020, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que aporti la justificació en un termini de presentació de les justificacions parcials i del darrer any d'execució és d'un màxim de tres mesos a comptar des de la data de finalització de l'activitat parcial o del final del Projecte subvencionat respectivament, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, el Primer Tinent d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 22. – (20XC0262) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre l´Ajuntament de Barcelona, la Fundació Barcelona Comerç, la Unió d’Eixos Comercial Turístics Barcelona Oberta, l’Associació Catalana de l’Empresa Familiar del Retail (COMERTIA), PIMEC- Comerç, Foment del Treball-Comerç, el Gremi de Restauració i l´Agrupació de botiguers de Catalunya per a un Marketplace d´establiments comercials i de restauració de la ciutat. FACULTAR la Ima. Sra. Montserrat Ballarín Espuña Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Regim Interior i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona i la Ima. Sra. Laia Bonet Rull Tercera Tinenta d’Alcaldia d’Agenda 2030, Transició Digital, Esports i Coordinació Territorial i Metropolitana, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se’n derivin. 23. – (20S07300) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per l'any 2020 a favor de Fundació Bosch i Gimpera, amb NIFG08906653, per l'execució del projecte anomenat Barcelona Centre Universitari, per un import de 73.080,97 euros, equivalent al 27,49% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 265.802,41 euros i una durada fins al 31.12.2020, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten CG 42/20 9/23 en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de Fundació Bosch i Gimpera la despesa total de 73.080,97 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/43321 del pressupost de l'any 2020, en concepte de Projecte Barcelona Centre Universitari. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 6 mesos, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 24. – (20s07885) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per a l'any 2020 a favor del GREMI D'HOTELS DE BARCELONA, amb NIF G08460263, per l'execució del projecte "MÉSQHOTELS", per un import de 100.000,00, equivalent el 80% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 125.000,00 euros i una durada fins al 31/12/2020, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010.DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de GREMI D'HOTELS DE BARCELONA la despesa total de 100.000,00 euros, dels quals 100.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0700/48904/43215 del pressupost de l'any 2020, en concepte de MÉSQHOTELS. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts (en data màxima 31/03/2021). Aquesta haurà de contenir memòria d'actuació amb adjudicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l'auditor. 25. – (20S07889) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per a l'any 2020 a favor de la FUNDACIO EURECAT, amb NIF G66210345, per l'execució del projecte anomenat "TIC I TURISME", per un import de 95.000,00, equivalent el 48,72% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 195.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2020, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de FUNDACIO EURECAT la despesa total de 95.000,00 euros, dels quals 25.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària/es D/48904/43215 del pressupost de l'any 2020, i 70.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48904/43211 del pressupost de l'any 2020, en concepte de Projecte "TIC I TURISME". REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 26. – (20s07932) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per a l'any 2020 a favor de LAYERS OF REALITY SL, amb NIF B67098095, per l'execució del projecte "Barcelona Memòria Fotogràfica", per un import de 50.000,00 euros, equivalent el 10,42% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 480.000,00 euros i una durada fins al 31/01/2021, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i CG 42/20 10/23 6.2.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de LAYERS OF REALITY SL la despesa total de 50.000,00 euros, dels quals 50.000,00 euros amb càrrec a l'/les aplicació pressupostària D/0700/47950/43213 del pressupost de l'any 2020, en concepte de Barcelona Memòria Fotogràfica. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts en data màxima 30/04/2021. Aquest haurà de contenir memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica simplificada que inclourà una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada. 27. – (387/20) APROVAR la modificació de la convocatòria de l’Ajuntament de Barcelona per a Empreses en el marc del programa Crea Feina-Barcelona que ampliïn les seves plantilles amb incorporació de persones en situació d’atur aprovada per Comissió de Govern en sessió del dia 8 d’octubre del 2020, per tal d’ampliar el termini de presentació de sol·licituds fins el dia 30 de juny del 2021.ORDENAR la publicació de les esmentada modificació al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. 28. – (3-126) APROVAR l’expedient núm. 3-126/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 2.411.394,66 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20110791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 29. – (3-127/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-127/2020 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’import 1.532.814,81 euros, des del Districte de Gràcia a la Gerència d’Ecologia Urbana, per fer front al pagament de la Indemnització de Responsabilitat Patrimonial derivada de la revocació d’obres del carrer Encarnació 13- 17 (Casetes d’Encarnació) el qual ha de ser gestionat per la Gerència d’Ecologia Urbana, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 20110891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 30. – (3-128/2020) APROVAR l’expedient núm. 3-128/2020 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2020, d’acord amb l’aportació provinent de l’Institut Europeu de Tecnologia i Innovació (EIT), corresponent al primer pagament per al projecte Bussines Plan 2020 del EIT Urban Mobility, per un import de 35.100,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 20110995; i PUBLICAR CG 42/20 11/23 aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. Districte de Ciutat Vella 31. – (20202816) APROVAR el conveni a subscriure entre Impulsem SCCL, Foment de Ciutat SA, el Districte de Ciutat Vella de l'Ajuntament de Barcelona i la Gerència d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona, per la col·laboració en el projecte anomenat Banc de Recursos Mancomunats de Ciutat Vella, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció de concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb les articles 22.2 c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 199.200 euros i una durada fins el 31 de desembre de 2021. Aquest import representa el 96,35% del cost total previst del projecte. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import de 199.200 euros, que es desglossa en la quantitat de 99.600,00 euros a càrrec del pressupost de l'any 2020 i de l'any 2021 respectivament i a l'aplicació pressupostària D/48903/23281, a favor de l'entitat Impulsem SCCL, amb NIF F63776264, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte vuitè del conveni i d'acord amb la normativa vigent; FACULTAR a l'Im. Sr. Jordi Rabassa i Massons, per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l'execució del present conveni. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 32. – (20190033D) ADJUDICAR el contracte núm. 19001075, que té per objecte Serveis de suport als serveis d'inspecció en tasques d'anàlisi, localització i elaboració d'informes sobre activitats subjectes a llicència o habilitació municipal anunciades a pàgines web o detectades per altres mitjans (2020-2022) amb mesures de contractació pública sostenible. a SM, SISTEMAS MEDIOAMBIENTALES, SL amb NIF B61461810 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 2.101.429,64 euros IVA inclòs, dels quals 1.736.718,71 euros corresponen al preu net i 364.710,93 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.050.714,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/43211 0503; un import (IVA inclòs) d'1.050.714,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/43211 0503. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 86.835,94 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que CG 42/20 12/23 impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Eva Maria Mur Cavero. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 33. – (20190033 A1N) ALLIBERAR la quantitat de 223.160,67 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 19001075 que té per objecte Serveis de suport als serveis d'inspecció en tasques d'anàlisi, localització i elaboració d'informes sobre activitats subjectes a llicència o habilitació municipal anunciades a pàgines web o detectades per altres mitjans (2020-2022) amb mesures de contractació pública sostenible., el qual ha estat adjudicat a l'empresa SM, SISTEMAS MEDIOAMBIENTALES, SL, amb NIF B61461810, i retornar-lo a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.722,41 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/43211 0503; un import (IVA inclòs) de 111.580,34 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/43211 0503; un import (IVA inclòs) de 96.857,92 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2020 i a l'aplicació pressupostària D/22719/43211 0503. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme Infraestructures i Mobilitat. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 34. – (20003296) INICIAR l'expedient per a la contractació del Servei de gestió del Centre Municipal d'Acolliment d'Urgències per Violència Masclista de la ciutat de Barcelona (CMAU-VM), amb núm. de contracte 20003296, mitjançant tramitació urgent, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.830.531,08 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 3.328.566,49 euros; DECLARAR la urgència en la tramitació d'acord amb la justificació que consta a l'expedient;APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.664.119,16 euros i import de l'IVA de 166.411,92 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 915.265,54 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200, un import (IVA inclòs) de 915.265,54 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 35. – (20200228) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació MedCités/MedCities amb NIF núm. G66401258, per a l’execució del projecte “Pla de Treball 2020-2021: Suport als ajuntaments mediterranis en l’adopció de polítiques per a la cohesió social (COHESIMED)”, amb la finalitat de desenvolupar projectes i activitats conjuntes d’interès per a les ciutats i metròpolis mediterrànies en l’àmbit del desenvolupament urbà sostenible i de sengles competències municipals, que CG 42/20 13/23 instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 120.000,00 euros, equivalent al 80,00% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 150.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’Associació MedCités/MedCities amb NIF núm. G66401258, la despesa total de 120.000,00 euros, equivalent al 80,00% del cost total del projecte (150.000,00 euros) a càrrec de la partida D/0200/48733/23291, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula quarta del conveni. FACULTAR la Il·lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 36. – (20200313) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consell de la Joventut de Barcelona amb NIF núm. V08825804, per a l’execució del projecte “Programa Justícia Global 2020”, amb la finalitat de de posicionar l’associacionisme juvenil de la ciutat de Barcelona en un context global de qüestionament de les desigualtats estructurals que conformen el planeta, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 40.000,00 euros, equivalent al 84,52% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 47.327,20 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor del Consell de la Joventut de Barcelona, amb NIF núm. V08825804, la despesa total de 40.000,00 euros, equivalent al 84,52% del cost total del projecte (47.327,20 euros) a càrrec de la partida D/0200/48789/23291, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Il·lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 37. – (20200321) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat CIUTATS I GOVERNS LOCALS UNITS amb NIF núm. G63327696, per a l’execució del projecte anomenat “Comissió d'Inclusió social, democràcia participativa i drets humans de CGLU” amb la finalitat de reforçar la cooperació entre governs locals d’arreu del món en temàtiques i polítiques locals relacionades amb els drets humans a la ciutat i el dret CG 42/20 14/23 a la ciutat, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 30,61% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 98.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat CIUTATS I GOVERNS LOCALS UNITS, amb NIF núm. G63327696, la despesa total de 30.000,00 euros, equivalent al 30,61% del cost total del projecte (98.000,00 euros) a càrrec de la partida 0200 48626 23252, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció Drets de Ciutadania. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Il·lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura del mat de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 38. – (20200326) APROVAR, l’annex II al Conveni Marc entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat l’Associació per a l’Orientació, Formació i Inserció dels Treballadors Estrangers –CITE– amb NIF núm. G58540428, per a l’execució del projecte anomenat “Assessorament legal en matèria d’estrangeria i sobre mobilitat internacional de treballadors (SAIER)” amb la finalitat d’assessorar a les persones usuàries del SAIER en temes d’estrangeria i emigració de treballadors, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 173.824,00 euros, equivalent al 77,96% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 222.972,31 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat l’Associació per a l’Orientació, Formació i Inserció dels Treballadors Estrangers –CITE–, amb NIF núm. G58540428, la despesa total de 173.824,00 euros, equivalent al 77,96% del cost total del projecte (222.972,31euros) a càrrec de la partida 0200 48623 23161, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció de Serveis d’Immigració i Refugi. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2020, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Il·lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 39. – (20200331) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la FUNDACIÓ OXFAM INTERMON amb NIF núm. G58236803, per a l’execució del projecte “BARRIS, MIR@DES DESIGUALS I JOVES: POSICIONANT LES DESIGUALTATS MULTIDIMENSIONALS CG 42/20 15/23 EN L’AGENDA POLÍTICA LOCAL DELS PAÏSOS EN TRANSICIÓ”, amb la finalitat de contribuir a la implementació de polítiques públiques urbanes que redueixin les desigualtats en ciutats de països de renda mitjana -en particular, a Ciutat de Mèxic i en São Paulo, posicionant la temàtica davant l'opinió pública des d'un abordatge multidimensional, i amb especial participació de certs grups de joves i de col·lectius de dones amb interseccionalitats, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 6,51 % del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 461.178,42 euros i amb una durada fins al 31/07/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de la FUNDACIÓ OXFAM INTERMON, amb NIF núm. G58236803, la despesa total de 30.000,00 euros, equivalent al 6,51 % del cost total del projecte (461.178,42 euros) a càrrec de la partida 0200/48868/23291, del pressupost de l’any 2020 de la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 6 mesos, a comptar des del 31/07/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 40. – (104/2020) INICIAR l'expedient per a la contractació dels Casals de gent gran i Centre cívic Can Castelló, amb núm. de contracte 20002854, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.427.286,96 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 2.359.152,00 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.179.576,00 euros i import de l'IVA de 247.710,96 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 713.643,48 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0605, un import (IVA inclòs) de 713.643,48 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0605; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb l'art. 103 LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 41. – (18010057/18002097L01/002) RECONÈIXER, de conformitat amb l'informe tècnic emès en dates 18 i 22 de setembre de 2020, l'import d'indemnització parcial a favor de l'empresa INCOOP SCCL amb NIF F60137411, del contracte 18002097L01, que té per objecte la gestió d'equipaments municipals de lleure infantil del Districte de Nou Barris Lot 1: Casal Infantil Ciutat Meridiana, Casal Infantil Vallbona i Casal Infantil Trinitat CG 42/20 16/23 Nova, per la quantitat de 981,02 euros pel període comprés entre el dia 1 de maig de 2020 i el 20 de juny de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de de la partida D/22611/23212 0608 de l'exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d'indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s'escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 42. – (18010057/18002097L02/002) RECONÈIXER, de conformitat amb l'informe tècnic emès en dates 21 I 22 de juliol de 2020, l'import d'indemnització parcial a favor de l'empresa Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, del contracte 18002097L02, que té per objecte la gestió d'equipaments municipals de lleure infantil del Districte de Nou Barris Lot 2: Ludoteca la Guineu, Casal Infantil Roquetes, Casal Infantil Canyelles i pati de l’escola Prosperitat, per la quantitat de 709,50 euros pel període comprés entre el dia 1 i 19 de juny de 2020, en el benentès que l’empresa no ha utilitzat els mitjans personals per a unes altres finalitats durant el període de suspensió del contracte. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de de la partida 226.12 232.12 06.08, de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d'indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s'escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 43. – (18010057/18002097L03/002) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en dates 18 i 22.09.2020, l’import d’indemnització parcial a favor de l'empresa Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, del contracte 18002097L03, que té per objecte la gestió d'equipaments municipals de lleure infantil del Districte de Nou Barris Lot 3: Casal Infantil Turó de la Peira, Casal Infantil Vilapicina-Torre Llobeta i Ludoteca Sóller, per la quantitat de 578,39 euros, pel període comprés entre el dia 1 al 19 de juny de 2020, en el benentès que l’empresa no ha utilitzat els mitjans personals per a unes altres finalitats durant el període de suspensió del contracte. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de de la partida 226.11 232.12 0608 de l’exercici 2020. ESTABLIR que per a la resta d’indemnitzacions parcials que s'hagin d'efectuar durant el període de suspensió, el contractista haurà de presentar mensualment una declaració responsable on s'especificarà, si s’escau, la variació o no dels imports i despeses indemnitzables que s'hagin produït en el darrer període de suspensió, per tal de procedir al seu reconeixement prèvia valoració tècnica i corresponent resolució. NOTIFICAR el present acord al contractista. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 42/20 17/23 Districte de Sant Andreu 44. – (20002958) INICIAR l'expedient per a la contractació de Serveis de lleure infantil de la Franja del Besòs 2021 a l’Ajuntament de Barcelona, Districte de Sant Andreu, amb núm. de contracte 20002958, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 385.310,54 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 525.423,45 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 350.282,30 euros i import de l'IVA de 35.028,24 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 192.655,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0609, un import (IVA inclòs) de 192.655,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0609; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l'article 103 de la LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 45. – (18001022) PRORROGAR per un període comprès des de l'01.01.2021 fins al 30.06.2021, el contracte 18001022-003 que té per objecte la gestió i dinamització dels casals de gent gran del Districte de Sant Martí, adjudicat a l'empresa INCOOP, SCCL., amb NIF F60137411, per un import total de 251.048,33 euros (exempt d’IVA), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 251.048,33 euros, exempt d’IVA, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 251.048,33,00 euros exempt d’IVA a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0610, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de del districte de Sant Martí per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 46. – (20194017) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Joves Poblenou, a favor l’Associació Coordinadora d’Entitats Juvenils del Poblenou - La Xemeneia amb NIF G66861949, des de l’1 de gener de 2021 fins al 31 de desembre de 2021 a l’empara del que s’estableix a la clàusula 3 de l’esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 34.000,00 euros amb càrrec a la partida 48903 23222 del pressupost de l’any 2021, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l’execució de la gestió cívica es realitzarà a l’exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor l’Associació Coordinadora d’Entitats Juvenils del Poblenou - La Xemeneia amb NIF G66861949, prevista a la base quarta de les bases reguladores de l’adjudicació de la gestió cívica. CG 42/20 18/23 REQUERIR a l'entitat gestora que, en el termini màxim de 5 dies a partir del dia següent de la notificació del present acord, comparegui a les dependències municipals per a la signatura de la pròrroga de l’esmentat conveni. FACULTAR el regidor del districte de Sant Martí, l’Im. Sr. David Escudé Rodríguez, per a la formalització de la pròrroga de la gestió cívica. 47. – (2002/2005) RECTIFICAR l’acord de la Comissió de Govern de 23 de gener de 2020 que revisava el preu del contracte de lloguer del local ubicat al carrer Muntanya, 16-16bis, d’acord amb el que estableix l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques en el sentit de rectificar l’import de l’autorització i disposició de la despesa aprovat per un import de 77.321,46 euros, quan l’import correcte és 92.072,12 euros com a conseqüència, AMPLIAR l’AUTORITZACIÓ i DISPOSICIÓ de despesa per un import de 14.750,66 euros a favor de Servicio de Alquileres, SA amb NIF B58280876 en concepte de rectificació càlcul import de la renda de la pròrroga del contracte de lloguer, ubicat al c/Muntanya 16 i cedit a l’entitat Ateneu Farinera del Clot per desenvolupar les seves activitats socials, juvenils i comunitàries al barri del Clot, per reajustament dels metres quadrats del local i despeses generals, amb càrrec al pressupost 2020 i partida D/0610/20200/92011 per un import de 13.780,82 euros i amb càrrec al pressupost 2021 i partida D/0610/20200/92011 per un import de 969,84 euros, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l’actual. DONAR- NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 48. – (20164376_20S04374) PRORROGAR el conveni de col·laboració subscrit amb el Consorci Mar Parc Salut de Barcelona, pel desenvolupament del programa d'atenció integral als membres de la Guàrdia Urbana de Barcelona i al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, per un termini de 2 anys, d'acord amb l'apartat desè del propi conveni que va ser aprovat per acord de la Comissió de Govern de 24 de novembre de 2016, i amb els informes que figuren a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa vinculada a aquest conveni a favor del Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona, amb NIF S0800471E, per un import de 80.000,00 euros, amb el següent desglossament: un import de 40.000,00 euros a la posició pressupostària D/46718/13014 0400, del pressupost municipal de 2020, i un import de 40.00,00 euros a la posició pressupostària D/46718/13014 0400, del pressupost municipal de 2021, tot supeditant la despesa a l'existència de crèdit suficient i adequat en els pressupostos posteriors a l'actual. DESIGNAR la Sra. Maite Casado Cadarso, Gerent de Prevenció i Seguretat, per a la signatura de l'esmentada pròrroga, així com la de tots els documents que se'n derivin; DONAR-NE COMPTE a la Comissió Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 49. – (2020-0076) APROVAR el conveni específic entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consell de la Joventut de Barcelona (codi de conveni 20XC0189) que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional per al CG 42/20 19/23 desenvolupament del projecte "Territori i participació comunitària del CJB 2020-2021", per un import de 46.550,00 euros, equivalent al 100% del cost total del projecte i una durada fins al 31 de desembre de 2021, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor del Consell de la Joventut de Barcelona, amb NIF V08825804, la despesa per un import de 46.550,00 euros, dels quals 23.275,00 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48789/92418 del pressupost de l’any 2020 i 23.275,00 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48789/92418 del pressupost de l’any 2021, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l’exercici posterior a l’actual. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini màxim de tres mesos des de la data de finalització de cadascun dels anys d’execució del projecte (això és, abans del 31 de març de 2021 i abans del 31 de març de 2022, respectivament) presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte sisè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Marc Serra Solé, Regidor de Drets de Ciutadania i Participació de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Ciutat Vella 50. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de gener de 2021 fins al 30 de juny de 2021, el contracte 19000513L03 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Drassanes del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa PROGESS Projectes i Gestió Serveis Socials SL, amb NIF B59960526, per un import total de 366.189,96 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 366.189,96 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 366.189,96 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2021 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 51. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de gener de 2021 fins al 30 de juny de 2021, el contracte 19000513L04 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Pati Llimona del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Trànsit Projectes SL amb NIF B59489351, per un import total de 310.003,78 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 310.003,78 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 310.003,78 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2021 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del CG 42/20 20/23 pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 52. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de gener de 2021 fins al 30 de juny de 2021, el contracte 19000513L01 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Barceloneta del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa PROGESS Projectes i Gestió Serveis Socials SL, amb NIF B59960526, per un import total de 352.392,04 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 352.392,04 euros, IVA inclòs, amb càrrec a la partida i al pressupost amb el desglossament següent: un import de 352.392,04 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2021 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 53. – (20192000) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de gener de 2021 fins al 30 de juny de 2021, el contracte 19000513L02 que té per objecte la gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Convent Sant Agustí del Districte de Ciutat Vella, adjudicat a l'empresa Trànsit Projectes SL amb NIF B59489351, per un import total de 311.339,67 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 311.339,67 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 311.339,67 euros (IVA inclòs) a l’exercici pressupostari de l’any 2021 i a l’aplicació pressupostària D/22719/33711 0601, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2021. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències del Districte de Ciutat Vella per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de les Corts 54. – (201100004) APROVAR les bases específiques que han de regir la convocatòria per a l’any 2021 del concurs d’entitats i associacions sense ànim de lucre per exposar els seus projectes a l’Espai Expositiu les Corts. CONVOCAR el concurs d’entitats i associacions, sense ànim de lucre, per exposar els seus projectes a l’Espai expositiu de Les Corts, per a l’any 2021 de conformitat amb les bases generals reguladores aprovades definitivament. AUTORITZAR la despesa màxima de 12.000,00 euros, que anirà amb càrrec al codi econòmic 48901 del programa 33411 del pressupost 2021, per a fer front a la disposició i lliurament d'una subvenció de fins a 3.000,00 euros a cadascuna de les quatre entitats o associacions seleccionades per exposar el seu projecte a l’Espai expositiu Les Corts; és a dir, una despesa màxima de 12.000,00 euros. CG 42/20 21/23 sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en l'aplicació pressupostària corresponent de l’exercici 2021. ORDENAR la publicació de la convocatòria per a l’any 2021 i de les bases específiques del concurs d’entitats o associacions per exposar els seus projectes a l’Espai expositiu Les Corts, mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al tauler d’edictes electrònic i a la web del Districte de Les Corts. ESTABLIR, de conformitat amb les bases específiques, un termini de presentació de quinze dies hàbils, a comptar des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província. 55. – (191100019) ALLIBERAR la quantitat de 9.050,00 euros, de l’import de l’autorització de la despesa aprovada per la Comissió de Govern de 31 d’octubre de 2019, per un import de 12.000,00 euros, relativa al concurs d’entitats i associacions sense ànim de lucre per exposar projectes a l’espai Expositiu Les Corts durant l`any 2020 amb codi de subvenció 19S17208, amb càrrec al pressupost municipal 2020 i a la partida indicada en aquest mateix document, donat que la “Penya Blaugrana Les Corts”, amb NIF-65627150, va presentar renúncia a participar-hi arrel de la situació actual generada per la pandèmia del Covid-19, i que l’import total de les subvencions atorgades ha estat de 2.950 euros, inferior a l'inicialment previst. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 56. – (246/2018) MODIFICAR, a l'empara dels articles 204 i 205 de la LCSP, el contracte 18005015-002 que té per objecte els serveis de gestió, dinamització i coordinació del Centre Cívic Vallvidrera Vazquez Montalban, del Centre Cívic l'Elèctric i del Casal de Barri Can Rectoret, adjudicat a l'empresa Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, per un import màxim de 17.500,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 17.500,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2020 i amb càrrec a la partida i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 17.500,00 euros a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0605. FIXAR en 723,14 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que formalitzi el contracte en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 57. – (18003066L02) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès en data 2 de novembre de 2020, l’import d’indemnització parcial a favor de l’empresa PUÇA ESPECTACLES, SL, amb NIF B63715767, per una quantitat de 1.351,51 euros, pel període de suspensió parcial del contracte número 18003066L02, que té per objecte el servei de gestió del Centre Cívic Baró de Viver i l'Espai de la gent gran, pel període comprés entre el dia 1 i 14 de juny de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la posicio pressupostària D/22611/92416 corresponent de l'exercici 2020. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 42/20 22/23 Districte de Sant Martí 58. – (20204000) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Barri La Pau, a favor l’Associació Cultural i Recreativa La Pau amb NIF G58315672, des de l’1 de gener de 2021 fins al 31 de desembre de 2021 a l’empara del que s’estableix a la clàusula 3 de l’esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 55.000,00 euros amb càrrec a la partida 48903 92416 del pressupost de l’any 2021, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l’execució de la gestió cívica es realitzarà a l’exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor l’Associació Cultural i Recreativa La Pau amb NIF G58315672, prevista a la base quarta de les bases reguladores de l’adjudicació de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat gestora que, en el termini màxim de 5 dies a partir del dia següent de la notificació del present acord, comparegui a les dependències municipals per a la signatura de la pròrroga de l’esmentat conveni. FACULTAR el regidor del districte de Sant Martí, l’Im. Sr. David Escudé Rodríguez, per a la formalització de la pròrroga de la gestió cívica. 59. – (20184001) APROVAR l’addenda al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí i la Federació d’Entitats del Clot – Camp de l’Arpa per a la gestió cívica del casal de barri Espai Antoni Miró Peris aprovat per acord de la Comissió de Govern de 21 de desembre de 2017 i que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominativa per un import de 15.913,00 euros , i de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública atesos els motius d’interès públic, social, econòmic i humanitari exposats a l’informe justificatiu. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa per un import de 15.913,00 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida 48533 92416, a favor de la Federació d’Entitats del Clot – Camp de l’Arpa, amb NIF G 58 293 150, per dur a terme el projecte. REQUERIR l’entitat beneficiària que, abans del 31 de maig de 2021, presenti la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l’activitat subvencionada. FACULTAR al regidor del Districte de Sant Martí, l’Im. Sr. David Escudé Rodríguez, per la formalització de l’addenda al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí i la Federació d’Entitats del Clot – Camp de l’Arpa per a la gestió cívica del casal de barri Espai Antoni Miró Peris. EL SECRETARI GENERAL CG 42/20 23/23