Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat ANUNCI sobre l’aprovació de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions extraordinàries a les escoles concertades d’educació especial de Barcelona, en motiu de les activitats i programes extraordinaris que s’han de prestar per fer front a la pandèmia de la Covid-19. En data, 9 de desembre de 2020, el Gerent de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat ha resolt: APROVAR la Convocatòria per a l’atorgament de subvencions extraordinàries a les escoles concertades d’educació especial de Barcelona, en motiu de les activitats i programes extraordinaris que s’han de prestar per fer front a la pandèmia de la Covid- 19. CONVOCAR l’inici del període de presentació de sol·licituds, que començarà a comptar a partir del dia següent de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i serà de 5 dies hàbils. ORDENAR la publicació de la Convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i al web de Barcelona Accessible. AUTORITZAR la despesa de 585.000 euros a càrrec de la partida 0100.23411.48912 del pressupost de l'any 2020, per a fer front a l’atorgament de subvencions extraordinàries a les escoles concertades d’educació especial de Barcelona, en motiu de les activitats i programes extraordinaris que s’han de prestar per fer front a la pandèmia de la Covid-19. Antoni Galiano Barajas Secretaria delegat IMPD (PD 1/7/15) Barcelona, a 14 de desembre de 2020 1 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 1-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat ANNEX I CONVOCATÒRIA PER A L’ATORGAMENT DE SUBVENCIONS EXTRAORDINÀRIES A LES ESCOLES CONCERTADES D’EDUCACIÓ ESPECIAL DE BARCELONA, EN MOTIU DE LES ACTIVITATS I PROGRAMES EXTRAORDINARIS QUE S’HAN DE PRESTAR PER FER FRONT A LA PANDÈMIA DE LA COVID-19 D’acord amb les bases de les subvencions extraordinàries per a les escoles concertades d’educació especial de Barcelona, en motiu de les activitats i programes extraordinaris que s’han de prestar per fer front a la pandèmia de la Covid-19, aprovades definitivament en data 9 de desembre de 2020, sense que s’hagi presentat cap al·legació durant el període que han estat en informació pública, es procedeixen a detallar els aspectes que conformen el text de la Convocatòria d’aquestes subvencions extraordinàries. 1. Quantia de la subvenció 1.1. L'import d'aquesta convocatòria es fixa en 585.000€, a càrrec de la posició pressupostària 0100.23411.48912 de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat per l’any 2020. 1.2. La subvenció sol·licitada a l’IMPD per aquesta convocatòria a nivell percentual no excedirà el 50% del cost de les activitats i programes extraordinaris que s´han de prestar per fer front a la pandèmia de la covid-19, d´acord amb els ítems que són la base del càlcul per a la quantitat a atorgar recollits a les Bases. En cap cas tindran la consideració de conceptes subvencionables aquells que ja han estat coberts per les administracions educatives o sanitàries. 2. Termini, forma i documentació a aportar. 6.1. El termini de presentació de sol·licituds serà de 5 dies hàbils a partir del dia següent de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de la Província. Qualsevol sol·licitud presentada fora d’aquest termini no serà admesa a tràmit. 6.2. La sol·licitud s’haurà de presentar de forma telemàtica, a través del següent correu electrònic: secretariaimpd@bcn.cat. 6.3. L’entitat sol·licitant haurà de presentar els documents que a continuació es detallen, degudament complimentats i signats: Instància normalitzada de sol·licitud de subvenció (segons model establert), que inclou la proposta tècnica i el pressupost del projecte. Tot degudament signat i segellat. 2 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 2-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat La no presentació, dins del termini establert, dels documents relacionats en aquest punt serà motiu de no admissió de la sol·licitud a tràmit. L'Ajuntament podrà requerir la resta de documents o l'esmena de la documentació ja presentada, per la qual cosa s’atorgarà un període de 10 dies hàbils, a comptar des de la recepció del requeriment d'esmena. Finalitzat aquest període no s'admetrà cap document. El requeriment es farà mitjançant correu electrònic d’acord amb el que preveu l’art.68 de Llei 39/2015, d’1 de octubre, per la qual s’aprova el procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cap cas s’admetrà la substitució d’aquells projectes ja presentats. El fet de presentar la sol·licitud implica l’acceptació plena de les bases reguladores de les subvencions i de les condicions establertes en la present convocatòria, així com l’acceptació de la realització de les comunicacions, previstes en aquesta convocatòria, per part de l’Administració, al correu electrònic que necessàriament ha d’indicar el sol·licitant. 3. Procediment de concessió i tramitació 3.1. Un cop admesa la sol·licitud, es valorarà el projecte d’acord amb els criteris establerts en el punt 9 de les Bases, per tal que la comissió competent emeti l’informe preceptiu per a la proposta de resolució provisional de l’òrgan instructor. La Comissió estarà constituïda per:  La Cap del Departament de Promoció i Suport de l’IMPD, o persona en qui delegui.  Dues persones tècniques referents en promoció i suport, o persones en qui deleguin.  El Cap d’Administració i Personal de l’IMPD, o persona en qui delegui. El Gerent de l’IMPD, per delegació de la presidència de l’IMPD de data 19 de juny de 2020, emetrà resolució provisional, com a competent per a la resolució d'atorgament i denegació de sol·licituds d’aquesta convocatòria. 3.2. L’endemà de la publicació de la resolució provisional al Butlletí Oficial de la Província s’obrirà un termini de 10 dies hàbils per presentar la documentació requerida en el mateix anunci, que serveix com a notificació. En cas que no es presenti la documentació requerida, es denegarà la subvenció. En el mateix termini s’obre un tràmit per presentar al·legacions. El fet que els sol·licitants interessats no presentin al·legacions en aquest termini, suposa que 3 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 3-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat hi estan conformes i la resolució provisional tindrà caràcter de definitiva, sempre condicionat a la presentació de la documentació acreditativa a esmenar que s’hagi indicat en la publicació de la resolució provisional. Aquelles subvencions que estiguin proposades per a atorgar i als seus sol·licitants no se’ls hagi requerit presentar documentació acreditativa, la proposta de resolució tindrà caràcter de definitiva sense necessitat de notificar- la, transcorregut el termini de 10 dies. De la mateixa manera que les subvencions que estiguin proposades per a denegar per requisits tècnics o per no haver arribat a la puntuació mínima, sense que els seus sol·licitants hagin presentat al·legacions en el termini establert, tindran caràcter de definitives sense necessitat de notificar-les . 3.3 Una vegada finalitzat el termini de presentació de la documentació acreditativa requerida i examinades les al·legacions presentades pels interessats, es procedirà a dictar la resolució definitiva. La competència per a l’estimació i desestimació d’al·legacions, així com per a l’atorgament i denegació definitiu, correspon al gerent de l’IMPD, per delegació del President de l’IMPD. La notificació de la resolució definitiva s’efectuarà mitjançant publicació al Butlletí Oficial de la Província, i al web de l’IMPD. 4. Termini de resolució El termini per a l'atorgament de les subvencions serà, com a màxim el 31 de gener de 2021.La manca de resolució transcorregut el termini indicat tindrà efectes desestimatoris. La resolució definitiva posarà fi a la via administrativa, contra la qual els interessats podran interposar, recurs de reposició en el termini d’un mes o recurs contenciós administratiu o qualsevol que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos. 5. Pagament. La forma de pagament serà mitjançant transferència en el compte bancari indicat en el model de sol·licitud establert a tal efecte. 4 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 4-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat ANNEX 2 SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ EXTRAORDINÀRIA EN MOTIU DE LES ACTIVITATS I PROGRAMES EXTRAORDINARIS QUE S’HAN DE PRESTAR PER FER FRONT A LA PANDÈMIA DE LA COVID-19 DURANT EL CURS 2020/2021 DADES SOL·LICITANT a) Nom (de la persona representant): b) DNI: c) Escola/entitat: d) CIF: e) Adreça (carrer, número, pis i porta): f) Barri i districte: g) Telèfon de contacte: h) Correu electrònic: DADES GENERALS DEL PROJECTE a) Denominació: b) Lloc de realització: c) Barri i districte: d) Data inici i data finalització del projecte: e) Despesa total del projecte: f) Persona referent: g) Telèfon de contacte: h) Correu electrònic: DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT MOTIU DEL PROJECTE El projecte que a continuació presentem permetrà atendre de manera adequada, durant la pandèmia de la Covid19, els nenes i les nenes, els i les joves que estan escolaritzats a l’escola d’educació especial concertada. El projecte preveu fins a 10 tipus diferents d’activitats, serveis i actuacions: a) Personal extraordinari de suport a les aules, patis, menjador especialment per a les quarantenes supervisades o els grups bombolla que es fan a l’escola. (Indicar el nombre, perfil, funcions, durada dels contractes, horaris i cost) 5 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 5-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat b) Personal extraordinari o serveis per a la neteja d’espais. (Indicar el nombre, perfil, funcions, durada dels contractes, horaris i cost) c) Contractació personal d’acompanyament i suport a famílies per a les quarantenes en el domicili en cas de persones diagnosticades. (Indicar el nombre, perfil, funcions, durada dels contractes, horaris i cost) d) Personal extraordinari de suport sanitari per atendre necessitats sobrevingudes en els grups escolars i en les famílies. (Indicar el nombre, perfil, funcions, durada dels contractes, horaris i cost) e) Personal extraordinari de suport de treball social per al seguiment de les famílies i la tramitació de prestacions i ajuts per tal d’assegurar l’escolarització dels infants i joves amb discapacitat. (Indicar el nombre, perfil, funcions, durada dels contractes, horaris i cost) f) Compra de material de protecció sanitària (EPIS) i /o materials de protecció ambientals (filtres, mesuradors qualitat d’aire, etc.). (Indicar el nombre, tipologia i cost unitari per tipologia) g) Compra de material informàtic i tecnològic per als centres per a poder seguir prestant l’educació especial a distància. (Indicar el nombre, tipologia i cost unitari per tipologia) h) Compra de material informàtic per l’alumnat i famílies per a poder seguir prestant l’educació especial a distància. (Indicar el nombre, tipologia i cost unitari per tipologia) i) Lloguer o adequació d’espais (per garantir espais adequats amb mesures de protecció) (Indicar els espais, ús que es farà i cost) j) Altres (vinculats a l’impacte de la Covid-19). (Indicar els conceptes i el cost) DADES DE L’ACTIVITAT DE L’ESCOLA a) Nombre d’infants o joves atesos i ateses: (diferenciar per gènere) b) Nombre de docents i vetlladors/es que té habitualment el centre educatiu: (diferenciar per gènere) c) Nombre d’altres professionals que habitualment treballen al centre educatiu: (diferenciar per gènere) 6 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 6-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat d) Període de l’activitat: Curs 2020-2021 que comprèn el període des de l’1 de setembre del 2020 al 22 de juny del 2021. No obstant això, es podran imputar a la subvenció, despeses vinculades a l’adequació d’espais realitzades a partir del 14 de març de 2020 i relatives al curs 2020/2021. e) Horari de l’activitat lectiva: f) Descripció de les mesures adoptades per l’escola d’educació especial per fer front a les despeses extraordinàries vinculades a la pandèmia: Descriure les mesures: - - - - - - - - - - - - - - - 7 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 7-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat La persona que signa DECLARA: 1. Sobre la concurrència de subvencions i límit cost activitat Que, als efectes del que preveu l’article 2.5 de la Normativa General Reguladora de Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010 i publicada al BOP el 4 de gener de 2011, l’ import de totes les subvencions o ajudes rebudes pel projecte que es presenta no superen el cost de l’activitat a desenvolupar pel beneficiari en aquest projecte, d’acord amb el pressupost adjunt. 2. Sobre el compliment d’obligacions per reintegrament o justificacions de subvencions. Que, als efectes del que preveu l’article 25 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, no em trobo (o l’entitat sol·licitant que represento no es troba) pendent del compliment de cap obligació per reintegrament o justificacions de subvencions. 3. Sobre el compliment de les obligacions de l’article 13 de la Llei General de Subvencions per obtenir subvencions. Que, als efectes previstos en l’article 26 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’ aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, no incorre (o l’entitat sol·licitant que represento no incorre) en cap de les prohibicions per obtenir subvencions previstes en l’article 13 de la Llei General de Subvencions. 4. Sobre el compliment de les obligacions de la Llei 17/2015, de 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes Que, als efectes del que preveu l’article 11, no he estat (o l’entitat sol·licitant que represento no ha estat) mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere. 5. Sobre el compliment de les obligacions de la Llei 26/2015, de 18 de juliol, de protecció a la infància, i adolescència, en aquells casos que l’activitat a subvencionar impliqui contacte amb menors Que, als efectes del que preveu l’article 5, declaro que les persones que realitzen l’activitat a subvencionar no han estat condemnades per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l’agressió i l’abús sexual, l’assetjament sexual, l’exhibicionisme i la provocació sexual, la prostitució i l’explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d’éssers humans, tenint a disposició 8 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 8-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat de l’Ajuntament de Barcelona la certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals vigent de cadascun d’ells. 6. Sobre l’atorgament de subvencions per import superior a 10.000 € Que, en compliment de la llei 19/2014 de transparència, accés a la informació pública i bon govern, de 29 de desembre de 2014, declaro que l’any ......... (any en curs o any fiscal anterior), les retribucions anuals brutes dels òrgans directius han estat les que es detallen a continuació: NOM i COGNOMS CÀRREC IMPORT BRUT ANUAL CONCEPTE En cas de ser un llistat més extens, s’adjuntarà a la present declaració. 7. Sobre les subvencions rebudes i els recursos propis obtinguts en els darrers 12 mesos (corresponents al darrer exercici).Que,  NO HA REBUT cap subvenció.  HA REBUT les següents subvencions per un import total de………………………... euros, que tot seguit s’hi indiquen: Ajuntament de Barcelona Import € Ajuntament Institut Municipal de Persones amb de Barcelona € Discapacitat (IMPD) Import i altres ens Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) Import € municipals Institut Barcelona Esports (IBE) Import € Gerència / Districte de............. Import € Altres ens municipals Import € Generalitat de Catalunya Import € Altres ens Administració de l’Estat Import € públics Diputació Provincial de Barcelona Import € Altres ens públics Import € Ens privats Import € 9 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 9-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat Que ha obtingut uns recursos propis, provinents de la seva activitat i/o patrimoni i per un import de ................................. Euros. 8. Declaració dels impostos indirectes susceptibles de recuperació tal com preveu l’article 31.8 de la Llei General de Subvencions. (marcar amb una X el que correspongui)  Que, als efectes previstos en l’article 31.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es troba (o l’entitat sol·licitant que represento es troba) en situació de recuperació o compensació d’impostos indirectes.  Que, als efectes previstos en l’article 31.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, no es troba (o l’entitat sol·licitant que represento NO es troba) en situació de recuperació o compensació d’impostos indirectes. 9. Sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social  Que es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i la Hisenda Municipal, en el sentit que es troba al corrent de pagament o que no està obligada a declarar.  Que autoritza a l’Ajuntament de Barcelona perquè pugui obtenir l’acreditació d’estar al corrent del compliment de les obligacions amb l’AEAT, la TGSS i la Hisenda Municipal a través de certificats telemàtics. En el cas que el sol·licitant vulgui denegar el consentiment de l’accés de l’Ajuntament de Barcelona a aquests registres, els sol·licitants hauran de presentar els certificats corresponents adjunts a aquesta declaració 10. Sobre la documentació  Que la fotocòpia compulsada dels següents documents ja han estat presentats a l’Ajuntament de Barcelona i no han sofert cap modificació:  Estatuts de l’entitat  NIF de la persona signant de la sol·licitud  NIF de l’entitat  inscripció al registre corresponent (Generalitat de Catalunya, i altres registres)  Document probatori dels poders atorgat a la persona que signa en nom i representació de l’entitat (composició de la junta) 10 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 10-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat En el cas que els documents anteriors no constin en poder de l’Ajuntament de Barcelona, o que se n’hagin modificat les dades, el signant de la declaració els haurà d’acompanyar juntament amb aquesta declaració. 11. Sobre les dades bancàries  Que el document original de certificat de dades bancàries ja ha estat presentat a l’Ajuntament de Barcelona. En cas de no ser així o que se n’hagin modificat les dades, s’adjuntarà a la present declaració. D’acord amb la normativa de protecció de dades us informem i en tramitar aquest document consentiu, que les vostres dades personals siguin tractades per l’Ajuntament de Barcelona dins el fitxer de Subvencions amb la finalitat de resoldre la subvenció sol·licitada, legitimada en base al vostre consentiment. Tret d’obligació legal, les vostres dades no seran cedides a tercers. Teniu dret a accedir, rectificat i suprimir les vostres dades, així com altres drets sobre les mateixes. Podeu consultar informació addicional sobre aquest tractament i sobre protecció de dades a www.bcn.cat/ajuntament/protecciódades. Així mateix, en compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació 34/2002, d’11 de juliol, us indiquem que en informar el camp correu electrònic i telèfon mòbil ens autoritzeu a emprar aquests mitjans amb l’objectiu de comunicar-vos aspectes sobre la vostra sol·licitud de subvenció. I perquè així consti, signo la present declaració, a Barcelona, a data que consta en signatura. Signatura de la persona representant que disposa de poders o autorització per fer-ho. 11 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 11-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat ANNEX 3 PRESSUPOST DEL PROJECTE Nom del centre: Pressupost (amb IVA inclòs) Contractació de personal de suport a les aules i € patis, especialment per a les quarantenes supervisades que es fan a l’escola. Contractació de personal o serveis extraordinaris € per a la neteja d’espais. Contractació personal d’acompanyament i suport € a famílies per a les quarantenes en el domicili en cas de persones diagnosticades. Contractació de personal de suport sanitari per € atendre necessitats sobrevingudes en els grups escolars. Contractació de personal de suport de treball € social per al seguiment de les famílies i la tramitació d’ajuts econòmics, ERTOS, etc. Assegurant sempre l’escolarització dels infants i joves amb discapacitat. Adquisició de material de protecció sanitària – € EPIS- i/o materials de protecció ambiental: filtres, mesuradors qualitat d’aire, etc. Adquisició de material informàtic i tecnològic per € als centres per a poder seguir prestant l’educació especial a distància. Adquisició material informàtic per l’alumnat i € famílies per a poder seguir prestant l’educació especial a distància. Lloguer i adequació d’espais (per garantir espais € adequats amb mesures de protecció) Altres(descripció) € Altres (descripció) € Altres (descripció) € TOTAL € A Barcelona, a data que consta en signatura. 12 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 12-13 https://bop.diba.cat A Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI Institut Municipal de Persones amb Discapacitat Signatura de la persona representant que disposa de poders o autorització per fer-ho. 13 Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 15-12-2020 CVE 2020037237 Pàg. 13-13 https://bop.diba.cat A