Enquesta Òmnibus Municipal: Direcció de Serveis de Comerç Presentació de Resultats Del 17 al 30 de juliol de 2020 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió: r20004 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió Registre d’Enquestes i Estudis d’Opinió r20004 ENQUESTA ÒMNIBUS MUNICIPAL DIRECCIÓ DE SERVEIS DE COMERÇ PRESENTACIÓ DE RESULTATS DEL 17 AL 30 DE JULIOL DE 2020 Departament d’Estudis d’Opinió Oficina Municipal de Dades C/ Avinyó, 32, 2a planta Tel. 934 027 918 08002 Barcelona Protegim el Medi Ambient. No imprimiu aquest document si no és necessari. Tots els drets reservats. Aquesta publicació no pot ser reproduïda, ni en tot ni en part, ni registrada en o transmesa per un sistema de recuperació en cap forma ni en cap mitja sigui electrònic, mecànic, per fotocòpia, de gravació o altres, sense el permís del propietari del copyright. 1 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió ÍNDEX 003 FITXA TÈCNICA 005 COMERÇ ELECTRÒNIC 008 Compra per Internet 010 Freqüència de compra per Internet 011 Compra a la botiga física o on- line segons tipus de producte 020 Valoració de la compra a la botiga física versus on-line 023 PERFIL DELS ENTREVISTATS 2 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió FITXA TÈCNICA ÀMBIT més). S’han aplicat quotes per a cadascun ERROR MOSTRAL Municipi de Barcelona. dels estrats. Per a un nivell de confiança del 95,5% (2σ), A més, s'han establert quotes marginals per i P = Q, l'error és de ±3,2 per al conjunt de la UNIVERS a persones en situació d’atur i estrangeres mostra. Població de Barcelona de 16 anys i més. en cadascun dels districtes. GRANDÀRIA DE LA MOSTRA ASSIGNACIÓ DATA DE REALITZACIÓ 1005 entrevistes. Proporcional a la població segons el Padró Del 17 al 30 de juliol de 2020 municipal d’habitants. METODOLOGIA EMPRESA DE TREBALL DE CAMP Entrevista personal realitzada amb suport PONDERACIÓ Gesop S.L. informàtic (CAPI) al carrer. En funció de la població objectiu real en PROCEDIMENT DE MOSTREIG cadascun dels estrats definits a la mostra Mostreig aleatori estratificat. Els estrats per tal d’ajustar la mostra obtinguda a la s’han format per l’encreuament dels deu mostra teòrica inicial i obtenir els resultats districtes municipals amb el sexe i amb del conjunt de la ciutat l’edat dels ciutadans (l’edat es divideix en sis categories: de 16 a 24, de 25 a 34, de 35 a 44, de 45 a 54, de 55 a 64 i de 65 anys i 3 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió SIGLES Base. Perfil d’enquestats que responen a la pregunta de l’estudi Número de respostes. Quantitat de respostes valorades per la pregunta concreta de l’estudi. En el cas de gràfics amb evolució s’indica el nombre d’entrevistes de la darrera consulta. Tipus de resposta. Possibilitat o possibilitats que s’han contemplat per a la pregunta formulada 4 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió 01 Comerç a la ciutat 5 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió RESUM DE RESULTATS COMERÇ A LA CIUTAT COMPRA PER INTERNET El 25,6% ho fa cada mes i el 10,6% cada dos mesos. botiga física. La compra només online d’aquest tipus Segueixen les compres més freqüents, així el 9,9% de productes és del 4,4%. Han comprat alguna vegada per internet 73 de cada que ho fa cada dues setmanes i cada setmana hi 100 ciutadans/es de Barcelona. compra el 9,5%. La compra diària la realitza el 0.5%. La compra de roba, calçat i complements es prefereix fer més presencialment pel 87% de la És una compra influenciada entre altres factors per Evolució: En comparació a l’any passat hi ha una població per bé que la compra només a la botiga física l’edat, que es divideix en dos grups. Un, que està per lleugera tendència a incrementar la freqüència de la és del 47,2% i la que hi compra fonamentalment és del sota de la mitjana, en el que és situa la població de 55 compra. Així la compra ocasional baixa 2,3 punts 39,8%. Prefereix fer la compra d’aquest tipus de anys o més. En aquest el segment més distanciat de enguany, continuant el seu descens des de l’any 2015. productes només online el 3,4%. la mitjana és el de 65 anys o més (35,2%). La resta es La comparació històrica va passar a partir de l’any situa per damunt d’aquesta i la màxima proporció es 2019 a preguntar la freqüència de compra els darrers Els productes d’informàtica, telefonia, fotografia i dona en la franja d’edat de 25 a 34 anys (95,2%). I 12 mesos en lloc de comprar alguna vegada. electrònica mantenen la preferència per la compra pràcticament compren en la mateixa proporció dones i presencial (55,8%) vers l’online (42,6%). I compren homes. De la població que ha comprat alguna vegada COMPRA BOTIGA FÍSICA O ONLINE SEGONS EL només a la botiga física el 35,3% i només online el per internet, el 87,8% també ho ha fet durant els TIPUS DE PRODUCTE 24,8%. darrers dotze mesos. La tria entre la compra a la botiga física o fer-la online En el cas de la compra de productes relacionats amb Evolució: El creixement de la compra per internet al depèn del tipus de producte. Així la compra de l’oci i la cultura la compra online és la preferida llarg del temps puja 6,7 punts enguany i supera per producte fresc (carn, peix, verdura...) es fa (49,8%) en similar proporció que la física (48,1%). El primer cop el 70%. pràcticament tota a la botiga física (94,6%). També 24,7% de la població fa la compra només online tant la resta d’aliments, com els altres productes d’aquests productes mentre que un 21,9% únicament FREQÜÈNCIA quotidians, es compren exclusivament només a la els compra físicament. Preguntats/ades per la freqüència de compra per botiga física (el 84,9% i el 79,3% respectivament). internet a les persones que hi havien comprat els Els productes de parament de la llar és compren darrers 12 mesos la majoria de persones ho fa de exclusivament (55,6%) o fonamentalment (29,1%) a la manera ocasional (44%). 6 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió RESUM DE RESULTATS COMERÇ A LA CIUTAT COMPRA BOTIGA FÍSICA O ONLINE SEGONS EL punts, pujant la compra exclusiva en aquesta i online El temps total dedicat a la compra i disposar del TIPUS DE PRODUCTE.(cont.) en 3,2p. i 2,7p. respectivament. producte també és preferida la botiga física el 45,1% vers el 37,2% de la online. Evolució: En comparació a fa un any els principals PERFILS DE COMPRA ON-LINE canvis es registren en els productes de roba, calçat i Mentre que la compra online es preferida a la física complements amb un increment de 9,5 punts en la Analitzant els perfils de compra preferida online en quant a les ofertes i promocions (58,3%), en la preferència a només comprar a la tenda física en superiors al 40%, que es dona en dos tipus de relació qualitat-preu (49,9% ver el 18,8% de la tenda detriment de una compra realitzada fonamentalment productes, s’observa que la compra de productes d’oci física), i en la veritat de productes i marques (42,2% en aquesta. i cultura és preferida online sobretot per persones del vers el 28% de la tenda física). trams d’edat dels 25 als 34 anys i dels de 35 a 44 anys En els productes d’oci i cultura hi ha un increment de (70,1% i 68,2% respectivament), i dones i homes per Evolució: Comparant amb el 2019 es registra una 8,9 punts en la compra només a la tenda física i un igual. En quant als articles d’informàtica, telefonia millora en la valoració de la tenda física en quasi tots fonamentalment en aquesta (+4,5p.) en detriment de la i electrònica també es realitzada més pel tram d’edat els elements, sobretot en “la varietat de productes i compra principalment online, que perd 12,4 punts. de 25 a 34 anys (51%). Per aquest tipus de productes marques”, que augmenta 5,8 punts i es situa en el la compra online es més preferida pels homes (52.6%) 28%, quan l’online és millor pel 42,2% (baixa 10 punts En els productes de informàtica, telefonia, fotografia i que per les dones (30,1%). enguany). Segueix una millora en “el temps de dedicat electrònica la compra exclusivament online puja 6,2p. a la compra i disposar del producte” (+5,2p.), en “la mentre que baixa la que es fa només a la botiga física VALORACIÓ DE LA COMPRA EN BOTIGA FÍSICA relació qualitat-preu” (+4,6p.) i “la gestió de en 3,9 punts. Molts/es dels que compraven VERS ON-LINE devolucions i problemes” (+4,6p.). fonamentalment online probablement han passat a fer- ho exclusivament per aquest mitjà. La compra que es La compra en la botiga física és preferida a l’online feia només a la botiga s’ha repartit entre fer-ho principalment per l’atenció i el tracte rebuts (83,3%), fonamentalment (puja 2,6p.) o passar a només online. per la gestió de les devolucions i/o els problemes (68,8%) i per l’experiència global de fer la compra En els altres productes quotidians (neteja, higiene...), (58,4%). la compra fonamentalment a la botiga física baixa 6 7 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA PER INTERNET EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Ha comprat per Internet 100 80 73,3 66,6 60 40 20 SÍ 0 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 CM_8 Ha comprat alguna vegada per Internet? (comerç 1005 8 electrònic) Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA PER INTERNET DARRERS 12 MESOS EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Ha comprat per Internet el darrer any 100 12,0 12,2 80 60 40 20 88,0 87,8 0 Juny 19 Juliol 20 CM_8B I en els darrers dotze mesos ha comprat per Internet? Ha comprat per Internet 9 737 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió FREQÜÈNCIA DE COMPRA PER INTERNET COMERÇ ELECTRÒNIC % 100 80 60 46,2 44,0 40 24,1 25,6 20 11,3 10,6 0 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 CM_9 Amb quina freqüència acostuma a comprar per Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Diàriament Mensualment * A partir del 2019 es modifica la base 10 Internet? 648 Setmanalment Cada dos mesos preguntant a qui ha comprat per Internet Cada dues setmanes Ocasionalment els darrers 12 mesos. Abans, a qui havia comprat alguna vegada. Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA O ON-LINE SEGONS EL TIPUS DE PRODUCTE RESUM COMERÇ ELECTRÒNIC PRODUCTE FRESC (CARN, PEIX, VERDURA, HORTALISSA) 94,6 3,5 RESTA D’ALIMENTS (EXCEPTE PRODUCTE FRESC) 84,9 10,7 ALTRES PRODUCTES QUOTIDIANS 79,3 13,5 3,63,4 PARAMENT DE LA LLAR 55,6 29,1 9,3 4,4 ROBA. CALÇAT. COMPLEMENTS 47,2 39,8 9,7 3,4 INFORMÀTICA, TELEFONIA, FOTOGRAFÍA, ELECTRÒNICA 35,3 20,5 17,8 24,8 OCI I CULTURA 21,9 26,3 25,1 24,7 0 20 40 60 80 100 % CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 11 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA : PRODUCTE FRESC EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Producte fresc 100 2,7 3,5 80 60 40 20 96,2 94,6 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 12 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA : RESTA D’ALIMENTS EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Resta d’aliments 100 3,1 10,4 10,7 80 60 40 20 85,7 84,9 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 13 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA: ALTRES PRODUCTES QUÖTIDIANS EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Altres productes quotidians 100 3,4 3,4 3,6 13,5 80 19,5 60 40 20 76,1 79,3 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 14 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA: ROBA, CALÇAT I COMPLEMENTS EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Roba, calçat i complements 100 3,4 10,2 9,7 80 60 39,8 40 49,5 20 37,7 47,2 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 15 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA : PARAMENT DE LA LLAR EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Parament de la llar 100 4,4 9,9 9,3 80 60 29,2 29,1 40 20 55,8 55,6 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 16 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA: INFORMÀTICA, TELEFONIA, FOTOGRAFIA... EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Informàtica, telefonia, fotografia, electrònica 100 18,6 80 24,8 60 22,5 17,8 17,9 40 20,5 20 39,2 35,3 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 17 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió COMPRA BOTIGA FÍSICA: OCI I CULTURA EVOLUCIÓ / CARACTERÍSTIQUES SOCIODEMOGRÀFIQUES COMERÇ ELECTRÒNIC % Evolució Oci i cultura 100 80 26,3 24,7 60 25,1 40 37,5 26,3 20 21,8 13,0 21,9 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Només a la botiga física Només online 18 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 Fonamentalment a la botiga física No compro aquest producte física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Fonamentalment online No contesta Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió PERFILS COMPRA PER INTERNET SUPERIORS AL 40% COMERÇ ELECTRÒNIC Oci i cultura Informàtica, telefonia, fotografia, electrònica CM_10B Per als següents productes, digui si els compra Han comprat els darrers 12 mesos per Internet 19 només a la botiga física, fonamentalment a la botiga 648 física i a vegades online, fonamentalment online i a vegades a la botiga física, o només online. Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió VALORACIÓ DE LA COMPRA EN BOTIGA FÍSICA VERSUS ON-LINE RESUM COMERÇ ELECTRÒNIC L’ATENCIÓ I EL TRACTE REBUT 83,3 11,4 4,7 LA GESTIÓ DE LES DEVOLUCIONS I/O PROBLEMES 68,8 15,6 13,4 L’EXPERIÈNCIA GLOBAL DE FER LA COMPRA 58,4 30,7 10,4 ELS TEMPS TOTAL DEDICAT A LA COMPRA I DISPOSAR DEL PRODUCTE 45,1 16,0 37,2 LA VARIETAT DE PRODUCTES I MARQUES 28,0 28,7 42,2 LA RELACIÓ QUALITAT PREU 18,8 28,5 49,9 LES OFERTES I PROMOCIONS 16,5 22,5 58,3 0 20 40 60 80 100 % CM_10C Dels següents elements que li llegiré en relació a Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Millor en el comerç físic Millor en el comerç on-line 20 l’acte de la compra, valori si creu que és millor en el 648 Igual, tan en el comerç físic com NS / NC comerç físic, en el comerç online o són iguals tant en on-line el físic com online. Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió VALORACIÓ DE LA COMPRA EN BOTIGA FÍSICA VERSUS ON-LINE EVOLUCIÓ (1/2) COMERÇ ELECTRÒNIC % L’ATENCIÓ I EL TRACTE REBUT % LA GESTIÓ DE LES DEVOLUCIONS I/O PROBLEMES 100 3,8 4,7 100 12,1 11,4 12,3 13,4 80 80 21,7 15,6 60 60 40 40 20 20 83,8 83,3 64,2 68,8 0 0 Juny 19 Juliol 20 Juny 19 Juliol 20 EL TEMPS TOTAL DEDICAT A LA COMPRA I DISPOSAR % L’EXPERIÈNCIA GLOBAL DE FER LA COMPRA % DEL PRODUCTE 100 100 10,8 10,4 80 80 33,3 30,7 40,8 37,2 60 60 18,3 16,0 40 40 20 20 55,6 58,4 39,9 45,1 0 0 Juny 19 Juliol 20 Juny 19 Juliol 20 CM_10C Dels següents elements que li llegiré en relació a Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Millor en el comerç físic Millor en el comerç on-line 21 l’acte de la compra, valori si creu que és millor en el 648 Igual, tan en el comerç físic com NS / NC comerç físic, en el comerç online o són iguals tant en on-line el físic com online. Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió VALORACIÓ DE LA COMPRA EN BOTIGA FÍSICA VERSUS ON-LINE EVOLUCIÓ (2/2) COMERÇ ELECTRÒNIC % LA VARIETAT DE PRODUCTES I MARQUES % LA RELACIÓ QUALITAT PREU 100 100 80 80 42,2 60 60 52,6 49,9 56,0 40 40 28,7 24,1 28,5 20 20 27,0 22,2 28,0 14,2 18,8 0 0 Juny 19 Juliol 20 Juny 19 Juliol 20 % LES OFERTES I PROMOCIONS 100 80 60 59,7 58,3 40 20 25,3 22,5 12,8 16,5 0 Juny 19 Juliol 20 CM_10C Dels següents elements que li llegiré en relació a Han comprat els darrers 12 mesos per Internet Millor en el comerç físic Millor en el comerç on-line 22 l’acte de la compra, valori si creu que és millor en el 648 Igual, tan en el comerç físic com NS / NC comerç físic, en el comerç online o són iguals tant en on-line el físic com online. Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió 02 Perfil dels entrevistats 23 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió QUOTES PERFIL DELS ENTREVISTATS Q1 a Q3 Quotes 1005 24 Q6 -Q7 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió POSICIONAMENT I DADES PERSONALS PERFIL DELS ENTREVISTATS Z3 a Z12 Dades personals 1005 25 Enquesta Òmnibus Municipal – Segona onada 2020 Oficina Municipal de Dades Presentació de Resultats - Direcció de Serveis de Comerç Departament d’Estudis d’Opinió POSICIONAMENT I DADES PERSONALS PERFIL DELS ENTREVISTATS Z1-Z2 Dades posicionament 1005 26