Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 11 DE FEBRER DE 2021 ACORDS Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (466/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Cañadas López (mat. 27767) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional d’Agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona (codi de lloc de treball: 16FC1BIBA02), amb destinació a la Unitat de Reforç a l’Emergència i la Proximitat (UREP), i l’activitat privada per compte propi com a advocat especialista en dret laboral, civil, família i mercantil, ajustant-se als límits i condicionants establerts en l’Acord de la Comissió de Govern de 21/04/2016. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. El Sr. Cañadas en l’exercici d’aquesta segona activitat no podrà comprometre la seva imparcialitat o independència com a agent de la Guàrdia Urbana i mentre estigui vigent aquesta autorització de compatibilitat deixarà de percebre el factor d’incompatibilitat del complement específic. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable, inclosos els límits i condicionants aprovats per l’abans esmentat Acord de la Comissió de Govern de 21/04/2016. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (621/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Montserrat Hosta Privat (mat. 74721) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera en comissió de serveis amb la categoria professional de Tècnica Superior en Arquitectura, amb destinació a la Segona Tinència d'Alcaldia, on ocupa el lloc de treball de Tècnica referent de suport institucional (26FAXSLSI01), i l’activitat pública com a docent a l’Escola Sert del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) pel curs ‘’Postgrau d’especialització en l’administració pública per a tècnics i arquitectes – preparació d’oposicions públiques per a arquitecte superior‘’, des de l'11/03/2021 fins al 13/07/2021. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, CG 5/21 INF 1/9 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 21 de juny de 2018, que declara d’interès públic la segona activitat pública de direcció, coordinació i impartició de cursos, seminaris professionals organitzats per administracions i universitats públiques i corporacions de Dret Públic (Gaseta Municipal de 29/06/2018). La suma de les jornades de l’activitat principal i de l’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l’Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l’activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (07/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Victoria Borrell Martínez (mat. 78379) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat de docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2020-2021, des del 17/02/2021 fins al 31/07/202. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984,de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (2021/0003) APROVAR l’expedient núm. 2021/0003 de modificacions de crèdit, corresponent a la relació MC – 003, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 30.744.727,62 euros dins del Capítol I, derivades de regularització de despeses de mobilitat de personal, canvis d’organigrama i altres variacions, que recullen les modificacions d’altes i baixes des de l'1 de gener de 2021 fins el 22 de gener de 2021 als crèdits inicials assignats, sense que això representi una esmena a la quantitat total pressupostada. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 5. – (20002395) DESISTIR, en virtut de l’article 152 de la LCSP, del procediment d’adjudicació del contracte número 20002395, que té per objecte els serveis que presten professionals de l’àmbit de la psicologia, especialistes en l’àmbit de Recursos Humans per a la realització de les entrevistes de selecció que es duen a terme en la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu per valorar la idoneïtat dels candidats i valorar si disposen del nivell de competències adequades als diversos llocs CG 5/21 INF 2/9 de treball que surten en Oferta Pública, i amb un pressupost total de licitació de 463.454,20 euros IVA inclòs, en haver-se detectat un error no esmenable en la fórmula de valoració del preus unitaris descrit al PCAP, que determina la impossibilitat de valoració de les ofertes presentades. No es considera que existeixen despeses efectuades pels licitadors, fora de les habituals corresponents a la participació en un procediment contractual d’aquest tipus, que hagin de ser especialment indemnitzades per l’existència d’aquest desistiment. ANUL•LAR l'autorització de despesa del contracte, per import de 463.454,20 euros (IVA inclòs), corresponent 383.020,00 euros al pressupost net, i 80.434,20 euros a l’import de l’IVA, amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen a continuació: un import (IVA inclòs) de 151.625,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22607/92216 0707, un import (IVA inclòs) de 311.829,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22607/92216 0707. DONAR COMPTE d’aquest Acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (inversions) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document d'11 de febrer de 2021. 7. – (0005/21) APROVAR inicialment la modificació de les bases del Programa de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona per a l’Impuls Socioeconòmic del Territori en els termes previstos a la proposta que consta incorporada a l’expedient, per tal d’adaptar-les a les circumstàncies actuals, facilitant la presentació telemàtica de les justificacions del projectes subvencionats i millorant la gestió i l’adequació dels objectius generals del programa. ORDENAR la publicació de la modificació de les esmentades Bases al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats I Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya. APROVAR definitivament aquestes Bases Generals sempre i quan no s’hagin presentat al·legacions durant el període d’informació publica. 8. – (0006/21) APROVAR inicialment la modificació de les bases del Programa de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona per a l’enfortiment i la reactivació de l’Economia Social i Solidària i el desenvolupament de projectes que executen l’Estratègia ESS BCN 2030 - ENFORTIM ESS 2021. en els termes previstos a la proposta que consta incorporada a l’expedient, per tal d’adaptar-les a les circumstàncies actuals, facilitant la presentació telemàtica de les justificacions del projectes subvencionats i millorant la gestió i l’adequació dels objectius generals del programa. ORDENAR. la publicació de la modificació de les esmentades Bases al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de CG 5/21 INF 3/9 Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats I Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya. APROVAR definitivament aquestes Bases Generals sempre i quan no s’hagin presentat al•legacions durant el període d’informació publica. 9. – (21000129) INICIAR l'expedient per a la contractació del Servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic, amb núm. de contracte 21000129, com a contractació basada de l'Acord Marc que té per objecte el cobrament dels rebuts domiciliats i no domiciliats, amb núm. de contracte 19004269L01, amb un pressupost base de licitació d'1.030.073,00 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 851.300,00 euros. ADJUDICAR el present contracte basat a l’empresa CAIXABANK, SA, amb NIF A08663619, per un preu màxim d'1.030.073,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb les condicions establertes al PCAP i al PPT de l’Acord Marc i l’oferta del licitador. AUTORITZAR i DISPOSAR l'esmentada despesa, a favor de l'empresa adjudicatària, amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.030.073,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22708/93211 0703. ESTABLIR la durada de la present contractació basada en l'acord marc fins el 31 de desembre de 2021. 10. – (3-009/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-009/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 595.105,75 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21012991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 11. – (3-010/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-010/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 10.626.687,32 euros, per atendre despeses del desenvolupament del disseny, coordinació tècnica i la gestió del Pla de Barris, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21020191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 12. – (3-012/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-012/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 900.000,00 euros, per atendre despeses derivades del contracte plurianual de la neteja d’edificis i locals principalment i d’altres contractes plurianuals que han hagut de reajustar el seu import per fer front a les necessitats sorgides per la crisi de la COVID-19, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21020391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. CG 5/21 INF 4/9 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 13. – (20210016A) INICIAR l'expedient per a la contractació de Serveis d'informació mitjançant la figura dels informadors ambientals de la Gerència d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona per l'any 2021-2022, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 20003616, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 597.310,13 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat d'1.036.653,94 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 493.644,73 euros i import de l'IVA de 103.665,40 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 306.789,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15016 0500, un import (IVA inclòs) de 290.521,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15016 0500; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l'article 103 de la LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 14. – (20144063LO1C) ACORDAR la continuïtat del contracte 15001694-006 que té per objecte el Manteniment i reparació de les instal·lacions i sistemes de regulació del trànsit a la ciutat de Barcelona - Lot 1, adjudicat a l'empresa "UTE Etra Bonal, SA y SICE SA-N3 UTE", amb NIF U66270208, per un període comprès des de l'1.03.2021 fins el 30.11.2021, o fins l'entrada en vigor dels contractes de l'expedient en tràmit 20210003, i per un import total de 2.280.790,29 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 2.280.790,29 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net d'1.884.950,65 euros i import IVA de 395.839,64 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 15. – (20144063LO2C) ACORDAR la continuïtat del contracte 15001695-004 que té per objecte el Manteniment i reparació de les instal·lacions i sistemes de regulació del trànsit a la ciutat de Barcelona - Lot 2, adjudicat a l'empresa Kapsch Trafficcom Transportation, SA, amb NIF A78107349, per un període comprès des de l'1.03.2021 fins el 30.11.2021, o fins l'entrada en vigor dels contractes de l'expedient en tràmit 20210003, i per un import total d'1.928.615,79 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import d'1.928.615,79 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net d'1.593.897,35 euros i import IVA de CG 5/21 INF 5/9 334.718,44 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de l'Eixample 16. – (2BD 2020/107) APROVAR el Projecte executiu actualitzat d'arranjament del carrer Villarroel entre Gran Via de les Corts Catalanes i el carrer Provença i renovació de l'enllumenat. Fase 2 / Separata tram comprès entre l'av. de Roma i el carrer Provença, al Districte de l'Eixample de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 737.326,83 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament. Districte d'Horta-Guinardó 17. – (7BD2020/025) APROVAR el Projecte de reforma de l’edifici de vestidors i arranjament de les grades del Camp de Futbol del Carmel, al Districte d’Horta Guinardó, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb la conformitat tècnica de la Direcció de Llicències i Espai Públicdel Districte d’Horta-Guinardó, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 511.471,80 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Taulell d’Anuncis de l’Ajuntament ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 18. – (-) AUTORITZAR l’Ajuntament de Barcelona a l’adhesió a “La Alianza país pobreza infantil cero” amb el ALTO COMISIONADO PARA LA LUCHA CONTRA LA POBREZA INFANTIL, òrgan del Gobierno de España, dependent orgànicament de la Presidencia del Gobierno de España. 19. – (20210004) APROVAR la Convocatòria de concurs públic per a la concessió de subvencions en el marc del “Programa de Cooperació per a la Justícia Global”, “Programa de Cooperació per a la Justícia Global a Ciutats Específiques” i “Programa d’Educació per a la Justícia Global” de la ciutat de Barcelona per a l’any 2021 de conformitat amb les bases reguladores aprovades per Comissió de Govern, publicades en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de 29.11.2018; CONVOCAR, en règim de concurrència competitiva, l’atorgament de subvencions per l’esmentada convocatòria. Aquesta convocatòria es regirà per la llei 38/2003, de 17 de novembre, CG 5/21 INF 6/9 General de Subvencions, pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament que la desenvolupa, per la Normativa General de Subvencions de l’Ajuntament de Barcelona publicada al BOP de data 4 de gener de 2011, per les Bases reguladores d’aquesta convocatòria, i amb els criteris i requisits que s’incorporen en aquesta convocatòria. ESTABLIR com a termini per a la presentació de sol·licituds i documentació bàsica per a ésser subvencionats el comprès entre el dia 12.02.2021 i el dia 04.03.2021. AUTORITZAR la despesa per un import total de 7.070.000,00,d'euros amb càrrec a la partida 48901.23291.0200 del pressupostos de 2021 i 2022.En aquells casos que sigui procedent, l’autorització d’aquesta despesa quedarà sotmesa a la condició suspensiva de l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost municipal de/ls exercici/s futurs. ORDENAR la publicació de la convocatòria mitjançant la inserció del corresponent anunci en el Butlletí Oficial de la Província. 20. – (20200587) APROVAR les bases específiques de la XXXV edició dels Premis 8 de març- Maria Aurèlia Capmany d’acord amb les Bases generals aprovades per la Comissió de govern, en sessió d’11 d’octubre de 2017, i publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona en data 27 de novembre de 2017.CONVOCAR la XXXV edició dels Premis 8 de març-Maria Aurèlia Capmany I FIXAR el termini de presentació de sol·licituds en 20 dies hàbils des de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 18.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200-48101-23241 del pressupost de l’exercici 2021, condicionats a l’existència de crèdit adequat i suficient per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest Premi. ORDENAR la publicació de l’aprovació de les bases particulars i convocatòria de la XXXV edició del Premi 8 de març-Maria Aurèlia Capmany Barcelona al Butlletí Oficial de la Província, al web municipal, al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 21. – (20184372_18003713) PRORROGAR per un període comprès des de l’01.08.2021 fins el 31.07.2023, el contracte núm. 18003713 que té per objecte servei de neteja, descontaminació, desinfecció, inspecció i manteniment dels equips de respiració autònoma, els equips de protecció química i cascs del personal del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament de Barcelona, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a l'empresa MSA SPAIN SLU, amb NIF B08201832, per un import total de 609.278,68 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 177.706,29 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 146.864,70 euros i import IVA de 30.841,59 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 304.639,34 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 251.768,05 euros i import IVA de 52.871,29 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/13612 0400, CG 5/21 INF 7/9 condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 126.933,05 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 104.903,35 euros i import IVA de 22.029,70 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/13612 0400; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de l'Eixample 22. – (S21-0088-CV) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Ajuntament de Sabadell per tal d’itinerar una adaptació de l’exposició Fina Miralles. Paraules Fèrtils, 1972-2017, produïda pel Museu d’Art de Sabadell, al Centre Cultural La Casa Elizalde del Districte de l’Eixample. FACULTAR l’Im. Sr. Jordi Martí Grau, Regidor del Districte, per la seva signatura. Districte d'Horta-Guinardó 23. – (20004419) INICIAR l'expedient per a la contractació del servei de Gestió del Centre Cívic Matas i Ramis, amb núm. de contracte 20004419, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 665.016,41 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.099.200,68 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 549.600,34 euros i import de l'IVA de 115.416,07 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 138.545,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607, un import (IVA inclòs) de 332.508,21 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607, un import (IVA inclòs) de 193.963,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posteriors a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de drets socials, cultura i esports. 24. – (20001855-001) ALLIBERAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte 20001855-001 que té per objecte la Gestió i dinamització del Centre Cívic Teixonera, l'alliberament correspon al temps no executat del contracte, degut al retard en l'inici del contracte de 14 dies (1 al 14 de gener de 2021), per un import de 14.783,32 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.783,32 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 5/21 INF 8/9 25. – (20XC0058) APROVAR l’addenda al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona (Districte d’Horta-Guinardó) i l’Associació Casal Font d’en Fargues, G64884489 relatiu a la gestió cívica de l’equipament municipal Casal Font d’en Fargues, que modifica, per raons d’interès públic, l’apartat quart de la clàusula quarta, relativa a la forma del pagament de la subvenció, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcadia el 27 d’abril de 2011; FACULTAR la Ima. Sra. Maria Rosa Alarcón Montañés, Regidora del Districte d’Horta-Guinardó per a la formalització de l’addenda del Conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 26. – (20204007) RECTIFICAR, a l’empara de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l’error material detectat en l’acord de Comissió de Govern de 26 de novembre de 2020, consistent autoritzar i disposar la subvenció AD 20S08473, que té per objecte la gestió cívica del Casal de Barri la Verneda, a favor de l'Associació Coordinadora d'Entitats de la Verneda - Sant Martí (VERN), amb NIF G58426305, per un import de 50.000,00 euros i a l’aplicació pressupostària 0610/48604/92416, que comporta un codi d’actuació i programa econòmic equivocats, en el sentit que on diu “per un import de 50.000,00 euros i a l’aplicació pressupostària 0610/48604/92416” ha de dir “per un import de 50.000,00 euros i a l’aplicació pressupostària 0610/48876/92417”. EL SECRETARI GENERAL CG 5/21 INF 9/9