Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 18 DE FEBRER DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 11 de febrer de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (540/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Yolanda Martín Gómez (mat. 78543) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Enginyeria, amb destinació al Departament d'Estratègia de la Mobilitat de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures de la Gerència d’Àrea d’Ecologia Urbana, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Mitjana en Enginyeria (20FA2BIBA09), i una activitat privada per compte d’altri com a enginyera tècnica topògrafa a l’empresa AIP SL Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’enginyeria tècnica, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (588/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pablo Sols Lladó (mat. 78539) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per substitució amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Enginyeria, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Mitjà en Enginyeria (20FA2BIBA10), i l’activitat privada per compte propi com a comercial i venta de serveis de control de plagues. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei CG 6/21 1/20 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (620/2020) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Pere Bernat-Verí Pi (mat. 78138) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber Accés SPEIS (codi lloc: 16FC2BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2020, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (01/2021 IMHAB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Amanda Blanch Guillem (mat. 11100009) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional d’Auxiliar administrativa, amb destinació al Departament de Gestió de Comunitats, Locals i Aparcaments de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar administrativa (codi 14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi com a Coordinadora General de Màster de Psicologia Forense i Criminal a l’Institut de Formació Continua – IL3, durant el curs 2020-2021. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 6/21 2/20 5. – (01/2021 IMPU) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alejandro Mateos Alonso (mat. 12025209) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, desenvolupant el lloc de treball de Secretari Delegat (26FA1SLJU04) de l’institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida), i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Policia de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2021, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (02/2021 ICUB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Àngela Mena Also (mat. 6072602), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de l’Institut de Cultura de Barcelona, desenvolupant les funcions pròpies del lloc de treball de Tècnica superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat pública com a ponent en el Postgrau en Pràctica Jurídica, en l’àrea de dret administratiu, del Col·legi d’Advocacia de Barcelona, per l’edició del curs acadèmic 2020-2021. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 21 de juny de 2018, que declara d’interès públic la segona activitat pública de direcció, coordinació i impartició de cursos, seminaris professionals organitzats per administracions i universitats públiques i corporacions de Dret Públic (Gaseta Municipal de data 29/06/2018). La suma de les jornades de l’activitat principal i de l’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l’Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l’activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 6/21 3/20 7. – (14/2021) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Director/a d’Innovació, Coneixement i Arts Visuals adscrit a la Direcció de Teixit Cultural de la Gerència de l’Institut Municipal de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. S 08004856). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (15/2021) CONVOCAR 40 places de Gestor/a d’Administració General de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració general, subescala gestió i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (16/2021) CONVOCAR 30 places de Tècnic/a Mitjà/ana en Arquitectura de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (17/2021) CONVOCAR 55 places de Tècnic/a Mitjà/ana en Educació Social de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (18/2021) CONVOCAR 23 places de Tècnic/a Mitjà/ana en Enginyeria de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (19/2021) CONVOCAR 120 places de Tècnic/a Mitjà/ana en Treball Social de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. CG 6/21 4/20 APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (20/2021) CONVOCAR 3 places de Tècnic/a Mitjà/ana en Tecnologies de la Informació i Comunicació de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (21/2021) CONVOCAR 40 places de Tècnic/a Superior en Arquitectura de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15. – (22/2021) CONVOCAR 25 places de Tècnic/a Superior en Enginyeria de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 16. – (23/2021) CONVOCAR 28 places de Tècnic/a Superior en Tecnologies de la Informació i Comunicació de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 17. – (24/2021) CONVOCAR 10 places de Tècnic/a Superior en Organització de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la CG 6/21 5/20 Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 18. – (25/2021) CONVOCAR 11 places de Tècnic/a Superior en Art i Història de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 19. – (26/2021) CONVOCAR 5 places de Tècnic/a Superior en Arxivística de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 20. – (27/2021) CONVOCAR 59 places de Tècnic/a Superior en Dret de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 21. – (28/2021 ) CONVOCAR 50 places de Tècnic/a Superior en Gestió de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 22. – (29/2021) CONVOCAR 37 places de Tècnic/a Superior en Informació de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR CG 6/21 6/20 COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 23. – (30/2021) CONVOCAR 12 places de Tècnic/a Superior en Pedagogia de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 24. – (31/2021) CONVOCAR 40 places de Tècnic/a Superior en Psicologia de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 25. – (32/2021) CONVOCAR 9 places de Tècnic/a Superior en Economia de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, subescala tècnica i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 26. – (33/2021) CONVOCAR 259 places d'agent de la Guàrdia Urbana de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant oposició lliure, corresponent al grup C, subgrup C2, escala d’administració especial, subescala serveis especials i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 27. – (34/2021) CONVOCAR 5 places de Tècnic/a Mitjà/ana del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, subescala serveis especials i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 6/21 7/20 28. – (35/2021) CONVOCAR 12 places de Tècnic/a Mitjà/ana Infermeria del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, subescala serveis especials i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l’Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 29. – (39/2021) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència d'Àrea d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica en l'àmbit de la comunicació, tal i com es detalla a l’annex que consta a l’expedient. PUBLICAR aquest acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 30. – (20002868) ADJUDICAR el contracte núm. 20002868, que té per objecte Serveis mèdics per suport i seguiment en els processos de baixa per malaltia i realització d’informes de valoració de situacions de malaltia que puguin afectar al personal que presta serveis tant a l’Ajuntament de Barcelona com als Instituts Municipals i altres Organismes adherits a TEBEX, SA amb NIF A58066705 per un import màxim de 205.458,00 euros IVA inclòs, que es desglossa en: 199.650,00 euros, IVA inclòs, corresponent al preu ofertat pel servei de suport i seguiment de baixes pel malaltia, i en 5.808,00 euros, IVA inclòs, pel pressupost de licitació i pels preus unitaris ofertats corresponent a la realització d’informes de valoració de situacions de malaltia, dels quals corresponen a l’Ajuntament de Barcelona 119.706,81 euros i 5.808,00 euros respectivament; en ser considerada l’oferta més avantatjosa, segons els criteris establerts al plec de clàusules administratives i la puntuació obtinguda. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària la quantitat de 125.514,81 euros (IVA inclòs) amb càrrec a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92211 0707. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 8.490 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Elena Pérez Fernández. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 31. – (20002868) ALLIBERAR la quantitat de 26.553,15 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 20002868 que té per objecte Serveis mèdics per suport i seguiment en els processos de baixa per malaltia i realització d’informes de valoració de situacions de malaltia que puguin afectar al personal que presta serveis tant a l’Ajuntament de Barcelona com als Instituts Municipals i altres Organismes adherits, el qual ha estat adjudicat a l'empresa TEBEX, SA, amb NIF A58066705, i CG 6/21 8/20 retornar-lo a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 26.553,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92211 0707. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 32. – (inversions) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 18 de febrer de 2021. 33. – (03 PPB2021) APROVAR, a l'empara de l'article 109 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la rectificació dels errors de transcripció en la regulació general dels preus públics municipals, així com els preus públics per a l’any 2021 i successius dels serveis de diferents àrees de l’Ajuntament, i els preus públics de prestacions de les instal·lacions esportives municipals i els equipaments de districte, aprovats per la Comissió de Govern de 17 de desembre de 2020 i publicats al Butlletí Oficial de la Província el 28 de desembre de 2020, que s’indiquen en l’annex. 34. – (DP-2020-27765) DESESTIMAR el recurs de reposició presentat en data 1 de juliol de 2020 pel Sr. Àlex Balletbó Gross en representació de la societat Port Olímpic de Barcelona, SA contra l’acord de la Comissió de Govern de data 13 de febrer de 2020, pel que s’inicia la tramitació del procés de liquidació i reversió de la concessió atorgada el 2 i 3 d’abril de 1990 per la Generalitat de Catalunya a favor de l’Ajuntament de Barcelona per a la construcció i gestió del Port Olímpic de Barcelona, així com tots els drets i obligacions vinculats a la mateixa, d’acord amb l’informe jurídic de la Direcció de Patrimoni que s’incorpora a l’expedient. 35. – (DP-2021-28010) ADQUIRIR a títol de compravenda, en l’estat d’ocupació actual, a les senyores Maria Gloria Font Compte, Maria Isabel Font Compte i Maria Victoria Font Compte, com a propietàries cadascuna d’elles d’una tercera part indivisa, els immobles següents: a) solar situat al carrer Doctor Letamendi núm. 99-101 (finca registral 19.443 del Registre de la Propietat núm. 11 de Barcelona), valorada en 46.144,42 euros, més l’IVA; b) immoble situat al carrer Doctor Letamendi núm. 103 (finca registral 6.789 del Registre de la Propietat núm. 11 de Barcelona), valorat en 284.174,23 euros, més l’IVA; c) immoble situat al carrer Mont-ral núm. 37 (finca registral 6.914 del Registre de la Propietat núm. 11 de Barcelona), valorat en 367.784,20 euros, més l’IVA; i d) immoble situat al carrer Mont-ral núm. 39-41 (finca registral 7.282 del Registre de la Propietat núm. 11 de Barcelona), valorat en 701.897,15 euros més l’IVA; en exercici del dret de tempteig que ostenta l’Ajuntament de Barcelona, en virtut dels articles 1 i 2 de les normes urbanístiques de la MPGM per a la declaració de l’àrea de tanteig i retracte a la ciutat de Barcelona aprovada definitivament el 5 de desembre de 2018 per la Subcomissió d’Urbanisme del Municipi de Barcelona; APROVAR com a preu total i conjunt de la compravenda l’import d'1.400.000,00 euros, més l’IVA corresponent per import de 294.000,00 euros; AUTORITZAR, DISPOSAR i ABONAR, el preu de la compravenda, més l’IVA corresponent amb càrrec a la partida pressupostària 0701 62252 15121, favor de cadascuna de les copropietàries, d’acord amb el seu percentatge en la propietat i segons el següent desglossament: a la senyora Maria Gloria Font Compte un preu per import de 466.666,67 euros i un IVA de 98.000,00 CG 6/21 9/20 euros; a la senyora Maria Isabel Font Compte un preu per import de 466.666,67 euros i un IVA de 98.000, euros; i a la senyora Maria Victoria Font Compte un preu per import de 466.666,66 euros i un IVA de 98.000,00 euros; ENCARREGAR a l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona la gestió i administració del solar i dels tres immobles esmentats per tal de destinar-los a habitatge de lloguer social i assequible i, en el seu cas, previ acord de l’òrgan competent i l’addenda corresponent, pugui vincular i destinar aquest solar i els tres immobles a les finalitats previstes al Conveni Marc formalitzat el 27 de novembre de 2020 entre l’Ajuntament de Barcelona, l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona i diverses entitats del sector de l’habitatge, aprovat per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de 27 de novembre de 2020; FORMALITZAR la compravenda; prèvia cancel.lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat; i INCORPORAR aquests béns a l’epígraf de béns immobles de l’Inventari Municipal com a béns afectats al Patrimoni Municipal d’Urbanisme. 36. – (DP-2021-27977) ACCEPTAR la cessió de l’ús, pel termini d’un any, prorrogable tàcitament, i caràcter gratuït, de la finca situada al carrer Gran de la Sagrera núm. 12, propietat de la societat IOSA Inmuebles SL (finca registral 61.420 del Registre de la Propietat núm. 10 de Barcelona), per a destinar-la a aparcament en superfície de vehicles dels veïns del barri, i de conformitat amb les condicions determinades a l’acord de cessió d’us formalitzat entre el Districte de Sant Andreu i l’antiga propietat de 14 de gener de 2020 i ratificat per l’actual propietària el 30 de gener de 2020; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 37. – (3-013/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-013/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 25.000.000,00 euros, per atendre transferència a l’Institut Municipal de Serveis Socials per al desenvolupament de diverses actuacions de reforç dels serveis socials per incrementar la resposta social a la crisi, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21021091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 38. – (3-014/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-014/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 104.984,12 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21020591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 39. – (3-015/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-015/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 532.715,00 euros, per atendre despeses derivades de la gestió de la Taxa de residus segons Conveni formalitzat en data 30 de juny de 2020 entre l’Ajuntament de Barcelona i Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l’Aigua, SA, de conformitat amb la CG 6/21 10/20 documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21021191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 40. – (20210043A) INICIAR l'expedient per a la contractació del Servei d'operadors dels túnels viaris de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 21000151, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.318.240,26 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 2.614.691,42 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.089.454,76 euros i import de l'IVA de 228.785,50 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 439.413,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0504, un import (IVA inclòs) de 659.120,13 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0504, un import (IVA inclòs) de 219.706,71 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0504; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu d'acord amb el PCAP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 41. – (20150650L1PR2) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2021 fins el 30.04.2022, el contracte 16001249-003 que té per objecte el Servei de Manteniment de les fonts de beure i fonts naturals de la ciutat de Barcelona (2016-2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, Lot 1, adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639, per un import total de 864.083,81 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 288.027,93 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 94.872,94 euros i import IVA de 9.487,29 amb tipus impositiu 10%, i un import net de 151.791,49 euros i import IVA de 31.876,21 amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 576.055,88 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 189.745,89 euros i import IVA de 18.974,59 amb tipus impositiu 10%, i un import net de 303.582,97 euros i import IVA de 63.752,43 amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 6/21 11/20 42. – (20150650L2PR2) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2021 fins el 30.04.2022, el contracte 16001251-003 que té per objecte el Servei de Manteniment de les fonts ornamentals de la ciutat de Barcelona, excepte les incloses al lot 3 (2016- 2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, Lot2, adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639,per un import total de 2.920.407,18 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 973.469,06 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 317.120,23 euros i import IVA de 31.712,02 amb tipus impositiu 10%, i un import net de 516.228,77 euros i import IVA de 108.408,04 amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 1.946.938,12 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 634.240,46 euros i import IVA de 63.424,05 amb tipus impositiu 10%, i un import net d'1.032.457,53 euros i import IVA de 216.816,08 amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 43. – (20150650L3PR2) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2021 fins el 30.04.2022, el contracte 16001252-002 que té per objecte el Manteniment de les fonts de Barcelona (2016-2020) - Manteniment de les fonts ornamentals de l'Eix Maria Cristina-Font Màgica i de la muntanya de Montjuïc, i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, Lot 3, adjudicat a l'empresa UTE MANTENIMENT FONTS BARCELONA II AQUAMBIENTE-ACSA, amb NIF U66735481per un import total d'1.466.991,15 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 488.997,05 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 114.379,89 euros i import IVA de 11.437,99 amb tipus impositiu 10%, i un import net de 300.148,08 euros i import IVA de 63.031,10 amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 977.994,10 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 228.759,77 euros i import IVA de 22.875,98 amb tipus impositiu 10%, i un import net de 600.296,16 euros i import IVA de 126.062,19 amb tipus impositiu 21%, a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0502. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR CG 6/21 12/20 COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat Districtes de Ciutat Vella, l'Eixample, les Corts i Sant Andreu 44. – (BC 2021/001) APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa “Protegim les escoles” (actuacions 2021) als Districtes de Ciutat Vella, l’Eixample, Les Corts i Sant Andreu de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.072.237,63 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districtes de Sants-Montjuïc i Gràcia 45. – (BC 2021/002) APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa “Protegim les escoles” (actuacions 2021) als Districtes de Sants-Montjuïc i de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.118.553,00 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districtes de Sarrià-Sant Gervasi i Sant Martí 46. – (BC 2021/003) APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa “Protegim les escoles” (actuacions 2021) als Districtes de Sarrià-Sant Gervasi i Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 710.555,92 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. CG 6/21 13/20 Districtes d'Horta-Guinardó i Nou Barris 47. – (BC 2021/004) APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa “Protegim les escoles” (actuacions 2021) als Districtes d’Horta-Guinardó i Nou Barris de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 840.431,08 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de l'Eixample 48. – (2BC 2020/056) APROVAR inicialment el Projecte executiu de millora dels Jardins de la Reina Victòria, al Districte de l’Eixample de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 891.852,42 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); i SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 49. – (20SD0113PU) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, la modificació del Projecte d’Urbanització del Polígon d’Actuació del Pla de Millora Urbana per a la modificació del Pla Especial d’Ordenació de l’àmbit delimitat pels carrers Salvador Mundí, Via Augusta i Hort de la Vila, al Districte de Sarrià–Sant Gervasi, el qual fou aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern municipal en sessió de data 18 de desembre de 2013 i, que es troba inclòs en l'àmbit de planejament abans referit (aprovat pel Plenari del Consell Municipal en sessió ordinària de 30 de novembre de 2007, publicat al BOPB en data 26 de desembre de 2007), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de data 22 d’octubre de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, promogut per la Junta de Compensació de l’àmbit, amb un pressupost de 630.107,60 euros el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a les parts interessades. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 6/21 14/20 50. – (5BC 2021/005) APROVAR el Projecte executiu actualitzat per a la millora de diversos parcs i jardins de la ciutat de Barcelona. Lot 2 - Parc de l'Oreneta al districte de Sarrià- Sant Gervasi de Barcelona, d'iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS), d'acord amb l'Informe de la Direcció Tècnica de Gestió Territorial de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import d’1.896.346,62 euros, el 21% d'IVA inclòs i que consisteix bàsicament en dividir l’àrea del projecte principal, del que se’n deriva la present modificació, en dues àrees de superfícies similars, per tal de poder ser executat en dues fases independents en cas necessari i que representa un increment de 31.040,27 euros (1,66%) sobre el Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA 1.865.306,35 euros IVA inclòs), aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió del 28 de març de 2019; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. Districte de Gràcia 51. – (21PL16824) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació puntual del PE Establiments de Concurrència pública i altres activitats del Districte de Gràcia en l'àmbit de la Travessera de Dalt; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte d'Horta-Guinardó 52. – (20g296) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d’informació pública per les persones que es relacionen a l’annex 1 que s’acompanya a la relació de béns i drets, en els termes que figuren a l’informe emès pel Departament d’Expropiacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme en data 8 de febrer de 2021, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït. RECONÈIXER, conforme a l’art. 219 quaterdecies del Reglament de la Llei d’Urbanisme, el dret de reallotjament a les persones que es relacionen a l’annex 2 de la relació de béns i drets, les quals van sol·licitar expressament el seu reconeixement. FER CONSTAR que s’han introduït d’ofici modificacions a la relació de béns i drets aprovada inicialment, en el sentit i pels motius explicitats a l’esmentat informe jurídic. APROVAR definitivament, amb les rectificacions que s’han introduït d’ofici, la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les finques 93, 95 i 97-99 del Passatge Sigüenza, al barri del Carmel, del Districte d’Horta-Guinardó, incloses dins del Subsector 6 “Sigüenza-Murtra” de la Modificació puntual del Pla General Metropolità en l’àmbit del barri del Carmel i els seus entorns, aprovada inicialment el 17 de juliol de 2008 i definitivament l’1 de juny de 2010, finques qualificades de transformació per a habitatge protegit de reallotjament (clau 18c-r). DECLARAR, de conformitat amb l’establert a l’article 52 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament, la urgència en l’ocupació dels béns afectats per l’expropiació de les finques CG 6/21 15/20 núm. 93, 95 i 97-99 del Passatge Sigüenza i pels motius consignats a l’informe del Departament d’Expropiacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de data 8 de febrer de 2021. INICIAR l’expedient d’expropiació conforme a la tramitació que preceptua l’art. 52 de la Llei d’Expropiació Forçosa i als articles 56 a 59 del seu Reglament. PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. 53. – (07gu12) DEIXAR SENSE EFECTE l’acord de la Comissió de Govern de 8 d’octubre de 2020 que declara la lesivitat per a l’interès públic de l’acte presumpte que per silenci administratiu positiu estima la retaxació sol·licitada per la societat UNICOMPTA, SL el passat 29 de juliol de 2016, sobre la finca situada al passeig Maragall núm. 383-389 amb el carrer Frederic Rahola núm. 2 (Can Fargas), d’acord amb l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, de data 30 de desembre de 2020, obrant a l’expedient que s’acompanya al present i que a efectes de fonamentació es dóna per íntegrament reproduït; INCOAR la revisió d’ofici de l’acte presumpte que per silenci administratiu positiu estima la retaxació sol·licitada per la societat UNICOMPTA, SL el passat 29 de juliol de 2016, sobre la finca situada al passeig Maragall núm. 383-389 amb el carrer Frederic Rahola núm. 2 (Can Fargas), per incórrer en la causa de nul·litat establerta a l’article 47.1 f) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en base als motius consignats a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, de data 30 de desembre de 2020, obrant a l’expedient que s’acompanya al present i que a efectes de fonamentació es dóna per íntegrament reproduït; DONAR TRASLLAT del present acord a la interessada, atorgant-li un termini de deu dies hàbils per a què pugui presentar al·legacions. 54. – (7BC 2020/072) APROVAR definitivament el Projecte executiu de tancament de la Bateria Antiaèria, al Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 671.565,94 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament. 55. – (7BD2020/026) APROVAR inicialment el Projecte d’instal·lació de tres trams d’escales mecàniques entre el C. Arenys i el C. Fastenrath, al barri de la Teixonera, al Districte d’Horta-Guinardó, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.062.317,24 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la CG 6/21 16/20 Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Martí 56. – (20SD00099PU) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte executiu d’Urbanització de l’àmbit qualificat com a 6b (Parcs i jardins urbans de nova creació) entre els carrers Treball i Agricultura inclòs en el “Pla de Millora Urbana de les illes delimitades pels carrers Cristòbal de Moura, Pallars, Agricultura i Treball” que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de data 23 de març de 2007 (publicat a efectes de la seva executivitat al BOPB de data 26/05/2007 i a La Vanguardia de data 28/05/2007), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de data 18 de setembre de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per la Udin, SL, Domasa SL Unipersonal i Inversiones y Edificaciones Industriales, SL amb un pressupost de 673.207,31 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de la província. NOTIFICAR-LO a les parts interessades en aquest procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 57. – (20SD00123PU) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d'Urbanització dels espais lliures del Pla de Millora Urbana 22 @ de l’illa delimitada pels carrers Cristóbal de Moura, Veneçuela, Maresme i Puigcerdà, inclòs dins l’àmbit de la Modificació del Pla General Metropolità per a la renovació de les zones industrials del Poblenou–Districte d’activitats 22@bcn aprovada definitivament per acord de la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona en sessió de 27 de juliol de 2000 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB de data 7 d’octubre de 2000) promogut per la Junta de Compensació de l’àmbit de planejament abans referit d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de data 10 de novembre de 2020 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 543.401,39 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, de conformitat amb allò establert als articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a les parts interessades. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 58. – (5/2021) APROVAR, de conformitat amb els articles 9.1.j), 59 i 6.b) de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la modificació de la Carta de Serveis de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, aprovada CG 6/21 17/20 per acord de la Comissió de Govern de data 15 de desembre de 2016, d’acord amb els informes que consten a l’expedient; PUBLICAR-LA al Butlletí Oficial de la Província, a la Gaseta Municipal i al Portal de transparència del web de l’Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 59. – (20190119 IMSS) RESOLDRE les al·legacions presentades pels sindicats CCOO i UGT, en el sentit de DONAR PER ACLARIDES les qüestions relatives a la documentació necessària per poder procedir a la subrogació del personal del Servei d’Acció Socioeducativa A Partir del Carrer, en particular sobre les titulacions i homologacions, contractes i antiguitats reconegudes, d’acord amb els informes emesos pel cap del Departament de RRHH de l’IMSS en data 30 de desembre de 2020; DONAR PER ACLARIDA la sostenibilitat del projecte i el finançament dels salaris dels treballadors formulada per CCOO, d’acord amb l’informe emès pel Director de Gestió de recursos i provisió de serveis de qualitat, de 3 de febrer de 2021; i DESESTIMAR la resta d’al·legacions formulades per UGT, d’acord amb el contingut de l’informe de la cap del Departament de Serveis Jurídics i Secretària delegada de l’IMSS, de 9 de febrer de 2021; informes que consten a l’expedient i que es donen per reproduïts als efectes de motivació. DECLARAR la successió d’empresa en data 1 de març de 2021 i, per tant, procedir a la subrogació del personal de l’empresa adjudicatària dels serveis que consten en l’annex 1 del present acord, a l’Ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de Serveis Socials, d’acord amb el que preveu l’article 44 de l’Estatut dels Treballadors i l’article 1, apartat 1c) de la Directiva 23/2001/CE, tot garantint l’adopció de totes aquelles mesures que es considerin procedents per vetllar pel respecte als drets bàsics dels treballadors i treballadores que presten el servei actualment. DETERMINAR que el règim jurídic aplicable a aquest personal de l’annex 1 del present acord comporta la subrogació en els drets i obligacions laborals i de seguretat social de l’adjudicatària a l’Ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de Serveis Socials i, en general, de totes les obligacions en matèria de protecció social complementària que hagi adquirit l’empresari cedent, en especial el reconeixement de l’aplicació del Conveni Col·lectiu d’Acció Social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc. FIXAR que el personal amb contracte laboral de caràcter indefinit a l’empresa adjudicatària cedent s’incorporarà, com a conseqüència de la referida subrogació de personal, a l’Ajuntament de Barcelona com a personal indefinit, tot subsistint els corresponents contractes laborals però quedant limitada la seva incorporació a l’Ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de Serveis Socials als llocs de treball del Servei d’Acció Socioeducativa A Partir del Carrer. DECLARAR que el fet que el personal subrogat, que té la condició d’indefinit a l’empresa adjudicatària cedent, s’incorpori a l’Ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de Serveis Socials amb la mateixa condició que ostentava en l’empresa cedent, no confereix a aquest personal la condició d’empleat públic o d’empleat del sector públic, que només es pot adquirir a través d’un procediment selectiu fonamentat en els principis d’igualtat, mèrit i capacitat; i, per tant, ESTABLIR que l’adquisició de la condició d’empleat públic per part del referit personal resta condicionada a la superació del procés selectiu corresponent, fonamentat en tot cas en els principis constitucionals d’igualtat, mèrit i capacitat, prèvia oferta pública. ESTABLIR que, en cas que hi hagi personal amb contractes temporals amb data de finalització CG 6/21 18/20 determinada, vinculada a una substitució, que estiguin en vigor en el moment de la transmissió (duració determinada per obra o servei determinat, per eventuals circumstàncies de la producció o per interinitat, etc.), aquests s’extingiran segons l’establert en els respectius contractes, sense perjudici de la consideració de l’antiguitat acreditada a l’Institut Municipal de Serveis Socials a efectes de mèrits o serveis prestats en l’administració. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 60. – (18003581L01/exp.0922/18) RESOLDRE amb l’empresa proveïdora COOPSOC: Laboratori d'Idees Socials SCCL, amb NIF F67190371 l'Acord Marc (18003581L01) que té com objecte els serveis de dinamització de processos participatius de l'Ajuntament de Barcelona corresponent al lot núm. 1: dinamització de processos de planificació estratègica, per haver-se donada la causa establerta a la clàusula 16, lletra b) del Plec de Clàusules Administratives Particulars que comporta la resolució de l’Acord marc i de conformitat amb l’establert a l’article 212.1 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic i d’acord amb l’informe del responsable del contracte que consta a l’expedient. NOTIFICAR la present resolució a les persones i els departaments interessats. DONAR COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 61. – (104/2021) ADJUDICAR el contracte núm. 20002854, que té per objecte els serveis de gestió, dinamització i coordinació del centre cívic Can Castelló, dels casals de gent gran de Can Castelló, Can Fàbregas i Sant Ildefons i del Programa de dinamització de gent gran del Districte de Sarrià-Sant Gervasi a ESPORT3 SERVEIS ALTERNATIUS SL, amb NIF B62068713, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'1.358.470,87 euros IVA inclòs, dels quals 1.122.703,20 euros corresponen al preu net i 235.767,67 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 679.235,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0605; un import (IVA inclòs) de 679.235,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0605. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 56.135,16 euros. REQUERIR l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Imma Sampé Soler. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 62. – (104/2021) ALLIBERAR la quantitat de 68.816,09 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 20002854 que té per objecte els serveis de gestió, dinamització i coordinació del centre cívic Can Castelló, dels casals de gent gran de Can Castelló, Can Fàbregas i Sant Ildefons i del Programa de dinamització de gent gran del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, el qual ha estat adjudicat a l'empresa ESPORT3 SERVEIS CG 6/21 19/20 ALTERNATIUS SL, amb NIF B62068713, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 34.408,05 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0605; un import (IVA inclòs) de 34.408,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0605. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 6/21 20/20