GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 31 de març del 2021 CSV: ffa8-1a46-03c6-86db ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL (055/2021) de 26 de març de 2021, d'aprovació de les modificacions dels annexos 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 de desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball (RLT). ANNEX 1: MODIFICACIONS DE L’ANNEX 1 DE LA RELACIÓ INICIAL DE LLOCS DE TREBALL 1. Modificacions de l’annex 1 de la Relació inicial de Llocs de Treball aprovada pel Plenari Municipal amb data 21 de desembre de 2018 A continuació, es detallen les fitxes de tots els llocs de treball afectats per aquest expedient. Llocs de treball Cap d'Unitat SPEIS ........................................................................................ 2 1 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 31 de març del 2021 CSV: ffa8-1a46-03c6-86db ACORD DEL CONSELL MUNICIPAL (055/2021) de 26 de març de 2021, d'aprovació de les modificacions dels annexos 1 i 2 de l'Acord del Consell Plenari del 21 de desembre de 2018 sobre l'aprovació de la Relació inicial de Llocs de Treball (RLT). Cap d'Unitat SPEIS Codi del lloc: 26FAXCCCD03 Classificació Classe de lloc C o m andament Vinculació F u n cionària Subgrup d’accés A 1 / A2 Nivell de destinació 2 6 Àmbit funcional Comandament Sistema de provisió C o n curs de mèrits Categories d’accés al lloc TS SPEIS; TM SPEIS Esquema retributiu Nivell competencial Destinació: 26 Compromís professional 4 Específic: 40.10 Treball en equip 4 Circumstancial: 5030; 5147; 5215; Orientació a servei públic 4 5221; 5225; 5230; 5249 Flexibilitat i obertura al canvi 4 Altres requeriments del lloc Comunicació i influència 4 Visió global 3 Lideratge i desenvolupament 4 Direcció de persones 4 Funcions  Dirigir la planificació, coordinació, execució i control dels programes, processos i serveis de l'òrgan on està adscrit en funció dels resultats esperats  Determinar els protocols, paràmetres tècnics, circuits i procediments per a la realització dels objectius assenyalats i/o dels serveis prestats, la seva coordinació i control de les prestacions  Dirigir els recursos humans, econòmics, materials i tecnològics adscrits, en funció dels resultats esperats i integrar la prevenció de riscos laborals, d’acord amb el sistema de gestió de seguretat i salut laboral de l’Ajuntament  Realitzar funcions específiques de Cap de Dia, si s'escau, d'acord amb el nivell d'emergència 5 Observacions 2