Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 3 DE JUNY DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 27 de maig de 2021 Aprovació de l’acta de la sessió de 28 de maig de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (2021/0208) APROVAR l’expedient núm. 2021/0208 de modificacions de crèdit, corresponent a la relació MC – 76, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 2.812.928,47 euros dins del Capítol I, derivades de regularització de despeses de mobilitat de personal, canvis d’organigrama i altres variacions, que recullen les modificacions d’altes i baixes des del dia 10 d’abril de 2021 fins el dia 25 de maig de 2021 als crèdits inicials assignats, sense que això representi una esmena a la quantitat total pressupostada. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 2. – (20000839) INICIAR l'expedient per a la contractació de l’arrendament en modalitat de rènting de vehicles destinats a serveis tècnics i de representació dependents de la Gerència de Recursos de l’Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 20000839, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.041.229,20 euros (IVA inclòs), determinat a preu fixe excepte una part de l’import que es determina a partir de la regularització final del quilometratge realitzat i en funció dels preus unitaris i un valor estimat de 860.520,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 860.520,00 euros i import de l'IVA de 180.709,20 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 200.539,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705, un import (IVA inclòs) de 258.673,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705, un import (IVA inclòs) de 258.673,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705, un import (IVA inclòs) de 258.673,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705, un import (IVA inclòs) de 64.668,45 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s CG 21/21 1/12 pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3. – (21001155) INICIAR l'expedient per a la contractació del serveis de "Conceptualització i desenvolupament creatius, disseny gràfic i producció fins a màsters per a la comunicació d’informació de serveis, notificació d’actuacions, senyalització d’intervencions específiques i altres necessitats comunicatives de la Direcció de Comunicació de l’Ajuntament de Barcelona", amb núm. de contracte 21001155, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 242.000,00 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 640.000,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net de 200.000,00 euros i import de l'IVA de 42.000,00 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 169.400,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705, un import (IVA inclòs) de 72.600,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (21000139) DESIGNAR com a proveïdor de l'Acord Marc, amb número de contracte 21000139 que té per objecte la gestió del compte de serveis dels viatges necessaris pel normal desenvolupament de les activitats professionals del personal de l’Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, l'empresa Integración Agencias de Viajes, SA, amb NIF A84523505, en ser considerada l'oferta d'aquesta la més avantatjosa econòmicament de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives, i pel cost de gestió de 0.39% ofert per aquesta empresa a la subhasta electrònica. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Eduard Castells Duarry. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5. – (17000670) PRORROGAR, a l'empara de l'article 196.3 del Text Refós de la LCSP i d’acord amb l’informe emès pel cap del departament de compres de 19 de maig de 2021 i la compareixença signada per l’empresa de 18 de maig de 2021, l’Acord Marc, amb número de contracte 17000670, que té per objecte la contractació de la gestió del compte de serveis dels viatges necessaris pel normal desenvolupament de les activitats professionals del personal de l’Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l’empresa Central de Viajes, SL, amb NIF B08323404, per un termini comptador des del 20 de juny de CG 21/21 2/12 2021 i fins a un període de dos mesos, o fins que s’iniciï l’execució de la contractació basada en l’acord marc que l’ha de substituir. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 6. – (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 3 de juny de 2021. 7. – (20002871) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 20002871, que té per objecte els serveis d’organització tècnica, producció i logística de la CIMERA "7TH Milan Urban Food Policy Pact (MUFPP) GLOBAL FORUM”, a Crea Eventos e Incentivos Barcelona, SL per considerar la seva oferta com a anormalment baixa atès que no es justifica de forma suficient sense incórrer en contradiccions i considerant-se que la viabilitat de la oferta econòmica no ha quedat acreditada tot de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació. ADJUDICAR el contracte de referència a Barter Partnership, SL, amb NIF B63814867, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i els informes que consten a l’expedient, d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 567.974,00 euros IVA inclòs, dels quals 469.400,00 euros corresponen al preu net i 98.574,00 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 567.974,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/49313 0700. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 23.470,00 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Ester Vidal Pujol-Xicoy. DONAR COMPTE d'aquest acord a la a la Comissió d’Economia i Hisenda. 8. – (20002871) ALLIBERAR la quantitat de 28.072,00 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, del contracte 20002871 que té per objecte els serveis d’organització tècnica, producció i logística de la CIMERA "7TH Milan Urban Food Policy Pact (MUFPP) GLOBAL FORUM”, el qual ha estat adjudicat a l'empresa Barter Partnership, SL, amb NIF B63814867, i retornar-lo a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 28.072,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/49313 0700. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 9. – (3-071-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-071/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 180.344,94 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21052191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. CG 21/21 3/12 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 10. – (21SD0231CO) APROVAR, el conveni de col•laboració entre Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU, Barcelona Infraestructures Municipals, SA, l'Ajuntament de Girona, la Diputació de Barcelona, la Diputació de Lleida, la Diputació de Girona, la Diputació de Tarragona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona per a la regulació de l'explotació i el manteniment del programari TCQi. Districte de Ciutat Vella 11. – (1BC 2016/199) APROVAR definitivament el projecte executiu de les obres de rehabilitació i adequació del Teatre Arnau, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’11.681.627,04 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 12. – (5BD 2021/068) APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització del carrer de Ballester, entre Ronda General Mitre i República Argentina, al districte de Sarrià-Sant Gervasi a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.399.672,36 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte d'Horta-Guinardó 13. – (20g175) APROVAR definitivament, la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les finques números 99 i 101-103 del carrer Fastenrath, incloses dins de l’Actuació Aïllada Ai. 02 “Sant Crispí” de la Modificació puntual del Pla General Metropolità en l’àmbit del barri del Carmel i entorns, aprovada definitivament l’1 de juny de 2010 i publicada al DOGC el 20 de setembre de 2010. FER CONSTAR que s’han introduït d’ofici modificacions a la relació de béns i drets aprovada inicialment, en el sentit i pels motius explicitats a l’informe jurídic de la Direcció d’expropiacions de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 17 de maig de 2021. INICIAR l’expedient d’expropiació. NOTIFICAR al Ministeri Fiscal l’inici de l’expropiació d’acord amb l’establert a l’article 5 de la Llei d’Expropiació Forçosa, pel que respecta a les ¾ parts de la finca en relació a les quals CG 21/21 4/12 no s’han pogut localitzar titulars de drets hereditaris. NOTIFICAR individualment als afectats que s’han localitzat, amb drets hereditaris d’1/4 part de la finca, l’inici de l’expropiació perquè en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, i proposin el preu en què els valorin, i el termini necessari per a desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants dels immobles i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s’escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; INICIAR la peça separada de preu just, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals. PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte de Sant Andreu 14. – (19g184) ESTIMAR procedent, d’acord amb l’establert a l’article 114è del Text Refós de la llei d’urbanisme de Catalunya, l’advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei, formulat el 14 d’octubre de 2020, pel Sr Francisco Javier Boada Serdà, en relació a la finca situada al número 101 del carrer Virgili, de la seva propietat en el moment de formular el requeriment, qualificada com a sistema de parcs i jardins de nova creació de caràcter local clau 6b, d’acord amb la modificació del Pla General Metropolità a l’àrea del nucli antic del barri de Sant Andreu del Palomar, en endavant MPGM, aprovada definitivament el 12 d’abril de 2013 i publicada al Diari oficial de la Generalitat de Catalunya, en endavant DOGC de 28 de maig del mateix any, pels motius que consten a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 3 de maig de 2021, que a efectes de motivació, s’acompanya al present i es té per íntegrament reproduït. COMUNICAR al Sr. Francisco Javier Boada Serdà que, d’acord amb el que preveu l’apartat 2n de l’article 114è TRLLUC, si l’administració no iniciés l’expedient d’expropiació en el termini de dos anys posteriors a la data de l’advertiment per ell formulat, el 14 d’octubre de 2020, podrà presentar el full d’apreuament corresponent, moment en què l’expedient d’expropiació s’iniciarà per ministeri de la llei i al qual s’entendrà referida llur valoració, NOTIFICAR a l’interessat i al Jurat d’Expropiacions de Catalunya als efectes escaients. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 15. – (21XC0129) APROVAR l’Acord de Col·laboració entre la Prefectura de Kyoto i l’Ajuntament de Barcelona, en el següents àmbits: desenvolupament econòmic i social, start-ups (emprenedoria i talents), smart city, innovació tecnològica i dades obertes, turisme, industries creatives i culturals i donar suport mutu a les missions empresarials i institucionals. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. CG 21/21 5/12 16. – (21/2021) APROVAR, de conformitat amb els articles 9.1.j) i 59 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la Carta de Serveis i Principis d’Actuació de la Sindicatura de Greuges de Barcelona; PUBLICAR-LA al Butlletí Oficial de la Província, a la Gaseta Municipal i al Portal de transparència del web de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de les Corts 17. – (21001019) RECTIFICAR, d’acord amb l’article 109.2 de la Llei 39/2015, de l’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques l’error material observat en la resolució de la Comissió de Govern de 22 d’abril de 2021, per la qual s’inicia el contracte núm. 21001019 que té per objecte el servei de la gestió i dinamització de l’equipament de l’Ateneu de fabricació digital del districte de les Corts, de manera tal que allà on diu “amb un pressupost base de licitació de 550.977,30 euros (IVA inclòs)” ha de dir “amb un pressupost base de licitació de 554.063,41 euros (IVA inclòs)”, a la vista de l’informe de 21 de maig de 2021 de la Directora de Serveis a les Persones i al Territori del Districte de les Corts, pel qual es posa de manifest que la informació facilitada per l’actual prestadora del servei per a la preparació del contracte era incorrecta quant als imports del salari brut anual i costos socials relatius al personal subrogable (treballadors núm. 2 i 4), i, com a conseqüència, MODIFICAR la clàusula 2 i l’annex 3 del Plec de clàusules administratives particulars, conforme als textos que s’incorporen com annexos “a” i “b” a l’expedient administratiu, d’acord amb l’article 122 de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic. AMPLIAR l'autorització de despesa en 3.086,11 euros amb els següent desglossament, 2.550,50 euros import net i import de l'IVA de 535,61 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 532,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/0604/22610/33711, un import (IVA inclòs) de 1.277,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/0604/22610/33711 un import (IVA inclòs) de 1.277,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/0604/22610/33711; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. PUBLICAR de nou l’anunci de licitació i la documentació esmenada al perfil del contractant de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya. ATORGAR un nou termini de 15 dies per a la presentació de proposicions, a comptar des de la publicació de la present resolució i FACULTAR a les empreses que hagin presentat ja la seva proposició, a retirar-la i presentar, si ho consideren adient, en el termini indicat, una nova proposició. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 18. – (20210068) INICIAR l'expedient per a la contractació del SERVEI DE GESTIÓ DELS TALLERS, GRUPS DE SUPORT COMUNITARI I ACOMPANYAMENT A DONES I NOIES DE LA CIUTAT DE BARCELONA AMB MESURES DE CONTRACTACIO PÚBLICA SOSTENIBLE, amb núm. de contracte 21000774, mitjançant tramitació urgent, amb la utilització del CG 21/21 6/12 procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 419.850,69 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.022.235,72 euros; DECLARAR la urgència en la tramitació d'acord amb la justificació que consta a l'expedient; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 346.984,04 euros i import de l'IVA de 72.866,65 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 310.635,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200, un import (IVA inclòs) de 109.215,45 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual.DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l’article 103 LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 19. – (20210211) APROVAR el protocol entre el Govern d’Espanya, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona per impulsar la creació de la Càtedra Barcelona Estudis d’Habitatge. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Ciutat Vella 20. – (20212007) ADJUDICAR el contracte núm. 21000609, que té per objecte la "Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats dels casals de gent gran del Districte de Ciutat Vella" a Esport3 Serveis Alternatius, SL, amb NIF B62068713, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat, pel preu d'1.812.954,53 euros IVA inclòs, dels quals 1.648.140,48 euros corresponen al preu net i 164.814,05 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 453.238,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0601 un import (IVA inclòs) de 906.477,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0601; un import (IVA inclòs) de 453.238,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 82.407,02 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Júlia Quintela González. ALLIBERAR la quantitat de 105.258,47 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 26.314,62 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0601 un import (IVA inclòs) de 52.629,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i CG 21/21 7/12 a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0601; un import (IVA inclòs) de 26.314,62 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23232 0601. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 21. – (19003191-001) ESTABLIR la suspensió parcial del Lot 1 del contracte 19003191, que té per objecte la gestió dels Casals de Gent Gran del Baix Guinardó, Horta i Espai Canigó, adjudicat a la Fundació Pere Tarrés, amb NIF R5800395E, des del dia 17 de març de 2020 inclòs i fins la data de l’aixecament de la suspensió, de conformitat amb l’acta de suspensió parcial del contracte. RATIFICAR l'aixecament de la suspensió del Lot 1 del contracte 19003191, que té per objecte la gestió dels Casals de Gent Gran del Baix Guinardó, Horta i Espai Canigó, adjudicat a la Fundació Pere Tarrés, amb NIF R5800395E, des del dia 2 de juliol de 2020 de conformitat amb l’acta d’aixecament de la suspensió del contracte i amb la documentació presentada de seguretat i salut pública que s’acompanya a la mateixa acta. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 22. – (19003191-001) RECONÈIXER, de conformitat amb l'informe tècnic emès el 3 de maig 2021 l'import d'indemnització a favor de Fundació Pere Tarrés, amb NIF R5800395E, per la suspensió parcial del Lot 1 del contracte 19003191, que té per objecte la gestió dels Casals de Gent Gran del Baix Guinardó, Horta i Espai Canigó, per la quantitat de 4.025,95 euros pel període comprés entre el dia 17 de març de 2020, data en que es va iniciar el contracte, i el dia 30 d’abril de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació per l'import indicat, a càrrec de l'aplicació pressupostària D/22611/92416 0607 de l'exercici 2021. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Ciutat Vella 23. – (20212008) ADJUDICAR el contracte núm. 21000673L01, que té per objecte la "Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Barceloneta del Districte de Ciutat Vella" (Lot 1) a Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF B59960526, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat, pel preu d'1.441.512,99 euros IVA inclòs, dels quals 1.191.333,05 euros corresponen al preu net i 250.179,94 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 360.378,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 720.756,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 360.378,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat CG 21/21 8/12 i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 59.566,65 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Júlia Quintela González. ALLIBERAR la quantitat de 59.961,49 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.990,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 29.980,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 14.990,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 24. – (20212008) ADJUDICAR el contracte núm. 21000673L03, que té per objecte la "Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Drassanes del Districte de Ciutat Vella" (lot 3) a Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF B59960526, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat, pel preu d'1.519.448,09 euros IVA inclòs, dels quals 1.255.742,22 euros corresponen al preu net i 263.705,87 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 379.862,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 759.724,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 379.862,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 62.787,11 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Júlia Quintela González. ALLIBERAR la quantitat de 64.122,47 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 16.030,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 32.061,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 16.030,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 21/21 9/12 25. – (20212008) ADJUDICAR el contracte núm. 21000673L02, que té per objecte la "Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Convent Sant Agustí del Districte de Ciutat Vella" (lot 2) a Transit Projectes, SL, amb NIF B59489351, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat, pel preu d'1.273.397,68 euros IVA inclòs, dels quals 1.052.394,78 euros corresponen al preu net i 221.002,90 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 318.349,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 636.698,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 318.349,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 52.619,74 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Júlia Quintela González. ALLIBERAR la quantitat de 29.118,92 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 7.279,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 14.559,48 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 7.279,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. 26. – (20212008) ADJUDICAR el contracte núm. 21000673L04, que té per objecte la "Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Pati Llimona del Districte de Ciutat Vella" (lot 4) a TRANSIT PROJECTES, S.L. amb NIF B59489351 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat, pel preu d'1.276.396,39 euros IVA inclòs, dels quals 1.054.873,05 euros corresponen al preu net i 221.523,34 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 319.099,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 638.198,21 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 319.099,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 52.743,65 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, CG 21/21 10/12 sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Júlia Quintela González. ALLIBERAR la quantitat de 28.728,97 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 7.182,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 14.364,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601; un import (IVA inclòs) de 7.182,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0601. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de l'Eixample 27. – (21XC0124) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Associació Cultural i Mediambiental Camí Amic, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, per l'execució del projecte comunitari Camí Acmic 2021, per un import de 49.230,00 euros, equivalent al 100% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 49.230,00 euros i una durada fins al 31/12/2021, de conformitat amb els articles 22.2.a i 28 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 49.230,00 euros, dels quals 49.230,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48865/92412 del pressupost de l'any 2021 i REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula set del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jordi Marti Grau, Regidor del Districte de l'Eixample, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Sants-Montjuïc 28. – (20212022) APROVAR el conveni a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona- Districte de Sants-Montjuïc i la Federació Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec, amb NIF G59055525, per a la gestió cívica de l’equipament municipal Pista Esportiva Les Tres Xemeneies, d’acord amb el projecte de gestió presentat amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa en concepte de subvenció per un import de 18.290,00 euros, amb càrrec a la posició pressupostària número D/48903/34211 dels pressupostos dels anys 2021, 2022 i 2023 a raó de 4.600,00 euros l’any 2021, 6.845,00 euros l’any 2022 i 6.845,00 euros l’any 2023, a favor de la Federació Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec, amb NIF G59055525, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l’actual, per al desenvolupament del projecte de gestió cívica de l’equipament municipal Pista Esportiva Les Tres Xemeneies. ATORGAR una subvenció, CG 21/21 11/12 mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional a la Federació Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec, amb NIF G59055525, per un import de 18.290,00 euros durant la vigència del conveni per al desenvolupament del projecte de gestió cívica l’equipament municipal Pista Esportiva Les Tres Xemeneies, d’acord amb els art. 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’art. 6.2 de la normativa general de subvencions. DECLARAR, la no-inclusió en procediment de pública concurrència per les raons justificades a l’informe que consta a l’expedient. REQUERIR l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR, per a la seva signatura al Il·lm. Sr. Marc Serra i Solé, Regidor del Districte de Sants-Montjuïc. DONAR-NE compte a la Comissió de de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 21/21 12/12