Institut Municipal de Mercats de Barcelona ANUNCI APROVACIÓ INICIAL DE LES BASES PARTICULARS REGULADORES DE SUBVENCIONS DESTINADES A LES ASSOCIACIONS DE VENEDORS DELS MERCATS MUNICIPALS DE BARCELONA I CONVOCATÒRIA PER A L’ANY 2021. La Presidenta de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona ha resolt en data 28 d’abril de 2021: APROVAR les bases particulars reguladores de subvencions destinades a les Associacions de Venedors dels mercats municipals de Barcelona incorporades a l’Annex d’aquesta Resolució. SOTMETRE les bases particulars a informació pública durant un termini de vint dies hàbils amb anunci al BOP i una ressenya a la Gaseta Municipal. En cas que no es presentin al·legacions, quedaran definitivament aprovades sense més tràmit. AUTORITZAR la despesa per import de 450.000 euros amb càrrec a l’aplicació 489.14 del pressupost de 2021. APROVAR la convocatòria per a l’any 2021 assenyalant que el termini per presentar les sol·licituds i la documentació corresponent serà de trenta dies hàbils comptats des de la publicació de l’anunci d’aquesta resolució al BOP i en les condicions previstes a les Bases particulars. ANNEX. BASES PARTICULARS REGULADORES DE LES SUBVENCIONS DE L’IMMB DESTINADES A LES ASSOCIACIONS DE COMERCIANTS DELS MERCATS MUNICIPALS DE LA CIUTAT DE BARCELONA PER A L’ANY 2021. 1. Objecte i àmbit d’aplicació. Les presents bases particulars tenen per objecte regular la convocatòria i concessió de subvencions, mitjançant concurrència pública, destinades a les associacions de venedors dels mercats municipals de la ciutat de Barcelona per a l’any 2021. L’objecte de la convocatòria és, per una banda, proporcionar un suport econòmic per fer front a les despeses de gestió ordinàries dels seus equipaments així com les despeses extraordinària derivades del COVID-19, i per altra, impulsar altres accions i mesures de reactivació comercial en aquells mercats especialment afectats en el seu funcionament donada la seva singularitat. L’atorgament de la present subvenció és incompatible en la vessant de despeses generals, per a totes aquelles Associacions de Comerciants dels mercats a les quals l’IMMB ja doni suport directe, ja sigui de manera total o parcial, en els serveis de vigilància i/o neteja del mercat, i que són exclusivament els mercats següents: Santa Caterina, Sant Antoni, Encants de Sant Antoni, Dominical del Llibre, Boqueria i Llibertat. Pel que fa a la vessant de reactivació comercial, només serà aplicable a aquells mercats que, donada la seva especial situació d’afectació i tancament parcial o total necessiten un pla especial i propi de rellançament comercial, que són: Encants Fira Bellcaire, Encants de Sant Antoni, Dominical del Llibre i Boqueria B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 1-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Respecte la línia de servei a domicili, està reservada únicament per a aquells mercats que iniciïn en aquest exercici la prestació de servei a domicili amb una empresa d’inserció social. Aquestes despeses seran sempre referents a l’any 2021, i amb una data màxima de realització de 31 de desembre de 2021. 2. Procediment de concessió. Per a l’atorgament de les subvencions regulades en aquestes bases i convocatòria s’utilitzarà el procediment de concurrència publica, d’acord amb la Normativa reguladora de les subvencions aprovada pel Consell Plenari de l’Ajuntament de Barcelona en sessió de 17 de desembre de 2010 i publicat al BOP Barcelona de 4 de gener de 2011. Si s’escau, també seran d’aplicació aquelles ordres i mesures dictades pels òrgans de Govern de l’Ajuntament de Barcelona relacionades amb la vigència de l’estat d’alarma sanitària del COVID-19, en especial les mesures previstes al Decret d’Alcaldia de 22 d’abril de 2020. 3. Requisits 3.1. Beneficiaris: Tindran la consideració de beneficiaris de les subvencions a les quals fa referència aquesta convocatòria les associacions de venedors i comerciants dels mercats municipals de Barcelona que, d’acord amb allò establert a la Base 1, hauran de complir els següents requisits: a) Estar legalment constituïdes i actives. b) Haver justificat, en el termini previst, qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament de Barcelona i/o les seves entitats municipals o, si s’escau, haver procedit al retorn i devolució a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona de la quantitat del pagament ja rebut relatiu a la part finalment no justificada correctament i requerida pel mateix Institut. c) Trobar-se, en el moment de l’abonament, al corrent de les obligacions tributàries i fiscals i de reintegrament amb l'Ajuntament de Barcelona i l'Agencia Estatal d’Administració Tributària, així com també amb la Seguretat Social i la resta d'administracions. d) No haver estat objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques discriminatòries per raó de sexe o de gènere, segons Llei 17/2015 d'Igualtat efectiva de dones i homes. 3.2. Conceptes:  Els conceptes objecte de la sol·licitud de la subvenció per a despeses generals són aquells referent a despeses ordinàries relacionades amb la gestió de l’equipament així com també aquelles específiques que tinguin relació amb accions, material o serveis extraordinaris relacionats amb la COVID-19. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 2-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona  Els conceptes relatius a la reactivació comercial, són aquells referits a les accions a desenvolupar durant aquest exercici 2021 i destinades a l’impuls comercial del mercat mitjançant accions concretes materialitzades en diverses formes d’expressió (tallers de cuina, activitats infantils, promocions temporals, publicitat, dinamització, etc...).  Com sigui que donades les restriccions de mobilitat hi ha alguns mercats municipals que han iniciat la prestació de servei a domicili, podran sol·licitar també i només per primera vegada la subvenció corresponent a aquest concepte, segons les condicions recollides en l’apartat 9 d’aquestes bases. 4. Presentació de sol·licituds: 4.1. El termini i la forma El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 (vint) dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al BOP Barcelona. Qualsevol sol·licitud presentada fora d’aquest termini no serà admesa a tràmit i, en conseqüència, rebutjada per extemporània. Pel cas que es presentin al·legacions durant el termini d’exposició pública d’aquestes Bases i Convocatòria, el termini de 20 dies començarà a comptar des de la publicació de la resolució d’aprovació definitiva al BOP Barcelona. Els formularis de sol·licitud i de presentació de despeses generals es podran descarregar de la web de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona http://www.mercatsbcn.cat/. Les sol·licituds aniran dirigides a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, i s’hauran de presentar únicament en format electrònic a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. El tràmit s’iniciarà clicant “instància genèrica (inici del tràmit on line)” i és necessari disposar de certificat electrònic. L’adreça web és https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/registre-electronic. 4.2. La sol·licitud S’han de presentar els documents següents degudament complimentats i signats: Document bàsic 1: INSTÀNCIA DE SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ: En aquest document, s’haurà d’indicar les dades generals que fan referencia a la sol·licitud de la subvenció. És obligatori incloure el correu electrònic on s’adreçaran totes les notificacions objecte de la convocatòria. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 3-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona Documentació a annexar: s’adjuntarà obligatòriament la documentació que es detalla a continuació: Despeses generals o Certificat bancari amb el número IBAN del compte corrent on es realitzarà l’ingrés de la subvenció o Còpia del tancament de comptes de l’any 2020 (1) o Còpia del pressupost per l’any 2021 (1) o Còpia de l’acta de la reunió d’aprovació dels comptes de l’exercici 2020 i del pressupost de 2021(1) o Declaració signada per l’òrgan competent de la persona sol·licitant en relació a: (2)  Si es recupera/compensa, o no, dels impostos indirectes,  S’ha justificat, en el termini previst, qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament de Barcelona o qualsevol dels seus organismes autònoms o entitats amb participació municipal  S’està legalment constituïda i activa Reactivació comercial A més a més de la documentació a dalt indicada, caldrà adjuntar el document bàsic 2, detallant els projectes o accions a realitzar sobre els quals es sol·licita la subvenció. Aquests hauran de contenir, amb caràcter imprescindible, una informació detallada de l’activitat a realitzar, així com la seva durada, el cost aproximat i els objectius concrets que es pretenen assolir. ATENCIÓ: Aquelles peticions que no aportin tota la documentació recollida en aquest apartat degudament complimentada, no podran ser objecte de valoració i es declararan inadmeses per manca de compliment dels requisits formals imprescindibles o, dit d’altra manera, una mera descripció de la acció o projecte que es pretén dur a terme, sense la inclusió de la informació considerada imprescindible, comportarà la seva inadmissió. El fet de presentar la sol·licitud implica l’acceptació de la realització de les comunicacions previstes en aquesta convocatòria per part de l’Administració, sempre al correu electrònic que necessàriament ha d’indicar el sol·licitant. (1) Donada la situació d’alarma sanitària excepcional, i com sigui que algunes associacions no han pogut reunir-se per aprovar els comptes anuals degut a la prohibició de concentració de persones, es podrà annexar una declaració responsable del President o Presidenta de l’associació que doni validesa amb caràcter provisional a la documentació aportada. La documentació substituïda per aquest document es farà arribar a l’Institut segons el que es recull en l’apartat 7.2 d’aquestes bases. (1) (2) D’aquests dos documents hi ha formularis penjats a la web de mercats www.mercatsbcn.cat B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 4-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona 5. Procediment de concessió 5.1. Admissió de sol·licitud: un cop presentats els documents recollits en l’apartat anterior, es comprovarà que s’ajusten als requisits recollits en els apartats 3.1 i 4.2 d’aquestes bases. En el cas que es detectin errors materials en els documents presentats, es requerirà mitjançant correu electrònic que en un termini màxim de 10 dies a partir d’aquesta comunicació s’esmenin, d’acord amb el que preveu l’art. 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, per la qual s’aprova el règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú. En cap cas s’admetrà la substitució d’aquells documents ja presentats. 5.2. Valoració de la sol·licitud: es procedirà a la valoració de les sol·licituds presentades d’acord amb els criteris establerts em l’apartat 9 d’aquestes bases, per tal que l’òrgan instructor, que és la Direcció d’Administració General de l’IMMB, emeti la resolució provisional corresponent. 5.3. Resolució provisional: l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, que elevarà a la presidència de l’Institut. El dia següent de la publicació de la resolució provisional al Butlletí Oficial de la Província s’obrirà un termini de deu (10) dies hàbils per presentar les al·legacions que considerin oportunes. Les al·legacions s’hauran de presentar únicament per mitjans telemàtics. La competència per a l’estimació i desestimació d’al·legacions, així com per a l’atorgament i denegació definitius, correspon a la Presidència de l’IMMB, sens perjudici de la seva delegació a favor de la gerència. 5.4. Resolució definitiva: El fet que els sol·licitants interessats no presentin al·legacions en el termini recollit en l’apartat anterior, suposa que hi estan conformes, i la resolució provisional es podrà elevar a definitiva. Aquest supòsit restarà condicionat, si escau, a la presentació de la documentació acreditativa que s’hagi pogut indicar en la publicació de la resolució provisional o que s’hagi requerit a l’interessat. La resolució definitiva no posa fi a la via administrativa, contra la qual els interessats podran interposar recurs d’alçada davant l’Alcaldia en el termini d’un mes. La notificació de la resolució definitiva s’efectuarà mitjançant publicació en el Butlletí Oficial de la Província. Un cop se’n tingui constància es publicarà en el tauler d’edictes electrònic i a la web de l’Institut Municipal de Mercats http://www.mercatsbcn.cat/ 6.1 Crèdit pressupostari i Import màxim a subvencionar L’import de la convocatòria s’imputarà a l’aplicació pressupostària 489.14 del pressupost de l’IMMB per a l’any 2021, amb un import màxim inicial de 450.000 euros (quatre cents cinquanta mil euros). Aquest import es podrà ampliar excepcionalment a 464.000 euros B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 5-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona (quatre-cents seixanta-quatre mil euros) per a cobrir les sol·licituds relatives al servei a domicili. La quantia de la subvenció atorgada no podrà ultrapassar, en cap cas, el 50% (cinquanta per cent) de la despesa total de l’import final justificat, d’acord amb l’art. 2.5. de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, aprovada per Acord del Plenari del Consell Municipal de data 17 de desembre de 2010. En cas que la totalitat de subvencions atorgades per a despeses generals i reactivació comercial excedeixin el màxim del crèdit pressupostari inicial assignat, s’ajustarà el percentatge de subvenció de forma proporcional a la baixa fins a ajustar-ho al disponible. 7. Conceptes subvencionables: Seran subvencionables totes aquelles despeses que s’ajustin a la naturalesa del que es recull en l’apartat 3.2 d’aquesta convocatòria. 8. Obligacions dels beneficiaris/es. • Cal que la persona jurídica o física beneficiaria accepti la subvenció amb la finalitat de complir les condicions fixades per aprovar-la. Pel cas que no es digui res al respecte, s’entendrà l’acceptació de la subvenció en els termes de la resolució provisional, que s’elevarà a definitiva a tots els efectes. • L'atorgament de les subvencions s'ha d'ajustar al regim d'incompatibilitats vigent, tenint en compte les vinculacions derivades del dret comunitari europeu. • Acreditar l’execució de les despeses generals que fonamenta la concessió de la subvenció. • Acceptar i complir la normativa aprovada per l'Ajuntament i la resta de la normativa aplicable. • Acreditar, amb anterioritat a l'atorgament definitiu de la subvenció, que es troba al corrent de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament, l'Agencia Estatal d'Administració Tributària i la Seguretat Social. • Haver justificat qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament i les seves entitats municipals, un cop exhaurits els terminis. • Comunicar a l'IMMB qualsevol alteració significativa que es produeixi després de l'atorgament i durant el període d’execució del projecte (presentant la deguda reformulació del projecte i/o reintegrant els fons rebuts en el cas de la suspensió de l'activitat i/o, en el cas que sigui necessària, la renúncia corresponent). • Justificar l'activitat realitzada i l’aplicació dels fons rebuts dins dels terminis establerts, així com la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determina la concessió de la subvenció. • Col·laborar en les actuacions de comprovació i informació que facin el sector d’actuació o districte tutor de la subvenció. • Disposar de la documentació comptable que puguin exigir els òrgans de fiscalització i facilitar-la per garantir-ne les facultats d’inspecció i control. • Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 6-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona • Declarar les subvencions rebudes de l'Ajuntament i les seves entitats municipals o d'altres administracions o ens públics en els darrers dotze mesos. • Declarar quin règim d'IVA li és aplicable. • Donar compliment a la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern en els termes en què li sigui aplicable. • Comunicar a l'IMMB i de la forma i en el moment que es determini, d'acord amb la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació publica i bon govern, la informació relativa a les retribucions de llurs òrgans de direcció o administració, a fi i efecte de fer-les públiques. • Declarar no haver estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques discriminatòries per raó de sexe o de gènere i segons Llei 17/2015 d'Igualtat efectiva de dones i homes. Les Associacions beneficiàries de subvencions restaran sotmeses a les responsabilitats i al règim sancionador que estableix la normativa. L'Ajuntament i les entitats municipals que participin en la convocatòria quedaran exempts de les responsabilitats civils, mercantils, laborals o de qualsevol altra mena derivades de les actuacions a que quedin obligades les persones jurídiques o físiques beneficiàries. 9. Criteris d’atorgament de la subvenció. 9.1.- La subvenció per despeses generals podrà arribar com a màxim al 10% (deu per cent) del pressupost operatiu de l’any 2020 en les despeses necessàries pel funcionament del mercat, que inclouen tant les associades al seu edifici i instal·lacions, com ara la neteja, conservació i vigilància del mercat, així com el personal a càrrec de l’associació, participació en entitats representatives, etc. També es consideraran subvencionables aquelles extraordinàries que s’han generat i/o es preveu que es puguin generar amb l’emergència de COVID19. L’import de la subvenció pel conjunt de totes aquestes despeses té un límit màxim de 20.000€ (vint mil euros) en total. 9.2.- Amb caràcter addicional i compatible amb l’import que pertoqui segons disposa l’apartat anterior, però només en el cas de mercats que es trobin en situació de trànsit per transformació física de gran calat, ja sigui en la part inicial, durant l’execució, o en la part final a la mateixa, rebran una quantitat fixa i lineal fins a un màxim de 10.000 € (deu mil euros). S’entenen exclusivament inclosos en aquests supòsit els mercats següents: Abaceria, Besós, Horta, Montserrat, Sagrada Família i Sant Andreu, on es dóna la circumstància que ja s’estan executant els projectes de remodelació i encara no han finalitzat o que tenen el projecte executiu aprovat o en fase de licitació dins aquest exercici. 9.3 D’altra banda, per a aquells mercats que hagin iniciat el servei de repartiment a domicili per als seus clients amb una empresa d’inserció social, i només per una vegada, s’atorgarà una subvenció de 7.000€ independentment del preu total anual del servei contractat. Per als B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 7-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona exercicis successius a aquest, es valorarà la inclusió d’aquest servei i ajut en les subvencions nominals que aquest Institut ja atorga a altres mercats per aquest concepte. 9.4 Pel que fa a aquells mercats destinataris de la subvenció per a la reactivació comercial, rebran subvenció per a aquells projectes presentats, amb una limitació proporcional a les seves dimensions i dies d’activitat, essent la quantitat màxima a atorgar de 25.000 € (vint-i- cinc mil euros) en els casos de Encants Fira Bellcaire, Encants de Sant Antoni i Boqueria i de 7.000 euros (set mil euros) en el cas del Dominical del Llibre. 11. La justificació i el control. Els beneficiaris, una vegada finalitzada l’actuació presentaran, si s’escau, aquella documentació requerida en l’apartat 4.2 que hagués estat substituïda per la declaració responsable. La data límit de presentació de les factures i comprovants objecte de la subvenció per procedir a la justificació serà el 28 de febrer de 2022. La justificació fora de termini comportarà l’anul·lació total o parcial de la subvenció. L’IMMB podrà comprovar, en qualsevol moment i pels mitjans que cregui oportuns, el destí de les quantitats atorgades en relació amb les seves finalitats. El perceptor de la subvenció haurà de donar lliure accés a la comptabilitat de l'entitat (llibres i registres comptables). La justificació de l’actuació es durà a terme mitjançant la presentació de la documentació que es recull a continuació, fent servir els mateixos mitjans que els emprats per a la presentació de la sol·licitud: - Relació detallada de les factures abonades segons model annex 3, que figura a la web de l’Institut, on constarà les factures que corresponguin a cada despesa, o el seu equivalent en format simplificant, que ha de contenir el número de factura, el concepte, el proveïdor i la data de pagament. - Còpia de les factures abonades, així com el seu comprovant d’ingrés. - En cap cas s’acceptaran tiquets de compra o documents il·legibles 12. Pagament de la subvenció. En aplicació de les mesures previstes al Decret d’Alcaldia de 22 d’abril de 2020, el pagament del 50% (cinquanta per cent) de la subvenció es durà a terme un cop dictada la resolució provisional. Aquest abonament es farà mitjançant transferència bancària al número IBAN de compte bancari que el beneficiari hagi assenyalat en la documentació presentada amb la sol·licitud de la subvenció. El pagament del 50% restant es farà efectiu un cop dictada la resolució definitiva. Cada associació haurà de procedir a la correcta i íntegra justificació de les despeses realitzades en els termes i condicions que estableix la Base 11 anterior. L’incompliment de la seva correcta justificació obligarà al retorn de la part proporcional que correspongui, en funció de l’import de despeses finalment no realitzades i/o no justificades correctament en la forma que aquestes mateixes Bases exigeixen. El seu no retorn serà causa B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 8-9 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona d’incompatibilitat a l’hora de percebre altres subvencions atorgades per l’IMMB i/o l’Ajuntament de Barcelona, en el present o futurs exercicis. 13. Modificacions i/o anul·lacions de la resolució d’atorgament de la subvenció. Les causes de modificació i/o anul·lació de la resolució d’atorgament de la subvenció seran qualsevol de les previstes als articles 12 i 13 de la Normativa reguladora de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del 4 de gener de 2011), sens perjudici del previst en aquestes bases particulars i convocatòria, així com en la normativa general reguladora de les subvencions. 14. Mitjans de notificació dels actes i resolucions del procediment Tots els actes i resolucions del procediment es notificaran mitjançant la publicació al BOP de Barcelona. Sens perjudici de l’anterior, no seran objecte de publicació i es notificaran per mitjans electrònics, a l’adreça de correu facilitada pels beneficiaris, els requeriments de subsanació de documentació. 15. Normativa aplicable i jurisdicció competent 15.1 En tot allò no previst en les presents bases específiques i en la corresponent convocatòria, serà d’aplicació allò previst a la “Normativa reguladora de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona”, publicada al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del 4 de gener de 2011; el Decret d’Alcaldia S1/D/2020-463 de 22 d’abril; la Llei 3/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals i la normativa de règim local aplicable (Llei 7/1985, DL2/2003 i Llei 22/1998). 15.2 Seran competents per a conèixer de les controvèrsies que puguin concórrer, els jutjats i tribunals de la jurisdicció contenciosa administrativa. RECURSOS. Contra l’aprovació inicial de les Bases de les subvencions, atès que és un acte de tràmit no qualificat, no procedeix la interposició de recurs. Contra la convocatòria podeu interposar recurs d’alçada davant l’Alcaldia, en el termini d’un mes comptat des de la publicació d’aquesta anunci al BOPB. En cas d’interposar recurs d’alçada, si no rebeu la notificació de la seva resolució en el termini màxim de tres mesos, s’entendrà desestimat per silenci administratiu i podreu interposar, en el termini de sis mesos, recurs contenciós administratiu davant els Jutjats del Contenciós Administratiu de la província de Barcelona, sens perjudici de presentar qualsevol altre recurs que tingueu per oportú. Barcelona, 28 d’abril de 2021. Manel Armengol Jornet. Secretari delegat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-4-2021 CVE 202110064045 Pàg. 9-9 https://bop.diba.cat A