Districte de Ciutat Vella Expedient: 2021-IVP-0025 / 21-SJS-36 ANUNCI Bases de la convocatòria per participar en l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’Avinguda de Portal de l’Àngel de Barcelona per l’exercici 2022 (aprovació definitiva) Per mitjà de resolució, de 29 de juny del 2021, el Regidor del Districte va aprovar inicialment les bases de la convocatòria per participar en l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’Avinguda de Portal de l’Àngel de Barcelona per l’exercici 2022. També va disposar que es sotmetia la resolució a informació pública, durant un termini de quinze dies hàbils, mitjançant un anunci publicat al Butlletí Oficial de la Província, a la Gaseta Municipal, al Tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament perquè qualsevol persona pugui consultar-lo a la seu del Districte de Ciutat Vella, a l’oficina tècnica d’atenció al públic (C/ Ramelleres 17, primera planta) i a la web d’exposició pública de l’Ajuntament de Barcelona; i que si no s’hi formulava cap al·legació ni reclamació durant el termini d’informació pública i d’audiència als interessats, les bases que s’aprovaven inicialment quedarien aprovades definitivament sense necessitat de cap tràmit ulterior, i es procediria directament a la publicació. L’aprovació inicial ha estat sotmesa a informació pública mitjançant anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona número CVE 202110090724, així com a la Gaseta Municipal i al Tauler d’edictes, d’1 de juliol del 2021, sense que s’hagin presentat al·legacions, d’acord amb la certificació de la Secretaria General i la certificació de la Secretaria del Districte de Ciutat Vella, ambdues de 27 de juliol del 2021. Per tot això, i d’acord amb la resolució del Regidor del Districte, de 29 de juny del 2021, es tenen per APROVADES DEFINITIVAMENT, les bases de la convocatòria per participar en l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’Avinguda de Portal de l’Àngel de Barcelona per l’exercici 2022Aquesta prohibició serà vigent des de l’endemà de la publicació al BOPB de la present aprovació definitiva i finalitzarà al cap de sis mesos, en atenció a les especials circumstàncies d’ocupació i ús de l’espai públic del Districte que es justifiquen a l’expedient. Així mateix, també ES CONVOCA el concurs per la selecció de les associacions que exerciran l’activitat de venda no sedentària a la Fira d’Artesania de l’Avinguda de Portal de l’Àngel de Barcelona, tot aclarint que el termini per presentar la documentació s’iniciarà l’endemà de la publicació d’aquesta aprovació definitiva de les bases al BOPB i que finalitzarà el 10 de setembre del 2021. A Barcelona, a 28 de juliol del 2021. La Direcció dels Serveis Jurídics – Secretaria Delegada del Districte de Ciutat Vella, Maria Teresa Martí i Vidal Contra aquesta resolució que posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha adoptat, en el termini d'un mes comptat des del dia següent a la recepció de la notificació o de la publicació al Butlletí Oficial de la Província de la resolució, per part dels membres Pàgina 1 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 1-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella de la Corporació o es pot interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona, en el termini de dos mesos comptats del dia següent a la recepció de la notificació o de la publicació al Butlletí Oficial de la Província de la resolució. Contra la desestimació presumpta del recurs potestatiu de reposició, que s’entendrà produïda un cop transcorregut un mes comptat des de l’endemà a la seva interposició sense que se n’hagi notificat la resolució expressa, es pot interposar recurs contenciós administratiu a partir del dia següent a aquell en que s’hagi produït la desestimació presumpta. També es pot interposar qualsevol altre recurs o reclamació que es consideri convenient. BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER L'ASSIGNACIÓ DE LES QUINZENES DE LA FIRA D'ARTESANIA DE L'AVINGUDA DEL PORTAL DE L'ÀNGEL 2022 1. OBJECTE L’objecte d’aquestes bases és determinar el procediment de selecció per a l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel per a l’any 2022, d’acord amb el calendari, el procediment i els criteris que s’estableixen. La selecció es basarà tenint en compte tant els criteris de capacitat com els criteris de valoració dels participants. L’objectiu d’aquesta Fira d’Artesania és la mostra d’artesania amb venda, amb la finalitat de difondre un producte artesà local, individualitzat i realitzat de forma que combini la tècnica, la tradició i/o la innovació, i que en cap cas sigui susceptible d’una producció industrial, totalment mecanitzada o en grans sèries. 2. PARTICIPANTS A efectes d’aquestes bases, seran participants les associacions d’artesans/es que realitzin les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania, i que en els seus estatuts incloguin com a objectiu principal el foment i la promoció de l’artesania. Cada associació s’ha de presentar al concurs amb un mínim de vint (20) artesans/es i un màxim de trenta (30), que també seran considerats participants. Cal tenir present però que en el moment de la tramitació de la llicència, les associacions han de garantir un mínim de quinze (15) artesans/es de la seva associació. En aquest sentit, els artesans/es no es podran presentar per lliure sinó que s’han de presentar a través d’una associació, seguint el que estableix el paràgraf anterior. Tant les associacions com els artesans/es hauran de complir els requisits mínims establerts en aquestes bases. 3. ÒRGAN DE SELECCIÓ L’òrgan de selecció serà la Mesa d'adjudicació administrativa, que es constituirà i estarà formada pels següents membres:  Presidència: el Regidor del Districte. Pàgina 2 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 2-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella  Vocals: el Cap de Llicències del Districte o persona a qui delegui i la responsable de Via Pública del Districte o persona a qui delegui.  Actuarà com a Secretari/a un lletrat dels serveis jurídics de la Direcció de Serveis Jurídics del Districte. 4. FASES DEL PROCEDIMENT D’ASSIGNACIÓ La convocatòria del concurs per a l'assignació de les quinzenes es realitzarà per part de l'òrgan competent en el moment en què es publiqui al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (en endavant, “BOPB”) l'aprovació inicial de les bases. Aquestes s'entendran definitivament aprovades en el supòsit de que no es presentin al·legacions durant el termini de 15 dies hàbils d'exposició pública de les mateixes. Més enllà de si es presenten o no al·legacions, l’aprovació definitiva de les bases es publicarà al BOPB. També es publicarà, en el mateix o en un altre acte, la convocatòria del concurs. A efectes informatius, l’aprovació inicial i l’aprovació definitiva també es publicaran a la web del Districte de Ciutat Vella i a la Gaseta Municipal.. Aprovades definitivament les bases s'iniciarà el concurs que constarà de les següents fases i terminis: 4.1. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ: l’endemà de la publicació de l’aprovació definitiva de les bases al BOPB s’inicia el termini de per a la presentació de la documentació administrativa i la documentació tècnica definides a l’apartat “DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR”, que finalitzarà el 10 de setembre del 2021. En el cas que el darrer dia sigui festiu a la ciutat de Barcelona, s'entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent. La documentació es presentarà a l'Oficina del Registre del Districte de Ciutat Vella situat al carrer Ramelleres 17 i també a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la plaça Sant Miquel 3. Podeu consultar els horaris d’atenció trucant al 010 o bé a:  Districte de Ciutat Vella: https://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana- del-districte-de-ciutat-vella_93062143550.html  Plaça Sant Miquel: https://guia.barcelona.cat/es/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-de- la-placa-sant-miquel_92086012508.html També es podrà presentar, dins del mencionat termini, per mitjà de Registre electrònic de l’Ajuntament de Barcelona o per correu ordinari. En aquest últim cas, cal posar-ho en coneixement del Districte de Ciutat Vella, abans de finalitzar el termini de presentació, mitjançant correu electrònic (fires.ciutatvella@bcn.cat) en què es llisti la documentació presentada i es faci constar la presentació per correu de la proposició i el número de certificat de la remesa. Només s'admetran aquelles sol·licituds presentades per correu que compleixin estrictament les formalitats previstes per l'article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regula la prestació dels serveis postals, que desenvolupa la Llei 24/1998, de 13 de juliol, del servei postal universal i de liberalització dels serveis postals. Els participants podran indicar quina informació de la seva documentació és confidencial i l'Ajuntament haurà de garantir en tot cas la confidencialitat de la informació expressament designada. Pàgina 3 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 3-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella La presentació de la documentació porta implícita l'autorització per incorporar les dades personals en els sistemes d'informació de l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb la legislació o normativa vigent en cada cas. L'Ajuntament de Barcelona garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que recull, així com la implementació de les mesures, d'ordre tècnic i organitzatiu, que vetllin per la seguretat d'aquestes dades. Per a l'exercici dels drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició, previstos a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, la persona interessada podrà adreçar-se per escrit al Registre General de l'Ajuntament (Pl. Sant Jaume 2, 08002 Barcelona) o a qualsevol altra oficina de l'esmentat Registre, indicant clarament en l'assumpte "Exercici de Drets LOPD". 4.2. VALORACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA I TÈCNICA: La Mesa d’adjudicació administrativa valorarà la documentació integrant del SOBRE ÚNIC de cada associació, en el termini màxim de 20 dies hàbils des de la finalització del termini de presentació de la documentació. Si s'observen defectes o omissions esmenables s'atorgarà un termini de 10 dies hàbils per esmenar-los. La comunicació de la possibilitat d’esmena es podrà fer per qualsevol mitjà admès per la normativa de procediment administratiu aplicable, preferentment per correu electrònic. En el cas de que no es procedeixi a l’esmena en el termini indicat es procedirà a l'exclusió del participant del procés de selecció convocat, ja sigui l’associació o l’artesà/ana. En el supòsit de que s’exclogui l’associació per no esmenar les deficiències, tot/es els/les artesans/es presentats al concurs per aquesta es tindran per exclosos/es. Es notificarà per correu electrònic a les associacions les puntuacions provisionals obtingudes a les seves valoracions de la documentació administrativa i tècnica (SOBRE ÚNIC). A partir d’aquest moment es disposarà d’un termini de 10 dies hàbils per al·legar el què es consideri, també per correu electrònic. El Districte de Ciutat Vella resoldrà les al·legacions en el termini màxim de 15 dies hàbils i es notificarà l’informe de les al·legacions per correu electrònic. Posteriorment, s’enviarà, per correu electrònic, la classificació definitiva i la data de la sessió pública d’adjudicació de quinzenes. 4.3. ADJUDICACIÓ DE QUINZENES: L'accés a les quinzenes proposades es realitzarà per estricte ordre de classificació, acte que es realitzarà en sessió pública. En cas d'empat de puntuació entre associacions, el desempat es realitzarà mitjançant la celebració d'un sorteig en el mateix acte. Per al 2022 les quinzenes seran les següents: NÚM. D'ORDRE DATES 1 Del 24 de gener al 6 de febrer del 2022 2 Del 7 al 20 de febrer del 2022 3 Del 21 de febrer al 6 de març del 2022 Pàgina 4 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 4-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 4 Del 7 al 20 de març del 2022 5 Del 21 de març al 3 d’abril del 2022 6 Del 4 al 17 d’abril del 2022 7 Del 18 d’abril al 1 de maig del 2022 8 Del 2 al 15 de maig del 2022 9 Del 16 al 29 de maig del 2022 10 Del 30 de maig al 12 de juny del 2022 11 Del 13 al 26 de juny del 2022 12 Del 27 de juny a l’10 de juliol del 2022 13 Del 11 al 24 de juliol del 2022 14 Del 25 de juliol al 7 d’agost del 2022 15 Del 8 al 21 d’agost del 2022 16 Del 22 d’agost al 4 de setembre del 2022 17 Del 5 al 18 de setembre del 2022 18 De l’10 al 23 d’octubre del 2022 19 Del 24 d’octubre al 6 de novembre del 2022 20 Del 7 al 20 de novembre del 2022 21 Del 21 de novembre al 4 de desembre del 2022 22 Del 5 al 18 de desembre del 2022 Un cop esgotades les quinzenes, les associacions admeses que no n’hagin obtinguda cap, formaran part d'una llista d'espera i s'incorporaran, per ordre de la puntuació obtinguda i si així ho desitgen, en el cas que es produeixi la baixa d’alguna altra associació. En el cas que, adjudicades les quinzenes a cada una de les associacions presentades, es constatés un sobrant de quinzenes, aquestes seran adjudicades per estricte ordre de puntuació, fins a un màxim de dues participacions. A partir de l’endemà de l'assignació de quinzenes, la Mesa d'adjudicació elevarà a l'òrgan competent informe definitiu que reculli la puntuació obtinguda i les places assignades d'acord amb la valoració de criteris. 4.4. CONCESSIÓ DE LLICÈNCIES: com a mínim un mes abans de l’inici de la quinzena que correspongui, les associacions hauran d’entrar per registre, la documentació següent: - La documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. Els corresponents certificats podran ser expedits per mitjans electrònics, informàtics o telemàtics. - Fotografia mida DNI de cada artesà/ana. - Tota la documentació acreditativa del contingut de les declaracions responsables i jurades. En el cas que un mes abans de l’inici de la quinzena, aquesta documentació no hagi estat presentada, s'entendrà el desistiment de l'adjudicatari i la llicència serà oferta i atorgada d’acord amb la llista d'espera prèvia acreditació del compliment dels requisits establerts a les bases. Per cada quinzena, l’òrgan competent formalitzarà una llicència col·lectiva a nom de cada associació adjudicatària i una llicència individual per cada un dels artesans/es seleccionats, amb un mínim de quinze (15) i un màxim de vint (20). Pàgina 5 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 5-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella Si per causes sobrevingudes o raons d'interès públic no fos possible concedir la llicència d'ocupació en algun dels emplaçaments assenyalats en aquestes bases, aquest circumstància no donarà dret a cap tipus d'indemnització. No obstant es podrà autoritzar la instal·lació en un emplaçament alternatiu a designar pels serveis tècnics municipals. En cas que l’adjudicatari accepti el nou emplaçament, les despeses que comportin els tràmits de legalització de la instal·lació en la nova ubicació seran al seu càrrec. Les limitacions o prohibicions de fires a la via pública que hi pugui haver per motius relacionats amb el SARS-CoV o altres circumstàncies sobrevingudes, tampoc seran objecte d’indemnització i, en aquests casos, no serà possible la reubicació. El règim d'impugnacions, en relació al procediment d’adjudicació de les llicències, es regirà pel recurs d'alçada en front de l'Alcaldia, un cop es coneguin els resultats del concurs. 5. TITULARITAT DE LA LLICÈNCIA Cada artesà/ana només podrà presentar-se com a màxim en dues (2) associacions, ja sigui actuant com a titular o com a suplent. I en qualsevol cas, només podrà ser titular de dues llicències per any, i mai simultàniament. En el cas que hi hagi un sobrant de quinzena, les llicències concedides als artesans/es per aquesta quinzena no computaran per la limitació de dues (2) llicències per any establerta al paràgraf anterior. 6. SUBSTITUT/A DE PARADA Excepcionalment, els/les artesans/es podran designar un/a únic/a substitut/a de parada, si per causes sobrevingudes l’artesà/ana no pogués romandre a la seva parada en algun moment de la quinzena obtinguda. En aquests casos, caldrà motivar aquesta absència i posar-ho en coneixement del Districte de Ciutat Vella, aportant degudament complimentada la declaració jurada de l’Annex 6, tot indicant el nom, cognom i DNI o NIE del/de la substitut/a. En qualsevol cas, entre la persona titular de la llicència i la persona substituta de parada hi ha d’haver una relació familiar de primer grau o una relació contractual, que s’haurà d’acreditar documentalment a l’Annex 6 Així mateix, el/la substitut/a de parada no podrà haver participat en aquesta edició del concurs, amb excepció de familiars de primer grau i/o socis. 7. BOSSA COMUNA D’ARTESANS I ARTESANES SUPLENTS Es crearà una bossa comuna d’artesans i artesanes suplents gestionada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (en endavant, “CCAM”) i d’acord amb les dades facilitades pel Districte de Ciutat Vella. L’objectiu de la mateixa és fonamentar la participació dels artesans i de les artesanes i donar facilitats a les associacions per tal que no quedin vacants, impulsant així la continuïtat de la fira. Pàgina 6 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 6-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella Un cop s’hagi realitzat el concurs i s’hagin atorgat les quinzenes a les associacions, els artesans/es que hagin participat en el concurs però que o bé participin com a suplents de la/les pròpies associacions, o bé només participin en el concurs com a titulars per una sola associació, o bé participin com a titulars per una associació i suplents per una altra, formaran part, si ho desitgen, d’aquesta bossa comuna d’artesans i artesanes suplents, sempre que la seva associació així ho manifesti per correu electrònic (fires.ciutatvella@bcn.cat) dins del termini de 10 dies hàbils que s’iniciarà el primer dia hàbil després de la celebració de la sessió pública d’adjudicació de quinzenes. Així mateix, dins d’aquest termini de 10 dies hàbils, aquests artesans/es que vulguin formar part de la bossa comuna de suplents, hauran d’haver presentat per registre (preferentment al carrer Ramelleres 17) l’autorització de l’Annex 7, per tal que el Districte pugui cedir les dades al CCAM. La bossa comuna d’artesans i artesanes suplents s’ordenarà en quatre (4) blocs: 1) Artesans/es que participen en el concurs com a suplents per una associació 2) Artesans/es que participen en el concurs com a suplents per dues associacions 3) Artesans/es que participen en el concurs com a titulars per una associació 4) Artesans/es que participen en el concurs com a titulars per una associació i suplents per una altra associació Dins de cadascun dels blocs, els/les artesans/es s’ordenaran per ordre alfabètic descendent del primer cognom a partir de la lletra que surti del sorteig que es durà a terme durant la celebració de la sessió pública d’adjudicació de quinzenes. Aquell/a artesà/ana que es presenti com a titular en dues associacions no podrà formar part de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. Un cop garantit el mínim de quinze (15) artesans/es de la pròpia associació, voluntàriament aquesta podrà contactar amb el CCAM per cobrir les vacants. El CCAM, seguint l’ordre establert de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents, es posarà en contacte amb els artesans/es de la bossa per oferir-los la possibilitat de participar. En el cas d’associacions sectorials, també es tindrà en compte el criteri d’ofici. Pel que fa a les associacions que prioritzin un col·lectiu per damunt d'un altre, es podrà respectar aquesta prioritat, basada en l’acció positiva (per exemple, d’acord amb l’article 20 de la Llei 17/2015, del 21 de juliol, d'igualtat efectiva de dones i homes). En el cas d’associacions multisectorials, si hi ha un 50% d’expositors del mateix ofici, es prioritzaran els/les artesans/anes amb oficis diferents d’aquest, seguint l’ordre de puntuació. La finalitat d’aquesta mesura és la diversificació de l’oferta. L’associació podrà refusar a l’artesà/ana que el CCAM li ofereixi seguint l’ordre establert. No obstant, en aquest cas no se li podrà oferir cap altre/a artesà/ana. En qualsevol cas, l’artesà/ana serà lliure de refusar la proposta tantes vegades com ho desitgi i mantenir-se a la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. A més a més, per aquests artesans/es suplents regiran les mateixes regles que per als titulars: només poden participar en dues associacions com a titulars en el període d’una edició de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel. Excepcionalment, les persones artesanes que no puguin fer ús de la seva quinzena, quan aquesta sigui anul·lada per motiu del SARS-CoV o altres circumstàncies sobrevingudes, podran ser incloses a la bossa amb preferència sobre l'ordre establert. Pàgina 7 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 7-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella La constitució d’aquesta bossa queda condicionada a la signatura d’un conveni entre el Districte de Ciutat Vella i el CCAM que en reguli la gestió i la cessió de dades. 8. DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR La documentació s’haurà de presentar en un SOBRE ÚNIC, que haurà d’estar tancat. A l’exterior s’indicarà "Documentació administrativa i tècnica per participar al concurs públic d'assignació de quinzenes de la fira d'artesania de l'avinguda del Portal de l'Àngel, tramitat pel Departament de Llicències i Espai Públic, presentada per..........................., amb NIF núm. .......................... i amb domicili a efectes de comunicacions a .................................................................................”. També hi constarà telèfon fix i/o mòbil i adreça de correu electrònic. El SOBRE ÚNIC haurà de contenir la documentació administrativa i tècnica que tot seguit es detallarà, així com un full de paper independent amb un índex, és a dir una relació dels documents inclosos ordenats numèricament. La documentació administrativa i tècnica es presentarà preferiblement en format CD o USB i com a màxim un CD o USB per associació. La documentació que cal incorporar és la següent: 8.1. DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA A. Documentació administrativa de l'associació / Entitat, per acreditar la personalitat i capacitat d'obrar de l'entitat: - La declaració responsable que consta a l'Annex 1. - Estatuts de l’associació. - Documentació acreditativa de la capacitat de representar l’associació atribuïda a qui està exercint com a tal en aquest concurs. - Llista dels artesans/es que es presenten per la seva associació seguint el model de l’Annex 2. B. Documentació administrava de cada un dels artesans i artesanes presentats, per acreditar la seva personalitat i capacitat d'obrar de: - La declaració responsable que consta a l'Annex 3. 8.2. DOCUMENTACIÓ TÈCNICA: conformada pel model incorporat com a Annex 4 degudament complimentat i la documentació acreditativa oficial corresponent, i traduïda al català o al castellà, en el cas que la documentació no estigui en una d’aquestes dues llengües. 9. CRITERIS DE CAPACITAT I CRITERIS DE VALORACIÓ 9.1. CRITERIS DE CAPACITAT 9.1.1. CRITERIS CAPACITAT ENTITAT: Podran participar en la convocatòria les associacions que realitzin les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania que tinguin plena capacitat d'obrar d'acord amb l'establert a l'article 65 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la que es transposen a l’ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de Pàgina 8 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 8-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 2014; i no es trobin afectades per cap dels supòsits de prohibició per a contractar amb les administracions públiques, establertes a l'article 71 de la mencionada llei. Les associacions que participin hauran de presentar un mínim de vint (20)persones artesanes que compleixin amb els requisits mínims establerts en l’apartat següent. 9.1.2. CRITERIS CAPACITAT ARTESANS/ES: Podran participar en el present procediment de selecció les persones que acreditin les condicions mínimes de capacitat tècnica, indicant l'especialitat i categoria a la qual s'opta. Els participants hauran d'estar en possessió del carnet d'artesà/ana professional vigent. Excepcionalment, s’admetrà la participació d’aquelles persones artesanes que hagin formalitzat la sol·licitud com a mínim 3 mesos abans de la convocatòria. En qualsevol cas, abans d’atorgar la llicència s’haurà d’haver obtingut el carnet d’artesà/ana. En cas contrari, no podrà ser atorgada. 9.2. CRITERIS DE VALORACIÓ Es valorarà conjuntament a l’associació i les persones artesanes que ha decidit presentar al concurs. 9.2.1.ANTIGUITAT DE L'ASSOCIACIÓ: s'atorgarà 0,5 punts per any transcorregut, a comptar a partir de la data de constitució de l'associació d’acord amb els estatuts inscrits al Registre, fins a un màxim de 8 punts. 9.2.2. REPRESENTATIVITAT EN L'ÀMBIT DE L'ARTESANIA: fins a un màxim de 5 punts amb el següent desglossament: a) Acreditació de 20 a 40 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 1 punt. b) Acreditació de 41 a 60 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 2 punts. c) Acreditació de 61 a 80 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 3 punts. d) Acreditació de 81 a 100 associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 4 punts. e) Acreditació de 101 o més associats amb carnet d'artesà professional, cultural o divulgatiu: 5 punts. Per tal de poder valorar la representativitat, els associats computats hauran d'estar en possessió del carnet d'artesà/ana. Aquest fet s'acreditarà mitjançant la declaració responsable presentada per l'associació a on es farà constar el nom de l'associació junt amb els números de carnet, nom i ofici dels associats, segons model de l'Annex 5. Aquesta declaració serà comprovada per l'organisme oficial corresponent. 9.2.3.VINCULACIÓ AMB EL DISTRICTE: s'atorgarà un màxim de 20 punts amb el següent desglossament: 9.2.3.1. Per tenir la seu al Districte (només es valorarà el domicili social, i no el fiscal, que figuri al NIF de l'associació): 2 punts. Pàgina 9 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 9-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 9.2.3.2. Per realitzar l'activitat principal al Districte, exceptuant expressament les fires amb venda no sedentària: 3 punts per cada activitat divulgativa realitzada en sala d’exposicions, equipament cultural o local propi (cursos o tallers, exposicions i conferències) que s’hagi organitzat durant els anys 2018, 2019, 2020 i 2021 i fins a un màxim de 18 punts. 9.2.4.ACTIVITATS DE L'ASSOCIACIÓ FORA DEL DISTRICTE: organització d’activitats divulgatives realitzada en sala d’exposicions, equipament cultural o local propi (cursos o tallers, exposicions i conferències) per part de l'associació, durant els anys 2018, 2019, 2020 i 2021, exceptuant expressament les fires amb venda no sedentària, i fins a un màxim de 10 punts: 9.2.4.1. Realitzades a la Ciutat de Barcelona (exceptuant el Districte de Ciutat Vella): 2punts per cada activitat divulgativa en sala d’exposicions, equipament cultural o local propi (cursos o tallers, exposicions i conferències) amb un màxim de 6 punts. 9.2.4.2. Realitzades a altres indrets: 1 punt per cada activitat divulgativa en sala d’exposicions, equipament cultural o local propi (cursos o tallers, exposicions i conferències) amb un màxim de 4 punts. 9.2.5.FIRES DE VENDA NO SEDENTÀRIA: s’atorgarà 0,5 punts per l’organització de cada fira de venda no sedentària d’una durada de mínim 2 dies i durant els últims 4 anys, amb un màxim de 3 punts, exceptuant expressament la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel. 9.2.6. ANTIGUITAT A LA FIRA D’ARTESANIA DE L’AVINGUDA DEL PORTAL DE L'ÀNGEL: s'atorgarà 0,5 punts per cada fira de la qual hagi estat adjudicatària d’una quinzena, amb un màxim de 4 punts. En el cas que en una mateixa edició, una associació hi hagi participat més d’una vegada, només se’n computarà una. 9.2.7. VALORACIÓ CONJUNTA D'ARTESANES I ARTESANES QUE PARTICIPEN AL CONCURS: 9.2.7.1. Estar en possessió del Diploma de Mestre/a Artesà/ana: 2,5 punts per Diploma de Mestre/a Artesà/ana amb un màxim de 20 punts. 9.2.7.2. Formació en artesania: disposar de titulacions oficials en arts i oficis de les que consten al mateix Annex 4: 1,5 punts per titulació amb un màxim de 15 punts. 9.2.7.3. Antiguitat mínima de 5 anys del carnet d’artesà/ana (màxim 15 punts): De 0 a 5 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (2,5 punts) De 6 a 10 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (5 punts) D’11 a 15 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (7,5 punts) De 16 a 20 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (10 punts) De 21 a 25 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (12,5 punts) De 26 a 30 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat (15 punts) Total puntuació:100 punts. 10. PUBLICITAT En el cas d’eventuals interposicions de recursos contenciosos administratius, aquestes es comunicaran a les associacions per mitjà de publicació al BOPB, a la Gaseta municipal i a la web del Districte de Ciutat Vella: https://ajuntament.barcelona.cat/ciutatvella/ca. Pàgina 10 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 10-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 11. UBICACIÓ, CONDICIONS I CARACTERÍSTIQUES DE LES PARADES Les associacions són responsables i es coordinen entre elles per dur a terme el muntatge i desmuntatge de les parades. Les activitats es realitzaran a l’avinguda del Portal de l’Àngel en el darrer tram de carrer que toca a Plaça de Catalunya, banda Llobregat, en paral·lel a la paret del Banc d’Espanya. L’ocupació d’aquestes activitats no podrà excedir les següents mides: 50 metres lineals per 2,5 metres d’ample. Les estructures s’instal·laran deixant dos metres de distància respecte la paret del Banc d’Espanya. Hi haurà un total de màxim 20 i un mínim de 15 parades autoritzades, distribuïdes al llarg d’aquest espai. Sempre que el mínim de 15 parades estigui cobert amb artesans/es de la pròpia associació, aquesta serà lliure de decidir si vol oferir les places restants als artesans/es de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. En el cas que una associació no pugui aportar el mínim de 15 artesans/es, la seva quinzena serà oferta a la resta d’associacions d’acord amb l’ordre de puntuació obtingut en el present concurs. En el cas de que no es cobreixin totes les parades en alguna quinzena, les situades als extrems s’hauran de desmuntar a càrrec de l’associació. La parada o unitat de venda ha de tenir les següents mides: 2,5 metres x 2,5 metres. 12. RÈGIM DISCIPLINARI Els participants hauran de fer constar en la declaració responsable de l’Annex 3 el seu ofici, que en tot cas haurà de coincidir amb el carnet d’artesà que ostentin o que hagin sol·licitat, així com amb el 100% del producte que ofereixin a la seva parada. En cas que es detecti que s’incompleixen aquestes obligacions, se’ls ordenarà la retirada immediata del producte i s’aixecarà acta. Així mateix, en el cas que es detecti l’incompliment de qualsevol de les obligacions d’aquestes bases, quedant reflectit a l’acta corresponent, l’associació o l’artesà/ana responsable podrà ser exclòs de les següents dues (2) edicions que es celebrin d’aquest concurs. Aquesta Administració es reserva el dret de dur a terme o ordenar la inspecció dels paradistes i dels productes oferts pels mateixos en qualsevol moment, sense previ avís, comprometent-se a efectuar un mostreig de mínim un 10%. Pàgina 11 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 11-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 1 MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A L’ASSOCIACIÓ Qui sotasigna el/la senyor/a..................................................................................., amb DNI/NIE núm.............................., en nom propi / en qualitat de representant legal de la persona física/jurídica................................................................, amb NIF núm.................................., amb la següent adreça de correu electrònic (@)........................................ i als efectes de participar en el procediment d'assignació de les quinzenes de la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l'Àngel, DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT: (marcar els quadres amb una creu) - Que l'entitat que representa té capacitat jurídica i d'obrar suficient. - Que té capacitat suficient per representar l'associació .............................................................................., d'acord amb la documentació que aporta: □ L'escriptura d'apoderament / de constitució / de nomenament d'administrador atorgada en data............................. davant el notari................................................ amb el núm.................... del seu protocol; □ L'acta de l'assemblea / junta de data................. - Que presenta els estatuts on consta que l’associació realitza les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania. - Que no està incursa en prohibicions de contractar amb l'Administració i què està al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents. - Que està donat d'alta al cens d'empresaris, professionals i retenidors. - Que disposa de...........associats amb carnet d'artesà expedit per la respectiva comunicat autònoma o organismes oficials de fora de l'Estat espanyol. - Que l'entitat que representa compleix amb els criteris de capacitat de les bases de la convocatòria del procés d'adjudicació de les quinzenes de l’avinguda del Portal de l'Àngel. - Que disposa d'una assegurança de risc de responsabilitat civil amb cobertura fins a.................................. euros, i que cobreix específicament l’edició de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel del 2022 incloent els artesans/es que hi participen. Si escau, altres declaracions: Localitat, data, signatura de la persona declarant i segell de l'entitat. Pàgina 12 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 12-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 2 LLISTA DELS ARTESANS/ES DE L’ASSOCIACIÓ QUE ES PRESENTEN AL CONCURS DE LA FIRA D’ARTESANIA DE L’AVINGUDA DEL PORTAL DE L’ÀNGEL 2022 Titulars: Cognoms Nom Núm. DNI Ofici Núm. Carnet Telèfon fix o NIE Artesana i/o mòbil Correu electrònic 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Suplents: 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Pàgina 13 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 13-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 3 MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A L’ARTESÀ O ARTESANA Qui sotasigna el/la senyor/a..................................................................................., amb DNI/NIE núm.............................., en nom propi, amb la següent adreça de correu electrònic (@)........................................ i als efectes de participar en el procediment d'assignació de les quinzenes de la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel, DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT - Que té capacitat jurídica i d'obrar suficient. - Que en aquesta edició del concurs participa amb les dues associacions següents: 1.................................................................................................................. 2.................................................................................................................. - Que el seu ofici i l'activitat que desenvolupa professionalment, d’acord amb el carnet d’artesà, és la següent: ................................................................................................................................. - Que no està incursa en prohibicions de contractar amb l'Administració i què està al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents. - Que està donat d'alta en el cens d'empresaris, professionals i retenidors amb el nom o raó social següent: ................................................................................................................................ - Que opera amb la marca comercial següent: ............................................................................. □ Que disposa de carnet d'artesà expedit per la respectiva comunicat autònoma o organismes oficials de fora de l'Estat espanyol. □ Que no disposa de carnet d’artesà, però que ha formalitzat sol·licitud del carnet d'artesà davant organisme oficial com a mínim 3 mesos abans de la convocatòria i que la seva participació al concurs resta condicionada a l’obtenció del mateix abans que se li atorgui la llicència preceptiva. - Que disposa d'una assegurança de responsabilitat civil o be té cobertura amb l'assegurança formalitzada per l'associació a la qual pertany. - Que presta el seu consentiment per tal que el Districte de Ciutat Vella faci les consultes pertinents per comprovar el que es declara en aquest document. - Que autoritzo el Districte de Ciutat Vella a cedir aquestes dades al CCAM, d’acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE; amb la finalitat d’incorporar-les a la seva base de dades a efectes informatius. Localitat: Data: Signatura de la persona declarant i segell de l'entitat. Pàgina 14 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 14-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 4 DOCUMENTACIÓ TÈCNICA Cal adjuntar NOMÉS la documentació que es sol·licita indicant el nom de l’arxiu i també la seva numeració corresponent. NOTA: Només es valoraran els documents anomenats “DOC 1” fins a “DOC 41”. Pels apartats 1 a 4 cal marcar amb una creu el requadre que correspongui. 1- ANTIGUITAT DE L’ASSOCIACIÓ: 1.1. L’associació va ser fundada l’any: ............. 1.2. S’adjunta còpia de la data de constitució de l’associació al Registre d’Entitats: □ SÍ (indicar el nombre de fulls adjuntats, amb un màxim de 2) Doc 1 □ NO (especificar el motiu i adjuntar documentació justificativa) 2- REPRESENTATIVITAT EN L’ÀMBIT DE L’ARTESANIA: 2.1. L’associació té inscrits: De 20 a 40 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu De 41 a 60 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu De 61 a 80 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu De 81 a 100 associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu 101 o més associats amb carnet d’artesà professional, cultural o divulgatiu 2.2. Llistat d’artesans/es, segons el model de l’Annex 5 Doc 2 3- VINCULACIÓ AMB EL DISTRICTE DE CIUTAT VELLA: 3.1. Còpia del CIF de l’associació on figuri el domicili social Doc 3 3.2. Llistat i documentació acreditativa de les activitats realitzades al Districte durant els anys 2018, 2019, 2020 i 2021 Doc 4 4- ACTIVITATS DE L’ASSOCIACIÓ FORA DEL DISTRICTE DE CIUTAT VELLA: 4.1. Documentació acreditativa de les activitats realitzades a la ciutat de Barcelona durant els anys 2018, 2019, 2020 i 2021 Doc 5 4.2. Documentació acreditativa de les activitats realitzades a altres indrets fora de Barcelona durant els anys 2018, 2019, 2020 i 2021 Doc 6 Pàgina 15 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 15-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella 5- FIRES DE VENDA NO SEDENTÀRIA: 5.1. Documentació acreditativa de les fires de venda no sedentària amb Doc 7 una durada de mínim 2 dies, organitzades durant els últims 4 anys, exceptuant expressament la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel 6- ANTIGUITAT A LA FIRA D’ARTESANIA DE L’AVINGUDA DEL PORTAL DE L’ÀNGEL 6.1. Indicar en quines edicions s’ha estat adjudicatària d’una quinzena:........................................ En el cas que en una mateixa edició, una associació hi hagi participat més d’una vegada, només se’n computarà una. 7- VALORACIÓ ARTESANS I ARTESANES 7.1. Estar en possessió del Diploma de Mestre/a Artesà/ana (Cal aportar còpia del Diploma i indicar al requadre “Doc 8” quantes Doc 8 persones amb Diploma de Mestre/a Artesà/ana presenta l’associació) 7.2. Formació en artesania: disposar de titulacions oficials en Arts i Oficis expedides per una universitat, en el cas dels graus o llicenciatures, o per alguna de les escoles relacionades a l’Annex 8, en el cas de cicles formatius: (Cal aportar còpia de totes les titulacions i indicar als requadre “Doc 9” a “Doc 40”quantes persones presenta l’associació amb aquella titulació) 7.2.1. Grau d’Arts i Disseny, Grau de Belles Arts, Grau de Conservació- Restauració de Bens Culturals o Llicenciatura de Belles Arts Doc 9 7.2.2. Cicles formatius d’Arts Plàstiques i Disseny, en alguna de les famílies professionals següents: A) Art floral A.1) Grau Mitjà: Floristeria Doc 10 A.2) Grau Superior: Art Floral Doc 11 B) Arts aplicades a la indumentària B.1) Grau Mitjà: Artesania de complements en cuir Doc 12 B.2) Grau Superior: Estilisme d'indumentària Doc 13 C) Arts aplicades al llibre C.1) Grau Mitjà: Serigrafia artística Doc 14 C.2) Grau Superior: C.2.1) Enquadernació artística Doc 15 C.2.2) Gravat i tècniques d’estampació Doc 16 D) Arts aplicades al mur D.1) Grau Mitjà: Revestiments murals Doc 17 D.2) Grau Superior: Arts aplicades al mur Doc 18 E) Escultura E.1) Grau Mitjà: E.1.1) Ebenisteria artística Doc 19 Pàgina 16 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 16-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella E.1.2) Forja artística Doc 20 E.1.3) Reproduccions artístiques en fusta Doc 21 E.2) Grau Superior: E.2.1) Ebenisteria artística Doc 22 E.2.2) Escultura aplicada a l’espectacle Doc 23 E.2.3) Fosa artística Doc 24 E.2.4) Motlles i reproduccions escultòriques Doc 25 E.2.5) Tècniques escultòriques Doc 26 F) Ceràmica artística F.1) Grau Mitjà: F.1.1) Decoració ceràmica Doc 27 F.1.2) Terrisseria Doc 28 F.2) Grau Superior: F.2.1) Ceràmica artística Doc 29 F.2.2) Modelisme i matriceria ceràmica Doc 30 G) Esmalts artístics G.1) Grau Mitjà: Esmaltatge sobre metalls Doc 31 G.2) Grau Superior: Esmalt artístic al foc sobre metalls Doc 32 H) Joieria d'art H.1) Grau Mitjà: Procediments de joieria artística Doc 33 H.2) Grau Superior: Joieria Artística Doc 34 I) Tèxtils artístics I.1) Grau Superior: I.1.1) Art Tèxtil Doc 35 I.1.2) Brodats i rebosters Doc 36 I.1.3) Estampacions i tintatges artístics Doc 37 I.1.4) Puntes artístiques Doc 38 J) Comunicació gràfica i audiovisual J.1) Grau Superior: J.1.1) Gràfica impresa Doc 39 J.1.2) Il·lustració Doc 40 7.2.3. Anterior títol de Graduat en Arts Aplicades segons pla d’estudis del Decret 2127/1963, de 24 de juliol (BOE 6/9/63) Doc 41 7.3. Antiguitat mínima de 5 anys del carnet d’artesà: (Cal aportar el carnet d’artesà de tots els artesans/es participants com a “Doc 41” i marcar la casella corresponent). Doc42 L’associació presenta per aquest concurs: De 0 a 5 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més De 6 a 10 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més D’11 a 15 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més De 16 a 20 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més De 21 a 25 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat o més De 26 a 30 artesans/es amb carnet amb 5 anys d’antiguitat Pàgina 17 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 17-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 5 MODEL DECLARACIÓ RESPONSABLE D’ARTESANS I ARTESANES INSCRITS A L’ASSOCIACIÓ Qui sotasigna el/la senyor/a..................................................................................., amb DNI/NIE núm.............................., en nom propi / en qualitat de representant legal de la persona física/jurídica................................................................, amb NIF núm.................................., amb la següent adreça de correu electrònic (@)........................................, DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT Que les persones relacionades més avall són els artesans i artesanes inscrits a l’associació que representa: Cognoms Nom Núm. Carnet Artesà/ana Ofici 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 En cas que sigui necessari, es poden introduir més files, seguint aquest model. Pàgina 18 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 18-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 6 MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE PER DESIGNAR UN SUBSTITUT/A DE PARADA Qui sotasigna el/la senyor/a..................................................................................., amb DNI/NIE núm.............................., en nom propi, amb la següent adreça de correu electrònic (@)........................................ i als efectes de DESIGNAR UN SUBSTITUT/A DE PARADA de la llicència per a la Fira d’artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel, DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT Que pel següent motiu sobrevingut ............................................................................................. no podrà romandre a la parada els dies ............................. o durant les hores ............................................ del/s dia/es ........................................................................................ Que designa com a substitut de parada el/la ............................................................................, amb DNI / NIE .................................., telèfon fix i /o mòbil ............................................................. i adreça de correu electrònic .........................................................................................................; amb el /la qual existeix una relació laboral del següent tipus: ฀ amb contracte laboral, el qual s’aporta; ฀ autònoms col·laboradors: s’aporta alta censal i còpia del llibre de família; ฀ autònoms: amb posterioritat a la quinzena adjudicada presentarà al Districte de Ciutat Vella còpia de les factures emeses pels serveis prestats en tant que autònoms. (Cal marcar amb una X la casella corresponent i aportar la documentació requerida) Pàgina 19 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 19-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 7 AUTORITZACIÓ CESSIÓ DE DADES PERSONALS AL CCAM PER A LA GESTIÓ DE LA BOSSA COMUNA D’ARTESANS I ARTESANES SUPLENTS D’acord amb les Bases de la convocatòria per l’assignació de les quinzenes de la Fira d’Artesania de l’avinguda del Portal de l’Àngel 2022, es crearà una bossa comuna d’artesans i artesanes suplents amb l’objectiu de donar més opcions als artesans/es que no obtinguin una plaça per participar a la Fira d’Artesania. Tal com s’estableix a les Bases, ara que el concurs ha estat realitzat i s’han atorgat les places, els artesans/es que participen al concurs poden formar part, si ho desitgen, de la bossa comuna de suplents gestionada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (en endavant, “CCAM”). Per a tal finalitat, el Districte de Ciutat Vella facilitarà al CCAM, el llistat d’artesans/es de totes les associacions així com l’ofici de cada un. Per tant, si presteu el vostre consentiment mitjançant aquesta autorització, les vostres dades personals seran incorporades al fitxer automatitzat, creat per Artesania de Catalunya, de conformitat amb les prescripcions de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, i seran utilitzades per a la gestió de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents. Us recordem que, la persona titular de les dades sempre té reconegut el dret d’accedir al fitxer i pot exercir els drets de rectificació, cancel·lació i oposició en els termes regulats per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i pel Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE. Així mateix, el consentiment de la persona titular per a la cessió de les dades personals és sempre revocable. D’acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, la persona sotasignada___________________________________, amb DNI / NIE / Passaport _____________________, artesà/ana de la / les associació/ons ____________________________________________________________________________ ______________________________________________________________, autoritza expressament al Districte de Ciutat Vella per la cessió al Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) de les dades personals de l’artesà/ana que seran utilitzades exclusivament amb la finalitat de la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents A ___________________________, a __ de_________________ de 20__. Signatura persona autoritzant En el supòsit que no retorneu aquesta butlleta, entendrem que NO autoritzeu la cessió de les vostres dades personals en els termes que resulten d’aquest document i, per tant, no sereu inclosos a la bossa comuna d’artesans i artesanes suplents gestionada pel Consorci de comerç, artesania i moda de Catalunya. Pàgina 20 de 21 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 20-21 https://bop.diba.cat A Districte de Ciutat Vella ANNEX 8 ESCOLES DE FORMACIÓ EN ARTESANIA Centre Adreça CP Població Adreça web ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Molí de la Torre, 16 (Parc 08915 Badalona www.paugargallo.cat DISSENY PAU GARGALLO Serentill) DEIÀ - ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Deià, 28-38 08016 Barcelona www.deiadisseny.cat DISSENY ELISAVA Torrent de les flors, 68 08024 Barcelona www.iccic.edu ESCOLA D'ART DEL TREBALL Comte d'Urgell, 187 08036 Barcelona www.artdeltreball.cat ESCOLA D'ART FLORAL DE Cra. de Sant Cugat, 114-132 / 08035 Barcelona www.escolaartfloral.org CATALUNYA Masia de Can Soler ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE DISSENY LLOTJA (seu Ciutat de Ciutat de Balaguer, 17 08022 Barcelona www.llotja.cat Balaguer) ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Pare Manyanet, 40 08002 Barcelona DISSENY LLOTJA (seu de Sant Andreu) ESCOLA MASSANA Hospital, 56 08001 Barcelona www.escolamassana.es GROC - ESCOLA D'ARTS PLÀSTIQUES Deu i Mata, 11, 13 i 18 08014 Barcelona www.groc.cat I DISSENY EMAD, ESCOLA MUNICIPAL D'ART I Negociant, 79 08530 La Garriga www.emad.lagarriga.cat DISSENY DE LA GARRIGA ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE L'Hospitalet Jerusalem, 2B 08902 www.serraiabella.cat DISSENY SERRA I ABELLA de Llobregat ESCOLA MUNICIPAL D'ART DE RUBÍ - Joaquim Blume, 28 08191 Rubí www.artedra.net EDRA ESCOLA MUNICIPAL D'ART I DISSENY Manso, 2 08205 Sabadell www.sabadell.cat/escolailla ILLA ESCOLA D’ART DE SANT CUGAT DEL Sant Cugat Av. Gràcia, 50 08172 www.escoladart.com VALLÈS del Vallès Campus Universitari de ESCOLA D'ART DE TERRASSA Terrassa / Edifici Vapor 08222 Terrassa www.artidisseny.com Universitari / Colom, 114 Vilafranca del ESCOLA MUNICIPAL D'ART ARSENAL La Font, 43 08720 www.arsenal.cat Penedès ESCOLA MUNICIPAL D’ART I DISSENY Vilanova i la Pl. de les Casernes, 8 08800 www.vilanova.cat/emaid DE VILANOVA I LA GELTRÚ (EMAiD) Geltrú ESCOLA D' ARTS I OFICIS DEL Sant Joan Baptista de la Salle, 4 08680 Gironella www.eadbergueda.cat BERGUEDÀ ESCOLA MUNICIPAL D'ART GASPAR Av. Barcelona, 105, 1r 08700 Igualada www.escolagasparcamps.org CAMPS - IGUALADA ESCOLA MUNICIPAL D’ARTS I OFICIS Infants, 2-6 08241 Manresa www.escolaart-manresa.cat DE MANRESA ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Rambla Sant Domènec, 24 08500 Vic www.eartvic.net DISSENY DE VIC ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Pare Antoni Soler, 1-3 17800 Olot www.escolartolot.cat DISSENY D'OLOT ESCOLA D'ART MUNICIPAL LEANDRE Palma, 12 25002 Lleida www.escolaleandrecristofol.com CRISTÒFOL ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE Pl. del Centenari, s/n 25300 Tàrrega www.eaondaratarrega.com DISSENY ONDARA ESCOLA D'ART I DISSENY DE REUS Pg. Boca de la Mina, 35-39 43206 Reus www.dipta.cat/eadr Cra. Valls, s/n - Zona ESCOLA D'ART I DISSENY DE Educacional - Apartat de correus, 43007 Tarragona www.dipta.cat/eadt TARRAGONA 177 ESARDI, ESCOLA D' ART I DISSENY Racó del Castell, 2 43870 Amposta www.esardi.cat D'AMPOSTA ESCOLA D'ARTS PLÀSTIQUES I Av. Lluís Companys, 17 43770 Móra la Nova www.webfacil.tinet.org/escolartmoralanova DISSENY DE MÓRA LA NOVA Pàgina 21 de 21 Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 30-7-2021 CVE 202110102940 Pàg. 21-21 https://bop.diba.cat A