Secretaria General ACTA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN Sessió de 15 de juliol de 2021 A la sala virtual, amb pantalla central de control de la Sala Lluís Companys de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el 15 de juliol de 2021, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi assisteixen les Imes. Sres. i els Ims. Srs.: Jaume Collboni Cuadrado, Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Joan Subirats Humet, Jordi Martí Grau, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Joan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres. i l’Im. Sr.: Janet Sanz Cid, Albert Batlle Bastardas, Lucia Martín González i Gemma Tarafa Orpinell. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. La sessió no presencial va ser convocada i es celebra en virtut del que disposa l’article 46.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, segons redacció donada pel Reial Decret llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19. El Secretari constata l’efectiva connexió per via telemàtica de tots els assistents a la sessió mitjançant el sistema de videoconferència gestionat des de la referida sala virtual i acredita la seva identitat, així com l’existència de quòrum legal. La Presidència obre la sessió a les 10.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, sessió ordinària celebrada el 8 de juliol de 2021, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: CG 27/21 1/21 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte de Sants-Montjuïc 1. – (603.2021.013) El Director General de BIMSA, en data 14 de juny de 2021, ha resolt ADJUDICAR el contracte del projecte executiu per a l'ampliació de les voreres al C. Foneria, entre Ferrocarrils Catalans i C. Segura, al Districte de Sants-Montjuic, a Barcelona, amb mesures de contractació sostenible, a la mercantil Agustí y Masoliver, SA (AMSA) per un import de 350.966,62 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 424.669,61 euros i una durada de 4 mesos. Districte de Nou Barris 2. – (608.2021.008) El Conseller delegat de BIMSA, en data 22 de juny de 2021, ha resolt ADJUDICAR el contracte de les obres relatives a la segregació i adaptació del projecte executiu d'accés a través del Parc de Font Magués del barri de Torre Baró fins al Passeig de Les Aigües, del districte de Nou Barris a Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible - 608.2021.008, a la mercantil Obres i Projectes Catalunya, SL, per un import de 587.463,57euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 710.830,92 euros i una durada de 5 mesos. Districte de Sant Andreu 3. – (609.2020.025) El Conseller delegat de BIMSA, en data 22 de juny de 2021, ha resolt ADJUDICAR el contracte de les obres del sistema de climatització, segregat del projecte executiu de la nau central "L" de la Fabra i Coats, a Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible - 609.2020.025, a la mercantil UTE Gestion Integral de Instalaciones, SL - Obres i Contractes Penta, SA, per un import de 962.280,56 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.164.359,48 euros i una durada de 4,5 mesos. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 4. – (21000044) Resolució del Gerent de l'Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona, de 13 d'abril de 2021, que INICIA mitjançant procediment obert, tramitació ordinària, regulació harmonitzada, el procediment de licitació, per l'adjudicació del contracte de serveis de desenvolupament del Portal de Dades de l'Oficina Municipal de Dades de l'Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible, per un pressupost total de licitació de 523.397,44 euros (IVA inclòs), amb un valor estimat de 432.559,87 euros (IVA exclòs) i amb una durada de 18 mesos a partir del dia següent a la de formalització del contracte. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 5. – (20160554-IMSS) Resolució de la Presidenta de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, de 30 de març de 2021, que aprova la continuïtat del contracte de CG 27/21 2/21 serveis té per objecte la contractació de 34 places d'acolliment residencial temporal per a homes sense sostre, majors de 18 anys, que no poden cobrir les seves necessitats bàsiques i necessiten un període de recuperació/convalescència, després d'haver passat per una fase aguda de malaltia, post-operatori o accident, al Centre d'Estada Limitada (CEL) i també 45 places per a homes i dones sense sostre, majors de 18 anys, al servei d'acolliment diürn, adjudicat a l'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac, durant el temps indispensable fins a l'inici de l'execució del contracte i, en tot cas, per un període no superior a un mes a partir de l'1 d'abril de 2021 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 110.831,72 euros, exempt d'IVA. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 6. – (0609/2021) Resolució de la gerent de l'ICUB, de 18 de maig de 2021, que INICIA la tramitació de l'expedient de contractació que té per objecte els Servei de control d'accés i personal auxiliar per als actes culturals organitzats per l'ICUB, amb número de contracte 20000550, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert i amb un pressupost total de licitació de 295.111,24 euros, IVA inclòs. AUTORITZA la indicada quantitat amb càrrec a les partides i pressupost corresponents amb el següent desglossament net de 243.893,59 euros de pressupost net i 51.217,65 euros d'IVA al tipus impositiu del 21% condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. APROVA les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules particulars i plec de prescripcions tècniques reguladores del contracte, i CONVOCA la licitació per a la seva adjudicació mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada. 7. – (1401/2021) Resolució del president de l'Institut de Cultura de Barcelona, de 8 de juny de 2021, que aprova el conveni de col·laboració entre aquest Institut i PENINSULA CORPORATE, SL, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa de caràcter excepcional, per import de 48.000,00 euros per al finançament de la sisena edició del programa GAMEBCN. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (02/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Joana Balló Massa (mat. 12100034) entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina per programa, amb la categoria professional de Tècnica Superior d'Arquitectura, amb destinació a la Direcció Tècnica del Paisatge Urbà de l'Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, on ocupa un lloc base de la seva categoria, i una segona activitat privada per CG 27/21 3/21 compte propi com a arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s'exclou de l'exercici de l'activitat privada d'arquitectura, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que s'autoritza per l'exercici d'una segona activitat privada per compte propi com a arquitecta, i la que es proposa autoritzar en l'expedient 3/2021 IMPU per l'exercici de l'activitat docent com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya pel curs 2020-2021, no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública atès l'article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (03/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Joana Balló Massa (mat. 12100034), entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina per programa amb la categoria professional de Tècnic Superior d'Arquitectura, amb destinació a la Direcció Tècnica del Paisatge Urbà de l'Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior d'Arquitectura (22FA1BIBA03) i l'activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya, per al curs acadèmic 2020-2021 des del 01/09/2020 fins al 31/08/2021. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que s'autoritza per professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya pel curs 2020-2021 i la que es proposa autoritzar en l'expedient 2/2021 IMPU per l'exercici de l'activitat privada per compte propi com a arquitecta, no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública atès l'article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (61/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Núria Molina Porto (mat. 21146) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Infermeria SPEIS (codi de lloc: 22FA2SCPE01) i desenvolupant el lloc de treball de Tècnica Sanitària de l'SPEIS amb adscripció al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d'Àrea de Seguretat i CG 27/21 4/21 Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona i una segona activitat pública per a desenvolupar la campanya de vacunació d'emergència provocada per la covid-19, contractada com a infermera per l'Institut Català de la Salut (ICS) i destinada a l'Hospital Sant Pau de Barcelona. Aquesta autorització està emparada per analogia jurídica en l'Acord GOV/104/2020, del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, de data 4 d'agost de 2020, pel qual es declara d'interès públic que el personal sanitari, el personal investigador de recerca en salut i el personal docent sanitari adscrits al departament competent en matèria de salut o del seu sector públic institucional desenvolupessin, en determinats sectors, un altre lloc de treball o activitat pública, de diferent tipologia a la de l'activitat desenvolupada per raó del lloc de treball principal, sanitària, de recerca en salut o de docència no reglada relacionada amb aquests àmbits. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (77/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Miguel Angel Martínez Carrera (mat. 6100376) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per acumulació de tasques, amb la categoria professional d'auxiliar administratiu, amb destinació a la Direcció Festival Grec de l'Institut de Cultura de Barcelona, desenvolupant les funcions d'un lloc de treball d'auxiliar administratiu [14FC2BIBA01], i l'activitat privada per compte d'altri, com a administratiu a l'empresa Fundació Pro Escola de Música La Guineu. La seva dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (2021/152) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laura Calvet Butzbach (mat. 3100609), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona de l'Institut Municipal d'Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Professora de Música (24FA1BIBA01), i l'activitat privada per compte propi, com a Actriu i Professora d'Art Dramàtic. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració CG 27/21 5/21 de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (2021/156) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada del Sr. Salvador Parrón Conús (mat. 3005105) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona de l'Institut Municipal d'Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Professor de Música (24FA1BIBA01), i l'activitat privada per compte d'altri, a la FUNDACIÓ CONSERVATORI LICEU com a Professor de Música, pel curs acadèmic 2020-2021. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (169/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Soledad Ruiz Saiz (mat. 75359) entre la seva activitat municipal com a personal laboral amb la categoria professional de Tècnica Superior en Psicologia, amb destinació al Departament d'Informació i d'Atenció a Dones de la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Psicologia (22FA1BIBA18), i l'activitat privada per compte propi de formadora i assessora sobre perspectiva de gènere i violència masclista. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 27/21 6/21 8. – (193/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep Ribas Coll (mat. 74540) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Gestió, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de l'Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Gestió (22FA1BIBA07), i l'activitat privada per compte d'altri com a tècnic jurista a la Fundació Universitat Oberta de Catalunya. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (201/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jaume Sastre Sastre (mat. 77514) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Tècnic Superior d'Enginyeria, amb destinació al Departament d'Espai Urbà de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Enginyeria (22FA1BIBA09), i una activitat privada per compte propi com a enginyer de camins. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s'exclou de l'exercici de l'activitat privada d'enginyeria de camins, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (226/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Josep David Clapés Socoró (mat. 27824) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2021, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de CG 27/21 7/21 novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (243/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Martínez Lamela (mat. 72664) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2021, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (245/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carlos Godoy Subirà (mat. 25970) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2021, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les CG 27/21 8/21 Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (263/2021) DENEGAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Francisco Vico Fernández (mat. 25527) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis, amb la categoria professional de Bomber SPEIS, ocupant el lloc de treball de Bomber SPEIS (16FC1BIBA03) al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i una activitat pública com a bomber voluntari del cos de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, atès que es tracta d'una activitat de caràcter públic no inclosa dintre de les activitats permeses a la llei 53/1984, de 26 de desembre i a la llei 21/1987, de 26 de novembre. És d'aplicació per analogia jurídica el criteri establert a l'article 13.1 apartat e) del decret 8/2015, de 27 de gener, pel qual s'aprova el Reglament del cos de bombers voluntaris de la Generalitat de Catalunya i del Consell de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, que estableix que és causa de baixa com a bomber voluntari el fet d'adquirir la condició de funcionari del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. Per tant, com que el Sr. Vico Fernández és funcionari de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis de l'Ajuntament de Barcelona, no pot ostentar la condició de bomber voluntari de la Generalitat de Catalunya. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (264/2021) DENEGAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carlos De Francisco Sans (mat. 25307) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis, amb la categoria professional de Sergent SPEIS, ocupant el lloc de treball de Sergent SPEIS (20FC1CICD02) al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i una activitat pública com a bomber voluntari del cos de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, atès que es tracta d'una activitat de caràcter públic no inclosa dintre de les activitats permeses a la llei 53/1984, de 26 de desembre i a la llei 21/1987, de 26 de novembre. És d'aplicació per analogia jurídica el criteri establert a l'article 13.1 apartat e) del decret 8/2015, de 27 de gener, pel qual s'aprova el Reglament del cos de bombers voluntaris de la Generalitat de Catalunya i del Consell de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, que estableix que és causa de baixa com a bomber voluntari el fet d'adquirir la condició de funcionari del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. Per tant, com que el Sr. De Francisco Sans és funcionari de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis de CG 27/21 9/21 l'Ajuntament de Barcelona, no pot ostentar la condició de bomber voluntari de la Generalitat de Catalunya. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15. – (265/2021) DENEGAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Simón Francisco Domínguez Jasa (mat. 77460) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant, de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis, amb la categoria professional de Tècnic Mitjà de l'SPEIS, ocupant el lloc de treball de Tècnic d'SPEIS - Cap de Sala (20FA2BIBA15) a la Unitat de Coordinació (CGE), Tecnologia Operativa i Cartografia de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i una activitat pública com a bomber voluntari del cos de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, atès que es tracta d'una activitat de caràcter públic no inclosa dintre de les activitats permeses a la llei 53/1984, de 26 de desembre i a la llei 21/1987, de 26 de novembre. És d'aplicació per analogia jurídica el criteri establert a l'article 13.1 apartat e) del decret 8/2015, de 27 de gener, pel qual s'aprova el Reglament del cos de bombers voluntaris de la Generalitat de Catalunya i del Consell de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, que estableix que és causa de baixa com a bomber voluntari el fet d'adquirir la condició de funcionari del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. Per tant, com que el Sr. Domínguez Jasa és funcionari de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis de l'Ajuntament de Barcelona, no pot ostentar la condició de bomber voluntari de la Generalitat de Catalunya. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 16. – (266/2021) DENEGAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Sergio Andrés Cruz (mat. 27297) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis, amb la categoria professional de Caporal SPEIS, ocupant el lloc de treball de Caporal SPEIS (18FC1CICD04) al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i una activitat pública com a bomber voluntari del cos de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, atès que es tracta d'una activitat de caràcter públic no inclosa dintre de les activitats permeses a la llei 53/1984, de 26 de desembre i a la llei 21/1987, de 26 de novembre. És d'aplicació per analogia jurídica el criteri establert a l'article 13.1 apartat e) del decret 8/2015, de 27 de gener, pel qual s'aprova el Reglament del cos de bombers voluntaris de la Generalitat de Catalunya i del Consell de Bombers Voluntaris de la Generalitat de Catalunya, que estableix que és causa de baixa com a bomber voluntari el fet d'adquirir la condició de funcionari del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. Per tant, com que el Sr. Andrés Cruz és funcionari de la subescala de serveis especials: Servei d'extinció d'incendis de l'Ajuntament de Barcelona, no pot ostentar la condició de bomber voluntari de la Generalitat de Catalunya. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 17. – (S2021-02) AUTORITZAR al Consorci Museu d'Art Contemporani de Barcelona la contractació laboral temporal d'interinitat per vacant d'una persona per ocupar el lloc de treball de Director/a de Marca i Desenvolupament, del grup A, corresponent al grup professional previst al Conveni Col·lectiu d'aquest Consorci, de conformitat amb CG 27/21 10/21 el que disposa l'apartat 22.2 de la Instrucció de la Comissió de Govern de 22 de desembre de 2016. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 18. – (282/2021) CONVOCAR 9 places de professor/a superior d'orquestra i banda de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, corresponent al grup A, subgrup A1, de tasques de caràcter tècnic i règim laboral fix. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l'Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l'Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 19. – (298/2021) ESMENAR l'annex 1 de l'exp. 537/2020, aprovat per acord de la Comissió de Govern de data 17 de desembre de 2020, relatiu a la modificació de l'organigrama de la Gerència de l'Àrea d'Ecologia Urbana, en el sentit que on diu "MODIFICAR la denominació de la Direcció de Serveis Tècnic-Jurídics (O 08006416) per Direcció de Serveis Jurídics i ASSIGNAR-LI les funcions que es detallen a l'annex d'aquest expedient." ha de dir " MODIFICAR la denominació de la Direcció de Serveis Tècnic- Jurídics (O 08006416) per Direcció de Serveis d'Assessorament Jurídic de la Gerència d'Àrea d'Ecologia Urbana"i ASSIGNAR-LI les funcions que es detallen a l'annex d'aquest expedient." PUBLICAR aquest acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 20. – (21000583) ADJUDICAR el contracte núm. 21000583, que té per objecte el servei de disciplina preventiva de Medicina del Treball i realització dels reconeixements mèdics de vigilància de la salut del personal de l'Ajuntament de Barcelona i Organismes adherits a EGARSAT PREVENCIÓ amb NIF B64734528 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 700.812,60 € IVA exempt i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals corresponen al pressupost de l'Ajuntament de Barcelona 549.366,92 euros. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 183.122,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22736/92218 0707; un import (IVA inclòs) de 274.683,46 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22736/92218 0707; un import (IVA inclòs) de 91.561,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22736/92218 0707. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 35.040,63 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Pere Luque Moreno, Cap del Departament de CG 27/21 11/21 Prevenció de Riscos Laborals. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 21. – INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 15 de juliol de 2021. 22. – (21S07021) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i el Cercle d'Economia, per la realització del Projecte "Reunió Cercle d'Economia 2021. La gran reconstrucció. Reptes i oportunitats per l'empresa, l'economia i la política" dirigit a presentar noves propostes per afrontar els nous reptes econòmics i socials, en el context actual generat per la situació sanitària i per canvis i transformacions que s'han anat produint entorn de diversos sectors vinculats a l'economia i a la societat i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 75.000 euros, que correspon al 14,08% del cost total del Projecte per import de 532.750,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 75.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48904/43336 del Pressupost de l'any 2021; REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del conveni. 23. – (21S07136) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i BICIHUB, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte anomenat "EL FUTUR PORTA PEDALS 2021- 2022", per un import de 120.000,00, equivalent 80% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 150.000 euros i una durada fins al 31.12.2022, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 120.000,00 euros, dels quals 45.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48845/13412 del pressupost de l'any 2022, i 15.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48845/43351 del pressupost de l'any 2022, i 45.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48845/13412 del pressupost de l'any 2021, i 15.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48845/43351 del pressupost de l'any 2021, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31.12.2022, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula cinquena del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. CG 27/21 12/21 24. – (21XC0013) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i AENA S.M.E.,S.A. per al desenvolupament de les accions necessàries que permetran incrementar el coneixement turístic, incorporar millores en la gestió de l'activitat turística i coordinar accions vers un turisme sostenible i responsable, contribuint alhora al posicionament de Barcelona. FACULTAR l'Il·lm. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 25. – (21XC0135) APROVAR el conveni marc de col·laboració entre el Gremi de Carnissers- Cansaladers-Xarcuters de Barcelona i comarques barcelonines, el Gremi de Flequers de la Província de Barcelona, el Gremi de Pastisseria de Barcelona, el Gremi dels Peixaters de Catalunya, el Gremi de Flequers de Barcelona i el Gremi d'Empresaris, Carnissers, Xarcuters i Aviram de Barcelona i província i l'Ajuntament de Barcelona, per tal d'articular la col·laboració i la participació de les parts signants en completar un mapa de formacions i detecció de necessitats formatives per a les professions i oficis gremials a Barcelona i al seu entorn, que ajudin a la professionalització del sector. FACULTAR la Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Regim Interior i Hisenda, l'Ima. Sra. Montserrat Ballarín Espuña, per a la signatura del conveni. 26. – (DP-2021-28218) ADQUIRIR, a títol de compravenda, a la societat Ociopuro SL l'immoble situat al carrer Vila i Vilà núm. 99 (finca registral 3.210 del Registre de la Propietat núm. 18 de Barcelona), conegut com El Molino, i el local comercial baixos primer de l'immoble del carrer Vila i Vilà núm. 101 (finca registral 388 del Registre de la Propietat núm. 18 de Barcelona), vinculat a l'anterior per a determinats serveis i amb qui forma una unitat funcional, per a destinar-los a equipament cultural de la ciutat; ADQUIRIR, a títol de compravenda, tot el material tècnic i mobiliari que integra els esmentats immobles, d'acord amb inventari diligenciat que s'incorpora a l'expedient; APROVAR, com a preu conjunt i total de la compravenda l'import de 6.200.000,00 euros, corresponent 5.900.000,00 euros, més l'impost corresponent als esmentats immobles, i 300.000,00 euros, més l'impost corresponent per import de 63.000,00 euros, al material tècnic i mobiliari que els integren; AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR el preu amb càrrec a la aplicació pressupostària 0701 62221 93311 a favor de la propietària, societat Ociopuro SL; i ABONAR aquest preu segons el següent desglossament: a) l'import de 4.164.500,30 euros a favor de la propietària, societat Ociopuro SL; b) l'import de 466.138,78 euros a COMPENSAR per deutes amb la Hisenda municipal a favor de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona; c) l'import de 792.497,18 euros a favor de la Tresoreria General de la Seguretat Social per deutes de la propietat a abonar mitjançant transferència, una vegada formalitzada l'escriptura pública de compravenda; d) l'import de 636.212,98 euros a favor l'Agència Estatal de l'Administració Tributària per deutes de la propietat a abonar mitjançant transferència, una vegada formalitzada l'escriptura pública de compravenda; e) l'import de 203.650,76 euros (principal, interessos i costes provisionals) a favor del Jutjat Social núm. 30 de Barcelona en procediment d'Execució de títols judicials 1200/2018-Y, per deutes de la propietat a abonar mitjançant transferència, una vegada formalitzada l'escriptura pública de compravenda; ENCARREGAR a l'Institut de CG 27/21 13/21 Cultura de Barcelona (ICUB) la gestió i administració dels immobles esmentats per tal de destinar-los a equipament cultural de la ciutat; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d'aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat; i INCORPORAR aquests béns a l'epígraf de béns immobles de l'Inventari Municipal com a béns de domini públic. 27. – (DP-2021-28128) CEDIR a l'Associació de Veïns i Veïnes del Poble Sec l'ús compartit del local situat al carrer Margarit núm.23, grafiat en el plànol annex, amb caràcter onerós, per un termini de 2 anys, prorrogable per 2 anys més, per a destinar-lo al desenvolupament de les activitats pròpies de l'entitat, d'acord amb les condicions annexes, que s'aproven; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l'ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 28. – (DP-2021-28133) CEDIR a l'APA Poble Sec Club Esportiu l'ús compartit del local situat al carrer Margarit núm.23, grafiat en el plànol annex, amb caràcter onerós, per un termini de 2 anys, prorrogable per 2 anys més, per a destinar-lo al desenvolupament de les activitats pròpies de l'entitat, d'acord amb les condicions annexes, que s'aproven; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l'ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 29. – (DP-2021-28138) PRORROGAR pel termini d'un any, amb efectes de data 25 de juny de 2021, la cessió d'ús, mitjançant subarrendament, a favor de la "Hermandad Rociera Andaluza Santo Angel" (NIF G60545639), del local 18 situat a la finca de la rambla de Guipúscoa núm. 66-68, amb la finalitat de destinar-lo al desenvolupament de les seves activitats, mantenint inalterades la resta de condicions aprovades per acord de la Comissió de Govern de 16 de març de 2019 i incorporades al contracte de cessió de l'ús de 25 de juny de 2019. 30. – (DP-2021-28176) PRORROGAR pel termini de dos anys, amb efectes de data 26 de juliol de 2021, la cessió d'ús, mitjançant subarrendament, a favor de l'Associació La Farinera, Ateneu del Clot, del local ubicat al carrer Muntanya, 16-16 bis, baixos, amb la finalitat de destinar-lo al desenvolupament de les seves activitats, mantenint inalterades la resta de condicions aprovades per acord de la Comissió de Govern d'11 de juliol de 2019 i incorporades al contracte de cessió de l'ús de 26 de juliol de 2019. 31. – (03-90-2021) APROVAR l'expedient núm. 3-090/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2021, d'import 394.456,42 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 21070491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. CG 27/21 14/21 32. – (03-91-2021) APROVAR l'expedient núm.3-091/2021 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2021, d'acord amb el reconeixement d'Ingrés de l'Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS) per atendre despeses derivades del Servei d'atenció telefònica dels Centres de Serveis Socials de Barcelona, per un import de 328.861,65 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable 21070695; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 33. – (20210233A) INICIAR l'expedient per a la contractació de "Suport tècnic per a la gestió de la implantació del programa Superilla Barcelona: integració de la xarxa d'eixos cívics amb prioritat del vianant amb la resta de xarxes funcionals de la ciutat, amb mesures de contractació pública sostenible", amb núm. de contracte 21002145, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 683.526,12 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.242.774,76 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 564.897,62 euros i import de l'IVA de 118.628,50 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 256.322,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/61149/15331 0505, un import (IVA inclòs) de 341.763,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/61149/15331 0505, un import (IVA inclòs) de 85.440,76 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/61149/15331 0505; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb l'article 103 LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 34. – (20210076D) ADJUDICAR el contracte núm. 21000554, que té per objecte "serveis d'assistència per a la informació tècnica dels projectes i recepció de les obres d'urbanització en els elements que competeixen al departament d'Espai Urbà (2021- 2023), amb mesures de contractació pública sostenible" a E3 SOLINTEG SL., amb NIF B65281131 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 432.776,34 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats amb una baixa del 38,70%, dels quals 357.666,40 euros corresponen al preu net i 75.109,94 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 102.183,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 216.388,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 114.204,87 euros a l'exercici pressupostari de l'any CG 27/21 15/21 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 17.883,32 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 35. – (20190239P) PRORROGAR per un període comprès des del 31.08.2021 fins el 30.08.2023, el contracte 19001332-002 que té per objecte"Serveis de neteja d'escales mecàniques, ascensors verticals i ascensors inclinats situats a l'espai públic de la ciutat de Barcelona (2019-2021), amb mesures de contractació sostenible", adjudicat a l'empresa CAN CET CENTRE D'INSERCIÓ SOC.LAB., amb NIF B60759644, per un import total de 480.550,68 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 80.091,78 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 66.191,55 euros i import IVA de 13.900,23 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22721/15331 0504. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 160.183,56 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 132.383,11 euros i import IVA de 27.800,45 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22721/15331 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 240.275,34 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 198.574,66 euros i import IVA de 41.700,68 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22721/15331 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de les Corts 36. – (20g110) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d'informació pública del Projecte d'expropiació pel procediment de taxació conjunta de les finques incloses a la Fase II Nova Tram A de l'àmbit del Projecte de delimitació poligonal i determinació de sistema d'actuació en el sector de la modificació puntual del Pla General Metropolità a l'àmbit de la Colònia Castells, aprovat definitivament en sessió de la Comissió de Govern de data 14 de maig de 2008 (finques situades al carrer Morales, 24 i 26, al carrer Montnegre núm. 44-46 i 48 i al carrer Entença núm. 282, 280, 280, 278, 276, 274 (parcialment), 272, 270, 268, 266, 264, 262, 260, 258, 256, 254, 252 i 250), qualificades de zona en sòl urbà subjecte a ordenació volumètrica específica (clau 18) i xarxa viària bàsica (clau 5), per la Modificació puntual del Pla CG 27/21 16/21 General Metropolità en el Sector de reforma interior de la Colònia, aprovada definitivament, en data 20 d'octubre de 2003, en el sentit i pels motius exposats a l'informe jurídic emès per l'Institut Municipal d'Urbanisme, entitat pública empresarial de l'Ajuntament de Barcelona, que consta a l'expedient i que es dona per íntegrament reproduït; APROVAR DEFINITIVAMENT, a l'empara del que disposen els articles 113 del Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d'agost, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme de Catalunya i 211 del Decret 305/2006 de 18 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme, el Projecte d'expropiació pel procediment de taxació conjunta de les finques incloses a la Fase II Nova Tram A de l'àmbit del Projecte de delimitació poligonal i determinació de sistema d'actuació en el sector de la modificació puntual del Pla General Metropolità a l'àmbit de la Colònia Castells, tot això en els termes que figuren a l'informe emès per l'Institut Municipal d'Urbanisme, entitat pública empresarial de l'Ajuntament de Barcelona, que consta a l'expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; RECONÈIXER el dret de reallotjament regulat a l'article 219 i següents del Decret 305/2006 de 18 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme i al Decret 80/2009 de 19 de maig, pel qual s'estableix el règim jurídic dels habitatges destinats a fer efectiu el dret de reallotjament i es modifica el Reglament de la Llei d'Urbanisme respecte al dret de reallotjament, als afectats que figuren a la relació inclosa al projecte aprovat, a la qual també consten les condicions generals en que es facilita el reallotjament i el termini previst per a fer-lo efectiu, projecte que consta a l'expedient i que es dona per íntegrament reproduït; ADVERTIR als interessats als qui es reconeix el dret de reallotjament, que el mateix queda subjecte a la condició resolutòria d'ocupació de l'habitatge afectat com a residència habitual de manera continuada fins el moment en que s'entregui la possessió de l'habitatge de substitució; NOTIFICAR individualment el present acord als afectats, incloent-hi el full d'apreuament corresponent, amb advertiment de que la manca de pronunciament en el termini dels vint dies següents a la notificació es considera com una acceptació de la valoració fixada, en el qual cas s'entén que l'apreuament ha estat fixat definitivament; FER CONSTAR que l'aprovació definitiva del projecte d'expropiació pel procediment de taxació conjunta, implica la declaració d'urgència de l'ocupació dels béns o drets afectats, per la qual cosa, el pagament o dipòsit de l'import de la valoració establerta al mateix, habilita per procedir a ocupar la finca, sense perjudici de la valoració del Jurat d'Expropiació de Catalunya, si procedeix, i la tramitació dels recursos que s'escaiguin respecte el preu just fixat per aquell; PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, a un diari dels de més circulació de la província i al tauler d'Edictes d'aquesta corporació, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte d'Horta-Guinardó 37. – (21PL16848) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana per la recuperació dels paràmetres de la normativa 13b al solar situat al carrer Segle XX, num. 3-5; promogut per Fesol Oval SL; EXPOSAR-LO al públic pel termini d'un mes; SOTMETRE'L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 27/21 17/21 Districte de Nou Barris 38. – (PO-08/20210001) APROVAR inicialment el projecte tècnic de consolidació estructural i restauració de les restes arquitectòniques de la masia de Can Valent, del districte de Nou Barris de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'informe de conformitat tècnica de la Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic del Districte de Nou Barris que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.078.833,05 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveuen els art. 37 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals de Catalunya (ROAS), en concordança amb els art. 231 a 235 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC), 93 del Reial Decret Legislatiu 781/1986,de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local (TRRL), 134 de Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament general de la llei de contractes de les administracions públiques (RCAP). SOTMETRE a informació pública dit projecte durant un termini de 30 dies hàbils a partir del dia següent a la publicació de l'anunci al Butlletí Oficial de la Província (BOP), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. TENIR-LO per aprovat definitivament, sempre i quan no s'hagin formulat al·legacions en el termini d'informació pública, i no s'hagin rebut informes que facin palesa la necessitat d'introduir modificacions en el projecte. PUBLICAR l'aprovació definitiva del projecte al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Taulell d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Andreu 39. – (21PL16838) APROVAR el conveni urbanístic per al desenvolupament de la modificació puntual del Pla General Metropolità en el subàmbit 2 del Sector IV "La Maquinista", de Barcelona; promogut per Unibail Rodamco Steam SLU, de conformitat amb l'informe de la Direcció d'Actuació Urbanística, que consta a l'expedient i es dóna per reproduït a efectes de motivació. FACULTAR la Segona Tinenta d'Alcaldia Il·lma. Sra. Janet Sanz Cid per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n puguin derivar. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 40. – (19g308) APROVAR definitivament, a l'empara de l'article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme i l'article 162 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme, el Compte de Liquidació Definitiva del Projecte de Reparcel·lació, modalitat de compensació, de la UA 3 del PERI Diagonal-Poblenou per un valor de 15.548.108,67 euros, IVA exclòs. El compte provisional del Projecte de Reparcel·lació preveia unes càrregues urbanístiques per import de 4.188.925,71 euros, IVA exclòs. En CG 27/21 18/21 execució del Projecte de Reparcel·lació la Junta de Compensació, en assemblea celebrada el 2 de novembre de 2010, aprovà el compte de liquidació definitiva per valor de 15.548.108,67 euros i la dissolució i liquidació de l'esmentada Junta de Compensació. APROVAR la dissolució de la Junta de Compensació de la UA 3 del PERI Diagonal-Poblenou en virtut de l'article 195 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme. SOL·LICITAR al Registre d'Entitats Urbanístiques Col·laboradores la inscripció de la dissolució de la Junta de Compensació de la UA 3 del PERI Diagonal-Poblenou. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de major circulació de la província; NOTIFICAR-LO personalment als interessats, i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 41. – (10BC 2021/038) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització dels vials laterals de la Gran Via a l'àmbit de la boca Besòs dels túnels viaris de la Plaça de les Glòries (entorn Escola Casas), entre la Rambla de Poblenou i el carrer Bilbao. Districte de Sant Martí a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 3.242.856,75 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament de Barcelona. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA Districte de Nou Barris 42. – (21C00004) INICIAR l'expedient per la concessió de serveis per la gestió i explotació del Complex Esportiu Municipal Guineueta del Districte de Nou Barris amb mesures contractació pública sostenible, ubicat al Carrer Castor 11 de Barcelona, amb número de concessió 21C00004, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit i un valor estimat de 602.467,32 euros. APROVAR l'estudi de viabilitat econòmic-financer de la concessió del complex esportiu municipal Guineueta, el plec de prescripcions tècniques, el Plec de Clàusules Administratives Particulars, i els seus annexos, que han de regir el contracte. CONVOCAR la licitació mitjançant tramitació ordinària i per procediment restringit, d'acord amb allò que disposen els articles 116, 117 i 131.2 de la Llei de contractes del Sector Públic. PUBLICAR al Diari Oficial de la Unió Europea l'anunci d'informació prèvia segons disposen els articles 135.5 i la Disposició Addicional 36a de l'esmentada norma, i, amb posterioritat a que es faci efectiva dita publicació, en el Perfil del Contractant, o en tot cas, un cop transcorregut el termini de 48 hores d'ençà s'emeti la confirmació de la recepció de l'anunci enviat sense que s'hagi publicat. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 27/21 19/21 ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 43. – (20210156) APROVAR el Conveni de col·laboració subscrit entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Fundació Privada Vozes amb NIF núm. G63919716, per a l'execució del projecte Suport a la creació i sosteniment d'un espai solidari, intercultural i de formació artístic musical per a nens i nenes en risc d'exclusió social, amb la finalitat de crear i sostenir un espai solidari, intercultural, i de formació artístic musical per a nens i nenes en risc d'exclusió social que s'adreci a nens i nenes de famílies amb insuficients mitjans i recursos socials i econòmics, i que per les seves condicions es troben en risc d'exclusió social; així com promoure que la música sigui una eina per enfortir el que nens i nenes tenen en comú, valorar positivament les seves diferències, i reconèixer la diversitat com el mitjà per enaltir els nostres deures i drets com a ciutadans de ple dret, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 40.000,00 euros, equivalent al 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 80.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor, de l'entitat Fundació Privada Vozes amb NIF núm. G63919716, la despesa total de 40.000,00 euros, equivalent a un 50% de l'import total del projecte, que és de 80.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200 48903 23213 del pressupost de l'any 2021 del Departament de Promoció de la Infància. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presentin la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 44. – (20210171) APROVAR, el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Associación por la Paz y los Derechos Humanos- Taula x Mèxic, amb NIF núm. G66847237, per a l'execució del projecte Barcelona protegeix als periodistes de Mèxic, amb la finalitat d'acollir temporalment a Barcelona periodistes mexicans/es amenaçats/es per tal de donar-los un respir i reforçar les seves capacitats personals i professionals per afrontar la seva situació de risc, alhora que es visibilitza la seva situació i s'internacionalitza la seva causa, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 80.000,00 euros, equivalent al 79,99% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 100.016,42 euros euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat Associación por la Paz y los Derechos Humanos- Taula x Mèxic, amb NIF núm. G66847237, la despesa total de 80.000,00 euros, equivalent al 79,99% del cost total del projecte (100.016,42 euros) a càrrec de la partida 0200/48743/23291 del pressupost de l'any 2021 de la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional. REQUERIR a l'entitat beneficiària CG 27/21 20/21 per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Tinenta d'Alcaldia de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l'Ajuntament de Barcelona, la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11.30 h. CG 27/21 21/21