Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 9 DE SETEMBRE DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 29 de juliol de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (227/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Quintanar Somolinos (mat. 24676) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sergent SPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2021, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (4/2021 IMHAB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Morera Schultes (mat. 11100189) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per programa amb la categoria professional de Gestor d’Administració General, amb destinació al Departament de Foment de la Rehabilitació de la Direcció de Serveis d’Habitatge de Parc Privat de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, on desenvolupa el lloc de treball de Gestor d’Administració General (codi 20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi com a traductor de jocs de rol. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral CG 30/21 INF. 1/22 setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (2021/153 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Alba Sese Genis (mat. 3100505), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona d'aquest Ajuntament, desenvolupant el lloc de treball de Professora de Música (24FA1BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’Escola de Música JPC SLU, com a Professora de Música, durant el curs 2020-2021. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (2021/154 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada del Sr. Albert Santiago Santiago (mat. 3005583) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació a l’Escola Municipal de Música de l’Eixample de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, on ocupa el lloc base de treball de Professor de Música, i l’activitat privada per compte d’altri, al Colegio Hermanos Sagrado Corazon com a Professor de Música. La dedicació professional privada haurà de complir amb l’establert en l’article 12.2 de la Llei 53/1984, així com en l’establert a l’article 12 de la Llei 21/1987 i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les CG 30/21 INF. 2/22 circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (2021/159 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Eulàlia Valls Balaguer (mat. 3002383), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona d'aquest Ajuntament, desenvolupant el lloc de treball de Professora de Música (24FA1BIBA01), i l’activitat privada per compte d’altri a l’Estudi 6 SL com a Professora i Coordinadora de Música. La Sra. Eulàlia Valls Balaguer per si mateixa o a través de l’ESTUDI 6 SL, de la qual ostenta el càrrec de Coordinadora de Música a EMM Can Fargues, no podrà participar en els processos d’accés dels alumnes procedents de EMM Can Fargues l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (21001654) INICIAR l'expedient per a la contractació del "Servei d'assistència tècnica per al desplegament de la transversalitat de gènere als districtes de Barcelona", amb núm. de contracte 21001654, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 415.057,95 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 514.534,65 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 343.023,10 euros i import de l'IVA de 72.034,85 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 172.940,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92015 0106, un import (IVA inclòs) de 207.528,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92015 0106, un import (IVA inclòs) de 34.588,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92015 0106; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (20000839) ADJUDICAR el contracte núm. 20000839, que té per objecte l’arrendament en modalitat de rènting de vehicles adscrits a la Gerència de Recursos per als serveis tècnics i de representació, a Ald Automotive SA amb NIF A80292667 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la CG 30/21 INF. 3/22 proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 673.468,96 euros IVA inclòs, dels quals 556.585,92 euros corresponen al preu net i 116.883,04 euros a l'IVA, i que es desglossa en 669.934,96 euros IVA inclòs, corresponent al preu ofertat per la quota (arrendament, manteniment i serveis inclosos per un total de 48 mesos), i en 6.534 euros IVA inclòs, corresponent a la part variable en concepte de regularització del quilometratge realitzat per la totalitat dels vehicles. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 131.584,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 166.733,74 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 166.733,74 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 166.733,74 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 41.683,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 27.829,30 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Josep Redondo Laporta. ALLIBERAR la quantitat de 367.760,24 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 68.955,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 91.940,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 91.940,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 91.940,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705; un import (IVA inclòs) de 22.985,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 8. – (21001040) REBUTJAR l'oferta i EXCLOURE de la licitació de l'Acord Marc, amb número de contracte 21001040, que té per objecte la contractació del servei de taxi pel trasllat de personal municipal en funcions de representació de l’Ajuntament de Barcelona i de la resta d’organismes adherits, l'empresa Visualthink Labs, SL, amb número de NIF B52500477, en haver-se evidenciat de la documentació sol·licitada a les empreses en aclariment de les ofertes, errors inesmenables en l'oferta presentada i haver quedat acreditat que s'incompleixen, per part d'aquesta empresa, les prescripcions dels plecs en relació a la subcontractació, segons els informes i documents que s'inclouen a l'expedient. DESIGNAR com a proveïdor de l'Acord Marc l'empresa Ecotaxi Barcelona, SL, amb número de NIF B65837320, en ser considerada l'oferta d'aquesta la més CG 30/21 INF. 4/22 avantatjosa econòmicament de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Josep Redondo Laporta, Cap de serveis de Correu Consergeria i Parc Mòbil. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació. Seguretat i Prevenció. 9. – (21000358L01) DECLARAR DESERT el procediment obert ordinari, per a l'adjudicació del contracte núm. 21000358L01, que té per objecte Càtering, amb criteris ambientals, per als Plenaris ordinaris i extraordinaris del Consell Municipal i esmorzars, dinars i/o sopars de jornades de treball i institucionals del Govern Municipal, per no haver-se presentat cap oferta. ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 97.328,00 euros, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 32.450,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705; un import (IVA inclòs) de 48.664,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022; un import (IVA inclòs) de 16.214,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (21000358L03) DECLARAR DESERT el procediment obert ordinari, per a l'adjudicació del contracte núm. 21000358L03 que té per objecte Càtering, amb criteris ambientals, per a serveis puntuals de refrigeri i/o dinar-sopar tipus bufet, com atenció protocol·lària per a actes que requereixen incloure la restauració per als assistents, per no haver-se presentat cap oferta. ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 110.682,00 euros IVA inclòs, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 36.905,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705; un import (IVA inclòs) de 55.341,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705; un import (IVA inclòs) de 18.436,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (16001694-004) PRORROGAR per un període comprès des del 01.10.2021 i fins el 31.03.2022 o fins que s’iniciï l’execució de la contractació que l’ha de substituir, el contracte 16001694 que té per objecte l’arrendament en modalitat de rènting de vehicles destinats al servei de flota i serveis tècnics dependents de la Gerència de Recursos, adjudicat a l'empresa Ald Automotive SA, amb NIF A80292667, per un import total de 84.554,60 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 42.277,30 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de CG 30/21 INF. 5/22 34.939,92 euros i import IVA de 7.337,38 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 42.277,30 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 34.939,92 euros i import IVA de 7.337,38 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/20400/92011 0705. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (19003767L01-002) PRORROGAR per un període comprès des del 30-09-2021 fins el 29.09.2023, el contracte 19003767L01-002 que té per objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Direcció de Serveis Publicitaris (L0T1), adjudicat a l'empresa Artes Graficas Auxiliares del Libro, SL amb NIF B08923542, per un import total de 301.240,56 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 110.710,28 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 91.496,10 euros i import IVA de 19.214,18 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 150.620,28 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 124.479,57 euros i import IVA de 26.140,71 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 39.910,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 32.983,47 euros i import IVA de 6.926,53 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 13. – (19003767L02-002) PRORROGAR per un període comprès des del 30-09-2021 fins el 29.09.2023, el contracte 19003767L02-002 que té per objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Gerència d'Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat i el Districte de Sant Martí (L0T2), adjudicat a l'empresa Agpograf, SA amb NIF A-08664450, per un import total de 178.939,70 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 22.367,46 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 9.896,83 euros i import IVA de 2.078,34 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0800; un import net de 8.588,67 euros i import IVA de 1.803,62 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per CG 30/21 INF. 6/22 un import de 67.102,39 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 29.690,51 euros i import IVA de 6.235,01 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0800; un import net de 25.766,01 euros i import IVA de 5.410,86 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 89.469,85 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 39.587,35 euros i import IVA de 8.313,34 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92011 0800; un import net de 34.354,68 euros i import IVA de 7.214,48 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 14. – (19003767L03-002) PRORROGAR per un període comprès des del 30-09-2021 fins el 29.09.2023, el contracte 19003767L03-002 que té per objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Gerència d'Àrea d'Ecologia Urbana (L0T3), adjudicat a l'empresa Impremta Pagès, SL amb NIF B- 17207945, per un import total de 181.677,88 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 22.709,73 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 18.768,37 euros i import IVA de 3.941,36 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/15016 0500. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 68.129,21 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 56.305,13 euros i import IVA de 11.824,08 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/15016 0500, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 90.838,94 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 75.073,50 euros i import IVA de 15.765,44 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/15016 0500, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 15. – (19003767L04-002) PRORROGAR per un període comprès des del 30-09-2021 fins el 29.09.2023, el contracte 19003767L04-002 que té per objecte la producció gràfica, el manipulat, l'embalatge, el transport i lliurament dels productes de difusió per a les diferents campanyes i accions de comunicació que siguin encarregades per la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI (L0T4) adjudicat a l'empresa Fotoletra, SA amb NIF A08671893, per un import total de 299.909,82 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. CG 30/21 INF. 7/22 AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 112.466,18 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 92.947,26 euros i import IVA de 19.518,92 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22109/23035 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 149.954,91 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 123.929,68 euros i import IVA de 26.025,23 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22109/23035 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 37.488,73 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 30.982,42 euros i import IVA de 6.506,31 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22109/23035 0200. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 16. – (17002464-004) MODIFICAR, a l'empara dels articles 106 i 108 del TRLCSP, el contracte 17002464-004 que té per objecte el servei de manteniment dels aparells elevadors dels edificis adscrits als 10 Districtes i Gerències de l'Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l'empresa Ascensores Ersce, SA, amb NIF A08277907, per un import màxim de 26.061,27 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 26.061,27 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 7.148,76 euros i import IVA de 1.501,24 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400; un import net de 14.389,48 euros i import IVA de 3.021,79 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200. FIXAR en 1.076,91 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i formalitzi en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 17. – (17004830-005) MODIFICAR, a l'empara dels articles 106 i 108 del TRLCSP, el contracte 17004830-005 que té per objecte la contractació dels serveis manteniment de sistemes i instal·lacions de seguretat, contra incendis, comunicacions i grups de pressió en els edificis adscrits als Districtes i Gerències de l’Ajuntament de Barcelona (Lot 2), adjudicat a l'empresa INV PROTECCION SL, amb NIF B85582013, per un import màxim de 60.345,66 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 60.345,66 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 28.925,62 euros i import IVA de 6.074,38 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609; un import net de 10.031,26 euros i import IVA de 2.106,56 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607; un import net de 2.438,02 euros i import IVA de CG 30/21 INF. 8/22 511,98 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605; un import net de 8.477,55 euros i import IVA de 1.780,29 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601. FIXAR en 2.493,62 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i formalitzi en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 18. – (18003434L01-003) ALLIBERAR l'autorització i la disposició de la despesa per un import de 100.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici pressupostari 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811 0601, del contracte núm. 18003434L01-003, que té per objecte el lloguer de material d'infraestructures necessari pel desenvolupament dels actes culturals i populars dels Districtes durant el període de 2019-2020. Lot 1- Districte Ciutat Vella. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 19. – (18003434L09-003) ALLIBERAR l'autorització i la disposició de la despesa per un import de 20.833,33 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici pressupostari 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811 0608, del contracte núm. 18003434L09-003, que té per objecte el lloguer de material d'infraestructures necessari pel desenvolupament dels actes culturals i populars dels Districtes durant el període de 2019-2020. Lot 9- Districte Nou Barris. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 20. – (18003434L11-003) ALLIBERAR l'autorització i la disposició de la despesa per un import de 30.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici pressupostari 2021 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811 0610. del contracte núm. 18003434L11-003, que té per objecte el lloguer de material d'infraestructures necessari pel desenvolupament dels actes culturals i populars dels Districtes durant el període de 2019-2020. Lot 11- Districte de Sant Martí. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 21. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 9 de setembre de 2021. 22. – (PPUB EDU- 01) MODIFICAR els articles 2.3, 3.1.1 i 3.1.5 del text refós de la regulació dels preus públics pels serveis d’educació per al curs 2021-2022 i següents, per a les escoles bressol municipals, les escoles municipals de música, el Conservatori Municipal de Música i el Planetari Municipal, de conformitat amb la proposta que figura a l’expedient. PUBLICAR al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona els esmentats documents de forma refosa amb la regulació vigent. 23. – (21002028) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis d’una Oficina Tècnica de Projectes per a la captació i gestió de fons europeus, amb núm. de contracte 21002028, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 489.539,28 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.699.227,26 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de CG 30/21 INF. 9/22 clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 404.577,92 euros i import de l'IVA de 84.961,36 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 326.359,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/93116 0701, un import (IVA inclòs) de 163.179,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/93116 0701; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió d’Economia i Hisenda. 24. – (21XF0427) APROVAR la modificació de la Convocatòria de subvencions per a la transformació digital del Comerç i la Restauració de la ciutat de Barcelona, any 2021, aprovada per Comissió de Govern del dia 25 de març del 2021, que té per objectiu poder continuar impulsar i accelerant la transformació digital del sector del comerç i de la restauració a la ciutat de Barcelona, dins del context de crisi provocada per la pandèmia de la COVID-19, i per tal d’ampliar la dotació pressupostària en 250.000,00 euros, quedant així el pressupost final global de la convocatòria fixat en 1.250.000 d’euros; PUBLICAR la modificació de la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal. 25. – (21XC0175) APROVAR el conveni de col·laboració entre Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l'Aigua, SA i l'Ajuntament de Barcelona per a la recaptació i gestió de la taxa pel servei de clavegueram. FACULTAR la Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda de l'Ajuntament de Barcelona, l'Ilma. Sra. Montserrat Ballarin Espuña, per a la signatura del conveni. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d'Economia i Hisenda. 26. – (21S05178) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació catalana d'empreses per a gais i lesbianes (Acegal), que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte anomenat "Promoció, dinamització i posicionament de la Barcelona LGTBIQ", per un import de 116.905,00, equivalent al 47,57% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 245.735,00 euros i una durada fins al 31.12.2021, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 116.905,00 euros, dels quals 66.905,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43215 del pressupost de l'any 2021, i 50.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43211 del pressupost de l'any 2021 a favor de l'Associació catalana d'empreses per a gais i lesbianes (Acegal) amb CIF G4717812. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte 5è del conveni. FACULTAR l'Il·lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. CG 30/21 INF. 10/22 27. – (03-99-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-099/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 117.579,41 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21072391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 28. – (03-100-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-100/2021 de modificacions de crèdit, consistent en la modificació parcial de la incorporació de Romanent de Crèdit al Pressupost per a l’exercici 2021, relatiu al Projecte S.20000.018 "Promoció de la capital alimentària”, per un import de 100.000,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 21072695; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 29. – (3-103/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-103/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 63.000,00 euros, per atendre despeses del reforç de l’acompanyament als veïns i veïnes del passatge Sigüenza del Districte d’Horta- Guinardó afectats per les valoracions de risc, realitzades pels serveis tècnics, sobre les estructures dels habitatges pendents d’expropiació, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21083191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 30. – (20220005) INICIAR l'expedient per a la contractació de "Serveis d'informació mitjançant la figura d'informadors ambientals de la gerència d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona pels anys 2022-2024, amb mesures de contractació pública sostenible.", amb núm. de contracte 21002292, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 803.457,35 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat d'1.394.430,11 euros. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 664.014,34 euros i import de l'IVA de 139.443,01 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 60.946,45 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15016 0500, un import (IVA inclòs) de 442.791,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15016 0500, un import (IVA inclòs) de 299.719,48 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15016 0500; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb la CG 30/21 INF. 11/22 previsió de l'article 103 LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat 31. – (20180026P) PRORROGAR per un període comprès des del 01.10.2021 fins el 30.09.2023, el contracte 17006742-002 que té per objecte "Direcció facultativa i assistència tècnica del servei de gestió de túnels viaris urbans i responsable de seguretat de túnels viaris urbans de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa SGS TECNOS, SA, amb NIF A28345577, per un import total de 519.291,67 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 64.911,46 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 53.645,83 euros i import IVA d'11.265,63 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 194.734,38 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 160.937,50 euros i import IVA de 33.796,88 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 259.645,83 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 214.583,33 euros i import IVA de 45.062,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat 32. – (20160150 M2) MODIFICAR, a l'empara dels articles 219, 105 i 106 del TRLCSP, el contracte 16000643-009 que té per objecte "Serveis de manteniment integral dels túnels de la xarxa viària bàsica de la ciutat de Barcelona (2016-2020), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral", adjudicat a l'empresa AERONAVAL CONSTRUCCIONES E INSTAL, amb NIF A28526275, per un import màxim de 425.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 100.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 82.644,63 euros i import IVA de 17.355,37 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0504. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 325.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 268.595,04 euros i import IVA de 56.404,96 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. FIXAR en 17.561,98 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies CG 30/21 INF. 12/22 hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Ciutat Vella 33. – (1BC 2019/042) APROVAR inicialment el Projecte executiu de la intervenció arquitectònica per a la conversió del conjunt Padellàs/llibreteria en MUHBA- Casa de la Història, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 4.427.443,68 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sants-Montjuïc 34. – (19g429) RESOLDRE les al·legacions formulades en el tràmit d’informació pública del projecte de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, de la UA-Àmbit Sant Pere d’Abanto, de la MpPGM en l’àmbit discontinu de les finques dels carrers Sant Pere d’Abanto, 3-19, Moianès, 26-28, i d’Homer, 2-10, conformada per les finques situades al carrer de Sant Pere d’Abanto, núm. 3 i 15-19, en el sentit que justificadament i raonada, figura en l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 15 de juliol de 2021 que consta en l’expedient i que es dona per reproduït. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2.a) del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i en compliment de la Sentència ferma núm. 664, dictada el 3 de juliol de 2019 pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (Secció 3a de la Sala Contenciosa Administrativa), el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, de la UA- Àmbit Sant Pere d’Abanto, de la MpPGM en l’àmbit discontinu de les finques dels carrers Sant Pere d’Abanto, 3-19, Moianès, 26-28, i d’Homer, 2-10, conformada per les finques situades al carrer de Sant Pere d’Abanto, núm. 3 i 15-19, que incorpora les modificacions derivades de l’informe esmentat de 15 de juliol de 2021. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 del Text refós de la Llei d’urbanisme, i per tant, entre d’altres, l’extinció dels drets i càrregues que es relacionen en l’esmentat projecte de reparcel·lació, per incompatibilitat amb el planejament. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un diari dels de més circulació de la província, i NOTIFICAR- LO individualment a tots els propietaris i altres interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 30/21 INF. 13/22 Districte de Gràcia 36. – (20obo184) RESOLDRE les al·legacions presentades el 22 de febrer de 2021 pel Sr. Oscar Veiga Massana, en nom i representació de la Sra. Geraldine Edo Ferriz, per la Sra. Maria Isabel Vilalta Calaf, en nom i representació del Sr. Vicente Planella Alonso, i per la Sra. Ruth Gilberte Rios, en nom i representació de la societat JOSEL, SLU, durant el període d’exposició pública al Projecte d’urbanització dels vials del Barri de Can Farigola (carrers de Mare de Déu del Coll, Farigola, Medes, Cambrils, l’Argentera i Calendau), inclosos a la Modificació puntual del PGM al Barri de Vallcarca en l’àmbit situat a l’entorn de l’Avinguda i el Viaducte de Vallcarca, i els carrers de Gustavo Adolfo Bécquer i la Farigola, aprovada definitivament el 4 d’abril de 2019, al Districte de Gràcia, a Barcelona; i tot l’anterior, en el sentit i pels motius que justificadament i raonada figuren als informes de la Directora de Serveis de Projectes i Obres de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 9 de març de 2021, a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 12 de març de 2021, i a l’informe de la Direcció de Serveis Jurídics de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 26 d’abril de 2021, que obren a l’expedient administratiu, i que a efectes de motivació s’incorporen a aquest acord; APROVAR definitivament el Projecte d’urbanització abans esmentat, que és d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de data 18 de juny de 2020, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 6.784.376,25 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un diari dels de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. Districte de Sant Andreu 37. – (15gu04) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme, el Projecte de reparcel·lació del Polígon d’actuació urbanística delimitat per la Modificació puntual del Pla general metropolità en el subàmbit 2 del sector IV “La Maquinista”, amb introducció de les modificacions no substancials introduïdes en l’esmentat Projecte de reparcel·lació d’11 de maig de 2015 i relacionades en l’informe de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut municipal d’urbanisme de 19 de juliol de 2021, donant compliment a la sentència núm. 112/2018 de 23 de maig de 2018 dictada pel Jutjat contenciós administratiu núm. 14 de Barcelona declarada ferma. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i per tant, entre d’altres, l’extinció dels drets i càrregues que es relacionen en l’esmentat Projecte de reparcel·lació, per incompatibles amb el planejament. CONDICIONAR l’executivitat i eficàcia d’aquest acord, i en conseqüència la seva publicació i notificació a tots els interessats, fins a l’aprovació definitiva del Projecte constructiu d’urbanització de la CG 30/21 INF. 14/22 zona verda de l’àmbit de la Modificació puntual del Pla general metropolità “La Maquinista”, que és objecte del procediment ordinari número 55/2016, seguit davant el Jutjat contenciós-administratiu número 5 de Barcelona. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un diari dels de major circulació de la mateixa i NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats en l’expedient. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 38. – (20g150) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme, el Projecte de Delimitació del Polígon d’Actuació Urbanística 4, de la 4a fase d'execució de la Unitat d’Actuació B de la Modificació del Pla General Metropolità al Polígon de les Cases Barates del Bon Pastor, formulat per l'Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, en qualitat de propietari únic dels terrenys inclosos a l’àmbit, amb determinació del sistema de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, per a la seva execució, que es tramita simultàniament amb el Projecte de Reparcel·lació. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un dels diari de més circulació de la província i NOTIFICAR-LO individualment a tots els interessats afectats. COMUNICAR-HO a la Subcomissió d’Urbanisme del municipi de Barcelona, en compliment de l’article 65.3 de la Llei 2/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 39. – (20g151) APROVAR definitivament, a l'empara de l'article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, del Polígon d’actuació urbanística 4, de la 4a Fase d’execució de la Unitat d’actuació B de la Modificació del Pla general metropolità al Polígon de les Cases Barates del Bon Pastor formulat per l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona en qualitat de propietari únic, que es tramita simultàniament amb el Projecte de delimitació i determinació del sistema i modalitat d’execució. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 del Reglament de la Llei d'urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l'article 127 del Text refós de la Llei d'urbanisme, i per tant, entre d'altres, la cessió, en ple domini i lliure de càrregues, a l'Administració actuant dels terrenys de cessió obligatòria per a llur afectació als usos previstos en el planejament. TENIR EN COMPTE les peticions realitzades per “Red Eléctrica de España”, en instància presentada al Registre de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona de data 6 de maig de 2021, pel que respecta a la possible afectació de la línia subterrània elèctrica de transport que discorre per l’àmbit. RECONÈIXER, de conformitat amb l’article 219 undecies del Reglament de la Llei d’urbanisme, amb la redacció donada pel Decret 80/2009, de 19 de maig, el dret al reallotjament dels ocupants legals d’habitatges que han acreditat que reuneixen els requisits legals establerts i que ho han sol·licitat expressament en el tràmit d’audiència derivat de l’aprovació inicial del projecte de reparcel·lació, que es relacionen en document annex. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un diari dels de més circulació de la província i NOTIFICAR-LO individualment a tots els interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 30/21 INF. 15/22 Districte de Sant Martí 40. – (10-2020LL31915) CONCEDIR la llicència d'obres majors a TRANS PROPCO PARC CENTRAL BARCELONA, SL representada per LLUÍS ESCARMÍS COSTA per a l'execució d'obres majors a l'emplaçament situat al carrer MARROC, 25-31, per a la construcció d'un edifici d'obra nova de 3PS+PB+10PP destinat a oficines amb una superfície construïda total de 24.238,07 m2. En resulta un edifici d'oficines, 134 places d'aparcament per a cotxes, 104 per a motos i 282 per a bicis. Amb les següents condicions particulars dellicència: Abans de l'inici d'obres: - Caldrà haver obtingut l'informe favorable de l'ARC sol·licitat en data 07-09-20 i seguir les seves indicacions. La descontaminació d'un sòl pot comportar la suspensió de l'executivitat dels drets d'edificació i altres aprofitaments del sòl que siguin incompatibles amb les mesures de neteja i recuperació del terreny que s'hi estableixin, fins que aquestes es duguin a terme o es declari el sòl com a no contaminat. - Caldrà contactar amb la Direcció de Serveis de Projectes i Obres de l'IMU (tel. 93 291 46 00). - Caldrà contactar amb l'Agència d'Energia de Barcelona en relació a l'aplicació de l'Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona i donar compliment als requeriments del seu informe de data 20-08-20. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat - A l'inici de les obres s'haurà d'informar al Departament de Coordinació d'Obres a l'Espai Públic (tel. 93 291 48 75) per a poder comprovar l'acompliment del PEI en la fase d'obres i anotar els registres necessaris pel manteniment de les infraestructures de serveis. - Caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d'obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. - Caldrà donar compliment a les especificacions dels informes de BCASA subsòl i pneumàtica. En el decurs de les obres: - La instal·lació d'extinció automàtica per ruixadors ha d'estar dissenyada segons la norma UNEEN 12.845. - El disseny de la xarxa de detecció automàtica d'incendis s'ha d'ajustar a la norma UNE-23.007-14. - La xarxa d'abastament d'aigua per a les instal·lacions de protecció contra incendis ha d'estar dissenyada segons la norma UNE 23.500. - Es recorda que els conductes d'extracció i aportació d'aire de l'aparcament, en canviar de sector, han de garantir una resistència al foc d EI120 o superior, d'acord al punt 3 del capítol 1 del DBSI. - Es recorda que els punts d'aportació d'aire per ventilació de l'aparcament, i aquells que no disposin d'un element d'obturació en cas d'incendi, han de garantir una distància mínima envers altres sectors, d'acord al capítol 2 del DBSI. - El sistema de pressió diferencial de les escales protegides i especialment protegides s'ha d'adequar a la norma EN 12101-6: 2005 - Els elements verticals separadors amb altres establiments o edificis ha de garantir una resistència al foc mínima d'EI120 o equivalent. - Es recorda que cal garantir les distàncies de 25m des de tot origen d'evacuació fins a trobar una boca d'incendi equipada, i que aquestes han de donar abastament a totes les zones de l'establiment, d'acord al RIPCI. - Totes les places d'aparcament per a bicicleta hauran de tenir els ferratges necessaris per al seu ús. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. - Caldrà donar compliment a l'article 300.14 de les NNUU del PGM pel que fa a l'execució de la CG 30/21 INF. 16/22 conducció principal de la recàrrega de vehicles elèctrics. - La urbanització del sòl privat amb servitud de pas públic serà igual a la dels espais lliures confrontants. Aquest espai no podrà ser d'ús privatiu ni es podrà tancar. - Totes les estructures de la instal·lació fotovoltaica seran lleugeres i desmuntables i no podran conformar un sostre impermeable. - Caldrà donar compliment a les especificacions de l'informe del Departament de Protecció del Verd de data 13-10-20. - Caldrà donar compliment a les especificacions de l informe de la Direcció de Serveis de Projectes i Obres de data 27- 10-20. En el tràmit de primera ocupació i/o comunicació prèvia: - Per tal de donar compliment al DBSI5, accessibilitat dels serveis d'emergència en cas d'incendi, cal executar el projecte d'urbanització previst que admeti l'accés dels vehicles d'intervenció a l'interior d'illa (façanes accessibles) prèviament a la posada en funcionament de l'activitat. - Caldrà registrar les servituds de pas, galeries i totes les sales tècniques corresponents a nom de l'Ajuntament de Barcelona. - Abans de concedir la llicència de primera ocupació s'hauran d'haver recepcionat les obres d'urbanització del sòl privat amb servitud de pas públic. - Caldrà establir les servituds necessàries per al correcte funcionament de l'aparcament. - Es comunicarà el final d'obra al Departament de Coordinació d'Obres a l'Espai Públic per a poder verificar les condicions del seu informe de data 05-10-20. A més, caldrà lliurar al DCOEP una separata complerta de les infraestructures implantades a l'edifici, que inclourà una Memòria, Annex d'infraestructures i Plànols As-Built, així com els informes relacionats amb les instal·lacions executades que es considerin d'interès. - Pel desenvolupament de l'activitat, caldrà dur a terme la seva legalització d'acord amb l'OMAIIA, normatives sectorials i d'altres vigents en el moment de la seva legalització. - Caldrà disposar de l'informe de caràcter favorable de recepció dels treballs de recollida pneumàtica emès per BCASA i la Direcció de Serveis de Neteja i Gestió de Residus. - Per l'entrada en funcionament de l'aparcament, caldrà proveir-se prèviament de la corresponent Autorització pel procediment de Comunicació amb Certificació Tècnica (Annex III.2). - Caldrà verificar l'acompliment de l'aplicació sobre Energia Solar de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. - En el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, s'ha d'aportar la documentació requerida en l'article 6 de l ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. - Caldrà obtenir l'informe final de l'Agència de Residus de Catalunya. Altres: - Aquesta llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d'instal·lacions, ni les bastides d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via pública, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres: 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. 41. – (14gu07) APROVAR, de conformitat amb l'article 195 del Reglament de la Llei d'urbanisme, la dissolució i liquidació de la Junta de Compensació del PAU 1 del PMU de l’illa delimitada pels carrers de Pere IV, de Badajoz, dels Almogàvers i de la Ciutat de Granada, per haver complert les finalitats per les quals va ser creada. TRASLLADAR certificació d’aquest acord al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, per a la practica de la inscripció de la dissolució de l’entitat en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores, de conformitat amb l’article 205.1.d) del Reglament de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un diari dels de més circulació de la província; i NOTIFICAR-LO CG 30/21 INF. 17/22 personalment als interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 42. – (20g211) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 119.2.a del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU del PMU del Subsector 5 del PMU per a la reforma interior del sector Llull-Pujades Ponent, formulat per la Junta de Compensació de l’àmbit, amb les prescripcions contingudes a l’informe de 15 de juliol de 2021 de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal l’Urbanisme, que consta en l’expedient, en els mateixos propis termes que es donen per reproduïts. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d’edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. 43. – (10BC 2021/072) APROVAR inicialment el Projecte executiu del nou accés al Port Olímpic i a l’aparcament sobre l’avinguda Litoral a Barcelona, al districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 4.446.755,00 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les allegacions pertinents. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 44. – (38/2021) APROVAR la Declaració “Ciudades Climáticamente Neutrales 2030”, per tal de reforçar el compromís de Barcelona de continuar a l'avantguarda europea en l'acció per mitigar l'emergència climàtica i en l'impuls a la innovació orientada a accions que milloren el benestar de les persones, així com de col·laborar i accelerar la implementació de solucions que produeixin beneficis socials, econòmics i ambientals per a la transformació urbana. 45. – (20000989) ADJUDICAR el contracte núm. 20000989, que té per objecte "Contracte del Servei de Suport en la Gestió de les Troballes, de l’Oficina de Troballes de l’Ajuntament de Barcelona" a Fundació Privada Tallers de Catalunya amb NIF G58710435 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 340.013,09 euros IVA inclòs, dels quals 281.002,55 euros corresponen al preu net i 59.010,54 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 170.006,54 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació CG 30/21 INF. 18/22 pressupostària D/22719/92511 0300; un import (IVA inclòs) de 170.006,55 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 14.050,13 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Pilar Guinchard. ALLIBERAR la quantitat de 77.118,19 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 38.559,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300; un import (IVA inclòs) de 38.559,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 46. – (21S07078) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Mundial de Grans Metròpolis (METROPOLIS) que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per a generar espais d'intercanvi i aprenentatge principalment en els àmbits de l'acció internacional de les grans ciutats i àrees metropolitanes; i dels reptes que la disrupció digital planteja a les ciutats per al període 2021-2023, per un import de 390.000,00 euros, corresponent al 50% del cost total del projecte. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa total de 390.000,00 euros corresponent a favor de l'Associació Mundial de Grans Metròpolis (METROPOLIS), amb CIF G65011652, amb càrrec a les partides i pressupostos següents: 390.000,00 euros amb càrrec a la partida 0300/48759/91223 del pressupost de la Gerència d'Àrea d'Agenda 2030, Transició Digital i Esports, amb el següent desglossament: 130.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2021; 130.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2022; i 130.000,00 euros amb càrrec al pressupost 2023 , condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient per als exercicis posteriors a l'actual. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti regularment a l'Ajuntament de Barcelona, els informes de seguiment suficients per poder valorar el desenvolupament de cada una de les accions, que hauran d'incloure, si és el cas, dades de participació i valoració de les accions, d'acord amb allò establert al pacte 6è del conveni. FACULTAR l'Ima. Sra. Laia Bonet Rull, Tercera Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 30/21 INF. 19/22 ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 47. – (2020-0093) APROVAR el Protocol d’intencions entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consell d’Europa, que té per objecte renovar i formalitzar la participació de la ciutat de Barcelona com a membre de la Xarxa espanyola de ciutats interculturals (Red de ciudades interculturales- RECI), mitjançant la qual participa en el programa de ciutats interculturals (Intercultural cities, ICC). FACULTAR el Tinent d’Alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Protocol. 48. – (2021-0094) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consell d'Associacions de Barcelona que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa nominativa pel desenvolupament del projecte “Les entitats som necessàries”, per un import de 40.110,00 euros, equivalent al 57,44% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 69.825,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor del Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, la despesa per un import de 40.110,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92418 0800 del pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2021, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Marc Serra Solé, Regidor de Drets de Ciutadania i Participació de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 49. – (2021-0104 - 21S07354) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i Federació Catalana de Voluntariat Social que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa nominativa pel desenvolupament del projecte "Xarxa de voluntariat i associacionisme de la FCVS a Barcelona", per un import de 31.000,00, equivalent al 49,20% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 63.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Federació Catalana de Voluntariat Social, amb NIF G59106823, la despesa per un import de 31.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48554/92418 0800 del pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2021, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Marc Serra Solé, Regidor de Drets de Ciutadania i Participació de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. CG 30/21 INF. 20/22 Districte de l'Eixample 50. – (20199205) AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 9.509,50 euros amb càrrec al pressupost i partida en aquest mateix document, a favor de l'ASSOCIACIÓ XARXA DOS DEU amb NIF G66160763 per la reformulació del CONVENI DE GESTIÓ CÍVICA ASSOCIACIÓ XARXA DOS DEU. APROVAR la reformulació del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Xarxa Dos Deu, amb NIF G66160763 que instrumenta l'atorgament d'una subvenció nominativa mitjançant concessió directa, de conformitat amb els articles 22.2.a i 28 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 9.509,50 euros que representa el 100% del projecte. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la finalització de l'execució del projecte, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. FACULTAR l'Im. Sr. Jordi Martí Grau Regidor del Districte de l'Eixample per la signatura de l'esmentada reformulació del conveni de gestió cívica, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 51. – (20212038) APROVAR les bases particulars de gestió cívica del casal de barri de La Vinya per procediment de pública concurrència. CONVOCAR la pública concurrència per a la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 54.399,16 €, amb càrrec a la posició pressupostària número 489.03 924.16 06.03 dels pressupostos de l’exercici 2022 condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l’actual. DONAR-NE compte a la Comissió de de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 52. – (18003066L03) RECONÈIXER, de conformitat amb l’informe tècnic emès el 27 de juliol de 2021, l’import d’indemnització parcial a favor de l’empresa Iniciatives i Programes, SL, amb NIF B59545913, per una quantitat de 5.818,33 euros, del contracte número 18003066-Lot 3, que té per objecte el servei de gestió del Centre Cívic de la Trinitat Vella, pel període comprés entre el dia 1 de maig de 2020 i el dia 14 de juny de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació per l’import indicat, a càrrec de la partida D/22611/33711 de l'exercici 2021. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 30/21 INF. 21/22 Mocions ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (DP-2021-28233) AUTORITZAR la despesa de 6.000.000,00 euros amb càrrec a la partida pressupostària 2021 0700 62224 93311; APROVAR inicialment el Plec de clàusules reguladores del procediment per l’adquisició de naus industrials a la Zona del Besòs - La Sagrera de la ciutat de Barcelona per tal de realitzar un projecte d’economia circular (formació, transferència i impacte al teixit industrial), mitjançant procediment de pública concurrència de caràcter obert, tramitat de forma ordinària; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s’hi formulen reclamacions o al·legacions que posin de manifest la necessitat d'introduir-hi modificacions; TENIR per elevat automàticament aquest acord d’aprovació inicial a definitiva; CONVOCAR la concurrència pública per adjudicar les adquisicions. 2. – (21XF0907) APROVAR, amb efectes 1 de setembre de 2021, el contracte d'arrendament dels mòduls 3, 4, 5, 6 i 7 de la planta 3ª de l'Edifici Media-Tic ubicat entre els carrers Sancho de Àvila, 131 a 139 i de Roc Boronat, 117 a 127, amb el Consorcio de la Zona Franca de Barcelona (NIF Q0876006H), per un termini de Cinc (5) Anys, a partir del día 1 de setembre de 2021 i fins a les 24 hores del 31 d'agost de 2026, prorrogable per acord exprés de les parts, per poder ubicar les dependències de la Direcció d'Atenció Ciutadana (DAC), amb una renda trimestral dels mòduls de 47.784,15€/Trimestre, sent la quota mensual de 15.928,05 €/mes, amb subjecció a les normes de la Llei d'Arrendaments Urbans i les modificacions introduïdes per la Llei 4/2013, de mesures de flexibilització i foment del mercat de lloguer, tot entenent, que I'Ajuntament està EXEMPT de l'obligació de constituir fiança d'acord amb el que disposa l'article 36.6 de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'arrendaments urbans. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per import d'1.583.042,01 € IVA inclós, de la partida pressupostaria 0705 20200 93312, amb el següent desglossament: per l'exercici 2021, 51.899,60 € IVA inclós, per l'exercici 2022, 320.975,39 € IVA inclós; per l'exercici 2023, 330.045,55 € IVA inclós; per l'exercici 2024, 330.045,55 € IVA inclós; per l'exercici 2025, 330.045,55 € IVA inclós i per l'exercici 2026, 220.030,37 € IVA inclós, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis corresponents; ABONAR trimestralment la renda acordada mitjançant la presentació de la factura electrònica corresponent d'acord amb el que preveu la Llei 25/2013, de 27 de desembre; FORMALITZAR el contracte d'arrendament, segons el redactat annex, que s'aprova, i DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. EL SECRETARI GENERAL CG 30/21 INF. 22/22