Districte de Sant Martí Departament de Serveis Jurídics - Secretaria Pl. Valentí Almirall, 1 08018 Barcelona 932 916 089 serveisjuridics_secretaria_santmarti@bcn.cat barcelona.cat/santmarti AUDIÈNCIA PÚBLICA DE L’ESTAT DEL DISTRICTE Per indicació de la Ilma. Sra. Marilén Barceló Verea, presidenta de l’Audiència Pública del Districte de Sant Martí, em plau convocar-vos a la propera sessió de l’Audiència Pública de l’Estat del Districte, que tindrà lloc el 20 de setembre de 2021 a les 18 h. L’Audiència Pública se celebrarà a la sala d’actes del Districte de Sant Martí i serà retransmesa en streaming a través del web del Districte i de la plataforma digital de participació de l'Ajuntament de Barcelona decidim.barcelona. L’Audiència Pública tindrà el següent: ORDRE DEL DIA 1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior (7 de juny de 2021) 2. Intervencions de la ciutadania. Atès l’actual context i seguint les darreres recomanacions de les autoritats sanitàries, la sessió serà semi presencial amb aforament limitat complementant-se la participació ciutadana a través d’un sistema d’intervenció per videoconferència per a les persones que degut a l’aforament limitat no puguin assistir-hi presencialment i així ho sol·licitin. Les sol·licituds de participació presencial seran ateses per ordre de petició fins a esgotar el nombre de places disponibles, que en aquesta sessió són un total de 20 places. Per poder intervenir a l’audiència pública en qualsevol de les modalitats (presencial o a distància per videoconferència) és necessari que de forma anticipada es facilitin les dades personals i l’objecte de la intervenció a través del formulari disponible a la plataforma decidim.barcelona S’hi admetran peticions fins el dia 19 de setembre a les 18h. Les persones que trametin sol·licituds de connexió a distància rebran l’enllaç de connexió abans de les 14h del dia de celebració de la sessió. Barcelona, 13 de setembre de 2021 Marta da Pena Gómez Secretària de l’Audiència Pública