Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 30 DE SETEMBRE DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 16 de setembre de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 2. – (288/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Fernando Gómez Bernabé (mat. 24591) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2021, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (300/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Juan Barquet Morrison (mat. 24532) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2021, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al CG 32/21 1/26 Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (21-P-264 IMU) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Aurora López Corduente (mat. 7022375) entre la seva activitat municipal com a contractada laboral subrogada, amb la categoria professional de Tècnica Superior d’Arquitectura, amb destinació a la Direcció de Serveis de Coordinació de Projectes de l’Institut Municipal d’Urbanisme, on ocupa el lloc de treball de Coordinadora de projectes d'arquitectura, i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per al curs acadèmic 2021-2022 des de l’1/9/2021 fins al 31/8/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (30/2021 IMH) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Janira Rivera García (mat. 5100193), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació al Departament de Sancions de la Direcció de Recaptació i Sancions de l’Institut Municipal d’Hisenda, on ocupa el lloc de treball d’Administrativa (16FCXSCSC06), i una activitat privada per compte d’altri com a speaker de la Federació Catalana de Taekwondo. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les CG 32/21 2/26 circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (311/2021) APROVAR la segona pròrroga del conveni marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat i Tecnologia La Salle (FUNITEC La Salle), de 18 d’octubre de 2018, que té per objecte l’acolliment de persones estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir del 18 d’octubre de 2021 i fins al 17 d’octubre de 2022, mantenint el contingut de les clàusules que integraven aquell conveni. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de la segona pròrroga d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 7. – (18003695-005) PRORROGAR per un període comprès des del 02.10.2021 fins el 01.10.2022, el contracte 18003695-005 que té per objecte el servei d’auditoria de l’estat de l’espai públic a la ciutat de Barcelona, adjudicat a l'empresa Business Strengths Engineering, SL, amb NIF B61585410, per un import total de 705.760,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 529.320,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 437.454,55 euros i import IVA de 91.865,45 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92015 0106, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 176.440,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 145.818,18 euros i import IVA de 30.621,82 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92015 0106. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (19001027L01-004) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2021 fins el 08.10.2022, el contracte 19001027L01-004 que té per objecte distribució d'elements de comunicació i informació del departament de comunicació del districte de Sants- Montjuïc, per a l'any 2021-2022, adjudicat a l'empresa Distpublic Servicios Publicidad SL, amb NIF B60988078, per un import total de 17.000,58 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 12.750,43 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 10.537,55 euros i import IVA de 2.212,88 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 4.250,15 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 3.512,52 euros i import IVA de 737,63 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. CG 32/21 3/26 9. – (19001027L02-005) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2021 fins el 08.10.2022, el contracte 19001027L02-005 que té per objecte la distribució d'elements de comunicació als districtes de Les Corts i de Gràcia adjudicat a l'empresa Fundació Privada Joia Joventud Organitzada i Activa, amb NIF G08901019, per un import total de 37.250,98 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 32.938,23 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 16.528,93 euros i import IVA de 3.471,07 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0606; un import net de 10.692,75 euros i import IVA de 2.245,48 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 4.312,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 1.652,89 euros i import IVA de 347,11 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0606; un import net de 1.911,36 euros i import IVA de 401,39 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0604. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10. – (19001027L03-007) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2021 fins el 08.10.2022, el contracte 19001027L03-007 que té per objecte la distribució d’elements de comunicació de la direcció de Serveis Publicitaris i Districte de Sarrià, adjudicat a l'empresa Taller De Cultura SL, amb NIF B62436738, per un import total de 64.859,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 37.179,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 11.776,86 euros i import IVA de 2.473,14 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import net de 18.950,00 euros i import IVA de 3.979,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 27.679,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 3.925,62 euros i import IVA de 824,38 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22602/92521 0605; un import net de 18.950,00 euros i import IVA de 3.979,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92522 0705. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 11. – (19001027L04-004) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2021 fins el 08.10.2022, el contracte 19001027L04-004 que té per objecte els serveis de distribució d'elements de comunicació del Departament de Comunicació dels Districtes de Nou Barris, Sant Andreu i l'Eixample, adjudicat a l'empresa Taller De Cultura SL, amb NIF CG 32/21 4/26 B62436738, per un import total de 65.902,58 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 49.800,47 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 14.311,50 euros i import IVA de 3.005,41 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import net de 11.965,36 euros i import IVA de 2.512,73 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608; un import net de 14.880,55 euros i import IVA de 3.124,92 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 16.102,11 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 4.770,50 euros i import IVA de 1.001,81 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0602; un import net de 4.960,19 euros i import IVA de 1.041,64 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0609; un import net de 3.576,83 euros i import IVA de 751,14 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92521 0608. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 12. – (19001027L05-005) PRORROGAR per un període comprès des del 09.10.2021 fins el 08.10.2022, el contracte 19001027L05-005 que té per objecte la distribució d'elements de comunicació i informació dels Districtes de Sant Martí, Ciutat Vella i Horta- Guinardó, adjudicat a l'empresa Fundació Privada Joia Joventud Organitzada i Activa, amb NIF G08901019, per un import total de 63.060,56 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 47.295,42 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 7.691,00 euros i import IVA de 1.615,11 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import net de 24.354,00 euros i import IVA de 5.114,34 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import net de 7.042,12 euros i import IVA de 1.478,85 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 15.765,14 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 2.563,66 euros i import IVA de 538,37 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0607; un import net de 8.118,00 euros i import IVA de 1.704,78 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0601; un import net de 2.347,38 euros i import IVA de 492,95 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0610. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. CG 32/21 5/26 13. – (20002043-001) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.10.2021 fins el 30.09.2022, el contracte 20002043 que té per objecte la contractació basada en l’Acord Marc de subministrament de gas natural amb destinació a les entitats local de Catalunya (expedient 2018.02) associats a l’Associació Catalana de Municipis (ACM), per tal de garantir el subministrament de gas per a l’Ajuntament de Barcelona i els organismes associats, adjudicat a l'empresa Endesa Energia SA Societat Unipersonal, amb NIF A81948077, per un import total d'1.948.983,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa corresponent a l’Ajuntament de Barcelona de l'esmentat contracte per un import de 881.414,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 94.242,15 euros i import IVA de 19.790,85 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0610; un import net de 65.100,83 euros i import IVA de 13.671,17 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0609; un import net de 64.017,36 euros i import IVA de 13.443,64 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0608; un import net de 21.091,74 euros i import IVA de 4.429,26 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0607; un import net de 33.304,96 euros i import IVA de 6.994,04 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0606; un import net de 19.911,57 euros i import IVA de 4.181,43 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0605; un import net de 15.626,45 euros i import IVA de 3.281,55 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0604; un import net de 30.073,55 euros i import IVA de 6.315,45 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0603; un import net de 28.370,25 euros i import IVA de 5.957,75 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0602; un import net de 53.743,80 euros i import IVA de 11.286,20 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0601; un import net de 19.451,24 euros i import IVA de 4.084,76 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0500; un import net de 89.231,40 euros i import IVA de 18.738,60 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0400; un import net de 56.568,60 euros i import IVA de 11.879,40 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0200; un import net de 137.707,44 euros i import IVA de 28.918,56 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa corresponent a l'Ajuntament de Barcelona de l'esmentat contracte per un import de 189.104,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 15.939,67 euros i import IVA de 3.347,33 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0400; un import net de 12.534,71 euros i import IVA de 2.632,29 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0200; un import net de 21.528,93 euros i import IVA de 4.521,07 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0610; un import net de 15.336,36 euros i import IVA de 3.220,64 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0609; un import net de 15.413,22 euros i import IVA de 3.236,78 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0608; un import net de 9.780,99 euros i import IVA de 2.054,01 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària CG 32/21 6/26 D/22102/93312 0606; un import net de 3.755,37 euros i import IVA de 788,63 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0604; un import net de 4.480,99 euros i import IVA de 941,01 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0607; un import net de 4.361,98 euros i import IVA de 916,02 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0605; un import net de 6.761,98 euros i import IVA de 1.420,02 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0603; un import net de 4.258,68 euros i import IVA de 894,32 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0602; un import net de 11.367,77 euros i import IVA de 2.387,23 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0601; un import net de 4.161,16 euros i import IVA de 873,84 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0500; un import net de 26.602,48 euros i import IVA de 5.586,52 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22102/93312 0705. Per la resta de pressupost de la pròrroga, s’incorporen a l’expedient els documents comptables de la resta d’ens incorporats a la present contractació basada. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (20000204-003) AUTORITZAR, en virtut del que preveu l'article 195.2 de la LCSP, l'ampliació del termini d'execució del contracte número 20000204 que té per objecte les obres de reforma de la planta tercera de la Casa Gran de l’Ajuntament de Barcelona, fase 3, adjudicat a l'empresa Eurocatalana Obres i Serveis SL, amb NIF B62554035, per un període que va des del 10 d’octubre de 2021 al 30 de novembre de 2021, segons les raons indicades a la sol·licitud efectuada per l'empresa en l'escrit de 14 de setembre de 2021, que consta a l'expedient, i atenent l'informe favorable de la Direcció de Logística i Manteniment de 17 de setembre de 2021. NOTIFICAR la present resolució a l'empresa adjudicatària. 16. – (42/2021) APROVAR inicialment les Bases reguladores de la convocatòria per atorgar subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat de l'Ajuntament de Barcelona; ORDENAR-NE la publicació al Butlletí Oficial de la Província; SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació; TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació; DEROGAR les Bases reguladores de la convocatòria per atorgar subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat de l'Ajuntament de Barcelona, aprovades definitivament per acord de la Comissió de govern de 3 de desembre de 2015. 17. – (INV) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 30 de setembre de 2021. 18. – (21XF0088) APROVAR l'acord de subscripció en el fons de capital risc THE EXTENSION FUND, SCR-PYME, SA, amb autorització de la CNMV número 23 i CIF A02882843, en virtut del qual l'Ajuntament de Barcelona subscriurà una participació en el fons i farà una inversió per import màxim d’1.000.000,00 euros (condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en relació als exercicis 2022, 2023 i 2024), en els termes CG 32/21 7/26 previstos als documents que regeixin el funcionament i operació de l'entitat. APROVAR la Side-letter, que estableix els termes particulars de la inversió que efectua l'Ajuntament de Barcelona. CONDICIONAR, la formalització de la subscripció al fons de capital de risc a l'obtenció de l'informe previ del Departament d'Economia de la Generalitat previst a la lletra c) de l'art. 206.3 del text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya. 20. – (c 1/2021) APROVAR i SOL·LICITAR l’adhesió íntegra al conveni subscrit el dia 12 d’abril de 2019 entre l’Agència Estatal d’Administració Tributària i la Federació de Municipi i Províncies per la recaptació en via executiva dels recursos de dret públic de les corporacions locals per part de l’Agència Estatal d’Administració Tributària; FACULTAR per a la signatura d’aquesta petició i de la resta de documents que se’n puguin derivar a la Ima. Sra. Montserrat Ballarín Espuña, Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 21. – (C 2/2021) APROVAR i SOL·LICITAR l’adhesió íntegra i plena al conveni entre l’AEAT i la FEMP, en matèria d'intercanvi d'informació tributària i col·laboració en la gestió recaptatòria amb les entitats locals, subscrit entre ambdues el dia 18 de març de 2021, acceptant de forma incondicionada la totalitat de les seves clàusules; NOMENAR com interlocutora única pel desenvolupament de les funcions previstes en el mateix a la Directora de Recaptació i Sancions de l’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona i FACULTAR per a la signatura d’aquesta petició i de la resta de documents que se’n puguin derivar a la Ima. Sra. Montserrat Ballarín Espuña, Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 22. – (21S06027) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i Fomento del Trabajo Nacional, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per l'execució del projecte anomenat 250 Aniversari I Think Tank Foment, per un import de 50.000,00 euros, equivalent al 28,57% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 175.000,00 euros i una durada fins al 31.12.2021, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/43011 del pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des del 31.12.2021, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula cinquena del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 23. – (21S07188) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Delegació de la Fundación Advanced Leadership per la realització del Projecte "Future of Tourism World Summit Barcelona 2021", que té per objecte celebrar una cimera CG 32/21 8/26 internacional per impulsar la recuperació econòmica del sector turístic, que per l'impacte de la pandèmia provocada pel COVID-19, ha perdut activitat, i necessita un impuls que reactivi el teixit empresarial i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 72.000,00 euros, que correspon al 48% del cost total del Projecte per import de 150.000,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 72.000,00 euros, a favor de la Delegació de la Fundación Advanced Leadership amb CIF W4007628C amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43215 del Pressupost de l'any 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR el Regidor de Turisme i Indústries Creatives, Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, per a la signatura del conveni. 24. – (21S07227) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació pel Consorci de la Promoció Comercial de Barcelona (BARNACOM), amb NIF G02813376; la Fundació Barcelona Comerç (CIF G-63433650); la Unió d'Eixos Comercials Turístics de Barcelona Oberta (CIF G-66334830); l'Associació Catalana de l'Empresa Familiar del Retail (COMERTIA) (CIF G-62811021); la PIMEC-Comerç (CIF 61512257); Foment del Treball-Comerç (CIF 08486607); el Gremi de Restauració de Barcelona (CIF G- 08504664); l'Agrupació de Botiguers de Catalunya (CIF G-58038928); el Gremi d'Hotels de Barcelona (CIF G-08460232), que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa de caràcter excepcional per a la realització del projecte "Bonus Consum", per import de 3.040.000,00 euros, que suposa el 52'10 % del projecte, que ascendeix a la quantitat de 5.835.900,00 euros, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import de 3.040.000,00 euros a favor de l'Associació pel Consorci de la Promoció Comercial de Barcelona (BARNACOM), amb NIF G02813376, amb càrrec a la partida 0700 / 48903 / 43141 del Pressupost 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos de la finalització del projecte presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula quarta del conveni. FACULTAR la Regidora de Comerç, Mercats, Règim Intern i Hisenda, la Ima. Sra. Montserrat Ballarín i Espuña, per a la signatura de l'esmentat conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. 25. – (21S07229) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per a l'any 2021 a favor de la Fundació Internacional Olof Palme, amb CIF G59135723, per l'execució del projecte anomenat "Economia i Redistribució" i "Jornada sobre reforma del finançament local", per un import de 30.000,00, equivalent el 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 60.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la CG 32/21 9/26 Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de Fundació Internacional Olof Palme, amb CIF G59135723, la despesa total de 30.000,00 euros, dels quals 25.000,00 euros a càrrec a l'aplicació pressupostària D/48764/43336 i 5.000,00 euros a càrrec de l'aplicació pressupostària D/48902/43336, ambdues del pressupost de l'any 2021, en concepte del Projecte "Economia i Redistribució" i "Jornada sobre reforma del finançament local". REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos des de la finalització del projecte (en data màxima 31/03/2022), presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica simplificada que inclourà una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada. 26. – (21S07239) APROVAR de conformitat amb els articles 22,2,c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, la concessió, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional a la Unió d'Eixos Comercials Turístics Barcelona Oberta, amb NIF G-66334830, d'una subvenció de 50.000,00 euros per a la realització del Projecte Impuls Barcelona Oberta 2021 dirigit a desenvolupament d'un conjunt de projectes de ciutat i una cartera de serveis per 22 eixos comercials de la ciutat, mantenint la seva estructura organitzativa i operativa, que correspon al 59,99% del cost total del Projecte per import de 83.350,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros, amb càrrec a amb càrrec a la partida 0700 / 48903 / 43141 del pressupost municipal del 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 27. – (21S07454) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Projecte Aura per la realització del Projecte de formació laboral per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o diversitat funcional dirigit a millorar la inclusió social i laboral dels joves i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros, que correspon al 47,85% del cost total del Projecte per import de 104.500,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR I DIPOSAR la despesa de 50.000,00 euros a favor de la Fundació Privada Projecte Aura, amb NIF G63435614, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43011 del Pressupost de l'any 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR el CG 32/21 10/26 Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 28. – (21S07495) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Joia per la realització del "Projecte Itinerari Jove Nou Barris Les Basses" dirigit a la rehabilitació, la capacitació laboral i el suport a la inserció al mercat de treball i al manteniment de la feina de persones joves vulnerables i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 59.000,00 euros, que correspon al 70,48% del cost total del Projecte per import de 83.713,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 59.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48904/43336 del Pressupost de l'any 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 29. – (DP-2021-28237) AUTORITZAR a la Fundació PinnàH, a gravar la concessió d’us privatiu que ostenta respecte de la finca de propietat municipal del carrer Ciutat de Granada núm. 108-116, per a la construcció i gestió d’un centre d’atenció sociosanitària, prestant serveis d’internament de llarga i mitja estada, àrea ambulatòria, farmàcia hospitalària i diagnòstic per la imatge, adjudicada a favor de la Fundació Privada Hospital Evangèlic per acord de la Comissió d’Economia i Hisenda del Consell Municipal en sessió de 15 de gener de 2019 i formalitzada el 30 d’abril de 2019 i autoritzada la seva transmissió a la Fundació PinnàH per acord del mateix òrgan en sessió de 21 d’abril de 2021, mitjançant la constitució dels dos préstecs en igualtat de rang entre les entitats següents: 1) amb el Banco Bilbao Vizcaya Argentaria S.A. (BBVA): responsabilitat hipotecària limitada al nominal d'1.745.709,92 euros; amb pagament amb quotes mensuals; un tipus d’interès fix del 1,65 per cent; comissió d’obertura del 0,40 per cent; comissió d’amortització anticipada del 0,50 per cent; i un termini màxim d’amortització de 20 anys inclosos dos anys de carència; i 2) amb l’Institut Català de Finances (ICF): responsabilitat hipotecària limitada al nominal d'1.745.709,92 euros; amb pagament amb quotes mensuals; un tipus d’interès fix del 1,65 per cent; comissió d’obertura del 0,40 per cent; comissió d’amortització anticipada del 0,50 per cent; i un termini màxim d’amortització de 20 anys inclosos dos anys de carència; crèdits destinats a la finalitat única i exclusiva de finançar les obres de construcció i instal·lació del nou centre d’atenció sociosanitària a ubicar a l’esmentada finca, finalitat de la concessió; i d’acord amb les condicions annexes, que s’aproven, sense perjudici de la capacitat de l’esmentada Fundació per a dotar-se autònomament de finançament al marge del dret de concessió que ara s’autoritza a hipotecar; i com a conseqüència DEIXAR SENSE EFECTE l’acord de la Comissió de Govern de 29 d’abril de 2021, per qual es va autoritzar a gravar l’esmentada concessió d’us privatiu a la referida Fundació. CG 32/21 11/26 30. – (DP-2021-28250) PRORROGAR pel termini de dos anys, amb efectes d'1 d’octubre de 2021, la cessió d’ús, mitjançant subarrendament, a favor de l’Associació de Veïns La Palmera Centro, del local de la finca situada al carrer Maresme núm. 242-244 baixos, amb la finalitat de continuar destinant-lo a la seva seu social i desenvolupar les activitats que li són pròpies, mantenint inalterades la resta de condicions aprovades per acord de la Comissió de Govern de 7 de maig de 2020 i incorporades al contracte de cessió de l’ús de 16 de juliol de 2020. 31. – (DP-2021-28254) ADQUIRIR a títol de compravenda, en l’estat d’ocupació actual, a la societat Liminionas SL, l’immoble situat al carrer Font Honrada núm. 39 (finca registral 10.634 del Registre de la Propietat núm. 18 de Barcelona), en exercici del dret de tempteig que ostenta l’Ajuntament de Barcelona, en virtut dels articles 1 i 2 de les normes urbanístiques de la MPGM per a la declaració de l’àrea de tanteig i retracte a la ciutat de Barcelona aprovada definitivament el 5 de desembre de 2018 per la Subcomissió d’Urbanisme del Municipi de Barcelona; APROVAR com a preu de la compravenda l’import d'1.480.000,00 euros, més l’IVA corresponent per import de 310.800,00 euros; AUTORITZAR, DISPOSAR i ABONAR, el preu de la compravenda, més l’IVA corresponent, per l’import total d’1.790.800,00 euros, amb càrrec a la partida pressupostària 0701 62225 15211 a favor de la propietària, la societat Liminionas SL; ENCARREGAR l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona la gestió i administració del immoble esmentat per tal de destinar-lo a habitatge de lloguer social i assequible i, en el seu cas, prèvia tramitació i acord de l’òrgan competent i l’addenda corresponent, pugui vincular i destinar aquest immoble a les finalitats previstes al Conveni Marc formalitzat el 27 de novembre de 2020 entre l’Ajuntament de Barcelona, l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona i diverses entitats del sector de l’habitatge, aprovat per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de 27 de novembre de 2020; FORMALITZAR la compravenda; prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat; i INCORPORAR aquests bé a l’epígraf de béns immobles de l’Inventari Municipal com a bé afectat al Patrimoni Municipal d’Urbanisme. 32. – (3-109/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-109/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 475.207,81 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21091091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 33. – (3-110/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-110/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 500.000,00 euros, per atendre despeses per ajuts econòmics de la Campanya de Vacances d’Estiu 2021 gestionats per la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21091491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. CG 32/21 12/26 34. – (3-113/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-113/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 242.753,54 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21091691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 35. – (3-115/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-115/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 200.000,00 euros, per atendre despeses d’indemnitzacions per l’aturada durant l’estat d’alarma de diverses obres públiques que executa l’empresa municipal BIMSA, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21092191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 36. – (20220006A) INICIAR l'expedient per a la contractació d' "Assistència i assessorament tècnic al Departament d'Acció Climàtica i Territori, principalment pel que fa als àmbits de foment de la sostenibilitat interna a l'Ajuntament de Barcelona, l'impuls i el seguiment del Pla Clima i la Declaració d'Emergència Climàtica i la redacció dels Informes de seguiment del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat, amb mesures de contractació pública sostenible", amb núm. de contracte 21002486, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 485.098,08 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 801.815,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 400.907,50 euros i import de l'IVA de 84.190,58 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 10.080,91 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15142 0502, un import (IVA inclòs) de 242.549,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15142 0502, un import (IVA inclòs) de 232.468,13 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15142 0502; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus, d'acord amb l'article 103, LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 37. – (20210092D) ADJUDICAR el contracte núm. 21000620, que té per objecte els "Serveis de Manteniment i subministrament de les instal·lacions de regulació i control del Trànsit a les Rondes de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible." a INDRA Sistemas SA e Instalaciones, amb NIF U16787053, amb una baixa sobre el preu de sortida del 41%, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació CG 32/21 13/26 continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 3.099.422,74 euros IVA inclòs, dels quals 2.561.522,93 euros corresponen al preu net i 537.899,81 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.291.426,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) d'1.549.711,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 258.285,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 128.076,15 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Fèlix Campos. ALLIBERAR la quantitat de 2.153.870,04 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 678.558,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 1.076.935,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 398.376,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Infraestructures. 38. – (20210003DL01) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 20001711L01 que té per objecte el "Manteniment i reparació de les instal·lacions i sistemes de regulació del trànsit a la ciutat de Barcelona zona Llobregat (Lot 1), amb mesures de contractació pública sostenible" a l'empresa Aeronaval de Construcciones e Instalaciones, SA (ACISA), amb NIF A-28526275, i a la UTE Aceinsa Movilidad, SA, (NIF A-84408954) - ACEINSA Salamanca, SA, (NIF A-37500725), per no haver presentat la justificació requerida a la possible inclusió de la valors anormals o desproporcionats en les seves ofertes. ADJUDICAR el contracte núm. 20001711L01, que té per objecte "Manteniment i reparació de les instal·lacions i sistemes de regulació del trànsit a la ciutat de Barcelona zona Llobregat (Lot 1), amb mesures de contractació pública sostenible" a UTE Etra Bonal Electrònic Tràfic Manteniment Semàfors 2021, amb NIF U16774663, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 6.484.529,82 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats amb una baixa del 35%, dels quals 5.359.115,55 euros corresponen al preu net i 1.125.414,27 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 270.188,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 3.242.264,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 CG 32/21 14/26 0504; un import (IVA inclòs) de 2.972.076,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 267.955,78 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicat ària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Jaume Sastre. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Infraestructures, Urbanisme i Mobilitat 39. – (20210003DL02) ADJUDICAR el contracte núm. 20001711L02, que té per objecte el "Manteniment i reparació de les instal·lacions i els sistemes de regulació dels trànsit a la ciutat de Barcelona zona Besos (Lot 2), amb mesures de contractació pública sostenible" a Kapsch Trafficcom Transportation, SA, amb NIF A78107349, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 5.465.599,31 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats amb una baixa del 28,45%, dels quals 4.517.024,23 euros corresponen al preu net i 948.575,08 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 227.733,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 2.732.799,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504; un import (IVA inclòs) de 2.505.066,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 225.851,21 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Jaume Sastre. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 40. – (21SD0265CO) APROVAR el Conveni de col·laboració entre el Consorci Administració Oberta de Catalunya de la Generalitat de Catalunya i la Gerència d’Urbanisme de l’Ajuntament de Barcelona, relatiu als serveis electrònics d’intercanvi d’informació en els expedients de llicències d’obres municipals. FACULTAR la Gerent d’Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, Sra. Sònia Frias i Rollon, per a la signatura i formalització del present Conveni així com, dels actes que es derivin del desenvolupament i execució del mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d'Ecologia, Infraestructures, Urbanisme i Mobilitat. CG 32/21 15/26 41. – (21S07199) APROVAR el conveni a subscriure entre el Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) i l'Ajuntament de Barcelona per la col·laboració en el desenvolupament dels projectes: a)"Organització del XLIVè Curset: Jornades internacionals sobre la intervenció en el patrimoni arquitectònic: Patrimoni custodiat"; b) "Premi europeu d'intervenció en el patrimoni arquitectònic ADDIPA", i c) "Inventari d'Arquitectura Moderna", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa, prevista nominativament al pressupost municipal per l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari, el 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 28,24 % del cost total del projecte, que ascendeix a la quantitat total de 106.200,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0505/48808/15011 del pressupost 2021 de la Gerència de l’Arquitecte en Cap, a favor del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya (COAC), amb NIF G65391815, per fer front a les despeses de l'esmentat conveni; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni i d'acord amb la normativa vigent; FACULTAR la Segona Tinenta d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, l'lma. Janet Sanz Cid, per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l'execució del present conveni. 42. – (21S08888) APROVAR el conveni a subscriure entre l’Associació Cultural 48 hores Open House Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona per la col·laboració en la celebració del Festival d’arquitectura de Barcelona 48 hores Open House Barcelona 2021, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció directa, prevista nominativament al pressupost municipal per l’any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros. Aquest import representa aproximadament el 38% del cost total previst del projecte; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/0505/48809/15011 del pressupost 2021 de la Gerència de l’Arquitecte en Cap, a favor de l’Associació Cultural 48h Open House Barcelona, amb NIF G65391815; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni i d’acord amb la normativa vigent; FACULTAR la Segona Tinenta d’Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l’execució del present conveni. 43. – (21S09069) APROVAR el conveni a subscriure entre la Fundació Privada Institut de Salut Global de Barcelona - ISGlobal i l'Ajuntament de Barcelona per la col·laboració en el desenvolupament del projecte "Avaluació de l'impacte de les actuacions en l'espai públic", que instrumenta l'atorgament de la subvenció directa, prevista nominativament al pressupost per l'any 2021, per un import total de 90.000,00 euros, CG 32/21 16/26 equivalent al 50 % del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 180.000,00 euros, segons pressupost que obra a l'expedient i amb una durada fins al 31.12.2022, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3. de la Normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa plurianual per un import de 90.000,00 euros, a favor de la Fundació Privada Institut de Salut Global de Barcelona - ISGLOBAL, amb NIF G65341695, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48741/15011 dels pressupostos dels anys 2021 i 2022 de la Gerència de l'Arquitecte en Cap, amb el següent desglossament: 30.000,00 euros amb càrrec de l'exercici 2021 i 60.000,00 euros amb càrrec de l'exercici 2022. La consignació queda subordinada al crèdit que per cada exercici autoritzin els respectius pressupostos, d'acord amb l'art. 174 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les Hisendes Locals; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu en un termini no superior a 3 mesos comptadors des de la finalització del projecte, de conformitat amb l'establert en el pacte setè del conveni de referència. FACULTAR el Sr. Xavier Matilla Ayala, Gerent Arquitecte en Cap de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per la seva execució. Districte de l'Eixample 44. – (21PL16840) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral per a l'ampliació i rehabilitació de la Casa Llorens, situada al carrer Còrsega 259-261; promogut per Aduna Directorship SL; EXPOSAR-LO al públic pel termini d'un mes; SOTMETRE'L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 45. – (2BC 2021/089) APROVAR definitivament la Memòria Valorada del nou corredor bici a la Gran Via de les Corts Catalanes entre el carrer Pau Claris i el carrer Marina, al districte de l’Eixample, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 679.398,31 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sants-Montjuïc 46. – (3BC 2021/032) APROVAR definitivament el Projecte executiu de remodelació i recuperació patrimonial dels elements exteriors en el tram de la cortina davantera (espai sobre els túnels d’accés), al Castell de Montjuïc, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe de Conformitat Tècnica del CG 32/21 17/26 Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.423.190,23 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLCAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. Districte de les Corts 47. – (4BC 2021/076) APROVAR definitivament el Projecte executiu del carril bici a l’avinguda Diagonal, entre la plaça Pius XII i l’Escola Universitària d’Empresarials, al districte de Les Corts de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 534.737,31 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Gràcia 48. – (19g350) RESOLDRE l’advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei conforme a l’article 114 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme de Catalunya formulat per la Sra. Montserrat Roca Ferrer, el 24/07/2019, en relació a la finca número 14-16 del carrer d’Enric Clarasó, al barri de Vallcarca i els Penitents (Districte de Gràcia), qualificada de protecció de sistemes generals (clau 9), i xarxa viària (vial) pel Pla General Metropolità, aprovat definitivament el 14 de juliol de 1976; DECLARAR PROCEDENT l’esmentat advertiment pel que respecta als 17,44 metres quadrats de la finca qualificats de xarxa viària (vial) pel Pla General Metropolità, destinats a l’eixamplament del carrer d’Enric Clarasó; DESESTIMAR per improcedent l’advertiment, d’acord amb l’establert a l’apartat 1er de l’art. 114 del Decret legislatiu 1/2010 de 3 d’agost,-Text Refós de la llei d’urbanisme de Catalunya-, pel que respecta als 451,59 metres quadrats de la finca del carrer d’Enric Clarasó, 14-16, qualificats de protecció de sistemes generals (clau 9); en base als motius que figuren a l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’entitat pública empresarial Institut Municipal d’Urbanisme, de 13 de juliol de 2021, que a efectes de motivació s’acompanya al present i es té per íntegrament reproduït. 49. – (21obo69) RESOLDRE les al·legacions presentades en el Registre electrònic de l’Ajuntament, el 5 de juliol de 2021, per la Sra. Ruth Gilberte Rios, en nom i representació de JOSEL, SL, durant el període d’exposició pública al “Projecte executiu d’urbanització de la zona verda del PAU1 de la MPGM del Barri de Vallcarca i de la zona verda de la UA3 de la MPGM d’Hospital Militar-Farigola; zona verda del PMU del carrer Farigola 21-25 i 31-34 (abans UA2) i zona verda de la UA5 de la Modificació puntual de la MPGM d’Hospital Militar-Farigola”, al Districte de Gràcia, a Barcelona; en el sentit i pels motius que justificadament i raonada figuren als informes de la Direcció de Serveis CG 32/21 18/26 de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 23 de juliol de 2021, de la Directora de Serveis de Projectes i Obres de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 13 de setembre de 2021, i de la Direcció de Serveis jurídics de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 15 de setembre de 2021, que obren a l’expedient administratiu, i que a efectes de motivació s’incorporen a aquest acord; APROVAR definitivament el Projecte d’urbanització abans esmentat, que és d’iniciativa pública-privada, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 16 de febrer de 2021, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import d'1.130.480,87 euros (finançament públic i privat), inclòs el 21 % de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un dels diaris de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment Districte d'Horta-Guinardó 50. – (7BC 2021/077) APROVAR definitivament el Projecte executiu del carril bici a la Ronda del Guinardó, entre el carrer de Vinyals i el carrer de Cartagena, al districte d'Horta- Guinardó de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 772.332,98 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Andreu 51. – (21SD0314PO) APROVAR inicialment el Projecte constructiu per a la implantació de carrils bici en els carrers Segre, Dr. Balari i Jovany, Cinca, Estació, Joan Torras, Fernando Pessoa, Ferran Junoy, Ciutat d’Asunción, Palomar i Potosí, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, a instància de Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA, d’acord amb les condicions que consten en l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 26 de març de 2021 i amb l’informe d’Auditoria del Projecte, de 29 de juliol de 2021, que figuren a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost d’execució de 2.286.611,09 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d'acord amb el que preveu l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació mitjançant la inserció de l’anunci corresponent al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i al Tauler d’edictes municipal termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions. COMUNICAR aquests acord a les direccions implicades en el present procediment. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 32/21 19/26 52. – (09-CONV-630/2021 (21XC203)) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona - Districte de Sant Andreu i la Junta de Compensació de la Unitat d’Actuació 4 del projecte de reurbanització del carrer Gran de Sant Andreu Tram 2 entre el carrer de Joan Torras i la plaça Mossèn Clapés, per tal que es pugui aprovar definitivament i executar les obres descrites al “Projecte de reurbanització del carrer Gran de Sant Andreu – Tram 2, entre el carrer de Joan Torras i la plaça Mossèn Clapés” i un cop finalitzades les obres, el Districte de Sant Andreu pugui imputar el seu cost a les parts corresponents a la UA4; FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu, Lucía Martín González per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 53. – (09-CONV-631/2021 (21XC0211)) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona - Districte de Sant Andreu i la Junta de Compensació de la Unitat d’Actuació 6 del projecte de reurbanització del carrer Gran de Sant Andreu Tram 2 entre el carrer de Joan Torras i la plaça Mossèn Clapés, per tal que es pugui aprovar definitivament i executar les obres descrites al “Projecte de reurbanització del carrer Gran de Sant Andreu – Tram 2, entre el carrer de Joan Torras i la plaça Mossèn Clapés” i un cop finalitzades les obres, el Districte de Sant Andreu pugui imputar el seu cost a les parts corresponents a la UA6; FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu, Ima. Sra. Lucía Martín González per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 54. – (21ju41) RECTIFICAR l’error aritmètic existent en l’Acord, adoptat per la Comissió de Govern en sessió de 29 d’abril de 2021, d’aprovació de la proposta de Vuitena addenda al conveni marc de col·laboració per a l’establiment dels termes i condicions que regiran les relacions entre l’Institut Municipal d’Urbanisme i Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA, per a les actuacions de gestió urbanística a l’àmbit de Sant Andreu- Sagrera i que té per objecte les actuacions d’execució de les obres d’urbanització, direcció d’obra i control de seguretat i salut de la separata Fase 1 del projecte d’urbanització del sector Colorantes-Renfe, subàmbit 2, PAU 1, denominat “Projecte d’urbanització d’un àmbit parcial del Pla de Millora Urbana del Sector Colorantes- Renfe, subàmbit 2, PAU 1 (parcial) i PAU2, a Sant Andreu. Barcelona. Fase 1. Terraplenat i precàrrega”, en el sentit que, a on diu 2.759.389,25 euros, ha de dir 2.771.224,99 euros, d’acord amb l’informe emès per la Direcció de serveis jurídics de l’Institut Municipal d’Urbanisme el 8 de setembre de 2021, que obre a l’expedient i que es dóna per reproduït. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de la Corporació ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 55. – (20180282) APROVAR la pròrroga del Conveni Marc signat el 14 de setembre de 2018, entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consell de la Joventut de Barcelona, amb NIF núm. V08825804, en matèria de Joventut, per un termini de quatre anys a comptar des de l’1 de gener de 2022 fins al 31 de desembre de 2025. FACULTAR l'Im. Sr. Joan Ramon Riera Alemany, Regidor d'Infància, Joventut i Persones Grans de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com CG 32/21 20/26 la de tots els documents que se’n derivin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 56. – (20210202) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat SODEPAU amb NIF núm. G60843299, per a l’execució del projecte Mostra de cinema àrab i mediterrani de Catalunya. La plataforma de difusió dels cinemes àrabs a Barcelona i Catalunya (2021). Sotmès a la normativa de subvencions, amb la finalitat de contribuir a combatre els prejudicis i estereotips vers el Món àrab, dignificant, promovent i consolidant la presència de la cultura dels països àrabs i mediterranis a Catalunya, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 50.000,00 euros, equivalent al 47,97% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 104.234,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat SODEPAU, la despesa total de 50.000,00 euros, equivalent al 47,97% del cost total del projecte (104.234,00 euros) a càrrec de la partida D/0200/48746/23291, del pressupost de l’any 2021 de la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin del mateix. 57. – (20210110) APROVAR les bases específiques dels Premis del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona; SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels Ens Locals, 83 de la llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de Règim Jurídic i Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya; PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal; TENIR-LES per aprovades definitivament sempre que no s’hagin presentat al·legacions durant el període d’informació pública; CONVOCAR els Premis del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona 2021, condicionat a l’aprovació definitiva de les esmentades bases; AUTORITZAR la despesa de 9.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200-48101- 23252 del pressupost de 2022. En aquest cas, l’autorització d’aquesta despesa quedarà sotmesa a la condició suspensiva de l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost municipal de l’exercici futur. CG 32/21 21/26 ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 58. – (2020-0015 (20000945L01-001)) PRORROGAR per un període comprès des del 18.11.2021 fins el 17.11.2022, el contracte 20000945L01 corresponent al Lot 1: Producció de coneixement: estudis i diagnòstics de l’Acord Marc, amb número de contracte 20000945 i número d’expedient 2020-0015, que té per objecte la contractació dels serveis de suport a processos comunitaris, amb les empreses designades com a proveïdores següents i d’acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient: Fundació Francesc Ferrer i Guardia, amb NIF G58506981; ETCS - Estratègies de Transformació Comunitària Sostenible SCCL, amb NIF F63684617; Associació La Perifèrica, amb NIF G65180838; Iniciatives i Dinàmiques Comunitàries, SL, amb NIF B63912026; i Tandem Social SCCL, amb NIF F65570400. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 59. – (2020-0015 (20000945L02-001)) PRORROGAR per un període comprès des del 18.11.2021 fins el 17.11.2022, el contracte 20000945L02 corresponent al Lot 2: Suport, dinamització i acompanyament a projectes comunitaris de l’Acord Marc, amb número de contracte 20000945 i número d’expedient 2020-0015, que té per objecte la contractació dels serveis de suport a processos comunitaris, amb les empreses designades com a proveïdores següents i d’acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient: Fundació Francesc Ferrer i Guardia, amb NIF G58506981; ETCS - Estratègies de Transformació Comunitària Sostenible SCCL, amb NIF F63684617; Associació La Perifèrica, amb NIF G65180838; Iniciatives i Dinàmiques Comunitàries, SL, amb NIF B63912026; Tandem Social SCCL, amb NIF F65570400; Nus Processos socials i Creatius SCCL, amb NIF F67026658; i Barabara Educació SCCL, amb NIF F66267287. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 60. – (91/202 (21XF0999)) APROVAR inicialment les Bases reguladores de les convocatòries per a l'atorgament de subvencions en el marc de l'acció comunitària a la ciutat de Barcelona. SOTMETRE a informació pública les esmentades Bases reguladores per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en el Tauler d'Edictes de l’Ajuntament de Barcelona, de conformitat amb els articles: 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels ens locals, 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya. TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre que no s’hagin formulat al·legacions substancials que comportin modificació de les mateixes, durant el període d’informació pública. DEIXAR SENSE EFECTE les Bases reguladores per a l’atorgament de subvencions per a la planificació, gestió i seguiment de plans i processos de desenvolupament comunitari a la ciutat de Barcelona amb durada plurianual aprovades per la Comissió de Govern en sessió de 16 de novembre de 2017 i publicades en el BOPB el 27 de novembre de 2017 i les Bases reguladores per a l’atorgament de subvencions pluriennals en el marc de l’acció comunitària i l’associacionisme a la ciutat de Barcelona aprovades per la Comissió de Govern en CG 32/21 22/26 sessió de 14 de desembre de 2017 i publicades en el BOPB el 4 de gener de 2018. PUBLICAR el present acord al BOPB, la Gaseta Municipal, al Tauler d'Edictes i al web municipal de l'Ajuntament de Barcelona. 61. – (2020-0064) APROVAR l’addenda al Conveni entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el departament d'Educació, i l'Ajuntament de Barcelona per col·laborar en les obres de reforma, ampliació i millora de centres educatius públics a la ciutat de Barcelona (RAM), amb motiu de la Sentència dictada en el recurs contenciós administratiu núm. 96/2018, de la Secció 5a de la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, dictada l'1 de desembre de 2020, que comporta la modificació d’aquest conveni aprovat per la Comissió de Govern el 29 d’octubre de 2020 i signat el 12 de novembre de 2020. Districte de Sants-Montjuïc 62. – (20219205) INICIAR l'expedient per a la contractació de "Serveis de dinamització de l’equipament i la prestació de serveis socioculturals al Centre Cultural Albareda amb objectius d’eficiència social", amb núm. de contracte 21002189, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 638.995,40 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.055.468,32 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 528.095,37 euros i import de l'IVA de 110.900,03 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 61.189,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603, un import (IVA inclòs) de 319.060,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603, un import (IVA inclòs) de 258.745,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 63. – (19000863-002) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.10.2021 fins el 30.09.2023, el contracte 19000863-002 que té per objecte "Gestió i dinamització centre cívic i ludoteca Casa Groga", adjudicat a l'empresa QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF B60641925, per un import total de 872.547,16 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 436.273,58 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 360.556,68 euros i import IVA de 75.716,90 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 109.068,41 euros, IVA CG 32/21 23/26 inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 90.139,18 euros i import IVA de 18.929,23 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 327.205,17 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 270.417,50 euros i import IVA de 56.787,67 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0607, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 64. – (20XC0058) APROVAR la pròrroga des del dia 1 d'octubre de 2021 al 30 de setembre de 2024 del conveni de gestió del Casal de la Font d'en Fargues del Districte d'Horta- Guinardó, entre l'Ajuntament de Barcelona i el CASAL FONT D'EN FARGUES, amb NIF G64884489, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i retribucions aprovada per decret d'Alcaldia el 27 d'abril de 2011, per un import de 538.812,45 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 538.812,45 euros, dels quals 44.901,04 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48558/92416 del pressupost de l'any 2021, 179.604,15 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48558/92416 del pressupost de l'any 2022, 179.604,15 euros amb càrrec a l'aplicació D/48558/92416 pressupostària D/48558/92416 del pressupost de l'any 2023, i 134.703,11 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48558/92416 del pressupost de l'any 2024, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual i, REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la finalització del conveni (segons s'estableix a la clàusula 5a), presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. FACULTAR la Ima. Sra. M. Rosa Alarcón Montañés, Regidora del Districte d'Horta-Guinardó per a la signatura de la pròrroga de l'esmentat conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 65. – (21S07349) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, Districte de Nou Barris i la Fundació Privada Centre Cim de la Universitat Politècnica de Catalunya, amb NIF G63749162, pel desenvolupament del Programa d’Impuls a la Fabricació digital a la Zona Nord i al Districte de Nou Barris, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i prevista nominativament al pressupost. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 276.328,96 euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/487.80/232.81/06.08 dels pressupostos 2021-22, a favor de la Fundació Privada Centre Cim, amb NIF G63749162, per subvencionar l'execució del projecte esmentat, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis posteriors a l'actual. ATORGAR la subvenció núm. 21S07349 per un import de 276.328,96 euros, essent l’import de 92.109,65 euros a CG 32/21 24/26 càrrec del pressupost per l’any 2021 i l’import de 184.219,31 euros a càrrec del pressupost per l’any 2022, equivalent al 80% del cost total del projecte (345.412,13 euros), i una durada fins al 31 de desembre de 2022, de conformitat amb els articles 22.2a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten en l’expedient. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti el balanç econòmic, memòria de funcionament d'aquesta, justificació dels fons rebuts i informe d'auditoria en els termes fixats en el conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor del Districte de Nou Barris, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Sant Andreu 66. – (2100007 2034/2021) ADJUDICAR el contracte de concessió de serveis núm. 21C00007 que té per objecte la Gestió de servei, en la modalitat de concessió, de la gestió i organització dels serveis culturals i comunitaris, de programació i participació i de funcionament relacionats amb el Sant Andreu Teatre (SAT), a favor de la N54 PRODUCCIONS, SL, amb NIF B64693294, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 700.000,00 euros. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import de 58.333,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; un import de 175.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; un import de 175.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; un import de 175.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; un import de 116.666,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. NOTIFICAR la present resolució als licitadors i PUBLICAR-LA en el perfil del contractant. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 25.150,00 euros. REQUERIR l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, formalitzi el contracte. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Lucas M. Martínez Chito, director del Servei a les Persones i al Territori del Districte de Sant Andreu. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 67. – (21C00007 (Exp 2034/2021)) ALLIBERAR la quantitat de 95.657,56 euros, en concepte de baixa en la licitació, i retornar -lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 7.971,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; un import de 23.914,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària CG 32/21 25/26 D/48999/33411 0609; un import de 23.914,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; un import de 23.914,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609; un import de 15.942,92 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/48999/33411 0609. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 68. – (09-CONV-603.2/2020) APROVAR l’addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre l’Ambaixada dels Estats Units d’Amèrica a Espanya i Andorra i l’Ajuntament de Barcelona-Districte de Sant Andreu i el Consorci de Biblioteques de Barcelona, per a l’establiment d’un centre d’assessorament d’EducationUSA a Barcelona, a la Biblioteca de Can Fabra-Ignasi Iglésias, fins el 30 de setembre de 2022; FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentada addenda al conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Districte de Sant Martí 69. – (20224007) APROVAR les Bases particulars del procediment de pública concurrència per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Vila Olímpica. CONVOCAR la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 50.000,00 euros del pressupost de l’any 2022 i 50.000,00 euros del pressupost de l’any 2023, que aniran a càrrec de l’aplicació pressupostària 489.03 924.16 06.10, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l’execució de la gestió cívica s’iniciarà l’exercici següent a la seva autorització. 70. – (20224006) APROVAR les Bases particulars del procediment de pública concurrència per adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Bac de Roda. CONVOCAR la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 58.000,00 euros del pressupost de l’any 2022 i 58.000,00 euros del pressupost de l’any 2023, que aniran a càrrec de l’aplicació pressupostària 489.03 924.16 06.10, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l’execució de la gestió cívica s’iniciarà l’exercici següent a la seva autorització. EL SECRETARI GENERAL CG 32/21 26/26