Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 14 D'OCTUBRE DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 7 d'octubre de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (5/2021 IMHAB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Glòria Soler Giménez (mat. 11100182) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per programa amb la categoria professional de Gestora d’Administració General, amb destinació al Departament d’Ús Digne de l’Habitatge de la Direcció de Serveis d’Habitatge de Parc Privat de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, on desenvolupa el lloc de treball de Gestora d’Administració General (codi 20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi com a realitzadora d’un podcast de reflexió cultural i feminista. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (335/2021) APROVAR la primera pròrroga del conveni marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona IL3 UB, de 13 de desembre de 2019, que té per objecte l’acolliment de persones estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir del 13 de desembre de 2021 i fins al 12 de desembre de 2022, mantenint el contingut de les clàusules que integren aquell conveni. FACULTAR l’Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de la primera pròrroga d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. 3. – (21000358L04) ADJUDICAR el contracte núm. 21000358L04, que té per objecte el càtering, amb criteris ambientals, per a serveis de menús de dinar o sopar (en dies CG 34/21 INF. 1/16 laborables i festius) com atenció protocol·lària per a recepcions institucionals que requereixen incloure la restauració per als assistents a Eurest Catalunya, SLU, amb NIF B58062027, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha resultat l'única presentada per un import màxim de 122.100,00 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 109.800,00 euros corresponen al preu net i 12.300,00 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 40.700,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705; un import (IVA inclòs) de 61.050,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705; un import (IVA inclòs) de 20.350,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22601/91222 0705. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 5.490,00 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Joaquim Romañach i Planella. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 4. – (INV) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 14 d'octubre de 2021. 5. – (21000976) ADJUDICAR el contracte núm. 21000976, que té per objecte la contractació de l'oficina de les activitats nadalenques a Iniciatives Events, SL, amb NIF B64709363, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 337.264,69 euros IVA inclòs, dels quals 278.731,15 euros corresponen al preu net i 58.533,54 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 33.726,46 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43141 0700; un import (IVA inclòs) de 303.538,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43141 0700. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 13.936,56 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. REQUERIR l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències de l'administració de la Gerència de Recursos. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Manel Vázquez Asencio, Director. ALLIBERAR la quantitat de 58.957,93 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 5.895,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43141 0700; un import (IVA inclòs) de CG 34/21 INF. 2/16 53.062,13 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43141 0700. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 6. – (20000566L01-003) PRORROGAR per un període comprès des del 25.10.2021 fins el 24.10.2022, el contracte 20000566L01-003 que té per objecte la contractació del Servei d’implantació i millora de diversos models de dades amb l’eina SAP BPC: Segones fases de projectes realitzats al 2019, adjudicat a l'empresa Indra Soluciones Tecnologias de la Información, SL, amb NIF B88018098, per un import total de 190.478,20 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 158.731,83 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 131.183,33 euros i import IVA de 27.548,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 31.746,37 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 26.236,67 euros i import IVA de 5.509,70 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió d'Economia i Hisenda. 7. – (20000566L02-002) PRORROGAR per un període comprès des del 25.10.2021 fins el 24.10.2022, el contracte 20000566L02-002 que té per objecte la contractació del Servei d’implantació i millora de diversos models de dades amb l’eina SAP BPC: Contractes i Subvencions, adjudicat a l'empresa Indra Solucioes Tecnologias de la Información, SL, amb NIF B88018098, per un import total de 168.069,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 140.057,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 115.750,00 euros i import IVA de 24.307,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 28.011,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 23.150,00 euros i import IVA de 4.861,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió d'Economia i Hisenda. 8. – (20000566L03-002) PRORROGAR per un període comprès des del 25.10.2021 fins el 24.10.2022, el contracte 20000566L03-002 que té per objecte la contractació del servei d’implantació i millora de diversos models de dades amb l’eina SAP BPC: Previsions de tancament i Entitats minoritàries, adjudicat a l'empresa Indra Soluciones Tecnologias de la Información, SL, amb NIF B88018098, per un import total de 168.069,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 140.057,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació CG 34/21 INF. 3/16 pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 115.750,00 euros i import IVA de 24.307,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 28.011,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 23.150,00 euros i import IVA de 4.861,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió d'Economia i Hisenda. 9. – (21S07010) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Clúster Audiovisual de Catalunya per la realització del projecte "Pitching i Pacte del Talent Audiovisual Universitat-Indústria" dirigit a brindar l'oportunitat als joves talents de l'audiovisual a rebre acompanyament i formació per part de professionals consolidats del sector, en el procés de producció d'un vídeo conjuntament amb un grup emergent de les arts escèniques i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 35.000,00 euros, que correspon al 29,50% del cost total del Projecte per import de 118.629,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 35.000,00 euros, a favor de l'Associació Clúster Audiovisual de Catalunya, amb CIF G66079575, amb càrrec a la partida 0700/48903/43335 del pressupost municipal del 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR l'Im. Sr Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura del conveni. 10. – (21S07223) APROVAR de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, l'atorgament d'una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a la Fundació BCD, amb NIF G-08470999, per import de 50.000 euros per a la realització del projecte "Pla d'acció 2021 BCD d'impuls del disseny" dirigit a promoure i potenciar l'activitat econòmica de la ciutat garantint la continuïtat del nostre model de comerç urbà de proximitat, impulsant la restauració i el comerç des de la perspectiva del disseny, donant suport a emprenedors, amb un cost total d'execució de 100.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'informe que consta a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per import de 50.000,00 euros, dels quals 30.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48548/43143 i 20.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43143, ambdues del Pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. CG 34/21 INF. 4/16 11. – (21S07258) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Bosch i Gimpera per la realització del projecte Barcelona Centre Universitari dirigit a desenvolupar accions de promoció de Barcelona com a centre universitari internacional i donar suport a les universitats i centres de recerca per acompanyar, acollir i ajudar al talent internacional interessat en venir a estudiar, ensenyar o investigar a Barcelona, en centres tecnològics i científics de la ciutat i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 48.080,00 euros, que correspon al 24,62% del cost total del Projecte per import de 195.288,63 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 48.080,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48895/43322 del Pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. 12. – (21S07417) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundación Secretariado Gitano per la realització del projecte "Itineraris integrats d'inclusió sociolaboral per a la població gitana a la ciutat de Barcelona - Programa Acceder 2021" dirigit a millorar la inclusió social i laboral de les persones gitanes augmentant la seva presència en el mercat laboral i treballar la promoció de la formació, qualificació i augment de competències per a l'ocupació de joves en situació d'especial vulnerabilitat, i desavantatge social i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros, que correspon al 28,79% del cost total del Projecte per import de 173.690,19 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43011 del Pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del conveni. 13. – (21S07584) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Àmbit Prevenció per la realització del Projecte "Coach Laboral +45" dirigit a donar orientació, suport i acompanyament en el procés de buscar feina de les persones en situació o risc d'exclusió social, amb un enfoc integral des d'una perspectiva biopsicosocial i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa CG 34/21 INF. 5/16 general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 40.000,00 euros, que correspon al 49,61% del cost total del Projecte per import de 80.623,44 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 40.000,00 euros, a favor de la Fundació Àmbit Prevenció, amb CIF G65009235, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43011 del Pressupost de l'any 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. 14. – (21S07624) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Catalana per la Integració d'Homosexuals, Bisexuals i Transsexuals Immigrants (ACATHI) per la realització del Projecte "Pont Trans Jove a la Feina", dirigit a la inserció sociolaboral per a persones joves transposant el focus en persones migrants, sol·licitants de protecció internacional i refugiades a Barcelona que volen incorporar-se al mercat de treball i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros, que correspon al 80% del cost total del Projecte per import de 62.500,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros, a favor de l´entitat Associació Catalana per la Integració d'Homosexuals, Bisexuals i Transsexuals Immigrants (ACATHI), amb CIF G63476097, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/43011/48903 del Pressupost de l'any 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. 15. – (21S07699) APROVAR, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, la concessió, l'atorgament d'una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional a l'entitat Hansel i Gretel SCP, amb CIF J-66697913, per import de 50.000,00 euros per a la realització del projecte "Aparadors Artístics" dirigit a tornar a utilitzar els aparadors com a instal·lacions efímeres d'artistes de Barcelona, amb un cost total d'execució de 65.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'informe que consta a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per import de 50.000,00 euros, a favor de l'entitat Hansel i Gretel SCP, amb CIF J-66697913, a càrrec de la partida 0700/47950/43335 de l'any 2021, del pressupost de la Gerència d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica, equivalent a un 76,92% de l'import total del Projecte de 65.000,00 euros. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un CG 34/21 INF. 6/16 termini no superior a tres mesos des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 16. – (3-117/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-117/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 619.737,91 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21092991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 17. – (3-119/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-119/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferència de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 9.686.354,00 euros, per a l’execució de les obres del Projecte General de Reordenació de l’estructura urbana de l’avinguda Diagonal i posterior explotació de la xarxa tramviària unificada (conveni aprovat en Plenari de 23 de desembre de 2021), dintre dels projectes IT1 i MR2 que hi figuren a l’annex III del conveni, per atendre les despeses derivades de l’actuació inversora P.11.7084.01 “Xarxa tramviària unificada. Transferència Capital”, de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21091591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18. – (3-120/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-120/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 387.838,63 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21100491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte de l'Eixample 19. – (2BD 2021/096) APROVAR inicialment el Projecte executiu de millores de climatització i estalvi energètic a la biblioteca i centre cívic de la Sagrada Família, situat al carrer Provença 480-488, al barri de la Sagrada Família, del Districte de l’Eixample a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 980.963,97 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. CG 34/21 INF. 7/16 Districte de Sants-Montjuïc 20. – (03-2020LL31461) CONCEDIR la llicència d’obres majors a Zumaran Inversiones, S.L, representada pel Sr. Albert Gil Margalef per a l’execució d’obres majors a l’emplaçament situat al carrer Alumini 2, per a la construcció d’un edifici d’obra nova de 3PS+PB+Altell+9PP destinat a oficines per a l’administració pública amb una superfície construïda total de 24.459,70 m2. En resulta un edifici d’oficines, 148 places d'aparcament per a cotxes, 142 per a motos i 180 per a bicis. Amb les següents condicions particulars de la llicència: Abans de l’inici d’obres: - Caldrà donar compliment a allò que disposa l’article 10.6 del PEU per a la concreció dels usos dels equipaments (7c) i l’ordenació de les edificacions en l’àmbit delimitat pels carrers Metal·lúrgia i Foc, el límit del Pla de millora urbana Porta Firal, el carrer Alts Forns i el límit nord dels pavellons 4 i 6 de Barcelona, i acreditar de forma fefaent que l’edifici objecte de la llicència estarà destinat a ús d’oficines per a l’Administració Pública, institucions i serveis d’interès públic. - Caldrà realitzar el pagament compensatori de 61.000 euros, a la Direcció de Serveis de Mobilitat de la Gerència de Mobilitat i Infraestructures - Ecologia Urbana, en relació a la difusió de la mobilitat sostenible. - Caldrà contactar amb l’Agencia d’Energia de Barcelona en relació a l’aplicació de l’Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona i donar compliment als requeriments del seu informe de 17/09/2020. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat - Caldrà aportar document d’acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d’obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l’obra, i l’import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d’abril. - Caldrà donar compliment a les especificacions del l’informe de BCASA subsòl de 18/11/2020. En el decurs de les obres: - Caldrà garantir una alçada lliura mínima de les plantes baixes de 2,75 m. - Caldrà donar compliment als requeriments de l’informe de l’Agència de Residus de Catalunya de 4/01/2021. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l’Aigua (BCASA) per tal d’executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. - Caldrà donar compliment a l’article 300.14 de les NNUU del PGM pel que fa a l’execució de la conducció principal de la recàrrega de vehicles elèctrics. - Totes les estructures de la instal·lació de plaques solars seran lleugeres i desmuntables i no podran conformar un sostre impermeable. - Caldrà donar compliment a les especificacions de l’informe del Departament de Protecció del Verd de 12/05/2021. En el tràmit de primera ocupació i/o comunicació prèvia: - Caldrà establir les servituds necessàries per al correcte funcionament de l’aparcament. - Pel desenvolupament de l’activitat, caldrà dur a terme la seva legalització d’acord amb l’OMAIIA, normatives sectorials i d’altres vigents en el moment de la seva legalització. - Per l’entrada en funcionament de l’aparcament, caldrà proveir-se prèviament de la corresponent Autorització pel procediment de Comunicació amb Certificació Tècnica (Annex III.2). - Caldrà verificar l’acompliment de l’aplicació sobre Energia Solar de l’Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. - En el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l’activitat, s’ha d’aportar la documentació requerida en l'article 6 de l’ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d’Autoprotecció. - Caldrà obtenir l’informe final de l’Agència de Residus de Catalunya. Altres: - Caldrà informar dels acords que es puguin arribar amb la Fira per al tractament de l’espai “residual” exterior entre ambdues CG 34/21 INF. 8/16 parcel·les. - Aquesta llicència d’obres no inclou la legalització d’activitats i d’instal·lacions, ni les bastides d’obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l’ocupació de la via pública, ni guals, les quals s’hauran de sol·licitar al Districte i tramitar d’acord amb la normativa vigent. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres: 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. 21. – (03-2020LL36535) CONCEDIR la llicència d’obres majors a Azdin Investments, S.L, representada pel Sr. Fernando Tortajada Rodés, per a l’execució d’obres majors a l’emplaçament situat al carrer del Foc, 44-54 per a la construcció d’obra nova de conjunt edificatori sobre les parcel·les B1, B2 i B3 format per 3 edificis sobre rasant a la parcel·la B1 (edifici A i edifici B en subparcel·la E1 destinats a habitatge lliure i locals comercials, amb 80 HL + 2 locals en edifici A i 52 HL + 2 locals en edifici B, i edifici C en subparcel·la E2 destinat a oficines, amb 17 oficines i local comercial), un edifici plurifamiliar d’habitatges de protecció oficial en règim concertat (45 HPO) i local comercial a la parcel·la B2, un edifici plurifamiliar d’habitatges de protecció oficial en règim concertat (28 HPO dels quals 4 adaptats) i 2 locals comercials a la parcel·la B3, i aparcament sota rasant mancomunat en el conjunt de les tres parcel·les B1, B2 i B3 de la mateixa illa B del sector 3 de la Marina del Prat Vermell. El conjunt té una superfície construïda total de 49.311,99 m2, corresponent 39.126,57 m2 a la parcel·la B1, 5.744,46 m2 a la parcel·la B2 i 4.440,96 m2 a la parcel·la B3. En resulten 132 habitatges lliures (subparcel·la E1 parcel·la B1), 73 habitatges de protecció oficial (45 HPO parcel·la B2 + 28 HPO parcel·la B3 dels quals 4 adaptats), 17 oficines (subparcel·la E2 parcel·la B1), 8 locals comercials (4 locals subparcel·la E1 parcel·la B1 + 1 local subparcel·la E2 parcel·la B1 + 1 local parcel·la B2 + 2 locals parcel·la B3), 96 trasters, 364 places d’aparcament per a cotxes, 146 places per a motos i 339 places per a bicicletes. Amb les següents condicions particulars de la llicència: Abans de l’inici d’obres: - Abans de l’inici de les obres cal haver donat resposta a la Comissió d’Arquitectura i haver obtingut el seu informe favorable en relació al contingut de l’acta de la sessió de la Comissió d’Arquitectura de 9-09-2021. Contactar amb la Direcció d’Arquitectura Urbana i Patrimoni, a través del següent correu: emele@bcn.cat. - Cal aportar la Qualificació Provisional d’Habitatges de Protecció Oficial. - Cal convocar la Direcció de Serveis de Projectes i Obres per a la comprovació del compliment de les condicions esmentades en el seu informe de 23-10-2020 i per a la confirmació dels punts de connexió a les diferents xarxes presents o previstes en el domini públic. - Cal atendre els requeriments i seguir les prescripcions de l’informe de l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) de 12-11-2020. - Caldrà aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d’obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. - Caldrà contactar amb l'Agència d'Energia de Barcelona, donar compliment als requeriments del seu informe de data 15-02-2021 en relació a l'aplicació del títol 8, sobre Energia Solar, de l'Ordenança General de Medi Ambient de Barcelona i obtenir el seu informe favorable. Per a consultes: solar.aeb@bcn.cat. En el decurs de les obres: - Caldrà donar compliment als requeriments de l’informe del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de 3-12-2020: * A l'edifici d'oficines, les BIEs que es troben al vestíbul de l'ascensor, en tractar-se d'aquest un espai protegit, han de desplaçar-se a CG 34/21 INF. 9/16 l'exterior d'aquest vestíbul, dins l'espai d'oficines i a menys de 5 metres de la porta d'accés. * Donada la configuració d'escales en tisora en aquells edificis que necessiten dues sortides de planta, és necessari un esquema de la columna seca al seu armari a façana. En aquest esquema ha d'identificar-se clarament quina escala queda alimentada a cada planta. * A la planta segon soterrani, tots el espais amb ús diferent a aparcament (sales de bombes i sales ecoenergies) han de disposar d'extinció automàtica. - Caldrà seguir les prescripcions del document “Criteris tècnics orientadors per les instal·lacions interiors per aigua no apta per al consum humà (aigua regenerada)” de març 2021 annex a l’informe de Barcelona Cicle de l'Aigua SA (BCASA) de 29-07-2021, el qual recull les característiques tècniques per a la xarxa d’aigües regenerades acordades amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). - Caldrà donar compliment a les condicions de l’informe de la Direcció de Serveis de Projectes i Obres de 23-10-2020 quant a la connexió de les aigües pluvials de les cobertes dels edificis segons detall adjunt a l’informe i quant a la previsió en l’edifici d’una xarxa de distribució d’aigües “no potables”. - Caldrà seguir les prescripcions de l’informe de l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) de 12-11-2020. - Els conductes per a l'evacuació de fums, gasos, bafs i olors, s'ajustaran al que es disposa al Títol 2 de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. - Caldrà posar-se en contacte amb el Cicle de l'Aigua (BCASA) per tal d'executar el clavegueró, així com seguir-ne el protocol establert quant a eventuals esgotaments del freàtic per obres. - Les places de bicicletes hauran de disposar d’ancoratges necessaris per tal ús. - D'acord a la disposició transitòria primera de l'Ordenança del medi ambient de Barcelona, cal donar compliment als requeriments establerts al seu article 45-1.4 relatiu a la comprovació de l’aïllament acústic real. - Caldrà donar compliment a les condicions de l’informe de l’Agencia Estatal de Seguridad Aérea (AESA) de 15-10-2020 en relació a servituds aeronàutiques. Si fos necessària la utilització d’altres mitjans auxiliares que superin l’alçada i elevació autoritzades, caldrà sol·licitar la corresponent autorització de manera prèvia i preceptiva a la seva instal·lació. En el tràmit de primera ocupació i/o comunicació prèvia: - Caldrà justificar el compliment de totes les condicions de la llicència. - Caldrà haver obtingut la Qualificació Definitiva d’Habitatges de Protecció Oficial. - Caldrà que l’aparcament sota rasant de l’Illa C (c/ Plom, 29) del mateix Sector 10 de la Marina del Prat Vermell incorpori 32 places per a cotxes vinculades als habitatges de les parcel·les B1, B2 i B3 (c/ Foc, 44). - Caldrà haver constituït mancomunitat a la planta sota rasant amb les finques B1, B2 i B3. - Caldrà haver vinculat els trasters als habitatges segons la Circular municipal. - Pel desenvolupament de l'activitat, caldrà dur a terme la seva legalització, d'acord amb la instrucció per a l'aplicació de l'OMAIIA a partir de l'entrada en vigor de la Llei 20/2009 (BOP 12-01-11). - En el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, s’ha aportar la documentació requerida en l'article 6 de l'ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. - Caldrà obtenir l’informe final de l’Agència de Residus de Catalunya (ARC). - Caldrà disposar de l’informe favorable a l'execució del clavegueró de la finca, per part de BCASA. - Caldrà disposar de l’informe favorable a l'execució de la instal·lació d’un sistema basat en bomba de calor i/o de la instal·lació de plaques fotovoltaiques en compliment dels requeriments de l’informe de l’Agència de l'Energia de Barcelona de 15-02-2021. - Caldrà aportar totes les certificacions exigides per les reglamentacions tècniques en matèria de seguretat industrial per a les diferents instal·lacions (Baixa Tensió, Gas, CG 34/21 INF. 10/16 Aparells Elevadors, Climatització, Calefacció i ACS, etc.). - Per obtenir les adreces definitives caldrà adreçar-se a l’Institut Municipal d’Informàtica (IMI). Altres condicions: - Aquesta llicència d'obres no inclou la legalització de les bastides d'obra, ni l'ocupació de la via pública, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar al Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. - Les assenyalades al full adjunt. Termini d'inici de les obres: 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 36 mesos. Districte de les Corts 22. – (21obo38) RECTIFICAR, d’acord amb l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, l’errada material detectada a l’acord de la Comissió de Govern, de 16 de setembre de 2021, consistent en: la omissió de la data 27 de juliol en l’informe de la Direcció de Serveis de Projectes i Obres, la substitució del 21 de juliol per la de 28 de juliol en l’informe de la Direcció de Serveis Jurídics i l’afegit, desprès d’APROVAR definitivament, de “1a Fase” i en aquest sentit queda substituït pel següent: “RESOLDRE les al·legacions presentades el 30 de juny i 2 i 5 de juliol de 2021 pel Sr. Daniel Navajas Navarro, en nom i representació de la Comunitat de veïns dels carrers Equador 55-67 i Entença 251-261, pel Sr. Jesús Peláez Cañavera, en la seva condició de President i en representació de l’Associació d’afectats per la Modificació del Pla General Metropolità en el Sector de la Colònia Castells, per la Sra. Adela Agelet Gomà, en nom propi i com Secretària de l’Associació de Veïns de les Corts, i pel Sr. Jordi Castellana Gamisans, Regidor del Grup Municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya a l’Ajuntament de Barcelona, actuant en el seu nom i representació, durant el període d’exposició pública al “Projecte d’urbanització de la zona verda de la Colònia Castells (compresa entre els carrers Montnegre, Equador, Taquígraf Serra i Entença)”, al Districte de Les Corts, a Barcelona; en el sentit i pels motius que justificadament i raonada figuren als informes de la Directora de Serveis de Projectes i Obres de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 9 i 27 de juliol de 2021, i a l’informe de la Direcció de serveis jurídics de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 28 de juliol de 2021, que obren a l’expedient administratiu, i que a efectes de motivació s’incorporen a aquest acord; APROVAR definitivament el Projecte d’urbanització de la zona verda de la Colònia Castells, Fase 1, abans esmentat, que és d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 25 de gener de 2021, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 3.058.105,43 euros, inclòs el 21 % de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un dels diari de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. Districte de Gràcia 23. – (21SD0325PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el “Projecte d’urbanització d’ampliació del carrer Repartidor”, al Districte de Gràcia de Barcelona, inclòs dins l’àmbit de la Modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit dels Tres Turons de Barcelona, aprovat definitivament per acord CG 34/21 INF. 11/16 de la Subcomissió d’Urbanisme del Municipi de Barcelona en sessió de 15 de novembre de 2010 (publicat als efectes de la seva executivitat al DOGC 5834 de 23/02/2011) promogut per MRC Constructores, SL, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 5 de juliol de 2021 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 96.698,84 euros, el 21% de l’impost del valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a l’interessat i COMUNICAR-LO a les dependències municipals interessades. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 24. – (19000459-002) PRORROGAR per un període comprès des de l'11.11.2021 fins el 10.11.2023, el contracte 19000459-002 que té per objecte el servei de neteja de les instal·lacions del CAACB i la cura especialitzada dels animals que hi viuen fins que són adoptats, amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a l'empresa Sacyr Facilities, SA, amb NIF A83709873, per un import total de 941.909,60 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 405.544,41 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 335.160,67 euros i import IVA de 70.383,74 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/16911 0300, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 470.954,80 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 389.218,84 euros i import IVA de 81.735,96 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/16911 0300, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 65.410,39 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 54.058,17 euros i import IVA d'11.352,22 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/16911 0300. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Presidència, Drets de Ciutadania, Participació Seguretat i Prevenció. Districte de Sant Martí 25. – (20211014) INICIAR l'expedient per a la contractació que té per objecte la concessió del servei públic consistent en la gestió i explotació de la Pista Poliesportiva municipal La Nau del Clot del Districte de Sant Martí, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de concessió 21C00009, mitjançant tramitació ordinària, amb la CG 34/21 INF. 12/16 utilització del procediment restringit, de conformitat amb l'article 117 de la LCSP. APROVAR l’estudi de viabilitat econòmic-financer, el Plec de condicions tècniques i el Plec de clàusules administratives particulars i annexos que han de regir el contracte, d'acord amb els articles 122 i 124 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP). CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 26. – (20211017) INICIAR l'expedient per a la contractació que té per objecte la concessió del servei públic consistent en la gestió i explotació del camp de futbol municipal Menorca del Districte de Sant Martí, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de concessió 21C00010, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, de conformitat amb l'article 117 de la LCSP. APROVAR l’estudi de viabilitat econòmic-financer, el Plec de condicions tècniques i el Plec de clàusules administratives particulars i annexos que han de regir el contracte, d'acord amb els articles 122 i 124 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP). CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 27. – (20211018) INICIAR l'expedient per a la contractació que té per objecte la concessió del servei públic consistent en la gestió i explotació del centre esportiu municipal Bogatell del Districte de Sant Martí, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de concessió 21C00011, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, de conformitat amb l'article 117 de la LCSP. APROVAR l’estudi de viabilitat econòmic-financer, el Plec de condicions tècniques i el Plec de clàusules administratives particulars i annexos que han de regir el contracte, d'acord amb els articles 122 i 124 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP). CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 28. – (17C00007) ACORDAR la continuïtat del contracte número 17C00007 que té per objecte la gestió i explotació del complex esportiu municipal Bogatell, adjudicat al Col·lectiu d'Esport Per a Tothom 10 Club, amb CIF número G66077515, per un valor estimat de 993.525,60 euros, a partir del 20 d’octubre de 2021 i fins a la data màxima del 31 de març de 2022, de conformitat amb el previst per l’article 235 a) del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS), d’acord amb l’informe jurídic de 4 d’octubre de 2021; NOTIFICAR el present acord al concessionari, al qual li serà comunicada de forma fefaent la data de finalització del contracte amb una antelació de 10 dies. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 29. – (20210359) INICIAR l'expedient per a la contractació dels "Serveis de Suport als Serveis d’Atenció a Immigrants, Emigrants i Refugiats de la Direcció de Serveis d’Immigració i Refugi", amb núm. de contracte 21003247, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.795.167,65 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 6.077.896,05 euros, distribuït en els següents CG 34/21 INF. 13/16 lots: - LOT núm. 1, Serveis de recepció, informació, orientació, gestió, per un import de 2.548.434,66 euros IVA inclòs; - LOT núm. 2, Servei de coordinació, gestió, avaluació i seguiment, per un import de 246.732,99 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 2.541.061,50 euros i import de l'IVA de 254.106,15 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.274.217,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23161 0200, un import (IVA inclòs) de 123.366,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23164 0200, un import (IVA inclòs) de 123.366,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23164 0200, un import (IVA inclòs) d'1.274.217,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23161 0200; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus d'acord amb l'article 103 LCSP. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 30. – (20160409) APROVAR l’addenda complementària per a la implementació de mesures extraordinàries en relació amb l’impacte social de la pandèmia de la COVID-19 per al 2021 del Contracte Programa 2016-2019, per a la coordinació i la col·laboració entre el Departament Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, en matèria de serveis socials, altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat (quarta addenda COVID). ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 31. – (20214254L01) ADJUDICAR el contracte núm. 21002017L01, que té per objecte l’adquisició de terminals de radio digital TETRA i els seus accessoris per a la GUB, a Zenon Digital Radio, SL, amb NIF B65135410, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 904.052,88 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 747.151,14 euros corresponen al preu net i 156.901,74 euros a l'IVA; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada despesa amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 764.280,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/62577/13212 0400 i un import (IVA inclòs) de 139.772,11 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/62577/13212 0400; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual; FIXAR l'import de la garantia definitiva en 37.357,56 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a CG 34/21 INF. 14/16 responsable del contracte el Sr. Josep Clotet Ciruelo, Responsable de Sistemes d’Informació i Sistemes de Telecomunicació de la gerència; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 32. – (20214254L02) ADJUDICAR el contracte núm. 21002017L02, que té per objecte l’adquisició de terminals de radio digital TETRA, i els seus accessoris, per a l’SPCPEIS, a Zenon Digital Radio, SL, amb NIF B65135410, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 179.902,04 euros IVA inclòs i amb els preus unitaris ofertats, dels quals 148.679,37 euros corresponen al preu net i 31.222,67 euros a l'IVA; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada despesa amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 179.902,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/63305/13612 0400; FIXAR l'import de la garantia definitiva en 7.433,97 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Josep Clotet Ciruelo, Responsable de Sistemes d’Informació i Sistemes de Telecomunicació de la gerència; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 33. – (20214285) ADJUDICAR el contracte núm. 21001710, que té per objecte els serveis d’assistència i defensa jurídiques als membres dels cossos de la Guàrdia Urbana de Barcelona i del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, que integren l’Àrea de Seguretat i Prevenció, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques, a l’empresa Molins Advocats Defensa Penal, SLP, amb NIF B62565734, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 363.000,00 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 300.000,00 euros corresponen al preu net i 63.000,00 euros a l'IVA; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada despesa amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 38.720,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22604/13013 0400; un import (IVA inclòs) de 169.400,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22604/13013 0400 i un import (IVA inclòs) de 154.880,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22604/13013 0400; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; FIXAR l'import de la garantia definitiva en 15.000,00 euros i RETENIR-LO del preu del contracte, atesa la declaració de l’adjudicatari d’acollir- se a aquesta modalitat de constitució de la garantia; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no CG 34/21 INF. 15/16 s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Luís M. Clemente Marin, Director de Serveis d’Assessorament Jurídic de la gerència; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 34. – (21XC0182) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Departament d’interior de la Generalitat de Catalunya, per a la Gestió del funcionament de la Sala Conjunta de Comandament de Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra i Guàrdia Urbana de Barcelona; DESIGNAR l'Im. Sr. Albert Batlle Bastardas, Cinquè Tinent d’Alcalde, per a la firma del document de formalització del conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte d'Horta-Guinardó 35. – (19C00017) PRORROGAR per un període comprès des de l’1 de novembre de 2021 fins al 31 d’octubre de 2023, el contracte 19C00017 que té per objecte la contractació, en modalitat de concessió, de l’explotació del bar-restaurant del Casal d’Entitats Mas Guinardó, adjudicat a l'empresa a Germamarin, SL, amb NIF B64934151, per un cànon de 6.000,00 euros anuals, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 34/21 INF. 16/16