INSTITUT BARCELONA ESPORTS (IBE) Secretaria Jurídica ANUNCI sobre la segona convocatòria ordinària de subvencions a infants i joves entre 6 i 17 anys per a la pràctica esportiva fora d’horari escolar de la ciutat de Barcelona corresponent al curs 2021-2022 D’acord amb la resolució de la presidència de l’Institut Barcelona Esports, de data 3 de novembre de 2021, s’aprova la segona convocatòria ordinària de subvencions destinades a infants i joves entre 6 i 17 anys per a la pràctica esportiva fora d’horari escolar de la ciutat de Barcelona corresponent al curs 2021-2022 el text de la qual és el següent: Són d’aplicació a aquesta convocatòria les bases modificades i aprovades per resolució de la Presidència de l’Institut Barcelona Esports, de data 14 de juny de 2019, i publicades en el Butlletí Oficial de la Província, de data 15 de juliol de 2019, en tot allò que no la contradigui o indiqui expressament. El crèdit total disponible per aquesta segona convocatòria és 750.000 euros, dels quals 562.500,00 euros és amb càrrec al pressupost corresponent a aquest exercici 2021 i 187.500,00 euros amb càrrec a la mateixa partida del pressupost de l’exercici de 2022 condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient del pressupost de l’Institut Barcelona Esports. Aquesta quantia serà ampliable fins a 250.000€ de conformitat amb l’article 58 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei General de Subvencions i amb la clàusula número 20 de les bases generals de 14 de juny de 2019. Els criteris de valoració són els establerts a la base 8 de les bases publicades al BOPB de data 15 de juliol de 2019. Els beneficiaris que tinguin atorgat un ajut en la convocatòria publicada en el BOPB de data 14 de setembre de 2021 no es podran presentar a la present convocatòria. Les subvencions s’atorgaran en funció de la renda disponible per membre de la unitat familiar d’acord amb e ls trams i percentatges de preu de l’activitat que s’indiquen a continuació: Import de renda familiar disponible per membre de la Percentatge de subvenció del preu de unitat familiar l’activitat De 0 a 7.000€ 90% De 7.000,01€ a 9.000€ 60% De 9.500,01€ a 10.000€ 30% Més de 10.000€ Sense subvenció Segons les bases la renda personal disponible per membre de la unitat familiar es calcularà dividint els ingressos anuals declarats de tota la unitat familiar entre el nombre total de membres que formen part d’aquesta unitat familiar, tenint en compte que se suma un membre més en els casos següents:  Quan un membre de la unitat familiar tingui una discapacitat, reconeguda oficialment per la Generalitat de Catalunya, amb un mínim del 33%.  Quan es tingui reconeguda la condició de família monoparental oficialment, per la Generalitat de Catalunya. Per calcular la renda personal disponible per membre de la unitat familiar es dividiran els ingressos anuals declarats per la unitat familiar del beneficiari de la renda del 2020, concretament de la casella de Base Liquidable General (500) de la renda 2020, o en cas de no fer declaració dels ingressos declarats de forma responsable en la sol·licitud de subvenció. Els preus límits subvencionables, a partir dels quals s’aplicarà el percentatge d’ajut que correspongui per la renda personal disponible, seran els que figuren a la taula següent, segons el tipus d’instal·lació on es desenvolupi l’activitat i la participació (o no) en competicions: B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 5-11-2021 CVE 202110133835 Pàg. 1-3 https://bop.diba.cat A Centre educatiu o espai Centre esportiu o públic Instal·lació esportiva Sense competició 220,00 € 320,00 € Amb competició 275,00 € 400,00 € En funció d’aquests preus límits establerts, el màxim import possible de subvenció serà de 360 € (90 % de 400 €). Els requisits per sol·licitar la subvenció i forma d’acreditació són els que s’estableixen a la base 4, i la seva forma d’acreditació es farà de conformitat amb el que disposa la base 11. Els òrgans competents per a la instrucció i resolució del procediment d’atorgament de subvenció seran els establerts a la base 7. La Comissió de Valoració estarà formada pels membres següents: Presidenta: Susana Closa Castella, gerent de l’Institut Barcelona Esports, o persona en qui delegui. Vocals: Gabriel Arranz Herrero, director de Promoció i Esdeveniments Esportius de l’Institut Barcelona Esports Mercè Jofra Company, cap del departament de Promoció esportiva de l’Institut Barcelona Esports El secretari jurídic de l’Institut Barcelona Esports que actuarà com a secretari de la Comissió, i sense vot. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació oficial de la convocatòria al BOPB. La sol·licitud haurà d’anar acompanyada per la documentació relacionada a l’article 13 de les bases, excepte en aquells sol·licitants que van demanar-ho en la convocatòria publica a al BOPB de data 14 de setembre de 2021 i se’ls hi ha denegat per manca de pressupost. En aquest casos es tindrà en compte la documentació incorporada en aquesta convocatòria i caldrà que els sol·licitants s’adrecin a l’entitat homologada on desenvolupen l’activitat a subvencionar per tal de simplificar el tràmit de sol·licitud sense consignar novament totes les seves dades i la documentació addicional. El termini per a dictar la resolució del procediment és de tres mesos, a comptar de la data de finalització de la presentació de sol·licituds; transcorregut aquest termini sense dictar resolució els interessats poden considerar denegades les sol·licituds als efectes que pertoquin per a la interposició dels recursos contra la desestimació presumpta de la sol·licitud de subvenció. La presentació de sol·licituds es farà al portal de tràmits de l’Ajuntament de Barcelona https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/oficinavirtual/ca. La resolució del procediment posa fi a la via administrativa. Es procedirà a la publicació d’aquesta resolució al BOPB als efectes del que preveu l’article 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de 2015, del procediment administratiu comú de les Administracions públiques, i es tindrà per notificats als interessats. També es publicarà al web municipal i al Tauler d’Edictes. Contra la resolució del procediment es podrà interposar recurs d’alçada davant l’alcalde de Barcelona en el termini màxim d’un mes a comptar des de l’endemà de la publicació de la resolució en el BOPB. També es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Barcelona, en el termini de sis mesos a comptar del dia següent al què s’hagi produït l’acte presumpte. La notificació de la resolució d’atorgament de les subvencions serà publicada al Butlletí Oficial de la Província, com també al web municipal i al tauler d’edictes. Les famílies beneficiàries rebran un SMS al mòbil que s’ha informat a la sol·licitud. El pagament a les entitats organitzadores homologades que acreditin la inscripció d’infants beneficiaris de subvenció es realitzarà en dos terminis: B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 5-11-2021 CVE 202110133835 Pàg. 2-3 https://bop.diba.cat A % import Mes de pagament i condicions requerides 75 Desembre / Gener. Juliol / Setembre. Prèvia justificació final de la participació a l’activitat dels beneficiaris 25 inscrits En previsió de possibles afectacions de les activitats esportives per possibles instruccions que requereixen l’aturament temporal de les activitats per al control de la pandèmia, es defineixen les actuacions que l’administració preveu respecta al pagament dels ajuts inicialment atorgats : Situació 1 L’activitat esportiva que s’hagi d’aturar per temes de confinament ja sigui per positius d’algun membre del grup o per les normatives establertes per les autoritats responsables, per evitar els contagis a causa de la covid19. S’entendrà que fins a 30 dies naturals, encara que no siguin de forma continuada, es considerarà que la variació no és substancial i es liquidarà a l’entitat el total de l’ajut dels beneficiaris. Situació 2 En el cas que les autoritats sanitàries obligui a tancar les activitats per un període superior a 30 dies naturals, (encara que no sigui de forma continuada) caldrà que l’entitat presenti un pla de treball de continuïtat de les activitats que permeti mantenir la vinculació amb els infants i joves amb l’entitat. Aquesta proposta caldrà presentar- la a través de l’aplicació: https://plaesportescolarbcn.cat/ca/admin, en un terminis màxim de 15 dies hàbils a comptar del moment en que el tancament de l’activitat supera aquests 30 dies naturals. Aquesta informació haurà de seguir les indicacions/pauta que es facilitarà des de l’IBE i una vegada revisada la comissió de valoració proposarà, si s’escau, liquidar a l’entitat el total de l’ajut dels beneficiaris. Situació 3 Si la situació sanitària obliga a tancar les activitats per un període superior a 30 dies naturals i l’entitat no ha presentat un pla de treball de continuïtat amb els infants o joves, es descomptarà de la liquidació la part proporcional de l’activitat no realitzada.. El secretari delegat MANUEL GOMEZ VALENCIA - DNI 39362242L (SIG) 2021.11.04 10:21:10 +01'00' Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 5-11-2021 CVE 202110133835 Pàg. 3-3 https://bop.diba.cat A