Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 11 DE NOVEMBRE DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 4 de novembre de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (327/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ramón Eudald Torrents Munt (mat. 71194) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global. Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), per al curs acadèmic 2021-2022, des del 27/09/2021 fins al 21/09/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que es proposa autoritzar de professor associat a temps parcial de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) pel curs 2021-2022, i la que es va autoritzar per la Comissió de Govern de 21/05/2021, de l’exercici de l’activitat privada per compte d'altri de formació online en cursos virtuals en l’àmbit del dret públic a la Intersindical-CSC, no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública atès l’article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (326/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Victoria Borrell Martínez (mat. 78379) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de programa amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat de docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2021-2022, des de l’1/09/2021 fins al 14/02/2022. CG 38/21 INF. 1/25 La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (333/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Meritxell Sàez Sellarès (mat. 50857) entre la seva activitat municipal com funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Educació Social, amb destinació al Departament de Promoció Drets Dones i LGTBI de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Gestora de projectes de serveis a les persones (codi de lloc: 24FAXSCSP01), i l’exercici de l’activitat docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2021-2022, des del 15/09/2021 fins l’11 de febrer de 2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (334/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Rubén Serrano Martínez (mat. 79057) entre la seva activitat municipal com a personal eventual desenvolupant el lloc de treball d’Assessor, amb destinació a la Regidoria de Drets de Ciutadania, on ocupa el lloc de treball d’Assessor 5 (24EEESNEV01), i l’activitat privada per compte propi de periodista en matèria LGTBI. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (354/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Javier Martínez Garcia (mat. 24524) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de CG 38/21 INF. 2/25 Bombers de l'Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2021, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (358/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Raquel Juanes Vega (mat. 27653) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Sergenta de la Guàrdia Urbana (codi lloc: 20FC1CICD01), i adscrita a la Unitat Nocturna Oscar de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professora formadora a l’Escola de Policia de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2021, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (362/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Javier Villalvilla Berenguer (mat. 78910) entre la seva activitat municipal com funcionari interí de programa amb la categoria professional de Tècnic Superior en Informació, amb destinació al Departament de Desenvolupament de la Gerència de Persones i Desenvolupament CG 38/21 INF. 3/25 Organitzatiu, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Informació (codi de lloc: 22FA1BIBA12), i l’exercici de l’activitat docent com a professor col·laborador de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2021-2022, des del 15/09/2021 fins l’11 de febrer de 2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (48/2021) APROVAR la Instrucció sobre el procediment de l’omissió de la funció interventora. PUBLICAR-LA a la Gaseta Municipal i al web municipal i INSCRIURE-LA al Registre Municipal d’Instruccions i Circulars. 9. – (21002330) INICIAR l'expedient per a la contractació del manteniment d’aparells elevadors dels edificis adscrits als Districtes i Gerències de l’Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 21002330, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.370.140,36 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 2.350.552,48 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net d'1.958.793,69 euros i import de l'IVA de 411.346,67 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 61.641,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 50.953,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 48.632,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 31.576,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 42.377,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 25.054,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 22.468,21 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 40.841,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 46.931,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 28.449,11 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 8.342,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un CG 38/21 INF. 4/25 import (IVA inclòs) de 26.846,55 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 109.411,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 49.007,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, un import (IVA inclòs) de 61.641,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 50.953,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 48.632,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 31.576,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 42.377,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 25.054,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 22.468,21 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 40.841,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 46.931,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 28.449,11 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 8.342,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un import (IVA inclòs) de 26.846,55 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 109.411,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 49.007,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, un import (IVA inclòs) de 61.641,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 50.953,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 48.632,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 31.576,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 42.377,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 25.054,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 22.468,21 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 40.841,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 46.931,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 28.449,11 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 8.342,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un import (IVA inclòs) de 26.846,55 CG 38/21 INF. 5/25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 109.411,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 49.007,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, un import (IVA inclòs) de 61.641,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 50.953,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 48.632,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 31.576,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 42.377,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 25.054,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 22.468,21 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 40.841,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 46.931,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 28.449,11 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 8.342,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un import (IVA inclòs) de 26.846,55 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 109.411,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 49.007,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (17002651-005) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.02.2022 fins el 31.01.2023, el contracte 17002651-005 que té per objecte la contractació del servei de la impressió, escaneig i còpia de documents als centres i edificis de l’àmbit de gestió de la Gerència de Recursos de l’Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l'empresa Ricoh España SLU, amb NIF B82080177, per un import total de 519.920,40 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 43.326,70 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 35.807,19 euros i import IVA de 7.519,51 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/93314 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 476.593,70 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de CG 38/21 INF. 6/25 393.879,09 euros i import IVA de 82.714,61 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/93314 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (18002724-003) PRORROGAR per un període comprès des del 08.01.2022 fins el 07.01.2023, el contracte 18002724-003 que té per objecte la contractació dels serveis de suport tècnic per a desenvolupar el pla d’accessibilitat web i continguts accessibles de la Direcció de Serveis de Comunicació Digital de l’Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l'empresa Tothomweb, SL, amb NIF B55183933, per un import total de 199.732,97 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 3.758,42 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 3.106,13 euros i import IVA de 652,29 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 195.974,55 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 161.962,44 euros i import IVA de 34.012,11 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92523 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (20002837-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 205 i 206 de la LCSP, el contracte 20002837-001 que té per objecte la contractació del servei de suport tècnic i logístic per actes ciutadans i protocol·laris, juntament amb el manteniment dels aparells i les sales tècniques audiovisuals, adjudicat a l'empresa Iniciatives Events SL, amb NIF B64709363, per un import màxim de 230.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 230.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 190.082,64 euros i import IVA de 39.917,36 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22300/92011 0705. FIXAR en 9.504,13 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR- LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (21S12348) ATORGAR una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu per a l'any 2021 a favor de la Fundació Carles Pi i Sunyer, amb NIF G58302175, per a l’execució del projecte “Activitats 2021”, per un import de 214.200,00 euros, equivalent al 30,93% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 662.582,00 euros, i una durada fins al 31/12/2021, de conformitat CG 38/21 INF. 7/25 amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient; AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de la Fundació Carles Pi i Sunyer, amb NIF G58302175, la despesa total de 214.200,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 485.17-92011-07.05 del pressupost de l'any 2021, en concepte “Activitats 2021”; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos des de la finalització del projecte, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 15. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document d'11 de novembre de 2021. 16. – (P-22) INFORMAR favorablement el projecte de Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona per a l'exercici 2022, de conformitat amb l'establert a l'article16, apartat a) segon de la Carta Municipal i l'article 49 segon 1 b) del Reglament Orgànic Municipal. 17. – (33/2021) APROVAR inicialment les Bases del Premi Barcelona “CREAMEDIA”, programa per fomentar l’esperit emprenedor i potenciar la innovació i creativitat, així com contribuir al desenvolupament social i econòmic en l’àmbit de les indústries creatives i culturals en el seu sentit més ampli. PUBLICAR-LES al BOPB i en el Tauler d’Edictes, així com una referència de l’anunci a la Gaseta Municipal. SOTMETRE a informació pública les bases del premi, per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l'esmentada publicació al BOPB. Les bases es donaran per aprovades definitivament, sempre i quan no s'hagin formulat al·legacions durant el període d'informació pública que facin necessària la seva modificació. ENCARREGAR a BARCELONA ACTIVA SAU SPM com a ens executor de les polítiques d’emprenedoria, empresa i ocupació de l’Ajuntament de Barcelona, la gestió del procediment i el pagament del Premi, excepte l’aprovació de les Bases i la convocatòria i la resolució. BARCELONA ACTIVA SAU SPM tindrà la consideració d’entitat col·laboradora prevista en l’article 12 i següents de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l’article 18 i següents del RD 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei. 18. – (21XC0216) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i COOP57 SCCL per al desenvolupament del Projecte “Fons per al foment de l’accés al finançament dels projectes d’economia social i solidària” que té com a objectiu donar suport al desenvolupament de projectes d’economia social i solidària, facilitant l’accés al finançament de nous projectes d’entitats d’economia social i solidària i enfortint el sistema de finances ètiques i l’apropament d’aquest al teixit d’economia social i solidària que en són els futurs usuaris naturals. FACULTAR l'Ilm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la signatura del conveni. 19. – (21XC0233) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, l'Associació FOMENT DE LES ARTS I DEL DISSENY (FAD) i la Fundació BCD PER A LA PROMOCIÓ DEL DISSENY INDUSTRIAL per la realització del Projecte conjunt "El millor CG 38/21 INF. 8/25 disseny de l'any - BARCELONA DESIGN WEEK 2021" dirigit a impulsar el disseny en tant que indústria creativa, amb les finalitats de donar un impuls sectorial i intersectorial, contribuir en el posicionament de Barcelona i fomentar el creixement empresarial i emprenedor del sector i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, a favor de FOMENT DE LES ARTS I DEL DISSENY (FAD), per import de 135.000,00 euros, que correspon al 24,41% del cost total del projecte comú per import de 553.109,00 euros i a favor de FUNDACIÓ BCD PER A LA PROMOCIÓ DEL DISSENY INDUSTRIAL (BCD), per import de 140.741,00 euros, que correspon al 25,45% del cost total per import de 553.109,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 135.000,00 euros, a favor de l'Associació FOMENT DE LES ARTS I DEL DISSENY (FAD), amb CIF G08746976 i per un import de 140.741,00 euros, a favor de la FUNDACIÓ BCD PER A LA PROMOCIÓ DEL DISSENY INDUSTRIAL (BCD) amb CIF G- 08470999, ambdues, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43335 del pressupost de l'any 2021. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presentin la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR l’Il·lm. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura del conveni. 20. – (21XC0258) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i el Consorci de Turisme de Barcelona per la realització del Projecte Destinació Barcelona Sostenible i Responsable i la gestió de l'Observatori del Turisme a Barcelona: Ciutat i Regió 2021 dirigit a planificar i coordinar la promoció turística, per afavorir el seu posicionament internacional. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 114.130,00 euros, amb càrrec a la partida 0700/48903/43211 del Pressupost de l'any 2021 a favor del Consorci de Turisme de Barcelona, amb CIF P5890003F, com a contribució de l'Ajuntament de Barcelona a un dels projectes municipals en matèria de turisme, finançats pel Fons de Foment de Turisme provinent de l'Impost d'Estades en Establiments Turístics (IEET) aprovat per la Comissió de Govern el 10 de desembre del 2020. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR l'lm. Sr. Francesc Xavier Marcé i Carol, Regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura del conveni. 21. – (21S07263) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Parc Científic de Barcelona per la realització del Projecte BCNHealth Booster dirigit a enfortir el sector de ciències de la vida a través de l'acceleració d'onze projectes empresarials innovadors, de recent creació i que demostrin potencial i viabilitat financera per poder impactar en la societat aportant productes o serveis en el sector salut amb un retorn en el benestar dels ciutadans i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, CG 38/21 INF. 9/25 General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 468.936,00 euros, que correspon al 47,54% del cost total del Projecte per import de 986.473,84 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 468.936,00 euros, dividits en 400.002,00 euros amb càrrec a la partida 0700/78064/43011 del pressupost de 2021 i els anys 2022, 2023 i 2024 a raó de 22.978,00 euros per any (amb un total de 68.934,00 euros) amb càrrec a la partida 0700/48903/43011, condicionats a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressuposts esmentats, a favor de la Fundació Parc Científic de Barcelona amb CIF G61482832F. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR els Ims Srs. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d'Alcaldia i Jordi Martí Grau, Sisè Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 22. – (21S07496) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'AJUNTAMENT DE BARCELONA, L'AGÈNCIA DE SALUT PÚBLICA DE BARCELONA I LA GASOL FOUNDATION per la realització del Projecte "Promoció d'hàbits saludables per la prevenció de l'obesitat infantil en l'àmbit escolar" dirigit a promoure la prevenció de l'obesitat infantil en nens i nenes d'entre 6 i 12 anys en situació de vulnerabilitat i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 30.000,00 euros, que correspon al 50% del cost total del Projecte per import de 60.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros, amb càrrec a la partida D/0700/48903/49313 del pressupost/os de 2021 i 2022, per un import de 9.000,00 euros pel 2021 i 21.000,00 euros pel 2022, condicionada aquesta darrera quantitat a l'existència de crèdit adequat i suficient, a favor de la entitat GASOL FOUNDATION, amb CIF G-66287855. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR el Sr. Álvaro Porro González, Comissionat d'Economia Social i Desenvolupament Local i Consum, per a la signatura del conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. 23. – (21S07990) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la FUNDACIÓ BCD PER A LA PROMOCIÓ DEL DISSENY INDUSTRIAL (BcD) per la realització del Projecte "Promoció Internacional del Disseny i Projecte de recerca amb escoles de disseny BCN-Madrid-València" dirigit a impulsar el disseny en tant que indústria creativa, contribuir en el posicionament de Barcelona i fomentar el creixement empresarial i emprenedor del sector i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa nominativa, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1,a) i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un CG 38/21 INF. 10/25 import de 109.259,00 euros, que correspon al 50% del cost total del Projecte per import de 218.518,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 109.259,00 euros, a favor de la FUNDACIÓ BCD PER A LA PROMOCIÓ DEL DISSENY INDUSTRIAL (BcD), amb CIF G08470999, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48548/43335 del Pressupost de l'any 2021; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni; FACULTAR, Il·lm Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura del conveni. 24. – (21S09164) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Consorci ZF Internacional SAU per la realització del Projecte "BNEW Barcelona New Economy Week 2021" dirigit a ajudar a reactivar l'economia del nostre territori i al teixit empresarial, impulsar la nova economia, oferir una gran oferta de valor als principals sectors econòmics, crear oportunitats i sinèrgies entre els 10 sectors que estaran presents i accelerar la innovació i donar suport al talent i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 150.000,00 euros, que correspon al 8,98% del cost total del Projecte per import d'1.650.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 150.000,00 euros, dels quals, 100.000,00 euros a càrrec de la partida 0700/46750/43336 i 50.000,00 euros a càrrec de la partida 0700/48903/43011 del pressupost 2021, a favor de la entitat Consorci ZF Internacional SAU, amb CIF A-61290292. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, I'lm Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 25. – (21S09639) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la FUNDACIÓN SHIP2B per la realització del Projecte VIII S2B IMPACT FORUM - DEEP TRANSFORMATION FOR REAL IMPACT dirigit a reunir als agents de l'ecosistema, especialment startups, corporates i inversors, buscant connectar la seva comunitat, inspirar a través de temes clau d'innovació social i pràctiques disruptives i trobar vies que contribueixin a impulsar l'economia d'impacte i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros, que correspon al 18,88% del cost total del Projecte per import de 264.832,39 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros, a favor de la FUNDACIÓN SHIP2B, amb CIF G66220286,amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48903/43011 del Pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per CG 38/21 INF. 11/25 tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Il·lm Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni. 26. – (DP-2021-28179) REDUIR, a l’empara del decret de l’Alcaldia de 14 d’abril de 2020, de mesures i criteris addicionals en matèria patrimonial amb ocasió de l’impacte econòmic i social per la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19,en un 30% l’importdel preu del lloguer del local baixos 1a de la finca del carrer de Sant Pere més Alt núm. 25, titularitat de GATIBÚ, SL, respecte les quotes compreses entre l’1 de juliol de 2020 i el 31 de desembre de 2021, compensant-se les quantitats que hagin estat abonades i sobrepassin la reducció establerta als rebuts generats a partir de gener de 2022, durant un període de divuit mesos, fins el juny de 2023 inclòs, amb la finalitat de què prossegueixin les seves activitats comercials; tot l’anterior d’acord amb la proposta de la Direcció de Patrimoni i acceptada per l’arrendatària. 27. – (DP-2021-28181) REDUIR, com a conseqüència de l’impacte econòmic i social generat arran de la crisi sanitària derivada de la pandèmia per COVID-19, i a l’empara del decret de l’Alcaldia de 14 d’abril de 2020, el preu corresponent a la cessió de l’ús de la finca de propietat municipal del carrer Aguilar núm. 46, atorgada a l’Associació Pausa amb Música per acord de la Comissió de Govern en sessió de 9 de novembre de 2017 i formalitzada l’11 de gener de 2018, amb la finalitat de destinar-la a escola de música i centre d’activitats musicals, en un 50 per cent respecte de l’import mensual, durant el termini comprés entre l’1 de juliol de 2020 i el 31 de desembre de 2021, retornant, si s’escau, les quantitats que poguessin haver estat abonades i sobrepassin la reducció establerta en els rebuts generats a partir del mes de gener de 2022 fins al mes de juny de 2023, en virtut de la sol.licitud de la cessionària i la proposta realitzada per la Direcció de Patrimoni acceptada per aquella. 28. – (DP-2021-28284) PRORROGAR amb efectes 15 de novembre de 2021, per un termini de cinc anys, la cessió d’ús de l’habitatge en planta baixa de l’immoble del carrer Isaac Albèniz núm. 8, atorgada a favor de l’Associació Centre d’Acollida Assis per acord de la Comissió de Govern en sessió de 29 de setembre de 2016 i formalitzada el 15 de novembre de 2016, amb la finalitat de desenvolupar un projecte d’inclusió social d’allotjament de persones en situació de sense llar, mantenint inalterables la resta de condicions aprovades per l’esmentat acord. 29. – (03-131-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-131/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 533.404,02 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21102791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 30. – (03-132-2021) APROVAR l’expedient núm.3-132/2021 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’acord amb el reconeixement d’Ingrés CG 38/21 INF. 12/25 de la Comissió Europea, en concepte de pagament intermig 2021 - INMAB Gran Inea/CEF/TRAN/M2015/1130375, per atendre despeses del projecte Gestió de rondes- Estudi Mobilitat, per un import de 214.868,81 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 21102795; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 31. – (20XC0282) RATIFICAR la resolució de la Segona Tinenta d’Alcaldia, de 8 d’octubre de 2021, per la qual es va aprovar l’Addenda Segona de modificació del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i Stichting Placemaking Europe (Fundació Placemaking Europe) pel desenvolupament del projecte After Covid City, que fou aprovat per resolució de la Segona Tinenta d’Alcaldia de 23 de desembre de 2020, la qual té per objecte ampliar l’import de la quantia inicialment subvencionada per aquest Ajuntament en 28.000,00 euros més, pels motius que consten en l’Acta de la Comissió de Seguiment del conveni celebrada en sessió de 28 de setembre de 2021 que consta degudament incorporada a l’expedient als efectes de motivació i justificació. CONVALIDAR de conformitat amb l’article 52 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques la resta de les actuacions dutes a terme en l'expedient de referència. 32. – (21S11042) ENCARREGAR a l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) la realització del seguiment de les poblacions de papallones amb ciència ciutadana i publicar els resultats de l'estudi que se'n derivi, de conformitat amb les prescripcions establertes a l'Encàrrec, que s'aproven. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB), amb NIF P0800013E, la despesa per un import total de 17.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/46736/17112 del pressupost de l'any 2021, per fer front a les despeses derivades d'aquest encàrrec a mitjà propi. FACULTAR el Gerent de Medi Ambient i Serveis Urbans per la formalització de l'encàrrec a mitjà propi i els actes que se'n derivin. PUBLICAR l'encàrrec a mitjà propi a la Plataforma de Contractació. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 33. – (5BD 2021/103) APROVAR el Projecte de reparació i millora de la urbanització de la cruïlla entre els carrers de Major de Rectoret i Marco Polo, al districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.124.864,83 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. CG 38/21 INF. 13/25 Districte d'Horta-Guinardó 34. – (7BD2021/149) APROVAR el Projecte executiu de millores de l’estabilitat de la plataforma del carrer d'Olvan, al barri de Sant Genís dels Agudells, al Districte d’Horta- Guinardó, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe tècnic favorable del Districte d’Horta-Guinardó que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 41.913,31 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); ACLARIR que el present projecte és necessari per a l’execució del “Projecte d'adaptació del projecte de reurbanització del carrer d'Olvan, al barri de Sant Genís dels Agudells, districte d'Horta-Guinardó” aprovat per la Comissió de Govern en sessió de 16 de juliol de 2020, per import de 936.966,30 euros (IVA inclòs); NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Martí 35. – (21g310) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, el Projecte de reparcel·lació voluntària de l’àmbit 2 (A02) del Pla Especial i de Millora Urbana per a la regularització dels equipaments en l’àmbit discontinu de les parcel·les 3.1 i 8.1 (Antic Mercat del Peix), formulat per la Universitat Pompeu Fabra, en condició de propietària de l’àmbit, mitjançant l’escriptura de reparcel·lació voluntària atorgada per part de l’Ajuntament de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació The Barcelona Institute of Science and Technology, atorgada davant del Notari de l’Il·lustre Col·legi de Notaris de Catalunya Sr. Antonio Bosch Carrera en data 21 de juliol de 2021, amb número 1564 del seu protocol, d’acord amb l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de 19 d’octubre de 2021. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 del Text refós de la Llei d’urbanisme i, per tant, entre altres la cessió en ple domini i lliure de càrregues a l’administració actuant dels terrenys de cessió obligatòria per a la seva afectació als usos previstos en el planejament. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d’Edictes de la Corporació, a la Gaseta Municipal i en un dels diaris de més difusió de la província. NOTIFICAR-LO individualment a tots els propietaris i altres interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 36. – (10BD 2018/144) APROVAR inicialment el Projecte per a la millora de la connectivitat del pont del carrer Santander, al districte de Sant Martí de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 9.922.349,23 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova CG 38/21 INF. 14/25 el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 37. – (20200287) ADJUDICAR el contracte núm. 20002857, que té per objecte la Gestió del Servei d’Atenció Socioeducativa de l’Agència ABITS (SAS-ABITS), amb mesures de contractació pública sostenible, a l’entitat FUNDACIÓ SURT, FUNDACIÓ DE DONES, F amb NIF G64404213, en ser l’oferta proposada per la Mesa de Contractació segons l’acta de 8 d’octubre de 2021, pel preu d'1.299.808,32 euros IVA inclòs, dels quals 1.181.643,93 euros corresponen al preu net i 118.164,39 euros a l'IVA al tipus impositiu del 10%; i fixant un preu unitari de serveis de professionals per millora de parells de 3.446,15 euros IVA inclòs, dels quals 3.132,86 euros corresponen al preu net i 313,29 euros a l’IVA al tipus impositiu del 10%. DISPOSAR a favor de l’entitat adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 437.632,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200; un import (IVA inclòs) de 649.904,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200; un import (IVA inclòs) de 212.271,86 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 59.082,20 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la senyora Bàrbara Roig Merino, Directora de Serveis de Feminismes i LGTBI. ALLIBERAR la quantitat de 43.649,86 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 21.824,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200; un import (IVA inclòs) de 21.824,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 38. – (20200588) AUTORITZAR la despesa que té per objecte atorgar ajuts econòmics en les activitats homologades per la Campanya de Vacances d’Estiu 2021: Casals d’estiu, Campus Olímpia, Colònies, Campaments, Rutes, Estades fora de Catalunya, Bressols d’Estiu i Socio cultural, Estades Esportives i Rutes Esportives, per un import inicial de 3.405.697,00 euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48001/23213 del pressupost de l’any 2021, i en una segona fase, ampliar l’expedient que s’hagi aprovat per la resta de l’import necessari, per poder pagar tots els ajuts atorgats de les CG 38/21 INF. 15/25 activitats que finalment s’hagin dut a terme. FACULTAR en el/la Gerent competent en matèria de promoció de la infància les disposicions i reconeixements d’obligacions econòmiques derivades de l’atorgament dels citats ajuts. 39. – (20210320) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat FUNDACIÓ SALUT I COMUNITAT, per a l’execució del projecte anomenat Programa Psicosocial i psicoeducatiu per a joves amb addiccions i problemes de salut mental, amb la finalitat d’oferir atenció, orientació i acompanyament a joves de 15 a 26 anys, amb patologia dual, i a les seves famílies, per tal de millorar la seva qualitat de vida, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 65.000,00 euros, i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat FUNDACIÓ SALUT I COMUNITAT, amb NIF núm. G61878831, la despesa total de 65.000,00 euros, equivalent al 70,19% del cost total del projecte (92.610,06 euros) a càrrec de la partida 0200-48903-31111, del pressupost de l’any 2021. REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 40. – (20210242) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Escola Gregal, SCCL, per a l’execució del projecte "Menjador social i solidari Gregal, dins del marc d’actuació del Pla de Barris", amb la finalitat de transformar i consolidar un menjador solidari en una activitat econòmicament i socialment sostenible, en què l’administració local els dota dels mitjans de producció i la producció es realitza de manera col·lectiva amb una vessant formadora, i potenciar l’acompanyament i l’empoderament de les persones usuàries del menjador aplicant un model innovador d’acció social des de l’esfera público-comunitària, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 155.152,23 euros, equivalent al 80% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 193.940,29 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Escola Gregal, SCCL, amb NIF núm. F08704041, la despesa total de 155.152,23 euros, a càrrec de la partida 0200/48903/15361, del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Regidora de l'Àrea de Drets Socials, la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la signatura del conveni. CG 38/21 INF. 16/25 41. – (20210109) APROVAR les bases específiques del Premi de Salut laboral Ignasi Fina d’acord amb les Bases generals aprovades per la Comissió de govern, en sessió de 22 d’abril de 2021, i publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona en data 6 de maig de 2021; CONVOCAR el Premi de Salut Laboral Ignasi Fina 2021, amb una dotació econòmica de 6.000,00 euros i; ESTABLIR com a termini de presentació de les sol·licituds les dates que consten a les bases específiques. AUTORITZAR la despesa de 6.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200-48101-31111 del pressupost de l’exercici 2022, condicionats a l’existència de crèdit adequat i suficient per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest Premi, PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. Districte d'Horta-Guinardó 42. – (21S13096) APROVAR les Bases del procediment de concurrència pública per adjudicar la gestió cívica del Punt infoJOVE del Districte d'Horta-Guinardó; CONVOCAR la concurrència pública per la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa de 143.700,00 euros, a càrrec de la partida 485.22, funcional 232.21, del pressupost ordinari del Districte pels anys 2022 i 2023, condicionades a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents, atès que l'execució de la gestió cívica s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 43. – (20214200) ADJUDICAR el contracte núm. 21001966, que té per objecte el servei d’impressió, escaneig i còpia de documents a les dependències de la Gerència de Seguretat i Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb les previsions del PPT, i amb mesures de contractació pública sostenible a GENERAL MACHINES TECHNOLOGY, SL amb NIF B91509281 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 437.807,70 euros IVA inclòs, dels quals 361.824,54 euros corresponen al preu net i 75.983,16 euros a l'IVA, d’acord amb la oferta presentada que inclou una sistema de preu mixt, a tant alçat i a preus unitaris; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada despesa amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 145.935,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21500/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 145.935,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21500/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 145.935,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21500/13011 0400; CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; FIXAR l'import de la garantia definitiva en 18.091,23 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial CG 38/21 INF. 17/25 de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Josep Clotet Ciruelo, Responsable de Sistemes d'Informació; ALLIBERAR la quantitat de 298.164,42 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-ho a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 99.388,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21500/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 99.388,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21500/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 99.388,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21500/13011 0400; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 44. – (20194260_19002280L01) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 10.11.2023, el contracte 19002280L01-001, corresponent al Lot 1 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 1: Articles de cotó], adjudicat a l'empresa VESTILAB CLEAN ROOM CONTROL SLU, amb NIF B65622821, per un import total de 253.616,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 178.717,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 147.700,00 euros i import IVA de 31.017,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 74.899,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 61.900,00 euros i import IVA de 12.999,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 45. – (20194260_19002280L02) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 26.11.2023, el contracte 19002280L02-001, corresponent al Lot 2 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 2: vestit tècnic forestal], adjudicat a l'empresa VESTILAB CLEAN ROOM CONTROL SLU, amb NIF B65622821, per un import total de 171.457,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 85.728,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 70.850,00 euros i import IVA de 14.878,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per CG 38/21 INF. 18/25 un import de 85.728,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 70.850,00 euros i import IVA de 14.878,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 46. – (20194260_19002280L03) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 26.11.2023, el contracte 19002280L03-001, corresponent al Lot 3 del contracte subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 3: calçat], adjudicat a l'empresa FAL CALZADOS DE SEGURIDAD, SA, amb NIF A26268508, per un import total de 218.889,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 164.197,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 135.700,00 euros i import IVA de 28.497,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 54.692,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 45.200,00 euros i import IVA de 9.492,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 47. – (20194260_19002280L04) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 26.11.2023, el contracte 19002280L04-001 corresponent al Lot 4 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 4: vestit de pluja i alta visibilitat], adjudicat a l'empresa EL CORTE INGLES, SA, amb NIF A28017895, per un import total de 59.895,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 39.930,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 33.000,00 euros i import IVA de 6.930,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 19.965,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 16.500,00 euros i import IVA de 3.465,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 38/21 INF. 19/25 48. – (20194260_19002280L06) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 26.11.2023, el contracte 19002280L06-001 corresponent al Lot 6 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 6: vestit de gala]", adjudicat a l'empresa URVINA SL, amb NIF B50021658, per un import total de 24.079,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 13.854,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 11.450,00 euros i import IVA de 2.404,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 10.224,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 8.450,00 euros i import IVA de 1.774,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 49. – (20194260_19002280L07) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 26.11.2023, el contracte 19002280L07-001 corresponent al Lot 7 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 7: protector facial i de cap], adjudicat a l'empresa ORIGINAL BUFF SA, amb NIF A58034000, per un import total de 24.684,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 13.552,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 11.200,00 euros i import IVA de 2.352,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 11.132,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 9.200,00 euros i import IVA de 1.932,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 50. – (20194260_19002280L10) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 10.11.2023, el contracte 19002280L10-001 corresponent al Lot 10 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 10: guant tèrmic], adjudicat a l'empresa TOTAL CG 38/21 INF. 20/25 SAFETY CLEAN, SL, amb NIF B65689093, per un import total de 50.820,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 25.410,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 21.000,00 euros i import IVA de 4.410,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 25.410,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 21.000,00 euros i import IVA de 4.410,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 51. – (20194260_19002280L11) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 23.12.2023, el contracte 19002280L11-001 corresponent al Lot 11 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 11: guant mecànic], adjudicat a l'empresa WATERFIRE SL, amb NIF B60163052, per un import total de 6.050,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 3.025,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 2.500,00 euros i import IVA de 525,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 3.025,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 2.500,00 euros i import IVA de 525,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 52. – (20194260_19002280L12) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 23.12.2023, el contracte 19002280L12-001 corresponent al Lot 12 del contracte de subministrament de vestuari, equips de protecció individual (EPI), tèxtil de parc i accessoris per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació pública sostenible i desglossat en 14 lots [Lot 12: Pantaló d’oficina], adjudicat a l'empresa VESTILAB CLEAN ROOM CONTROL SLU, amb NIF B65622821, per un import total de 21.780,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 14.520,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 12.000,00 euros i import IVA de 2.520,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per CG 38/21 INF. 21/25 un import de 7.260,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 6.000,00 euros i import IVA de 1.260,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22104/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l’any 2022 i 2023; DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 53. – (2021-0160) APROVAR el Protocol general de col·laboració entre el Ministerio de Cultura y Deporte, el Ministerio de Ciencia e Innovación i l’Ajuntament de Barcelona, que té per objecte establir les bases de la col·laboració per intensificar la relació sociocultural i científica de l’Estat amb la ciutat de Barcelona, així com impulsar l’activitat cultural i científica de la ciutat, a través del qual s'estableix la contribució estatal a la capitalitat cultural i científica de Barcelona, amb una vigència des de la seva signatura i fins el 31 de desembre de 2022. 54. – (2021.0110) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació BarcelonaBeta Brain Research Center que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa nominativa pel desenvolupament del projecte “Programa ALFAcognició”, per un import de 150.000,00 euros, equivalent al 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 300.000,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions municipals de l’Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Fundació Barcelona Beta Brain Research Center, amb NIF G65895401, la despesa per un import de 150.000,00 euros dels quals, 73.000,00 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48833/32626 0800 de la Gerència d’Àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l’exercici 2021; 50.000,00 euros a càrrec de l’aplicació pressupostària D/48833/23271 0200 de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l’exercici 2021; i 27.000,00 euros a càrrec de l’aplicació pressupostària D/48833/92011 0705 de la Gerència d’Àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’exercici 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2021, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jordi Martí Grau, Tinent d’Alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat; la Ima. Sra. Gemma Tarafa i Orpinell, Regidora de Salut, Envelliment i Cures, i l'Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado, Tinent d’Alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com per a la signatura indistinta de tots aquells documents que se'n derivin. 55. – (2021-0123) APROVAR el conveni de gestió cívica entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consell d’Associacions de Barcelona per la gestió de l’Espai Torre Jussana durant el període del 17 de novembre de 2021 al 31 de desembre de 2023. ATORGAR una subvenció directa i de caràcter excepcional a favor del Consell d’Associacions de CG 38/21 INF. 22/25 Barcelona, amb NIF G64629538, per la gestió cívica de l’Espai Torre Jussana durant el període del 17 de novembre de 2021 al 31 de desembre de 2023, per un import total d'1.074.104,00 euros (dels quals 62.421,68 euros al 2021, 505.841,16 euros al 2022 i 505.841,16 al 2023), equivalent al 97,12 % del pressupost total del projecte de gestió presentat, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor Consell d’Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, la despesa per un import d'1.074.104,00 euros, dels quals 4.212,14 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92418 0800 del pressupost de l'any 2021; 4.200,66 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92417 0800 del pressupost de l'any 2021; 4.200,66 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92417 0701 del pressupost de l'any 2021; 49.808,22 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92418 0800 del pressupost de l'any 2021; 33.697,16 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/15361 0800 del pressupost de l'any 2022; 34.072,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92417 0800 del pressupost de l'any 2022; 34.072,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92417 0701 del pressupost de l'any 2022; 404.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92418 0800 del pressupost de l'any 2022; 33.697,16 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/15361 0800 del pressupost de l'any 2023; 34.072,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92417 0800 del pressupost de l'any 2023; 34.072,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92417 0701 del pressupost de l'any 2023; 404.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48549/92418 0800 del pressupost de l'any 2023; condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des de la data de finalització de la gestió cívica, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb l’apartat 6.3. lletra d) del pacte sisè del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Marc Serra Solé, Regidor de Drets de Ciutadania i Participació de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 56. – (2020-0126) APROVAR l’addenda al conveni (codi de conveni 20XC0339) entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional per al desenvolupament a Barcelona de la 3ra Conferència Mundial d’Educació Superior de la UNESCO, per un import de 250.000,00 euros, aprovat per la Comissió de Govern el 17 de desembre de 2020 i signat amb data d’efecte 18 de desembre de 2020, que comporta la modificació del calendari d’execució i del pressupost de despeses del projecte, la modificació del percentatge de la subvenció municipal, que representa un 16,35% del cost total del pressupost de despeses del projecte modificat, així com la modificació del termini per presentar la justificació dels fons rebuts fins al 31 de desembre de 2022, modificacions derivades del canvi de dates de celebració de la 3a Conferència Mundial d'Educació Superior de la UNESCO, que tindrà lloc del 18 al 20 de maig de 2022, de conformitat amb els informes que consten CG 38/21 INF. 23/25 a l’expedient. FACULTAR el sisè tinent d’Alcaldia, l’Im. Sr. Jordi Martí Grau, per a la signatura de l’esmentada addenda, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de l'Eixample 57. – (21XC0252) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la FEDERACIO D'ENTITATS DE CALABRIA 66 amb NIF G-66605031, amb la finalitat de GESTIÓ CIVICA FEDERACIÓ D'ENTITATS CALÀBRIA 66, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional, per l'execució del projecte anomenat GESTIÓ CIVICA FEDERACIÓ D'ENTITATS CALÀBRIA 66, per un import de 182.251 euros (corresponent a 54,09% del 2021, 58,96% del 2022 i 58,96% del 2023) del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat de 344.265,19 euros i una durada fins al 31/12/2023, de conformitat amb els articles 22.2.c i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 182.251,00 euros, dels quals 8.251,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48608/92412 del pressupost de l'any 2021, 87.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48608/92412 del pressupost de l'any 2022 i 87.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48608/92412 del pressupost de l'any 2023, condicionat a l'existència de crèdit adequa i suficient en el pressupost posterior a l'actual i REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior 3 mesos, a comptar des del 31/12/2023, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula cinquena del conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Pau Gonzàlez Val, Regidor del Districte de l'Eixample, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 58. – (21XC0321) APROVAR el conveni de col·laboració empresarial en activitats d’interès general entre l’Ajuntament de Barcelona i l’empresa “Edicions de Proximitat SL”, amb NIF B67353045, empresa editorial del periòdic quinzenal “Línia Nou Barris”, per tal de regular la seva col·laboració en el procés de selecció dels Premis Nou Barris de l’any 2022, a canvi de les contraprestacions que aquest Ajuntament li ofereixi dins la campanya publicitària del referit procés d’elecció, amb vigència des del dia següent a la seva formalització fins al 31 de maig de 2022. FACULTAR el regidor del Districte de Nou Barris, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la tots aquells documents que se’n derivin. Districte de Sant Andreu 59. – (21003004) INICIAR l'expedient per a la contractació de la gestió de l’equipament "Centre de Vida Comunitària de Trinitat Vella" de l'Ajuntament de Barcelona al Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. CG 38/21 INF. 24/25 de contracte 21003004, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 529.109,42 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 874.561,04 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 437.280,52 euros i import de l'IVA de 91.828,90 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 264.554,71 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92416 0609, un import (IVA inclòs) de 264.554,71 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92416 0609; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 38/21 INF. 25/25