Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 18 DE NOVEMBRE DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 11 de novembre de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (301/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carlos Pons Santotomas (mat. 21739) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPEIS (codi de lloc: 16FC1BIBA03), amb destinació al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat privada per compte propi d’explotació agrària i ramadera. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública, i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. El Sr. Pons, haurà de respectar la seva jornada i horari de treball municipal i els termes contemplats a l’annex 3 de les condicions específiques de treball de l’SPEIS, de l’Acord regulador vigent de les condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (351/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Morera Schultes (mat. 76911) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per substitució amb la categoria professional de Gestor d'administració general, amb destinació a la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del Districte de Gràcia, on ocupa el lloc de treball de Gestor d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi de traducció i correcció de jocs de rol. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de CG 39/21 1/22 l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (118 / 2021 ICUB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Eva Sòria Puig (mat. 6000740) entre la seva activitat municipal com a personal d’alta direcció, desenvolupant el lloc de treball de Directora d'Innovació, Coneixement i Arts Visuals de l’Institut de Cultura de Barcelona (codi de lloc: 28CA1CDCD01), i l’activitat docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2021- 2022, des del 15/09/2021 fins a l'11/02/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (21-P-386 IMU) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Clara Pere Garcia (mat. 7100021) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina d’estructura amb la categoria professional de Tècnica Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Valoracions i Suport Tècnic de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en d’Arquitectura, i una activitat privada per compte propi com a arquitecta. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecta, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (21002339) INICIAR l'expedient per a la contractació de "Manteniment de sistemes i instal·lacions de seguretat, contra incendis, comunicacions i grups de pressió dels edificis adscrits als Districtes i Gerències de l’Ajuntament de Barcelona-2022-2025", amb núm. de contracte 21002339, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 4.432.719,76 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 4.396.085,68 CG 39/21 2/22 euros, distribuït en els següents lots: Lot núm. 01, Gerències, per un import de 1.558.848,76 euros IVA inclòs; Lot núm. 02, Districtes, per un import de 2.873.871,00 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 3.663.404,76 euros i import de l'IVA de 769.315,00 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 94.608,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 94.827,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 101.127,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 67.123,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 63.140,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 42.358,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 34.288,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 51.227,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 77.269,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 92.497,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 94.608,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 94.827,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 101.127,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 67.123,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 63.140,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 42.358,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 34.288,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 51.227,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 77.269,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 92.497,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 94.608,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 94.827,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 101.127,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 67.123,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària CG 39/21 3/22 D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 63.140,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 42.358,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 34.288,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 51.227,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 77.269,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 92.497,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 94.608,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610, un import (IVA inclòs) de 94.827,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609, un import (IVA inclòs) de 101.127,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608, un import (IVA inclòs) de 67.123,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607, un import (IVA inclòs) de 63.140,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606, un import (IVA inclòs) de 42.358,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605, un import (IVA inclòs) de 34.288,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604, un import (IVA inclòs) de 51.227,53 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603, un import (IVA inclòs) de 77.269,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602, un import (IVA inclòs) de 92.497,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601, un import (IVA inclòs) de 25.135,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un import (IVA inclòs) de 63.819,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 199.302,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 101.455,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, un import (IVA inclòs) de 25.135,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un import (IVA inclòs) de 63.819,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 199.302,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 101.455,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, un import (IVA inclòs) de 25.135,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un import (IVA inclòs) de 63.819,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 199.302,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 101.455,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, un CG 39/21 4/22 import (IVA inclòs) de 25.135,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500, un import (IVA inclòs) de 63.819,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400, un import (IVA inclòs) de 199.302,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200, un import (IVA inclòs) de 101.455,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (19001027L01-005) MODIFICAR, a l'empara dels articles 204 i 205 de la LCSP, el contracte 19001027L01-005 que té per objecte la distribució d'elements de comunicació de la Gerència del Districte de Sants-Montjuïc, adjudicat a l'empresa Distpublic Servicios Publicidad, SL, amb NIF B60988078, per un import màxim de 3.390,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 3.390,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 2.801,65 euros i import IVA de 588,35 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92521 0603. FIXAR en 140,08 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (21001302) MODIFICAR puntualment el plec de clàusules administratives particulars de l’Acord Marc núm. 21001302 que té per objecte la fixació de condicions, amb mesures de contractació pública sostenible, per a la contractació dels serveis d’assessorament estratègic, planificació, negociació, contractació i gestió d’espais publicitaris en tots els mitjans i suports, i secundàriament, els serveis d’ideació, creativitat, disseny, producció i implementació d’accions especials de comunicació vinculades a les campanyes de publicitat i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l’Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms, les seves entitats públiques empresarials, les seves societats privades i les societats amb participació municipal majoritària de l’Ajuntament de Barcelona, amb les quals es podran contractar aquests serveis a mesura que apareguin les necessitats, en el sentit d'esmenar l'error que s'ha produït a la redacció de les clàusula 10, per haver repetit el quadre de la ponderació corresponent a l’apartat ”DIGITAL - PREMSA I MITJANS DIGITALS, COMPRA PROGRAMÀTICA”, enlloc del corresponent a l’apartat “MITJÀ PREMSA I MITJANS DIGITALS I COMPRA PROGRAMÀTICA”, d'acord amb els informes que figuren a l'expedient, tot mantenint sense modificacions la resta dels elements del contracte, que es tramita a partir d'ara amb el mateix número de contracte, en virtut de l’article 122 de la LCSP. CONVOCAR novament la licitació per a la seva adjudicació. CG 39/21 5/22 DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (INV) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 18 de novembre de 2021. 10. – (PP B2022) APROVAR la regulació general dels preus públics municipals, així com els preus públics per a l’any 2022 i successius pels següents serveis, d’acord amb la proposta de text que consta a l'expedient: 1r. De l’àrea de Drets Socials: Residències, habitatges tutelats i centres de dia per gent gran; Serveis d’atenció domiciliària; Serveis d’àpats en companyia per a la gent gran; Cessió de terrenys d’acampada de la Granja Escola Can Girona; Serveis dels centres oberts municipals per infants, adolescents i famílies; Cessió d’ús temporal de sales del Centre d’informació i atenció per a joves; Serveis del Centre d’Allotjament Familiar Navas; Prestacions de serveis als allotjaments individuals amb serveis col·lectius Tànger; Prestacions de serveis als allotjaments APROP; Servei del projecte “Temps per a tu, activitats de lleure per a infants i adolescents amb discapacitat”. 2n. De l’àrea de Seguretat i Prevenció: Serveis de la Unitat Muntada, la Secció Canina i la Galeria de Tir de la Guàrdia Urbana; Cursos de formació policial i de seguretat realitzats per la Guàrdia Urbana, Cursos de formació realitzats pel Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament; Serveis de l’Espai Bombers–Parc de la Prevenció. 3r. De l’àrea d’Ecologia Urbana: Serveis de recollida de residus comercials i industrials assimilables a municipals i de prestació de serveis especials de neteja i recollida de residus municipals; Activitats d’educació ambiental de l’Àrea de Medi Ambient i altres prestacions de serveis i cessions d’espais del sector de medi ambient, Serveis culturals i lloguer d’espais del Pavelló Mies van der Rohe; Servei de transport individualitzat mitjançant bicicletes compartides (Bicing). 4t. De l’àrea de Recursos: Activitats culturals de cursos, seminaris i congressos prestades per l’Arxiu municipal contemporani, els arxius municipals dels districtes i els arxius centrals dels sectors, i pels serveis de reproducció i comunicació de documents, sense caràcter d’expedient administratiu, produïts per l’Ajuntament de Barcelona i prestats per l’Arxiu municipal contemporani, els arxius municipals dels districtes i els arxius centrals dels sectors; Serveis de préstec interbibliotecari del Servei de Documentació i Accés al Coneixement (SEDAC). 5è. De l’àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat: Serveis de l’Ateneu d’Innovació Digital i Democràtica-Canòdrom. PUBLICAR aquest acord i el text íntegre de la regulació general i dels preus públics al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 11. – (PP V2021) APROVAR les tarifes per a l’any 2022 i successius, del Parc Zoològic de Barcelona; del Parc d’atraccions del Tibidabo; dels accessos a la zona monumental del Parc Güell; dels drets d’explotació de documentació sense caràcter administratiu de l’Arxiu municipal Contemporani de Barcelona, els arxius municipals de Districte i els arxius centrals dels Sectors, sense perjudici de la documentació d'origen públic regulada en l'ordenança fiscal núm. 3.1 Taxes per serveis generals; d’utilització dels llocs de venda i de l’expedició de títols habilitants dels llocs de venda del Mercat Central de Fruites i Hortalisses i del Mercat Central del Peix, i d’accés a la unitat alimentària de Mercabarna; dels serveis de cremació, desenferetrament de zenc i tractament de cendres; de la prestació del servei de recàrrega elèctrica de vehicles, de CG 39/21 6/22 conformitat amb la proposta de text que s’acompanya. PUBLICAR aquest acord i el text íntegre de la regulació de les esmentades tarifes al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 12. – (21003298) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis de migració, manteniment i implementació dels models de recursos, SAP PCM (Profitability Cost Management), a SAP PaPM (Profitability and Performance Management), amb núm. de contracte 21003298, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.156.130,80 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 955.480,00 euros, distribuït en els següents lots: - LOT núm. 01, Serveis d’infraestructures físiques i lògiques, per un import de 198.440,00 euros IVA inclòs; - LOT núm. 02, Migració, manteniment i implementació dels models, per un import de 873.523,20 euros IVA inclòs; - LOT núm. 03, Servei d’Oficina Tècnica, per un import de 84.167,60 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 955.480,00 euros i import de l'IVA de 200.650,80 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 84.167,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 218.380,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 218.380,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 218.380,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 218.380,80 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 42.350,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 42.350,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 42.350,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701, un import (IVA inclòs) de 71.390,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22703/92612 0701; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió d'Economia i Hisenda. 13. – (0035/2021) APROVAR els següents projectes municipals en matèria de turisme: Coneixement i innovació turística per un import de 834.313,26 euros, Sostenibilitat Turística de la Destinació de Barcelona per un import de 580.000,00 euros, Projectes turístics territorials per un import d’1.000.000,00 euros i el projecte promoció Turística Destinació Barcelona per un import d’1.227.502,44 euros (d’acord amb les fitxes incorporades a l’expedient), finançats amb la recaptació corresponent al 4rT 2020 i 1rT del 2021 que ha estat ingressada a l’Ajuntament de Barcelona per un import total CG 39/21 7/22 d’1.227.502,44 euros, així mateix, amb l’import recaptat i encara no assignat del 4T del 2019 al 3rT 2020, per un import de 2.414.313,26 euros. 14. – (21S07227) APROVAR l’addenda al conveni relatiu al projecte Bonus Consum signat el dia 4 d'octubre de 2021, entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació pel Consorci de la Promoció Comercial de Barcelona (BARNACOM), amb NIF G02813376; la Fundació Barcelona Comerç (CIF G-63433650); la Unió d’Eixos Comercials Turístics de Barcelona Oberta (CIF G-66334830); l’Associació Catalana de l’Empresa Familiar del Retail (COMERTIA ) i CIF G-62811021; la PIMEC-Comerç (CIF 61512257); Foment del Treball- Comerç (CIF 08486607); el Gremi de Restauració de Barcelona (CIF G-08504664); l’Agrupament de Botiguers de Catalunya (CIF G-58038928); el Gremi d’Hotels de Barcelona (CIF G-08460232), que modifica el redactat de les clàusules 2.12 i 3.2 de l'esmentat conveni en el sentit que consta a l'expedient. FACULTAR la Regidora de Comerç, Mercats, Règim Intern i Hisenda, Ima. Sra. Montserrat Ballarín i Espuña, per a la signatura de l’esmentada addenda al conveni i qualsevol altre document que se’n derivi. 16. – (20212810) APROVAR el conveni a subscriure entre l'entitat Federació Assoc. Comerç i Entitats Raval i l'Ajuntament de Barcelona per la col·laboració en la promoció i dinamització comercial, econòmica i social del barri del Raval, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa, prevista nominativament al pressupost municipal per l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 40.000,00 euros, equivalent al 100% del cost del projecte i una durada fins el 31 de desembre de 2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 40.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48596/43341, del pressupost del 2021 del Districte de Ciutat Vella, a favor de Fediració Assoc. comerç i Entitats Raval, amb NIF G63383863. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb l'acord cinquè del conveni i d'acord amb la normativa vigent. FACULTAR l'lm Jordi Rabassa i Massons per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l'execució del present conveni. 17. – (21XC0237) APROVAR el conveni de col·laboració interadministrativa entre l'Ajuntament de Barcelona, l'Institut Català d'Energia i el Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (Enginyers BCN) per a l'organització de la Fira Expoelèctric 2021, amb l'objectiu comú de promoure el vehicle elèctric tant per al sector professional com per a la ciutadania. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 18.000,00 euros, amb càrrec a la partida 0700/48903/43011 del pressupost de 2021, a favor del Col·legi d'Enginyers, Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, amb CIF Q0870003A, com a secretaria tècnica del projecte comú. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, l'lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, per a la signatura del conveni i de qualsevol altre document que se'n derivi. CG 39/21 8/22 19. – (21XC0330) APROVAR el conveni de col·laboració entre Naturaleza Encendida, SL i l’Ajuntament de Barcelona, per tal d’articular la col·laboració i la participació de les parts sotasignants en el projecte pilot de l'espectacle “Naturalesa Encesa” en els jardins del Palau de Pedralbes del Districte de Les Corts, que té per objecte que l'Ajuntament valori el seu impacte per a incloure-la, si escau, en la programació anual nadalenca de la ciutat. FACULTAR l’lm. Sr. Xavier Marcé Carol, Regidor de Turisme i d'Indústries Creatives, per a la signatura del conveni. 20. – (DP-2021-28221) REDUIR, com a conseqüència de l’impacte econòmic i social generat arran de la crisi sanitària derivada de la pandèmia per COVID-19, i a l’empara del Decret d’Alcaldia de 14 d’abril de 2020, el preu corresponent a la cessió d’ús de les finques de propietat municipal situades al carrer d’Elisabets núm. 12-14 i núm. 24, atorgada a la Fundació Cultural Centre d’Informació i Documentació Internacional (Fundació CIDOB), aprovada per acord de la Comissió de Govern de 4 de febrer de 2004, formalitzada per contracte d’1 de març de 2004, en un 50 per cent respecte les quotes compreses en el termini entre l’1 de juliol de 2020 i el 31 de desembre de 2021, compensant d’ofici les quantitats que ja hagin estat abonades i sobrepassin la reducció en els rebuts generats a partir del mes de gener de 2022 fins al mes de juny de 2023 inclòs, en virtut de la sol·licitud de la Fundació i la proposta realitzada per la Direcció de Serveis de Planificació i Coordinació de Patrimoni acceptada per aquesta. 21. – (DP-2021-28255) ADQUIRIR, a títol de compravenda, lliure d’ocupants i arrendataris, a la Sra. Mª Teresa Escandón García amb DNI núm. 36965018Q i el Sr. Vicente de la Fuente Cullell amb DNI núm.37579309T, les finques situades al carrer Davallada de Gallecs núm. 4 i 6 respectivament (identificades registralment com a finques núm. 25498 i 28702 del Registre de la Propietat núm. 23 de Barcelona); APROVAR com a preu de la compravenda l’import total de 726.000 euros (corresponents a l’import de 600.000,00 euros més l’IVA per un import de 126.000,00 euros); AUTORITZAR, DISPOSAR i ABONAR la despesa amb càrrec a la partida pressupostària de l’any 2021 núm. 0701 60046 15121 a favor dels propietaris de les finques, la Sra. Mª Teresa Escandón García, amb DNI núm. 36965018Q, i el Sr. Vicente de la Fuente Cullell, amb DNI núm.37579309T; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; INSCRIURE-LES en el Registre de la Propietat, i INCORPORAR aquest bé a l’epígraf de béns immobles de l’Inventari Municipal com a bé patrimonial. 22. – (DP-2021-28286) ADQUIRIR, a títol de compravenda, lliure d’ocupants i arrendataris, a l’Institut Català del Sòl (INCASÒL), amb NIF núm. Q0840001B, la finca situada als baixos del carrer Campreciós núm. 2-4, (identificada registralment com a finca núm. 29524 del Registre de la Propietat núm. 13 de Barcelona); APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 122.894,98 euros, més l’IVA corresponent; AUTORITZAR, DISPOSAR i ABONAR la despesa amb càrrec a la partida pressupostària de l’any 2021 núm. 0701 62251 93311 a favor de l’Institut Català del Sòl (INCASÒL), amb NIF núm. Q0840001B; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat i INCORPORAR aquest bé a l’epígraf de béns immobles de l’Inventari Municipal com a bé patrimonial. CG 39/21 9/22 23. – (DP-2021-28261) RECTIFICAR, d’acord amb l’art. 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, l’errada material detectada a l’Acord de la Comissió de Govern de 28 d’octubre de 2021, consistent en donar un NIF incorrecte de la Tesorería General de la Seguridad Social, i substituir-lo pel NIF núm. Q0819002G. En aquest sentit la proposta de resolució queda substituïda per la següent: ADQUIRIR, a títol de compravenda, lliure d’ocupants i arrendataris, a la Tesorería General de la Seguridad Social, amb NIF núm. Q0819002G, les finques situades al carrer Pau Alsina núm. 115-117 i carrer Balcells núm. 41-50 baixos (identificades registralment com a finques núm. 21673 i 21677 del Registre de la Propietat núm. 4 de Barcelona); APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 603.200,00 euros, més els impostos corresponents; AUTORITZAR, DISPOSAR i ABONAR la despesa amb càrrec a la partida pressupostària de l’any 2021 núm. 0701 62229 93311 a favor de la Tesorería General de la Seguridad Social, amb NIF núm. Q0819002G; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE-LES en el Registre de la Propietat. 24. – (DP-2021-28269) CEDIR a la associació cultural “Casa de Melilla en Barcelona” (NIF: G60938735), l’ús privatiu del local 2 de l’edifici situat al carrer de Rosselló i Porcel núm. 12, amb la finalitat destinar-lo a activitats pròpies de l’entitat, especialment les referides a les d’unió entre la Ciutat Autònoma de Melilla i Barcelona en diverses vessants culturals, per un termini de dos anys a comptar des de la seva formalització, prorrogable expressament per dos anys més i caràcter onerós, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR-LA en document administratiu. 25. – (DP-2021-28273) CEDIR a l’entitat “Agrupament Escolta Antoni Gaudí”, integrada en l’anomenada “Escoltes Catalans” (NIF: G08983199), l’ús privatiu de l’espai situat a la finca del carrer de Mallorca núm. 424-432, amb la finalitat de destinar-lo a activitats pròpies de l’entitat, especialment la formació i foment dels valors dels infants i el jovent del barri de La Sagrada Família, d’acord amb el Conveni subscrit el 30 de juliol de 2020 entre aquest Ajuntament i la Fundació “Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Família”, propietària de l’espai cedit, per un termini de quatre anys a comptar de la data del citat Conveni, prorrogable expressament per un any mes i caràcter gratuït, d’acord amb les condicions del document annex, que s’aprova; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR-LA en document administratiu. 26. – (03-134/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-134/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 1.000.000,00 euros, per atendre l'aportació al Consorci d’Educació de Barcelona per l’increment de despeses d’atenció a la infància i adolescència de les escoles que gestiona, de conformitat amb la documentació i amb la CG 39/21 10/22 distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21110591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 27. – (0135/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-135/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 289.189,60 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21110691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 28. – (03-136/2021) APROVAR l’expedient núm. 3-136/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 498.762,33 euros, per atendre la transferència a l’AMB per l’aportació del 7,60% sobre la recaptació neta dels ingressos per la Participació Municipal en els Tributs de l’Estat, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21110891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 29. – (03-137-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-137/2021 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’acord amb les aportacions econòmiques de diverses empreses per a finançar la reproducció litogràfica giclée que realitza l’Espai Bombers i el Parc de la Prevenció aquest exercici 2021, per un import de 12.541,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 21110895; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 30. – (20220011A) INICIAR l'expedient per a la contractació del "Servei pels treballs derivats de la gestió operativa de la ciutat de Barcelona (2022-2023), amb mesures de contractació pública sostenible", amb núm. de contracte 21003159, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.899.999,98 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 5.272.727,24 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net de 2.396.694,20 euros i import de l'IVA de 503.305,78 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.449.999,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504, un import (IVA inclòs) d'1.449.999,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la CG 39/21 11/22 seva autorització. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 31. – (20210079D) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 21000557 que té per objecte el "Servei d’assistència tècnica com a suport als diferents Serveis del Departament d'Espai Urbà, per a poder gestionar els manteniments per tal de complir amb els nivells de servei requerits a la Ciutat, amb mesures de contractació pública sostenible" a Iplan Gestión Integral, SL amb NIF B64906845, de conformitat amb l’informe tècnic de valoració de 13 de setembre de 2021 que consta a l’expedient. ADJUDICAR-LO a Novotec Consultores, SA, amb NIF A78068202, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 223.929,29 euros IVA inclòs, amb una baixa del 19,45% sobre el preu de licitació, dels quals 185.065,53 euros corresponen al preu net i 38.863,76 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 102.634,26 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 111.964,64 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 9.330,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 9.253,28 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Pere Malgrat Bregolat, Cap del Departament d'Espai Urbà. ALLIBERAR la quantitat de 54.071,07 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 13.199,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 27.035,54 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504; un import (IVA inclòs) de 13.836,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2021 i a l'aplicació pressupostària D/22719/15331 0504. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 32. – (20144063 LOT2 C) ACORDAR la continuïtat del contracte 15001695-006 que té per objecte el "Manteniment i reparació de les instal·lacions i sistemes de regulació del trànsit a la ciutat de Barcelona - Lot 2", adjudicat a l'empresa Kapsch Trafficcom Transportation, SA, amb NIF A78107349, per un període comprès des de l'1.12.2021 fins el 31.08.2022 o, si fos abans, fins a l'inici de l'execució del contracte 20001711L02 de l'expedient en tràmit 20210003, per un import total d'1.928.615,79 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que obren a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import d'1.714.325,15 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i CG 39/21 12/22 pressupost amb el desglossament següent: un import net d'1.416.797,64 euros i import IVA de 297.527,51 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 214.290,64 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2021 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 177.099,70 euros i import IVA de 37.190,94 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0504. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Ciutat Vella 33. – (21SD0350PO) APROVAR el “Projecte executiu d’enderroc de l’Aquarama del Zoo de Barcelona”, d’iniciativa municipal, promogut per Barcelona de Serveis Municipals, SA (BSM), d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte amb qualificació “B” (favorable amb condicions) de 22 de juliol de 2021 i, amb l’informe d’auditoria de juny de 2021, que figuren a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts , amb un pressupost de 631.415,20 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, de conformitat amb l'article 37.6 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, i d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en el tauler d’edictes municipal. COMUNICAR–LO a les direccions o àrees implicades. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 34. – (1BC2019/042) APROVAR definitivament el Projecte executiu de la intervenció arquitectònica per a la conversió del conjunt Padellàs/llibreteria en MUHBA- Casa de la Història, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 4.427.443,68 euros, IVA del 21% inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. Districte de Sants-Montjuïc 35. – (3BC2021/091) APROVAR el projecte executiu de reparacions al passeig de la Zona Franca, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 532.727,72 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la CG 39/21 13/22 Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. Districte d'Horta-Guinardó 36. – (7BD2021/139) APROVAR el Projecte Modificat de l’adaptació del projecte executiu de reurbanització del carrer Olvan, al barri de Sant Genís dels Agudells, al districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra, Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 871.115,81 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari (728.335,32 euros IVA inclòs) i l'import de les modificacions proposades (142.780,49 euros IVA inclòs) consistents a grans trets en: Increment d’amidaments en demolicions i enderrocs; increment d’amidaments en moviment de terres; execució d’aparcaments provisionals; millores en la mobilitat i seguretat durant l’obra; increment d’amidaments en serveis afectats; peticions de modificacions i/o millora de diferents REPS (Enllumenat, Districte i Estructures Vials), que representen el 19,60% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i del 16,43% d’increment sobre l’import màxim de modificació sobre el Pressupost d’Execució per Contracte (PEC) del projecte aprovat (869.253,29 euros IVA inclòs) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 16 de juliol de 2020 (936.966,30 euros IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Taulell d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. . Districte de Sant Martí 37. – (10BC2020/036) APROVAR inicialment el Projecte de rehabilitació parcial de la nau "E" del recinte de Palo Alto per ubicar-hi una incubadora d'empreses al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 4.411.218,76 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 38. – (10BC2021/072) APROVAR definitivament el Projecte executiu del nou accés al Port Olímpic i a l’aparcament sobre l’avinguda Litoral a Barcelona, al districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un CG 39/21 14/22 import de 4.446.755,00 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 39. – (21S10800) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i el Centre d'Informació i Documentació Internacionals a Barcelona (CIDOB), que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter nominatiu, per l'execució del projecte anomenat Programa de Recerca sobre Ciutats Globals, per un import de 220.769,56 euros, equivalent al 70% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 315.385,10 euros i una durada fins al 31.12.2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions 6.3. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 220.769,56 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0300/48516/91223 del pressupost de l'any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31.12.2021, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula cinquena del conveni. FACULTAR la lma. Sra. Laia Bonet Rull, Tercera Tinenta d'Alcaldia, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Districte de Nou Barris 40. – (21C00014) ADJUDICAR l’expedient per la concessió de serveis de la Gestió i explotació del Camp de Futbol municipal Turó de la Peira, amb mesures de contractació pública sostenible, ubicat al carrer Beret 5 de Barcelona, amb número de concessió 21C00014, tramitació ordinària i procediment restringit, a l’entitat CENTRE CULTURAL DEPORTIVO TURÓ DE LA PEIRA, amb NIF G08543480, per una durada des de la data formalització contracte fins el 31 octubre 2023, i un cànon anual de 2.001,00 euros anuals, de conformitat amb la proposta de la Mesa de contractació, en haver estat el licitador que ha presentat la millor oferta relació qualitat-preu. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 500,00 euros, depositada a Tresoreria el 22 octubre 2021. NOTIFICAR la pressent resolució als licitadors i publicar-la en el perfil del contractant. REQUERIR l'entitat adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per a la signatura telemàtica de la formalització del contracte. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Mercè Garcia del Estal. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 39/21 15/22 ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 41. – (20210341) APROVAR les bases específiques de la convocatòria pluriennal 2022-2023 per a la concessió de subvencions per diferents actuacions adreçades a millorar l'accés als drets socials i laborals de les persones treballadores sexuals de la ciutat de Barcelona i d'acord amb les Bases generals aprovades per la Comissió de Govern, en sessió de 22 de juliol de 2021 i publicades al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de 30 de juliol de 2021. CONVOCAR en règim de concurrència competitiva l'atorgament de subvencions per a la convocatòria pluriennal 2022-2023 d'acord amb les bases generals i específiques. AUTORITZAR un total de despesa d'1.076.000,00 euros, sent 538.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200-48901-23172 del pressupost de l'exercici 2022 i 538.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200-48901-23172 del pressupost de l'exercici 2023 condicionat a l'existència de crèdit suficient dels esmentats anys. FIXAR el termini per presentar les sol·licituds a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i fins al cap de 20 dies hàbils. CONSTITUIR les Comissions de valoració previstes a les bases generals així com a la clàusula 17 de la convocatòria. DETERMINAR com a òrgan instructor el detallat a la clàusula 16 de la convocatòria. FACULTAR la Gerència de Drets socials, Justícia Global i Feminismes i LGTBI per a la resolució d'atorgament i denegació provisionals de les subvencions com a òrgan competent d'acord amb les bases generals i la clàusula 16 de la convocatòria. FACULTAR la Tinença d'Alcaldia de Drets Socials, Justícia global i Feminismes i LGTBI, per a l'estimació i desestimació d'al·legacions, l'acceptació i desestimació de reformulacions, modificacions de condicions així com per a l'atorgament i denegació definitius com a òrgan competent d'acord amb les bases generals i la clàusula 16 de la convocatòria. PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 42. – (20210223) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Consell de la Joventut de Barcelona, amb NIF núm. V08825804, per a l’execució del projecte anomenat “Foment de l’associacionisme juvenil, emancipació i educació 2021” amb la finalitat de promoure l’associacionisme, donar suport a les entitats juvenils que hi formen part, generar xarxa i espais de coordinació i col·laboració, oferir recursos a les entitats, desenvolupar tasques de representativitat i participació en el territori, així com, recollir les demandes de les entitats juvenils i de les persones joves apropant-les a l’Administració, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter nominatiu, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010, per un import de 142.094,00 euros, equivalent al 81,48% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 174.394,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2020. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Consell de la Joventut de Barcelona, amb NIF núm. V08825804, la despesa de 142.094,00 euros a càrrec de l'aplicació 0200- 48553-23221 del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de CG 39/21 16/22 finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula vuitena del conveni. Districte de Ciutat Vella 43. – (20212813) APROVAR el conveni a subscriure entre l'entitat Casal d'Infants per a l'Acció Social als Barris i l'Ajuntament de Barcelona, per al desenvolupament del projecte "Accions de suport a la població en risc d'exclusió social al barri del Raval de Barcelona", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa, prevista nominativament al pressupost municipal per l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 124.200,00 euros, equivalent al 20,55% del cost total del projecte i amb un cost total d'execució de 604.438,41 euros, i una durada fins al 31 de desembre de 2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 124.200,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48579/23213 del pressupost 2021 del Districte de Ciutat Vella, a favor de l'entitat Casal d'Infants per a l'Acció Social als Barris, amb NIF G08828998. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte sisè del conveni i d'acord amb la normativa vigent. FACULTAR l'lm. Jordi Rabassa i Massons, per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l'execució del present conveni. Districte de Sant Martí 44. – (20224002) ADJUDICAR la gestió cívica del Casal de Joves del Clot a l'Associació Casal de Joves del Clot – Camp de l’Arpa, amb NIF G 66 228 487, per haver obtingut la puntuació de 74 punts d'acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica, i APROVAR el projecte de gestió presentat, amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats. APROVAR el conveni entre l'Associació Casal de Joves del Clot – Camp de l’Arpa, amb NIF G 66 228 487, i l’Ajuntament de Barcelona per a la gestió cívica del casal de Joves del Clot. DISPOSAR la despesa a favor de l'Associació Casal de Joves del Clot – Camp de l’Arpa, amb NIF G 66 228 487, en concepte de subvenció prevista a la base quarta de les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica per un import de 34.000,00 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària 06.10 489.03 232.22 del pressupost de l'any 2022, condicionats a l'existència de crèdit adequat i suficient. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la data de finalització de l'activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d'incloure memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR al regidor del districte de Sant Martí per a la signatura de l’esmentat conveni. CG 39/21 17/22 45. – (20224003) APROVAR, a l’empara dels articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei general de subvencions i de l’article 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions municipals, la concessió directa i amb caràcter excepcional a l'entitat Associació Coordinadora d’Entitats Juvenils del Poblenou - La Xemeneia, d'una subvenció de 50.000,00 euros l’any 2022 i 50.000,00 euros l’any 2023 per a la gestió cívica del Casal de Joves del Poblenou - Can Ricart. DECLARAR la no-inclusió de l’adjudicació en una convocatòria pública pels motius d’interès públic que queden justificats als informes que consten a l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa en concepte de subvenció per un import de 50.000,00 euros per a l’any 2022 i 50.000,00 euros l’any 2023, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 49803 23222 0610 dels pressupostos dels anys 2022 i 2023, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient, a favor de Associació Coordinadora d’Entitats Juvenils del Poblenou - La Xemeneia, amb NIF G 66 861 949, per al desenvolupament del projecte de gestió del Casal de Joves del Poblenou - Can Ricart. APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Martí i l’Associació Coordinadora d’Entitats Juvenils del Poblenou - La Xemeneia, amb NIF G 66 861 949, per a la gestió cívica del Casal de Joves del Poblenou - Can Ricart, que instrumenta la subvenció atorgada, d'acord amb el projecte de gestió presentat i amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l'activitat, presenti un compte justificatiu que haurà d'incloure la memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR l’lm. Sr. David Escudé Rodríguez per la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris per a la seva execució. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 46. – (2021-0057) APROVAR el projecte normatiu del Reglament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Barcelona, de conformitat amb l’establert a l’article 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal. 47. – (1SD/2021) ACCEPTAR la subvenció per un import total de 270.602,60 euros, que s’ha proposat concedir amb caràcter provisional pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya a aquest Ajuntament, pel finançament de les Escoles Municipals de Música de Barcelona, per al curs 2018-2019, amb el següent detall: Escola Música Municipal Eixample - Joan Manuel Serrat: 67.274,49 €; Escola de Música Municipal Sant Andreu - Mestre Pich Santasusana: 71.329,60 €; Escola de Música Municipal Can Ponsic: 40.560,88 €; Escola de Música Municipal Nou Barris: 47.932,59 €; Escola de Música Municipal Can Fargues 43.505,04 €; DECLARAR que aquesta corporació no incorre en cap dels supòsits que estableix l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; DECLARAR que ni aquesta corporació local ni cap organisme d’aquesta rep de la Generalitat i els seus organismes autònoms cap altra subvenció pel mateix concepte. CG 39/21 18/22 48. – (2SD/2021) ACCEPTAR la subvenció per un import total de 278.216,33 euros, que s’ha proposat concedir amb caràcter provisional pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya a aquest Ajuntament, pel finançament de les Escoles Municipals de Música de Barcelona, per al curs 2019-2020, amb el següent detall: Escola Música Municipal Eixample - Joan Manuel Serrat: 72.438,65 €; Escola de Música Municipal Sant Andreu - Mestre Pich Santasusana: 75.847,59 €; Escola de Música Municipal Can Ponsic: 41.283,03 €; Escola de Música Municipal Nou Barris: 44.447,13 €; Escola de Música Municipal Can Fargues: 44.199,93 €; DECLARAR que aquesta corporació no incorre en cap dels supòsits que estableix l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.DECLARAR que ni aquesta corporació local ni cap organisme d’aquesta rep de la Generalitat i els seus organismes autònoms cap altra subvenció pel mateix concepte. Districte de Ciutat Vella 49. – (20212805) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'entitat ARC Taller de Música Fundació Privada i l'Ajuntament de Barcelona, pel desenvolupament del projecte anomenat "La Colla del Xamfrà", per promoure la realització d'activitats d'ensenyament de la música i les arts escèniques amb els nens, nenes i joves del barri del Raval, com a eina per realitzar una tasca social d'integració i convivència, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa, prevista nominativament al pressupost municipal per l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 37.200,00 euros, equivalent al 88,15 % del cost total del projecte i amb un cost total d'execució de 42.200,00 euros, i una durada fins al 31 de desembre de 2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 37.200,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48592/33411 del pressupost 2021 del Districte de Ciutat Vella, a favor de ARC Taller de Música Fundació Privada, amb NIF G60073186. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb l'acord sisè del conveni i d'acord amb la normativa vigent. FACULTAR l'lm. Jordi Rabassa i Massons per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l'execució del present conveni. Districte de les Corts 50. – (21C00017) INICIAR l'expedient per a la contractació de la concessió de serveis que té per objecte la gestió i l'explotació del centre cívic Josep Maria Trias i Peitx, amb mesures de contractació pública sostenible, situada al carrer Riera Blanca núm. 1-3 de Barcelona, per al període comprés entre l'1 d'abril de 2022 al 31 de desembre de 2023, amb núm. de contracte 21C00017, amb tramitació ordinària, mitjançant procediment restringit d'acord amb el que estableix l'article 160 i següents de la LCSP, no subjecte a la regulació harmonitzada d'acord amb l'article 20 de la mateixa llei i amb un pressupost base de licitació de 305.810,69 euros (IVA exempt) i un valor estimat d'1.616.686,31 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de CG 39/21 19/22 clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques així com els seus annexes reguladors del contracte; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 130.947,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/0604/48998/33711 i un import (IVA inclòs) de 174.862,87 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/0604/48998/33711. Atès que el present contracte comporta despeses de caràcter plurianual, la seva autorització o realització se subordina al crèdit adequat i suficient que per a cada exercici autoritzin els respectius pressupostos municipals. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació durant el termini de 15 dies naturals a partir del dia següent a la publicació del corresponent anunci en el Perfil del Contractant de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 51. – (40017/2018) PRORROGAR, de l’1 de gener de 2022 al 31 de desembre de 2022, el conveni que té per objecte la gestió cívica del Centre Cívic Casa Orlandai del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, formalitzat el 28 de desembre de 2018 amb l’Associació Cultural Casa Orlandai, NIF G64509987. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 228.621,00 euros, a favor de l’Associació Cultural Casa Orlandai, amb NIF G64509987amb càrrec a l'aplicació 48793/33711/0605 del pressupost de l’exercici 2022, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient. FACULTAR la Gerent del Districte per a la formalització de la pròrroga del conveni. 52. – (50003/2020) RESTABLIR l'equilibri econòmic-financer del contracte de gestió de serveis, en règim de concessió, que té per objecte la gestió i explotació del Centre Cívic Vil·la Florida, en el sentit d'atorgar una subvenció per un import de 750,20 euros, com a conseqüència de les despeses sobrevingudes per la utilització dels equipaments municipals per part dels centres educatius, per tal de complir amb les mesures sanitàries per la pandèmia COVID19, durant els mesos d'abril, maig i juny de l'exercici 2021. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR la quantitat de 750,20 euros a favor de QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF B60641925 amb càrrec a la partida i al pressupost que s'indiquen en aquest mateix document. Districte de Nou Barris 53. – (21S07387) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, Districte de Nou Barris i l'Associació de Circ Rogelio Rivel, amb NIF G62190970, amb la finalitat de la col·laboració econòmica per a l'adquisició d'una carpa amb destí a l'Escola de Circ Rogelio Rivel, dintre de la finca de titularitat municipal situada a la carretera Alta de Roquetes, 328-338, que instrumenta l'atorgament de la subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 250.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/780.63/433.41/06.08 del pressupost de l'any 2021, a favor de l'Associació de Circ Rogelio Rivel, amb NIF G62190970, per subvencionar l'adquisició de la carpa esmentada. ATORGAR la subvenció 21S07387 per un import de 250.000,00 euros, CG 39/21 20/22 equivalent al 83,79%, del cost total de la carpa que ascendeix a la quantitat total de 327.491,49 euros, amb una durada fins al 31 de maig de 2024, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten en l’expedient. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des de la instal·lació de la carpa, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts i l'informe d'auditoria, en els termes fixats en el conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor del Districte de Nou Barris, de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 54. – (09-CONV-634/2021) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Consorci de l’Institut Ramon Llull i l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Sant Andreu- per a la coorganització de l’edició 2021 del Programa Internacional de Comissariat “SAC-FIC Curatorial Residency Program; FACULTAR la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura del conveni esmentat, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Districte de Sant Martí 55. – (20224001) ADJUDICAR la gestió cívica del Casal de Barri La Pau a l'Associació Cultural i Recreativa La Pau, amb NIF G 58 315 672, per haver obtingut la puntuació de 75,33 punts d'acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica, i APROVAR el projecte de gestió presentat, amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats. APROVAR el conveni entre l'Associació Cultural i Recreativa La Pau, amb NIF G 58 315 672, i l’Ajuntament de Barcelona per a la gestió cívica del casal de Barri La Pau. DISPOSAR la despesa a favor de l'Associació Cultural i Recreativa La Pau, amb NIF G 58 315 672, en concepte de subvenció prevista a la base quarta de les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica per un import de 65.000,00 euros per a l’any 2022 i de 65.000,00 euros per a l’any 2023 amb càrrec a l’aplicació pressupostària 06.10 489.03 924.16 dels pressupostos dels anys 2022 i 2023, condicionats a l'existència de crèdit adequat i suficient. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la data de finalització de l'activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d'incloure memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR el regidor del districte de Sant Martí per a la signatura de l’esmentat conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 39/21 21/22 56. – (19003196) MODIFICAR, a l’empara de l’article 205.2.b de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el contracte 19003196, que té per objecte la gestió i el programa de dinamització sociocultural del Centre Cívic Can Felipa, ubicat al districte de Sant Martí, adjudicat a la mercantil PROGESS, SL, Projectes i Gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF B59950526, en una quantia a minorar de 43.949,20 euros, als efectes de donar compliment a la sentència 290/2021 de 22 de juliol de 2021 del Jutjat del Social núm. 10, d’acord amb l’informe jurídic que es té per reproduït a efectes de motivació i consta incorporat a l’expedient. ANUL.LAR part de l'Autorització i Disposició de l’anualitat 2021 de la partida pressupostària 0610/22719/33711 per un import de 21.974,60 euros i de l’anualitat 2022 de la partida pressupostària 0610/22719/33711 per un import de 21.974,60 euros. OMETRE de l’Annex 3 del plec de clàusules administratives particulars les dades dels treballadors que s’han integrat en la plantilla municipal arran de l’esmentada sentència. NOTIFICAR la present resolució al contractista. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura. Mocions ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (21XF1162) MODIFICAR les Bases reguladores per a l’atorgament de subvencions pluriennals en el marc de l’estratègia contra la feminització de la pobresa i la precarietat (2016-2024) a la ciutat de Barcelona, aprovades per acord de la Comissió de Govern de 16 de juliol de 2020, en el sentit que s’indica en la documentació que consta a l’expedient; ORDENAR-NE la publicació al Butlletí Oficial de la Província; SOTMETRE- LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació; TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació. APROVAR i CONVOCAR, condicionat a l’aprovació definitiva de la modificació de les esmentades Bases, la convocatòria de subvencions per a la reducció de la pobresa i la precarietat de les dones en el marc de l’estratègia contra la feminització de la pobresa i la precarietat (2016-2024) per a l’ any 2022; ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de la Convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa per un import de 150.000,00 euros amb càrrec a la partida pressupostària 0100 48901 23173 del pressupost municipal de l’exercici 2022. EL SECRETARI GENERAL CG 39/21 22/22