GASETA MUNICIPAL 25 de novembre del 2021 CSV: 4e2e-2109-9c39-ae68 Disposicions generals – Decrets de l'Alcaldia DECRET D'ALCALDIA S1/D/2021-793 de 22 de novembre, pel qual es deleguen atribucions relacionades amb la incoació dels expedients de contractació en el/la gerent del districte de Ciutat Vella, en els/les directors/es de serveis i en el/la director/a de Serveis Jurídics i Secretaria Delegada. Decret. El 15 de juny de 2019 es va aprovar per Decret d'Alcaldia, la delegació d'atribucions en els/les gerents/tes de l'administració municipal executiva en matèria de contractes administratius o privats de caràcter plurianual. D'acord amb el que disposa l'esmentat decret, els i les gerents sectorials i de districte, actuen per delegació de l'Alcaldessa com a òrgans de contractació i, en determinades circumstàncies, també com a presidents o presidentes de les meses de contractació. Per evitar aquesta coincidència de funcions en la mateixa persona, i a fi i efecte de garantir el correcte funcionament de la mesa de contractació, el 7 d'octubre de 2021 es va aprovar la modificació de l'esmentat Decret d'Alcaldia, per mitjà del qual es delegava la incoació dels expedients de contractació i la presidència de les meses de contractació en els directors/es de serveis generals dels districtes i en els/les directors/res de les àrees que per funcions contemplin els serveis de gestió pressupostària, considerant que és la figura que contempla l'estructura organitzativa general aplicable a totes les Àrees i als Districtes. No obstant, el Districte de Ciutat Vella té una estructura organitzativa diferent de la resta i no disposa d'aquesta figura, la qual cosa comporta que aquella delegació no pugui ser materialment aplicable en l'esmentat districte. Per tot l'exposat i, en ús de les atribucions conferides a aquesta Alcaldia per l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i l'article 22 del Reglament Orgànic Municipal, Disposo, Primer. Delegar en el/la gerent, en l'àmbit del Districte de Ciutat Vella, la incoació dels expedients de contractació, i delegar de forma indistinta la presidència de les meses de contractació dels procediments d'adjudicació en els i les directors/es de serveis i en el/la director/a de Serveis Jurídics i Secretaria Delegada, respecte de tots aquells contractes que per delegació de l'Alcaldia correspongui aprovar a la Comissió de Govern, al/la gerent municipal o al/la gerent de l'esmentat Districte. Segon. Establir que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s'actua per delegació de l'Alcaldia. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 25 de novembre del 2021 CSV: 4e2e-2109-9c39-ae68 Tercer. Determinar que les delegacions d'atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en la Gaseta Municipal i el web municipal. Quart. Donar compte d'aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 22 de novembre de 2021. L'alcaldessa, Ada Colau Ballano. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007