Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 16 DE DESEMBRE DE 2021 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 9 de desembre de 2021 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (35/2021/DSSG) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. David Bondia Garcia entre la seva activitat municipal com a personal eventual, desenvolupant el lloc de treball de Síndic de Greuges de Barcelona (codi SB01), i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, per al curs acadèmic 2021-2022, des del 25/11/2021 fins al 14/09/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (260/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Bàrbara Ana Melenchón Serrano (mat. 71404) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Gestora d'Administració General, amb destinació al Departament d’Informació i d’Atenció a Dones de la Gerència d'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Cap del Departament d'Informació i d'Atenció a Dones, i l’activitat privada per compte d'altri de vocal de la Junta de l'Associació A Tot Pulmó. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les CG 43/21 INF. 1/25 circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (331/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ignacio Robleda Vives (mat. 24932) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per substitució amb la categoria professional de Tècnic Superior d'Informació, amb destinació Departament de Redacció de Continguts de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'informació (22FA1BIBA12), i l’activitat privada per compte propi de tasques de periodisme i comunicació sobre xarxes socials i continguts. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (17002464-005) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 30.06.2022, el contracte 17002464-005 que té per objecte els serveis de manteniment d’aparells elevadors dels edificis adscrits als Districtes i Gerències de l’Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l'empresa Ascensores Ersce, SA, amb NIF A08277907, per un import total de 223.635,63 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 223.635,63 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 18.254,01 euros i import IVA de 3.833,34 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0610; un import net de 16.491,36 euros i import IVA de 3.463,18 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0609; un import net de 14.033,99 euros i import IVA de 2.947,14 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608; un import net d'11.990,60 euros i import IVA de 2.518,02 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0607; un import net de 15.719,27 euros i import IVA de 3.301,05 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0606; un import net de 7.279,83 euros i import IVA de 1.528,77 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0605; un import net de 5.972,27 euros i import IVA de 1.254,18 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0604; un import net de 15.704,63 euros i import IVA de 3.297,97 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603; un import net de 14.822,31 euros i import IVA de 3.112,68 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602; un import net de 10.844,55 euros i import IVA de 2.277,35 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601; un import net de 2.662,34 euros i import IVA de 559,09 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500; un import net de 3.917,93 euros i import IVA de 822,76 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació CG 43/21 INF. 2/25 pressupostària D/21300/93312 0400; un import net de 28.778,96 euros i import IVA de 6.043,58 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200; un import net de 625,90 euros i import IVA de 131,44 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0707; un import net de 17.724,90 euros i import IVA de 3.722,23 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (17004824-007) PRORROGAR d’acord amb l’article 303 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 30.06.2022, el LOT 1 (Gerències) del contracte que té per objecte el manteniment de sistemes i instal·lacions de seguretat, contra incendis, comunicacions i grups de pressió en els edificis adscrits als districtes i gerències de l’Ajuntament de Barcelona, amb número 17004824-007, adjudicat a l'empresa Sabico Seguridad SA, amb NIF A20202487, per un import total de 92.693,65 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 92.693,65 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 4.225,01 euros i import IVA de 887,25 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0500; un import net de 13.302,03 euros i import IVA de 2.793,43 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0400; un import net de 42.468,34 euros i import IVA de 8.918,35 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200; un import net de 581,15 euros i import IVA de 122,04 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0707; un import net de 16.029,79 euros i import IVA de 3.366,26 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 6. – (21S14020-001) ALLIBERAR la quantitat de 17.300,00 euros de l'import de l'autorització de la despesa aprovada per Acord de la Comissió de Govern de 3 de desembre de 2020, per un import de 425.500,00 euros corresponent a Horta-Guinardó de la Convocatòria General Subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat per l'any 2021, amb càrrec al pressupost municipal de 2021 i a la partida pressupostària 48901/92412. 7. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 16 de desembre de 2021. 8. – (PPB2022) APROVAR els preus públics per a l’any 2022 i successius pels serveis dels equipaments dels districtes i les instal·lacions esportives municipals, d’acord amb la documentació que consta a l'expedient. PUBLICAR aquest acord i el text íntegre dels preus públics al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. CG 43/21 INF. 3/25 9. – (21S07690) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat OFF Events, SL per la realització del Projecte "Digital Impact" dirigit a promoure i incentivar el sector de les indústries creatives, amb una proposta que mostrarà una diversitat d'accions per aproximar la ciutadana al món de les arts i del disseny digital, i que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 450.000,00 euros, que correspon al 50% del cost total del Projecte per import de 900.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 450.000,00 euros, dividits en 50.000,00 euros per l'any 2021, 200.000,00 euros per l'any 2022 i 200.000,00 euros per l'any 2023, amb càrrec a la partida 0700/47930/43335 del pressupost de les anualitats de 2021, 2022 i 2023, condicionats els dos darrers anys, a l'existència de crèdit i adequat, a favor de l'entitat OFF Events, SL, amb CIF B-67457788. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura del conveni. DONAR COMPTE a la Comissió d'Economia i Hisenda. 10. – (20XC0095) APROVAR l’addenda al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’entitat BARCELONA TIME USE INITIATIVE FOR A HEALTHY SOCIETY aprovat per la Comissió de Govern de 4 de juny de 2020, dirigit a l’impuls de les polítiques d’ús del temps a nivell internacional per aconseguir que aquestes estiguin a l’agenda política de les institucions públiques globals i locals; PRORROGAR la vigència del conveni per dues anualitats addicionals, des de l'1 de gener del 2022, fins al 31 de desembre del 2023, d’acord amb el previst a l’article 49,2 de la Llei 40/2015 de Règim Jurídic del Sector Públic, per mutu acord de les parts formalitzat en l’addenda; FACULTAR l’Il·lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, Primer Tinent d’Alcaldia, per a la signatura de l’addenda del conveni. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 11. – (21XF774) REDUIR en 1.500.000,00 euros l’aplicació pressupostària 0700/77003/43336 del pressupost municipal vigent per a l’any 2021 destinat a la Convocatòria per a l’atorgament de subvencions per donar suport a la reactivació d’establiments d’economia local a la ciutat de Barcelona (convocatòria 101/2021). 12. – (21XF0858) AMPLIAR en 1.500.000,00 euros l’aplicació pressupostària 0700/77003/43336 del pressupost municipal vigent per a l’any 2021 destinat a la convocatòria de concessió de subvencions per donar suport als projectes d’inversió en establiments i/o activitats comercials, de serveis, de restauració d’oci nocturn i d’allotjament turístic de la ciutat de Barcelona (Convocatòria 141/2021. 13. – (21S14021) ALLIBERAR la quantitat de 35.600,00 euros de l’import de l'autorització de la despesa de la Convocatòria general de subvencions per a dur a terme projectes, CG 43/21 INF. 4/25 activitats i serveis de districte i de ciutat de l’Ajuntament de Barcelona per a l’any 2021, aprovada per Acord de la Comissió de Govern de 3 de desembre de 2020, per un import d'1.670.000,00 euros corresponent a Gerència d’Àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica, amb càrrec al pressupost municipal de 2021 i a les partides D/48901/43141 (30.500,00 euros) i D/48901/49312 (5.100,00 euros). 14. – (20202816) RECTIFICAR, d'acord amb l'informe jurídic que consta a l'expedient i en virtut de l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; l'acord onzè del conveni que s'esmenta a continuació, en el sentit que, on hi diu "Aquest conveni serà vigent des de l'endemà de la seva formalització fins a un màxim de 2 anys i amb la possibilitat de prorrogar-lo anualment fins al màxim de 2 anys més"; hi ha de dir: "Aquest conveni serà vigent des de l'endemà de la seva formalització i fins el 31 de desembre del 2021, i amb la possibilitat de prorrogar-lo anualment fins al màxim de 2 anys més". PRORROGAR, d'acord amb els informes tècnics i jurídics que consten a l'expedient, el conveni subscrit entre Impulsem SCCL, Foment de Ciutat SA, el Districte de Ciutat Vella de l'Ajuntament de Barcelona i la Gerència d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona, per la col·laboració en el projecte anomenat Banc de Recursos Mancomunats de Ciutat Vella, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb les articles 22.2 c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 99.600,00 euros, aquest import representa el 92,81% del cost total previst del projecte, i pel període de l'1 de gener al 31 de desembre del 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 99.600,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostaria D/48903/23281 del pressupost del 2022 del Districte de Ciutat Vella, a favor de l'entitat Impulsem SCCL, amb NIF F63776264, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost de 2022. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte vuitè del conveni i d'acord amb la normativa vigent; FACULTAR l'Il·lm Sr. Jordi Rabassa i Massons, per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l'execució del present conveni. 15. – (DP-2021-28095) APROVAR, la classificació, per ordre decreixent, de les ofertes presentades i admeses que han obtingut millor puntuació en aplicació dels criteris d’adjudicació recollits a la clàusula 9, d’acord amb la clàusula 13.3 del plec regulador del procediment per l’adquisició del ple domini, per l’Ajuntament de Barcelona, a títol de compravenda, de locals comercials ubicats al districte de Ciutat Vella, mitjançant procediment de pública concurrència, d’acord amb la proposta de la Mesa de Contractació de 19 de novembre de 2021; EXCLOURE del procediment, d’acord amb la proposta de la Mesa de Contractació de 19 de novembre de 2021 de les següents ofertes, en concórrer les causes d’exclusió que es detallen: C. de Lleó 12-14, per l’estat de conservació comunitat de propietaris que impedeix realitzar l’activitat (Clàusula 9.1, criteris 1.d.); C. de Guifré, 11, perquè el local precisa reformes molt rellevants (600 €/m2) i està ubicat a una finca amb mancances de conservació molt severes i apreciables visualment (Clàusula 9.1, criteris 1.c i 1.d); C. de la Palla, 25, per retirada d’oferta; Pl. De la Llana, 13, per donar-se una diferència d’un 77,98% entre el preu CG 43/21 INF. 5/25 oferit i el preu de taxació (Clàusula 9.1, criteri 1.a); ADQUIRIR a títol de compravenda, lliures d’ocupants i arrendataris, els locals numerats del 1 al 10 de la llista de classificació aprovada, a les persones propietàries que s’esmenten en el present acord. APROVAR com a preus de compravenda els que es ressenyen a continuació, i DISPOSAR i OBLIGAR el preu, amb càrrec a l’Autorització (Adquisició locals Ciutat Vella) assentament 6000140287 i aplicació pressupostària 0701 62231 15211, amb el següent desglossament, a favor de les següents persones propietàries: local 1, ubicat al c. del Doctor Aiguader, 18, pel preu de 898.500,00 euros, a favor de MUTUALITAT VEINAL SINERA MPS, amb NIF V60636693; local 2, ubicat al carrer de Jaume Giralt, 49, pel preu de 442.680,00 euros, que es desglossa, a favor del Sr. Basilio Rodriguez García, per l’import de 221.340,00 euros, i a favor de la Sra. Elisa del Pilar Morales Pascual, per l’import de 221.340,00 euros; local 3, ubicat al carrer Santcliment núm. 7, pel preu de 149.919,00 euros, a favor de la Sra. Maria del Mar Tresené Castellà: local 4, ubicat al C. dels Mercaders, 10 i carrer Sidé, 1, pel preu de 294.167,99 euros, que es desglossa, a favor del Sr. Jorge Ramirez Martinell, per import de 98.056,00 euros; de la societat LBP CONQUEST SL, amb CIF B60443710, per import de 98.056,00 euros; i de la societat CONFIPRES SA, amb NIF A58630898, per import de 98.055,99 euros; local 5, ubicat al C. de Sant Rafael, 38-42, pel preu d'1.278.733,83 euros, a favor de la Unió Sindical Obrera de Catalunya, amb CIF G08991952; local 6, ubicat al C. del Correu Vell, 8, pel preu de 176.760,00 euros, a favor de la Sra. Claudia Giannetti Nölle; local 7, ubicat al C. de la Lluna, 20, pel preu de 179.999,84 euros, a favor del Sr. Manuel Garriga Casas; local 8, ubicat al C. del Carme, 112, baixos 2, pel preu de 150.000,00 euros més IVA, per un import de 181.500,00 euros, que es desglossa, a favor de la Sra. Teresa Costa Pons, per import de 90.750,00 euros; del Sr. David Costa Trias, per import de 45.375,00 euros, del Sr. Oscar Costa Trias, per import de 45.375,00 euros; local 9, ubicat al C. d'en Rauric, 6, pel preu d'1.500.000,00 euros, a favor de la Sra. Rosa Cardona Homs; local 10, ubicat al C. de les Semoleres, 10 pel preu de 221.088,00 euros, a favor del Sr. Albert Vilardaga Gaillard; ABONAR aquests preus a favor de les persones propietàries en el moment de la formalització de l’escriptura pública de compravenda; ENCARREGAR a Foment de Ciutat SA la gestió i administració dels locals comercials esmentats per tal de destinar-los a impulsar accions d’interès públic, amb especial interès en impulsar la dinamització comercial, cultural, social o econòmica, d’acord amb el Memoràndum signat en data 2 de setembre de 2021; FORMALITZAR les compravendes, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal i condicionades aquelles a que els locals estiguin lliures, buits i expedits en el moment de dita formalització, i al compliment dels requisits per la formalització recollits a la clàusula 13; INSCRIURE-LES en el Registre de la Propietat; i INCORPORAR aquests béns a l’epígraf de béns immobles de l’Inventari Municipal com a béns patrimonials. ALLIBERAR l’autorització de la despesa de 676.651,34 euros, amb càrrec a l’exercici 2021 i a l’aplicació pressupostària 0701 62216 93311. 16. – (DP-2021-28096) APROVAR la classificació, per ordre decreixent, de les ofertes presentades i admeses que han obtingut millor puntuació en aplicació dels criteris d’adjudicació recollits a la clàusula 9, d’acord amb la clàusula 13.3 del plec regulador del procediment per l’adquisició del ple domini, per l’Ajuntament de Barcelona, a títol de compravenda, de locals comercials ubicats a la ciutat de Barcelona, mitjançant CG 43/21 INF. 6/25 procediment de pública concurrència (lot 1) d’acord amb la proposta de la Mesa de Contractació de 19 de novembre de 2021; EXCLOURE del procediment, d’acord amb la proposta de la Mesa de Contractació de 19 de novembre de 2021 de les següents ofertes, en concórrer les causes d’exclusió que es detallen: C. St Salvador 85 Baixos, per superfície sobre rasant inferior al mínim previst al plec (Clàusules 1.2, 3 i 9), C. St. Salvador 85 soterrani, per superfície sobre rasant inferior al mínim previst al plec (Clàusules 1.2, 3 i 9), Ptge. de Serra i Arola 13 bxs, perquè el local precisa reformes molt rellevants (600 €/m2) (Clàusula 9.1, criteri 1.c), C. Sta. Rosalia 112, pl. -1 1a, per superfície sobre rasant inferior al mínim previst al plec (Clàusules 1.2, 3 i 9), C. Mare de Déu del Coll 200, per estat conservació comunitat propietaris que impedeix realitzar l’activitat (Clàusula 9.1, criteris 1.d.), C. Fastenrath 206 pl. 0, perquè el local precisa reformes molt rellevants (600 €/m2) (Clàusula 9.1, criteri 1.c), C. St. Crispí 5 pl. 0 porta 1, i St. Crispí -1 porta 2, per retirada d’oferta; C. Foradada 7 P-1, per retirada d’oferta, C. Providència 76, N2 78 -Planta -1, per retirada d’oferta, Pg. Fabra i Puig 67, Local planta 0 porta 3, per retirada d’oferta, C. Sant Lluís 46, Cornellà, fora d’àmbit (Clàusula 1), C. Comte Borrell 32, Local 1 i Local 2 , perquè local precisa reformes molt rellevants (600 €/m2) (Clàusula 9.1, criteri 1.c), C. Rossend Nobas 6, Baixos, per superfície sobre rasant inferior al mínim previst al plec de condicions (Clàusules 1.2, 3 i 9), C. València 637 Local 3C, per retirada d’oferta, C. Consell de Cent 551, per estat conservació comunitat de propietaris que impedeix realitzar l’activitat (Clàusula 9.1, criteris 1.d.), C. Elkano 24-26, per superfície sobre rasant inferior al mínim previst al plec (Clàusules 1.2, 3 i 9), C. Felip II 238, Local 2a, per superfície sobre rasant inferior al mínim previst al plec (Clàusules 1.2, 3 i 9), C. Montmajor 19-21, Planta Baixa, per estat conservació comunitat de propietaris que impedeix realitzar l’activitat (Clàusula 9.1, criteris 1.d.), C. Montmajor 19-21, Botiga 1a, per declaració indicant que conforma una unitat amb l’anterior (Montmajor 19-21 Planta baixa), C. Travau 23, Baixos Botiga 1a, perquè no s’ha pogut fer visita per no facilitar l’accés (Clàusula 11.4, criteris 1.d i compromís declaració responsable), C. Barnola 10, per preu oferta supera en més de 10 punts percentuals el preu de taxació (Clàusules 1, 3 i 9), C. Providència 76-78, local 1, per preu oferta supera en més de 10 punts percentuals el preu de taxació (Clàusules 1, 3 i 9), i Rambla Badal 98-102, Pl. 0, Porta 6, per preu oferta supera en més de 10 punts percentuals el preu de taxació (Clàusules 1, 3 i 9). ADQUIRIR a títol de compravenda, lliures d’ocupants i arrendataris, els locals que s’esmenten en el present acord. APROVAR com a preus de compravenda els que es ressenyen a continuació, i DISPOSAR i OBLIGAR el preu, amb càrrec a l’Autorització (Adquisició locals Ciutat) assentament 6000140299 i aplicació a la partida pressupostària 0701 62216 93311, amb el següent desglossament, a favor de les següents persones propietàries: local 1, ubicat al carrer Bartomeu Pi, 17, pel preu de 140.000,00 €, a favor del Sr. Juan Antonio Congil Gómez, local 2, ubicat al carrer Bolivia, 95, local 3, pel preu de 250.000,00 €, a favor de la societat. BERTMON COMUNICACIO I PRODUCCIO SL, amb NIF B59190322, local 3, ubicat al carrer Bruc,144, semisoterrani N02, pel preu de 244.863,45 €, que es desglossa, a favor del Sr. Max Cahner Picallo, per l’import de 122.431,72 € i de la Sra. Joana Cahner Picallo, per l’import de 122.431,73 €, local 4, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local 5, pel preu de 223.253,23€, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 5, ubicat al carrer Santa Albina, 43-43 bis, pel preu de 102.000,00 € més IVA, per 123.420,00 €, a favor del Sr. Francisco Daban Canaleta, local 6, ubicat al carrer Alonso Cano, 6-8, baixos 2, pel preu de CG 43/21 INF. 7/25 65.000,00 € més IVA, per 78.650,00 €, que es desglossa, a favor de la Sra. Montserrat Tarrasón Villagrasa, per l’import de 32.500,00 € més IVA, per 39.325,00 €, i la Sra. Maria Josefa Tarrasón Villagrasa, per l’import de 32.500,00 € més IVA, per 39.325,00 €, local 7, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local 4, pel preu de 145.480,29€, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 8, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local 8, pel preu de 267.874,47€, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 9, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local Oficina 6, pel preu de 217.516,00 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 10, ubicat a l’Av. de Mistral, 14, local 5, pel preu de 180.000,00 €, que es desglossa, a favor del Sr. Abel Camiño Pérez, per l’import de 90.000,00 €, i a favor de la Sra. María Luisa Fernández Núñez, per l’import de 90.000,00 €, local 11, ubicat al carrer Pacífic, 34, pel preu de 90.000,00 €, a favor de la Sra. África Giráldez García, local 12, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local Oficina 7, pel preu de 192.943,13 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 13, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8 local Oficina 4, pel preu de 158.129,37 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 14, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local 1, pel preu de 150.778,93€, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 15, ubicat al carrer Rocafort, 6, local 1, pel preu de 480.000,00 €, a favor de la societat INAUDIT 16, SL, amb NIF B66644352, local 16, ubicat al al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local oficina 3, pel preu de 186.160,00 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 17, ubicat al carrer Concili de Trento 242-248, baixos 1, pel preu de 420.000,00 € més IVA, per 508.200,00 €, que es desglossa, a favor de la Sra. Ana María Vaquero de la Rosa, per l’import de 277.200,00 € més IVA, per 335.412,00 €, i a favor del Sr. Ángel Castellanos Sebastián, per l’import de 142.800,00 € més IVA, per 172.788,00 €, local 18, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local 6, pel preu de 155.455,64€, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 19, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local 2, pel preu de 162.162,00 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 20, ubicat al carrer Verdi, 166 baixos, pel preu de 238.000,00 €, a favor de la UNIO DE FEDERACIONS ESPORTIVES DE CATALUNYA (UFEC), amb NIF G58155813, local 21, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local oficina 2, pel preu de 229.966,21 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 22, ubicat a la Rbla Badal, 98-102, entresòl porta 1 i 2, pel preu de 640.000,00 €, a favor del Sr Ivan Carrasco Arcos, local 23, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8, local 3, pel preu de 113.366,14€, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 24, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8 local oficina 5, pel preu de 197.119,97 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 25, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8 local oficina 1, pel preu de 126.701,84 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 26, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8 local oficina 8, pel preu de 436.276,22 €, a favor de la societat REAL ESTATE ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 27, ubicat al carrer Burgos, 8 planta 0, pel preu de 245.000,00 € més IVA, per 296.450,00 €, a favor de la societat 20 24 ASSETS, SL, amb NIF B01835487, local 28, ubicat al carrer Doctor Nubiola i Espinós, 6-8 local 7, pel preu de 296.636,78€, a favor de la societat REAL ESTATE CG 43/21 INF. 8/25 ADDED VALUE, SL, amb NIF B64380728, local 29, ubicat a l’Av. Josep Tarradellas, 44, local 2, pel preu de 1.170.171,16 €, a favor de la societat Centro Termi, SL amb NIF B59189357, local 30, ubicat al carrer Ramon Turró, 309-329, local 14, pel preu de 228.000,00 €, que es desglossa, a favor de la Sra. Maria Luisa Mirón Flores, per l’import de 57.000,00 €, a favor de la Sra. Dolores Leonor Mirón Flores, per l’import de 57.000,00€ i a favor del Sr. Dimas Mirón Flores, per l’import de 114.000,00 €, ABONAR aquests preus a favor de les persones propietàries en el moment de la formalització de l’escriptura pública de compravenda; ENCARREGAR a Foment de Ciutat SA la gestió i administració dels locals comercials esmentats per tal de destinar-los a impulsar accions d’interès públic, amb especial interès en impulsar la dinamització comercial, cultural, social o econòmica, d’acord amb el Memoràndum signat en data 2 de setembre de 2021; FORMALITZAR les compravendes, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal i condicionades aquelles a que els locals estiguin lliures, buits i expedits en el moment de dita formalització, i al compliment dels requisits per la formalització recollits a la clàusula 13; INSCRIURE-LES en el Registre de la Propietat; i INCORPORAR aquests béns a l’epígraf de béns immobles de l’Inventari Municipal com a béns patrimonials. ALLIBERAR l’autorització de la despesa de 72.425,17 €, amb càrrec a l’exercici 2021 i a l’aplicació pressupostària 0701 62216 93311. 17. – (03-151-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-151/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 22.125,00 euros, per atendre despeses de l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) i de l’Institut d’Estadística de Catalunya (IDESCAT) per al desenvolupament del projecte de l’Enquesta de Condicions de Vida, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21120291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18. – (03-152-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-152/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 30.000,00 euros, per atendre despeses del Memoràndum de coordinació entre el Districte de Ciutat Vella i Foment de Ciutat, per a l’execució del pla integral a l’espai “Pou de la Figuera“, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21120991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 19. – (03-153-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-153/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 422.364,41 euros, per atendre despeses de personal derivades de processos selectius, Eleccions Parlament, Consells escolars i aportacions al pla de pensions en diversos Ens Dependents de l’Ajuntament de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21121091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. CG 43/21 INF. 9/25 20. – (03-155-2021) APROVAR l’expedient núm. 3-155/2021 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2021, d’import 50.000,00 euros, per atendre despeses del projecte Rambla-Cultura, coordinat per Foment de Ciutat SA i per l’Institut de Cultura de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 21121191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 21. – (20200002P) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.02.2022 fins el 31.01.2023, el contracte 19002472-002 que té per objecte "Control de la qualitat de les prestacions de servei dels diferents contractes relacionats amb la neteja de l'espai públic i la recollida de residus de la Direcció de Serveis de Neteja i Gestió de Residus desenvolupats a la ciutat de Barcelona, (2020-2021), amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa UTE BUREAU VERITAS-LINK, amb NIF U67551374, per un import total d'1.415.275,69 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 117.939,64 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 97.470,78 euros i import IVA de 20.468,86 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22732/16312 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZA i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import d'1.297.336,05 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net d'1.072.178,55 euros i import IVA de 225.157,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22732/16312 0502, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 22. – (21SD0362) APROVAR la participació de l’Ajuntament de Barcelona en la convocatòria d’ajuts aprovada per l’ordre TED/1018/2021, de 20 de setembre, del Ministeri per la Transició Ecològica i el repte demogràfic, per la que s’aproven les bases reguladores per la concessió de subvencions de la Fundació Biodiversitat, FSP per fomentar actuacions dirigides a la renaturalització i resiliència de ciutats espanyoles, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i s’aprova la convocatòria corresponent a l’any 2021, amb l’actuació corresponent al projecte executiu de Reurbanització del carrer Pi i Margall, que va ser aprovat inicialment per la Comissió de Govern del 2 de desembre de 2021 i compta amb la corresponent dotació pressupostària aprovada per la mateixa Comissió de Govern en dates 20/02/2020, 25/06/2020, 12/11/2020 i 14/01/2021; ACCEPTAR de manera expressa el procediment regulat a l’esmentada Ordre ministerial; ASSUMIR l’obligació de cofinançar el percentatge de l’actuació que no sigui finançat per la Fundació Biodiversitat, així com les responsabilitats que es poguessin derivar de l’execució del projecte, essent el seu únic responsable jurídic i financer; SOL·LICITAR a la Fundació Biodiversitat l’autorització per tal que el projecte sigui executat íntegrament per la societat municipal Barcelona CG 43/21 INF. 10/25 d’Infraestructures Municipals, SA (BIMSA) com instrument de gestió funcionalment descentralitzada de l’Ajuntament de Barcelona a qui correspon l’exercici de les competències municipals de gestió de l’obra pública municipal d’infraestructures; FACULTAR la gerent d’Ecologia Urbana per actuar en representació de l’Ajuntament de Barcelona en tots aquells actes necessaris per la sol·licitud, tramitació i gestió dels ajuts, incloent la subscripció de documents i declaracions, la formalització de la sol·licitud, l’acceptació i justificació dels ajuts i l’aprovació dels documents comptables que se’n puguin derivar. Districte de l'Eixample 23. – (2BD2021/096) APROVAR definitivament el Projecte executiu de millores de climatització i estalvi energètic a la biblioteca i centre cívic de la Sagrada Família, situat al carrer Provença 480-488, al barri de la Sagrada Família, del Districte de l’Eixample a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 980.963,97 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. Districte de Sants-Montjuïc 24. – (21PL16874) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial Urbanístic per a l’establiment de la titularitat pública i ajust de l’ordenació de l’equipament situat als carrers Papin 21-23 i 25 i Miquel Àngel 54 i 56; promogut per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 25. – (21XF1072) AIXECAR la suspensió de l'expedient CONVALIDAR la fiscalització de les obligacions reconegudes i CONTINUAR el procediment. ORDENAR el pagament de la factura número 626/2021 de 29.06.2021 emesa per la mercantil adjudicatària del contracte núm. 20002462, HERCAL DIGGERS SL amb NIF B64143639, que consta a l'expedient comptable número 21XF1072 per la prestació corresponent al contracte d'obres d'enderroc del restaurant "El Pitxurri" al Passeig Solé i Pla, 5 del barri de Mas Guimbau al districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona i NOTIFICAR aquesta resolució als interessats. 26. – (21PL16864) ESTIMAR la sol·licitud de desistiment formulada per la societat JOSEL SL, promotora del Pla Especial Urbanístic i Integral de finca situada a l'Av. Tibidabo 2-4, Pg. Sant Gervasi 51-53, c. Lleó XIII (La Rotonda), LIMITAR, d’acord amb l’article 94.5 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, els efectes del citat desistiment, atesa l’existència de CG 43/21 INF. 11/25 motius d’interès general que justifiquen la continuació del procediment i ASSUMIR la iniciativa pública; tot el que es fonamenta a l’informe de la Direcció de Serveis d’Actuació Urbanística i de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; i NOTIFICAR el present acord a la societat promotora del Pla. Districte d'Horta-Guinardó 27. – (21PL16873) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Segona Modificació puntual del Pla Especial Urbanístic de la Fundació Privada de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona, per a l’ampliació de les unitats de crítics; promoguda per la Molt Il·lustre Administració de la Fundació Privada de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 28. – (21PL16865) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació puntual del Pla de Millora Urbana de “L’ILLA 2004” delimitada pels carrers de Badajoz, Tànger, Àvila i Sancho de Àvila – 22@; promogut per SANOLDA INVEST SL; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 29. – (10BC2021/143) APROVAR inicialment el projecte executiu de l'adequació dels locals del moll de mestral del Port Olímpic, de la pèrgola davant dels locals i de la reposició del paviment a cota ciutat, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 10.476.931,90 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 30. – (10BC2021/144) APROVAR inicialment el projecte executiu de la rehabilitació integral de locals i pallols i reurbanització a cota ciutat del dic de recer del Port Olímpic, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 7.947.927,47 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la CG 43/21 INF. 12/25 Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 31. – (10BC2021/145) APROVAR inicialment el projecte executiu de la reurbanització de la cota moll del dic de recer del Port Olímpic, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 3.507.935,02 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 32. – (21XF1267) APROVAR la convocatòria 2022 per a la concessió de subvencions en el marc del "Programa de Subvencions del Departament de Protecció dels animals a entitats i associacions sense ànim de lucre, per al control i gestió de la població de les colònies de gats de la ciutat de Barcelona" d'acord amb les bases generals reguladores aprovades per acord de la Comissió de Govern de 19 de març de 2020. CONVOCAR el procediment en règim de concurrència competitiva per a l'atorgament de subvencions a entitats sense ànim de lucre dedicades a l'àmbit del control i gestió de la població de les colònies de gats de la ciutat de Barcelona per a l’any 2022. ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de la Convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa per un import de 160.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació 0300 48901 16911 de l'exercici 2022, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient. ORDENAR la publicació de la convocatòria mitjançant la inserció d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. Districte de Sant Martí 33. – (20211014) EXCLOURE l’entitat CLUB BASQUET GRUP BARNA, per no haver acreditat la solvència econòmica requerida per poder participar en la licitació del contracte 21C00009 que té per objecte la gestió i explotació de la pista poliesportiva la Nau del Clot. CONVIDAR, a l'empara de l'article 162.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP) a Club Esportiu Vila Olímpica, seleccionada per reunir les condicions de solvència econòmica i financera i de solvència tècnica o professional, a presentar proposició per a l'adjudicació del contracte 21C00009 que té per objecte la gestió i explotació de la pista poliesportiva la Nau del Clot, d'acord amb els criteris previstos a la clàusula 12 del plec de condicions administratives particulars, mitjançant invitació amb el contingut que disposa l'article 163 LCSP, que s'haurà de presentar en el termini de deu dies a comptar des de la data d'enviament de la CG 43/21 INF. 13/25 invitació, d'acord amb la clàusula 10 del plec de condicions administratives particulars. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34. – (20211017) CONVIDAR, a l'empara de l'article 162.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP) a la Penya Barcelonista Barcino, Club Esportiu Vila Olímpica, Fundació Júpiter i la UTE Sant Martí Activa, seleccionades per reunir les condicions de solvència econòmica i financera i de solvència tècnica o professional, a presentar proposició per l'adjudicació del contracte 21C00010 que té per objecte la gestió i explotació del camp de futbol Menorca, d'acord amb els criteris previstos a la clàusula 12 del plec de condicions administratives particulars, mitjançant invitació amb el contingut que disposa l'article 163 LCSP lque s'hauran de presentar en el termini de deu dies a comptar des de la data d'enviament de la invitació, d'acord amb la clàusula 10 del plec de condicions administratives particulars. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 35. – (20211018) CONVIDAR, a l'empara de l'article 162.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP) a Col·lectiu Esport per a tothom 10 CET-10 i la UTE Sant Martí Activa, seleccionades per reunir les condicions de solvència econòmica i financera i de solvència tècnica o professional, a presentar proposició per l'adjudicació del contracte 21C00011 que té per objecte la gestió i explotació del complex esportiu Bogatell, d'acord amb els criteris previstos a la clàusula 12 del plec de condicions administratives particulars, mitjançant invitació amb el contingut que disposa l'article 163 LCSP, que s'hauran de presentar en el termini de deu dies a comptar des de la data d'enviament de la invitació, d'acord amb la clàusula 10 del plec de condicions administratives particulars.DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 36. – (20210203) APROVAR el conveni de col·laboració a subscriure entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona per tal de regular els termes en què s’ha de produir la transferència de capital de l’Ajuntament de Barcelona al Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona per tal que aquesta entitat destini aquests fons al finançament dels treballs previs de la segona fase de les obres d’ampliació de l’Hospital del Mar, AUTORITZAR I DISPOSAR la transferència de 4.405.000,00 euros amb càrrec a la partida 200 21211 76739 del pressupost municipal de 2021; i FACULTAR l’Ima Sra. Gemma Tarafa i Orpinell, Regidora de Salut, Envelliment i Cures de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 37. – (20210146) APROVAR la pròrroga del Conveni de col·laboració interadministrativa entre el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, i l’Ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, de 20 de desembre de 2018, per a la prestació del servei dels Centres de desenvolupament infantil i atenció precoç (CDIAP) als Districtes de Ciutat Vella i de Nou Barris, per a l’exercici comprés CG 43/21 INF. 14/25 entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2022. FACULTAR per a la seva formalització el Gerent de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat. 38. – (20210195) APROVAR el Conveni extraordinari de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Fundació Barcelona Actua per a l’execució del projecte “Pla d'acompanyament social i comunitari i solucions habitacionals per persones joves afectades per la crisi de la covid-19”, amb la finalitat de possibilitar l’acollida de joves migrants majors d’edat i sense referents familiars derivats del Servei d’Intervenció i Detecció de l’Ajuntament de Barcelona, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 200.000,00 euros, equivalent al 80 % del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 250.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de l’entitat Fundació Barcelona Actua amb NIF G66571746, la despesa total de 200.000,00 euros a càrrec de la partida 0200 23252 48903 del pressupost de l’any 2021; REQUERIR a l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització dels projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni i FACULTAR a l’Ima. Sra. Laura Pérez i Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 39. – (20210336) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Sida Studi, per a l’execució del projecte Centre de Documentació i Recursos de l’Estratègia de Salut Sexual i Reproductiva amb especial èmfasi en la COVID-19 i la Salut Sexual, amb la finalitat de disposar d’un referent de documentació propi de l’Estratègia de Salut Sexual i Reproductiva (ESSIR) i de la ciutat de Barcelona, que sistematitzi la producció documental que tant des del consistori com des de les entitats de l’ESSIR es ve duent a terme en totes les àrees de la salut sexual al llarg de les seves trajectòries històriques; i d’un referent de documentació sobre salut sexual i COVID-19, temàtica que ha estat objecte d’accions i una campanya específica promoguda des de l’Ajuntament i l’ESSIR que es beneficiarà de comptar amb un recull documental d’àmbit local, estatal i internacional que inclogui tota l’evidència i producció comunicativa al respecte, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 49.151,00 euros, equivalent al 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 98.302,07euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Sida Studi, amb NIF núm. G58433756, la despesa total de 49.151,00 euros a càrrec de la partida 0200 31111 48903 del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que CG 43/21 INF. 15/25 en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula vuitena del conveni. 40. – (20210365) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB), per a l’execució del projecte Per a la modernització del sistema d’atenció i per a la millora de l’atenció dels col·lectius invisibilitzats, en el marc del servei d’orientació jurídica i mediadora de la ciutadania de Barcelona, amb la finalitat d’oferir un Servei d’Orientació Jurídica i Mediadora a la ciutadania empadronada a Barcelona, i proporcionar un primer consell orientador, no directiu i gratuït, relatiu a qualsevol qüestió o aspecte jurídic que se li plantegi que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l’any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 50.000,00 euros, equivalent al 48,78% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 102.500,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB), amb NIF núm. Q0863003J, la despesa total de 50.000,00 euros, a càrrec de la partida 200 48637 23252 del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Tinenta d’Alcaldia de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona, la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin. 41. – (20210367) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Fundació Ajuda i Esperança, per a l’execució del projecte Telèfon de prevenció del suïcidi, amb la finalitat d’oferir suport telefònic específic a les persones que manifesten algun tipus de conducta suïcida, així com al seu entorn i als supervivents de la mort per suïcidi d’alguna persona propera, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 120.000,00 euros, equivalent al 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 240.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Fundació Ajuda i Esperança, amb NIF R5800402I, la despesa total de 120.000,00 euros a càrrec de la partida 0200 23271 48885 del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula vuitena del conveni. CG 43/21 INF. 16/25 42. – (20210397) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat Fundació Solidaritat UB, per a l’execució del projecte Transformant des de la universitat: educació, recerca i acció per a la justícia global, amb la finalitat de potenciar sinèrgies entre la universitat i actors ciutadans per enfrontar els nous reptes de la Justícia Global, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import total de 206.635,94 euros, desglossat en un import de 71.396,35 euros, per l’any 2021 i 135.239,59 euros, per l’any 2022, equivalent al 43,27% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 477.457,98 euros i amb una durada fins al 31/12/2022. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat Fundació Solidaritat UB, amb NIF G61084950 la despesa de total de 206.635,94 euros, distribuïda de la següent manera: la quantitat de 71.396,35 euros amb càrrec a la partida D/0200/48903/23291 del pressupost de l’any 2021 i la quantitat de 135.239,59 euros amb càrrec a la partida D/0200/48903/23291 del pressupost de l’any 2022 condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2021 i 31 de desembre de 2022, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d’Alcaldia de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 43. – (20210414) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat FUNDACIÓ ACE, INSTITUT CATALÁ DE NEUROCIÈNCIES APLICADES, per a l’execució del Projecte de desenvolupament d´activitats de suport emocional i de recursos d´informació i formació per a famílies i persones cuidadores en l´àmbit de la malaltia de l´Alzheimer, amb la finalitat d’assistir les persones cuidadores en el maneig de les situacions conflictives generades en la cura de la persona amb Alzheimer, promoure la salut mental i acompanyar-los en la gestió de les emocions per tal de garantir el seu benestar i el de la persona amb Alzheimer, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 50,00% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 60.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat FUNDACIÓ ACE, INSTITUT CATALÀ DE NEUROCIÈNCIES APLICADES, amb NIF núm. G60805215, la despesa total de 30.000,00 euros, a càrrec de la partida 0200/48903/31111, del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la CG 43/21 INF. 17/25 justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 44. – (20210360) APROVAR, el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat CRUZ ROJA ESPANYOLA A BARCELONA, per a l’execució del projecte "Programes de voluntariat per a la promoció de la salut per persones en situació de fragilitat a Barcelona", amb la finalitat de promoure i millorar la salut dels ciutadans de Barcelona, amb especial atenció a les persones en situació de fragilitat, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 150.656,00 euros, equivalent al 78,01% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 193.127,93 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat CRUZ ROJA ESPANYOLA A BARCELONA amb NIF Q2866001G, la despesa total de 150.656,00 euros, a càrrec de la partida D/0200/23271/48544, del pressupost de l’any 2021 de la Direcció de Serveis d’Envelliment i Cures. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el conveni. 45. – (20210402) APROVAR l’Annex III al Conveni Marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat CRUZ ROJA ESPAÑOLA (Comitè Local de Creu Roja a Barcelona) d'1 de febrer de 2019, per a l’execució del "Projecte d’Acollida persones immigrants i sol·licitants de protecció internacional", amb la finalitat d’oferir una atenció integral i contribuir així a la millora de la qualitat de vida d’aquests col·lectius, proporcionant les eines adequades (informació, orientació, formació, assistència social, sanitària, psicològica, legal...) que faciliti a la persona el grau adequat d’autonomia en el mínim temps possible i, en un futur, facilitar la seva integració, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 308.870,00 euros, equivalent al 50 % del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 617.740,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de CRUZ ROJA ESPAÑOLA (Comitè Local de Creu Roja a Barcelona), amb NIF núm. Q-2866001-G, la despesa total de 308.870,00 euros a càrrec de la partida 200-48544-23161 del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula vuitena del conveni. CG 43/21 INF. 18/25 46. – (20210485) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’entitat CRUZ ROJA ESPAÑOLA A BARCELONA per a l’execució del projecte "Suport a persones amb desigualtat a l’accés als medicaments amb malaltia crònica i situació de major vulnerabilitat econòmica i social i amb possibilitats de rebre acompanyament personalitzat", amb la finalitat de possibilitar una vida sana i segura i reduir l’impacte de la crisis econòmica en els sectors més vulnerables dels ciutadans de Barcelona, que a més pateixen algun problema de salut, ajudant a reduir les desigualtats en la salut de la ciutat, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2021, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, equivalent al 50,00% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 60.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2021. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic i social justificades en l’informe que consta en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l’entitat CRUZ ROJA ESPAÑOLA A BARCELONA, amb NIF núm. Q2866001G, la despesa total de 30.000,00 euros a càrrec de la partida D/0200 31111 48544 del pressupost de l’any 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2021, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el conveni. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 47. – (20224015_21004464) INICIAR l'expedient per a la contractació del subministrament i gestió de la Uniformitat Bàsica Operativa per a la Guàrdia Urbana de Barcelona, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 21004464, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 5.143.571,52 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 9.351.948,24 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada despesa, amb pressupost net 4.250.885,56 euros i import de l'IVA de 892.685,96 euros, al tipus del 21%, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.285.892,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22104/13211 0400; un import (IVA inclòs) de 2.571.785,76 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22104/13211 0400, un import (IVA inclòs) d'1.285.892,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22104/13211 0400, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 43/21 INF. 19/25 ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 48. – (2021-0075) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional pel desenvolupament del projecte “Simposi Internacional d’Art Electrònic (ISEA)”, per un import de 94.000,00 euros, equivalent al 10,49% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 895.950,00 euros i una durada fins al 30 de novembre de 2022, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya, amb NIF G60667813, la despesa per un import de 94.000,00 euros, dels quals 24.700,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/32626 0800 del pressupost de l'any 2021, i 69.300,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/32626 0800 del pressupost de l'any 2022, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini màxim de tres mesos des de la finalització de l’exercici 2021 presenti l'informe anual de seguiment corresponent al referit exercici, i que en un termini no superior a tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2022, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni; FACULTAR l'Im. Sr. Jordi Martí Grau, Sisè Tinent d’Alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 49. – (2020-0094) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l’entitat Asociación Ciudades Interculturales per promoure la participació de la ciutat de Barcelona com a membre de la Xarxa espanyola de ciutats interculturals (Red de ciudades interculturales- RECI), atès que els estatuts de l’Associació estableixen que aquesta portarà la gestió i coordinació de la RECI com a projecte vinculat al programa “Intercultural Cities” del Consell d’Europa i d’acord amb el protocol subscrit amb el Consell d’Europa d'adhesió a la RECI per participar en el programa “Intercultural Cities - ICC”, aprovat per la Comissió de Govern amb data 9 de setembre de 2021; AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de l’entitat Asociación Ciudades Interculturales, amb NIF G66949470, la despesa per un import de 10.000,00 euros, dels quals 2.500,00 euros amb càrrec a l'aplicació D/48902/92413 del pressupost de 2021 i 2.500,00 euros amb càrrec a l’aplicació pressupostària D/48902/92413 per als anys 2022, 2023 i 2024, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis pressupostaris corresponents; FACULTAR el Sisè Tinent d’Alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l'Ajuntament de Barcelona, l'Im. Sr. Jordi Martí Grau, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR- NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 43/21 INF. 20/25 Districte de l'Eixample 50. – (20209203) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 31.12.2022, la concessió 19C00020 que té per objecte la gestió i dinamització del centre cívic Casa Golferichs i espai fotogràfic Català Roca del Districte de l'Eixample, adjudicat a l'empresa CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B-63037740, per un import total de 243.828,82 euros, d'acord amb els informes i documentació que consta a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 243.829,82 euros, exempt IVA, per a l'exercici 2022 amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48998/33711/0602, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost per l'any 2022. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de la pròrroga, signi telemàticament la formalització del contracte. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 51. – (20209201) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 31.12.2022, la concessió 19C00018 que té per objecte la gestió i dinamització del centre cívic Casa Elizalde del Districte de l'Eixample, adjudicat a l'empresa CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B-63037740, per un import total de 220.133,02 euros, d'acord amb els informes i documentació que consta a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 220.133,02 euros, exempt IVA, per a l'exercici 2022 amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48998/33711/0602, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost per l'any 2022. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de la pròrroga, signi telemàticament la formalització del contracte. DONAR- NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 52. – (20212028) APROVAR la pròrroga del conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Xarxa Dos Deu Millora Barri Sagrada Família, amb NIF G66160763, de la gestió cívica Associació Xarxa Dos Deu, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa de caràcter excepcional, per l'execució del projecte anomenat Pròrroga Gestió Cívica Associació Xarxa Dos Deu, per un import de 66.000,00 euros equivalent 100% del cost total del projecte i una durada fins al 31/12/2022, de conformitat amb els articles 22.2.c i 28 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3. de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria publica per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 66.000,00 euros amb càrrec al pressupost del 2022, a favor de l'Associació Xarxa Dos Deu Millora Barri Sagrada Família, amb NIF G66160763, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. REQUERIR l'entitat beneficiaria per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la finalització de l'execució del projecte, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. FACULTAR l'Im, Sr. Pau Gonzàlez Val, Regidor del Districte de l'Eixample, per la signatura de l'esmentada prorroga del conveni de gestió cívica, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 43/21 INF. 21/25 Districte de Sants-Montjuïc 53. – (20219205) ADJUDICAR el contracte núm. 21002189, que té per objecte els "Serveis de dinamització de l’equipament i la prestació de serveis socioculturals al Centre Cultural Albareda amb objectius d’eficiència social" a Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 606.205,35 euros IVA inclòs, dels quals 500.996,16 euros corresponen al preu net i 105.209,19 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 58.049,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 302.688,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 245.467,57 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 25.049,80 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. ESTABLIR la durada del contracte en 24 mesos comptadors a partir de l’11 de març de 2022, o a partir del dia següent a la data de formalització del contracte, si fos posterior. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Nuria Pérez Blanch. ALLIBERAR la quantitat de 32.790,05 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 3.139,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 16.372,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 13.277,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 54. – (20212038) ADJUDICAR la gestió cívica del Casal de Barri La Vinya, en el districte de Sants-Montjuïc, a la Associació de veïns de La Vinya, amb NIF G-08893380, per haver obtingut la millor puntuació d’acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de la convocatòria per a l’adjudicació de la referida gestió cívica, APROVAR el projecte de gestió presentat per l’esmentada entitat amb la proposta de preus comunicats; APROVAR el corresponent conveni per al seu desenvolupament DISPOSAR la despesa de 54.399,16 euros, amb càrrec a la aplicació pressupostària número 489.03 924.16 06.03 del pressupost de l’exercici 2022 condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient. REQUERIR l’Associació de veïns de La Vinya per tal que, en un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la notificació del corresponent requeriment, comparegui a les dependències municipals per a la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR la mateixa entitat CG 43/21 INF. 22/25 beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos des de la finalització de l’activitat, presenti la justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR el Regidor del Districte de Sants-Montjuïc, l'Im. Sr. Marc Serra Solé, per a la seva signatura. 55. – (20212039) DECLARAR deserta l’adjudicació de la gestió cívica del Casal del Barri Sant Cristòfol en constatar-se la no presentació de propostes per a la participació a la mateixa. ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 35.300,00 euros, amb càrrec a la posició pressupostària número D/48903/92416/0603 dels pressupostos de l’exercici 2022. Districte de Nou Barris 56. – (19003194) RECTIFICAR a l’empara de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la clàusula Tercera del Plec de Clàusules Administratives Particulars, aprovat en data 26 de juliol de 2019, de l’expedient 19010189, contracte número 19003194 que té per objecte la gestió de l’Espai Jove les Basses, 2019-2021, en el en el sentit de on per error material posa “ La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys i 1 mes, tot atenent que és necessari garantir la continuïtat de la prestació. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació fins a un màxim de 24 mesos”, ha de dir el següent: “La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys, tot atenent que és necessari garantir la continuïtat de la prestació. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació fins a un màxim de 23 mesos”. 57. – (19003502) RECTIFICAR per error material, a l’empara de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la clàusula Tercera del Plec de Clàusules Administratives Particulars, aprovat el 26 de juliol de 2019 per la Comissió de Govern, de l’expedient 19010010, contracte número 19003502 que té per objecte la gestió del Centre Cívic Zona Nord, Casal de barri Torre Baró i Casal de Barri Vallbona, 2019-2021, en el sentit que on posa “ La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys i 1 mes, tot atenent que és necessari garantir la continuïtat de la prestació. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació fins a un màxim de 24 mesos”, ha de dir el següent: “La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys, tot atenent que és necessari garantir la continuïtat de la prestació. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació fins a un màxim de 23 mesos”. 58. – (19003537) RECTIFICAR per error material, a l’empara de l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la clàusula Tercera del Plec de Clàusules Administratives Particulars, aprovat el 26 de juliol de 2019, de l’expedient 19010011, contracte número 19003537 que té per objecte la gestió del Centre Cívic Masia Can Verdaguer 2019-2021, en el sentit de on posa “ La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 CG 43/21 INF. 23/25 anys i 1 mes, tot atenent que és necessari garantir la continuïtat de la prestació. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació fins a un màxim de 24 mesos”, ha de dir el següent: “La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys, tot atenent que és necessari garantir la continuïtat de la prestació. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació fins a un màxim de 23 mesos”. 59. – (20010012/20000936L01) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 31.12.2022, el contracte 20000936L01-001 que té per objecte la "Gestió dels equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, LOT 1: Casal Infantil Ciutat Meridiana, Casal Infantil Vallbona i Casal Infantil la Trinitat Nova", adjudicat a l'empresa INCOOP SCCL, amb NIF F60137411, per un import total de 227.976,00 euros (exempt d'IVA), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 227.976,00 euros, exempt d'IVA amb càrrec a l'exercici 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0608, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. REQUERIR l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de la pròrroga del contracte, comparegui per a la signatura telemàtica de la formalització del contracte. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 60. – (20010012/20000936L02) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 31.12.2022, el contracte 20000936L02-001 que té per objecte la "Gestió dels equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 2: Ludoteca La Guineu, Casal Infantil Roquetes, Casal Infantil Canyelles i pati de l'Escola Prosperitat", adjudicat a l'empresa RELLEU CULTURAL SL, amb NIF B66987769, per un import total de 266.272,12 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 266.272,12 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 242.065,56 euros i import IVA de 24.206,56 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0608, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. REQUERIR l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de la pròrroga del contracte, comparegui per a la signatura telemàtica de la formalització del contracte. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 61. – (20010012/20000936L03) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.01.2022 fins el 31.12.2022, el contracte 20000936L03-001 que té per objecte la "Gestió dels equipaments de lleure infantil del Districte de Nou Barris, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 3: Casal Infantil El Turó, Casal Infantil Vilapicina i Ludoteca Sóller", adjudicat a l'empresa RELLEU CULTURAL SL, amb NIF B66987769, per un import total de 244.421,55 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de CG 43/21 INF. 24/25 l'esmentat contracte per un import de 244.421,55 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 222.201,41 euros i import IVA de 22.220,14 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0608, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2022. REQUERIR l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de la pròrroga del contracte, comparegui per a la signatura telemàtica de la formalització del contracte. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 43/21 INF. 25/25