Districte de Sant Martí Departament de Serveis Jurídics - Secretaria Pl. Valentí Almirall, 1 08018 Barcelona 932 916 089 serveisjuridics_secretaria_santmarti@bcn.cat barcelona.cat/santmarti AUDIÈNCIA PÚBLICA DE L’ESTAT DEL DISTRICTE Per indicació de la Ilma. Sra. Marilén Barceló Verea, presidenta de l’Audiència Pública del Districte de Sant Martí, em plau convocar-vos a la propera sessió de l’Audiència Pública de l’Estat del Districte, que tindrà lloc el 1 de febrer de 2022 a les 18 h. L’Audiència Pública se celebrarà a la sala d’actes del Districte de Sant Martí i serà retransmesa en streaming a través del web del Districte i de la plataforma digital de participació de l'Ajuntament de Barcelona decidim.barcelona. L’Audiència Pública tindrà el següent: ORDRE DEL DIA 1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior (9 de novembre de 2021) 2. Intervencions de la ciutadania. Atès l’actual context i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, la sessió no podrà admetre l’assistència de públic presencial. Per aquest motiu, la participació ciutadana s’assegura a través d’un sistema d’intervenció per videoconferència a les persones que ho sol·licitin. Per poder intervenir a l’audiència pública és necessari que de forma anticipada es facilitin les dades personals i l’objecte de la intervenció a través del formulari disponible a la plataforma decidim.barcelona. S’hi admetran peticions fins el dia 31 de gener a les 18h. Les persones que trametin sol·licituds de connexió a distància rebran l’enllaç de connexió durant el mateix dia de celebració de la sessió. Barcelona, 25 de gener de 2022 Marta da Pena Gómez Secretària de l’Audiència Pública