Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 27 DE GENER DE 2022 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 20 de gener de 2022 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (365/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Àlex Albert Garcia Soteras (mat. 73375) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional d’Agent de la Guàrdia Urbana, amb destinació a la Sala Conjunta de Comandament de la Gerència de l’Àrea de Seguretat i Prevenció, on ocupa el lloc de treball d’Agent de la Guàrdia Urbana (16FC1BIBA02), i una segona activitat pública docent com a professor associat i de durada determinada a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) pel curs acadèmic 2021-2022, des del 01/10/2021 fins al 31/08/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (415/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Patricia Feliu Cruz (mat. 78608) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació a la Regidoria d'Infància, Joventut i Persones Grans, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri com a auxiliar administrativa realitzant tasques d'enquadernació a l'empresa Auxiliares de Artes Graficas Batlle SL. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització CG 3/22 1/6 perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (18003434L02-004) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.02.2022 fins el 31.01.2023, el contracte 18003434L02-004 que té per objecte "lloguer de material d'infraestructures necessari pel desenvolupament dels actes culturals i populars dels Districtes durant el període de 2019-2020 Lot 2- Districte de l’Eixample", adjudicat a l'empresa LA LLAUNA, SCCL, amb NIF F58184201, per un import total de 240.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 20.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 16.528,93 euros i import IVA de 3.471,07 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/20500/33811 0602, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 220.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 181.818,18 euros i import IVA de 38.181,82 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/20500/33811 0602. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (20000839-001) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i 205 de la LCSP, el contracte 20000839 que té per objecte l’arrendament en modalitat de rènting de vehicles adscrits a la Gerència de Recursos per als serveis tècnics i de representació, adjudicat a Ald Automotive SA amb NIF A80292667, consistent en la substitució de forma temporal de 4 vehicles marca Seat Leon model híbrid elèctric, que a causa de problemes de subministrament no poden ser lliurats amb la resta de vehicles, per 4 vehicles Seat Leon model híbrid amb gas (matrícula 5221JSX, 5453JSX, 5454JSX i 5455JSX) inclosos en el contracte número 16001694, fins la recepció efectiva dels 4 vehicles híbrids elèctrics, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5. – (21XC0359) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona (UB), per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques del grau de seguretat, amb efectes a partir de l’1 de març de 2022 i per una durada de quatre anys, prorrogables expressament per un període addicional de quatre anys. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Jaume Collboni i Cuadrado, per a la signatura d’aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se’n derivin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 27 de gener de 2022. CG 3/22 2/6 7. – (22000079) INICIAR l'expedient per a la contractació del Servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic, amb núm. de contracte 22000079, com a contractació basada de l'Acord Marc que té per objecte el cobrament dels rebuts domiciliats i no domiciliats amb núm. de contracte 19004269L01, amb un pressupost base de licitació d'1.070.000,00 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 884.297,52 euros. ADJUDICAR a CAIXABANK, SA, amb NIF A08663619, el present contracte basat en l’Acord Marc amb número de contracte 19004269L01, per un preu màxim d'1.070.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb les condicions establertes al PCAP i al PPT. ESTABLIR la durada del contracte des de la seva data d’adjudicació i fins el 31 de desembre de 2022. AUTORITZAR i DISPOSAR l'esmentada despesa a favor de l'empresa adjudicatària CAIXABANK S.A., amb NIF A08663619, i amb càrrec a l’aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.070.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22708/93211 0703. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 8. – (21000849-001) PRORROGAR per un període comprès entre els dies 2 de febrer de 2022 i 1 de febrer de 2023, el contracte 21000849-001 que té per objecte els serveis d’oficina tècnica per a la gestió de la programació de les activitats artístiques centrades en la dinamització del comerç de la ciutat durant el període de Nadal, adjudicat a l'empresa HOTARU SCP, amb NIF J67166959, per un import total d'1.022.423,87 euros IVA inclòs, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 738.267,18 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 610.138,17 euros i import IVA de 128.129,01 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/43141 0700. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 284.156,69 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 234.840,24 euros i import IVA de 49.316,45 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/43141 0700, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 9. – (21000976-002) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.02.2022 fins el 31.01.2023 i amb termini d'execució durant la campanya de Nadal, el contracte 21000976-002 que té per objecte "Oficina de producció i Logística de les activitats nadalenques", adjudicat a l'empresa INICIATIVES EVENTS SL, amb NIF B64709363, per un import total de 337.264,69 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 33.726,46 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 27.873,11 euros i import IVA de 5.853,35 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/43141 0700, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 303.538,23 euros, IVA CG 3/22 3/6 inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 250.858,04 euros i import IVA de 52.680,19 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/43141 0700. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 10. – (C-3-2021) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Sociedad Estatal Correos y Telégrafos, SA, SME, per facilitar el pagament de tributs o altres ingressos de dret públic, la gestió recaptatòria dels quals sigui competència de l’Ajuntament, mitjançant un gir postal en la modalitat d’ingrés a compte; FACULTAR la Il·lma. Sra. Montserrat Ballarín Espuña, Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda, per a la signatura d’aquest conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin; DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 11. – (3-004/2022) APROVAR l’expedient núm. 3-004/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 97.584,76 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22011791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte de Sant Andreu 12. – (9BC2017/196) APROVAR inicialment el Projecte executiu de rehabilitació de la Nau F de la Fabra i Coats per adequar-la com a Centre d'Interpretació del Treball i la Ciutat, al Districte de Sant Andreu de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 3.273.657,23 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Martí 13. – (10BC2020/036) APROVAR definitivament el Projecte de rehabilitació parcial de la nau "E" del recinte de Palo Alto per ubicar-hi una incubadora d'empreses al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 4.411.218,76 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona CG 3/22 4/6 (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. 14. – (10BD2021/165) APROVAR el Projecte executiu de substitució de la gespa artificial del Camp Municipal de Futbol Júpiter, al Districte de Sant Martí, de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 534.812,96 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 16. – (18003581 L03) ESTIMAR les al·legacions presentades el 24 de novembre de 2021 per l’empresa DESCOBERTA SLU, amb NIF B65433740, en el tràmit d’Audiència en el procediment de resolució de l’Acord marc (18003581L03) de serveis de dinamització de processos participatius de l'Ajuntament de Barcelona, del lot 3: processos adreçats a infants i joves, en relació a l’esmentada empresa, d’acord amb els principis de proporcionalitat, eficiència i bona administració, i segons l’informe de la Direcció de Serveis de Democràcia Activa de 19 de gener de 2022 que consta a l’expedient. CONSIDERAR com a un únic acte el no haver respost a les invitacions dels tres lots de la contractació basada (21002390, 21002391, 21002392) que té com a objecte la coordinació del procés participatiu de la ciutadania adolescent de Barcelona i dinamització d’aquest procés.DONAR COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció." Districte de Sants-Montjuïc 17. – (20222001) APROVAR el conveni a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona- Districte de Sants-Montjuïc i el Secretariat d’Entitats de Sants-Hostafrancs i La Bordeta, NIF G58186180, per a la gestió cívica dels equipaments de titularitat municipal “CENTRE CÍVIC COTXERES DE SANTS” i “CENTRE CÍVIC CASINET D’HOSTAFRANCS, ubicats al Districte de Sants-Montjuïc. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa i de caràcter excepcional al Secretariat d’Entitats de Sants-Hostafrancs i La Bordeta amb NIF G58186180, per un import d'1.751.894,63 euros, que correspon 38,80% del projecte, d’acord amb els art. 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’art. 6.2 de la normativa general de subvencions. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import d'1.751.894,63, amb càrrec a la posició pressupostària D/48903/33711/0603. Es preveu l’atorgament d’una subvenció màxima anual de 290.708,03 euros per l’any 2022 i de 487.062,20 euros per cadascun dels anys 2023, 2024 i 2025, com a col·laboració municipal a la gestió dels centres cívics, a favor de El Secretariat d’Entitats de Sants-Hostafrancs i La Bordeta, NIF G58186180, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis pressupostaris posteriors a l’actual. DECLARAR, la no-inclusió en procediment de CG 3/22 5/6 pública concurrència per les raons justificades a l’informe que consta a l’expedient. REQUERIR l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l’entitat gestora per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR el Regidor del Districte de Sants-Montjuïc, l'Im. Sr. Marc Serra Solé, per a la seva signatura. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL CG 3/22 6/6