EN QUESTA A PERSONES USUÀRIES DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Encreuaments: Sexe i Edat (% columna) Any 2021 Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió r21044 Oficina Municipal de Dades Departament d’Estudis d’Opinió Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2021 Encreuaments 01 Fitxa Tècnica Departament d’Estudis d’Opinió 2 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2021 Encreuaments FITXA TÈCNICA ÀMBIT ASSIGNACIÓ Municipi de Barcelona. Proporcional a la població segons dades facilitades pel Servei de Teleassistència. UNIVERS Persones usuàries del Servei de PONDERACIÓ Teleassistència. En funció de la població real en cadascun dels estrats definits a la mostra per tal d’ajustar la mostra obtinguda a la mostra GRANDÀRIA DE LA MOSTRA teòrica inicial i obtenir els resultats del 958 entrevistes. conjunt del servei. METODOLOGIA ERROR MOSTRAL Entrevista personal realitzada amb suport Per a un nivell de confiança del 95,5% informàtic (CAPI) a la llar. sota el supòsit de màxima indeterminació (P=50% i Q=50%), l’error és de: ±3,3% per al conjunt de la mostra. PROCEDIMENT DE MOSTREIG Mostreig aleatori estratificat. Els estrats s’han format per l’encreuament dels deu DATA DE REALITZACIÓ districtes municipals amb el sexe i l’edat 27 de setembre al 5 de novembre de de les persones usuàries del servei 2021 (l’edat es divideix en quatre categories: de 16 a 74, de 75 a 79, de 80 a 84 i de 85 anys i més). S’han aplicat quotes per a EMPRESA TREBALL DE CAMP cadascun dels estrats. Institut DYM Departament d’Estudis d’Opinió 3 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2021 Encreuaments 02 Exemple de lectura dels encreuaments Departament d’Estudis d’Opinió 4 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2021 Encreuaments EXEMPLE DE LECTURA DE TAULES Base Formulació de la pregunta Variables seleccionades segons el qüestionari. per analitzar tots els Descripció dels enquestats/ades resultats de l’enquesta. als que se’ls ha formulat la pregunta. En aquest exemple, a la pregunta P 47.- D ES D ’ ON ES C ON N EC T A A IN T ER N ET H A B IT UA LM EN T ? “Des d’on es connecta a Internet - - - - - habitualment?” només responen els (B A SE; ES C ON N EC T EN A IN T ER N ET ) que es connecten a Internet alguna (ESP ON T À N IA ) vegada. (M ULT IR ESP OST A ) (Recompte) GÈNERE TOTAL Si no s’especifica la base, es % Columna Home Dona sobreentén que responen tots els TOTAL (1210) (635) (575) enquestats/ades. A CASA SEVA 91,7 92,0 91,3 A CASA D'ALGÚ ALTRE (AM ICS, FAM ILIARS) 3,6 2,8 4,4 Espontània versus Suggerida A LA FEINA 30,8 30,8 30,8 A L'ESCOLA / UNIVERSITAT 5,2 6,8 3,5 Especificació del tipus de pregunta A LA BIBLIOTECA O EQUIPAM ENT PÚBLIC 3,7 3,5 4,0 segons el grau de llibertat en les LOCUTORI / CIBERCAFÈ 4,5 5,0 4,0 respostes. ESPAIS PÚBLICS (CARRER, PLATJA, PARC...) 1,4 1,3 1,5 En les preguntes espontànies no es llegeixen o mostren (segons la metodologia emprada) les opcions de resposta. (Recompte) Altrament les preguntes són Nombre d’enquestats/ades als que se’ls ha formulat la suggerides i es llegeixen o mostren pregunta. En aquest exemple hi ha 1.210 enquestats/ades totes les possibilitats. que es connecten a Internet als que se’ls pregunta pel lloc de connexió habitual, dels quals 635 són homes, 575 són dones. Multiresposta versus Només una resposta % Columna Especificació del tipus de pregunta Definició de la informació continguda en la taula. Nombre segons el nombre de possibles d’enquestats/ades que han contestat cada opció dividit entre el respostes. nombre total d’enquestats/ades als que s’ha formulat la pregunta. Per exemple, el 91,7% dels internautes es En les preguntes multirespostes els connecten a Internet des de casa seva, entre els homes el enquestats/ades poden donar una o percentatge és del 92,0%. més opcions de resposta. En algunes ocasions es fixa un nombre màxim de respostes i s’especifica en aquest apartat. En les multirespostes la suma dels percentatges d’una columna pot superar el 100%. En l’exemple el sumatori de la columna referent al total dóna 140,9%. Altrament les preguntes són de resposta única i s’obliga als enquestats/ades a decantar-se per una opció, sumant aleshores 100%. Departament d’Estudis d’Opinió 5 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2021 Encreuaments 03 Encreuaments: Sexe i Edat Departament d’Estudis d’Opinió 6 OFICINA MUNICIPAL DE DADES USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) F1/F2/F3. PERSONA QUE VALORA EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA: (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) USUARI/ÀRIA 79,5 80,2 77,6 90,4 89,3 86,1 69,8 PARELLA 3,1 1,6 7,9 6,8 4,1 3,3 1,8 FILL/A 12,6 13,7 9,2 1,0 6,3 7,5 20,5 GENDRE / NORA ,1 ,0 ,3 ,0 ,0 ,0 ,2 NEBOT / NEBODA ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 CUIDADOR/A 4,0 4,0 4,1 1,0 ,2 2,8 6,9 GERMÀ/ANA ,2 ,2 ,2 ,5 ,0 ,0 ,3 AMIC / AMIGA ,2 ,2 ,3 ,0 ,0 ,3 ,3 ALTRES ,1 ,0 ,4 ,4 ,0 ,0 ,1 SEXE DE L'USUARI/ÀRIA (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) DONA 75,4 100,0 ,0 69,6 75,5 75,5 76,7 HOME 24,6 ,0 100,0 30,4 24,5 24,5 23,3 Q1. EDAT DE L'USUARI/ÀRIA (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) DE 16 A 74 ANYS 11,5 10,6 14,2 100,0 ,0 ,0 ,0 DE 75 A 79 ANYS 17,5 17,5 17,4 ,0 100,0 ,0 ,0 DE 80 A 84 ANYS 24,3 24,4 24,2 ,0 ,0 100,0 ,0 DE 85 ANYS I MÉS 46,7 47,5 44,3 ,0 ,0 ,0 100,0 TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (Recompte) (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) Mitjana 82,8 83,0 82,3 67,0 77,1 82,2 89,2 Des.Est. 8,2 8,0 8,6 7,8 1,4 1,4 3,5 DISTRICTE MUNICIPAL DE RESIDÈNCIA DE L'USUARI/ÀRIA (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) CIUTAT VELLA 4,1 4,0 4,3 5,7 4,1 3,9 3,8 EIXAMPLE 15,7 16,1 14,6 13,7 14,6 14,8 17,2 SANTS - MONTJUÏC 10,7 10,7 10,9 11,2 10,6 10,5 10,8 LES CORTS 5,2 5,2 5,2 4,2 5,4 5,5 5,3 SARRIÀ - SANT GERVASI 7,0 7,2 6,3 4,4 6,3 6,7 8,0 GRÀCIA 7,1 7,4 6,2 5,9 6,9 7,0 7,5 HORTA - GUINARDÓ 11,9 11,8 12,0 11,3 12,1 12,6 11,5 NOU BARRIS 13,5 13,3 14,1 15,1 14,2 14,3 12,3 SANT ANDREU 9,7 9,4 10,4 11,4 9,9 9,8 9,1 SANT MARTÍ 15,1 14,8 16,1 17,1 15,9 15,0 14,4 AMB QUI VIU L'USUARI/ÀRIA (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) VIU SOL/A 51,9 57,5 34,5 54,5 53,4 48,7 52,3 VIU AMB UNA PERSONA MÉS 37,5 31,8 55,1 34,8 40,6 43,7 33,9 VIU AMB MÉS D'UNA PERSONA 10,6 10,7 10,3 10,7 6,1 7,7 13,8 L'USUARI/ÀRIA DÓNEN LES CLAUS AL SERVEI (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 50,3 53,8 39,6 58,5 46,1 46,3 52,0 NO 49,7 46,2 60,4 41,5 53,9 53,7 48,0 - 1 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P1. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (0 = MÍNIMA ; 10 = MÀXIMA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) 0 = MÍNIMA ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 1 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 3 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 4 ,1 ,0 ,3 ,6 ,0 ,0 ,0 5 ,3 ,0 1,4 ,0 ,6 ,3 ,4 6 ,9 ,7 1,8 ,6 2,7 ,3 ,7 7 2,7 3,1 1,7 6,5 1,0 1,7 3,0 8 11,4 10,2 15,2 8,9 9,2 15,3 10,8 9 17,8 17,1 19,9 22,2 20,4 16,5 16,3 10 = MÀXIMA 64,3 66,6 57,5 60,6 64,0 64,7 65,2 NO HO SAP 1,3 1,2 1,8 ,7 ,3 ,3 2,4 NO CONTESTA 1,0 1,1 ,5 ,0 1,7 1,0 1,0 SUSPÈS (0 A 4) ,2 ,2 ,3 ,6 ,0 ,0 ,3 APROVAT (5 A 6) 1,3 ,7 3,2 ,6 3,3 ,5 1,1 RESUM NOTABLE (7 A 8) 14,1 13,2 16,9 15,4 10,2 17,0 13,8 EXCEL·LENT (9 A 10) 82,1 83,7 77,3 82,8 84,5 81,2 81,5 NS / NC 2,3 2,3 2,3 ,7 2,0 1,3 3,3 (BASE: RESPONEN LA PREGUNTA) TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (Recompte) (936) (603) (333) (115) (174) (237) (410) Mitjana 9,4 9,5 9,3 9,3 9,4 9,4 9,4 Des.Est. 1,0 ,9 1,1 1,0 1,0 ,9 1,0 P2. QUAN EL/LA TRUQUEN DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA, COM VALORA VOSTÉ L’AMABILITAT DE LES PERSONES AMB QUI PARLA: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT BÉ 88,1 88,8 86,2 91,3 91,1 85,2 87,8 BÉ 11,8 11,2 13,5 8,7 8,9 14,8 12,0 MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP ,1 ,0 ,3 ,0 ,0 ,0 ,2 NO CONTESTA ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT BÉ / BE 99,9 100,0 99,7 100,0 100,0 100,0 99,8 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NS / NC ,1 ,0 ,3 ,0 ,0 ,0 ,2 P3. I A VOSTÉ LI SEMBLA QUE LA FREQÜÈNCIA D’AQUESTES TRUCADES ESTÀ: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT BÉ 35,6 35,4 36,2 43,7 29,5 38,4 34,5 BÉ 60,3 60,3 60,2 54,8 65,8 59,0 60,2 MALAMENT 1,5 1,8 ,8 ,4 3,1 1,2 1,4 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 1,4 1,4 1,6 ,0 1,0 ,3 2,6 NO CONTESTA 1,1 1,1 1,1 1,1 ,7 1,0 1,4 MOLT BÉ / BÉ 95,9 95,7 96,5 98,5 95,3 97,5 94,6 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT 1,5 1,8 ,8 ,4 3,1 1,2 1,4 NS / NC 2,6 2,5 2,7 1,1 1,6 1,3 3,9 P4. COM VALORA LA INFORMACIÓ QUE LI PROPORCIONEN RESPECTE AL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT BÉ 49,7 50,4 47,7 59,4 47,4 48,4 48,9 BÉ 43,1 42,1 46,1 36,7 45,3 46,8 41,8 MALAMENT ,3 ,2 ,8 ,0 ,8 ,5 ,2 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 4,6 4,7 4,3 2,9 4,2 2,7 6,2 NO CONTESTA 2,3 2,7 1,1 1,0 2,4 1,6 2,9 MOLT BÉ / BÉ 92,8 92,5 93,8 96,1 92,7 95,3 90,7 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,3 ,2 ,8 ,0 ,8 ,5 ,2 NS / NC 6,9 7,4 5,4 3,9 6,6 4,3 9,1 - 2 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P5. CREU QUE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA S’ADAPTA A LES NECESSITATS DE L'USUARU/ÀRIA? (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 94,9 94,5 96,1 96,1 95,1 94,1 94,9 NO 1,4 1,4 1,4 1,0 1,4 1,7 1,4 NO HO SAP 3,3 3,7 1,9 1,8 3,4 3,6 3,4 NO CONTESTA ,4 ,3 ,6 1,0 ,0 ,5 ,3 P6. PER QUIN MOTIU? ----- (BASE. CREUEN QUE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA S’ADAPTA A LES SEVES NECESSITATS) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (910) (583) (327) (112) (170) (225) (403) BONA ATENCIÓ QUAN S'HA NECESSITAT 35,9 36,6 33,7 29,8 33,0 34,6 39,2 PER EDAT, ESTAT DE SALUT O VIURE SOL/A 24,4 23,9 25,6 36,6 26,4 26,1 19,6 PER SEGURETAT 21,8 22,7 18,9 23,2 26,8 20,1 20,4 ENCARA NO S'HA NECESSITAT 8,2 9,3 5,0 7,9 13,0 8,9 6,2 EM TRUQUEN / ESTAN PENDENTS / AMABLES 18,8 17,1 23,9 15,6 22,4 18,1 18,7 BON SERVEI 14,7 15,3 13,1 15,9 10,2 17,3 14,8 ALTRES ,9 ,7 1,7 2,7 ,0 ,8 ,9 RES ,3 ,3 ,0 ,0 ,7 ,0 ,3 NO HO SAP 1,4 1,3 1,6 1,1 ,8 2,9 ,9 S'ADAPTA A LES NECESSITATS 97,7 98,0 96,7 96,2 98,5 96,8 98,2 RESUM ALTRES ,9 ,7 1,7 2,7 ,0 ,8 ,9 RES ,3 ,3 ,0 ,0 ,7 ,0 ,3 NS / NC 1,4 1,3 1,6 1,1 ,8 2,9 ,9 P6. PER QUIN MOTIU? ----- (BASE. CREUEN QUE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA NO S’ADAPTA A LES SEVES NECESSITATS) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (14) (9) (5) (1) (2) (5) (6) NECESITA MÉS ATENCIÓ 59,2 65,8 38,7 ,0 48,6 68,6 67,7 NECESSITA AJUDA PER LES TASQUES DE CASA / AJUDA MOBILITAT 8,9 11,8 ,0 ,0 51,4 ,0 ,0 NO NECESSITA EL SERVEI / NO ADAPTAT A L'ESTAT DE LA PERSONA 6,0 ,0 24,3 ,0 ,0 ,0 13,1 PER EDAT, ESTAT DE SALUT O VIURE SOL/A 4,5 ,0 18,3 ,0 ,0 15,5 ,0 ALTRES 13,4 11,6 18,7 ,0 ,0 15,9 19,2 NO HO SAP 8,1 10,8 ,0 100,0 ,0 ,0 ,0 NECESSITA MÉS NIVELL D'ASSISTÈNCIA 59,2 65,8 38,7 ,0 48,6 68,6 67,7 ALTRES MOTIUS 14,9 11,8 24,3 ,0 51,4 ,0 13,1 RESUM S'ADAPTA A LES NECESSITATS 4,5 ,0 18,3 ,0 ,0 15,5 ,0 ALTRES 13,4 11,6 18,7 ,0 ,0 15,9 19,2 NS / NC 8,1 10,8 ,0 100,0 ,0 ,0 ,0 P7. PEL QUE FA AL PENJOLL, ACOSTUMA A PORTAR-LO A SOBRE? (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 73,2 76,5 63,3 79,9 72,9 69,7 73,5 NO 26,4 23,1 36,7 20,1 25,1 30,3 26,5 NO HO SAP ,3 ,5 ,0 ,0 2,0 ,0 ,0 P8. I QUÈ LI SEMBLA EL FUNCIONAMENT DE L’APARELL DE TELEASSISTÈNCIA: MOLT FÀCIL, FÀCIL, DIFÍCIL O MOLT DIFÍCIL? (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT FÀCIL 33,0 30,6 40,3 39,8 34,2 32,4 31,2 FÀCIL 60,8 62,9 54,3 54,6 62,4 61,4 61,3 DIFÍCIL 1,2 1,5 ,3 ,0 ,7 1,0 1,7 MOLT DIFÍCIL ,2 ,3 ,0 ,0 ,0 ,5 ,3 NO HO SAP 3,0 3,1 2,9 4,6 1,7 2,4 3,5 NO CONTESTA 1,8 1,6 2,2 1,0 1,0 2,3 2,0 MOLT FÀCIL / FÀCIL 93,8 93,5 94,6 94,4 96,7 93,8 92,5 RESUM MOLT DIFICIL / DIFÍCIL 1,4 1,8 ,3 ,0 ,7 1,5 2,0 NS / NC 4,8 4,7 5,1 5,6 2,6 4,6 5,5 - 3 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P9. HA TINGUT ALGUNA AVARIA L’APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 9,6 10,0 8,4 9,2 13,1 6,7 9,9 NO 89,2 88,6 90,9 89,7 85,8 92,1 88,8 NO HO SAP 1,2 1,3 ,7 1,1 1,0 1,2 1,3 P10. QUINA/ES AVARIES HA TINGUT L'APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (BASE: HAN TINGUT ALGUNA AVARIA) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (90) (62) (28) (10) (22) (17) (41) PROBLEMES TÈCNICS A CASA (LLUM, TELEFONIA…) 13,7 14,7 9,8 11,4 10,9 10,5 16,6 NO FUNCIONAVA 32,2 35,1 21,2 22,9 32,3 46,5 29,2 NO EL SENTIEN/ES TALLAVA/ES SENTIEN SOROLLS 6,1 6,1 6,3 13,2 7,5 4,9 4,3 EL PILOT PARPELLEJAVA/ES QUEDAVA ENCÈS/NO S'APAGAVA 10,0 11,3 5,0 16,7 7,1 ,0 13,3 NO ESTAVA BEN CONNECTAT/ESTAVA DESPENJAT 4,2 3,3 7,4 7,5 5,4 12,4 ,0 ES DISPARAVA SOL 3,6 3,3 4,5 ,0 5,5 ,0 4,7 SE LI VA ACABAR LA BATERIA 5,6 5,0 8,2 ,0 9,9 4,0 5,4 NO TENIA LÍNIA 5,6 4,7 9,1 ,0 ,0 ,0 11,7 SE LI VA TRENCAR EL BOTÓ/LA MEDALLA 6,9 6,7 7,6 21,0 ,0 4,0 8,1 SE LI VA TRENCAR EL CORDÓ 1,8 1,7 2,3 ,0 2,0 7,8 ,0 ALTRES 3,8 1,7 11,7 7,2 3,2 ,0 4,7 NO HO SAP 9,2 9,8 6,9 ,0 16,2 2,8 10,0 NO CONTESTA 1,2 1,5 ,0 ,0 ,0 7,2 ,0 P11. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: 1. EL TEMPS QUE HA TRIGAT A SOLUCIONAR-SE LA DARRERA AVARIA ----- (BASE: HAN TINGUT ALGUNA AVARIA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (90) (62) (28) (10) (22) (17) (41) MOLT BÉ 54,5 53,9 56,9 58,6 49,6 54,6 56,0 BÉ 35,2 34,6 37,3 30,0 34,4 45,4 33,2 MALAMENT 4,3 4,9 2,3 11,4 7,5 ,0 2,7 MOLT MALAMENT 2,0 1,6 3,5 ,0 3,2 ,0 2,7 NO HO SAP 2,6 3,3 ,0 ,0 5,3 ,0 2,7 NO CONTESTA 1,3 1,6 ,0 ,0 ,0 ,0 2,7 MOLT BÉ / BÉ 89,7 88,5 94,2 88,6 84,1 100,0 89,2 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT 6,4 6,5 5,8 11,4 10,6 ,0 5,4 NS / NC 3,9 4,9 ,0 ,0 5,3 ,0 5,4 P11. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: 2. L’AMABILITAT DEL TÈCNIC/A ----- (BASE: HAN TINGUT ALGUNA AVARIA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (90) (62) (28) (10) (22) (17) (41) MOLT BÉ 69,6 69,4 70,3 75,3 75,5 76,1 63,1 BÉ 21,3 20,8 22,9 13,2 11,7 23,9 26,9 MALAMENT 1,3 1,6 ,0 ,0 ,0 ,0 2,7 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP 6,0 6,4 4,5 11,4 5,3 ,0 7,3 NO CONTESTA 1,8 1,7 2,3 ,0 7,5 ,0 ,0 MOLT BÉ / BÉ 90,9 90,3 93,2 88,6 87,2 100,0 90,0 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT 1,3 1,6 ,0 ,0 ,0 ,0 2,7 NS / NC 7,8 8,1 6,8 11,4 12,8 ,0 7,3 P12 (RESUM). TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL, VOSTÈ: ----- (MULTIRESPOSTA) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 PORTA EL PENJOLL QUAN ES DUTXA O ES BANYA 38,7 42,6 26,5 50,4 41,6 40,2 33,9 PORTA EL PENJOLL A LA CUINA 64,3 68,6 51,2 70,6 65,2 62,8 63,2 PORTA EL PENJOLL QUAN DORM 39,6 41,8 32,6 42,5 40,4 42,3 37,1 PORTA EL PENJOLL ARA MATEIX 57,3 61,1 45,8 61,3 59,6 57,2 55,6 - 4 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 1. PORTA EL PENJOLL QUAN ES DUTXA O ES BANYA (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 38,7 42,6 26,5 50,4 41,6 40,2 33,9 NO 60,6 56,4 73,3 49,6 56,9 59,8 65,0 NO HO SAP ,4 ,5 ,2 ,0 1,6 ,0 ,3 NO CONTESTA ,4 ,5 ,0 ,0 ,0 ,0 ,8 P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 2. PORTA EL PENJOLL A LA CUINA (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 64,3 68,6 51,2 70,6 65,2 62,8 63,2 NO 31,0 27,2 42,6 24,4 31,7 32,3 31,7 NO HO SAP ,8 ,8 ,8 ,0 ,7 1,5 ,7 NO CONTESTA 3,9 3,4 5,4 5,1 2,5 3,4 4,4 P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 3. PORTA EL PENJOLL QUAN DORM (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 39,6 41,8 32,6 42,5 40,4 42,3 37,1 NO 59,9 57,8 66,3 57,5 58,5 57,5 62,3 NO HO SAP ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 NO CONTESTA ,4 ,2 1,1 ,0 1,0 ,2 ,3 P12. TORNANT A PARLAR DEL PENJOLL: +++++ 4. PORTA EL PENJOLL ARA MATEIX (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 57,3 61,1 45,8 61,3 59,6 57,2 55,6 NO 42,2 38,2 54,2 37,6 39,8 42,8 43,9 NO HO SAP ,4 ,5 ,0 ,0 ,7 ,0 ,5 NO CONTESTA ,1 ,2 ,0 1,1 ,0 ,0 ,0 P13. DURANT ELS ÚLTIMS 12 MESOS HA/HAN HAGUT DE PRÉMER EL BOTÓ D’EMERGÈNCIA DEL SEU APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ, PER UNA EMERGÈNCIA 23,4 23,9 22,0 15,1 19,4 21,7 27,9 SÍ, PERÒ NO ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA 10,6 10,4 11,3 19,6 11,5 9,4 8,7 NO 64,8 64,8 64,7 64,6 68,5 66,6 62,5 NO HO SAP 1,2 ,9 2,0 ,7 ,6 2,3 ,9 P14. PER QUIN MOTIU VA/VAN PRÉMER EL BOTÓ? ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA PERÒ NO ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (101) (64) (37) (23) (20) (21) (37) PROBLEMES MÈDICS 17,4 15,7 21,9 19,2 9,1 16,2 21,0 PER AVISAR QUE MARXAVA 30,5 31,1 28,9 24,2 53,8 29,6 23,1 PER DIR QUE ESTAVA BÉ 1,1 ,0 4,3 2,5 3,2 ,0 ,0 PER PARLAR AMB EL SERVEI 16,4 17,1 14,5 19,1 8,8 24,6 14,1 PER COMPROVAR EL FUNCIONAMENT 7,5 7,7 7,0 24,4 ,0 ,0 6,1 PER ASSEGURAR-SE QUE FUNCIONAVA 3,4 3,0 4,3 5,0 2,8 2,8 3,0 TENIA PROBLEMES TÈCNICS AMB L'APARELL 3,5 4,7 ,0 ,0 ,0 10,7 3,1 PER ERROR 16,5 17,4 13,9 5,5 22,4 16,1 19,9 ALTRES 3,1 3,2 3,0 ,0 ,0 ,0 8,1 NO HO SAP ,6 ,0 2,3 ,0 ,0 ,0 1,5 - 5 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P15. COM ES VA RESOLDRE LA DARRERA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA? ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA I ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (220) (147) (73) (18) (33) (52) (117) VA VENIR UNA AMBULÀNCIA O EL 061 60,6 60,1 62,4 55,8 61,4 56,7 62,7 VA VENIR PERSONAL AMBULATORI (METGE/SSA I/O INFERMER/A) 24,0 26,0 17,5 15,0 25,3 27,2 23,6 VA VENIR UN FAMILIAR 32,6 32,8 31,8 19,0 28,9 26,2 38,0 VA VENIR UNA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA 13,1 13,1 13,4 10,5 12,3 7,1 16,2 LI VA SOLUCIONAR UN/A METGE/SSA PER TELÈFON 15,4 15,3 16,0 7,5 24,5 20,4 12,1 VA VENIR UN/A VEÍ/ÏNA O AMIC/GA 6,0 6,2 5,6 ,0 10,9 4,8 6,1 EL SERVEI VA AVISAR LA SEVA MÚTUA PRIVADA 1,1 1,4 ,0 ,0 ,0 ,0 1,9 LI VAN DIR QUE ANÉS A URGÈNCIES 14,8 15,1 13,9 36,0 9,5 20,9 10,9 VAN VENIR ELS BOMBERS ,8 ,7 1,2 3,7 ,0 ,0 1,0 ALTRES 4,2 4,6 2,7 7,5 ,0 7,4 3,5 NO HO SAP 3,3 2,7 5,2 3,7 3,6 2,4 3,6 P16. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE RELACIONAT AMB LA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: 1. EL TEMPS QUE VA TRIGAR EN ARRIBAR A CASA SEVA ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA I ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (BASE: VA VENIR UNA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (30) (19) (11) (3) (5) (3) (19) MOLT BÉ 41,6 31,7 73,4 69,5 29,2 32,7 43,2 BÉ 54,3 62,9 26,6 30,5 70,8 67,3 50,8 MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO CONTESTA 4,1 5,4 ,0 ,0 ,0 ,0 6,0 MOLT BÉ / BÉ 95,9 94,6 100,0 100,0 100,0 100,0 94,0 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NS / NC 4,1 5,4 ,0 ,0 ,0 ,0 6,0 P16. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE RELACIONAT AMB LA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: 2. L’AMABILITAT DEL TÈCNIC/A ----- (BASE: VA PRÉMER EL BOTÓ D'EMERGÈNCIA I ERA UNA SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA) (BASE: VA VENIR UNA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (30) (19) (11) (3) (5) (3) (19) MOLT BÉ 79,2 78,9 80,3 100,0 86,1 100,0 72,3 BÉ 20,8 21,1 19,7 ,0 13,9 ,0 27,7 MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HO SAP ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO CONTESTA ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 MOLT BÉ / BÉ 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NS / NC ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 P17 (RESUM). DIGUI'M SI PER VOSTÈ ELS SEGÜENTS ASPECTES SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA SÓN MOLT/BASTANT IMPORTANTS: ----- (MULTIRESPOSTA) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 SENTIR-SE MÉS ACOMPANYAT/DA, MENYS SOL/A 86,8 87,0 86,5 83,9 89,5 89,6 85,1 QUE TINGUIN LES CLAUS DE CASA SEVA PER PODER ENTRAR EN CAS D’ EMERGÈNCIA 65,3 65,4 65,0 72,5 69,8 63,9 62,5 PODER SEGUIR VIVINT A CASA SEVA DE FORMA INDEPENDENT 92,1 92,0 92,2 94,6 93,0 91,3 91,5 SENTIR-SE MÉS SEGUR/A EN EL CAS DE TENIR ALGUNA EMERGÈNCIA 96,6 96,7 96,4 97,8 98,6 96,6 95,6 MÉS TRANQUIL·LITAT PER A VOSTÈ I LA SEVA FAMÍLIA (FILLS/ES...) 96,6 96,4 97,1 96,9 97,1 98,0 95,6 - 6 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 1. SENTIR-SE MÉS ACOMPANYAT/DA, MENYS SOL/A (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT IMPORTANT 60,5 61,0 59,0 59,0 56,9 61,4 61,7 BASTANT IMPORTANT 26,4 26,0 27,5 25,0 32,6 28,2 23,5 POC IMPORTANT 3,1 3,3 2,6 9,2 2,1 1,7 2,7 GENS IMPORTANT 1,8 1,5 3,0 1,1 ,3 2,1 2,5 NO HO SAP 3,1 3,2 2,6 3,8 1,4 2,0 4,1 NO CONTESTA 5,1 5,0 5,4 2,0 6,7 4,6 5,5 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 2. SENTIR-SE MÉS SEGUR/A EN EL CAS DE TENIR ALGUNA EMERGÈNCIA (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT IMPORTANT 78,1 78,6 76,5 86,0 77,0 77,7 76,7 BASTANT IMPORTANT 18,5 18,1 19,9 11,8 21,6 18,8 18,9 POC IMPORTANT ,8 ,5 1,5 2,2 ,0 1,2 ,5 NO HO SAP 1,6 1,6 1,5 ,0 ,7 1,7 2,2 NO CONTESTA 1,0 1,2 ,6 ,0 ,7 ,5 1,7 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 3. MÉS TRANQUIL·LITAT PER A VOSTÈ I LA SEVA FAMÍLIA (FILLS/ES...) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT IMPORTANT 77,8 78,5 75,5 78,9 75,6 79,1 77,6 BASTANT IMPORTANT 18,8 17,9 21,6 17,9 21,4 18,9 18,0 POC IMPORTANT ,3 ,2 ,9 ,0 ,7 ,5 ,2 GENS IMPORTANT ,2 ,2 ,4 ,0 ,0 ,0 ,5 NO HO SAP 1,6 1,8 1,1 3,1 ,6 1,5 1,7 NO CONTESTA 1,2 1,5 ,5 ,0 1,7 ,0 2,0 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 4. PODER SEGUIR VIVINT A CASA SEVA DE FORMA INDEPENDENT (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT IMPORTANT 75,2 76,3 71,8 79,4 75,4 77,4 73,0 BASTANT IMPORTANT 16,9 15,7 20,4 15,2 17,6 13,9 18,5 POC IMPORTANT 1,5 1,6 1,1 2,2 ,7 2,5 1,0 GENS IMPORTANT ,6 ,5 1,1 2,1 ,3 ,0 ,8 NO HO SAP 1,7 1,6 2,0 ,0 2,6 1,9 1,7 NO CONTESTA 4,1 4,3 3,5 1,0 3,4 4,3 5,0 P17. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 5. QUE TINGUIN LES CLAUS DE CASA SEVA PER PODER ENTRAR EN CAS D’EMERGÈNCIA (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT IMPORTANT 47,9 47,9 47,7 53,8 49,9 47,5 45,9 BASTANT IMPORTANT 17,4 17,4 17,3 18,8 19,9 16,3 16,7 POC IMPORTANT 5,4 4,0 9,7 8,7 6,8 4,2 4,7 GENS IMPORTANT 7,7 7,4 8,7 3,8 4,3 8,0 9,8 NO HO SAP 7,9 8,6 5,8 4,1 7,9 7,0 9,4 NO CONTESTA 13,7 14,6 10,8 10,9 11,2 17,0 13,6 - 7 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P18. SEGONS LA SEVA EXPERIÈNCIA PERSONAL, QUÈ ÉS EL QUE MÉS LI/ELS AGRADA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) LI TRUQUEN SOVINT 13,4 14,9 9,1 8,8 13,6 11,3 15,6 POT TRUCAR EN QUALSEVOL MOMENT 1,8 1,8 1,9 3,7 ,2 2,1 1,8 SEMPRE HI HA ALGÚ QUE LI AJUDA/L'ATÉN 15,9 15,3 17,7 14,8 13,2 15,5 17,4 RAPIDESA EN L'ATENCIÓ 18,2 17,9 19,2 14,9 15,8 15,6 21,3 L'ATENCIÓ 10,1 10,2 9,6 10,3 11,0 10,8 9,3 L'INTERÉS (ES PREOCUPEN, ESTAN PENDENTS) 16,8 16,6 17,2 17,9 15,6 13,0 18,9 L'AMABILITAT DEL PERSONAL 25,2 25,7 23,7 30,9 20,6 23,9 26,1 EL TRACTE CARINYÓS 2,7 3,3 1,1 4,5 2,4 2,0 2,8 QUELCOM QUE LI PASSI POT TRUCAR 10,3 10,8 8,5 13,2 11,9 11,4 8,3 LA TRANQUIL·LITAT/SEGURETAT QUE LI DÓNA 16,4 16,2 17,0 23,5 21,9 13,8 14,0 LI FA SENTIR ACOMPANYAT/ADA 4,4 5,1 2,2 6,9 2,5 4,1 4,6 LI FELICITEN L'ANIVERSARI / EL SANT / EL NADAL 1,4 1,6 ,8 ,0 ,7 1,8 1,9 REFERENCIA A L'APARELL/SENZILL 4,0 4,7 1,7 5,4 3,2 2,6 4,6 NO L'HA NECESSITAT / NO HO HA HAGUT DE FER SERVIR 4,5 4,4 4,9 3,7 4,4 3,6 5,3 ALTRES ,9 ,8 1,2 ,0 ,7 1,9 ,7 TOT 7,4 7,2 8,1 5,6 9,0 9,6 6,1 NO HO SAP 1,9 1,6 2,8 1,0 1,7 3,8 1,3 NO CONTESTA ,3 ,4 ,2 1,2 ,0 ,2 ,3 P19. I QUÈ ÉS EL QUE VOSTÈ MILLORARIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MÉS FREQÜÈNCIA DE LES TRUCADES 3,6 3,4 4,3 2,1 3,5 3,5 4,1 MÉS RAPIDESA EN L'ATENCIÓ 3,0 3,1 2,6 4,0 2,4 4,1 2,4 QUE VINGUI EL METGE EN LLOC DE TRUCAR ALS FAMILIARS ,5 ,5 ,5 1,6 ,0 1,3 ,0 MÉS COBERTURA DE L'EQUIP / COBERTURA FORA DE CASA / MES PRESTACIONS DEL SERVEI 5,5 4,6 8,4 2,1 8,1 6,5 4,9 MÉS INFORMACIÓ DEL SERVEI ,6 ,7 ,3 1,0 1,4 ,0 ,4 QUE ANÉSSIN A FER-LI COMPANYIA ,6 ,7 ,6 ,0 ,3 1,0 ,7 CANVIAR EL DISSENY DE LA MEDALLA ,8 ,9 ,3 ,6 2,1 ,8 ,3 EL SOROLL QUE FA L'APARELL ,8 1,0 ,2 1,0 1,4 1,2 ,3 LES FUNCIONALITATS DE L'APARELL ,6 ,8 ,0 ,0 ,7 ,0 1,0 L'ATENCIÓ DEL PERSONAL ,4 ,4 ,2 ,0 1,0 ,3 ,3 QUE ELS AJUDIN AMB LA NETEJA/COMPRES ,4 ,3 ,5 ,5 ,0 ,8 ,3 QUE ARRIBI A MÉS POBLACIÓ ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 ACCÉS AMB LES CLAUS ,6 ,5 ,8 ,6 2,1 ,0 ,3 FUNCIONAMENT DE L'APARELL / SI MARXA LLUM 1,6 1,6 1,4 1,6 1,0 2,0 1,5 ALTRES 1,7 1,3 2,9 1,6 3,0 ,8 1,7 RES 53,4 55,3 47,4 50,4 52,5 56,2 53,0 NO HO SAP 25,5 24,2 29,6 31,5 21,7 21,7 27,4 NO CONTESTA 1,1 1,3 ,6 1,4 ,0 1,0 1,6 P20. COM VALORA LA INFORMACIÓ QUE DES DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA SE LI OFEREIX SOBRE TEMES RELATIUS A PARTICIPACIÓ, SALUT, SEGURETAT I CONSUM: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) MOLT BÉ 37,5 37,9 36,3 35,0 41,1 40,8 35,1 BÉ 35,6 34,8 38,2 40,1 34,2 34,7 35,6 MALAMENT ,5 ,3 1,0 ,6 ,0 ,9 ,4 MOLT MALAMENT ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 NO HE REBUT INFORMACIÓ 22,8 23,5 20,6 20,2 23,8 21,0 24,0 NO HO SAP 2,1 2,0 2,7 2,2 1,0 1,2 3,1 NO CONTESTA 1,4 1,5 1,3 2,1 ,0 1,3 1,9 MOLT BÉ / BÉ 73,2 72,7 74,5 75,0 75,3 75,5 70,7 RESUM MOLT MALAMENT / MALAMENT ,5 ,3 1,0 ,6 ,0 ,9 ,4 NO HE REBUT INFORMACIÓ 22,8 23,5 20,6 20,2 23,8 21,0 24,0 NS / NC 3,6 3,4 4,0 4,2 1,0 2,5 4,9 - 8 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) P21. LI HAN INSTAL·LAT DISPOSITIUS DE SEGURETAT COM A DETECTORS DE FUM, GAS, CAIGUDES, ETCÈTERA ? (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 37,7 38,5 35,4 38,3 40,1 36,6 37,3 NO 61,3 60,3 64,3 60,5 59,2 62,1 61,9 NO HO SAP ,8 1,0 ,3 1,2 ,7 1,3 ,5 NO CONTESTA ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 P22. AQUESTS DISPOSITIUS ELS CONSIDERA MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANTS PER LA SEVA SEGURETAT? ----- (BASE: ELS HAN INSTAL·LAT ELS DISPOSITIUS DE SEGURETAT) (Recompte) TOTAL SEXE EDAT % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (362) (238) (124) (43) (70) (91) (158) MOLT IMPORTANTS 68,9 71,5 60,0 73,9 67,3 72,7 66,3 BASTANT IMPORTANTS 20,3 17,9 28,2 19,5 25,9 19,5 18,6 POC IMPORTANTS 3,1 2,1 6,3 4,0 ,8 1,9 4,3 GENS IMPORTANTS 1,4 1,7 ,6 2,6 ,0 ,6 2,1 NO HO SAP 3,8 4,2 2,4 ,0 ,8 2,0 6,9 NO CONTESTA 2,6 2,6 2,4 ,0 5,2 3,3 1,8 MOLT/BASTANT IMPORTANTS 89,1 89,4 88,3 93,4 93,2 92,2 84,8 RESUM POC/GENS IMPORTANTS 4,5 3,8 6,9 6,6 ,8 2,5 6,5 NS / NC 6,4 6,8 4,8 ,0 6,0 5,3 8,7 Z1. QUINA EDAT TÉ, VOSTÈ? ----- (BASE: L'ENTREVISTAT NO ÉS L'USUARI/ÀRIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (198) (123) (75) (14) (18) (36) (130) DE 16 A 74 ANYS 85,6 90,4 72,6 85,9 64,3 78,9 90,1 DE 75 A 79 ANYS 5,7 4,2 9,7 ,0 35,7 7,2 1,8 DE 80 A 84 ANYS 4,4 1,6 12,1 14,1 ,0 11,5 2,5 DE 85 ANYS I MÉS 2,6 2,2 3,8 ,0 ,0 2,4 3,2 NO CONTESTA 1,7 1,6 1,7 ,0 ,0 ,0 2,4 (BASE: L'ENTREVISTAT NO ÉS L'USUARI/ÀRIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (Recompte) (195) (121) (74) (14) (18) (36) (127) Mitjana 59,6 58,6 62,4 68,5 59,2 57,9 59,4 Des.Est. 12,5 11,6 14,5 8,9 14,5 15,0 11,7 Z2.A. QUIN ÉS EL SEU NIVELL D'ESTUDIS ACABATS? ----- (BASE: L'ENTREVISTAT ÉS L'USUARI/ÀRIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (760) (494) (266) (102) (160) (204) (294) OBLIGATORIS NO FINALITZATS 18,6 20,6 12,2 7,1 8,7 20,7 25,6 OBLIGATORIS 39,0 39,9 35,9 37,2 46,3 38,0 36,6 SECUNDARIS GENERALS 11,7 10,2 16,2 17,8 12,8 8,6 11,1 SECUNDARIS PROFESSIONALS 16,2 15,8 17,8 22,9 16,5 16,7 13,8 UNIVERSITARIS 10,7 10,2 12,1 14,3 12,4 11,2 8,4 POST UNIVERSITARIS 1,3 ,6 3,4 ,7 2,1 1,4 1,0 NO HO SAP 1,8 1,8 1,6 ,0 1,1 1,6 2,8 NO CONTESTA ,8 ,8 ,8 ,0 ,0 1,8 ,8 Z2.B. QUIN ÉS EL SEU NIVELL D'ESTUDIS ACABATS? ----- (BASE: L'ENTREVISTAT NO ÉS L'USUARI/ÀRIA DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA) (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (198) (123) (75) (14) (18) (36) (130) OBLIGATORIS NO FINALITZATS 5,2 3,9 8,8 4,0 15,2 4,5 4,1 OBLIGATORIS 20,8 18,8 26,4 57,3 26,0 26,6 15,9 SECUNDARIS GENERALS 18,0 21,0 9,9 5,8 4,1 26,7 18,7 SECUNDARIS PROFESSIONALS 27,7 31,1 18,4 17,8 28,1 23,1 29,5 UNIVERSITARIS 21,5 17,0 33,4 15,2 20,2 15,8 23,5 POST UNIVERSITARIS 4,1 4,9 2,0 ,0 6,4 1,3 4,8 NO HO SAP 1,2 1,6 ,0 ,0 ,0 ,0 1,7 NO CONTESTA 1,5 1,6 1,2 ,0 ,0 1,9 1,7 - 9 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica realitzada amb suport informàtic (CATI) VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? (Recompte) % Columna TOTAL SEXE EDAT Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (958) (617) (341) (116) (178) (240) (424) SÍ 47,2 45,6 52,1 54,9 49,0 50,9 42,6 TOT BE 16,1 16,6 14,7 11,8 18,5 16,7 16,0 NO 35,1 36,2 31,8 31,2 30,7 31,2 39,8 NO HO SAP 1,6 1,6 1,4 2,1 1,8 1,3 1,5 COMENTARI O SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: ----- (BASE: HAN FET ALGUN COMENTARI O SUGGERIMENT) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (Recompte) SEXE EDAT % Columna TOTAL Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (457) (282) (175) (62) (88) (125) (182) ESTÀ MOLT CONTENT/A 40,0 40,2 39,6 31,4 43,3 44,4 38,6 QUE SEGUEIXI IGUAL / QUE NO CANVIÏ 8,2 7,9 9,2 13,6 5,0 11,1 6,1 AGRAEIX / FELICITA EL SERVEI 18,1 17,8 18,7 23,3 25,3 16,4 14,4 EL PERSONAL ÉS MOLT AMABLE 13,3 15,4 7,8 8,1 10,4 16,5 14,3 RECOMANA EL SERVEI 2,8 2,9 2,6 ,0 5,1 1,9 3,3 ÉS UN SERVEI NECESSARI 4,8 5,7 2,5 5,5 4,2 5,9 4,2 ÉS PERFECTE PER LES PERSONES QUE VIUEN SOLES 4,6 5,7 1,6 8,1 5,0 2,0 4,9 ÉS MOLT RÀPID 2,0 1,8 2,7 ,0 2,4 2,0 2,5 LI DÓNA SEGURETAT / TRANQUIL·LITAT 6,5 6,5 6,4 5,1 9,4 8,1 4,7 MÉS INFORMACIÓ DEL SERVEI 1,2 1,0 1,8 1,5 2,8 1,4 ,4 MÉS FREQÜÈNCIA DE LES TRUCADES 1,8 1,4 2,8 1,0 ,0 1,4 3,0 QUE ANÉSSIN A FER-LI COMPANYIA ,4 ,4 ,4 ,0 ,0 ,4 ,6 QUE HI HAGUÉS MÉS GENT QUALIFICADA TREBALLANT ,5 ,7 ,0 2,1 ,0 ,0 ,6 PROBLEMES TÈCNICS AMB L'APARELL ,9 ,7 1,2 1,2 ,9 ,0 1,3 QUE ES POGUÉS PORTAR TAMBÉ AL CARRER 2,6 2,2 3,7 1,1 ,0 3,4 3,7 NO HA HAGUT D'UTILITZAR MAI EL SERVEI 5,6 6,0 4,5 ,0 11,0 6,0 4,8 EL SERVEI NO TÉ LES SEVES CLAUS ,8 1,1 ,0 ,0 ,0 1,0 1,3 MÉS RAPIDESA DEL SERVEI 1,6 1,4 2,1 3,1 1,4 2,6 ,6 DEMANA UN ALTRE SERVEI ADDICIONAL (DETECTOR DE FUMS, NETEJA...) 2,7 2,8 2,5 4,0 1,5 1,2 3,8 COMENTARIS EN RELACIO AL PENJOLL-APARELL 1,3 1,8 ,0 ,0 2,8 ,0 1,9 ALTRES 4,3 3,7 5,7 4,6 3,9 4,2 4,3 - 10 - Departament d'Estudis d'Opinió - Ajuntament de Barcelona Treball de camp: Del 27 de setembre al 5 de novembre de 2021